Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
NĀVE audiogrāmata

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Karaļa Mindauga dzimta ,Latgale.

05.09.2022. 09:17

»

Deokupāciju dekolonizāciju derusifikāciju

Kāda starpība pagātne vai tagadne, krievija ir Latvijas okupētājvalsts un Latvijā joprojām atrodas 700 000 okupantu. To ko pašlaik Ukrainā dara 85% krievu atbalstītais fīrers, mēs visi redzam


Gribētos redzet tavu īsto dzimtas uzvārdu .kāds tav s haplotips ?
Vai tik tu nēesi no tiem pašiem okupantiem ,kuru 19.gs vidū Kurzemē bija 23000,kuri uz Latviju bija pārcēlušies no Vācijas ( aškenazi ebreji ) ,pašlaik ap 10 000 .
Mes redz ar kriviem ( krīvi ,krīvu krīvs ) ,esam viens āriešu atnoss,negaidi ka vēl 70 000 kaut kur brauks ,jo te ir viņu senču zeme - pārkrievoto baltslāvu zeme.

http://samlib.ru/a/atarman/1arijcyioewrejskojsemxesrednewekowxja.shtml


1. Арийцы и, о еврейской семье средневековья

Atbildēt

Karaļa Mindauga dzimta ,Latgale.

05.09.2022. 09:12

Žakete un kaklasaite ir vieni pretīgi apģērba gabali ( aksesuāri) .
Žakete kā skafandrs ,neļauj ar pilnu amplitūdu pacelt rokas ,bet muskuļi ir mūs otrā atmiņa , un ta dod signalu - esi ka autiņos savīstīts zīdainis ,nerīkojies .nēsājot žaketes.
Un ko izsaka kaklasaite ,pafilozofējiet paši kad sienat mezglu savām paša rokām gadu desmitiem.
Starp citu Psrs dzemdību -zīdaiņu namos ,bērnus pamatīgi notina autiņos ( vēl paslaik praktize Ukrainā !) , kad brīvajās rietumvalstīs tas nekad netika darīts .

Atbildēt

internacionaļu

19.08.2022. 10:01

atmiņas uzlabošanai: der atcereties, ka jūsu internacisms slepjas aiz jūsu tankiem un durkļiem..

Atbildēt

BET URBANOVIČ

17.08.2022. 10:54

tu taču viens no viņiem, čangals kā visi tie čangaļi...skumjš novads. Tie prokrieviski, urbanovičš patriots...hi hi hi ka urbanoviš kā žirinovskis, 3A realizētā puķina varas shēma...tas jau siltāk

Atbildēt

wow

16.08.2022. 07:36

»

Čiulis

Leic broļiem lotgaļīm mīru


Lai būtu par ietekmes aģentu, vispirms jākļūst ietekmīgam savā vidē.

Atbildēt

Viedais Anonymous

16.08.2022. 03:15

Saskaņa dubultkretīni. Kad izdevīgi līgumu slēdz, kad ne - uzmet.

Atbildēt

necilības kakta plaģiāts

15.08.2022. 22:02

Vai idejiskie patiešām ir idejiski? Vai progresīvie patiešām ir progresīvi? Vai konservatīvie patiešām ir konservatīvi? Vai savās vietās palicēji tajās patiešām arī paliks?

Atbildēt

Čiulis

15.08.2022. 15:53

»

anti,, wow,, dzivnieciskajam kliedzienam

bordans asv ietekmes agents nr1,jurass asv ietekmes agents nr2 ,padzita znotina asv ietekmes agente nr3


Leic broļiem lotgaļīm mīru.
-Juoņa Urbanoviča, partejis “Saskaņa” bīdra, gruomota “Kā dibināja Latviju.
https://www.lakuga.lv/2017/06/28/recenzeja-par-juona-urbanovica-latgolys-kongresam-velteitu-gruomotu/

Atbildēt

anti,, wow,, dzivnieciskajam kliedzienam

15.08.2022. 15:45

»

wow

Urbanovičs visās savās publikācijās izpaužas kā Kremļa ietekmes aģents Latvijā NR 1


bordans asv ietekmes agents nr1,jurass asv ietekmes agents nr2 ,padzita znotina asv ietekmes agente nr3.

