Prokuratūra sākusi pārbaudi par šokējošajā VID izmeklētājas intervijā atspoguļoto
Rolands Pētersons, Neatkarīgā21.02.2023.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
VB
26.02.2023. 05:58»
dan
Jaunzemniec ar Lūres kundzi iet pie sttukāna prezentēt savu biezās mapes - lietu, lai sāktu...
Mūsu izmeklētāju "tiesības" bieži tiek ierobežotas, piem.: pirms apm. 15 gadiem tiku zem 3 jiem kriminālprocesiem:
1. izmeklētājs, vecs padomju godavīrs uzreiz VIŅIEM pateica, ka ar tādām blēņām viņš nenodarbosies;
2. atradās otra, jauna, gudra. Tā pēc 3 mēnešiem atsūtīja vēstuli, ka viss izbeigts nozieguma sastāva dēļ;
3. vēl pēc mēneša atnāca no prokuratūras vēstule, ka tiešām viss izbeigts un ir ok, BET;
4. vēl pēc mēneša atnāca vēstule, ka viss jāpārskata un jāsāk no jauna?! Tā arī notika, šīs pašas izmeklētājas un prokurores vadībā.
Tad tiesa, pārsūdzības etc, vēl tagad tas viss nav beidzies... Vai tas ir DARBS?
Don Pedro
22.02.2023. 08:03»
Bb
Iekšlietu ministrs Kučinskis nav oriģināls, tā ir viņa būtība izvairīties no atbildības, sakot “šī nav viņa kā ministra kompetence...
Sia Juriga Terezes iela 800 kastes diena Cartel
Jaunzeme/ prusaks Sozinovs montiks Jurasu atzars, 5 gadu garuma
G.prokam ir nevainiba pagaidàm..
21.02.2023. 19:17»
C c
Diemžēl zinu visas procesuālās darbības, kas attiecas tieši uz ģenerālprokuroru. Desmitiem gadus esmu sazinājies ar prokuratūru un ģenerālprokuratūru, policiju aizstāvot privāpersonu tiesības. Zinu visu līdz niansēm...
Kauna nav siem skribentiem.
dan
21.02.2023. 18:24Jaunzemniec ar Lūres kundzi iet pie sttukāna prezentēt savu biezās mapes - lietu, lai sāktu
veikt kratīšanu Lapsas mājā un radinieku dzīves vietās. Tas ir kaut kas traks, jo tā lieta- safrabicēta- izdomāta, izfantazēta, bez faktiem.
--Un galvenais- tagad pats vaininieks pats sevi, jā pats sevi izvērtēs, cik likumīgi rīkojies tas vIsS - pareizi, viss likumīgi. Tas nekas, ka Lūre informēja jau pagājušā gadā.-viss likuma rāmjos.
vispār
21.02.2023. 18:20»
Kāpēc pārbaudi, nevis kriminālprocesu?
Lūres stāstā bija pietiekami daudz faktu, kas būtu pietiekami, lai Ģenerālprokuratūra uzsāktu kriminālprocesu un ar kriminālprocesuālām pilnvarām izmeklētu iespējamo VID amatpersonu amata noziegumus,tādus kā dienesta pilnvaru pārsniegšana, to ļaunprātīga izmantošana, korupcija,utt. Kāpēc tik skaļā lietā...
Visi fakti, kas tur bija neliecina ne par ko nelikumīgu, bet viss pārējais ir viena tante teica.
he he
21.02.2023. 18:18»
Kurš teica ka prokuratūra sākusi pārbaudi? Ja Lūre VDD iesniegumu jau uzrakstīja pagājušajā gadā, otro reizi par to pašu neviens neko nebaudīs. Tā nemēdz notikt
Tas, ka iesniegumu uzrakstīja, nenozīmē ka nosūtīja un ja nosūtīja, tad nav zināms kur nosūtīja.
kā vienmēr
21.02.2023. 18:13»
hihihi
Vai tik piektdien raksts nebija Dienā un Dienas žurnālista un vai tik tagad pārpublicētais nav raksts no Neatkarīgās
Tikai histēriju rīkoja Lapsa ar bezmaz padsmit raksteļiem no kuriem vismaz vienu pamanījās pat pārpublicēt vēlreiz.
droši
21.02.2023. 17:45»
To !
Jau pirmais teikums atklāj, ka to nav rakstījis jurists
droši vien raksta cilvēks nevis parazīts...
To !
21.02.2023. 17:33»
!
