Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Toronto piecīši
04.06.2014. 12:20»
Jebaģajs
Autor...vēlēšanas neko nemainīs. Nav svarīgi kas vēlē-ir svarīgi kas skaita balsis. Tikai masveida nošaušanas ar mantas konfiskāciju var glābt Latviju...
Šādas personas kā V.Zatlers (Saeimas Nacionālās drošibas komisijas vadītājs), kas saņēma no ASV instrukcijas kā glābjams Parex, I.Godmanis , bijušais premjerministrs , kas glāba Parex un 20 ārvalstu noguldījumus tajā ar LR Valsts kases līdzekļiem, radot LR zaudējumus 1.72 miljardi LVL, V.Dombrovskis, kas radīja aizņēmumus no SVF (PB) 8 miljardi eiro, papildus iznīcinot Metalurgu, Krājbanku.., ir vajadzīgas ASV banku projektam Eiropā – ES. Šīs minētās trīs personas nekad netiks sauktas pie kriminālatbildības par noziedzīgajiem nodarījumiem valsts amatā, jo izpilda ASV specdienestu pasūtījumus. Šie paši specdienesti Āfrikā, Dienvidamerikā nogalināja valstu līderus, kas pretojās savu valstu aizņēmumu radīšanai no SVF(PB).
Šajā sakarā Ukrainas notikumi ir Krievijas slāvu cīņa par savas civilizācijas – slāvu civilizācijas saglabāšanu, nepakļaujoties uzspiestu parādu politikai no ASV, SVF(PB). Savulaik Krievijas specdienesti lidmašinas katastrofā nogalināja visu Polijas vadību, kas devās uz Krieviju, jo Polija izlēma uzstādīt ASV un NATO raķetes savā teritorijā..
Jebaģajs
04.06.2014. 10:14Autor...vēlēšanas neko nemainīs. Nav svarīgi kas vēlē-ir svarīgi kas skaita balsis. Tikai masveida nošaušanas ar mantas konfiskāciju var glābt Latviju.
Par eiro...tajā mirklī,kad tika noteikts stingrs piesaistes kurss mēs jau bijām ieviesuši eiro. Bazūnēt vajadzēja 2000 kurā tur gadā ,nevis dažus mēnešus pirms tehniskā procesa. Pa lielam-nav starpības kāda tad te ir valūta-LB tāpat neko un nekad nedarīja ar latu lai stimulētu ekonomiku.
Vidzemes šakālis
03.06.2014. 22:44»
nu ja
tas ka katrs otrais komentaars shajaa portalaa ir tavs,citas i-net vietas veel nemaz neskaitot,arii pieraada to,ka tev tie "briivie briizi izklaidei" ir faktiski pastaaviigs un nepaartraukts ikdienas darbs:D:D:D:D
Biznesa noslēpumu nav - visu, ko iegūstam, ir ae 20% piepūli, pārējais brīvvais laiks - izklaidei un dzīves baudīšanai..Vao tad nezini formulu 20/80? Laiks uzzināt!
unnm
03.06.2014. 17:52»
Sir G
Es EurPV balsoju par vienotību. Bet ne tāpēc, ka viņa man patiktu, bet uzskatīju to par visefektīgāko instrument, lai pēc iespējas maksimāli nogrieztu krievu partiju iekļūšanu EP. Un uzskatu, ka man tas arī izdevās
kads pie velna tev f...ng labums darit kautko tadu ???
nu ja
03.06.2014. 15:37»
Vidzemes šakālis
Draudziņ, tā ir tikai mana izklaidē brīvā brīdī, tādēl arī sanāk rakstīt komentārus ar kļūdām..Ja man par to maksātu, es nekomentētu
tas ka katrs otrais komentaars shajaa portalaa ir tavs,citas i-net vietas veel nemaz neskaitot,arii pieraada to,ka tev tie "briivie briizi izklaidei" ir faktiski pastaaviigs un nepaartraukts ikdienas darbs:D:D:D:D
Sir G
03.06.2014. 13:33Es EurPV balsoju par vienotību. Bet ne tāpēc, ka viņa man patiktu, bet uzskatīju to par visefektīgāko instrument, lai pēc iespējas maksimāli nogrieztu krievu partiju iekļūšanu EP. Un uzskatu, ka man tas arī izdevās.