Atbildēt

ceturtais A

15.08.2022. 15:33

»

wow

Urbanovičs visās savās publikācijās izpaužas kā Kremļa ietekmes aģents Latvijā NR 1


visi viņi tur vienādi miliči partorgi

Atbildēt

Skolnieciņš

15.08.2022. 15:30

https://failiem.lv/u/z47q3xqe9

Atbildēt

wow

15.08.2022. 15:10

Urbanovičs visās savās publikācijās izpaužas kā Kremļa ietekmes aģents Latvijā NR 1.

Atbildēt

Anti colorados

15.08.2022. 14:12

»

Хм

Под вы имелось ввиду общество латышей. Как я могу знать, у кого какие общие требования. Вы же тоже всех оккупантов одинаково считаете


Interesanti, tad kāda velna pēc bija vajadzīga atmoda un Latvijas neatkarības atjaunošana (patiesībā tikai pasludināšana). Ja jau okupācija ir vienkārši "padomju periods" un okupanti "mūsējie krievi". Tādā gadījumā viss varēja palikt pa vecam, tikai LPSR pasludināt par kapitālistisku valsti ar sadarbības partneriem kremlī un ASV, kur kremlis kalpo norādījumu saņemšana, bet ASV ārzonu kontu atvēršanai, lai slēptu sazagto un finansētu kremļa norādījumus, tjipa amerikosu griba.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 13:59

»

Хм

Почто староверов забыли


Староверов или старообрядцев… вот не разбираюсь. Пойду, повешусь.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 13:52

»

Anti colorados

Nevajag melot, nekad neesmu gaidījis no krievu okupantiem lojalitāti un prasījis latviešu valodas zināšanas. Ar šiem jautājumiem lūdzu griežaties pie saviem SABIEDROTAJIEM - biedriem komunistiem/ čekistiem, kas pēc 90.gada sev piedēvējuši visdažādākos nosaukumus, sākot ar zaļiem zemniekiem, tautpartijām...


а по поводу союзников-это вы уж к своим претензии выкатывайте, почему таких избирают. Последние 30 лет уж никак не скажешь что русские рулят в Латвии. Может, в итоге просто не к тем претензии?

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 13:48

»

Anti colorados

Nevajag melot, nekad neesmu gaidījis no krievu okupantiem lojalitāti un prasījis latviešu valodas zināšanas. Ar šiem jautājumiem lūdzu griežaties pie saviem SABIEDROTAJIEM - biedriem komunistiem/ čekistiem, kas pēc 90.gada sev piedēvējuši visdažādākos nosaukumus, sākot ar zaļiem zemniekiem, tautpartijām...


Под вы имелось ввиду общество латышей. Как я могу знать, у кого какие общие требования. Вы же тоже всех оккупантов одинаково считаете.

Atbildēt

Anti colorados

15.08.2022. 13:41

»

Хм

Да, я заметил уже не раз, что мозг у некоторых сразу выключается и главная эмоция "мы должны отомстить за оккупацию...


Nevajag melot, nekad neesmu gaidījis no krievu okupantiem lojalitāti un prasījis latviešu valodas zināšanas. Ar šiem jautājumiem lūdzu griežaties pie saviem SABIEDROTAJIEM - biedriem komunistiem/ čekistiem, kas pēc 90.gada sev piedēvējuši visdažādākos nosaukumus, sākot ar zaļiem zemniekiem, tautpartijām, šleseristiem un beidzot ar nacionāli liberāli nodevīgām Vienotībām un to atvasinājumiem.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 12:51

»

tikai

Saskaņa to referendumu noorganizēja jau tad, kad pirmais referendums bija izgāzies. Tādejādi skaidri un nepārprotami uzspļaujot tiem, kas neatbalstīja pirmo referendumu


Согласие его поддержало, а не организовало. И Ушаков достаточно логично обосновал свое мнение. К сожаление, и ожидаемо, его не услышали.
Идея второго референдума возникла как раз сразу после 1. И понятно, что пока сбор подписей, пока сама организация, это заняло время. Что не отменяет провокационности 1 референдума.
И напомню, что до этого были и окна натурализации. По поводу которых сейчас упорно делают вид, что "ой, разве такое было". Так что вот все вместе и сложилось.
Конечно, организаторы 1 референдума потом с пеной у рта убеждали, что все равно был бы 2. Ну как после 10 мая убеждали, что не убери цветы так грубо, все равно пришли бы. Хотя до этого никогда на 10 мая никто больше не приходил.

