Policija sāk resorisko pārbaudi par NEPLP Āboliņa „īpašo saudzīgumu” pret TV „Doždj”
PIETIEK10.01.2023.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Žanis Zvīņa
13.01.2023. 20:29»
nesaprot tiešām un pavisam
Tāpēc, ka nav Latvijā raidījumu krievu valodā, tāpēc vietējie krievi skatās Maskavas TV. Tā vismaz būtu alternatīva. Piespiest visus skatīties tikai Latviešu valodā neizdosies
Pilnīgi piekrītu!
Visiem apkārt stāstu, lai kādā grib valodā, bet lai stāsta "vatņikiem" alternatīvas ziņas. Tas taču ir, mums par labu! Ukraiņi vinēs karu, tad varēs visus "audzināt"!
Ozols
12.01.2023. 14:52Lapsa drīzāk varētu ierosināt amatpersonu svēršanu stājoties un pametot amatu. ...
Es
12.01.2023. 11:30»
nesaprot tiešām un pavisam
Tāpēc, ka nav Latvijā raidījumu krievu valodā, tāpēc vietējie krievi skatās Maskavas TV. Tā vismaz būtu alternatīva. Piespiest visus skatīties tikai Latviešu valodā neizdosies
100% atbalstu
Ludzu !
12.01.2023. 00:03»
Es pats
LTV7 vienmēr ir bijuši subtitri, vismaz tik, cik esmu skatījies. Pati par sevi, piemēram, situācija ar karti nav nekas traģisks, bet. Šādā situācijā redakcija izmanto ētera laiku, lai skatītājiem paziņotu, ka tādā datumā un laikā parādījām šādu informāciju, atvainojamies un šeit pareizi iezīmētas Ukrainas...
Ludzu latviesu subtitrus visiem Vladimira Putina pazinojumiem un Jaungada uzrunam !
Es
11.01.2023. 22:21»
nesaprot tiešām un pavisam
Tāpēc, ka nav Latvijā raidījumu krievu valodā, tāpēc vietējie krievi skatās Maskavas TV. Tā vismaz būtu alternatīva. Piespiest visus skatīties tikai Latviešu valodā neizdosies
Nevajag uzspiest citam savu gribu visi jús sferisti mekléjat labumu tikai sev
Es pats
11.01.2023. 21:57»
Savadi
Kāpēc neviens nerunā par vārda brīvību Latvijā elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos? Ja vēlējās uzraudzīt valodas lietošanu, bija jāsoda arī Latvijas TV par tulkojuma nenodrošināšanu 7.kanala! Savukārt 1.decembra lēmums neiztur kritiku:1) kādas sabiedriskās kārtības un drošības intereses tika ievērotas...
LTV7 vienmēr ir bijuši subtitri, vismaz tik, cik esmu skatījies. Pati par sevi, piemēram, situācija ar karti nav nekas traģisks, bet. Šādā situācijā redakcija izmanto ētera laiku, lai skatītājiem paziņotu, ka tādā datumā un laikā parādījām šādu informāciju, atvainojamies un šeit pareizi iezīmētas Ukrainas suverēnās robežas. Tas netika izdarīts par spīti rājienam no NEPLP, tātad ir pie dirsas, līdz ar to šo droši traktējam kā Ukrainas teritoriālās nedalāmības apšaubīšanu, par to, cik zinu, bija pants. Un beigsim šo kakāšanu pašiem sev ausī, ka cilvēks pārteicās veselā rindkopā, līdzīgas domas paužot arī iepriekš. Nedrīkst Latvijas Republikas mēdijs tādu informāciju pauzt, punkts. Un tā naturālā uzdiršana mūsu valodai, kas tik raksturīga visiem lielnāciju šovinistiem, manuprāt, jau bija gana labs iemesls izmest arī no valsts, lai brauc uz Gruziju....vai atpakaļ uz elli.
Kāpēc vispār Doždj kanāls visās dalībvalstīs nav aizliegtas izmantot TV? Par šo ir jārunā ar Valsts aizsardzības dienestu!
