Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Kungs Donald Jeff MD
21.09.2011. 20:04ATTN:
Ar šo informejam, ka kungs Donald Jeff MD FOUNDATION pašlaik sniedz no aizdevuma privatpersonam, uznemumiem un Sadarboties strukturam pienemamam procentu likmi.
Vai Jums vai finansiali noteikt? Vai jums ir noraidits banku vai victimized ar šiem interneta hoodlums vai velas, lai nokartotu savu paradu uz visiem laikiem, šeit nak lieliska iespeja, jus varat veidot savu sapni, klut par individuala darba un savu personisko biznesu klut par uznemeju.
Lai iegutu vairak informacijas, apmeklejiet mus kungs Donald Jeff MD AIZDEVUMIEM FOUNDATION pa e-pastu [email protected] vai sazinieties ar mums ar iepriekš mineto informaciju. Mes garantejam jums ir parskatamas un efektivas
pakalpojumus.
Aiznemeji Datu informaciju.
Vards ........
Uzvards ..........
Nodarbošanas ..........
Sex ........
Valsts .........
Valsts .........
Ikmeneša ienakumi .........
Summu, kas nepieciešama ..........
Ilgums ..........
Talruna numurs ..........
Paldies
Kungs Donald Jeff MD
degvīns
25.03.2011. 15:36Es tikai priecājos, ka Tavs kārtējais projekts cieš neveiksmi. Kur Tu esi bāzies, visur neveiksmes. Sākās jau ar to, ka demonstratīvi aizgāji no Dienas. Un kopā ar savu bandu, piebildīšu. Tas varbūt ir Tavs lielākais pluss, jo Ēlerte ir lielāka neģēle par Tevi. Lato, Tev ir izdotas grāmatas, ir kompaška, kura Tev paliek uzticiga (Metuzāls, Kristīne,kuras jauno uzvārdu neatceros un vēl viens otrs). Tad taisi jauno Tiesu, Kampēju vai VVF virtuvi. Redzi viens psihologs man pauda (redzot Tavu ģīmi ekrānā): nav normāls. Cik es saprotu, Tu gribi būt Dievs, bet pat Deiva dēls neiztika bez apustuļiem. Šobrīd Tev ir vajadzīgi apustuļi ar naudu, bet diezin vai tādi atradīsies. Vienkārš iemesls: vajag sijāt graudus no pelavām, bet šis portāls visu jauca vienā putrā. vai vari atbildēt uz vienkāršu jautājumu: kurš labāks Vilnītis vai Strīķe? Es pat pateikšu savu variantu - steidzīgi jāatlaiž abi, lai gan tas draud ar neizbēgamu valdības krīzi? Kāpēc? Lai Tev Kristīne pasaka.
eagle7
21.03.2011. 15:08Pietiek jums taisīt troksni. Ļaujiet cilvēkiem strādāt. Nekārtības būs mazāk, ja būs vairāk to, kas strādā.
vovo
18.03.2011. 10:28100%vienotība-visciniskākā valdība, 18.03.2011 09:14
Andris ir visprātīgākais 09:03
Lai viņš ir nepopulārs vemjotības valstībā ,BET GUDRS GAN IR ANDRIS ŠĶĒLE,un to neviens nevar noliegt,tāpēc jau jēļveidīgie arī dauza viņu visus šos gadus /pat hūte maksāja stipendijas jēļu bandai par A.Š. nodauzīšanu,lai paši tiktu pie siles un rīturīturītu,kā pašlaik to dara vemjotība ,/jo citu jau viņi-jēļimeļi, neko neprot/
kekss
11.03.2011. 20:16"Pietiek" kā informācijas produkts ir konkurētspējīgs, lai šīs ziņas pārdotu lasītājam. Protams, saglabājot demokrātisku pieeju. Ziedošanas iespēja nav pilnīgs risinājums, jo vienmēr ir jautājumi cik ziedot, kāpēc ziedot, kāpēc citi neziedo utt. Einārs arī vāca ziedojumus, un kā tas beidzās?
ja nevar, tad nevar
11.03.2011. 10:42Ja portāls sevi nevar uzturēt no reklāmas ienākumiem, tad droši vien apmeklētība un ieinteresētība portālam par mazu, lai tādam būtu jēga eksistēt.
