Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kiks

24.11.2025. 19:56

2/3 latvju ieņem amatus valsts, pašvaldību struktūrās vai nevalstiskās organizācijās. Ar dzīvi apmierināti, pārmaiņas nevēlas.

Atbildēt

Хм

24.11.2025. 15:53

»

tūlīt!

Mums ir ar ko salīdzināt. Kamēr pēc cilvēku asinīm izslāpušie krievu kustoņi nebija iebrukuši Latvijā, mūsu valsts attīstījās ātrāk, nekā visa pārējā Eiropa...


уже как 30 лет у власти чистокровные латыши. Кто сейчас мешает? Никто.

Atbildēt

Хм

24.11.2025. 15:52

»

tā ir

Vadošos amatos bija ne tikai latvieši, bet arī citu humānu tautu pārstāvji, tāpēc, ka atšķirībā no krievu bidlomasas mācēja lasīt un rakstīt...


ты яро поддерживаешь и отмазываешь человека, который пытался обелить путинский кошелек Авена. И за руку с ним ручкался. И ехал к нему на встречу
Этого вполне достаточно для вывода, кого ты поддерживаешь на самом деле.
А садисты-они и есть садисты, как бы их ты не оправдывал.

Atbildēt

tūlīt!

22.11.2025. 10:50

»

Хм

безусловно...


Mums ir ar ko salīdzināt. Kamēr pēc cilvēku asinīm izslāpušie krievu kustoņi nebija iebrukuši Latvijā, mūsu valsts attīstījās ātrāk, nekā visa pārējā Eiropa.
Nav tālu jāmeklē. Bez krieviem Mercedes BMW un Audi, ar krieviem Wartburg un Trabant. Bez krieviem ir Samsung, LG, Hyundai un Kia, ar krieviem ir zero. Jūsu necilvēku suga toksiska.

Atbildēt

tā ir

22.11.2025. 10:38

»

Хм

место встречи с путинским кошельком и язык общения -это абсурдный вопрос? И это говорит ярый противник Путина...


Vadošos amatos bija ne tikai latvieši, bet arī citu humānu tautu pārstāvji, tāpēc, ka atšķirībā no krievu bidlomasas mācēja lasīt un rakstīt.
Kas ir зверства, vai ja tarakānu nosit ar čību, vai žurkai iebaro līdzekli no kā tā iekšēji noasiņo?
Es nekad neesmu atbalstījis pederastus, kuri Putina maciņam izkārtoja Latvijas pilsonību, tā kā tas uz mani neattiecas.

Atbildēt

Хм

21.11.2025. 09:57

»

interesanti gan

Kā tu ar krieviem attīstīsi ekonomiku? Jebkurā sabiedrībā krievi ir kā dzirnakmens kaklā


безусловно!
ведь если сделать русских лояльными, то пропадет любимая отмазка латышей "как мы можем работать, если русские мешают"
не зря же брехло Анатолий постоянно зудит про репатриации но ни в коем случае даже не попробует сделать что-то вроде петиции про репатриацию. Ведь-а вдруг петиция наберет голоса, и вдруг русские уедут? И что потом делать? Опять тратить время на поиски виноватых. а тут уже все работает, все продумано. Уже договорено с росликовыми, хорошая совместная работа

Atbildēt

Хм

21.11.2025. 09:42

»

tā ir

Ja NKVD vadošos amatos bija saujiņa latviešu, tāpēc ka mācēja lasīt un rakstīt, tad tūkstošiem spīdzinātāju un cilvēku šāvēji bija krievi, tātad tavējie. Kāpēc gan man Hermanim būtu jāuzdod apsurdi jautājumi? Labāk atbildi man, vai tu esi pārstājis no rītiem seksuāli izmantot bērnus...


место встречи с путинским кошельком и язык общения -это абсурдный вопрос? И это говорит ярый противник Путина)
Да, на какие выверты способны турбопатриоты, когда вляпываются по полной программе))

ты прекрасно знаешь, почему на ведущих позициях было много латышей) И почему среди создателей гулага тоже.
Ты своими текстами это как раз подтверждаешь. Сам боишься что-то сделать, но готов на зверства, если кто-то прикроет, и чтобы было на кого потом вину свалить "мне пришлось".

