
Tā neveikli sanāk, bet nepievilt nevienu "Vienotība" nevarēs
Raivis Dzintars, Nacionālā apvienība08.06.2023.
Komentāri (97)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
nu nu
10.06.2023. 08:46»
autoram
Lielāku liekuļu un šantazistu par NA nav
Ir principiālas lietas un tas ir, ka higiēnu prasību līmenis, kas nepieļauj sastrādāties ar Regresīviem vai krieviem. Priekš ZZS acīmredzot tas ļoti zems.
secinājumi
09.06.2023. 19:24Karins darīs visu, lai AS saraksts nonāktu opozīcijā. Par ZZS balsīm Rinkevicam, viņi devuši apsolījumu strādāt ar ZZS koalīcijā....NA un AS nav izredzes sastrādāties ar Karina valdību. Par visu visvairāk Karins neieredz Apvienoto sarakstu un U. Pīlēnu. Karins ir debils ģļēvulis, skaudīgs radījums.
Nekas nav pārsīlēts!
09.06.2023. 16:23»
Nu
.... Pilnīgs klusums visas pandēmijas laikā, kad Latvija visiem vilcieniem pa priekšu skrēja, radot haosu un naudu izmētājot
Kovidafērā Latvija bija pirmā. PVO 11.03.2020 izsludināja pandēmiju, bet uzreiz 13.03.2020 LR paziņoja ANO, ka Latvijā “uz pandēmijas laiku” apturētas cilvēktiesības. KOmendantstundas, terors, piespiedu vakcinācija, “zelta gultas”, no darba atbrīvoja 62 000 darbspējīgos, daudzi negribēja sev indi ielaist un pameta Latviju, vēl tagad trūkst skolotāju. Viņi stāv Anglijā “pie sviestmaižu konveijeriem”.
Kariņu vajag pakārt par genocīdu pret latviešu tautu.
Vēl tagad neviena partija pat neplāno atjaunot cilvēktiesības Latvijā, kaut PVO, kovidafēristu lobijs, paziņojis, ka pandēmija beigusies.
Anti colorados
09.06.2023. 15:56Uh kā muld, kāda tev raivīt "dažādība" savēlēta, ja sarkanie biedri grauž rīkles citiem sarkanajiem biedriem. Līdz dekolonizācijai raivīt vēl neesam tikuši, bet pie jums tur vairumam no lustrācijas pieminēšanas vien sāk ausīs džinstēt, ka jāšķiras no sazagtā.
jautājums
09.06.2023. 13:12»
Aga
Ja visi kļūs gudri -pasaule vienkārši apstāsies
ja būs gudri-attīstīties, ja būs muļķi ar milzu ambīcijām-tad ies bojā...
Nu
09.06.2023. 13:12»
Liana
Raksts tāds bērnišķīgs, palīgā, mani grūž no siles laukā. Piekrītu, ka Kariņš nekad nav vainīgs, "es jau gribēju par lietu", bet man visi apkārt tik par amatiem utt.(labi padomdevēji, kas māca precīzi izmantot tautas noskaņojumu attiecīgajā brīdī), bet, kas Jūs, visi pārējie esat absolūti nespējnieki...
.... Pilnīgs klusums visas pandēmijas laikā, kad Latvija visiem vilcieniem pa priekšu skrēja, radot haosu un naudu izmētājot..
______________________________
Šis gan būs stipri pārspīlēts...
bet
09.06.2023. 13:10»
"Neviena sabiedrība nevēlas, lai tu kļūtu gudrs: tas ir pret visu sabiedrību ieguldījumu. Ja cilvēki ir gudri, viņus nevar izmantot. Ja viņi ir inteliģenti, viņus nevar pakļaut, viņus nevar piespiest mehāniskā dzīvē, dzīvot kā robotiem. Viņi apliecinās savu individualitāti. Viņiem apkārt būs dumpinieku...
tai lietai ir arī otra puse: Ko vēlās sabiedrība kas sastāv no diletantiem, un ko vēlas vairums. Vairums vēlas normālas attiecības, vara vēlas tādas kā raksti. Bet pēdējā gadījumā vara nav nekādi politiķi bet tukšmuldētāji, jo bez gudriem cilvēkiem sabiedrība pagrimst-nav attīstības.
