Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Petersa mantinieki

Pietiek lasītājs
06.12.2021.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Piemērs ļauj saprast

09.12.2021. 09:28

»

Pārstāvniecība RD

Līdzīga situācija ir pašvaldībās, RD, kur nav izveidojusies veselīga, samērīga dažādu iedzīvotāju grupu pārstāvniecība, un pozicionēšanās notiek pēc nacionālā vai padomju mantojuma pārvarēšanas/ iesakņošanās principa. Pilsētas, kā zināms, veido apbūve, saimnieciskais pamats ir nekustamais īpašums: denacionalizētais...


Šis piemērs ļauj saprast, kāpēc esam tur, kur esam, kāpēc ir stagnācija un atsevišķās jomās regress. Proti, esam iestrēguši pārejas fāzē. Tai vietā, lai partijas, elektorāta sadalījums atspoguļotu reālo sociāli ekonomisko situāciju, procesus un būtu vērsts uz attīstību - turpinām cīnīties ar postpadomju mantojumu, visa politiskā, vēlēšanu sistēma, elektorāts ir mobilizējies aizstāvot savas eksistenciālās tiesības būt neatrisināta postpadomju mantojuma apstākļos.

Atbildēt

Pārstāvniecība RD

08.12.2021. 13:33

»

Jukums

Izteikšu savu versiju, par to, kāpēc tad esam tādā bedrē...


Līdzīga situācija ir pašvaldībās, RD, kur nav izveidojusies veselīga, samērīga dažādu iedzīvotāju grupu pārstāvniecība, un pozicionēšanās notiek pēc nacionālā vai padomju mantojuma pārvarēšanas/ iesakņošanās principa. Pilsētas, kā zināms, veido apbūve, saimnieciskais pamats ir nekustamais īpašums: denacionalizētais, privatizētais namīpašums, dzīvokļu īpašums, pašvaldības budžeta nozīmīgs avots ir NĪN. Rīgas fenomens un absurds ir nek. īpašuma īpašnieku pārstāvniecības iztrūkums pašvaldībā, šī niša nav aizpildīta.

Atbildēt

Piebilde

08.12.2021. 11:41

»

Skumjais Bruņinieks

Staļinam...


VDK organizēja pārmaiņas viena vienīga iemesla dēļ: tā sauktajā padomju iekārtā darboņi varēja labi justies vien tad, kad viņi bija amatā. Viņu rīcībā bija auto ar šoferi, solīdi dzīvokļi, valstij piederošas vasarnīcas utt, bet nekas nepiederēja viņiem un neko viņi nevarēja atstāt mantojumā bērniem. Lūk vēlme pēc privātīpašuma arī bija tas ideoloģiskais un psiholoģiskais pamats izmaiņām. Tāda ir tā realitāte.

Atbildēt

Piebilde

08.12.2021. 11:30

»

vecais nīgrais onkulis

"..kaut pastalās, bet brīvi" - atcerieties, bija tāds sauklis Atmodas laikā...


1. kas notiks ar to dz''ives līmeni turpmākajos gados vēl ir liels jautājums. Var gadīties, ka Cibiņu skaits kļūs daudz lielāks un Buņģi vēl bagātāki.
2. Vēl ieteikums paintersēties par to EK piedāvāto iekļaujošo terminoloģiju.

Atbildēt

Pārstāvniecība Saeimā

08.12.2021. 10:37

»

Jukums

Izteikšu savu versiju, par to, kāpēc tad esam tādā bedrē...


trūkst mazajiem uzņēmējiem, pašnodarbinātiem un agresīvo kapitālistu darba ņēmējiem (par valsts uzņēmumu strādājošiem un ierēdņiem rūpējas visi politiskie spēki). Tas noved sabiedrību pie šķelšanās. Tie kas ir gājuši vēlēšanās šīs grupas pārstāvēt ir sakompromitēti vājo zināšanu, piedāvāto materiālo labumu, populisma dēļ (pēdējais ir Liepiņas gadījums).

Atbildēt

vecais nīgrais onkulis

08.12.2021. 10:25

»

Skumjais Bruņinieks

Ar meliem uz viltotas pagātnes pamatiem stabilu nākotnes namu neuzcelsi..tas ir pirmkārt...


"..kaut pastalās, bet brīvi" - atcerieties, bija tāds sauklis Atmodas laikā.
---------------------------------------------------------------------------------------
Zini skumjais, tas sauklis nemaz nebija no tiem populārākajiem. Kaut gan tik tiešām tika manīts. Nu nezinu kā tev, bet man jau tajā laikā, tas nelikās visai gudrs un tālredzīgs, jo taču pat ezītim bija skaidrs, ka jau no paša sākuma process risinās pirmkārt, otrkārt un treškārt par labklājību un tikai pēc tam par veidu kā līdz tam tikt. Un tā kā visiem acu priekšā bija Somija ar savu dzīves līmeni, tad likās, ka pietiek tikai nomainīt karogu mastā, un viss būs tāpat. (BET!!, lai arī tavās želabās par mūsu saimnieciskajām likstām ir daudz patiesības, esi tik labs un godīgi salīdzini to labklājības bezdibeni, kas mūs no Somijas (un citām attīstītām valstīm) šķīra 90. gadu sākumā, un situāciju šobrīd). Tādejādi var secināt, ka ceļa izvēle visumā bijusi pareiza. Lai būtu pavisam godīgi, gan jāatzīmē, ka arī turpinot dzīvot reformētajā PSRSā (Gorbija plāns), t.i., vienkārši nomainot ekonomisko iekārtu, tuvošanās attīstīto valstu dzīves līmenim arī notiktu, un kas zin, varbūt pat straujāk. Bet tur, protams, paliek vesela kaudze cita veida risku, no kuriem visdrošak sargā strikti novilkta robeža.
Tā ka neskumsti vis tik ļoti, dzīve ir skarba un tajā savu vietu izcīna Buņģis, bet Cibiņš tikmēr raud pie egles, kamēr nosalst. {Bet nu Cibiņa protams žēl}.