Eidis
10.03.2011. 15:22līdzdalībnieks
08.03.2011. 13:11
Finanšu oligarhijai neatkarīgu "pietiek.com"-u, kā redzams, nevajag. Diemžēl, kā jau teikts komentāros, ieinteresētie maksātvājspējīgie indivīdi, piemēram, arī es, varētu šo izdevumu atbalstīt tikai ar kādi sīklatu mēnesi, teiksim, vislabāk ar maksas telefona īsziņas starpniecību. Diez vai tas būtu pietiekami, bet ko lai dara? Neesmu banku ne aplaupījis, ne nodibinājis. Varbūt mana vaina... vai tikai nelaime?
Veiksmi LL un pārējiem pietiekkomiešiem!Piekrītu!
Paija
10.03.2011. 00:01Secinājums man viens: portāls pietiek.com ir sabiedrībai derīgs, jo bieži raksta par tēmām, par kurām baidās rakstīt citi iesīkstējušies portāli.
Tā vien turpināt !
haralds
09.03.2011. 22:21panesās no anālītiķiem businesa plānu annalīze.
elektrību, amortizāciju par strevera HDD, maksu par domeinu un vēl kaut ko piemirsāt!
rekur rekas - grāmatu svētki ar lumudurētāju piedalīšanos - vēl pirms pēdējajām vēlēšanām!
http://www.fotoblog.lv/rep/21703/?cid=82091
kritiskā
09.03.2011. 11:21mja, pēdējā laikā daudzi interneta portāli- delfi, tvnet, apollo, rādio un tv kanāli, izmanto pietiek informāciju un ziņas, var būt no viņiem vajag iekasēt naudu? pietiek rok un strādā, bet citi izmanto, žēl, bet, ja pietiek izbeigsies, tad aktuālu un vērtīgu informāciju vairs nebūs kur palasīt, tvnets un delfi publicē vārds vārdā vienas un tās pašas ziņas un līmenis tāds, nu maigi sakot, švakāks un švakāks ar katru dienu, žēl
tpterm
08.03.2011. 23:03Nav jau nekas neparasts. ASV visas neatkarīgas raidstacijas vienreiz gadā vāc klausītāju ziedojumus, jo valdības financējums veido ne vairāk, ka 15% no šo raidstaciju budžeta. Un man jau nebūtu it nekādas problēmas ziedot šim portālam, ja es būtu pārliecināts, ka informācija par manu banku, kontu, kredītkarti, utt, netiks nekur, izņemot banku, kur portālam ir konts. Bet man tās pārliecības nav, jo man nav ticības tam, ka Latvijas valsts to aizsargās. Ja portālam ir drošs ceļš ziedojuma saņemšanai, lai Lapsas kung dara man zināmu: es mīļuprāt, ziedošu pārsimt dolāru.
Paldies, LL
08.03.2011. 22:55Ceru, ka turpināsiet. Bieži esat apbrīnojami!
Reizēm pārāk uzbrūkat tiem, kuri - tieši tāpat kā jūsu portāls - cenšas šeit mainīt lietas (domāšanu un morāli) uz labu.
hmm ®
08.03.2011. 16:42Arturs, ha,ha,ha...,
Pirms veidenbaumiskās nēzdodziņa slacināšanas, sūkstoties par neesošajiem banku kontiem un reklāmas iespējām, varbūt derētu paspaidīt dažus, lapas augšmalā redzamos, linkus? :D
ha,ha,ha...