Jurisprudencē ir procesuālās darbības, kas jāveic. To vajag zināt, lai apvainotu Stukānu...
Jau pirmais teikums atklāj, ka to nav rakstījis jurists...
Saimnieks
21.02.2023. 17:32»
zinu gan
Drīkst
Ja pārvaldnieki taisa gešeft bez manas ziņas tad es tos sodu un nomainu.
hunta
21.02.2023. 17:25»
C c
Diemžēl zinu visas procesuālās darbības, kas attiecas tieši uz ģenerālprokuroru. Desmitiem gadus esmu sazinājies ar prokuratūru un ģenerālprokuratūru, policiju aizstāvot privāpersonu tiesības. Zinu visu līdz niansēm...
jā-mēs esam hunta vēl no okupācijas laikiem. Tu esi pret CCCP?
C c
21.02.2023. 17:22»
!
Jurisprudencē ir procesuālās darbības, kas jāveic. To vajag zināt, lai apvainotu Stukānu...
Diemžēl zinu visas procesuālās darbības, kas attiecas tieši uz ģenerālprokuroru. Desmitiem gadus esmu sazinājies ar prokuratūru un ģenerālprokuratūru, policiju aizstāvot privāpersonu tiesības. Zinu visu līdz niansēm.
Ja nav argumentu, sākas aizvainošana - tas ir tipiski šai huntai.
jautaajums
21.02.2023. 17:17»
zinu gan
.... Ierēdņi strādā uz pasūtījumu un arī šeit var tāpat
Vai parvalnieki drīkst darboties bez saimnieka zinas?
Vecais komunists
21.02.2023. 17:00Nu labi, aizliegsim korumpēties, a kādi vēl varianti nopelnīt iztikšanu. Viss kas bij jau pārdevām, biedriem no centra Zankcijas, apgrozīšana nekāda, cilvēki vismaz būtu kādi desmit miljoni, tad mēs atrisinātu kā labāk pārdalīt mums mūsu piederošo.
zinu gan
21.02.2023. 15:50»
Nu nezinu gan
Vai prokuratūra veiks pārbaudi pēc būtības. Iespējams tāds pats uzdevums, parādīt, ka L. melo un VID vadība ir balta un pūkaina. Ierēdņi strādā uz pasūtījumu un arī šeit var tāpat. Nevar taču pūķim galvu nocirst. Neviens sabiedriskais medijs šīs ziņas nepublicē. Tātad tas nav aktuāli...
.... Ierēdņi strādā uz pasūtījumu un arī šeit var tāpat...
_________________________
Suuds ar tiem ieredņiem: Tos komandē politiķi, un ja politiķi strādā uz pasūtījumu, tad ir slikti.
kāmis
21.02.2023. 15:49»
lauķis
Romiešu tiesības-vergu beztiesiskums
Bet Tu tak neesi kāmis: Tu visu zini-tad paskaidro mums, kāmjiem.
lauķis
21.02.2023. 15:00»
!
Jurisprudencē ir procesuālās darbības, kas jāveic. To vajag zināt, lai apvainotu Stukānu...
Romiešu tiesības-vergu beztiesiskums.
Jurists ir vienkārši lieks parazīts.
Kāmjiem un gliemjiem tas pilnīgi nav saprotams.
Nu nezinu gan
21.02.2023. 14:59Vai prokuratūra veiks pārbaudi pēc būtības. Iespējams tāds pats uzdevums, parādīt, ka L. melo un VID vadība ir balta un pūkaina. Ierēdņi strādā uz pasūtījumu un arī šeit var tāpat. Nevar taču pūķim galvu nocirst. Neviens sabiedriskais medijs šīs ziņas nepublicē. Tātad tas nav aktuāli.
!
21.02.2023. 14:50»
C c
Piekrītu Lapsas viedoklim, viņam ir pieredze gardarbu rakstīšanā. Ir jāiet soli pa solim, lai publika un sabiedrība izprastu...
Jurisprudencē ir procesuālās darbības, kas jāveic. To vajag zināt, lai apvainotu Stukānu.
Jums nav nekādu zināšanu jurisprudencē un kā cilvēks esat IDIOTS, kas izlasījis vienu, dzērāja Valdmaņa grāmatu, kerš noslīka pārdzēries savos vēmekļos, visā vainojiet kaut kādus tur mistiskos cionistus, kas valda pār visu!
Smic
21.02.2023. 14:47Ja par šo sāk izteikties LPV ...
https://www.youtube.com/watch?v GYbyZyjZGX4
Tikai zirnekļu cīņa bez patiesības meklējumiem.