Atbildēt

Xm

15.08.2022. 11:50

»

Хм

Да, я заметил уже не раз, что мозг у некоторых сразу выключается и главная эмоция "мы должны отомстить за оккупацию...


Да да, «русскоязычное» «сплоченное общество». На кириллице и православное. Ура ура ура. Москва за нами. Приказ 227 и ни шагу назад. На Берлин и ленлизовскую тушёнку. Можем повторить.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 11:21

»

Anti colorados

Paskat kāda augstprātība. Visās okupētajās zemēs esot jābūt valsts finansētām skolām okupantu valodā !!! Pretējā gadījumā mēs jums iezemiešiem sarīkosim referendumus, kaut attiecīgā referenduma prasības Satversme nepieļauj, to vienalga dabūja gatavu...


Да, я заметил уже не раз, что мозг у некоторых сразу выключается и главная эмоция "мы должны отомстить за оккупацию".
Вижу, что мстите, и получается. Только почему при этом постоянно ноете "ну почему они такие нелояльные"? Месть никогда не приводит к лояльности.
Вам шашечки или ехать? Просто сами определитесь, легче станет, что вы хотите, просто отомстить или сделать сплоченное общество.
Да, увы и ах, такие сейчас времена, что не получается заявить "радуйтесь что не вывезли" и увидеть в ответ смиренно опущенные головы.

Atbildēt

Anti colorados

15.08.2022. 10:12

»

Хм

Ох как вы любите и научились уже выделять одно событие, элегантно "забывая" о предыдущих. Напомнить, что этого референдума не было бы, если бы не 1 референдум о запрете русских школ...


Paskat kāda augstprātība. Visās okupētajās zemēs esot jābūt valsts finansētām skolām okupantu valodā !!! Pretējā gadījumā mēs jums iezemiešiem sarīkosim referendumus, kaut attiecīgā referenduma prasības Satversme nepieļauj, to vienalga dabūja gatavu.
Uz tādu nekaunību ir spējīgi vienīgi krievu okupanti.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 09:45

»

Buļba

Redziet - Kijevā izglītība būs tikai ukraiņu valodā. Arī to, redziet, izprovocēja одно событие, элегантно "забывая" о предыдущих. Protams, protams. Maza, nenopietna sobīķije. Uz Hāgas tiesu neceri - sobīķijes autorus pakārs, piemēram… O, Volgogradā mamaja kurgānā. Tas būs iedvesmojoši, ko...


Да, событие там одно было. Которое тоже сейчас стараются пропустить. После Майдана, когда появилась новая Рада, самый первый закон был ... (напомню, Майдан в основном прошел под эгидой борьбы с коррупцией Януковича) принят против русского языка. А плюс параллельно массовые митинги с криками "москаляку на гиляку, кто не прыгает тот москаль"
Как вы думаете, как себя почувствовали в основном русскоязычные жители Донбасса, увидев настоящие приоритеты новой власти?
МОжет, не нужно было хотя бы так сразу показывать востоку своей страны "ну мы вам покажем"?
Но теперь это крайне не принято упоминать. А все упоминания про митинги встречают "ой, ну подумаешь, это же мелочь была". Неслабая такая "мелочь".

Представим картину-на выборах 2022 в Латвии побеждает убедительно NA +JKP. Массовые митинги в РИге "требуем деоккупацию, русские, вон из Латвии, полностью запретить русский язык во всех сферах". А потом делаем большие глаза и удивляемся-а что это в Даугавпилсе люди чем-то недовольные, а чего это им новая власть не нравится, а чего это вдруг популярность России так выросла? Это же просто митинги, ну что тут такого?

Хотите объективную картину? Умейте объективно смотреть на действия ОБЕИХ сторон

Atbildēt

Buļba

15.08.2022. 08:59

»

Хм

Ох как вы любите и научились уже выделять одно событие, элегантно "забывая" о предыдущих. Напомнить, что этого референдума не было бы, если бы не 1 референдум о запрете русских школ...