Piekrītu
03.06.2014. 10:27Pilnībā visam piekrītu šajā rakstā. Laikam Vienotības politbirojs sasparojies, tāpēc tik ļoti raksts mīnusots. Pieliku +. Šo vajag izprintēt un likt uz priekšvēlēšanu plakātiem.
Vidzemes šakālis
03.06.2014. 07:12»
nu ja
to ka tev darba daudz var redzeet- katrs otrais komentars ir tavs shajaa portalaa,citas i-net vietas neskaitot.. :D:D
Draudziņ, tā ir tikai mana izklaidē brīvā brīdī, tādēl arī sanāk rakstīt komentārus ar kļūdām..Ja man par to maksātu, es nekomentētu..
jakānis
02.06.2014. 22:34Ņeo Ņeo jau neko labu nav izdarījis tikai palīdzējis dombrovskim cilvēkiem samazināt algas un atlaist jakānu.
Neo lieta
02.06.2014. 22:23Neo (Ilmāram Poikānam) 4.jūnijā 12:00 Rīgas Centra rajona tiesā
(Abrenes iela 3) notiks tiesa, kuru tiesnese skatīs slēgtā sēdē.
Vairāk par tiesas sēdi var meklēt googlē, ierakstot -
"Tiesa noraida lūgumu izskatīt Neo lietu atklātā procesā"
Lieta tiek apzināti veidota pret viņu. Var meklēt googlē, ierakstot -
"Neo lietas izmeklētāja strādā cietušajā kredītiestādē?"
Neo vienkārši nosūtīja žurnālistei datus, kam uzdūrās internetā!!
Tas nebūtu noziegums demokrātiskā valstī.
Aicinu rakstīt e-pastus un zvanīt (vēlams laipni), lai izbeigtu lietu
un attaisnotu Neo !!!
Tiesnese Una Melameda - una.melameda(at)zemesgramata.lv
Tieneses palīdzes telefons - 67077242 (darbdienās līdz 16:00)
Prokurore Vita Ozoliņa - vita.ozolina (at) lrp.gov.lv
Rīgas Centra rajona tiesa - rigas.centrs (at) tiesas.lv
Ģenerālprokuratūra - gen (at) lrp.gov.lv
Mumins
02.06.2014. 20:53»
sadomijs
tā ir runa par pāsčieņu pat ja kalvītis tikai būtu vainīgs kur viņš nav tad vienalga...
Visiem bail no krievu tankiem. Tāpēc - iet un balso. Skumji un nožēlojami.
Mumins
02.06.2014. 20:51»
kolhoznieki bijāt un paliksiet
nu vai iegūta ir brīvība tas nu gan ir vēl jāšaubās
Bija brīvība izvēlēties būt vai nebūt brīviem. Latvieši izvēlējās jaunus baronus un - turpināt kalpot.
Varis.
02.06.2014. 19:54Lai uzrakstītu šadu taktiku, jabūt kādam organizācijas (sauc ka gribi) ietvaram, neba jau kāda nezināma, indivīda - vienpatņa uzrakstītā taktika varētu pēkšņi ieraudzīt dienasgaismu ...
--------
var gan taktiku izstrādāt pietiek ar internetu un twiteri valdības no tā mīž ...
Varis.
02.06.2014. 19:54»
Paija- V.Š.
Tad lūdzu pasaki, kas rakstīs šo skaidro , neizplūdušo taktiku un stratēģiju un pats galvenais, kā to varēs īstenot...
Lai uzrakstītu šadu taktiku, jabūt kādam organizācijas (sauc ka gribi) ietvaram, neba jau kāda nezināma, indivīda - vienpatņa uzrakstītā taktika varētu pēkšņi ieraudzīt dienasgaismu ...