> Nuun kas?
21.02.2023. 14:30»
nu,un kas?
šādas partnerattiecības mūsdienu Latvijā taču ir goda,slavas un varonības lieta.Agrāk okupētajā Latvijā tas bija darbs.Būt gejam-tas skan lepni.Ar to ir jālepojas,ka ģenerālprokurs,Ārlietu ministrs,bijusī Iekšlietu ministre u.c. ir geji.Un kam negadās reizēm iedzert kādu lieku šotiņu?Par to nav jāceļ...
Ja Stukāns ir pederasts, tas nozīmē, ka viņa vieta ir citumā pie parašas kā gailim. Ceru, ka beidzot nonāks tur pavisam drīz.
Bet ar tevi neredzu nekādu problēmu nevienam no mums tikties un pie kafijas tases vienkārši parunāties par dzīvi, ja tas abiem izrādīsies interesanti. Ja kādam no mums tas neliksies tā vērts, nu tad mēs gluži vienkārši to nedarīsim!
Tu taču saproti, ko es ar “to nedarīsim” domāju. Vai ne? Vai esi ar mieru?
C c
21.02.2023. 14:24»
!
Nu kamēr Šķēlis nav iesēdināts, Stukānu nevajadzētu aiztikt. Var tak ņemt pie dziesmas to "mafiju" prokuratūrā ar kuru Stukāns netiek galā
Piekrītu Lapsas viedoklim, viņam ir pieredze gardarbu rakstīšanā. Ir jāiet soli pa solim, lai publika un sabiedrība izprastu.
Ko tas nozīmē? Ka “kamolītis sāk ritināties”. Nevar uzreiz norādīt uz Ēlerti, Ašeradenu, Levitu, cionistu politiku Latvijā. Arī uz oligarhiem nav jēga rādīt ar pirkstu.
Astoņkāja atslēgas cilvēks ir ģenerālprokurors Stukāns.
Tieši pie viņa plānotās noziedzīgās darbības plānoja un prezentēja Jaunzeme ar VID šantažēto Lūri, Lūri spiežot uz noziegumu grupā.
Noziedznieku grupa ir Jaunzeme un Stukāns, jo par nelikumībām aizmuruski tika informets VDD, bet rīcība nesekoja. Tātad VDD atbalstīja, nevis pārtrauca uzsāktās darbības.
Vēlāk, lai pilnīgi sagrautu Lūres reputāciju, viņu VID iekļāva citā noziegumā, safabricējot lietu ar Ramoliņu, it kā notikusi izspuešana.
Ja roku dzelžus neuzliks Kučinskim un Stukānam, neizolēs no sabiedrības, neveiks kratīšanas un nenopratinās, pasūtītāji lietā pret Lapsu un Liepnieku - iespējams, Ašeradens, Ēlerte, Levits, Kariņš var iziet sveikā. Citādi piespiest sniegt liecības Stukānam un Kučinskim nav iespējams.
>vv
21.02.2023. 14:18»
vv
Vispār jau lietaiet par latviešukadriem, kāds te sakars ar CCCP,kā pieredze rāda Latvijas lielākie izzadzēji ir latvieši
Latvijas lielākie izzadzēji ir internacionalisti bez tautības-tādi kādus ražoja CCCP okupācijas vara.
tas ir labi
21.02.2023. 14:17»
KRĀŠŅSPĀRE
No šīm (eiropas vērtībām) kas sastāv no afērām un izlaupīšanas 2022.gadā no latvijas ir aizbēguši 100000 cilvēki
ka aizbēga: Tikai nekādi nevar saprast-kapēc nebēga uz brīvo Krieviju, bet pie fašsistiem uz rietumiem?
KRĀŠŅSPĀRE
21.02.2023. 13:47»
Korupcija
Ja nepatīk Eiropas vērtības, tad čemodāns, vagzālis un krievu zeme
No šīm (eiropas vērtībām) kas sastāv no afērām un izlaupīšanas 2022.gadā no latvijas ir aizbēguši 100000 cilvēki.
nu,un kas?
21.02.2023. 13:23»
Par Stukānu
"Par ģenerālprokurora Jura Stukāna prīvāto dzīvi zināms samērā maz, neskatoties uz to, ka 2021.gadā viņš ierindots Latvijas slavenāko geju Top pirmajā vietā. Zinams tas, ka J. Stukāna dzīvesbiedrs stradā vai strādāja RTU. Tāpat no vēsturiskiem momentiem ir zināms, ka atpūšoties kopā, J. Stukāna dzīvesbiedrs...