08.03.2011. 14:35Būtu ļoti žēl, ja šī lapa beigtu darboties. Labs darbs, ko šeit cilvēki dara. Ja būs reklāmas piedāvājumi, noteikti izskatītu iespēju reklamēties tieši šeit, jo mana filozofija saskan. Bet ziedot nevaru atļauties.
līdzdalībnieks
08.03.2011. 14:11Finanšu oligarhijai neatkarīgu "pietiek.com"-u, kā redzams, nevajag. Diemžēl, kā jau teikts komentāros, ieinteresētie maksātvājspējīgie indivīdi, piemēram, arī es, varētu šo izdevumu atbalstīt tikai ar kādi sīklatu mēnesi, teiksim, vislabāk ar maksas telefona īsziņas starpniecību. Diez vai tas būtu pietiekami, bet ko lai dara? Neesmu banku ne aplaupījis, ne nodibinājis. Varbūt mana vaina... vai tikai nelaime?
Veiksmi LL un pārējiem pietiekkomiešiem!
zuze
08.03.2011. 12:09ja jau tāds taisnības cīnītājs - palaid savas grāmatas par pašizmaksu - varbūt arī tauta kaut ko uzzinās, bet tagad, - neviens taču nepirks par ls 5-10 grāmatu, ja nav ko ēst.
Citādi tagad rodas iespaids, ka vai nu Lapsas mērķi nemaz nav atklāt patiesību vai arī mārketinga domāšana nepiemīt.
Vairiņa
08.03.2011. 09:37Pietiek lasīt bija interesanti. Tie žults izvirdumi, kas pa laikam gadījās - nu - tie vnk raksturo veidotāju personības īpatnības. Katram jau ir savas vājības:)
Komentārs no delfi
08.03.2011. 03:38Lapsas kungs!
Diemžēl Jūsu darbība man atgādināja gaiļa izdarības-izkriet no rīta ārā no kūtiņas,uzlēkt uz sūdu čupas,skaļi nodziedāt,sasist spārnus-bet vai tur gaisma ausīs-tas viņam ir vienalga...
Bet varbūt vajadzēja tā...
ANO Drošības padomei.
1.Sakarā ar to,ka pie varas Latvijā ir nonākuās partijas,tādejādi pārkāpjot LR Satversmes 1.2.9.kā aričitus pantus,prasām izskatīt partiju nodarīto kaitējumu Latvijas valstij un Tautai.
2.Prasām izvērtēt Latvijas Saeimas leģitimitāti no neatkarības atjaunošanas.
3.Pamatojoties uz 1.un 2. punktā esošo un atbilstoši Dok.Nr409-prasām sasaukt ANO Drošības padomes Arkārtēju sēdi.
4 .Atbiltoši Dok .Nr.410 prasām Starptautiskās komisijas uzaicināšanu uz Latviju.
5.Prasām rīkoties nekavējoši, jo politiskā,ekonomiskā un kriminogēnā situācija Latvijā ir tāda, ka var novest pie forsmažora.
Latvijas Glābšanas komisija.
Arturs
08.03.2011. 01:10Vai ir kads konts kur varetu parskaitit ziedojumu? (Es negribu lietot pay-pal vai sms, jo tie nem komisijas maksu - es principiali negribu maksat komisijas maksu, jo uzskatu, ka ta butu nepelnita nauda finansu iestadei.) Ideali butu, ja butu konts Swedbanka vai Sebbanka.
Dastins
07.03.2011. 22:11Tie nepamatotie uzbrukumi tieshi Vienotiibas ministriem no Lapsas puses,pilniibaa sho portaalu nogremdeeja... Nu uzbrukt kaadam tikai taapeec,lai paraadiitu,ka mees uzbruukam visiem,manupraat nav tas labaakais zhurnalistikas stils. Iespeejams,bez Lapsas shis portaals buutu iemantojis daudz lielaaku cienu un respektu.
Liene
07.03.2011. 22:01Tiešām ceru, ka portālam izdosies piesaistīt finansējumu.