Atbildēt

Jukums

08.12.2021. 08:12

Izteikšu savu versiju, par to, kāpēc tad esam tādā bedrē.
Latvijā vēlēšanās cilvēki, lielā mērā, ir spiesti balsot pēc nacionālā principa. jo - nevienam jau negribas zaudēt valsti. Un tas, diemžēl, noved pie situācijas, kur Saeimā ir pārstāvēti prokrieviskie spēki, SC veidolā un latviskie spēki, praktiski visi, kā viens, ir uzņēmēju pārstāvji. Tāda situācija principā jau apmierina gan vienus, gan arī otrus augšminētos. Problēma ir tā, ka lielum lielākais vēlētāju īpatsvars - darba ņēmēji, Saeimā nav pārstāvēti vispār. Un tāpēc arī šī sociālā netaisnība, ienākumu nevienlīdzība un citas dīvainības. Kamēr Saeimā nebūs pietiekami lielas partijas, kura vēlēsies un spēs pārstāvēt dara ņēmēju intereses, tikmēr arī nekas uz labu nemainīsies. Tādai partijai vajadzētu būt tieši sociāldemokrātiem, vai arī vismaz sociāldemokrātiski orientētai partijai. Tikai - tāda jau īsti nav redzama. Sociāldemokrāti paši pamatīgi sasmērējās, Progresīvie čupojas ar zilajiem un saviem ideoloģiskajiem pretiniekiem - AP. Un visa tā šļura turpinās.
Piebildīšu, ka praktiski visa Eiropa ir sociāldemokrātiski orientēta, it īpaši, ziemeļvalstis. Un nu jau arī Vācija. Bet, kā jau teicu - Latvijā Saeimā darba ņēmēji nu jau ļoti ilgi, nav pārstāvēti vispār. Nu - vēlētājiem jādomā pašiem. Un arī partijniekiem jādomā.

Atbildēt

ммм

08.12.2021. 00:10

»

teicāt

Čekists Bojārs ieveda VVF Saeimā - Bojārs bija tā kā sociāldemokrāts, ne? Tautai būtu tā kā cerība uz kādu taisnīgumu, kā Zviedrijā. Bet VVF par premjeru pieteica lielāko Kampēju, tipisku kapitālistu


Premjers Krasts, kurš tiek turēts aizdomās par sadarbību ar čeku, savulaik aizsūtīja bijušos LPSR VDK Pirmās pārvaldes virsniekus uz Kanādu vaņģot "dižo tautumeitu" ... Bojārs jau pēc tam veda "pie "altāra".

Atbildēt

Mx

08.12.2021. 00:05

»

Lauku vecis

Bojārs sociāldemokrāts


Un, kas tad bija brīvvalsts laika sociķu līderis Bruno Kalniņš?

Atbildēt

Lauku vecis

07.12.2021. 23:03

»

teicāt

Čekists Bojārs ieveda VVF Saeimā - Bojārs bija tā kā sociāldemokrāts, ne? Tautai būtu tā kā cerība uz kādu taisnīgumu, kā Zviedrijā. Bet VVF par premjeru pieteica lielāko Kampēju, tipisku kapitālistu


Bojārs sociāldemokrāts ????
Čekisti/komunisti uzdosies vienalga par ko, lai tikai neizskatītos pēc tiem kas ir patiesībā.
Pirmās brīvvalsts laikā arī bija pilns ar sociāldemokrātiem, bet patiesībā izrādījās komunisti, tikai retais atbilda nosaukumam.

Atbildēt

Kaut ko mainīt

07.12.2021. 21:42

»

Negribas ticēt

Mums paliek labi no tā, ka mums ir ļoti slikti. Vai tiešām tas ir mūsu latviešu tautas ģenētiskais kods


Mūsu ģenētiskais kods ir cits - velme kaut ko mainīt. Ir tikai viena problēma - mēs ceram, ka šīs izmaiņas veiks tie paši cilvēki, kuri jau pašlaik ir tautā ļoti populāri. Bet tas nekad nenotiks - jauno nesīs citi, šobrīd noklusētie un pat aizliegtie cilvēki. Lielie masu mediji ir tik nobijušies, ka šādu cilvēku esamību slēps cik vien ilgi tas būs iespējams.

Atbildēt

Negribas ticēt

07.12.2021. 21:35

Mums paliek labi no tā, ka mums ir ļoti slikti. Vai tiešām tas ir mūsu latviešu tautas ģenētiskais kods?

Atbildēt

WWW

07.12.2021. 20:28

»

Iznīcināja genofondu

Valdīja milzīga nodevība pret gudrākajiem, veiksmīgākajiem, spējīgākajiem, kurus nolādēja kā Hitlers, kuru neatzina par personību, par gudru un spējīgu...


Hitlers iznīcināja gudrāko tautu - ēbrejus... Kurš jums šādas klišejas ieborējis? Principā, nav tādas gudrākās tautas.