šādas partnerattiecības mūsdienu Latvijā taču ir goda,slavas un varonības lieta.Agrāk okupētajā Latvijā tas bija darbs.Būt gejam-tas skan lepni.Ar to ir jālepojas,ka ģenerālprokurs,Ārlietu ministrs,bijusī Iekšlietu ministre u.c. ir geji.Un kam negadās reizēm iedzert kādu lieku šotiņu?Par to nav jāceļ brēka.Tas ir sīkums un dzīvē izmests līkums.
ммм
21.02.2023. 13:15Tikai muļķis vēl nav sapratis, kāpēc Saeimas Nacionālās drošības komisijas priekšsēdētājs ir neviens cits, kā Māris Kučinskis.
bet tas taču ir
21.02.2023. 13:12»
Bb
Iekšlietu ministrs Kučinskis nav oriģināls, tā ir viņa būtība izvairīties no atbildības, sakot “šī nav viņa kā ministra kompetence...
Ģenerālprokurora pienākums,ja valsts prezidents tiek apliets ar dubļiem un apmelots,cenšoties viņu aprakt.pārbraucot pāri ar grābekli.Kam gan citam būtu jābūt atbildīgam?
tak
21.02.2023. 13:12»
C c
Šis raksts nav par Šķēli, bet ģenerālprokuroru, kurš joprojām staigā uz brīvām kājām...
Lasot Jūsu komentāru, rodas pārliecība, ka esat Šķēles grupējuma fans, kuriem Stukāns jānoņem no ietekmīgā amata. Tālāk jābīda savējais, jo Šleseram izvirzīta apsūdzība un Škēlem arī.
Korupcija
21.02.2023. 13:11»
Cv
Tagad redz visu ķēdi, prusaki,prokurori ,tiesneši ,kas ir iesaistīti korupcijā
Ja nepatīk Eiropas vērtības, tad čemodāns, vagzālis un krievu zeme.
Cv
21.02.2023. 13:00Tagad redz visu ķēdi, prusaki,prokurori ,tiesneši ,kas ir iesaistīti korupcijā.
Par Stukānu
21.02.2023. 12:57"Par ģenerālprokurora Jura Stukāna prīvāto dzīvi zināms samērā maz, neskatoties uz to, ka 2021.gadā viņš ierindots Latvijas slavenāko geju Top pirmajā vietā. Zinams tas, ka J. Stukāna dzīvesbiedrs stradā vai strādāja RTU. Tāpat no vēsturiskiem momentiem ir zināms, ka atpūšoties kopā, J. Stukāna dzīvesbiedrs lietoja milzīgos daudzumos alkoholiskus dzērienus un uzvedas izaicinoši - varēja sākt izģērbties publikas priekšā, uzmācās citiem (to viņš darīja neagresīvā formā). Dzīvesbiedra uzvedības dēļ publiskās vietās alkohola reibumā J. Stukāns ar viņu strīdējās un sita." raksta "Diena"
!
21.02.2023. 12:36»
C c
Šis raksts nav par Šķēli, bet ģenerālprokuroru, kurš joprojām staigā uz brīvām kājām...
Nu kamēr Šķēlis nav iesēdināts, Stukānu nevajadzētu aiztikt. Var tak ņemt pie dziesmas to "mafiju" prokuratūrā ar kuru Stukāns netiek galā.
!
21.02.2023. 12:33»
Šķēles ēna pār Latviju
Tas gan ir interesanti! Un krimināli! Kad ķersies klāt Šķēlem? Viņš jau ir tik glumjš, ka parasti darbojas ar citu rokām
Sākuši tak vazāt pa tiesām un izmeklēšana arī iet!
C c
21.02.2023. 12:21Kučinska noziedzīga bezdarbība, piesedzot ģenerālprokurora noziegumus dienesta amatā.
Savukārt tagadējā iekšlietu ministra, bijušā Saeimas Nacionālās drošības komisijas priekšsēdētāja Māra Kučinska (“Apvienotais saraksts”) preses pārstāvis Andrejs Vaivars komentāru par VID notiekošo izteica ļoti lakoniski: “Jautājums nav ministra kompetencē.”