Ja arī šis portāls "aizies pa burbuli", tad izskatās, ka visam, kas ir par godīgu un nekorumpētu valsti - lemta iznīcība.
muna
07.03.2011. 21:04Ļoti žēl, ja vairāk nebūs Pietiek. Es katru mēnesi arī varētu noziedot 1 latu, vasarā varbūt 2 ls, zvanot pa mob.telefonu. Varbūt, ka varam visi kopā jel ko izdomāt?
portvīns
07.03.2011. 20:18Te derētu Pabrika kunga komentāri un ekspertīze.Viņš mīl viedi un saprātīgi izteikties par naudas lietām,atalgojumu un tādā garā.
Analītiķis
07.03.2011. 20:07Vow! Īsa gan Jums tā entuziasma lēkme! Mīļie ļautiņi, 80 tūkstoši latu! Nu kurš Jums dos? Vai tad te ir Anglija?
Jaņdžs
07.03.2011. 19:16Pietiek pastāvēšanas problēmai varbūt nav atrisinājums. Visumā, esmu šajā portālā daudz ko lasījis ar interesi, jo raksti ir palīdzējuši man veidot perspektīvi par valstī notiekošo.
Kas manu prāt trūkst ir politiskā perspektīve. Es nedomāju parasto politiku, t.i., pensionāru pensijas un māmiņu atbalstu, bet nākotnes ainavu, kuru dotā brīdī Latvijas valstsvīri un sievas ir atdevuši Briseles un NATO teikšanā. Ja jau ejam uz Briseli, tad vismaz ar nosacījumu, ka visi pensionāri Eiropas Savienībā saņem līdzīgas pensijas, izglītību, utt. Ja esam NATO, tad kāpēc mūsū ārlietu ministrs nespēj iedomāties Latviju un Rīgu, ka Eiropas Savienības geopolitisko centru?
Ja mūsējie ir tik forši ES saulē sevi izbalinājuši, ka nespēj neko par nākotni iedomāties (kur nu vēl to radīt), tad izstājamies no ES, iznomājam Rīgu Ķīnai uz simts gadiem, ar ieņēmumiem nomaksājam parādu, un ar pārpalikumu veidojam nākotni kāda dzīvos nākotnē, nevis paliekam tagadnē, kas dzīvo pagātnē.
Citiem vārdiem, esmu pretrunīgs, kritisks, bet arī vēlos celt kaut ko vairāk kā neko, kas sasniegts pēdējos 20 gados. Varbūt Pietiek karogam ir jābut sarkanam, varbūt sarkani-melnam, jo ja kaut ko citu, tad būs melnais.
NJU GAN
07.03.2011. 18:41nju gan žēl, ka tiks slēgts pietiek.com, es parasti lasu ko neneopietnu, bet mēdzu šad tad arī ko nopietnu palasīt, tas tiešām būs mēdiju jomā liels zaudējums
kaut nju atrastu finansējumu!
plekste
07.03.2011. 18:12Ideja par sms abonentmaksu ir atbalstāma, tikai tai jābūt samērīgai, lai teju katrs var samaksāt īpaši nesaspringstot (1-1,5 Ls/mēn).
Paypal nebija laba ideja, jo retajam tur konts atvērts.
Bet vispār būtu ļoti žēl, ja šis portāls beigtu darbību.
gti
07.03.2011. 17:52Pēc kārtas
1) Lapsa pats pārāk daudz ir dalījis dažādus viedus padomus ko un kā pareizi vajadzēja darīt un ko visi pārējie stulbeņi nav darījuši. Uz tā fona viņa bez 5 min bankrotējušais pasākums izskatās savādi
2) Reizēm grūti atšķirt kur beidzas Lapsas krāņiņa, pašapziņas un kompelksu staipīšana un kur sākas patiesi materiāli par korupciju, preses, vārda brīvību, utt. Par daudz žults tomēr.