Liana
09.06.2023. 08:39Raksts tāds bērnišķīgs, palīgā, mani grūž no siles laukā. Piekrītu, ka Kariņš nekad nav vainīgs, "es jau gribēju par lietu", bet man visi apkārt tik par amatiem utt.(labi padomdevēji, kas māca precīzi izmantot tautas noskaņojumu attiecīgajā brīdī), bet, kas Jūs, visi pārējie esat absolūti nespējnieki? Pilnīgs klusums visas pandēmijas laikā, kad Latvija visiem vilcieniem pa priekšu skrēja, radot haosu un naudu izmētājot. Pēc kara visi gudri? Tad varējāt no igauņiem pamācīties, kas skolas neslēdza un veikalus neterorizēja. Bet komentāri pie šī raksta ir visai interesanti.
lauķis
09.06.2023. 07:16»
Aga
Ja visi kļūs gudri -pasaule vienkārši apstāsies
Ir gudrība,intelekts un viedums.Nelietis var būt gudrs bet nespēj būt vieds,radošs.
Aga
09.06.2023. 06:39»
"Neviena sabiedrība nevēlas, lai tu kļūtu gudrs: tas ir pret visu sabiedrību ieguldījumu. Ja cilvēki ir gudri, viņus nevar izmantot. Ja viņi ir inteliģenti, viņus nevar pakļaut, viņus nevar piespiest mehāniskā dzīvē, dzīvot kā robotiem. Viņi apliecinās savu individualitāti. Viņiem apkārt būs dumpinieku...
Ja visi kļūs gudri -pasaule vienkārši apstāsies!
09.06.2023. 06:32
"Neviena sabiedrība nevēlas, lai tu kļūtu gudrs: tas ir pret visu sabiedrību ieguldījumu. Ja cilvēki ir gudri, viņus nevar izmantot. Ja viņi ir inteliģenti, viņus nevar pakļaut, viņus nevar piespiest mehāniskā dzīvē, dzīvot kā robotiem. Viņi apliecinās savu individualitāti. Viņiem apkārt būs dumpinieku smarža. Viņiem patiks dzīvot brīvībā. Brīvība nāk ar gudrību, būtībā. Viņi ir nešķirami, un neviena sabiedrība nevēlas, lai cilvēki būtu brīvi. Komunistiskā sabiedrība, fašistiskā sabiedrība, kapitālistiskā sabiedrība, hinduisti, muhamedāni, kristieši — neviena sabiedrība — nevēlētos, lai cilvēki izmantotu paši savu intelektu, jo brīdī, kad viņi sāk izmantot savu intelektu, viņi kļūst bīstami — bīstami iestādei, bīstami cilvēkiem, kuri atrodas vara, bīstama "apspiešanai"; bīstama visa veida apspiešanai, ekspluatācijai, apspiešanai; bīstama baznīcām, bīstama valstīm, bīstama tautām. Patiesībā gudrs cilvēks ir ugunsgrēks, dzīvs, liesma. Taču viņš nevar pārdot savu dzīvību, viņš nevar viņiem kalpot. Viņš drīzāk gribētu mirt, nekā tikt paverdzināts. “Savienība”
~Ošo
lauķis
09.06.2023. 04:22»
JKL
Es nezinu-bet es nemestu tik daudz akmeņu uz Kariņu. Tad jau tas pats jādara ar visām citām bijušajām valdībām
Vai drīkst izturēties pieklājīgi pret līķu tārpiem?
:)
08.06.2023. 20:28Tikai nevajag dirst Dzintara kungs. Ja JV nebūtu sarosījusies, tad Jums nekas nebūtu bijis pretī ievēlēt Pīltēviņu par Prezidentu. Un pēc tam ar to.pašu briesmīgo Lembergu un Buldozeru taisīt valdību bez JV. Tad visi olligarhi Skēle (AS) Lembergs (ZZS) un Šlesers butu vienā valdibā kopā ar Jums.
nu nē
08.06.2023. 19:52»
JKL
Es nezinu-bet es nemestu tik daudz akmeņu uz Kariņu. Tad jau tas pats jādara ar visām citām bijušajām valdībām
Ja čekas kājslauķis Dombrovskis ir paguvis vēl vairāk nelietību sastrādāt, tas nenozīmē, ka tāpēc Kariņš, kurš aktīvi piedalījās Panikas pandēmijas rīkošanā, būtu jāatstāj mierā.
JKL
08.06.2023. 19:21Es nezinu-bet es nemestu tik daudz akmeņu uz Kariņu. Tad jau tas pats jādara ar visām citām bijušajām valdībām..
Bet komentētājus, kuri ir spējīgi domāt-lūgtu uzvesties pieklājīgāk. Te tomēr nav bomžu saieta vieta pie miskastes.
