Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

rony

17.11.2010. 10:30

- Он не является моим знакомым. Один лишь раз случайно встретился с этим человеком. И, честно говоря... Наверное, я не был... Я видел, что его «коммуникация», так сказать, вызвала дискуссии в неправильном направлении... Поэтому я оцениваю это, как истерию.

Atbildēt

to okupantu dauņiem

13.11.2010. 00:22

Okupanti, izlasiet kārtīgi vēstuli!

Slucis rakstīja: "nevaru ārstēt krievus vienlīdzīgi- UN TAS NAV ATĻAUTS!"

Tā kā Slucis pilda Hipokrāta zvērestu!


Ja nepatīk Latvijā- vācieties prom!

Kam jūs, utainie mēsli, esat vajadzīgi?

Atbildēt

brutalis-vertikalis

10.11.2010. 17:16

"Šeit ir pilnīgi tas pats, gan aicinājums ārstēt savādāk vai neārstēt"

Un kā būtu ja pret tevi pašu izvirzītu apsūdzību par apmelošanu?! Slucs nav teicis, ka viņš krievus grib ārstēt sliktāk. Viņš teica, ka nevēlas dzīvot un strādāt Latvijā krievu dēļ. It sevišķi tev līdzīgo demagoģiju dēļ.

Atbildēt

brutalis-vertikalis

10.11.2010. 16:44

TT
"kādēļ ļaut Slucim braukt virsū krieviem ārpus visām ētikas normām, bet arī juridiskām normām."

Nekur Slucis nav "braucis virsū" krieviem! Nevajag izplatīt melus! Tā bija privāta saruna. Tā pat kā jebkurš no jums savās privātajās sarunās var ienīst vai krievus, vai latviešus, vai ebrejus, vai britus, vai jebko citu. Bet ja cilvēks jau mudina citus uz naidu, mudina uz neētisku rīcību un pauž to publiskā telpā (ko Slucs nav darījis) tad tas jau ir cits jautājums.

Atbildēt

Aleksejs

09.11.2010. 11:20

Piedavaju savākt parakstus par to, ka Kristovskim nav vietas politikā.
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_122178044509874

Atbildēt

docencs

08.11.2010. 04:00

По поводу жестокостей сталинизма, репрессий и т.п.
Как написал гражданин ОКК , полностью с ним согласен, говорите с людьми (желательно с очевидцами). Интересуюсь темой давно, поэтому за 5 лет, опросил около 800 человек (семей) по поводу репрессированных при Сталине их самих и родствеников. Итог: 2 человека нашел. У одного прадед, председатель колхоза, судя по потомку, за растрату. И еще один случай, очень интересный, дед моего лучшего друга. Мобилизовали этого человека в 42-м, в 43-м на Курской дуге попадает в плен. В Европе, бежит из лагеря и попадает в французское сопротивление и до конца войны там и воюет. После окончания войны, не смотря на предложения остатся, возвращается в СССР, и пока его история проверяется, валит лес в Мордовии, в теч. 4-х мес. на вольном поселении. После чего благополучно возвращается домой. Сталина искрене любит и репрессированным себя не считает. Все.
Старики вообще не понимают меня когда я спрашиваю о репрессиях, арестах, расстрелах и т.п. Некоторые правда припоминают, что об этом, вроде, Хрущев что-то говорил (вот уж кого действительно народ не любил).
И еще один момент. Если Советская власть, при Сталине, так издевалась над своим народом, то почему не боялась что у народа есть оружие на руках и почему этого так боится нынешняя "демократическая".
24.11.2006 17:30

Atbildēt

who cares

08.11.2010. 01:48

"Kāds tur brīnums, ka ārsts kurš atgriežas savā etniskajā dzimtenē sastopoties ar bramanīgiem krieviem, kuri negrib/nemāk runāt valsts valodā saka ka nevarētu viņus ārstēt vienādi ar latviešiem?"
===
???? Lai nesauc sevi par ārstu. Dr. med. bez prakses tiesībām...

Atbildēt

otal

08.11.2010. 01:26

Kāds tur brīnums, ka ārsts kurš atgriežas savā etniskajā dzimtenē sastopoties ar bramanīgiem krieviem, kuri negrib/nemāk runāt valsts valodā saka ka nevarētu viņus ārstēt vienādi ar latviešiem? Cilvēkam vienkārši sirds sāp par savu tēvzemi, ko ir izvarojuši okupantu un nelegālo imigrantu masas! Tas ir tikai normāli. Bet nav normāli tas, ka par kaut kādu štrunta epastu tiek taisīta tāda brēka. To visu var norakstīt uz neveiksmīgu vārdu izvēli, bet tautas nodevēji, meļi un korumpanti jau no tā grib izspiest maksimumu, jaukt gaisu un vērpt savas tumšās intrigas. Kristovskim vajadzētu vienkarši atvainoties par savu neuzmanības kļudu un viss un visus pukstētājus pasūtīt d..st!