Atbildēt

interesanti gan

21.11.2025. 07:41

»

Gt

Jāizveido ekonomika - un visi krievi sāks runāt latviski... To man pat viens apstiprināja tiesā tekstā


Kā tu ar krieviem attīstīsi ekonomiku? Jebkurā sabiedrībā krievi ir kā dzirnakmens kaklā.

Atbildēt

Gt

20.11.2025. 23:25

Jāizveido ekonomika - un visi krievi sāks runāt latviski... To man pat viens apstiprināja tiesā tekstā.

Atbildēt

Būtu interesanti!

20.11.2025. 22:35

Tv 24 dzirdu, ka profesoru kopums izstrādā kārtējo Latvijas vīziju. Lato, varbūt vari papētīt cik šī kārtējā vīzija ir nodokļu maksātājiem izmaksājusi?

Atbildēt

ērce

20.11.2025. 22:31

"Multikulturālisms" kultūru iznīcina.

Atbildēt

Oki

20.11.2025. 22:28

Lai R. Zeltīti grupņikos varētu dupsēt nacionāli.

Atbildēt

lapķjai - partjankai

20.11.2025. 19:53

»

saldumiņ

tu man patīc


Ar "saldumiņ" labāk vērsies pie Vienotības tikumiskā līdera Rinkēviča un SC Ušakova! Tiem pidrillām būs patīkami.

Atbildēt

tā ir

20.11.2025. 19:50

»

Хм

Судя по пропорциям латышей в нквд, вероятнее в разы, что там твой дед зверствовал. Ты явно это фото видел, и видел их довольные и счастливые позирующие морды, так что никакой случайности. А ты спроси у Херманиса, где он с Авеном общался. И на каком языке...


Ja NKVD vadošos amatos bija saujiņa latviešu, tāpēc ka mācēja lasīt un rakstīt, tad tūkstošiem spīdzinātāju un cilvēku šāvēji bija krievi, tātad tavējie. Kāpēc gan man Hermanim būtu jāuzdod apsurdi jautājumi? Labāk atbildi man, vai tu esi pārstājis no rītiem seksuāli izmantot bērnus.

Atbildēt

Хм

20.11.2025. 19:28

»

tā ir

Par es ar tevi, NKVDešņiku pēcteci, varēju gadīties vienā bildē, tomer tas nenozīmē, ka tevi nenicinu. Nezinu, ka Hermanis būtu braucis pie Avena, bet Vienotības krievus mīlošie zagļi un pederasti, SC paģeļņiki, kas sagādāja Avenam Latvijas pilsonību, jādomā, ne reizi vien rijuši saslaukas no viņa galda...


Судя по пропорциям латышей в нквд, вероятнее в разы, что там твой дед зверствовал. Ты явно это фото видел, и видел их довольные и счастливые позирующие морды, так что никакой случайности. А ты спроси у Херманиса, где он с Авеном общался. И на каком языке

Atbildēt

lapķjai - partjankai

20.11.2025. 18:43

»

Tu kaut kāds norūpējies

anālā seksa tēma tavu prātu neatstāj


Spriežot pēc tevis, krievu kustoņi uz anālo tēmu salido kā mušas uz sūdiem, bet varēji pat nenoreaģēt.

Atbildēt

Hhh

20.11.2025. 18:41

Likvidēt un neko neveidot vieta, jo nav jēga no tā, ka mauku māja pārbīde mēb3les

Atbildēt

?

20.11.2025. 18:12

»

"Kas gan var Dievzemē "nest laikus jaunus"?!..."

Ir sacīts: "Ar labiem (svētulīgiem) nodomiem un skaļiem (populistiskiem) solījumiem tiekot bruģēts ceļš uz elli...