Atbildēt

teicāt

07.12.2021. 20:19

»

Skumjais Bruņinieks

Ar meliem uz viltotas pagātnes pamatiem stabilu nākotnes namu neuzcelsi..tas ir pirmkārt...


Čekists Bojārs ieveda VVF Saeimā - Bojārs bija tā kā sociāldemokrāts, ne? Tautai būtu tā kā cerība uz kādu taisnīgumu, kā Zviedrijā. Bet VVF par premjeru pieteica lielāko Kampēju, tipisku kapitālistu.

Atbildēt

stalins

07.12.2021. 20:16

»

Skumjais Bruņinieks

Staļinam...


Kamdēļ tik patētiski teksti?Katrai valstij ir nepieciešami drošības dienesti . PSRS bija VDK. Vieni tajā strādāja, citi ar to sadarbojās.Kāds bija uzticības persona ,kāds-aģents un tml.Arī tagad Latvijai ir dienesti,kuros cilvēki strādā,cenšas.Ne visi, bet daudzi.
Bet Jūs bezjēdzīgi cenšaties manipulēt ar morāles kategorijām, jo nav priekšstata ne par pagātni, ne tagadni.((

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

07.12.2021. 18:39

Ar meliem uz viltotas pagātnes pamatiem stabilu nākotnes namu neuzcelsi..tas ir pirmkārt.
Otrkārt un tas nav mazāk svarīgi...čekisti - komunisti un pārējie kolaboranti ir neprasmīgi parvaldījuši mūsu valsti..noveduši to tik tālu, ka latvieši bēg no savas valsts.
Varbūt kāds to vēl nesaprot..mums drīz nebūs, kas strādā - ne medicīnas sfērā, ne izglītības laukā..nekur!!
Paliks valstī tikai pensionāri, politiķi un ierēdņi, kas uzblīduši no treknuma.
Faktiski ir veikts šajos 30 čekistu un komunistu parvaldītajos gados noziegums pret tautu - genocīts!
Mēs esam jaunajai paaudzei atstājuši mantojumā sagrautu, pustukšu valsti..kuru čekisti un komunisti kopā ar saviem "VDK sadarbības partneriem", lai maskētu savus noziegumus, mēģina uztaisīt par skaistu "Potjomkina sādžu"..
Bet iekšpuse mūsu "Nakotnes namam" ir sapuvusi un bez perspektīves pamatnācijai.
Un ko Jūs gribiet, lai mēs saviem bērniem melojam un slēpjam čekistu - komunistu atstāto brāķi..??
Vai tad viņiem pašiem acis nav pierē..tie, domājiet, neredzēs, ka valsts, ko viņiem atstājam mantojumā paliek ar vien tukšāka un tukšāka..
Ka visas nozares ir katastrofālā stāvoklī, trūkst darbaspēka..ka valstī valda milzīga nevienlīdzība..ka korupcija un zagšana ir norma..
Nevajaga mūsu jaunatni uzskatīt par tik pat stulbiem, kā visu pārējo manu paaudzi, kas akli ticēja Atmodas laikā Brīvības alkām un tautas priekšstāvjiem.
Pagājuši ir 30 gadi, kopš Neatkarību atguvām..jauniešiem vairs nepietiek ar to, ka esam beidzot brīvi.."..kaut pastalās, bet brīvi" - atcerieties, bija tāds sauklis Atmodas laikā.
Ar vienu entuziasmu vairāk izbraukt nevarēs...Pārmetums - "..nu ko Jūs visu laiku kritizējiet un cepaties..mums ir pašiem sava valsts..priecājieties - jā, čagana tā valsts, bet pašiem sava.." . - vot šis mani pēc visiem 30 gadiem vairs nenomierina -
"Čagana valsts, bet pašiem sava"!
"Pastalās, bet brīvi".
Bet kāds ir sausais atlikums visai čekistu un komunistu 4. maija valstiņai, es jautāju ??
Pēc 30 viņu valdīšanas gadiem tauta joprojām ir pastalās..bet viņi, pie siles piesūkušies, sen savas pastalas nomainīja uz brendu kurpītēm..ar simtiem tūkstošu noguldījumiem bankās, ar desmitiem tūkstošu skaidrā naudā mājās..ar nenormāli lielām pensijām sev, ar šikiem īpašumiem..ar vislabāko medicīnas apkopi un dzīves apstākļiem.
Mūsu bērni ir gudri, redzīgi un saprotoši..būs tikai godīgi, ja nemelosim viņiem.

Atbildēt

Kam jūs prasāt samierināties?

07.12.2021. 18:08

»

Nika

Cik var rakāties pagātnē? mīlu šo citātu: "Atcerieties, ka pieņemt pagātni - tas nenozīmē mainīties vai aizmirst par to. Drīzāk runa ir par jūsu pagātnes notikumu uztveres mainīšanu, kas ļaus jums dzīvot brīvāk. Kad es to izdarīju, man nācās samierināties ar to, ka man mamma vairs neatgriezīsies. Lai...


Vai vergs var samierināties ar paverdzinātāju un upuris ar varmāku, vai meli kādreiz kļūst par patiesību? Tā pagātne nav vakardiena. Pagātne šodien, šobrīd dzen stāvus zemē latvieti.

Atbildēt

Privatizācija

07.12.2021. 18:04

»

Jazeps

30gadus zagligie Nacionali...