Objektīvi tas gan nav īsti pamatoti, jo, kā zināms, iekšlietu ministra padotībā ir Valsts drošības dienests, starp kura kompetencēm ir arī, piemēram, valsts ekonomiskā drošība. Ja VID vadību faktiski ir pārņēmis noziedzīgs grupējums, kā tas izriet no I. Lūres teiktā, tad ir grūti atrast būtiskāku problēmu valsts ekonomiskajai drošībai.
Jo tieši Stukāns, ģenerālprokurors, deva akceptu Lūrei un Jaunzemei uzsākt personu represijas un vajāšanu ar kratīšanām dzīvesvietās, negūstot nekādus pierādījumus.
Kučinskis un Stukāns. Noziedznieku grupa, cits citu piesedz. Kas abiem var uzlikt rokudzelžus un apcietināt? Tāds ir jautājums.
Vai MK vadītājs Kariņš un viņa partijas biedrs Ašeradens ilgi tēlos muļķus?
vv
21.02.2023. 12:15»
paskaidrojums
Teiksim tā: Palidzēt CCCP imigrantiem aizbraukt uz rodinu saskaņā ar LV-Krievijas līgumu par repatriāciju un LV likumu par atbalstu repatriācijai nav nekādu problēmu..Tur vajadzīga aktīva valsts politika. Tadas nav-tapēc ar nav deokupācijas. Pati deokup[acija ir ilgstošs ne vienas dienas process...
Vispār jau lietaiet par latviešukadriem, kāds te sakars ar CCCP,kā pieredze rāda Latvijas lielākie izzadzēji ir latvieši.
C c
21.02.2023. 12:13»
Šķēles ēna pār Latviju
Tas gan ir interesanti! Un krimināli! Kad ķersies klāt Šķēlem? Viņš jau ir tik glumjš, ka parasti darbojas ar citu rokām
Šis raksts nav par Šķēli, bet ģenerālprokuroru, kurš joprojām staigā uz brīvām kājām.
Labāk pajautājiet, kāpēc Smiltēns, Kučinskis - abi no vienas partijas, neko neuzsāk pret Stukānu, kaut acīm redzami - melns uz balta Dienā rakstīts, ka Stukāns deva akceptu noziedzīgi plānotām kratīšanām, meklējot, cik zināms, kompromātu pret E. Levitu.
Kāpēc notiek bezdarbība un netiek organizēta Saeimas izmaklēšanas komisija, kas atstādina Stukānu no amata, Saeimas izmeklēšanas komisija nelemj par kratīšanām Stukāna dzīves un darba vietā, nenopratina. Kāpēc?
Tāpēc, ka Kučinskis un Smiltēns ir tādi pat noziedznieki, kas piesedz Stukāna noziegumus.
Rezumē
21.02.2023. 11:28Lai tik tie blēži izvillojas savā starpā. Neviens no viņiem nav balts un pūkains. Vismaz Latvijā kļūs tīrāks gaiss.
Šķēles ēna pār Latviju
21.02.2023. 11:22»
tukša vieta nepaliks
Padomājiet, kas ir Jurģis Liepnieks, bij pilnīga nulle, tika Škēles grupējumā un kļuva sabiedrībai zināma. Vai ir iespējams aiziet no Šķēles grupējuma dzīvam? Kādēļ izdevās Jurģim
Tas gan ir interesanti! Un krimināli! Kad ķersies klāt Šķēlem? Viņš jau ir tik glumjš, ka parasti darbojas ar citu rokām.
Bb
21.02.2023. 11:22»
Kāpēc pārbaudi, nevis kriminālprocesu?
Lūres stāstā bija pietiekami daudz faktu, kas būtu pietiekami, lai Ģenerālprokuratūra uzsāktu kriminālprocesu un ar kriminālprocesuālām pilnvarām izmeklētu iespējamo VID amatpersonu amata noziegumus,tādus kā dienesta pilnvaru pārsniegšana, to ļaunprātīga izmantošana, korupcija,utt. Kāpēc tik skaļā lietā...
Jautājums pētāms.
Jo nav atbildes, kas var uzlikt rokudzelžus ģenerālprokuroram Stukānam tagad, kad klajā nākusi informācija, ka Jaunzeme ar Lūri tieši Stukānam prezentēja plānojamās noziedzīgās darbības un tās tika realizētas ar Stukāna piekrišanu.
Vēlreiz!
Kas var uzlikt rokudzelžus Stukānam, viņu aizturēt un ieslodzīt uz maksimāli pieļaujamo laiku, veicot kratīšanu viņa dzīvesvietā un darba vietā. Citu būtisku jautājumu nav.