11.01.2023. 19:39Tāpēc kad Doždj nav aizliegumu pilni, šiem te piekritējiem, un es pilnībā piekrītu tam, kad ,, Lai Doždj tiktu aizliegtas izmantot TV autortiesības" interneta vidē un citur, tas vairs nav normāli!
nesaprot tiešām un pavisam
11.01.2023. 16:50»
Parastais, kurš nesaprot...
Par ko cepās mūsu liberasti? No latvijas krievvalodīgajiem nejūt ne mazāko interesi pēc Doždj! Informācija krievu valodā, ir vairāk nekā pietiekami. Radio Doma laukums, radio Baltkom, TV 7, utt. Par informācijas trūkumu krievu vaimanā tikai latviskie mēdiji, no krievvalodīgajiem nejūt nekādus pārmetumus...
Tāpēc, ka nav Latvijā raidījumu krievu valodā, tāpēc vietējie krievi skatās Maskavas TV. Tā vismaz būtu alternatīva. Piespiest visus skatīties tikai Latviešu valodā neizdosies.
Parastais, kurš nesaprot...
11.01.2023. 16:41»
Savadi
Kāpēc neviens nerunā par vārda brīvību Latvijā elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos? Ja vēlējās uzraudzīt valodas lietošanu, bija jāsoda arī Latvijas TV par tulkojuma nenodrošināšanu 7.kanala! Savukārt 1.decembra lēmums neiztur kritiku:1) kādas sabiedriskās kārtības un drošības intereses tika ievērotas...
Par ko cepās mūsu liberasti? No latvijas krievvalodīgajiem nejūt ne mazāko interesi pēc Doždj! Informācija krievu valodā, ir vairāk nekā pietiekami. Radio Doma laukums, radio Baltkom, TV 7, utt. Par informācijas trūkumu krievu vaimanā tikai latviskie mēdiji, no krievvalodīgajiem nejūt nekādus pārmetumus. Ja 85% no viņiem spēj komunicēt valsts valodā, tad kur ir problēma? Kas ir tie gaisa jaucēji, kuri vēlas veidot speciālus, nevajadzīgus krievu kanālus lai gūtu papildu peļņu?
ASV protektorāts Latvija
11.01.2023. 16:33»
Savadi
Kāpēc neviens nerunā par vārda brīvību Latvijā elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos? Ja vēlējās uzraudzīt valodas lietošanu, bija jāsoda arī Latvijas TV par tulkojuma nenodrošināšanu 7.kanala! Savukārt 1.decembra lēmums neiztur kritiku:1) kādas sabiedriskās kārtības un drošības intereses tika ievērotas...
Skaidrs, ka tas padomes lēmums nekādu kritiku neiztur, un jebkura neatkarīga tiesa to atceltu. Tieši tāpēc, lai tiesu ietekmētu un atcelšanu nepieļautu, šis jautājums ir aizbīdīts uz Saeimu un tiek iesaistīti arī visi iesspējamie drošības dienesti un pērkamie masu mēdekļi. Un arī lapsa iesaistīts kā "sabiedrības viedokļa" veidotājs.
bet
11.01.2023. 16:11»
Savadi
Kāpēc neviens nerunā par vārda brīvību Latvijā elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos? Ja vēlējās uzraudzīt valodas lietošanu, bija jāsoda arī Latvijas TV par tulkojuma nenodrošināšanu 7.kanala! Savukārt 1.decembra lēmums neiztur kritiku:1) kādas sabiedriskās kārtības un drošības intereses tika ievērotas...
labi vien ir: Jo mazāk te rašistu-jo arī tev pašam labāk.
Savadi
11.01.2023. 15:52Kāpēc neviens nerunā par vārda brīvību Latvijā elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos? Ja vēlējās uzraudzīt valodas lietošanu, bija jāsoda arī Latvijas TV par tulkojuma nenodrošināšanu 7.kanala! Savukārt 1.decembra lēmums neiztur kritiku:1) kādas sabiedriskās kārtības un drošības intereses tika ievērotas, liedzot sniegt paskaidrojumu “TV Rain” pārstāvjiem par uzsākto administratīva pārkāpuma lietvedību?2) Kāpēc neievēroja ES direktīvas prasības par būtisku pārkāpumu konstatēšanu-pārteikšanās ētera un kartes ievietošana nav nozīmīgi pārkāpumu!3) Kāds drauds tad bija 1.decembri,ja drošības iestādes neliedza uzturēties televīzijas darbiniekiem Latvijā? Viens fakts ir pretruna NEPLP secinājumam!