Nespēju iedomāties lielāku nekaunību par to, kādu izrādīja krievu okupati, pieņemot komunistu piedāvājumu piedalīties okupētās Latvijas prihvatizācijā.

Atbildēt

Jazeps

07.12.2021. 17:56

»

Nika

Cik var rakāties pagātnē? mīlu šo citātu: "Atcerieties, ka pieņemt pagātni - tas nenozīmē mainīties vai aizmirst par to. Drīzāk runa ir par jūsu pagātnes notikumu uztveres mainīšanu, kas ļaus jums dzīvot brīvāk. Kad es to izdarīju, man nācās samierināties ar to, ka man mamma vairs neatgriezīsies. Lai...


30gadus zagligie Nacionali
Vaciets 700gados
PSRS par 70 gadiem nevareja tadu Launumu izdarit Latvijai. Fakts Latvija 1990gada nevienam Nav parada.
Asv $$ kalpi Cik Latvijas parads 2021Gada nogale un Cik vel Parads krasies.
Mezus un Latvju zeme iztirgota/
500 000 devusies Trimda?? Gazi grida levit karin rinkevic elert Paradniek/ zoofil

Atbildēt

Ezis

07.12.2021. 17:29

»

Žulis

Labs, informatīvs raksts. Paldies autoram! Īstenībā jau nekāda reāla varas maiņa Latvijā nenotika. Notika rūpīgi izplānota padomju varas transformācija kapitālisma sistēmā, jeb tā saucamā "perestroika". Šī pārkārtošanās saistīta ar visai grandiozām kosmētiska rakstura izmaiņām, taču reālā vara un ietekme...


Nu,vismaz par premjeru, prezidentu un ārlietu ministru varam būt mierīgi-viņi pavisam noteikti nav padumjo laiku palieka. Faktiski pa mūsu mazo placīti šobrīd enerģiski mīcās divas lielvaras. Un tām ir vienalga, kas notiek ar iezemiešiem. Daļa iezemiešu kā vienmēr par dažām drupačām vai sudraba grašiem palīdz savējos smacēt.

Atbildēt

formula

07.12.2021. 17:17

»

Nākotne

Rodas bažas, kādēļ tik ilgi jādzīvo pagātnē, kura jau ir vēsture un kuru mainīt vairs nevar? Varbūt tas ir genofonds? Varbūt kāds plūc laurus no tā, ka tauta dzīvo pagātnē


Pagātni,pie tam ar sev vajadzīgo ,it kā tagadni nemitīgi apdraudošu traktējumu , mums nemitīgi kā tādu bubuli uzspiež noziedzīgā politmafija ,kura jau vairākus desmit gadus ir uzkundzējusies. Kāds rezultāts? Par ļumpeņiem pārvērstais elektorāts smilkstēdami atkal un atkal šos noziedzniekus iebalsos -jo "nav jau par ko citu " !

Atbildēt

Cieņa Georgam Andrejevam

07.12.2021. 17:17

Jau tajā laikā, 20 gadus pirms VDK kartotēkas publicēšanas, atzina savu sadarbību ar VDK

Atbildēt

Nika

07.12.2021. 17:14

Cik var rakāties pagātnē? mīlu šo citātu: "Atcerieties, ka pieņemt pagātni - tas nenozīmē mainīties vai aizmirst par to. Drīzāk runa ir par jūsu pagātnes notikumu uztveres mainīšanu, kas ļaus jums dzīvot brīvāk. Kad es to izdarīju, man nācās samierināties ar to, ka man mamma vairs neatgriezīsies. Lai gan tas bija ļoti grūti, taču šis pirmais solis mani atbrīvoja. Brīdis, kad jūs sākat pieņemt to, kas ir bijis, ir jūsu izdziedināšanās sākums. Tikai dodiet sev laiku. Atcerieties, ka tas ir process, nevis sacīkstes." Mūs ir pārņēmusi pagātnes Kāpc ēs visu laiku cenšamies līst sūdos? Rakājamies, rakājamies. Velkam ārā tiesnešus. Velsns parāvis! Ir 30 gadi pagājuši no Latvijas neatkarībasatjanošanas. Vecie krabji visi drīz atstieps savas zelta vērtās kedas. Kāda aug jaunā paaudze? Lasot šos naida rakstus? Katru dienu, lienot sūdu bedrē? Un no t.a izaugs patrioti un valsts vadītāji? Daudz kļūdu, melu, zaglīguma bija pirms tam? Bija. Un tomēr, ja mēs gribam, lai nākamā paaudze izaug tāda, ar kuru var lepoties, tad STPO. Pietiek rakties vecos mēslos. Tā mēs uz priekšu netiksim nekad. Tāds mērķis?

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

07.12.2021. 17:13

»

stalins

Autors nodarbojas ar mistifikāciju. Jebkurā mūsdienu valstī ir drošības dienesti.PSRS VDK tika izveidota 1954.g. tāpēc tai nav tiešas saistības ar staļiniskā perioda represijām.Protams , ka PSRS kā policejiskā valstī VDK bija milzīga ietekme...