Tā
08.06.2023. 19:00»
kā tad tā
Kā tad es neesmu dzīvojusi tajos laikos,ja man drīz būs astoņdesmit gadu.Drīzāk gan jūs pats esat daudz jaunāks parmani.Es rakstīju par pirmajiem pēckara gadiem,kad arī kluci-dzintars bija topā.Padomājiet,cik viņam tagad būtu gadu.Skaidrs,ka vēlākos gados ar izglītību viss mainījāsEs jau minēju,ka īsti...
Ja Jums tā interesē Dzintaru dzimtas tēma, tad varu padalīties informācijā.
Dzintari -- VDK (Valsts Drošības Komiteja), jeb ČK (čeka) -- kā sevi mīl saukt šās iestādes darbinieki, es palieku pie VDK, jo neesmu tur strādājis.
VDK ir strādājuši vairāki Dzintari, esot vesela dinastija, viens tāds 70-desmitos vadīja VDK Jelgavas filiāli. Kāds viņam bija vārds un toreiz vajadzīgais tēva vārds neatminos. Klucis noteikti nebija.
Tā ka ja Jums interese par Dzintaru dzimtu VDK, tad mēģiniet sazināties ar novadpētniekiem, vēsturniekiem, ja gribat uzzināt vairāk.
Es vēsturnieks neesu, tikai vienkārši patīk palasīt vēstures notikumus un no bērnības.
… Rādīt visu
Žīdu rebes, žīdu meli ir
08.06.2023. 18:51»
saprotu
ka bijā domājis māti nevis kundzi,Pavirši izlasīju,atvainojiet!Es gan nezinu,bija tas vecais Levits Nkvd darbonis vai nebija Skaidrs,ka arī Lapsa to nezin.Bet,pat ja būtu,dēlam par to nav jāatbild,Ja bija,tad pilnīgi noteikti to nezināja ne sieva,ne bērni.Domāju,ka viņš,ja bija,tad to paņēma līdzi Vācijas...
Egila Levita aicinājums.
Es
08.06.2023. 18:35Ko nu darītu mūsu bāleliņi ,ja Latvijā nebùtu Lemberga.Cik noprotu ,tad slava mūsu prokurori,kuri spêja sacerēt 200sējumus apsūdzībai,cepuri nost Lemberga priekšā,jo viņš nebaidās no intervijām,ierodas atbild ar skaitļiem un faktiem,protams,kādam var patikt vai nepatikt.Pretstats ir mūsu Ministru prezidentu,viņš ierodas tikai tur,kur viņs jūtas droši,LT rīta ziņās,900sekundes,bet diskusijā pie Dombura nekad nav bijis,jo vienmēr citi plāni,tad nu Siliņa,Ašerādens,Latkovskis viņa vietā diskutē.Jautājums KĀPĒC???
kā tad tā
08.06.2023. 18:31»
nav piedodama nezināšana
Ja Jūs nezināt, bija vai nebija Kompartijas augstskola, tad ko lien komentēt, ja neko nezini pat par to, ko zina katrs kaut cik izglītots padomijā dzīvojošais...
Kā tad es neesmu dzīvojusi tajos laikos,ja man drīz būs astoņdesmit gadu.Drīzāk gan jūs pats esat daudz jaunāks parmani.Es rakstīju par pirmajiem pēckara gadiem,kad arī kluci-dzintars bija topā.Padomājiet,cik viņam tagad būtu gadu.Skaidrs,ka vēlākos gados ar izglītību viss mainījāsEs jau minēju,ka īsti nezinu,bija tāda komūnistu augstskola vai nebija.Latvijā nebija Maskavā iesākumā bija vienkārša partijas skola ne austskola,Var jau būt,ka vēlāk bija.Es par tādām lietām neinteresējos ne tolaik,ne tagad,Klucis beidza partijas skolu ne augstskolu.Iespējams vēlāk bija spiests stāties augstskolā.tādiem,kā viņš visi ceļi bija vaļā.To nenoliedzu.Visās viņa murgu grāmatās bija minēts viņa īstais vārds.Vikipēdijas nelasu jo tajās dažkārt atrodamas tāda muļķības,ka kauns lasīt.
...
08.06.2023. 18:24»
saprotu
ka bijā domājis māti nevis kundzi,Pavirši izlasīju,atvainojiet!Es gan nezinu,bija tas vecais Levits Nkvd darbonis vai nebija Skaidrs,ka arī Lapsa to nezin.Bet,pat ja būtu,dēlam par to nav jāatbild,Ja bija,tad pilnīgi noteikti to nezināja ne sieva,ne bērni.Domāju,ka viņš,ja bija,tad to paņēma līdzi Vācijas...