--------
var gan taktiku izstrādāt pietiek ar internetu un twiteri valdības no tā mīž ...
kāpēc tad delfeļi aizklapējuši komentārus tāpat vien ???
sadomijs
02.06.2014. 19:37»
Mumins - Paijai
Nu, cik var skaidrot! Viss, pie kā esam nonākuši šodien, sākās Kalvīša laikā, kad bankas dalīja kredītus pa labi un pa kreisi. Es par TO laiku runāju. Tad katrs cūkgans varēja ierasties Rīgā, darbu vadītājam paziņot, ka ir apmetējs un 5 min. laikā iekārtoties darbā. Tas, kas notiek šodien, ir tajā laikā...
tā ir runa par pāsčieņu pat ja kalvītis tikai būtu vainīgs kur viņš nav tad vienalga.
kādā rakā cilvēkam vesalā saprātā balsot par kaut kādu dombrovski lembergu un nacikām.
kads labums būtu to darīt ??? tas jau ir augstākā mēra mazohisms ka vēl atrodas kurš par viņiem sabalso ...
vernets
02.06.2014. 19:35kamēr cilvēki balsos par valdošajām partijā zaļo zemnieku savienību vienotību un visu latvijai un centīsies no šiem trīs atrast mazāko ļaunumu tikmēr nesodītības sajūta paliks.
ka varam iestāstīt sūkātājiem ka ir veiksmes stāsts un parēkt par viņiem ...
kolhoznieki bijāt un paliksiet
02.06.2014. 19:32»
Mumins
Piedodiet, bet par ietvariem runāt ir pāragri. Vidusmēra latvietis bija, ir un paliek tāds, kurš ir spējīgs brīvību iegūt tikai tad, ja tā nokrīt no gaisa vai kāds to uzdāvina, un pat tad ir gatavs to kā traucēkli izmest atkritumos pēc 12 gadiem mocību ar nekam nederīgo krāmu vārdā "brīvība...
nu vai iegūta ir brīvība tas nu gan ir vēl jāšaubās ...
valsts pārvaldes neatkarība no krievijas un tiesības nesodīti paust rusofobiju ...
nu ja to uzskata par baigo brīvību un sasniegumu tad lai tā būtu ...
nu ja
02.06.2014. 19:21»
Vidzemes šakālis
Mans mērķis nebija tur palikt,bet mācīties, šeit darba man ir tik daudz, ka nespēju veikt - vnk pietrūkst laika, jāizvēlas, ko darīt, ko nē. Arī pirms aizbraukšanas darīju, ko gribēju...
to ka tev darba daudz var redzeet- katrs otrais komentars ir tavs shajaa portalaa,citas i-net vietas neskaitot.. :D:D
Mumins - Paijai
02.06.2014. 17:59»
Paija- Muminam
Laikam Jums nav pašam bērnu,jūs nezinat, ka vecaki, lai pabarotu bērnus ir bijuši spiesti ņemt atros kredītus ĒDIENAM, tadējādi aizvien dziiļak stiegot verdzībā, jo dzīvības instinkts ir pārāks...
Nu, cik var skaidrot! Viss, pie kā esam nonākuši šodien, sākās Kalvīša laikā, kad bankas dalīja kredītus pa labi un pa kreisi. Es par TO laiku runāju. Tad katrs cūkgans varēja ierasties Rīgā, darbu vadītājam paziņot, ka ir apmetējs un 5 min. laikā iekārtoties darbā. Tas, kas notiek šodien, ir tajā laikā sastrādāto muļķību sekas. Kur tad bija visi šie gudreļi ar savām teorijām par nāciju?
Paija- Muminam
02.06.2014. 17:28Laikam Jums nav pašam bērnu,jūs nezinat, ka vecaki, lai pabarotu bērnus ir bijuši spiesti ņemt atros kredītus ĒDIENAM, tadējādi aizvien dziiļak stiegot verdzībā, jo dzīvības instinkts ir pārāks.
Ārvalstu kredīti nav tikai banku kredīti, tie ir arī ātrie kredīti, kurus cilvēki SPIESTI ņemt, jo ir liela nesavietojama atsķirība starp minimālo algu un aizvien pieaugošo dzīves dārdzību.