Atbildēt

Andris

08.11.2010. 01:05

Jau tā Latvija ir pārvertusies par Vašingtonas koloniju.

Atbildēt

Andris

08.11.2010. 01:03

Nu ja tagad imperiālisti ar saviem rokaspuišiem-kampējiem var prieka berzēt rokas. Re, beidzot sapnim par Latviju kā nacionālu valsti pielikts punkts. Jo nacionālisms ir diskreditējis pats sevi. Cerams, ka Latvijas patriotiem pietiks spēka pretoties kosmopolitiskajam spiedienam.

Atbildēt

to>TT

08.11.2010. 00:50

Pilnigi piekritu,
tur ir skadri teikts par krieviem,kurus vinsh neieredz, bet ASV redziet vinam vienalgi, kautvai krievs runaa angliski , bet latvijaa vinam no krieviem metas slikti ,
tur skadri rakstiits, ka KRISTOVSKIS piekriit, un shii nav privaata sarakste, shii ir PS partijas sarakste, un tam visam apkshaa ir nauda,
nevainojiet te lembergus , shleserus u,c. te iet runa par daudzu partiju prostitu....ti, kura pieprasija DOMBROVSKIM arlietu ministra amatu , tads fashi...ts nu nevar buut par ministru , nevienaa ministrijaa.
zinu to kristovski . locisies kaa tarps, jau peec padoma pie KALNIETES griezies un shi jau uzcepa rakstu , ka visi grib" noshaut" ministrus pa vienam.

Atbildēt

TTT

08.11.2010. 00:01

TT 07.11.2010. 22:02 raksta !



Sarkozī čigānus nav deportējis. Viņš piedāvājis monetārus stimulus ar pievienotiem nosacījumiem, starp citu, kuri nav izpildāmi, tādēļ tas viss pasākums ir tukšā muce.
________________________________________________

17.10.2010. 01:02 Francija 15. oktobrī paziņojusi, ka mainīs nacionālo likumdošanu par Eiropas Savienības (ES) pilsoņu brīvu pārvietošanos, lai izvairītos no tiesvedības ar Eiropas Komisiju (EK) čigānu deportāciju dēļ. Jāatgādina, ka pirms divām nedēļām EK izvirzīja Francijai ultimātu, prasot līdz 16. oktobrim sniegt oficiālas garantijas, ka tā saskaņos savu nacionālo likumdošanu ar ES normatīvajiem aktiem. Pretējā gadījumā EK solīja sākt „pārkāpumu likvidācijas procedūru”, kuras pēdējais solis ir tiesvedības ierosināšana par ES pilsoņu pārvietošanās brīvības pārkāpšanu, deportējot valstī nelegāli dzīvojošos čigānus. (www.leta.lv)

Kāpēc Jūs nesakāt patiesību ?

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 23:42

Būt nacionālistam nenozīmē būt aprobežotām. Tā ir liela kļūda domāt, ka nacionālists ir cilvēks, kas audzis muca un pa spundi barots. Daudzi nacionālisti, Latvijas patrioti ir ar plašu redzes apvarsni, plašām daudzpusīgam interesēm.

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 23:35

Ak, tad tikai pajautāja?! Vai tad uzdod jautājumu ir noziegums? Nu labi, Sluča uzskati ir nosodāmi tāni ziņa, ka tie aicina uz etnisku naidu. Bet tas nenozīmē, ka tā domā arī jautājuma autors. Es arī Ušakovam pajautāt, kāpēc viņš noliedz okupācijas faktu. Un nebūs mana atbildība, ko viņš atbildēs. Kristovskis nav atbildīgs par Sluča uzskatiem un izteikumiem.