Ak svētā nevainība!
saprotu
08.06.2023. 18:09»
Skumjais Bruņinieks
Kļūdījos vārdos..nevis egils levits ar kundzi, bet Egila levita tēvs ar kundzi..to taču vajadzeja saprast
ka bijā domājis māti nevis kundzi,Pavirši izlasīju,atvainojiet!Es gan nezinu,bija tas vecais Levits Nkvd darbonis vai nebija Skaidrs,ka arī Lapsa to nezin.Bet,pat ja būtu,dēlam par to nav jāatbild,Ja bija,tad pilnīgi noteikti to nezināja ne sieva,ne bērni.Domāju,ka viņš,ja bija,tad to paņēma līdzi Vācijas ebreju kapā.Vecāki jau sen bija šķīrušies,kad vecais nomira.
nav piedodama nezināšana
08.06.2023. 18:02»
piedodiet
bet mani vectēvi bija cienījami cilvēki.Ja jūs zinātu,kas bija viens no maniem vectēviem jūs būtu mēms un teiktu:Ko tu muldi?Nekādu augstskolu jūsu aizbilstamais dzintars nekad nav beidzis un partijas skolu varēja beigt tad,ja vispār skolā nebija gājis,bet,kā jau minēju prata lasīt un rakstīt.Tā skola...
Ja Jūs nezināt, bija vai nebija Kompartijas augstskola, tad ko lien komentēt, ja neko nezini pat par to, ko zina katrs kaut cik izglītots padomijā dzīvojošais!?
Kaut kādos kolhozos par priekšēdētājiem iecēla uz kādu strādnieku uz neilgu laiku, bet tie ātri tika nomainīti, pret vietējiem lauciniekiem. Tie kas palika kolhozu vadībā, visiem bija jāmācās LLA.
Pirmajos okupācijas gados, varēja kāds mazizglītots komunists tikt priekšniekos, bet ja nebija spējīgs mācīties, tika izmests strādniekos vai kolhozniekos. Kur vēl vadīt čeku? Čekai sava augstskola bija un tur arī ņēma tikai, ja ar iepriekšēju augstskolas diplomu.
Mācīties, mācīties, vēlreiz mācīties! ( Ļēņiņš)
nemelo!
08.06.2023. 17:49»
tas nebija nekas neparasts
ka tāds Dzintars tolaik varēja strādāt par pasniedzēju,lai gan viņš patiesībā boija cienīgs tikai mēteļus pasniegt LU.Jo lielāki stulbeņi bija sarkanie,jo augstākus amatus ieņēma gankolhozos,gan pilsētās.Galvenais,ka prata lasīt un kaut cik rakstīt un parakstīties.Bet Klucis tika universitātē par pasniedzēju...
Nu Tu i sameti visu kājām gaisā, salīdzinot rakstniekus, māksliniekus ar padomju iestāžu vadītājiem!
Nekāda uzvārdu maiņa nebija iespējama, izņēmums tikai, precoties varēja izvēlēties vien vai otru. tas pats arī tagad.
Nepārraksti te Wikipēdijā sadzejotās muļķības, tur visādi sākuši publicēties.
Komunisma celtniecības laikā, ja tev nebija nozarē augstākā izglītība, nekādas pazīšanās nelīdzēja, dabūt jebkādu amatu,kur vēl vadošo!
Nemuldi, jo neesi tajos laikos dzīvojusi. Un salīdzināt Padomiju ar tagadējo debilizāciju nav korekti!
… Rādīt visu
No malas
08.06.2023. 17:45»
Skumjais Bruņinieks
Jūs izmantojiet tādas pašas metodes, kā visi demagogi..atrodiet kādu kļūdu, pārrakstīšanos..un tad, spekulējot ar to..parādiet, ka viss manis uzrakstītais ari ir meli...
Ja kāds nokaitina SB, viņam atrodas patiesie vārdi.
piedodiet
08.06.2023. 17:45»
Taisnība
Ko tu muldi! Čekas priekšnieks bija Jānis Dzintars un LVU pasniedzējs arī bija Jānis Dzintars. Kompartijas augstskolu nevarēja pabeigt bez iepriekšējas augstākās izglītības. Tur pamuļķus neņēma...
bet mani vectēvi bija cienījami cilvēki.Ja jūs zinātu,kas bija viens no maniem vectēviem jūs būtu mēms un teiktu:Ko tu muldi?Nekādu augstskolu jūsu aizbilstamais dzintars nekad nav beidzis un partijas skolu varēja beigt tad,ja vispār skolā nebija gājis,bet,kā jau minēju prata lasīt un rakstīt.Tā skola,ko beidz klucis nebija nekāda augstskola.Tā bija partijas skola līdzīga kursiem,Var jau būt,ka viņš vēlāk pamācījās arī kaut ko vairāk,bettādas kompartijas augstskolas vispār nebija'Protams,.,ka viņš bija Jānis Dzintars gan cēkā,gan universitātē.To jau es izskaidrojuPirmajos okupācijas gados tieši pamuļķus visur pieņēma darbā.Vēlāk gan nē.Pirmā dzirdēšana par tādu kompartijas augstskolu.Kur tad t;ada bija>Varbūt Maskavā?Bet ne jau Dzintara ziedu laikos.