3) Izcili gudrais Lapsa būtu jel sapratis, ka PayPal nav ne pats ērtākais, ne pats labākais veids, kā Latvijas iedzīvotājiem viegli un ērti kaut ko ziedot. Nezinu, bet iespējams, ka ziedot.lv vai vismaz viņu vadībā būtu paskaidrojuši kā un ko labāk. Bet jautājums - vai Lapsa nav paspējis arī ar viņiem sačakarēt attiecības?
hmm
07.03.2011. 17:30Lai ar abonēšanas maksu, pieņemsim, 5Ls/gadā savāktu 80tk, vajag 16tk abonentus. Ja šobrīd Pietiek ir 120tk lasītāji (unikālās IP) mēnesī, tātad vidēji katram astotajam būtu jāizrādās maksātspējīgam. Manuprāt, nereāli. Uzliekot latu mēnesī, vajadzētu 'tikai' 7tk abonentus, tomēr mēneša maksa būtu pārāk nestabils finansējuma modelis. Lai redzētu abonentmaksu potenciālu, tagad noderētu sms ziedojumu numurs! Trīs nedēļas gan ir smieklīgi mazs laiks, bet mēģināts nav zaudēts.
Brīnumi nenotiek. Varturus kritizēt - tas jums nav lidmašīnas būvēt vai mākslīgo intelektu pētīt! Jau pirmoreiz šeit ienākot, radās pārdomas: Pietiek balstās uz kāda ārpus LV mītoša maciņa, jeb tikai tā veidotāju entuziasma? Tātad tomēr 2.variants. Diemžēl, cilvēks tā ir iekārtots, ka bada sajūta nokauj pat visdedzīgāko entuziasmu. Nu ko, skumji! Atšķirībā no neo, pingvīniem un zanderiešu pastaigām, Pietiek bija potenciāls kļūt par paliekošu vērtību. Un tas tāds noteikti būtu kļuvis... kādā citā valstī.
Mikus
07.03.2011. 17:00Es ari butu ar mieru par sapratigu samaksu, te turpmak palasit. Kadam japatricina tie spekjmuli, lai neiegrimst vel lielaka pasapmierinatiba. TURATIES !!!
mēģināts nav zaudēts
07.03.2011. 16:35Tā ideja par abonēšanu ar sms palīdzību nav peļama, ja katrs lasītājs mēnesī samaksātu 95 santīmus, portāls varētu attīstīties, par wikileaks Asandža nedarbojas uz zila gaisa, jo par visu ir jāmaksā, gan par telpām, gan par servera uzturēšanu, darba algas.
Iteiktu apsvērt atvērt šādu servisu abonēt ar sms 0.95Ls mēnesī.
idiots
07.03.2011. 16:27Visiem naudas rēķinātājiem. Vai par foto, ko publicē portālā, nav jāmaksā. Vai par serveri, uz kura tas griežas, nav jāmaksā? Cik maksā mājas lapas izstrāde un satura vadības sistēma? Nu, par administratoriem un citiem IT "liekēžiem" nerunāsim. Un vēl jau katrs sevi cienošs medijs noalgo arī korektoru, kas izķer drukas kļūdas. Un vēl jau būtu tikai normāli, ka kāds redaktors pirms publicēšanas pārlasītu tās Margēvičas, Rulles un Lapsas "pērles", jo reizēm gadās, ka tie teikumi nu tik gudri un sarežģīti sanākuši, ka saprotami tikai autoram. Ak, jā. Un droši vien šitie mudaki taču arī vēlas kādam piezvanīt un vēl internetu palietot tā teikt tikai darba vajadzībām. Tā kā 700 lati katram mēnesī tur nu nekādi nesanāks.
Anna
07.03.2011. 15:48Ja būtu vienkāršs veids, kā nopirkt abo (teiksim, maksas īsziņa), es labprāt būtu ar mieru maksāt par iespēju lasīt šo portālu!
zaķīte
07.03.2011. 15:37piekrītu dalia - es arī būtu ar mieru maksāt abonentmaksu katru mēnesi par iespēju lasīt šo portālu - Ls 5 mēnesī būtu normāli.
R.I.P.
07.03.2011. 15:24bija "pingvīni", zanders ar pātadziņu, "neo", "pietiek"... interesanti, kādas vēl figņas būs?
es tikai domāju, kas šo visu bīda?