Bb
21.02.2023. 11:16»
vice
Sistēma darbībā
Savukārt Dienas publicētā informācija atklāj, ka Jaunzeme ar Lūri devās tieši pie ģenerālprokurora Stukāna prezentēt uzsākamo kriminālprocesa safabricēšanu ar kratīšanām, saņemot akceptu, visticamāk, ka mutvārdos, lai nebūtu pierādījumu. Stukāns ar savu faktisko rezolūciju plānotās noziedzīgās darbības novadīja, visticamāk, bez rakstiskas rezolūcijas kādam virsprokuroram vai prokuroram.
Stukāns, ģenerālprokurors, esot uzsācis pārbaudi par Dienā publicēto bij. VID izmeklētājas Lūres informāciju.
Ko Stukāns var pārbaudīt? To, ka paša rakstveida vīzas prokuratūrā neatrast, mutvārdos atļaujot veikt kratīšanas, lai “atrastu jebko pat pie radiem”, kas dotu iespēju aizturēt Lapsu un sabijāt reputāciju?
Jaunzeme ar Lūri prezentēja tiešibpašam Stukānam noziedzīgo kratīšanas plānu! Ne jau kaut kādam tur virsprokuroram vai prokuroram.
Jautājums. Kāpēc Jaunzeme joprojām “iet uz darbu” un Stukānam joprojām nav uzlikti rokudzelži?
Krista
21.02.2023. 11:03Prusaku safabricētās lietas, atbalstīja un virzīja tālāk prokurors kazimjakins.
🏴
21.02.2023. 11:02»
Kāpēc pārbaudi, nevis kriminālprocesu?
Lūres stāstā bija pietiekami daudz faktu, kas būtu pietiekami, lai Ģenerālprokuratūra uzsāktu kriminālprocesu un ar kriminālprocesuālām pilnvarām izmeklētu iespējamo VID amatpersonu amata noziegumus,tādus kā dienesta pilnvaru pārsniegšana, to ļaunprātīga izmantošana, korupcija,utt. Kāpēc tik skaļā lietā...
Tieši tāds jau ir kampaņas mērķis sākt kriminālprocesu. Taču Lapsa ar Liepnieku ir visiem zināmi tukšdirsèji, tāpēc jau neko nesāks. Faktiski abi darboņi diršoties iešāvuši sev kàjā jo tagad kad pašiem pakaļā pievsvīlusi, neviens šos neņem nopietni. Tāds, lūk,dirsēju liktenis.
tukša vieta nepaliks
21.02.2023. 11:01»
vice
Sistēma darbībā
Padomājiet, kas ir Jurģis Liepnieks, bij pilnīga nulle, tika Škēles grupējumā un kļuva sabiedrībai zināma. Vai ir iespējams aiziet no Šķēles grupējuma dzīvam? Kādēļ izdevās Jurģim?
vice
21.02.2023. 10:43Sistēma darbībā!!!
Arvils klusē! "Sabiedriskie mediji" klusē.
Premjera parodija klusē.
Prezidenta parodija klusē.
Kas varēja noiet greizi?
Kāpēc pārbaudi, nevis kriminālprocesu?
21.02.2023. 10:43Lūres stāstā bija pietiekami daudz faktu, kas būtu pietiekami, lai Ģenerālprokuratūra uzsāktu kriminālprocesu un ar kriminālprocesuālām pilnvarām izmeklētu iespējamo VID amatpersonu amata noziegumus,tādus kā dienesta pilnvaru pārsniegšana, to ļaunprātīga izmantošana, korupcija,utt. Kāpēc tik skaļā lietā šādi neizmeklēt, izmantojot arī visas operatīvās darbības sniegtās pilnvaras, bet aprobežoties ar pārbaudi? Bail skudru pūzni paklausīties un iztramdīt? Bail, ka nāksies paņemt pie šekuma ne tikai pastulbos izpildītājus, bet arī organizatorus? Pārbaudes ietvaros ko darīs prokuratūra? Paprasīs paskaidrojumus un saņems atbildes - nevinovataja ja, on sam prišol?
Sanitārs
21.02.2023. 10:29Ziņojam par Aigara Prusaka prettiesiskajām darbībām KNAB, VDD, prokuratūrai, žurnālistiem. Pirmie rezultāti jau ir redzami. Prusaki ir arī citās VID pārvaldēs. Tikai kopā mēs varēsim attīrīt VID no prusakiem un viņam līdzīgiem.