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 23:25

TT 07.11.2010. 22:12
__________________________

"Kā tas vēsturē jau bieži noticis, politiskos un finanšu skandālos iesaistītā valdošā šķira čigānus atkal padarījusi par grēkāžiem," teikts čigānu tiesību aizstāvju organizācijas UFAT paziņojumā. "Ja Nikolā Sarkozī atkārtos savu kara pieteikumu, apvienotās čigānu asociācijas būs spiestas vērsties tiesā par rasu naida kurināšanu." (www.leta.lv)

Tas Jums atgādinājumam.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 23:19

Andris
07.11.2010. 21:44

Nu kaut šie fragmenti izskatās aizdomīgi, bet realitātē, domājams tur saikne ar Kristovksi pastāv. Tika ziņots, ka tajā sarakstē piedalījās kādi 10 PS biedri, t.sk. "Ingvars", kurš jautājis Slucim kadēļ tad Slucis nebrauc uz Latviju strādāt. Šis Ingvars it ka vairs neesot PS biedrs.

PS ir lielāka V daļa, V tagad ir pie varas. ĢVK ir V galva.

Līdz ar to, sabiedrības interese par ĢVK un PS domu un apspriežu saturu par aktuāliem politiskiem jautājumiem ir leģitīma.

Un šeit vairāk darbojas " vianīguma perzumpcija", proti ĢVK būtu jāpsakidro ka viņš nav sasmērejis. To var zidarīt vai piestadot pilno saraksti, vai arī aiztsavot Sluča izteiktus viedokļus.

ĢVK " caur puķē" Sluča teikto ir nosodījis. Tad ja ĢVK nepiestādīs saraksti, tad sabiedrība paliks pie secinājuma, ka tie epasta fragmenti ir salikti un interpretēti tieši tā, ka to aprakstījis Pietiek.Com.

Atbildēt

kūka

07.11.2010. 23:13

Andris: Vienmēr būšu nacionalists. Un to neviens nevar aizliegt.
------------------------
Tā gan - neviens un nekas nespēj Jums aizliegt būt par tumsoņu...:(

Atbildēt

TT

07.11.2010. 23:12

TTT
07.11.2010. 22:02

Sarkozī čigānus nav deportējis. Viņš piedāvājis monetārus stimulus ar pievienotiem nosacījumiem, starp citu, kuri nav izpildāmi, tādēļ tas viss pasākums ir tukšā muce.

Atbildēt

Andris to Aizdomas

07.11.2010. 23:10

Tur nu gan jūs godātais kļūdaties. Atšķirība no jums es parakstos ar savu vārdu.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 23:09

Andris
07.11.2010. 21:47

Šeit vairāki cilvēki apšaubīja ko tad turēja prātā Aivars Slucis, norādot, ka viņš esot pateicis ko citu, piem. ka nevar ārstēt krievus Latvijā, jo neprot krievu valodu.
Tie ir meli, jo teksti ir gandrīz vienādi, tātad kādu citu atšķirīgo tulkojumu Sluča vārdiem epastā nekā intervija nevar dot.

Salīdzināsim vēlreiz:

Epasts, pirmās trīs rindkopas:

"Varbūt Jūs neredziet latviešu mežu par krievu kokiem. Varbūt jūs esat pieraduši, ka pie krieviem par daudz, kas ir tieši to ko Maskava grib. Varbūt jums vajadzētu pabraukāt caur Igauniju, Lietuvu un Poliju, un redzēt kā vajag apieties ar krieviem. Varbūt jums vajadzētu vispirms atstāt Rīgu un pabraukāt par Latvijas laukiem un mazpilsētām. Es vienmēr jūtos labāk tur.
IHT sept.15 3.lpp. rakstīts 1990. gada pasaulē bija 300 miljoni krieviski runājušie, 2025. gadā būs 150 miljons. Padomājiet par to un neesiet tik bailīgi. Latvija ir vienīgā valsts pasaulē ieskaitot Krieviju kur krievi iet uz priekšu. Kādēļ viņiem palīdzēt Ingvar?
Es braucu uz Latviju tikai "kārtējās" reizēs tādēļ ka kā ārsts ārstēt krievus vienlīdzīgi latviešiem Latvijā, un tas nav atļauts, un tadeļ es negribu.
"

Slucis absolūti skaidri paudis nepatīku pret krieviem, aicina likt šķērsļus dzīvē tiem cilvēkiem Latvijā, kuri ir krievi pēc tautības, , kā arī Slucis skaidri norādījis, ka krievu tautības parstavjus, kuri dzīvo Latvijā, kā tos, kurus viņš vēlētos ārstēt savādāk, proti sliktāk, jo aicinājā uz negatīvām diskriminācijas adrbībām iepriekšejos teikumos.

Tālāk intervija:

"Vai piektā kolonna rada vienīgi psiholoģisku diskomfortu un saasina valodas problēmas vai tā var arī radīt reālu militāru apdraudējumu Latvijai?