Redziet - Kijevā izglītība būs tikai ukraiņu valodā. Arī to, redziet, izprovocēja одно событие, элегантно "забывая" о предыдущих. Protams, protams. Maza, nenopietna sobīķije. Uz Hāgas tiesu neceri - sobīķijes autorus pakārs, piemēram… O, Volgogradā mamaja kurgānā. Tas būs iedvesmojoši, ko.

Atbildēt

Хм

15.08.2022. 08:44

»

Slava Ukrainai!

Urbi, vai esi aizmirsis savas bandas darbību latviešu valodas iznīcināšanas referendumā? Tā, urbi brāl, bija apzināta tavas bandas darbība Latvijas Republikas iznīcināšanai. Un šo grēku Tu urbi nekad vairs nenomazgāsi. Ak tad mīļsaskaņa, visa vienās tautas dziesmās? Nē, brāl urbi, kauliņi ir mesti. ...


Ох как вы любите и научились уже выделять одно событие, элегантно "забывая" о предыдущих. Напомнить, что этого референдума не было бы, если бы не 1 референдум о запрете русских школ?
Ну прям идеально освоили технологию, из недавнего "ах какой ужас, русские снова 10 мая к памятнику пришли". А что для этого абсолютно сознательно была сделала провокация по уборке цветов трактором сразу 10 чиста прямо с утра - ну это типа тут не причем.

Atbildēt

Slava Ukrainai!

15.08.2022. 08:40

Urbi, vai esi aizmirsis savas bandas darbību latviešu valodas iznīcināšanas referendumā? Tā, urbi brāl, bija apzināta tavas bandas darbība Latvijas Republikas iznīcināšanai. Un šo grēku Tu urbi nekad vairs nenomazgāsi. Ak tad mīļsaskaņa, visa vienās tautas dziesmās? Nē, brāl urbi, kauliņi ir mesti. Tavi kauliņi, brāl urbi.

Atbildēt

Skolnieciņš

15.08.2022. 08:10

Paldies Dieviem! Tatjanas Ždanokas partiju beidzot aizliegs! Visa mana ģimene — es, mamma, tētis — jau sen parakstījās pret Tatjanu Ždanoku un viņas fašistisko veidojumu. Es no sirds pateicos visiem Dieviem un visām Dievietēm par to, ka Latvijas Krievu savienība taps aizliegta! Esmu laimīgs! Beidzot Latvijā par vienu hujņu kļūs mazāk. ©Skolnieciņš 1999-bezgalība 🙂 P.S. Tālāk aizliedzamo organizāciju sarakstā sekos Saskaņas — Vienotās Krievijas apvienotais saraksts.

Atbildēt

Tā viš i...

15.08.2022. 06:57

Laikam tikai Latvijā klaji pretvalstiskas organizācijas zem partiju nosaukuma var izvirzīt savus kandidātus uz valsts parlamentu un valsts pārstāvniecību starptautiskās institūcijās. Laikam tikai Latvijā desmitiem gadu šādas organizācijas var darboties valsts parlamentā nepārtraukti pieprasot un panākot dažādus "kompromisus" uz pamattautas interešu rēķina.
Ja kāds politiķis pirms kādiem 10 vai 15 gadiem ir ticējis Krievijas miermīlīgumam, tad tik naivam un dumjam cilvēkam vajag strādāt par sētnieku, nevis politiķi.

Atbildēt

asv kongresa runataja Pelosi:Slava Uhanai !

15.08.2022. 05:13

»

Kad rekets pārtapa par VID

Piekrītu Jums. Jūsu teiktais ir tikai neliela daļa no visu to cilvēku ciešanām, kas pēc 90.gada palika bez darba iespējām, ar nodedzinātiem vai izkrāptiem īpašumiem. Daudziem nācās atstāt Latviju, citi padarīja sev galu, vēl milzīgam skaitam tika izdarīts gals, jo nostājās pret okupantu un sarkano zagļu...


Amnesty International publiceja pazinojumu par ukrainas armijas noziegumiem pret civiliedzivotajiem.Gaidam ,kad latvijas sorositu mediji to publices !Nu bet velet navi asv un nato Latvijas okupantiem tiesam ir loti radikali.