tas nebija nekas neparasts
08.06.2023. 17:27ka tāds Dzintars tolaik varēja strādāt par pasniedzēju,lai gan viņš patiesībā boija cienīgs tikai mēteļus pasniegt LU.Jo lielāki stulbeņi bija sarkanie,jo augstākus amatus ieņēma gankolhozos,gan pilsētās.Galvenais,ka prata lasīt un kaut cik rakstīt un parakstīties.Bet Klucis tika universitātē par pasniedzēju čekistisko un boļševistisko nopelnu dēļ.Bija tāpēc arī kaut kas jāsaraksta un jāsacer,lai studenti nebrīnītos un ticētu,ka pasniedzējs ir baigi izglītots.Čeka arī lika pie darba un tad radās skaistais,latviskais pseidonīms,jo uzvārds bija nesmuks.Vēlāk tas tika uzskatīts par īsto vārdu un uzvārdu to ļautiņu vidū,kas nezināja patiesībuLatvijā bija simtiem tādu un ir vēl joprojām,kas tiek dēvētinevis īstajā vārdā,bet pseidonīmā.Tie,galvenokārt,ir prozaiķi un dzejnieki,kā arī citu jomu darbinieki.
Taisnība
08.06.2023. 17:09»
patiesībā
viņš piedzima kā Valdis Klucis un dzīvoja ar šo vārdu.Kāds bija čekas segvārds ,nezinu.Par J.Dzintaru viņš kļuva,kad sāka rakstīt grāmateles kā ""vēsturnieks"" ar partijas skolas izglītību.Vēsturnieka un nekādas citas izglītības viņam nebija,Arī viņa grāmatās titullapas iekšpusē ir īstais dzimtais vārds...
Ko tu muldi! Čekas priekšnieks bija Jānis Dzintars un LVU pasniedzējs arī bija Jānis Dzintars. Kompartijas augstskolu nevarēja pabeigt bez iepriekšējas augstākās izglītības. Tur pamuļķus neņēma!
Tā kā viss ko Jūs te sarakstījāt ir neveikls, sava vadoņa, domāju vectēva, aizstāvības sacerējums.
Skumjais Bruņinieks
08.06.2023. 17:06Jūs izmantojiet tādas pašas metodes, kā visi demagogi..atrodiet kādu kļūdu, pārrakstīšanos..un tad, spekulējot ar to..parādiet, ka viss manis uzrakstītais ari ir meli.
Es varu pierādīt to, ka Egila levita tēvs bija visaugstākā ranga NKVD darbinieks.
Un nav man jāuzrāda kaut kādi dokumenti...pietiek ar viņa oficiālo autobiogrāfiju.
Un tur rakstīts diezgan maigi.."pēc kara levita māte bija palikusi Austrumvācijā un viņu nosūtīja atpakaļ uz PSRS.
Un tagad es Jums partulkošu..levita māti NKVD izskaitļoja, arēstēja un piespiedu kārtā attrasportēja uz PSRS. Pēc kara NKVD bija speciālas vienības, kas izķēra dzimtenes nodevējus.
… Rādīt visu
lauķis
08.06.2023. 17:03»
qwe
Ja atzīsti, ka cilvēki ir līdztiesīgi no dzimšanas, tad vieni cilvēki LIKUMĪGI nevar sataisīt "likumus", kas citiem cilvēkiem būtu jāievēro. Caur kādu mehānismu tie vieni kļūst par "labākiem cilvēkiem", nekā tie otri
CILVĒKI dzīvo pēc tikuma,likumus taisa tārpi.Likums ir aiz tikuma un tie ir nelikumīgi.Nekas nav augstāks par CILVĒKA brīvu gribu.
patiesībā
08.06.2023. 17:02»
nebeigsim, še taisnību
Bija Jānis Dzintars ar segvārdu Klucis, kā jau čekistos pieņemts, kurš vēl pēc izmešanas no čekas, par nevajadzīgu nežēlestību, nevainīgu sieviešu izvarošanu, strātāja LVU par pasniedzēju...