DP? lai "izķertu" "demokrātiskai" valstij "nelojālos kadrus"? vai kādi "melnie bruņinieki" no off-shor-iem? vai pašmāju bāleliņi-tūdaliņi nevar ietekmes sfēras pārdalīt?
bļembergs skops, tas jau par otru "mēdiju" nemaksās! šleserim ir āzis ar dienu un tele ar vīziju, bet šķēlem jau naudas nav, ir tikai vekselis...
uz kuru 'oligarhu' tad "pietiek.com" cerēja?
Bērziņš
07.03.2011. 15:13Godīgi sakot - 14 000 nešķiet maz, bet katrā ziņā tas nav, arī daudz, jo ja parēķina, ka tie ir nedaudz mazāk, kā 3000 mēnesī. No kuriem jānomaksā nodokļi - divreiz - par ziedojumu un par atlīdzību autoriem, turklāt autori jau nav trīs, jo raksta, arī ārštatnieki (Lemešonoks piemēram), tātad tā summa ir mazāka par 700 Ls mēnesī. Tiesa, lielākā daļa Latvijā saņem krietni, krietni mazāk... Turklāt gan jau, ka no tiem 700 ir nācies pašķērdēties, lai iegūtu to info, kas ir publicēta. Nekāda zelta bedre tā nav. Lai, kā tur, arī nebūtu - paldies, ka esat un, lai veicas sponsora atrašanā.
RD un VD sirdsdraudzenīte
07.03.2011. 15:12>> LAUKAKMENS
********************************
...a, manpatīk uzkurināties- baigais asums !!!... tu izteici savu viedokli - un TIKAI ! ... bet es tev izteicu arī savu viedokli, tikai pamatotu ar faktiem, par kuriem tev, acimredzot nav sajēgas ... ja, pirmkārt, neprati aprēķināt riktīgi tur to algu ...otrkārt, netieši pārmet, ka "pietiek.com" par 350 Ls neveic darbus, ko fiziski vispar nav iespējams par tādu summu pavilkt ... par to var aiziet un piketa padziedāt ...ja vien aukstā laikā būsi pietiekosi paēdis, lai nenokristu no kājām un nenosaltu ...
dalia
07.03.2011. 15:08abonementmaksa buutu visnotaal pienemama3-5 latu robezhaas. Tad es labaak samaksaaju jums , nekaa shad tad nopeerkot dazhus tukshus zhurnaalus.
Laukakmens
07.03.2011. 15:00sirdsdraudzenitei:
"ar 350Ls var IZTIKT ... bet ne veikt kvalitativu darbu ..." - tātad tu uzskati, ka Pietiek.com darbs nav bijis kvalitatīvs līdz šim? Man gan šķiet, ka bija. Tātad tas apgāž tavu apgalvojumu.
Un vispār, atdziesti. Iedzer ledus tēju :) Nemeklēju filantropus, vienkārši izsaku savu viedokli - es būtu gatavs darīt darbu, kurš man patīk un piedevām vēl šķiet sabiedriski nozīmīgs, par tādu naudu kā 350 lati, arī tad, ja man būtu iespēja pelnīt vairāk par cita veida darbu.
RD un VD sirdsdraudzenīte
07.03.2011. 14:58>> RECENZENTS
*****************************
..."Skatos, ka šodien tev darba daudz. Es šodien arī citus rakstus iekomentēju. Vai paspēji apriet?"
*****************************
...man tas nav darbs - man tā ir izklaide ! un patīk, ka daudz ... bet tevi pilnīgi noteikti paspēšu apriet - tā lieta svēta!!! - kā gan savādāk!... gluži, kā tev apriet Lapsu ... un tas labi, ka tu uzskati par vajadzigu pie manis, tā teikt, atzimēties, cik un kur tu komentē ...