Slēdzies iekšā un sāc atbildēt uz jautājumiem. Drīz sāksies nākamā jautājumu kārta, bet tu vēl uz pirmo nēesi atbildējis.

Atbildēt

tā ir

20.11.2025. 16:53

»

Хм

ну не скажи, Дзинтарс с Осиповым почти в обнимку довольные стояли. А Херманис с Авеном лепшие други, Херманис к нему домой ездил. Зная таких турбопатриотов как ты тягу к гомотемам, можно только догадываться, как они там общались...


Par es ar tevi, NKVDešņiku pēcteci, varēju gadīties vienā bildē, tomer tas nenozīmē, ka tevi nenicinu. Nezinu, ka Hermanis būtu braucis pie Avena, bet Vienotības krievus mīlošie zagļi un pederasti, SC paģeļņiki, kas sagādāja Avenam Latvijas pilsonību, jādomā, ne reizi vien rijuši saslaukas no viņa galda un uzlaizījuši mērces paliekas.

Atbildēt

lapķjai - partjankai

20.11.2025. 16:47

»

nesmīdini

npastalniekiem nekad sava valsts nav bijusi.Konstitūcijas dokumentu studijā


Kad beidzot nomīztām lapķām - partjankām, civilizācijas atkritumiem, bija valdnieks no pašu vidus, viskrieviskākais necilvēks Staļins, tas 30 gadu laikā 60 miljonus krievu kustoņu aizsūtīja pie to radītāja ellē. Tagad gļēvais sadists un pederasts Putins cenšas atkātot to pašu. Nedomāju, ka tas pagūs nobeigt vairāk kā 8 miljonus, tomēr tas tuvina stundu, kad jūs atstāsiet Cilvēku planētu un sadzirdēsies Aleksandrova orķesteri spēlējam, kas katru krievu sagaida aiz elles vārtiem.
Arī tev. Aiz Zilupies katram krievu daikta cienītājam atradīsies savs, tikai vienmēr tas būs netīrs un reti gadīsies tāds, kas nebūs ļengans.

Atbildēt

?

20.11.2025. 15:49

»

"Kas gan var Dievzemē "nest laikus jaunus"?!..."

Ir sacīts: "Ar labiem (svētulīgiem) nodomiem un skaļiem (populistiskiem) solījumiem tiekot bruģēts ceļš uz elli...


Vai tu savās vīzijās redzi nacionālos pasaku un teiku varoņus kā velnus, raganas un laumiņas?

Atbildēt

?

20.11.2025. 15:46

»

"Kas gan var Dievzemē "nest laikus jaunus"?!..."

Ir sacīts: "Ar labiem (svētulīgiem) nodomiem un skaļiem (populistiskiem) solījumiem tiekot bruģēts ceļš uz elli...


Sāksim pirmo šīsdienas jautājumu tūri. Lai tu varētu ieslēgties un noņemt blokādi, pažēlojies par to, ka teci cenzē. Tas tevi iesildīs.

Atbildēt

kure

20.11.2025. 15:10

»

"Kas gan var Dievzemē "nest laikus jaunus"?!..."

Ir sacīts: "Ar labiem (svētulīgiem) nodomiem un skaļiem (populistiskiem) solījumiem tiekot bruģēts ceļš uz elli...


Nu kā tad tā - to damīšdu klubuņu un zilo koordinācijas štabiņu likvidēt? Kas tad maksās par tām demonstrācijām, gājieniem, plakātiem, apmaksātiem rakstiem medijos. Ir tācu nodokļu maksātājiem jā atbalsta tas zilo dāmīšu kurss

Atbildēt

Хм

20.11.2025. 14:38

»

tā ir

NA nekāda sakara ar krievu sērgu, tā ir krievus mīlošiem JV/Progresīvie un to SC saprāta brāļiem. Atgādināšu tev, ka Rinkēvičs taisīja koalīciju ar Latvijas krievu pederastu līderi Usakovu


ну не скажи, Дзинтарс с Осиповым почти в обнимку довольные стояли. А Херманис с Авеном лепшие други, Херманис к нему домой ездил. Зная таких турбопатриотов как ты тягу к гомотемам, можно только догадываться, как они там общались