viņš piedzima kā Valdis Klucis un dzīvoja ar šo vārdu.Kāds bija čekas segvārds ,nezinu.Par J.Dzintaru viņš kļuva,kad sāka rakstīt grāmateles kā ""vēsturnieks"" ar partijas skolas izglītību.Vēsturnieka un nekādas citas izglītības viņam nebija,Arī viņa grāmatās titullapas iekšpusē ir īstais dzimtais vārds V.Klucis.Uz vāka j.dzintars,kā jau visiem rakstniekiem pseidonīms.Lielākā daļa latviešu rakstnieku rakstīja ar pseidonīmiem,bet Klucis nebija nekas-nulle bez cipara.
qwe
08.06.2023. 16:50»
jā
Bet viņi sataisa likumus, kuri visiem ir jāievēro! Birokrātijas audzēšana un tamlīdzīgi, kas rada augsni kukuļošanai ar iespējamām sekām
Ja atzīsti, ka cilvēki ir līdztiesīgi no dzimšanas, tad vieni cilvēki LIKUMĪGI nevar sataisīt "likumus", kas citiem cilvēkiem būtu jāievēro. Caur kādu mehānismu tie vieni kļūst par "labākiem cilvēkiem", nekā tie otri?
nebeigsim, še taisnību
08.06.2023. 16:40»
beigsim ar to
ka Jānis Dzintars/īstajā vārdā Valdis Klucis/Raivim Dzintaram nebija pilnīgi nekasLai pārapbedītu vienalga no kādas valsts nākušu pelnu urnu dzimtā novada kapos,nev jāprasa atļauja nevienai politiskai partijaiTā saucamais Dzintars aizbēga uz Maskavu,lai būtu drošībā,jo viņam draudēja tiesa un cietums...
Bija Jānis Dzintars ar segvārdu Klucis, kā jau čekistos pieņemts, kurš vēl pēc izmešanas no čekas, par nevajadzīgu nežēlestību, nevainīgu sieviešu izvarošanu, strātāja LVU par pasniedzēju.
Tā arī nebija par mirstīgo atlieku pārvešanu un apbedīšanu varoņu kapos, tad bija liela cepšanās presē. Ko sakārtoja nacionāļi ar savu tieslietu ministru priekšā.
Atmiņu grāmatas par Jāņa Dzintara briesmu darbiem vairs nav atrodamas internetā, kur vēstures lietas ir NA kompitence.
Bija tāda grāmatiņa kur viens no čekistiem ar zīmētāja talantu bija uzzīmējis visādās mocībās cilvēkus un viņu slepkavas ar piedzērušos pašu Jāni Dzintaru ar segvārdu Klucis.
Ka Jānis Dzintars ir pieņemts vārds ir muļķības, padomijas laikos arī čekistiem nebija iespēju mainīt uzvārdus, vārdus, ja nu vienīgi viņi darbojās ārējā izlūkošanā, ar ko šim slepkavam nebija nekāda sakara.
karls
08.06.2023. 16:39kas ir na - nacionālie atkritumi, jo šis neliettis-dzintars - ir pučists - valsts nodevējs, kas neciešs latviju,jo 13 saimas deputāts- šis izdzimtenss - nobalsoja, ka Latvijā ATCEļ - demokrātiju ( 62 deputāti balsoja). Atceraties- izlasiet valsts nodevēju uzvārdus. Visi šie nelieši -deputātu ZVērestu -nepildīja. Bezsmadzeņu idddiot.
Un dzinttars tāds mēsls ir. Cik samaksāja huntas režīms ???
Skumjais Bruņinieks
08.06.2023. 16:38»
nu jau par traku
Kā Levita kundze varēja dzīvot Staļina laikos,ja viņa vēl nebija Vācijā piedzimusi,Kāds viņai sakars ar psrs?Pats Levits arī piedzima tad,kad Staļina laiki jau bija beigušies,jo staļins vienkārši bija mirisNelegāli dažus gadus dzīvoja Levita māte,jo baidījās no izsūtīšanasmņemot vērā,ka tika izsūtīta...
Kļūdījos vārdos..nevis egils levits ar kundzi, bet Egila levita tēvs ar kundzi..to taču vajadzeja saprast.
nu jau par traku
08.06.2023. 16:22»
Skumjais Bruņinieks
Beidziet jel liekuļot, biedri čekist...