Jūsu sentence " Un ja nu kādam bija grūtības, tad mierīgi varēja pārkvalificēties par fasāžu meistaru ar 1500 Ls. mēnešalgu." - neiztur nekādu kritiku:
1) sieviete nevar pārkvalificēties par fasāžu meistaru tikpat labi jūs, ja esat vīrietis, nevarat pārkvalificēties par mecasoprānu operā;
2)lai dabūtu šo fantastiski atalgojumu 1500,- LVL mēnesī jābūt pazīšanai("blatam" )- tik daudz , pārrēķinot uz EUR, nesaņem pat kvalificēts eksperts ar profesionālu pieredzi Latvijā .
utt.
Nevajag rakstīt neatbilstošu informāciju, neveiksmīgi esat izvēlējies piemērus...
Mumins - Paijai
02.06.2014. 17:12»
Paija - Muminam
Nu, nu, kad cilvēks grib ēst, un maizi prasa viņa mazie bērni , nav jumts virs galvas - viņš IR SPIESTS vilkt sev cilpu kaklā un pārdoties ārvalsts kredīta verdzībā
Nu, nu, muļķības nevajag te rakstīt. Kredītus vieni 70% Kalvīša laikā ņēma, lai nopirktu BMW X5, kā kaimiņam, un no paneļmājas dzīvokļa tiktu uz dzīvi 150 kvadrātmetru mājā pierīgā. Un ja nu kādam bija grūtības, tad mierīgi varēja pārkvalificēties par fasāžu meistaru ar 1500 Ls. mēnešalgu.
Mumins
02.06.2014. 17:08... un (es atvainojos autoram) šodienas pasaule, lai kāda nācija spētu tajā izdzīvot un attīstīties, prasa nevis staigāšanu sarkanbaltsarkanās prievītēs un tautu tērpos, nevis smuku dziedāšanu un dejošanu, nevis sasniegumus bumbas dzenāšanā vai hokejā, nevis sapņošanu par 80 gadus senu pagātni, bet - skarbu darbu, punus un zilumus savas ražošanas augšāmcelšanā un svešu tirgu iekarošanā un spēju uzspļaut visu lielvaru prasībām un vēlmēm attiecībā uz to, kas pieder man (mums).
Trīne
02.06.2014. 17:06Māstrihts nomainīs vārdu vai dzērumā to aizmirsis un tagad skribēlē savas alkoholiķa gudrības ar Vidzemes Šakāļa kličku.
Paija - Muminam
02.06.2014. 17:04Nu, nu, kad cilvēks grib ēst, un maizi prasa viņa mazie bērni , nav jumts virs galvas - viņš IR SPIESTS vilkt sev cilpu kaklā un pārdoties ārvalsts kredīta verdzībā.
Mumins
02.06.2014. 17:00»
Vidzemes šakālis
Mans mērķis nebija tur palikt,bet mācīties, šeit darba man ir tik daudz, ka nespēju veikt - vnk pietrūkst laika, jāizvēlas, ko darīt, ko nē. Arī pirms aizbraukšanas darīju, ko gribēju...
Piedodiet, bet par ietvariem runāt ir pāragri. Vidusmēra latvietis bija, ir un paliek tāds, kurš ir spējīgs brīvību iegūt tikai tad, ja tā nokrīt no gaisa vai kāds to uzdāvina, un pat tad ir gatavs to kā traucēkli izmest atkritumos pēc 12 gadiem mocību ar nekam nederīgo krāmu vārdā "brīvība".
Pirmais ir - izdomāt, kā lai cilvēkus izmaina, jo ats ir nesalīdzināmi grūtāks uzdevums par programmu un kārtības ruļļu rakstīšanu un izrādīšanās sanāksmju organizēšanu.
Par tiem citu kritizētājiem (sak, nevienu vairs neinteresē tautas liktenis un nelietīgie kapitālisti mūs ir aplaupījuši, tāpēc cilvēki ir spiesti aizbraukt) - vai kāds no tiem pārgudriniekiem kaut iepīkstējās kredītu ņemšanas buma laikā par tēmu: "Tautieši, neņemiet kredītus! Nepārdodieties verdzībā!" Kaut kā netiku dzirdējis.