Sākumā jau viņi bija drusku klusāki, nebija tik bravūrīgi, bet ar katru gadu krievi kļūst arvien drošāki un drošāki. Viņi redzēja, ka var darīt, ko grib, un tagad jau viņi ir reāls drauds. Kas pagājušā gadā notika Gruzijā, Dienvidosetijā – par to es uzrakstīju rakstu Inernational Herald Tribune, kas tika publicēts divreiz - novembrī un decembrī. Krievi Dienvidosetijā izveidoja zemessardzi, kas nogalināja vēl daudz vairāk gruzīnu civiliedzīvotāju kā Krievijas armija. NATO ir jāaizsargā Latvija, bet tas būtu grūti, ja krievi šeit izveidotu savu zemessardzi. Ar katru gadu krievi rada arvien lielāku tieši militāro apdraudējumu. Ja Latvija būtu kļuvusi stiprāka, tad tā nebūtu, taču tagad viņi ir gan militārais drauds, gan apdraud arī valodu un daudzas citas lietas. Galvenais iemesls, kādēļ daudzi latvieši no Rietumiem, es to skaitā, neatgriežas Latvijā, ir tas, ka šeit ir par daudz krievu. Mēs šeit nejūtamies kā Latvijā. Mani 1992. gadā uzaicināja šeit strādāt par ārstu, bet es teicu, ka ārsts dod zvērestu, ka apkalpos visus cilvēkus vienādi, bet Latvijā es krievu nevarētu apkalpot tāpat kā latvieti. Amerikā man ir vienalga, vai pacients ir amerikānis vai krievs Amerikā. Latvijā es vienmēr latvietim dotu priekšroku, ko neatļauj Hipokrāta zvērests."

Šeit ir pilnīgi tas pats, gan aicinājums ārstēt savādāk vai neārstēt, gan skaidri izteikta nepatīk pret krievu tautības pārstāvjiem, kuri dzīvo Latvijā.

Tā lūk. Tāpēc visi apgalvojumi, ka Slucis esot domājis, ka nevarēs ārstēt lingvistiska barjera dēļ, nav patiesība, proti ir mēli.

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 23:05

TTT>>tas ir tavs viedoklis. Mani arī netrauce musulmaņu mošejas Ēģiptē un citas islāma zemēs. Cits jautājums, vai Latvijai vēlams musulmaņu imigrantu pieplūdums, kuriem vajadzētu celt mošejas Latvija. Es domāju, ka Latvijai ļoti uzmanīgi jāpieiet imigrācijas jautājumiem. Mana nostāja šini jautājumā sakrīt ar nacionālas apvienības Visu Latvijai nostāju. Ja jau Merkele ir atzinusi, ka mēģinājumi Vācija radīt multikulturālu sabiedrību ir izgazušies. Latvijai šo secinājumu vajadzētu ņemt vēra. Kā nekā gudrais mācas no citu kļūdam. Mums jau tā ir gana problemu. Kam mums vēl papildus problemu?

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 23:02

TT 07.11.2010. 21:49 raksta

Sarkozī politiku minētajā jautājumā nenosodīju, jo neuzskatu to par nosodāmu.
_________________________________________

Jūs uzskatat, ka čigānus var deportēt?

Atbildēt

Aizdomas

07.11.2010. 22:56

Man rodas aizdomas, ka zem nika Andris raksta pats Kristovskis...
:DDDD

Atbildēt

TT

07.11.2010. 22:49

TTT
07.11.2010. 21:32

Jūs pilnīgi pareizi novērtējāt, ka es Sarkozī politiku minētajā jautājumā nenosodīju, jo neuzskatu to par nosodāmu. Es apšaubu šo politiku uz lietderības apsvērumiem.

Attiecībā pret minaretiem, kas man nepatīk , tad vien skaņā agrajā rītā. Tam nav nekāda sakara ar "etniskiem principiem". Ja kāds izveido diskotēkas laukumu svaigajā gaisā, kura darba stundas būs līdz plkst.5 no rīta blakus maniem logiem , tad man būtu tādi paši iebildumi.
Iepriekšējos tekstos skaidri norādīju, ka minareti mana dzīvokļa tuvumā man nepatīk trokšņa dēļ. Ja trokšņa nebūtu,un citi standarta vides jautājumi, kā ar jauno objektu būtu atrisināti ( pievadceļu jauda utt. ) man nekas nebūtu pret šādi izvietota minareta. Tapāt nebūtu iebildumu pret mošeju.