Kā Levita kundze varēja dzīvot Staļina laikos,ja viņa vēl nebija Vācijā piedzimusi,Kāds viņai sakars ar psrs?Pats Levits arī piedzima tad,kad Staļina laiki jau bija beigušies,jo staļins vienkārši bija mirisNelegāli dažus gadus dzīvoja Levita māte,jo baidījās no izsūtīšanasmņemot vērā,ka tika izsūtīta viņas māte ar vīru un pusmāsām un vecmāmiņa,pašai nākamajai Levita kundzei neatrodoties tajā laikā mājās.kāpēc gan lai vecais Levits neklausītos aizliegtās stacijas,ja viņa komunālais dzīvoklī dzīvoja vēl četras ģimenes,kuras arī klausījās kā jau čekisti,jo dzīvoja čekas ""filiālē""Starp citu,Brīvo Eiropu un Amerikas balsi klausījās visi,ja vien varēja saprast un saklausīt nenormālo traucējumu dēļ.Ja jau tā bija čekistu māja,tad pilnīgi skaidrs,ka klausījās visi.Čeka algoja pat cilvēkus,kas klausās un atreferē čekai dzirdēto,Čeka zināja katru vārdu,kurš izskanēja no šim raidstacijām.Jā Levits patiešām ,dzīvojot Vācijā visus tur pavadītos gadus cīnījās par neatkarīgu Latviju.Tādu latviešu ārzemē bija daudz,ne jau viens Levits.
!
08.06.2023. 16:20»
Ej dirst, idiot pedarst!
Tev sapass ar Lembergu un Rinkēviču! Es ar dauņiem nediskutēju
Nesatraucies draiskulīt! Izdzer spaini silta ūdentiņa un viss būs tev labi! Nebūs tev Lembergs ar Rinkēviču, bet kaimiņš Griša var paņemt tevi pakaļā.
vai tiešām?
08.06.2023. 15:44»
biedram Dzintaram
Vai pašiem nacionaļiem nebūtu laiks padomāt-vai ir korekti un valstiski pareizi tikties ar sankcijām pakļautajiem Krievijas (mafiozo) bagātniekiem
Ar Latvijas pilsoni Avenu, to kuram, tāpat kā simtiem citu krievu, Jaunups un citi Vienotības kaku stūmēji, notirgoja Latvijas pilsonību?
bij.KGB
08.06.2023. 15:42»
Skumjais Bruņinieks
Beidziet jel liekuļot, biedri čekist...
..tas viss bija ar musu zinu: ne tev te mani macit...
bet
08.06.2023. 15:41»
beigsim ar to
ka Jānis Dzintars/īstajā vārdā Valdis Klucis/Raivim Dzintaram nebija pilnīgi nekasLai pārapbedītu vienalga no kādas valsts nākušu pelnu urnu dzimtā novada kapos,nev jāprasa atļauja nevienai politiskai partijaiTā saucamais Dzintars aizbēga uz Maskavu,lai būtu drošībā,jo viņam draudēja tiesa un cietums...
tas jau bija 90-os gados ne 1949.gadā..Atkal tovarišči -osvoboditeli putrojas.
beigsim ar to
08.06.2023. 15:40»
Laima
Sāksim ar Raivi Dzintaru no NA, kurš, dibinot partiju, piemānīja veco Mārtiņu Draudiņu. Kas viņam bija Jānis Dzintars, čekas priekšnieks 1949. gadā, kuru pēc nāves nacionāļi atļāva atvest no Maskavas un pārabedīt LV
ka Jānis Dzintars/īstajā vārdā Valdis Klucis/Raivim Dzintaram nebija pilnīgi nekasLai pārapbedītu vienalga no kādas valsts nākušu pelnu urnu dzimtā novada kapos,nev jāprasa atļauja nevienai politiskai partijaiTā saucamais Dzintars aizbēga uz Maskavu,lai būtu drošībā,jo viņam draudēja tiesa un cietums un Maskava viņu nemūžam neizdotu,Diez vai Raivis tā īsti pa ausu galam ir dzirdējis kaut ko par šo nelaiķi un viņa neģēlībām.
Skumjais Bruņinieks
08.06.2023. 15:39»
bij.KGB
Neraksti mulkibas: 1949.gada visi nacionali sen bij musu izkerti un atradas Krievijas legeros
Beidziet jel liekuļot, biedri čekist.
Visus nacionāļus Jūs neizķērāt pēc kara.
Ja var ticēt Jūsu KGB sacerētajai "nācijas tēva" Levita biografijai, tad bija divi viltīgi un drosmīgi latviešu nacionāļi..Egils Levits ar kundzi, kas drūmajos pēckara Staļina diktatūras apstākļos spēja dzīvot nelegāli un cīnījās par Neatkarīgu Latviju.