Paija - V.Š.
02.06.2014. 16:24...nu , paldies par atbildi.
Nu, tad vari dibināt ar saviem domubiedriem kaut ko!
Mērķis ir - mazināt ārvalstu kapitāla ietekmi :-)
(nesajauc tik , te raksta divas paijas, viena ar mazo burtu "p"(kā redzams koments zemāk), viena ar lielo burtu "P".)
limuks
02.06.2014. 16:23»
Vidzemes šakālis
...
tautas fronti vadija cia kopa ar vdk gorbocovs bija britu agents kurs tad to nezin iesaistitie rietumos to atklati stasta.
Jelcins parnema savas rokas un pats visu pievaca nevis dalijas ar britiem tapec vinam par to sarikoja ceceniju ...
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 16:14»
Paija- V.Š.
Tad lūdzu pasaki, kas rakstīs šo skaidro , neizplūdušo taktiku un stratēģiju un pats galvenais, kā to varēs īstenot...
Mans mērķis nebija tur palikt,bet mācīties, šeit darba man ir tik daudz, ka nespēju veikt - vnk pietrūkst laika, jāizvēlas, ko darīt, ko nē. Arī pirms aizbraukšanas darīju, ko gribēju.
Par ietvaru. Kur to ņemt? Nezinu.. jābūt daudz veiksmīgām sakritībām, īstā laikā jāsatiek līdzīgi domājošie..jārodas kopējai nepieciešamībai.. pēc būtības jābūt kopējām interesēm, ieinteresētībai, lai varētu ar kopumu aizstāvēties pret kaut ko..nevis formāli, bet pēc būtības..jābūt pretiniekam, pret ko cīnīties, vai par kaut ko pretēji citu interesēm - piem. ārvalstu kapitālam, kas jau ekspliatē ne tikai latviešus vergu gaitās ārzemēs, bet jau pašu valsti ar parādiem..Kamēr būs "dzejnieciņi" - kuriem pietiek ar konkursu, dzejolīšiem biedrību kopās, savas atzinības, nozīmības izcelšanu, kopēji mērķi neradīsies..
Neizplūdušā taktika, stratēģija..nezinu, šodien viss notiek strauji, ir tādas likumsakarības, ko nemaz nezinām, bet viņas strādā, kaut kas var pavērties dažās minūtēs un viss var izmainīties..Jātur prāts atvērts visam jaunajam, kas var notikt..nedrīkst prātu apspiest, bet vajag tam ļauties, bet cik tādu ir, kas paļaujas uz sevi..? Visur shēmas jau gatavas.. tādēļ arī strupceļš..Varbūt tā, varbūt citādi..
Paija- V.Š.
02.06.2014. 15:35Tad lūdzu pasaki, kas rakstīs šo skaidro , neizplūdušo taktiku un stratēģiju un pats galvenais, kā to varēs īstenot ?
Lai uzrakstītu šadu taktiku, jabūt kādam organizācijas (sauc ka gribi) ietvaram, neba jau kāda nezināma, indivīda - vienpatņa uzrakstītā taktika varētu pēkšņi ieraudzīt dienasgaismu ...
Ja Tu, kā pats raksti, esi atgriezies no Lielbritānijas dzīves, vai esi šeit spējis atrast labu darbu un kādēļ negribēji palikt tur?
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 15:22»
Paija - V.Š.
www.labie.lv
Latviešu tautai vajag skaidras stratēģijas un taktikas vadlīnijas, nevis izplūdušu vārdotāju sanāksmju vai ar radiopārraidēm dezinformētu pūli, kuru būtu gatava vadīt latviešu tautu. Šie no jaundibinājuma pat neapjauš, kur iesaistījušies un kas viņus vada, kā tos savulaik vadīja VDK, tā tie šodien vadāmi paši..
Paija - V.Š.
02.06.2014. 15:15Nu, labi, šitam Tu netici, bet vienaldzīgi NEKO nedarīt taču arī nevar.