Atbildēt

nesmīdini

20.11.2025. 14:15

»

šmarai

Šeit ir latviešu valsts un ja tev tā tīk krievu daiktu garša, pārvācies pie viņiem. Latviešu bērnu galvas nav jāpiesārņo ar "krievu viss" paskvilantu un ragnesi Puškinu, kurš aplipināja ar sifilisu veselu huzāru pulku


npastalniekiem nekad sava valsts nav bijusi.Konstitūcijas dokumentu studijā!
Pastalniekiem Puškina vietā bija Vecais Stenders,Krišjānis Valdemārs,Alunāns un citi progresori kuri ieviesa latviešu valodu un pārliecināja pastalniekus ka tā vajag.

Atbildēt

tā ir

20.11.2025. 13:55

»

?

Vai Jums nebūtu labāk pāriet uz Porno saitiem pederastiem, ka savu NA izcilības centra biedra sāpi te vienmēr aprakstāt? Gan jau tur būs Jums daudz saprotošāka publika


NA nekāda sakara ar krievu sērgu, tā ir krievus mīlošiem JV/Progresīvie un to SC saprāta brāļiem. Atgādināšu tev, ka Rinkēvičs taisīja koalīciju ar Latvijas krievu pederastu līderi Usakovu.
Nevajag mani uzrunāt uz "jūs", jo tā ir ņirgāšanās.

Atbildēt

šmarai

20.11.2025. 13:51

»

Līga

Piefiksējāt? SIF jālikvidē (kam es pilnīgi piekrītu), BET vietā jāizveido cits fonds! Tas pareizais, kurā cienīgi darboties būtu tikai tie īstie un pareizie, tas ir, mēs, Austošā saule, nu, un varbūt vēl Nacionālā apvienība, jo mēs esam tie, kuri nekad nav atteikušies no iespējas sagrābties "visu savējiem...


Šeit ir latviešu valsts un ja tev tā tīk krievu daiktu garša, pārvācies pie viņiem. Latviešu bērnu galvas nav jāpiesārņo ar "krievu viss" paskvilantu un ragnesi Puškinu, kurš aplipināja ar sifilisu veselu huzāru pulku.

Atbildēt

?

20.11.2025. 13:49

»

tā ir

Pederastiem un krievu fašistu lopiem auseklītis un kāškrusts, kā ķiploki vampīram. Nekādi pētījumi nav jāveic, ja tāpat zināms, ka tādām padibenēm kā tu auseklītis izrausa diareju. Diršiet, izdzimteņi, kamēr visas zarnas neesiet izdirsuši


Vai Jums nebūtu labāk pāriet uz Porno saitiem pederastiem, ka savu NA izcilības centra biedra sāpi te vienmēr aprakstāt? Gan jau tur būs Jums daudz saprotošāka publika.

Atbildēt

Pilnmēnestiņš

20.11.2025. 13:40

»

deģenerātam

Kamēr vēl kursē autobusi, lien atpakaļ, kamēr neesi tur nonācis pa gaisu CO2 un H2O veidā


Tu to austošajai saulei raksti! Es šito rakstu nesarakstīju! Es tikai pasaku uz kurieni šitā saulīte grib mūs vest, bez aplinkiem!

Atbildēt

tā ir

20.11.2025. 13:32

»

FIB

Jaunā fonda seja būs Zeltīša purns. Fonds veiks pētījumus par 100 tūksošiem, kā prievītes krāsa ietekmē nacionālo pašapziņu. Par 200 tūkstošiem veiks pētījumus, kā auseklīša nēsāšana ietekmē vēdera izeju


Pederastiem un krievu fašistu lopiem auseklītis un kāškrusts, kā ķiploki vampīram. Nekādi pētījumi nav jāveic, ja tāpat zināms, ka tādām padibenēm kā tu auseklītis izrausa diareju. Diršiet, izdzimteņi, kamēr visas zarnas neesiet izdirsuši!