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 22:47

Bet tā Šluča vēstule nebija adresēta Kristovskim?

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 22:44

Tāpēc, jau nevajadzēja publicēt šis sarakstes fragmentus, kuriem, gan nav tieša sakara ar Kristovski.

Atbildēt

aigars

07.11.2010. 22:43

Valdiņ, laidies prom uz to ātrāko , tad vēl kaut ko saglābsi!Citādu būs jābrauc pie sluča piestrādāt par pīles iznesēju1

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 22:40

TTT>>zini es nemāku krievu valodu. Tāpēc man tavs citāta saturs nav pieejams.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 22:39

Andris
07.11.2010. 21:22

Slucis propagandē t.s. negatīvo diskrimināciju pēc etniskās izcelsmes.

Tas ir pret Latvijas un Eiropas konstitucionāliem aktiem, tapāt ASV diskriminācija pēc etniskās izcelsmes ir aizliegta.

Bez tam, man aizdomas, ka Sluča izteikumi intervijā ir sodāmi pēc KL 78.p.1.d.:
78.pants. Nacionālā, etniskā un rasu naida izraisīšana

"(1) Par darbību, kas apzināti vērsta uz nacionālā, etniskā vai rasu naida vai nesaticības izraisīšanu, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām.

(2) Par tādu pašu darbību, ja tā saistīta ar vardarbību, krāpšanu vai draudiem vai ja to izdarījusi personu grupa vai valsts amatpersona, vai uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai organizācijas atbildīgs darbinieks, vai ja tā izdarīta, izmantojot automatizētu datu apstrādes sistēmu, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz desmit gadiem.
(21.06.2007. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 19.07.2007.)"

To ko Sluics ir teicis, viņš teicis nevien vienu reizi, un to dara pilnīgi apzināti - viņš atklāti izsaka nepatīku pret krieviem Latvijā, un mudina arī citus pievienoties šajā nepatikā. Tas ir tieši nesaticības izraisīšana, par kvalifikāciju par naidu par pastrīdēties. Domāju šeit ir ko paanalizēt Drošības policijai, jo KL 78.p. ir DP lauciņš.

Tā kā Slucis ir ārsts, tad viņam jādzīvo ne tikai saskaņa ar Hipokrāta zvēresta burtu, bet arī garu . Un Sluča izteiktie pieņēmumi skaidri norāda, ka viņš arī ir konfliktā ar zvēresta garu.

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 22:36

Es zinu, ka tas ir baigi slikti šķirot cilvēkus pēc tautības, sevišķi ja to dara ārsts. Taču jau pats Slucis to atzīst, tikai viņš nespēj ar to tikt galā. Mani kā latvieti aizvaino, ka 16.martā "antifašisti" apsatkā latviešus par fašistiem, naciķiem. Es nekad nenoliegšu savas tautas traģisko likteni 20.gadsimtā. Nekad nepieņemšu kosmopolitisma ideoloģiju. Vienmēr būšu nacionalists. Un to neviens nevar aizliegt.

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 22:32

TT 07.11.2010. 20:27

Redziet! Jūs nenosodat Sarkozī politiku, gluži tāpat, kā Kristovskis nenosoda Sluci! Jums nepatīk minareti blakus Jūsu mājai! Tātad Jūs arī vadaties pēc etniskiem principiem! Merkele, nesen skarot turku problēmas Vācijā, atzina, ka multikulturālas sabiedrības veidošana tur nav izdevusies.
Ir ļoti žēl, ka Jūs atbalstot L. Lapsas atmaskošanas centienus, neredzat to reakciju, ko tā rada:

04.11.2010 16:20 Ω А что удивляться? Кристовскис в 2001-ом году, будучи министром обороны Латвии, в интервью местной радиостанции вполне открыто заявлял, что военная стратегия Латвии - это подготовка к войне против двух главных врагов Латвии: России и Белоруссии. Белорусы тогда помнится еще протест заявляла, а Россия, как всегда промолчала. А ведь если подобных уродов жестко не ставить на место, они наглеют, упиваясь собственной безнаказанностью.

04.11.2010 16:20 из Риги Таких кристовских у нас 2/3 латышских политиков, только и России, и Евросоюзу на это НАПЛЕВАТЬ

Neatbalstu ne Kristovski, ne Sluci, bet manuprāt L. Lapsa ar šiem rakstiem ir izdarījis "lāča pakalpojumu" visai Latvijai!