Atbildēt

Kad rekets pārtapa par VID

14.08.2022. 23:34

»

ha-ha

Par daudz goda joprojam tiek izrādīts okupācijas režīma ideoloģijas darboņiem,kuri pie pirmās izdevības izmantojot nozagtos brīvās Latvijas varas zīmolus,ķērās pie antikolaborantu vajāšanas,kuriem tika liegts nodarboties ar biznesu,atņemta zeme pat zem ēkām,atņemtas ganības,padzïti no darba utt.Antikumunistiem...


Piekrītu Jums. Jūsu teiktais ir tikai neliela daļa no visu to cilvēku ciešanām, kas pēc 90.gada palika bez darba iespējām, ar nodedzinātiem vai izkrāptiem īpašumiem. Daudziem nācās atstāt Latviju, citi padarīja sev galu, vēl milzīgam skaitam tika izdarīts gals, jo nostājās pret okupantu un sarkano zagļu sistēmu.
Slava Ukrainas armijai un sabiedrotajiem. Nāvi okupantiem.

Atbildēt

paldies, urbanovič

14.08.2022. 21:27

tie taču visi tavu radu 3A cilvēki...zooparks

Atbildēt

ha-ha

14.08.2022. 21:01

Par daudz goda joprojam tiek izrādīts okupācijas režīma ideoloģijas darboņiem,kuri pie pirmās izdevības izmantojot nozagtos brīvās Latvijas varas zīmolus,ķērās pie antikolaborantu vajāšanas,kuriem tika liegts nodarboties ar biznesu,atņemta zeme pat zem ēkām,atņemtas ganības,padzïti no darba utt.Antikumunistiem,kuri ir kļuvuši par invalīdiem ,ir liegta arodslimību ārstėšana,liegtas kompensejamäs pretsāpju zāles,pie noteiktā darba spēju zuduma 60% apmērā arodslimības seku dēļ,pēc sekojošiem trīs infarktiem un arodslimības progresa,darba spēju % nemainās.Par ārstēšanu,rehabilitācijām un regularām veselības pārbaudē nav pat ko sapņot.Brīvajā Latvijā okupantu sulaiņiem ir dota tāda atriebības brīvība,kāda zem Kremļa zābaka nebija pat domājama.

Atbildēt

Atkal ķengājat resno Urbi?

14.08.2022. 19:48

Cik ilgi, Urbi, tēlosi politiķi?

Atbildēt

Ko ASV vēstniece savulaik Latvijā

14.08.2022. 19:47

apciemojot Urbanoviču mājās apsprieda ar resno Urbi. Pirms tam noasfaltēja ceļu uz Urbja māju.

Cionists Urbanovičs. Lopu gans.

Atbildēt

Urbis ir VDD aģents

14.08.2022. 19:45

Saskaņā un vienotībā Latvijas pūlis - lopu bars bez cilvēktiesībām. Ko Urbanovičs nesola 14. Saeimā atjaunot cilvēktiesības Latvijā, ko hunta atņēma 13.03.2020.?

Atbildēt

Urbanoviča atmiņas uzlabošanai

14.08.2022. 19:00

Ušakovs skaidroja, ka “Saskaņa” iestājusies Eiropas Sociālistu partijā, kas tradicionāli attiecības ar trešo valstu politiskajiem spēkiem veido un uztur centralizēti. Tāpēc “Saskaņa” informējusi “Vienoto Krieviju”, ka sadarbības līgums zaudējis savu aktualitāti.

Atbildēt

urbis ar ušakovu

14.08.2022. 18:44

jau neko..Vainīgs Zatlers,kurš ar ķrievu tanku palīdzību"gribēja ieblēdīt pozīcijā Saskaņu.,lai tā būtu pie varas.Tālab saskanā slēdza to līgumu ar Putinu un Ušakovs brauca uz Maskavu klanīties Putinam un svētajam Kirilam.Bet Zatlers Urbanoviča taisnošanās rakstā piesaukts pilnīgi korekti.

Atbildēt

ko te piebilst

14.08.2022. 18:26

Urbis norūca korekti un pārliecinoši!