Staļinam!
Šis ir šedevrs..
"Par cik Rietumiem izdevās pakļaut savai ietekmei VDK, tad tieši šī iestāde organizēja perestroiku,glasnostj un arī atmodu.'Tāpēc atmodas procesos piedalījās daudzi VDK sadarbības partneri.Par cik VDK tēls sabiedrības acīs ir visai negatīvs , tad atklātība šajos jautājumos nav pilnīga, bet histērijā nevajadzētu krist, atklājot ka kāds sadarbojies ar VDK..."
Agrāk neko tādu (attaisnojumu) nav nācies dzirdēt..ir bijuši gadījumi - čekiste Sandra Kalniete atrunājās .."..a bet kas notiktu Atmodas laikā, ja sāktos nekārtības..?"
Vai atkal vēl viens šeit - "mēs sadarbojāmies ar VDK, jo palīdzējām Latvijai iegūt neatkarību.."
Bet šis pārspēj visu..un cik maigi tiek nosaukti stukači - "VDK sadarbības partneri.."
Bravo, mērgli čekist...diemžēl Jūsu lieta ir mūžam dzīva...
Dievs Jums visiem būs soģis!

Atbildēt

1991

07.12.2021. 17:12

»

stalins

Autors nodarbojas ar mistifikāciju. Jebkurā mūsdienu valstī ir drošības dienesti.PSRS VDK tika izveidota 1954.g. tāpēc tai nav tiešas saistības ar staļiniskā perioda represijām.Protams , ka PSRS kā policejiskā valstī VDK bija milzīga ietekme...


asv valsts departamenta vaditajs beikers 1991 gada Maskava sapulceja kopa 50 vadosos kgb generalus un deva noradijumus uzsakt privatizaciju,pec tam ar cip vadibu devas uz Sarkano laukumu dzert sampanieti svinot asv uzvaru aukstaja kara par PSRS !Ta PSRS republikas paradijas 15 ,,neatkarigas centralas bankas,, so teritoriju izlaupisanai asv intereses un cilveku mulkosanai tika atverti makdonaldi uzmanibas noversanai un kulturalai degradacijai.

Atbildēt

formula

07.12.2021. 17:06

»

Yox

Tu tikai nedirs, maziņais! Neraksti, ko nezini


Tā jau ir,tev tikai dirsa un diršana ! Ko ,pediņ, dusmīgs ?

Atbildēt

stalins

07.12.2021. 15:49

Autors nodarbojas ar mistifikāciju. Jebkurā mūsdienu valstī ir drošības dienesti.PSRS VDK tika izveidota 1954.g. tāpēc tai nav tiešas saistības ar staļiniskā perioda represijām.Protams , ka PSRS kā policejiskā valstī VDK bija milzīga ietekme.
Par cik Rietumiem izdevās pakļaut savai ietekmei VDK, tad tieši šī iestāde organizēja perestroiku,glasnostj un arī atmodu.'Tāpēc atmodas procesos piedalījās daudzi VDK sadarbības partneri.Par cik VDK tēls sabiedrības acīs ir visai negatīvs , tad atklātība šajos jautājumos nav pilnīga, bet histērijā nevajadzētu krist, atklājot ka kāds sadarbojies ar VDK.

Vai autors domā, ka Madonas novada Domē un Valmieras teātrī nevienam nevar ienākt prātā sadarbība ar Krieviju? Diemžēl , pašreizējais Krievijas režīms nav tāds ar kuru kādam gribētos sadarboties.Bet ja brutālais koloniālās administrācijas režims tiek nomainīts ar suverēnas valsts sakarīgu pašpārvaldi, tad varam būt droši, ka gan Madonā, gan Valmierā labprāt sadarbotos ar Krieviju .Nesaprotu, ko gan vēsta tas prožektors vakaros virs Madonas novada Domes.

Atbildēt

Pagātne vienos melos

07.12.2021. 14:35

»

Nākotne

Rodas bažas, kādēļ tik ilgi jādzīvo pagātnē, kura jau ir vēsture un kuru mainīt vairs nevar? Varbūt tas ir genofonds? Varbūt kāds plūc laurus no tā, ka tauta dzīvo pagātnē


Mūsu pagātne ir aprakstīta ļoti melīgi. Kamēr ar to netiksim skaidrībā nekāda gaiša nākotne nav iespējama. Tā ir aksioma.

Atbildēt

formula

07.12.2021. 13:36

Autors no sākuma par meitu, bet tad pēkšņi par kleitu. Pagājušā gadsimtā mums beidzās Otrais pasaules karš, kurā mūs ievilka viens no ulmaņiem- pediņš ulmanis, atjaunojot padomju varu un aizliedzot pretoties. Bet mēs joprojām cepamies tai nolāpītā pagātnē un tik vaimanājam . Tai skaitā par to ,ka mūsu iekšējie orgāni pataisīti par zoodārzu ,kur mērkaķiem sadotas granātas.

Atbildēt

Nākotne

07.12.2021. 13:12

Rodas bažas, kādēļ tik ilgi jādzīvo pagātnē, kura jau ir vēsture un kuru mainīt vairs nevar? Varbūt tas ir genofonds? Varbūt kāds plūc laurus no tā, ka tauta dzīvo pagātnē?

Atbildēt

nu tas tik ir kaut kas

07.12.2021. 13:09

Gribam vai negribam, grozies, vai negrozies, Latvija ir a) ASV kolonija; b)Krievijas interešu izpildītāja......