Varbūt, ja esi tik zinošs par Krājaizdevu sabiedrības rašanās pirmcēloņiem, varbūt vari pakonsultēt, kas tad ir šīs jaunizveidotās Latviešu biedrības priekšniece D.R. - ? Saka ārzemju latviete esot, dzīvojusi reiz Zviedrijā.
Nu, pakonsultē, lūdzu , Vidzemes Šakāli, liekas info nekad nav par daudz..
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
02.06.2014. 15:12»
Vidzemes šakālis
;)))))
"Vai Tu vari uzrakstīt ļoti, ļoti, garu, garu."
-------
Varu. Bez problēmām, absolūti.
BET, savukārt - nav absolūti nekāda pamata uzskatīt, ka tu vari atļauties to angažēt "uz pasūtījumu", jebkurā izpratnē pienācīgi "motivējot" šādu savu "īpašo vajadzību". ;)
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 14:59»
Precizēju
=============================
Vidzemes šakālis 02.06.2014. 14:54
Vajag vēl garāku, tādu ļoti garu.
Vai Tu vari uzrakstīt ļoti, ļoti, garu, garu.
Nu, tādu garāku par ceļiem, kad skrien pa mauriņu, tad kut un smiekli nāk.
====================================
Šis nav mans komentārs.
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 14:57»
Šī NAV ne Latvija, ne Valsts,
=========================================
Vnk ideāli, bet, godātais autor, tikai no Jūsu dzejoļa rindas :"Šī NAV ne Latvija, ne Valsts,..", vēl, padziļinot interpretāciju, kā aksioma prasītos vismaz trīs četrrindes par šo motīvu, jo prasās pēc patosa.."ļoti atvainojos, ja esmu ar savu kritiku Jūs nobiedējis turpināt savu jaunradi.
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 14:54
Vajag vēl garāku, tādu ļoti garu.
Vai Tu vari uzrakstīt ļoti, ļoti, garu, garu.
Nu, tādu garāku par ceļiem, kad skrien pa mauriņu, tad kut un smiekli nāk.
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 14:47»
Paija - V.Š.
www.labie.lv
Nu, ieskatījos. No politikas viedokļa - es nevaru izsvītrot no savas dzīves 24 gadus un tikties ar tādiem, kas tikai šodien atzīst, kas bija LTF un ka to vadīja VDK. Es jau toreiz to redzēju un sapratu bez citu palīdzības.Šajā biedrībā ir veci cilvēki - cik no viņiem bijuši kompartijā.. nav pat vērts vairs iedziļināties.
No materiālās puses. Šajā biedrībā vislielākos panākumus guva, kā atzina paši biedri -KrajaizdevuApvieniba.lv panākumi.
Krājaizdevuapvienībuas dibinājumi LV un citur aizsākas ae ASV projektu, kas notiek par ASV valsts budžeta līdzekļiem, un tiek izplatīti pasaulē kā alternatīva bankām, nav izslēgts, ka ASV CiP un FIB izlūkošanas interesēs.. tagad mēs redzam, no kurienes jaunajai biedrībai’, iespējams, aug kājas. Gan SAB, gan DP, gan ASV CIP un FIB strādā pie jaunu biedrību radīšanas Latvijā, jo tauta ir jāvada vajadzīgajā virzienā - rūpēs par savu valsti ..un parādu atdošanu SVF (PB). Biedrības vēršanās pie akadēmiskajiem spēkiem norāda uz „kruķa” meklēšanu komunistu veidotajā un radītajā LV ekonomikā, kas pakļāvusi valsti un latviešu tautu ārzemju kapitāla interesēm..
Man šis pulciņš atgādina dzejnieku kopu, kur katrs lasīs savus dzejoļus un konkursu kārtā saņems balvas..nozīmības un atzinības aplausus par 1.5 eiro mēnesī dalības maksu..
Sorry, ja jau LTF laikos nekļūdījos, būtu jocīgi, ja es šo biedrību ņemtu "par pilnu"..