Septiņus gadus nacionāļi Leviti Jūs čakarēja..pēc tam palika pavisam nekaunīgi..iekārtojās Ļenina ielas 59. nama VDK filiālē un klausījās Jums, čekistiem pie deguna radio Brīvā Eiropa un Amerikas balss.
biedram Dzintaram
08.06.2023. 15:37Vai pašiem nacionaļiem nebūtu laiks padomāt-vai ir korekti un valstiski pareizi tikties ar sankcijām pakļautajiem Krievijas (mafiozo) bagātniekiem...
bet
08.06.2023. 15:29»
nu nu
Vai tiešām domā, ka iztapšana jaunai pederestu koalīcijai varētu būt taktika? NA vēlētājs noteikti ir pret anālu plēšanu un zarnu infekciju izplatīšanu un kad kritīs kremļa vara, ZZS vēl rūgti nožēlos, ka vispār paņēma rokās Rinkēviča sūdaino daiktu...
kas vainas pederastiem? Kremlī ar tāds valda, bet vairums krievu to slavē.
Pēteris
08.06.2023. 15:28Palasot te komentus, kļust skaidrs, ka tādi komentētāji LV ir daudz, patiesībā daudz vairāk kā domāts, un ka neko citu ievēlēt, kā tādas varas kuras te valda jau 30 gadus, tie nespēj, tapēc uzbrukumi Kariņam ir pilnīgi muļķīgi, tāpat kā liela daļa te rakstīto komentu. Piedošanu, bet ļoti ceru ka nevienu apvainoju!
No Tvaicenes
08.06.2023. 15:24»
plānprātiņam
40 miljonus krievijas žīdiem uzdāvināja kremļa kājslauķi, morālie kropļi, četrači Voldiņi: Zatlers un Dombrovskis, kuri staigāja pie Suharenko taisīt minetu. Savu roku tur pielika arī AM izlaupītājs un valsts aizsardzības spēju grāvējs, Pabriks. Kad ienaidnieki: Pabriks ar Kalniņu, rīkoja valsts nozagšanu...
raksti?
nu nu
08.06.2023. 15:24»
Maija
Raivim prāts nevelk. Progresīvie ar JV jūses ir apspēlējuši vienos vārtos. Ja NA nemainīs taktiku, zaudēsiet visu, t.skaitā vēlētāju uzticību....Tikai nesaprotu vienu, Raivis ir stulbs, jebšu tikai izliekas
Vai tiešām domā, ka iztapšana jaunai pederestu koalīcijai varētu būt taktika? NA vēlētājs noteikti ir pret anālu plēšanu un zarnu infekciju izplatīšanu un kad kritīs kremļa vara, ZZS vēl rūgti nožēlos, ka vispār paņēma rokās Rinkēviča sūdaino daiktu.
Ļoti šaubos, vai kaut puse tā saukto sabiedrisko mediju nozombēto Vienotības fanātu atbalsta fekāliju stumdīšanu un, pavisam noteikti, vismaz 80% ZZS vēlētāju ir pret to.
Provinces murgi sanākuši SB
08.06.2023. 15:14»
Skumjais Bruņinieks
Visgodīgāk un atklātāk pateica Vienotības pārstāvis Ainārs Latkovskis.."..nu mēģiniet norīt to...
Globālistu paradigma -JV, Progresīvie pret veciem stagnātiem. Uz rezervistu soliņa kosmopolītu Stabiltātei.
Skumjais Bruņinieks
08.06.2023. 15:10Lugas nosaukums - AIVARU GAIDOT!
Un Aivars atnāks..un glābs valsti.
Pats pirmais un galvenais uzdevums visiem - 3A un Vienotībai - atrast vainīgo..atrast grēkāzi, kas vainīgs ir valstī pie viņu pašu sataisītajiem mēsliem.
plānprātiņam
08.06.2023. 15:10»
Par citu ekas nav zināms,
bet skaidrība par I. Mūrnieci no NA, kas ir žīdene, kura veicināja žīdiem 40 miljonus, kas tagad pietrūkst veselības ministrijai...
40 miljonus krievijas žīdiem uzdāvināja kremļa kājslauķi, morālie kropļi, četrači Voldiņi: Zatlers un Dombrovskis, kuri staigāja pie Suharenko taisīt minetu. Savu roku tur pielika arī AM izlaupītājs un valsts aizsardzības spēju grāvējs, Pabriks. Kad ienaidnieki: Pabriks ar Kalniņu, rīkoja valsts nozagšanu 220 miljonu apmērā, nevienam pet prātā neienāca, ka Pabriks varētu izkrist vēlēšanās, kas noveda pie afēras nākšanas gaismā.
Es viņam, Vienotības pidrillai, par pilsonību Avenam, viņš man par 40 miljoniem.