Atbildēt

Žulis

07.12.2021. 11:40

Labs, informatīvs raksts. Paldies autoram! Īstenībā jau nekāda reāla varas maiņa Latvijā nenotika. Notika rūpīgi izplānota padomju varas transformācija kapitālisma sistēmā, jeb tā saucamā "perestroika". Šī pārkārtošanās saistīta ar visai grandiozām kosmētiska rakstura izmaiņām, taču reālā vara un ietekme palika tās pašas padomju nomenklatūras rokās. Padomju laiki Latvijā nav beigušies vēl līdz šim brīdim. Vienīgi veco gvardi varas krēslos pamazām nomaina viņu izraudzīti cienīgi pēcteči. Tikai tie, kuri negrib saprast, to vēl līdz šim nav sapratuši.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

07.12.2021. 11:27

Šajā rakstā, manuprāt, ir daudz patiesības, puspatiesības, kā arī maldi, aizspriedumi un (apzināta vai neapzināta) galveno šī 4. maija pasākuma beneficiāru(ja neskaita Krieviju) vārdu nosaukšana.
Lielākā daļa, kas tika nosaukti ir tikai niecīgas "peškas" sarežģītajā valsts nozagšanas mehānismā.
Svarīgākais, kas ir šajā rakstā un, ko pats esmu vienmēr uzsvēris - mūsu valsts ir totālā Krievijas izlūkdienestu varā..spiegi, ietekmes aģenti, VDK ziņotāji un vienkārši krieviem noderīgie latviešu idioti visus 30 gadus kontrolē svarīgākos amatus valstī.
Daudzām lietām nepiekrītu..bet tā taču nav traģēdija -tieši tāpēc mēs šeit esam, lai katrs pateiktu savu redzējumu un beigās nonāktu pie kopsaucēja.
Nepiekrītu šai rindkopai -
"Lai sekmīgi nograutu PSRS, tika mākslīgi uztaisīta ekonomiski sociālā krīze, paralēli aizkurinot iemigušus nacionālos konfliktus visas valsts nostūros. Padomju Latvija ne tikai nebija izņēmums, bet atradās līdz tam pasaules vēsturē nepieredzēta ģeopolitiska eksperimenta avangardā. Pats par sevi saprotams, ka Komunistiskā partija šādu izteikti sarežģītu, līdz zināmam brīdim pilnīgi konfidenciāla procesa vadību varēja uzticēt tikai zēniem ar tīrām rokām un karstām sirdīm, respektīvi - Valsts drošības komitejai."
- Jāiegaumē ir viena lieta ..PSRS sabruka ne jau tāpēc, ka kaut kādi čekisti - komunisti sagribēja pēkšņi nopelnīt "čunguru" un, uztaisot "mākslīgu ekonomisko krīzi" un, "iekurinot iemigušos nacionālos konfliktus", piebeidza padomiju..
Iemesls, kāpēc sabruka PSRS, ir pavisam banāls un vienkāršs - komunistiem, čekistiem vairs nebija līdzekļu, lai uzturētu savu valsti.
NAFTAS CENAS ILGSTOŠI !! TURĒJĀS ĻOTI ZEMĀ LĪMENĪ UN PĒDĒJĀ POSMĀ PAT SASNIEDZA KATASTROFĀLU CIPARU - ZEM 10 DOLĀRI PAR BARELU.
Visas rezerves bija izsmeltas, ienākumu nebija, uz parāda vairs neviens nedeva..plus vēl Reigana bruņošanās programma un Afganistānas karš, kur PSRS iegrūda savas pēdējās rezerves, kalpoja, kā katalizators tuvojošajai katastrofai un defoltam.
Ja naftas cenas būtu 1990. gadā atgriezušās iepriekšējā līmenī, PSRS vēl šodien būtu dzīva!
Tas pats attiecās šobrīd uz Putina režīmu - kamēr ilgstoši nafta, gāze nebūs katastrofāli zemā cenā, Putina režīms nekritīs..jā, Putins varbūt nosprāgs, bet viņa sistēma būs dzīva.
KP un VDK 80 tajos gados līdz pat pēdējam brīdim cerēja, ka naftas cenas "atleks" atpakaļ..izdomāja visādas "pārbūves" un "paātrinājumus"..bet situācija bija bezcerīga..
Atslēgas punkts(laiks), kad čekisti un komunisti saprata, ka jāpārkārtojās uz kapitālisma sliedēm visā PSRS(Latviju ieskaitot), bija 1988.-1989. gads( Atmodas sākums), kad PSRS VDK(KGB) vadītājs Krjučkovs izdeva oficiālu pavēli( ne bez, protams, Gorbačova ziņas) par KP naudas pārvešanu uz rietumiem, paralēli to ieguldot komercfirmās, kuras sāka dibināt čekisti un komunisti.
Šo momentu var uzskatīt, kā VDK un KP specoperāciju sākumu gan visā PSRS, gan mūsu valstī, kur vietējie čekisti - komunisti bez lustrācijas, izmantojot naivās tautas brīvības alkas un kustību, nolēma dibināt savu valsti, kur saglabātu visas savas PSRS laiku privilēģijas un plus vēl sagrābtu(prihvatizētu) visus tautas īpašumus.
Palīdzēja to visu izdarīt padomju laikos nopirktā un pakļautā mūsu radošā inteliģence, kas, visi, kā viens..kopā ar komunistu un čekistu nomenklatūru, kā VDK ziņotāji, arī gribēja saglabāt savu vadošo lomu..
Lai šo plānu īstenotu, bija jākontrolē Tautas fronte un, protams, visas nacionālās kustības.
Visos vadošajos amatos tika likti VDK cilvēki..valstī parādījās arī pirmās VDK komercfirmas - Skonto( čekists Indriksons) , JKF ( čekisti Babulis, Bendiks, Ķirsons..uc).
Ar vietējiem aitām un auniem čekistiem problēmas nebija..lielākais un grūtākais izaicinājums bija pārvilkt savā pusē trimdas latviešus..jo bez tiem čekistu un komunistu 4. maija valstiņai nebūtu leģimitātes.
Akcents tika likts uz redzamākajiem trimdas pārstāvjiem..tur tā pat, kā pie mums - ir savas aitas un auni ..un ir savi cirpēji.
Bija jāpārvilina cirpēji..tad pārējie trimdas neticīgie lopiņi paši līdzi skries.
Nepiekrītu, ka visi trimdas līderi bija čekas ziņotāju..varbūt kādu izņēmumu varētu atrast..bet šaubos.