Sorry, saskaņā ar Operatīvās darbības likumu SAB, DP par valsts līdzekļiem veido biedrības.. lai vadītu sabiedrību valsts drošibas interesēs..iesaistot PROCESĀ, kas ved uz nekurieni..
baba Toņa
02.06.2014. 14:22
Vārgulis, Tu, esi plikpauri. Piesedzies ar diviem skaistiem sievišķiem un sava radikālisma uzsvaram dibenplānā esi novietotojis Latvijas ģērboni.
Panāc priekša, ute, izsniegšu "pizģuļus".
Paija - V.Š.
02.06.2014. 14:15www.labie.lv
(latviešu biedrības mājas lapa), nupat nodibināta cita latviešu biedrība.
Dažreiz to var dzirdēt arī pa raidstaciju Merkurs AM
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 14:12»
Paija - Vidzemes šakālim
Nav taisnība Tev, šakālēn, lūdzu ieej mājas lapā labie.lv - tur tiek rīkots konkurss, lai izstrādātu latviešu tautas taktiku ceļā uz patstāvību un nolūkā atbrīvoties no Eiropas veidojumiem - Eir Centr.Bankas u.tml. Tu arī vari piedalīties...
Konkrēta lapa kāda? Konkursa uzvarētājs beigs ar balvu un pasākums beigsies. Labs process gūt un dot aizinību, iegūt nozīmību. Piedalies arī tu un ceri, ka kāds tavā vietā kaut ko atrisinās. Sāc ar sevi un notici sev!Un nepadodies, bet rādi priekšzīmi.
Paija - Vidzemes šakālim
02.06.2014. 14:03Nav taisnība Tev, šakālēn, lūdzu ieej mājas lapā labie.lv - tur tiek rīkots konkurss, lai izstrādātu latviešu tautas taktiku ceļā uz patstāvību un nolūkā atbrīvoties no Eiropas veidojumiem - Eir Centr.Bankas u.tml. Tu arī vari piedalīties!!!
Latvieši vienkārši tika izdzīti no savām mājām ar ekonomiskām sankcijām.
Lūdzu ieej mājas lapā un tad lūdzu atnāc atpakaļ !
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 13:49»
paga paga
Redz Anglija negrib to kretinu no Luksemburgas, jo vina pagatne ir netira un korumpeta, bet musu lacens un EP deputati uzreiz vinu atbalsta. Taa luk, atskiras cilveki ar savam galvam un savu domasanu no korumpetiem maitam, kas ir Latvijas vara
Pirms 3 gadiem dzīvoju un strādāju gandrīz 2 gadus Anglijā, dzīvoju angļu rajonā netālu no Nothigemas, Šekspīra dzimtenes..
Angļi jau tad runāja, ka izstāsies no ES un pateica, ka tas būs aptuveni pēc 6 gadiem un visi poļi brauks mājās.. Tas brīdis tuvojas, angļu mierā, meklēs iemeslus, lai izstātos un izstāsies no ES..viņi nevēlas Eiropas "mēslus vest uz kapitālisma tāli", viņi grib dzīvot tagad un tūlīt..un bez krāsainajiem un slāvveidīgajiem, kas atņem darbu, angļiem zaudējot pašcieņu..
paga paga
02.06.2014. 13:12»
Paija-Vidzemes šakālim
Piekrītu Jums daļēji...
Redz Anglija negrib to kretinu no Luksemburgas, jo vina pagatne ir netira un korumpeta, bet musu lacens un EP deputati uzreiz vinu atbalsta. Taa luk, atskiras cilveki ar savam galvam un savu domasanu no korumpetiem maitam, kas ir Latvijas vara.
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 12:42»
Paija-Vidzemes šakālim
Piekrītu Jums daļēji...
Drostaliņ, tautas - latviešu tautas, kas varētu ko mainīt Latvijā vairs nav. Labākā daļa aizbraukusi uz ārzemēm - patiesībā padzīti verdzībā un neko neiekrās, bet strādās to valstu budžetiem.. kamēr mūsu zemes izpērk par grašiem..Tādēļ nav pamata runāt par vadzi, kas varētu lūst. Latviešu tauta ir iznīcināta un sašķelta. Gudrākie nepiedalās jau no paša sākuma, paļaujoties uz veselo saprātu un intuīciju..redzot, kas notiek patiesībā..patiesība pat čekas maisi nav atvērti.. Dzīvojam joprojām 24 gadus vecā pagātnē..