Atbildēt

Andris

07.11.2010. 22:22

Slucis varbūt ir pārāk radikāls, bet es nesaskatu viņa izteikumos naidu pret krieviem, bet bažas par Latvijas valsts drošību un latviešu stāvokli. Es arī esmu patiesi satraukts par faktu ,ka latviešu tauta iegājusi izmiršanas stādija. Ja, es piekrītu, ka Sluča izteikumi ir neētiski. Jo patiesi Latvijas krievi nav vainojami, ka latvieši neatkarīgajā Latvijas valstī izmirst. Pie tam jau negatīvi demografiski radītāji ir arī Latvijas krieviem. Latvijas iedzīvotāju skaita sarukšana patiešam rada bažas par nākotni. Tomēr, mani visvairāk uztrauc ,vai 2050.gadā varēs runāt par latviešiem kā tautu. Piedod, mani ierūnājas katrai tautai tik raksturīgais nacionālais eigosms.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 21:55

TTT
07.11.2010. 20:27

Minarets blakus mājai man, protams, nepatīku, tāpat ka jebkura pārāk skaļa aktivitāte , un šādi jautājumi, domājams, lielākoties ir atrisināmi ar attiecīgas teritorijas apbuves noteikumiem, kuri regulē kur var uzbliezt sabiedrisko objektu, kā arī kompleksā ar sabiedriskās kartības regulējumu kad un kādu kāds var veidot troksni blakus dzīvojamām mājām.

Sarkozī veikto čigānu deportāciju neatbalstu vairāku iemeslu dēļ, jo to ko viņš dara ir gan stulbums, gan bezjēdzība, tas neko nevienam neatrisinās.

Bet tam visām nav nekāda sakarā kādēļ ļaut Slucim braukt virsū krieviem ārpus visām ētikas normām, bet arī juridiskām normām. Un ja kāds dzīvo dziļi dvēselē ar līdzīgām Sluča izteiktiem impulsiem, tad tagad ir īstais laiks, lai attīrītu savas smadzenes no šādiem nepareizajiem, kā arī (sic!) nerealizējamiem viedokļiem.

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 21:48

TT 07.11.2010. 20:45

-------------------------------
Jūs tā arī neatbildejāt uz uzdotajiem jautājumiem !

Atbildēt

TT

07.11.2010. 21:45

to Vērotājs>TT un TTT
07.11.2010. 20:24

Mans ieraksts nav bijis par Kristovski, man ieraksts bijis tikai un vienīgi par Sluci, jo novēroju, un arī komentāros pie šā raksta ka atsevišķie interesenti mēģina uzbāzīgi nekorekti pārformulēt Sluča teikt un izjaukt tā patieso saturu.

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 21:27

TT 07.11.2010. 20:10

Vai Jūs atbalstat čigānu deportāciju no Francijas un Sarkozī politiku šajā jautājumā. Vai Jums ir iebildumi ja blakus Jūsu mājai tiktu uzcelts minarets? Varat sniegt patiesas atbildes?

Atbildēt

Vērotājs>TT un TTT

07.11.2010. 21:24

Kāds Kristovska politiskajiem uzskatiem ir sakars ar Sluča vai kādas citas personas politiskajiem uzskatiem. Nevienam, t.sk. Kristovskim nav nemaz tiesības aizliegt kādam paust savus politiskos uzskatus! Kāds tam visam sakars ar LL,Šķeles,Lemberga un SC iniciēto Kristovska demisijas pieprasījumu. Vai tad kādam vēl nav skaidrs, ka runa ir par kampēju un SC organizētu politisko provokāciju, kurā apzināti vai nepzināti ir iesaistījies LL.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 21:15

to TTT
07.11.2010. 20:10

Laikam neatbalstu gan.

Laikam atbalstu lai A. Sluča murgi tiktu iztirzāti publiski, jo tie patiešām ir murgi.

Laikam Jūs A. Sluča murgus par diskrimināciju pēc etniskās piederības atbalstat?

Un, galvenais, ir jākļūst skaidrībā ko, kad, kur un kam A. Slucis ir teicis, citādi sāk vairoties patiesībai neatbilstošas interpretācijas.