Atbildēt

interesanti gan

20.11.2025. 13:23

»

Kas ir nācija?

Stulbu sapelējušu aitu bars,pelējums.Jēdziens nācija pats par sevi ir apziņas parazīts.Saliedēties un vienoties var tikai un vienīgi ap vērtībām,cilvēciskām vērtībām


Ap kādām "cilvēciskām" vērtībām homo sapiens var vienoties ar asinskāriem rašistu kustoņiem, kam izpratne par "labo un ļauno" ir apgriezti proporcionāla mūsējai?

Atbildēt

Pilnmēnestiņš

20.11.2025. 13:15

Mazākum tautu valodu saglabāšanā valsts palīdzība ir Ķīnā un Krievijā. Tā ka Ķīna mums ir tālu un svešas tautas vairs sevī neintegrē, tad paliek tikai līst atpakaļ Krievijā. Vieni vairs mēs nevaram eksistēt, jo visu nac patrioti ir izzaguši 35. gadu laikā. Kas vēl netic, ka izzagts, lūdzu aizejiet uz Rimi, paskatieties, tur zem produktu cenām valsts ražotāja ierakstīta.

Atbildēt

Pirātu partija

20.11.2025. 13:06

Pārbaudiet sevi, kā Jūs esat apguvis dator prasmi un ievērojat digitālo higiēnu, lietojot prezi, ieejot mēdijšluras, delfinārijam līdzīgos portālos.

https://checkadblock.ru/

Ja redzat ciparu zemāku par 100. punktiem, Jums steidzīgi jāuzlabo sava datorprasme.
Neļausim globālistiem pelnīt uz reklāmām izplatot JV dogmas.

Atbildēt

Хм

20.11.2025. 12:01

»

FIB

Jaunā fonda seja būs Zeltīša purns. Fonds veiks pētījumus par 100 tūksošiem, kā prievītes krāsa ietekmē nacionālo pašapziņu. Par 200 tūkstošiem veiks pētījumus, kā auseklīša nēsāšana ietekmē vēdera izeju


Это вряд ли. У них в программе есть более сочные глобальные вопросы. Например, нелояльность русских, наличие неграждан. Это явно более заметные и финансово более мощные вопросы, чем фонд интеграции

Atbildēt

IM

20.11.2025. 11:58

SIF jālikvidē? Elektorāts taču tam nepiekritīs! Elektorāts jau ar praktiski ir gandrīz tas pats kas sabiedrība. SIF taču ir priekš sabiedrības. Bet sabiedrība visā savā visumā ir salaista un sagājusi galīgā ripā.

Atbildēt

FIB

20.11.2025. 11:46

Jaunā fonda seja būs Zeltīša purns. Fonds veiks pētījumus par 100 tūksošiem, kā prievītes krāsa ietekmē nacionālo pašapziņu. Par 200 tūkstošiem veiks pētījumus, kā auseklīša nēsāšana ietekmē vēdera izeju.

Atbildēt

šie ir pieradījuši sevi kā absolūti nespējīgus nederīgus

20.11.2025. 11:24

»

Bedrē!

SIF ir jālikvidē. Vēlams , ar visiem darbiniekiem, kurus vairs par cilvēkiem neviens neuztaisīs. Bet vai tikai SIF? ir simti NVO, kas tiek finansēti no ārzemēm , bet to pienesums ir neskaidrs. Latvijā nevar būt ideoloģijas , kas tiek apmaksāta no ārienes.Visiem vokistiem ir jāguļ vienādās rindās seklās...


varbūt, ja citi...BET TĀ NOTEIKTI IR SABIEDRISKA ORGANIZĀCIJA, NE UZ BUDŽETU. KAS GRIB INTEGRĒTIES, LAI MAKSĀ, KĀ MAKSĀ Č ĶIŅĶELIEM UZ ROBEŽAS PAR NELEGĀLU IEVEŠANU. PA DIENU DARBĀ, VAKAROS HOBIJS-IMIGRANTI

Atbildēt

Bedrē!