Ir viena cita lieta..ko čekistu valodā sauc par "lietderīgo idiotu izmantošanu", un tas pilnībā attiecās uz mūsu trimdas latviešiem.
VISI TRIMDAS LATVIEŠI, KAS TIKA IEVILKTI(PAŠI PIETEICĀS) ČEKISTU UN KOMUNISTU IZVEIDOTAJĀ 4. MAIJA VALSTIŅĀ , BIJA VDK LIETDERĪGIE IDIOTI!
Vai viņi to apzinājās, nojauta...kurā brīdī un tomēr turpināja būt par skrūvītēm čekistu - komunistu mehānismā, tas ir cits jautājums..atsevišķa raksta vērts.
Katram čekas noderīgajam trimdas idiotam gan PSRS laikos, gan Atmodas laikā, gan pēc 4. maija klāt bija pielikti neskaitāmi mūsu inteliģences pārstāvji - čekas ziņotāji, kas dienu un nakti pie auss tiem čukstēja savu saimnieku VDK uzdevumus un nostādījumus.
Tā bija PSRS laikos, kad visi mūsu dzejnieki, rakstnieki, mākslinieki, komponisti, žurnālisti, aktieri utt brauca pie trimdas letiņiem, lai dibinatu kontaktus, lai ziņotu VDK vadībai LPSR..kāds noskaņojums un visu pārējo..
Arī tad, kad VVFreiberga PSRS laikos brauca uz Latviju, apkārt grozījās čukstētāji - ziņotāji ..Čaklais, Ziedoņi, Zālīte..tinte nepietiks, dārgie laikabiedri, lai uzskaitītu visu mūsu čekistisko inteliģenci.
Nav tiesa, ka Vaira bija čekas zinotāja vai aģente..viņa bija VDK "lietderīgā idiote", kurai bija PSRS laikos lielas privilēģijas šeit, jo tā varēja vieglāk kontrolēt un apjaust valstij nelojālos cilvēkus..
Čekistu slengā ir tāds teiciens..savervērt caur trešo valsti(trešo personu)..respektīvi - savervētais pat nezin, ka strādā uz VDK.
Bet varbūt zina un nojauš, bet turpina izlikties par naivu muļķi. Jo tā ir izdevīgi!
Runāšu Ezopa ( mūsu viedā latgalieša Jezupa) valodā - visi ir skatījušies izlūkfilmu "17 pavasara mirkļi"..sakiet lūdzu, vai mācītājs Šlāgs bija Staļina NKVD aģents?
Nebija..atbildu es Jūsu vietā!
Bet NKVD uzdevumus pildīja labprāt..
Te ir tas gadījums, kad persona tika savervēta ar trešās - čekista Štirlica personas palīdzību..un, ļoti svarīgi tādās reizē, savervētā persona ir paliecināta, ka kalpo cēlu mērķu vārdā.
Mācītāja gadījumā tā bija miera panākšana karā un Hitlera sagrāve.
Tieši tas pats bija ar mūsu trimdas vervēšanu, kas gribot - negribot strādāja čekas labā, izpildīja VDK uzdevumus un cīnījās par "Brīvo Latviju".
VDK bija, protams, savākusi par trimdas līderiem(pateicoties inteliģences ziņojumiem) visu info..vājās vietas, kaislības, paradumi, netikumi..utt.
Vairas gadījumā tie bija...milzīgā alkatība, varaskāre, visatļautība, izredzētiba("..man pienākās.."), ambīcijas un nekaunība.
Starp citu, tas viss bija zināms otrai trimdas daļai, kas bija Vairai opozīcijā.
Kad VV Freibergu čekists Bojārs ieveda Saeimā un prezentēja, kā iespējamo prezidenti ..tā bija VDK operācija, lai novērstu lielo trimdas neapmierinātību ar 4. maija valsts veidošanas gaitu..plus..lai ASV parādītu, ka Latvijā par prezidenti ir brivās pasaules atzīta, populāra persona un visām šaubām, ka šajā valstī komunistu - čekistu laiki turpinās, nav nekāda pamata.
Pirmajos mūsu atjaunotās brīvvalsts veidošanas gados latviešiem ārzemēs radās pārliecība, ka viņi tiek uzmesti un izmantoti netīrā čekistu uzvestā ludziņā.
VVFreibergas ievēlēšana par prezidenti bija reveranss - kniksītis trimdas latviešu priekšā..kā apliecinājums, ka trimda arī ir šajā spēlē.
VDK nebija kļūdījusies Freibergas, kā "lietderīgās idiotes" lomai..tā ātri iejutās šajā krēslā un sāka uz pilnu klapi baudīt, "kas viņai pienākās"..."kūkas" uz pili..fantastiski dārgais dzīvoklis..un pats galvenais, ko viņa saprata un izpildīja - NEJAUKTIES ČEKISTU UN KOMUNISTU KONTROLĒTĀS LATVIJAS IEKŠĒJĀS LIETĀS.
Jo vairāk ārpolitikā darbosies, jo labāk čekistiem..lai visa pasaule redz, cik demokrātiska un brīva ir Latvija!
Mister Buš..teica VVFreiberga, kad lidmašīnā sagaidīja ASV prezidentu..šajā valstī, kuras prezidente es esmu, viss ir kārtībā..šo valsti droši var uzņemt NATO.
Un tā mūsu čekistu , komunistu kontrolētā valsts, bez lustrācija ar visiem VDK ziņotājiem, Krievijas spiegiem, ar čekistu kontrolētajiem specdienestiem, ar Kremļa ietekmes aģentiem..ar vienkārši, tupi par krievijas naudu nopirktiem latviešiem - nodevējiem..
šāda valsts kļuva par NATO locekli.
KRIEVIJAS SPECDIENESTU SAPNIS!
Pats par sevi saprotams, ka jebkura vāvuļošana mūsu valstī par "valsts noslēpumiem", to sargāšanu vai izpaušanu izraisa smieklus un arī nožēlu.
Tieši tāpēc tāda Ādamsona, kurš ir Krievijas spiegu viszemākajā rangā, uzdošana par "lielo spiegu" ir smieklīga un neloģiska.
Vai mūsu stratēģiskais partneris un drošības garants ASV norīs šo čekistu un komunistu sistēmas pasniegto "Ādamsona sūdu"..?
Šaubos!
PS
Pa visam aizmirsu..runājot par VDK "noderīgajiem idiotiem" un uzskaitot tos, piemirsu vissvarīgāko, sāpīgāko un nožēlojamāko lietu -
LATVIEŠU TAUTU, KO ČEKISTI UN KOMUNISTI SAVĀ IESTUDĒTAJĀ LUDZIŅĀ IZMANTOJA GALVENĀ "NODERĪGĀ IDIOTA" LOMAI!