Gusliks
11.01.2023. 15:41»
No Tušķiem
Stādot,stādot!Štābs visai taj padarīšanai esot Ģintermuižā
Visi pašvaldības policisti ir no laukiem, vieam pat ir 6 pirksti, rokas kā kājas, kājas kā rokas. Ģintermuža bezspēcīga.Zoolģiska probēmas, viņu vecāki, vecvecāki mīlēja mājdzīvniekus, kazas, aitas, govis utt.
kto ne skacet
11.01.2023. 15:31»
Pšol von sobaka
kirilic jo bannij
Kto ne skacet ,tot pri svete i v teple !
Antidemokratija
11.01.2023. 15:24karinlevita klike un tas koloboranti nelauj latviesiem skatities krievu filmas un Krievijas zinas. Jalieto VPN riki, bezcenzuras Telegram platforma un 1/2 cenzetais youtube kanals.
No Tušķiem
11.01.2023. 15:13»
No Jelgavas
Paldies, mans draugs
Stādot,stādot!Štābs visai taj padarīšanai esot Ģintermuižā!
he, he
11.01.2023. 14:51»
?
Lapsu vecajā gada nogalē atkal pārņēma iesniegumu parakstīšanas mānija. Taču kādēļ tikai pēc mēneša nolēma par to uzrakstīt? Kādas balsis galvā ierunājās...
Pilnmēness iedarbojās.
ASV protekltorāts Latvija
11.01.2023. 14:49Ja lapsa ir tik gudrs, tad lai konkrēti arī uzraksta, ko konkrēti nelikumīgu izdarīja Doždj? Konkrēti, bez ūdens un demagoģijas par Krievijas kara noziegumu un agresijas atbalstīšanu, ko konkrēti nelikumīgu izdarīja Doždj un ko konkŗēti tīši nelikumīgu darīja virscenzors Āboliņš?
Хм
11.01.2023. 14:41»
Хм
Если я рассказал бы тут всю правду, то всё бы мигом закончилось. Это не те твиты, которых я упоминал. А всплыли ли те твиты просто так, сами по себе, или кто-то об этом позаботился? Если так, то это означает, что всплыли они не просто так. Произошло это с чей-то помощью. Тогда всё становится на свои...
Эа как у вас "подгорает".
А почему такое внимание к еврейскому вопросу? Зудит?;)
Кстати, выглядит, что машинный перевод. Или малограмотный пишет: "каким то", а не "каким-то", "отчет" а не "отсчет", "по настоящему", а не "по-настоящему".
Но если "автору" становится лечше, то ради бога, пишите и как Хм;)
Ja tvoja sobačij
11.01.2023. 14:25»
Хм
Если я рассказал бы тут всю правду, то всё бы мигом закончилось. Это не те твиты, которых я упоминал. А всплыли ли те твиты просто так, сами по себе, или кто-то об этом позаботился? Если так, то это означает, что всплыли они не просто так. Произошло это с чей-то помощью. Тогда всё становится на свои...
jazik ņepoņimāju mamikin
No Jelgavas
11.01.2023. 13:16»
●
Jelgavā pašvaldības policija sastāda saraksus ar nacionāli noskaņotiem pilsoņiem, viņu neitralizēšanai. Pašvaldības mutiska pāvēle
Paldies, mans draugs!
Bet vai tad visi saraksti nav sen kā jau sastādīti?
)
Хм
11.01.2023. 11:34»
●
Jelgavā pašvaldības policija sastāda saraksus ar nacionāli noskaņotiem pilsoņiem, viņu neitralizēšanai. Pašvaldības mutiska pāvēle
Церамс, ка интернационалистус невиенс неайзтикс. Шалом!