RD un VD sirdsdraudzenite
07.03.2011. 14:51>> LAUKAKMENS
**********************************
...tieši ta !- ar 350Ls var IZTIKT ... bet ne veikt kvalitativu darbu ... gada pārskats vien Uzņēmumu reģistrā ar katru notariali apstiprinātu lapu maksā ap 10 ls, ja valsts vai pasvaldības uzņēmums ... ap 20ls, ja privāts ...iesniegt pieteikumu kaut Administratīvā tiesa -20 ls ...tu maz vari iedomāties, cik šitādus visādus vajaga, ja gatavo materiālu ... pie tam tadu, uz kuru vajadzības gadījumā var tiesā atsperties ... atradis te FILANTROPUS priekš sevis ... kuri vēl atļauj sevi nolamāt visiem, kam vien nav slinkums ...kamēr varēja, tikmēr darija ! ...
Arnis
07.03.2011. 14:47hmm:
45% paliek pelnītājam, 65 % tiek atdoti valstij nodokļos.
----------
1. Mums ir vājprātīgs slogs algām, bet nosauktie cipari gan ir pārspīlēti. PVN maksātājam algu izmaksai nepieciešamai summai nodokļos šogad aiziet max 56 %.
2. Pietiek nav PVN maksātājs, tāpēc max 46 % nodokļos.
P.S. Ar tādu apjomu viņiem, iespējams, vajadzēja (pār)tapt(?) par mikrouzņēmumu. Algas griesti tad gan Ls 500 uz rokas, bet toties nodokļos tikai 9 %.
ZZ (Ex-seržants)- L.Lapsam
07.03.2011. 14:44Nesanāk LV būt neatkarīgām- naudas nav un tāpat šaurpieres un saimnieksiksnu sūkātāji apliks. Ieteikums- sazināties ar Lemberga biznesa oponentiem un cept rakstus uz pasūtījuma sekojot katram viņa solim. Vai otrādi- pēc Lemberga pasūtījuma diskrididēt Vienotības darboņus (šis variants jau darbojas dažu citu "rakstnieku" izpildījumā).
hmm to laukakmens
07.03.2011. 14:43Tur nu gan jums piekrītu. Darbs, kurš sagādā prieku un ir vajadzīgs sabiedrībai laikam ir nozīmīgāks par naudu. Taču no otras puses - cik ilgi?
kampējas
07.03.2011. 14:37kam ir nauda, tie tādu pietiek.com nelasa. a lasa tak tikai 100 deputāti...
qwe > hmm
07.03.2011. 14:35Nu bet šis portāls jau pats ļoti agresīvi iestājas par sociālismu un pensiju nepazemināšanu. Nepazeminam pensijas - paaugstinam nodokļus. Ja vien nedzīvojam feju un raganu pasaulē, kur kaut kādām PSRS izputinātām valstiņām nauda uzreiz nez no kurienes uzrodas.
Recenzents
07.03.2011. 14:34to RD un VD sirdsdraudzenite 07.03.2011. 12:25
Tas nekas,kvantitāte nav galvenais, tā vismaz visādas drazas neiet cauri.
to RD un VD sirdsdraudzenite 07.03.2011. 12:35
Un tu domā, ka es tam ciparam noticēju? Sasmīdināji.
Skatos, ka šodien tev darba daudz. Es šodien arī citus rakstus iekomentēju. Vai paspēji apriet?
Laukakmens
07.03.2011. 14:31Nu ja šiem sanāk ap 350 mēnesī, tas, protams, ir krietni par maz priekš šāda darba. Tomēr - izdzīvot ar to var (pats es sitos ar 150 Ls mēnesī, ar to gan nevar izdzīvot bez parādiem).
Protams, ja ir iespējas pelnīt daudz vairāk, tad ir jāizdara izvēle... Ir nepieciešams entuziasms, lai turpinātu strādāt par mazāku naudu, ja ir iespēja pelnīt lielāku. Taču, ja Pietiek.com cilvēkiem šis darbs TIEŠĀM patīk un viņi to uzskata par svarīgu... Es varu spriest tikai pats no sevis - es nudien izvēlētos labāk pelnīt 350 Ls mēnesī, darot to, kas man tiešām patīk un rada sirdsprieku, nevis par 1000 latiem mēnesī darītu kaut ko sakostiem zobiem.