Atbildēt

jā, bet...

07.12.2021. 11:26

»

Kā man patīk drosminieki vārdā Pietiek Lasītājs

Nezinu kā citiem godājamiem pietiek lasītājiem, bet man radās dažas neskaidrības. Pirmkārt jau vai Pietiek lasītājam PSRS sabrukšana arī šķiet ģeopolitiskā katastrofa vai nē? Otrkārt vai tie kgbešņiki kas lauza zvērestu bija labie vai sliktie? Treškārt, vai tie klolaboranti, kas beigu galā uzmeta CCCPisu...


Bet tev, pusīt jau nu gan vajadzēja pašam zināt atbildes uz saviem jautājumiem, ja reiz esi iemācījies lasīt. Neviens te tev ar karotīti mutē tās zināšanas neliks. Tu droši vien būsi pārsteigts, bet pasaulē vēl ir arī citi informācijas avoti bez bojevikiem un komiksiem, kur labie cīnās ar sliktajiem. Zinu, ka tas priekš tevis būs ļoti grūti, bet pamēģini arī kādu grāmatiņu par vēsturi izlasīt.

Atbildēt

ha-ha

07.12.2021. 11:18

Policija aizturēja deputātu Gobzemu savu pienākumu pildïšanas laikā,toties nekas nenotika ar deputātiem,kuri publiski nodėva savu valsti pasludinot okupēto valsti atbildīgu par okupantu noziegumiem un liekot tai maksāt kompensācijas okupantu upuriem,ciniski nosaucot to par labas gribas aktu,lai gan ar šo darbību tautas kalpi ir nodevuši savu saimnieku- neatkarīgo valsti un tās pilsoņus,līdž ar nav īsti vairs saprotama šo kalpu vieta un jēga.

Atbildēt

paardomas

07.12.2021. 11:14

»

Kā man patīk drosminieki vārdā Pietiek Lasītājs

Nezinu kā citiem godājamiem pietiek lasītājiem, bet man radās dažas neskaidrības. Pirmkārt jau vai Pietiek lasītājam PSRS sabrukšana arī šķiet ģeopolitiskā katastrofa vai nē? Otrkārt vai tie kgbešņiki kas lauza zvērestu bija labie vai sliktie? Treškārt, vai tie klolaboranti, kas beigu galā uzmeta CCCPisu...


PSRS sagraušana,nevis sabrukšana,kā tāda bija pozitīva.Tomēr rezultātā cilvēcei tā bija katastrofa,vēl briesmīgāka režīma izveidošana.Kangari visur un visos laikos bija un ir kangari nevis varoņi.VDK vienkārši nomainīja saimniekus.

Atbildēt

Kā man patīk drosminieki vārdā Pietiek Lasītājs

07.12.2021. 10:34

Nezinu kā citiem godājamiem pietiek lasītājiem, bet man radās dažas neskaidrības. Pirmkārt jau vai Pietiek lasītājam PSRS sabrukšana arī šķiet ģeopolitiskā katastrofa vai nē? Otrkārt vai tie kgbešņiki kas lauza zvērestu bija labie vai sliktie? Treškārt, vai tie klolaboranti, kas beigu galā uzmeta CCCPisu darīja labi vai slikti? Ja šitie bija sliktie, tad kuri ir labie?
Jā, un no kurienes tad Pietiek lasītājam tad tā informācija? Vai tik pats arī nav kā saistīts ar to čeku?
Nu varbūt, ka otrajā daļā pastastīs ko vairāk?!?!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...