●
11.01.2023. 11:20Jelgavā pašvaldības policija sastāda saraksus ar nacionāli noskaņotiem pilsoņiem, viņu neitralizēšanai. Pašvaldības mutiska pāvēle.
Хм
11.01.2023. 11:13Да, и ещё одна очень важная вещь. Давайте, не будем строить тут из себя яхве знает кого, и упёрто писать на латышском.
Давайте все пользоваться русским, ближайшие года два. Ну а потом оставшиеся плавно, в течении трех недель, перейдут на иврит!
Хм
11.01.2023. 10:57Если я рассказал бы тут всю правду, то всё бы мигом закончилось. Это не те твиты, которых я упоминал. А всплыли ли те твиты просто так, сами по себе, или кто-то об этом позаботился? Если так, то это означает, что всплыли они не просто так. Произошло это с чей-то помощью. Тогда всё становится на свои места, вещи приобретают нужную и преланную им заранее значимость!
Вот это уже по настоящему смешно! Вот тебе и ха! Или скорее всего - ха, ха, хм, хм, Хм!
Но думаю, что на этот раз всё каким то образом уладится. Если не завтра, то послезавтра. Но как раз тут мы можем предпринять кое что конкретное. Отчёт тут можно начинать не прямо сейчас, а за два дня до этого!
А теперь посмотрите в окно. Идёт дождь. Шалом! Слава Голанских Высотам!
HT
11.01.2023. 10:55»
Patiesais
Iedodiet apaļacu Āboliņam automātu un viņš nošaus visus. Tad jau labāk,lai turpina spīdzināt, ko vēlās. Degradēs lLtviju tā, ka pat NA biedri aizmuks uz ārzemēm. Televizori ir tik tukši, ka vismaz uz āboliņa izdarībām paskatīsimies. Un ja vēl pa vidu Lapsa, tad ir vesels traģikomisks tejāters. Tā teikt...
Ja cilvēkus prot motivēt, var panākt, ka Āboltiņš novāktu vispirms NA latvieši tautas nodevējus, sākot ar mūrnieci, žīdeni.
Informācijas kodi ir ietekme motivācijai. Kad šī ietekme nonāk kritiskā punktā, tā kļūst par motivāciju un ieroci hibrīdainformācijas formā kara propagandas apstākļos.
No kurienes Āboltiņš? No huntas varas vidus. Levita, žīdu nacista, cionista hunta izvēlas sev “noderīgus idiotus”, kāds ir Āboliņš.
Jo tieši ar Levita, Rinkeviča un Kariņa kopēju huntas iekšējo vienošanos Dožģ tika uzaicināts uz Latviju, lai sabojātu Dožģ reputāciju un izraidītu, ceļot LV reitingu karā pret Ukrainu. Žīdu rebes!
c
11.01.2023. 09:46»
ko te piebilst...
atceros šī kunga šizofrēnisko plosīšanos kad labu laiku atpakaļ kā pēc vagaru pavēles tika klopēti ciet Krievijas kanāli...vienalga labs vai slikts, argumentēti vai nē...anglosakšu "demokrātijas" un "vārda brīvības vārdā" vienkārši aizklopēja. Laikam pienācis -karmas- laiks...
malacis, ka visus aizklopēja ciet, tie visi vienādi
cem
11.01.2023. 09:43»
Parastais, kurš nesaprot...
Kam Latvijā vajadzīgs Doždj? Latvijas krievi, praktiski viņus neskatās(tiem interesē nopietnāki šovinisti), latviešu lielākā daļa arī šos "labos krievus" redz labāk ejot, nekā nākot. Kam spiež pastalas
nevienam nav vajadzīgs, tas atražo pats sevi. labi, ka pārcelsies.
Redziet
11.01.2023. 09:11Portāls LA.LV ir pilnībā pakļauts kremļa mafijas Latvijā cenzoriem.
Patiesais
11.01.2023. 08:20Iedodiet apaļacu Āboliņam automātu un viņš nošaus visus. Tad jau labāk,lai turpina spīdzināt, ko vēlās. Degradēs lLtviju tā, ka pat NA biedri aizmuks uz ārzemēm. Televizori ir tik tukši, ka vismaz uz āboliņa izdarībām paskatīsimies. Un ja vēl pa vidu Lapsa, tad ir vesels traģikomisks tejāters. Tā teikt, no sūda arī var iztaisīt vērtību. Tautai vienmēr ir radoši cilvēki.