Atbildēt

Vērotājs> Miervaldis

07.11.2010. 21:10

Risks ir minimāls, jo žurnālists LL viemēr var aizsargāties ar to, ka viņš pauž tikai savu viedokli par konkrētu "ziņu"! Kas attiecas uz LL tiesu darbiem es atceros tikai vienu gadījumu, kad viņam ar tiem "reāli draudēja" mūsu "ārpustiesas darījumu korifeja" Grūtupa domu biedri tūlīt pec LL bestsellera "Tiesāšanās kā ķēķis" publiskošanas. Taču tālāk par "draudiem" lieta neaizgāja. Reāla kampēja reāli tiesu darbi pret žurnālistu beidzās ar Latvijas tiesas notiesājošu spriedumu, ko nesen atcēla ECT. Taču šis žurnālists nebija LL.

Atbildēt

TTT

07.11.2010. 21:10

TT 07.11.2010. 19:43

________________________________
Vai Jūs laikam atbalstat šo te?


04.11.2010 18:43 сливкин правильно, прессовать прибалтийских нацистов, а особенно латышских, необходимо. и не так как раньше,стыдливо грозили пальчиком.как видно кремляднско-россиянских чиновников бронзовый солдат ничему не научил. вот русские люди теперь получите по полной программе, под одобрительное кряхтение Европы.поэтому прессовать нацистов след во все дырки и по полной программе. полный бойкот и возврат наших оккупированных нацистами территорий. начиная от Мемеля и кончая Ревелем, не говоря уже про Ригу и Вильно. и не надо, якобы заботясь, жалеть тамошних русских. это война с нацистами и русские люди в ней солдаты.обязательно выживут и победят с помощью России. а этому министру нацистскому говнюку обдристанному, как его дружку сракашвили полный отлуп.

Atbildēt

TT

07.11.2010. 20:43

es, Andrim un citiem, kuri mēģina izlocīties A. Sluča vietā, ka viņa patiesa doma bijusi, ka Slucis nevar apkalpot krievus Latvija, jo nerunā krieviski.

Slucis arī publiskajās intervijās pieminējis tieši to pašu loģisko konstrukciju, kuru nopublicēja pietiek.com, sk. http://www.nacionalisti.lv/raksts/276/ideologija-skatijums/intervija-ar-aivaru-sluci/ portalā Nacionalisti.LV 21.05.2009., tātad nesen:

"Vai piektā kolonna rada vienīgi psiholoģisku diskomfortu un saasina valodas problēmas vai tā var arī radīt reālu militāru apdraudējumu Latvijai?

Sākumā jau viņi bija drusku klusāki, nebija tik bravūrīgi, bet ar katru gadu krievi kļūst arvien drošāki un drošāki. Viņi redzēja, ka var darīt, ko grib, un tagad jau viņi ir reāls drauds. Kas pagājušā gadā notika Gruzijā, Dienvidosetijā – par to es uzrakstīju rakstu Inernational Herald Tribune, kas tika publicēts divreiz - novembrī un decembrī. Krievi Dienvidosetijā izveidoja zemessardzi, kas nogalināja vēl daudz vairāk gruzīnu civiliedzīvotāju kā Krievijas armija. NATO ir jāaizsargā Latvija, bet tas būtu grūti, ja krievi šeit izveidotu savu zemessardzi. Ar katru gadu krievi rada arvien lielāku tieši militāro apdraudējumu. Ja Latvija būtu kļuvusi stiprāka, tad tā nebūtu, taču tagad viņi ir gan militārais drauds, gan apdraud arī valodu un daudzas citas lietas. Galvenais iemesls, kādēļ daudzi latvieši no Rietumiem, es to skaitā, neatgriežas Latvijā, ir tas, ka šeit ir par daudz krievu. Mēs šeit nejūtamies kā Latvijā. Mani 1992. gadā uzaicināja šeit strādāt par ārstu, bet es teicu, ka ārsts dod zvērestu, ka apkalpos visus cilvēkus vienādi, bet Latvijā es krievu nevarētu apkalpot tāpat kā latvieti. Amerikā man ir vienalga, vai pacients ir amerikānis vai krievs Amerikā. Latvijā es vienmēr latvietim dotu priekšroku, ko neatļauj Hipokrāta zvērests."

No tā izriet, ka Slucim tieši problēmas rāda, ka blakus viņam Latvijā atrastos pa daudz krievu! Pat ja viņi visi runātu latviski, Sluča šāda situācija neapmierinātu, un tāpēc ka "Latvijā krievu ir par daudz" tad Sluča-prat, tas ir iemesls, kāpēc viņš nevēlas viņus ārstēt Latvija. Amerikā vai jebkur citur arstēt krievus bez jebkādiem nosacījumiem par valodas zināšanām Slucis būtu ar mieru.

Līdz ar to pilnīgi atbilst patiesībai, ka nekādu citu domu, ka diskriminēt krievus pēc tautības, A. Slucis publicētajā sarakstē nevarēja turēt prāta.