Ukraiņu ir vairāk un uz vietas Ukrainā.. Viņi tiek maldināti un šķelti. Neviena civilizēta valsts neuskata slāvus, poļus.. par civilizācijas lepnumu un sev līdzīgiem..arī mūs angļi, vācieši uzskata par vergiem..
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 12:34»
Kirbis
Cik ĻOTI ir jāvēl iznīcība savai valstij, lai rakstā atļautos paust šo - "...Mainīt var arī Atmoda un revolūcija kā Ukrainā, bet no aizkrāsnes un pagultes mājās sēdētāju gļēvuļi to neveiks.". Manuprāt tas jau robežojas ar aicinājumu uz varas gāšanu valstī, par ko pienākas attiecīga DP interese un rīcība...
Autors ir mērns, jo pulcējas ap "apskaidrotajiem", mudina, ka jābalso par VL, kas esot pēdējā cerība - tie arī ir pēdējie iespējamie murgi purms lieliem notikumiem.., jo šie murgi iznīcinās pēdējās cerības ... Autors neaicina uz nemieriem, bet paredz, ka tādi var būt.
LRTT un autors ir paši savā maidanā - LRTT - murgu maidanā.
Paija-Vidzemes šakālim
02.06.2014. 12:27Piekrītu Jums daļēji.
Acīmredzot tautai tas vadzis vēl nav tik pilns, vēl ir izturības rezerve, lai 30 % ietu un balsotu par piedāvāto "veiksmes stāstu" Latvijā.
Tomēr Lielbritānija paziņoja, ka izstāsies no ES, ja Merkele iecels EK savu nolūkoto kandidātu no Luxemburgas, kuram ir negatīva stagnācijas intelektuālā bagāža.
Ukraiņi ir karstasinīga tauta, latvieši - vēsi ziemeļnieciska tauta ar milzīgu pacietību un miermīlīgu dabu pēc būtības.
Vidzemes šakālis
02.06.2014. 12:14»
Paija
Kādēļ raksta autors nevēlas izveidot partiju un piedalīties vēlēšanās...
Latvijai vairs nav izvēles, lai kas nāktu pie varas. Visus saistīs saskaņā ar valsts noslēpumu parakstītie aizdevuma līgumi starp LV valdību un SVF (PB), ja turpina pa vecam..Piekrītu autoram par LR politikas maiņu citā celā. Kurš gan mīl šo komunistu pārvaldīto valsti? Vienīgi zagļi un komunisti, kas pulcējas ap Vienotību un turpina ar varturiem izmantot varu savam labumam.
Vai iespējams, iegūstot varu mierīgā ceļā, ko mainīt? Nē, ja nenomaina visu DP un SAB vadošos darbiniekus,ja nereorganizē visu tieslietu sistēmu, pensiju sistēmu, vēlēšanu sistēmu, izglītības sistēmu, atjaunojot LVL, vienlaikus laužot visus līgumus ar SVF (PB) kā tādus, kas noslēgti pretrunā ar Satvermi, kā tas arī ir. Tad jāizstājas no ES, jākļūst neatkarīgai valstij - neitrālai vispār kā Šveice..ja Šveici vairs var uzskatīt par neatkarīgu..
Ņemot vērā, ka viss šis nav iespējams, nav jēgas iet uz vēlēšanām, vai piedalīties politikā, kurā neko vairs nevar ietekmēt - parādi LV kasei jau tiek plānoti kā parādu palielinājums. Nav nekāda pamata domāt, ka parādu iespējams atdot, iedzīvotājiem pametot valsti.Latviju jebkurā gadījumā gaida milzīgi satricinājumi - tostarp maidanam līdzīgi, kas ir pavisam kas cits nekā Ukrainā, jo Ukrainas maidanus otganizēja ASV CIP un FIB, jo Ukraina nenoslēdza asociatīvo sadarbības līgumu ar ES, kas ir ASV imperiālisma (modernā tekstā -globalizācijas) instruments.