Pajautā noziedzniekam levītam
11.01.2023. 06:21»
Parastais, kurš nesaprot...
Kam Latvijā vajadzīgs Doždj? Latvijas krievi, praktiski viņus neskatās(tiem interesē nopietnāki šovinisti), latviešu lielākā daļa arī šos "labos krievus" redz labāk ejot, nekā nākot. Kam spiež pastalas
Pastalas spiež komunistiem un PBLA jefiņiem, kuri ignorēja tiesisku okupācijas izbeigšanu un piesedza 700 000 krievu okupantu atstāšanu Latvijā.
Čemodan ..........
11.01.2023. 06:14»
Хм
похоже, конечно, на стеб. Но раз сам в интервью заявлял, играл в "Хорошего", то нужно за свои слова и отвечать...
https://youtube.com/shorts/0TekW9zOICA?f
HT
11.01.2023. 04:38»
ha-ha
Āboliņa kungā mulsina viņa aktīvā darbība Kremļa propogandas izplatīšanā un organizēšana un tikpat aktīvā darbība dožd dezaktivācijā.Bezmaz vai profesionāls rašas darbonis.Taču ne vienkāršs duraks
Āboliņš tikai izpildīja Levita, Kariņa, Rinkēviča kopējos norādījumus. Ir pretrunu plosīts “pārmijnieks”. Cionistu mērķis ir haoss - skaldi un valdi. Kamēr Rīgas pilī būs žīds, tikām Latviju plosīs haoss un visu naids pret visiem. Un safabricēti kriminālprocesi, mantas konfiskācijas un morāla sabiedrības degradācija, varai izsakot pretrunīgus viedokļus.
HT
11.01.2023. 04:33Cik zināmi fakti, tad Dožģ Latvijā ievilka Rinkēvičs ar Kariņu - abi JV. Levits atbalstīja. Visi viņi zināja, ka būs problēmas. Bet visu uzstādījums, kopējs viedoklis, par ko klusēja un klusē, ka Dožģ izraidīs, lai celtu Latvijas kā NATO valsts starptautisko popularitāti karā pret Krieviju, vairojot naidu ar šādu žīdu rebi. Tāds bija plānotais faktiskais Dožģ uzaicināšanas un izraidīšanas mērķis. Naida mērķis.
Dožģj
11.01.2023. 04:31>Par resoriskās pārbaudes rezultātā pieņemto lēmumu Jums tiks paziņots atsevišķi.
Nau tada panta "paziņot atsevišķi" Ir stingra likuma noteiktaija procesuala kartiiba ar terminiem un tt.
Pomošnicu un vinas ģirektori arii pie lietas vajaga kartigi parbaudit no kompetences lidz "pikim". IDB gaida daudz darba. Lato malacis, aiz rikli in atri janjem tos visus "bibeles ģemokratus" no pasiem sikiem liidz galvenajam zhurku karalim pilii. asv draugi nepalidzes un nekurieni nepaspes aizmukt. sakumam jabut.
MI
11.01.2023. 00:36Kara laikā dubultajiem vienmēr darba pilnas rokas. Strādā lietus vīri un vecenes, krēslas vīrs, kriminālie, degradētie, idioti, jaunie un vecie koloboranti, sabotieri, utt. Viņiem bezgala aktīvs periods.
Latviet, neesi naivs, esi modrs!
astrologs
11.01.2023. 00:23Te katram, protams, savs individuālais horoskps ( apstākļi) - karma un katrs dara savu darbu - individuāli garīgi attīstās un kopā ar viņiem attīstās visa latviešu tauta un cilvēce... Un lai kāds varētu attīstīties, viņam jārēķinās arī ar kļūdām un ražošanas atkritumiem, kas neizbēgami paliek pēc kādas lielas un skaistas būves uzcelšanas. Te katrs dara savu darbu - i Āboliņš, i Lapsa, i Doždj, i policija, i visi citi personāži un katram ir i sava taisnība, i arī ražošanas atkritumi... Un tā visi kopā ar laiku to latvisko Latviju uzcels.
jautajums
10.01.2023. 23:44Nevienai citai TV (kā vienīgi "Doždj TV") nav jāizvieto tiešraidē tulkojums (zemsvītras). Kāpēc tad "Doždj TV" bija arī tas jānodrošina?