20.11.2025. 11:14

SIF ir jālikvidē. Vēlams , ar visiem darbiniekiem, kurus vairs par cilvēkiem neviens neuztaisīs. Bet vai tikai SIF? ir simti NVO, kas tiek finansēti no ārzemēm , bet to pienesums ir neskaidrs. Latvijā nevar būt ideoloģijas , kas tiek apmaksāta no ārienes.Visiem vokistiem ir jāguļ vienādās rindās seklās bedrēs, lai uz viņu apkaisīšanu neiziet daudz hlorkaļķa.Tas ir tikai tāls sapnis, bet vēstures līkloči mēdz būt neizdibināmi.

Atbildēt

Хм

20.11.2025. 10:38

»

Līga

Piefiksējāt? SIF jālikvidē (kam es pilnīgi piekrītu), BET vietā jāizveido cits fonds! Tas pareizais, kurā cienīgi darboties būtu tikai tie īstie un pareizie, tas ir, mēs, Austošā saule, nu, un varbūt vēl Nacionālā apvienība, jo mēs esam tie, kuri nekad nav atteikušies no iespējas sagrābties "visu savējiem...


Почему же, все как раз очень логично и показывает очень трезвый, грамотный и долгосрочный расчет. Когда политика, особенно перед выборами, проходит под "русскую косточку", кому как не NA, доверить этот важный механизм.
Поэтому и логично, когда:
-при переходе на латышский язык обучения именно NA своим избирателям говорит "не бойтесь, никто не собирается делать общие школы, никому не нужна фактическая интеграция"
- видный деятель NA с трибуны Сейма называет русских вшами. Прекрасно понимая, какой эффект вызовет подобное заявление, и потом демагогически "оправдываясь" -это не я, это просто цитата.
Поэтому и Солнце, прекрасно понимая, что и как происходит в латвийской политике, делает верные акценты в своей предвыборной программе. "Русская косточка"-вечное ноу хау латвийской политик.

Atbildēt

Rudens

20.11.2025. 10:13

SIF ir noziedzīgs veidojums. Šī viepļa īpašnieces- sorosistes izzagtās astronomiskās summas būtu attiesājamas.
Kāpēc NA ir pret SIF likvidēšanu?

Atbildēt

Līga

20.11.2025. 10:13

Piefiksējāt? SIF jālikvidē (kam es pilnīgi piekrītu), BET vietā jāizveido cits fonds! Tas pareizais, kurā cienīgi darboties būtu tikai tie īstie un pareizie, tas ir, mēs, Austošā saule, nu, un varbūt vēl Nacionālā apvienība, jo mēs esam tie, kuri nekad nav atteikušies no iespējas sagrābties "visu savējiem". Traģikomiski, ka sabiedrības saliedēšana, integrācija un visas tml.nerealizētās dīvainības ir un bija Kultūras ministrijas pārziņā, nez kāpēc, un kultūras ministri mums ilgus gadus bijuši no NA, kuri pirms Šlesera un Rosļikova bija lielākie sabiedrības šķēlēji.

Atbildēt

Mierīgais iedzīvotājs

20.11.2025. 10:00

»

vot

Zaigai mute vaļā, gaida, ka nauda iebirs


Visu lieko fondu vietā mēģināt samazināt mūsu valsts parādus ! Un neintegrēt nevienu *indiāni* !

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Skaitīt... protam?

Foto20. gadsimta otrajā pusē, bērni izauga kopā ar saviem populārākiem pasaku varoņiem – Karlsonu, Pifu un Kazlēnu, kas prata skaitīt līdz desmit. Ne tikai pie mums, bet visā Austrumeiropā, kur šie varoņi popularitātes ziņā bija neadekvāti plaši zināmi pat attiecībā pret šo varoņu autoru dzīves zemēm. Katrs no šiem varoņiem ir unikāls un sekmīgi konkurēja ar Pepiju Garzeķi un Vārnu ielas delveriem.
Lasīt visu...

10

Vai izdosies ar birokrātijas īsināšanu?