Atbildēt

Vatņiks

14.08.2022. 18:05

Vajag stiprināt Saskaņas sadarbību ar Krieviju, lai palielinātu Latvijas vēlētāju atbalstu partijai!

Atbildēt

Deokupāciju dekolonizāciju derusifikāciju

14.08.2022. 17:55

Kāda starpība pagātne vai tagadne, krievija ir Latvijas okupētājvalsts un Latvijā joprojām atrodas 700 000 okupantu. To ko pašlaik Ukrainā dara 85% krievu atbalstītais fīrers, mēs visi redzam.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

No mūsu drosmes atkarīgs

FotoPirms simt viena gada rakstnieks, politiķis, viens no Latvijas valsts dibināšanas iniciatoriem Jānis Akuraters 1922. gada laikraksta “Jaunākās Ziņas” 66. numurā rakstīja: “Arvien vēl šis jautājums stāv, kur bijis. Un, protams, diezgan nenormālā stāvoklī, pateicoties skaidras likumības un ieskatu trūkumam par šo lietu Latvijā.
Lasīt visu...

21

Raidījumam “Nekā personīga” jāatsauc viltus ziņas

FotoStarptautiskais preču tirdzniecības uzņēmums „TELF AG” pieprasa atsaukt uz viltus ziņām balstītus apmelojumus, kurus kā sensacionālu sižetu “Caur Latviju akmeņogles eksportē firma, kas vainota “Vagner” grupas finansēšanā” svētdien, 15. janvārī skatītājiem piedāvāja Artas Ģigas (attēlā) vadītās producentu grupas  RedDotMedia raidījums “Nekā personīga”.
Lasīt visu...

21

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem. Nobeigums

FotoES un ASV stratēģiskie mērķi šobrīd sakrīt, abiem vajadzīga Krievijas paralīze. ES – lai izdzīvotu, bet ASV - lai saistītu Krieviju kā Ķīnas partneri un sabiedroto. Nav noslēpums, ka Ķīnas neitralizēšanai angloamerikāņu pasaule nolēmusi veidot jaunu bloku AUKUS, kur ietilptu visas Britu sadraudzības valstis un, iespējams, Japāna.
Lasīt visu...

21

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem

FotoBezgalīgi var vērot uguni, mākoņus, pa upi peldošus liberāļu līķus un aktīvo idiotu rosību, mēģinot vadīt Latvijas valsti. Acīmredzami, ka šī vadīšana ir pilnīgi ačgārna un nekādus rezultātus nedod. Un tas ir saprotams, jo valsts stūre ir nodevēju, nejēgu, ārzemju aģentu un politisku pigmeju rokās. Savukārt propagandas nomāktie ierindas pigmeji, kas izglītības dēļ nespēj saprast visa notiekošā jēgu, ir cietēji, jo tiek maldināti, izdilst un iet mazumā.
Lasīt visu...

3

Vēsturnieku komisiju es nolikvidēju, bet tagad nāk prezidenta vēlēšanas – varētu vietā uzcirst veselu institūtu

FotoDāmas un kungi! Godātie skolotāji! Es tiešām priecājos par šo vēstures skolotāju konferenci. Tas, manuprāt, Latvijas valstij ir ļoti būtisks temats.
Lasīt visu...

21

Īsumā par “visu ģimeņu” absurdu

FotoValstī, kurā pietiek pavisam reālu un steidzami risināmu problēmu, ir mēģinājumi pacelt dažu jautājumu aktualitāti ar iespējami lielāku troksni. T.s. “partnerattiecību”, “visu ģimeņu” (vienalga, kā tagad sauc mēģinājumus panākt viendzimuma laulību atzīšanu) tēma nav tā, kurai es gribētu veltīt sevišķi daudz uzmanības. Bet troksnis ir liels, un tāpēc ir vērts atkārtot dažas lietas, kas ir aksiomas.
Lasīt visu...