Хм
10.01.2023. 23:12похоже, конечно, на стеб. Но раз сам в интервью заявлял, играл в "Хорошего", то нужно за свои слова и отвечать.
Тем более это он же на днях заливал про количество русскоязычных СМИ. Делфи аж выпустил статью "atmaskots", где показано, что Аболтишь просто нап..дел.
Хотя логика понятна-господину нужно показывать свою мегалояльность, да еще тут эти твиты 2014 года так некстати всплыли.
Parastais, kurš nesaprot...
10.01.2023. 22:21Kam Latvijā vajadzīgs Doždj? Latvijas krievi, praktiski viņus neskatās(tiem interesē nopietnāki šovinisti), latviešu lielākā daļa arī šos "labos krievus" redz labāk ejot, nekā nākot. Kam spiež pastalas?
ko te piebilst...
10.01.2023. 20:45atceros šī kunga šizofrēnisko plosīšanos kad labu laiku atpakaļ kā pēc vagaru pavēles tika klopēti ciet Krievijas kanāli...vienalga labs vai slikts, argumentēti vai nē...anglosakšu "demokrātijas" un "vārda brīvības vārdā" vienkārši aizklopēja. Laikam pienācis -karmas- laiks...?
Van Helsing
10.01.2023. 20:08»
ha-ha
Āboliņa kungā mulsina viņa aktīvā darbība Kremļa propogandas izplatīšanā un organizēšana un tikpat aktīvā darbība dožd dezaktivācijā.Bezmaz vai profesionāls rašas darbonis.Taču ne vienkāršs duraks
Duraks nav. Es agraak vinju labi pazinu, tiiri vai tagad kauns. Kljuvis par peerkamu maitu. Ja sastapshu uz ielas, parunaasim drusku. Ja klusaakaa vietaa, parunaasim ilgaak, un taa var gadiities vinja peedeejaa sirniigaa saruna.
āboliņ,
10.01.2023. 19:45»
?
Lapsu vecajā gada nogalē atkal pārņēma iesniegumu parakstīšanas mānija. Taču kādēļ tikai pēc mēneša nolēma par to uzrakstīt? Kādas balsis galvā ierunājās...
tu?
Kā lai Latvija bez spiegiem?
10.01.2023. 19:38»
Latvijai ir jāmainās ja negribam karu ar orkiem
Latvijā viss pa vecam krievus ciena un gaida ar puķēm nepl
Iespējams, ka Latvija atstāj daļu spiegu, neizraidīja, neatņēma uzturēšanās atļaujas. Iespējams, ka tā taisnība. Iespējams, ka "nedrīkst izraidīt "Doždj" darboņus no valsts. Iespējams, Latvija izturējusies "saudzīgi" un dažus atstājusi "sēklai", lai turpinātu savu darbu un lai turpinātu izspiegot Latviju, iespējams, lai vāktu ziņas un nodotu tās uz Amsterdamu, kur pārcēlušies esot vairākuma šo iespējamo "spiegu".
ha-ha
10.01.2023. 19:29Āboliņa kungā mulsina viņa aktīvā darbība Kremļa propogandas izplatīšanā un organizēšana un tikpat aktīvā darbība dožd dezaktivācijā.Bezmaz vai profesionāls rašas darbonis.Taču ne vienkāršs duraks?
bija jau vēl krutāk
10.01.2023. 19:20Tas noz. nod. turpinātos, ja maģiskais VDD neatvērtu visvarenā k-ga acis, kā arī visvarenais k-gs Kr.p. zvaigznei zvērēja latviešu Aves atvienot no jūtūbes un koriģēt aprobežoto internetu...sāka izklausīties pēc senču staļinisma nostāstiem...