No Pieteik.com publicētās sarakstes izriet absolūti tas pats, pat nepievelkot klāt šo interviju.

Līdz ar to visi tie, kuri tiražē medījos pretējo viedokļi ir mēļi.

Atbildēt

Miervaldis

07.11.2010. 20:34

>> Vērotājs

Atzīšos, ka par līdzšinējiem LL tiesu darbiem neko daudz nezinu. Taču par gatavību tiesāties par jebko esmu skeptisks. Risks ir pārāk liels: ja, piem., tiesa apmierinātu prasījumu par apzināti nepatiesu ziņu izplatīšanu, nedz vai LL darbībai žurnālistikā būtu nākotne. Pēdējo jautājumu ir vērts uzdot jautājumu un ieteikumu sadaļā.

Atbildēt

Aizdomas

07.11.2010. 20:27

> Miervaldis
Ne jau par tiesas praavu man taas aizdomas, bet par to, ka Lapsam jau IIIR! visa sarakste... :)

Atbildēt

Vērotājs> Miervaldis

07.11.2010. 20:19

Kas šai stāstā ir "ziņa" un kas "viedoklis" par to var strīdēties bezgalīgi. Tas, ka LL ir gatavs par jeb ko tiesāties gan nerada izbrīnu. Tas tikai vairos LL publiskos reitingus, pie tam daudzu tiesāšanās gadu periodā. Man gan šai sakarā rodas cits jautājums: kāpēc LL par savu oponentu tiesu darbos nav izvēlējies daudz interesantākus personāžus no kampēju saraksta?

Atbildēt

Miervaldis

07.11.2010. 20:18

>> Aizdomas
Nu, nezinu gan. "Apsvērt iespēju" un iesniegt prasījuma pieteikumu tomēr ir 2 dažādas lietas. No Kristovska puses vēl viens aspekts - portāls ir reģistrēts Islandē (ja nekļūdos) un tur vispirms jāpapēta šīs valsts likumdošana.

Atbildēt

me

07.11.2010. 20:15

To Venta
Nu taču skaidri tekstā norādīts, ka informāciju pietiek.com atsūtīja, nevis L. Lapsa pats to ''izhakerēja'' un no pirksta izzīda! Lasīt vajag kārtīgāk!

Atbildēt

Vērotājs>Leopolds

07.11.2010. 20:08

Bēdīgi ir kas cits, ka šīs Jūsu pieminētās "atziņas", kas figurē atsevišķu SC atbalstītāju privātā sarakstē, LL cenšas piedēvēt Kristovska politikajiem uzskatiem lai panāktu kampējiem un SC vēlamo Vienotības diskreditāciju un Dombrovska valdības krišanu vēl pirms tā ir paspējusi uzsākt valsts institūciju attīrīšanu no kampēju ietekmes aģentiem. Viena lieta, ja LL to nesaprot (tā būtu tikai politiskā naivuma izpausme). Daudz sliktāk, ja tas tiek darīts apzināti (tad jau rodas aizdomas par kārtējo politiskās "prostitūcijas" gadījumu).

Atbildēt

Aizdomas.

07.11.2010. 20:03

> Miervaldis
Tur jau taa lieta, ka Lapsa gatavs tiesaaties...
"portāls PIETIEK apsvērs iespēju prasīt no Ģirta Valda Kristovska atbildību par viņa vārdiem caur tiesu."
No Kristovska puses tik kaut kaada smilksteeshana. Var gadiities, ka publiskotais fragments tik taadi "ziedinji"..."odzinjas" pietureetas.

Atbildēt

Miervaldis

07.11.2010. 19:51

>> Aizdomas, Vērotājs
Attiecībā uz saraksti man arī tā šķiet.
Par tiesāšanos - nav jau noteikti jātiesājas par konkrēto dokumentu. To var darīt arī par apzināti nepatiesu ziņu izplatīšanu, neslavas celšanu u. tml. Tikai kāds no tā sausais atlikums? Lai tiesa pēc pāris gadiem vienai no pusēm liktu atvainoties? Tāpēc piekrītu, ka šis risināms politiskā veidā.

Atbildēt

Leopolds

07.11.2010. 19:38

Vērotājs - jā, diemžēl pat partijas biedri savā starpā iekšienē vairs nevar brīvi apmainīties un uzbudināties ar ksenofobiskām un rusofobiskām atziņām. Tas ir ļoti bēdīgi.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...