21

Medikamentu pieejamības atslēga – vietējie ražotāji

FotoNav noslēpums, ka nu jau vairākus mēnešus akūti trūkst zāļu gan aptieku plauktos, gan slimnīcās. Kāpēc tā? Lai gan Latvijas farmācijas nozarei ir daudz, ko piedāvāt – izcila zinātniskā bāze, vērtīgas tradīcijas, patiešām kvalitatīvi un konkurētspējīgi produkti, tomēr 95% zāļu tirgus veido importa produkti.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mēs salauzām izglītības mugurkaulu un nogrāvām izglītības pamatus

Atgriežos pie šīs bildes, jo tai ir lielāka jēga, nekā šķiet ar pirmo acu uzmetienu. Pusgadu pastrādājot skolā,...

Foto

Izdevusies valsts

1. Es šodien, 2023.gada 18.janvārī saņēmu kārtējo Latvijas Republikas tiesas spriedumu ar tūkstošu eiro sodiem par “distancēšanos neievērošanu” pirms vairāk nekā diviem gadiem. Ar...

Foto

Mammu, es gribu, mammu, es gribu, es gribu, gribu, gribu, gribu, gribu!

Jaunā Rīgas teātra (JRT) Lāčplēša ielas mājas remonts turpinās jau 5 gadus un ir...

Foto

Vai, izmetot no mācību satura vēsturi, neesam rīkojušies līdzīgi kā traks cilvēks, kas stāda ķiršu mīkstumus?

Sākot pārdomas par vēsturnieku tikšanos ar valsts prezidentu (13.01.23.) ienāca...

Foto

Kādu nacionālismu mums vajag?

Ir laiki, kuros notiek viss, kas sakrājies desmitgadēs. Kopš Krievijas pilna apmēra uzbrukuma Ukrainai ir sācies tieši šāds laiks. Prasība pēc atbrīvošanās...

Foto

Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju uzņemties krīzes vadību

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju...

Foto

Kā Ašeradens restartēs VID?

Finanšu ministra postenis pārsvarā pienākas premjera partijai. Bez valsts budžeta vadības finanšu ministra pārziņā ir arī valsts asinsrite – nodokļu maksātāju veiktie...

Foto

Iestājamies pret Andas Nulles reputācijas graušanu un profesionālās darbības ierobežošanu

Latvijas Ārstu biedrība (LĀB) atkārtoti vērsusies pie valsts prezidenta, ministru prezidenta un veselības ministres par atsauktās...

Foto

Stigmatizētājus – pie atbildības!

Pagājušā gada 15. decembrī 14.Saeima noraidīja likumprojektu “Civilās savienības likums”, kam bija jākalpo par tiesisko pamatu visu ģimeņu tiesiskās aizsardzības nodrošināšanai, lai...

Foto

Bīstamās garšas – veipošanas spožums un posts!

Kopš elektronisko cigarešu izgudrošanas veipošana ir kļuvusi par vienu no pasaulē populārākiem nikotīna uzņemšanas veidiem. Sākotnēji radītas kā viens...

Foto

Kremlini un globālisti vienojas latviešu valodas noniecināšanā

Jautājums par latviešu valodas lomu un vietu Latvijas valstī nepazūd no dienaskārtības jau kopš neatkarības atjaunošanas pirmajām dienām. Lai...

Foto

Trūkst sīko vagariņu

“Nekonkurētspējīga piedāvātā atalgojuma dēļ Ārlietu ministrija saskaras ar darbinieku trūkumu, taču šī problēma ir arī citās valsts pārvaldes iestādēs,” publiski vaimanā ārlietu ministrs...

Foto

Ja vairākums grib tā dzīvot, tad lai arī tā dzīvo

Mani domubiedri. Ļaudis, kuri domā līdzīgi man. Ļaudis, kuri redz nolaisto valsti, nolaisto izglītību, nolaisto visu,...

Foto

Vai īstais brīdis skatīt tarifu pieteikumu?

14. decembra LTV raidījumā Kas notiek Latvijā piedalījās Augstsprieguma tīkla (AST) un Sadales tīkla (ST) vadība, ekonomikas un topošais finanšu ministrs, vairāki eksperti. Vispirms atgādināšu, ka 2000.gadā...

Foto

Marksisms vienmēr centies balstīties tieši uz šīm starpslāņu aprindām

Pēc tam, kad Saeimas Juridiskā komisija 6. decembrī nolēma apturēt darbu pie Civilās savienības likuma, bet Saeima...