FotoNesen vienā no daudzajām intervijām sakarā ar birokrātijas apkarošanu J.Endziņš teica: „Un, citējot Raini, tādas lielas laimes nemaz nav – ir tikai sīkas laimītes. Tas, runājot par darāmo birokrātijas apkarošanā.”
Lasīt visu...

13

Es esmu PRET vēja parku būvniecību Latvijas laukos

FotoLatvijas ainavas un lauku iedzīvotāju dzīves kvalitāte ir augstākas vērtības nekā nosacītais ekonomiskais un enerģētikas “labums”, kas pamatā pastāv Eiropas Savienības virzītā “zaļā kursa” ietvaros, t. i. ir mākslīgi radīts un mākslīgi uzturēts “labums”. Šī labuma lielākie ieguvēji ir lielākās pasaules piesārņotājvalstis, piemēram, Ķīna.
Lasīt visu...

18

Par rusofobiju. Par atļauto naidu latviešu tautā

FotoNesen man kāda pārmeta: “Tu esi latviete — kā tu vari dziedāt krieviski?” Un tas aizgāja līdz tai stadijai: „Krievs paliek krievs.” Es reti bloķēju cilvēkus, bet ar laiku nāk skaidra sapratne — ne ar visiem mums ir pa ceļam dzīvē.
Lasīt visu...

12

Izrādes cena: stāsts par "stabilo kursu" nemierīgos ūdeņos

FotoReiz kādā nelielā, bet lepnā ziemeļu valstī, ko sauca par Latviju, Jēkaba ielas namā valdīja Koalīcija. Viņu galvenais produkts nebija likumi vai reformas – tas bija Stāsts. Stāsts par to, ka viss tiek kontrolēts, ka drošība ir garantēta un ka jostas jāsavelk tikai tādēļ, lai vēlāk būtu vieglāk elpot. Taču 2026. gada sākumā šī Stāsta uzturēšanas izmaksas kļuva astronomiskas.
Lasīt visu...

18

Ko parastais cilvēks saņem par tiem simtiem miljonu nodokļu naudas, kas pazaudēti „airBaltic”

FotoLasu neskaitāmos rakstus par Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” slikto servisu, draņķīgo attieksmi, nenormāli augstajām cenām, atceltajiem lidojumiem, nespēju nolaisties plānotajā galamērķī, pārpārdotajiem reisiem un ārpus borta palikušo lidotgribētāju šausminošajiem piedzīvojumiem un pārdzīvojumiem.
Lasīt visu...

13

Pašvaldības reiderisms: „Progresīvie” atņem vairāk nekā trīs miljonus eiro vērtu dievnamu

FotoKristīgā draudze “Ģetzemane” kļuvusi par upuri bezprecedenta administratīvajam spiedienam no Rīgas pašvaldības puses. Saskaņā ar Rīgas pilsētas tiesas 2026. gada 16. janvāra spriedumu pilsētas vara, kas atrodas partijas “Progresīvie” ideoloģiskajā ietekmē, faktiski konfiscē baznīcas ēku Skanstes ielā 31 un izliek ticīgos uz ielas bez jebkādas kompensācijas.
Lasīt visu...

12

Briškena pālim sekos Švinkas dzelzceļš nekurienes vidū?

Foto"Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" pirmās kārtas jeb pamattrases pabeigšanai pietrūkst trīs līdz četri miljardi eiro". Par 2030. gadu gan māc šaubas, pat ja naudu piešķir šodien.
Lasīt visu...

18

Runas par mentu zaņķi nav bez pamata, jo ir vienas un tās pašas veikala pazīmes

FotoLai gan kopumā dzīve Latvijā ir forša, atsevišķos gadījumos nākas vien pabrīnīties, cik nesavākti, neorganizēti un bezsakarīgi ir mūsu varneši, tautas viesmīļi. Ja viņi būtu par naga melnuma tiesu apveltīti ar veselā saprāta paliekām – uh, kā mēs te vadītu laiku, prieku un labklājību! Bet – tā diemžēl nav.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi