Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Bite
02.03.2015. 22:18»
Sandra O.
Mums profesore S.L. skaidroja, ka vērtības un normas ir viens un tas pats. Kuram lai ticu
Sev. Ne S.L., ne Priedītim. Viņi domā, ka rīkojas racionāli. Un to arī pauž. Jūs arī rīkojaties racionāli. Neticot viņiem. Ja ticēsiet, sanāks iracionāli.
Deniss K.
02.03.2015. 16:42»
jautajums
Denis, vai tev Prieditis maksaa par nemitigu vina tekstu iekopesanu? Pats laikam neesi spejigs naudu nopelnit
Tu visur, Dabas viepli, redzi tikai naudu, jo esi latvietis. Es esmu puslatvietis un strādāju par ideju priekš laba cilvēka. Vai to vari saprast?
jautajums
02.03.2015. 16:11»
Deniss K.
Turpat: "Demogrāfiskais bumerangs...
Denis, vai tev Prieditis maksaa par nemitigu vina tekstu iekopesanu? Pats laikam neesi spejigs naudu nopelnit.
Deniss K.
02.03.2015. 16:04Turpat: "Demogrāfiskais bumerangs
Demogrāfija īpatni var atsaukties uz dažādiem procesiem. Piemēram: (1) jo lielāks cilvēku skaits, jo vājāka vispārējā cilvēciskā kvalitāte; (2) jo lielāks cilvēku skaits, jo zemākas kvalitātes cilvēki nonāk centrā, perifērijā nostumjot labākos; (3) jo lielāks cilvēku skaits, jo niecīgāka demokrātija; (4) jo lielāks cilvēku skaits, jo sliktāks cilvēciskais tips dominē kā laikmeta līderis."
Deniss K.
02.03.2015. 10:32Turpat: "Emociju kontrole
2007.gadā tika publicēta informācija par ASV psihologu un neirobiologu kādu interesantu atklājumu. Zinātnieki atklāja smadzeņu daļu, kas ir emociju kontrolētāja. Ja šī smadzeņu daļa nedarbojās, tad cilvēki par visu spriež tikai ar prātu bez emocijām. Cilvēka psihes bioloģisko pamatu noskaidrošana mūsdienās ir reāli iespējama. Tajā skaitā ir noskaidrojami morāles un tikumības materiālie procesi smadzenēs. Agrāk uzskatīja, ka morāles un tikumības normas ir racionāls produkts – audzināšanas rezultāts. Tagad ir noskaidrots, ka arī emocionāls produkts."
02.03.2015. 10:25
»
gud
mierīgi priedīts nav vainīgs ka mūrniece pasūtīja ņemcovu lai organizētu maidenu krievijā un vilku vīra parlamenta vietas guvumam nostučīja drūzmā
dumš kā zābaks.
ups
02.03.2015. 10:23»
Denis
kaut ko tadu var uzrakstit tikai garigi slims cilveks
tad krievi ir pilni ar riebiguma jutam, jo stav par vareno Krieviju! Tapec tada tumsonu nozombeto cilveku valsts!
Denis
02.03.2015. 10:15kaut ko tadu var uzrakstit tikai garigi slims cilveks
. Patriotisms ir atkarīgs no riebīguma jūtu pakāpes.
A.P. paraugvalsts
02.03.2015. 10:09Kasparrovs intervijā arī aicina Krievijas iedzīvotājus sākt domāt ar savu galvu, jo valstī valda vienas personas diktatūra, kas atklāti izmanto fašistisko ideoloģiju. Tāpēc cilvēki ir jāapgaismo par notiekošo, "mums ir jāatjauno domāšanas sistēmas jēga". "Diemžēl nākas atkārtot, ka balts ir balts, melns ir melns. Tāpēc, ka šodien valsts dzīvo totālu melu apstākļos, kas tiek translēti 24/7 režīmā ar valsts propagandas mašīnas palīdzību," saka Kasparovs.
Dens
02.03.2015. 09:55No Stikla kalna: "Emociju vara
Zinātne ir pārliecināta, ka politiskie uzskati ir atkarīgi no bailīguma. Amerikāņi ir bailīgi, tāpēc atbalsta nāves sodu, iebrukumu Irakā un citur. Politiskie uzskati, saprotams, ir atkarīgi arī no saprātīguma. Taču liela loma ir psihikas visdziļākajiem slāņiem un organisma fizioloģiskajām īpašībām. Patriotisms ir atkarīgs no riebīguma jūtu pakāpes. Noskaidrota ir šāda reakcija. Kad uz datora ekrāna parādās kaut kas negaidīts, liberāļiem stiprāk kā konservatoriem iedarbojās smadzeņu daļa, kas atbild par novitātes uztveršanu. Psihologi un neirobiologi, pētot emociju iedabu, uzskata, ka daudzas morāli tikumiskās nostādnes ir radušās no pretīguma sajūtām. Pretīgums cilvēkiem traucē normāli komunicēt un rada dažādus aizspriedumus. Mēs paši zinām, ka daudzas morālās vērtības balstās nevis uz prātu, bet emocijām. Pirmā emocionālā reakcija parasti vispatiesāk raksturo mūsu attieksmi pret attiecīgo fenomenu."
Deniss K.
02.03.2015. 08:56Te atkal visu ir pievēmis komentāros latviešu izcilākais vēmējs Dabas bērns.
gud
02.03.2015. 05:47mierīgi priedīts nav vainīgs ka mūrniece pasūtīja ņemcovu lai organizētu maidenu krievijā un vilku vīra parlamenta vietas guvumam nostučīja drūzmā ... .
gudmris
02.03.2015. 05:47»
Žulis
Ko tad dižais autors mums šai savā gara darbā ir vēstījis? Vispirms jau to, ka tauta ir tāda abstrakta lieta, kuru "nevar ne pakutināt, ne pasmaržot" un kura "nepastāv reālā formātā un nav uztverama ne ar kādiem visjūtīgākajiem instrumentiem". It kā kaut ko no tās tautas mēs gan tā kā varētu vienā čupā...
mierīgi priedīts nav vainīgs ka mūrniece pasūtīja ņemcovu lai organizētu maidenu krievijā un vilku vīra parlamenta vietas guvumam nostučīja drūzmā ...
paga paga
02.03.2015. 00:47Vaciesi ir vertiba Vacijaa, jo taa ir gadu simtenu kultura, vaciesu akuratums un darba spejas utt.
Francuzi ir vertiba Francijaa, par tiem pasiem iemesliem.
Katras nacionalas valsts pamatvertiba ir tas pamatnacija, kas ir sis valsts kulturas neseja.
Prieditis nesajedz pat abeci raadas.
Tad, kad Vacijaa dzivos piemeram 90% kiniesi, taa vairs nebus Vacija.Taa bus Kina.Un runas kiniesu valodaa.
Preambulas virtuoza kroplība ir norāde par „latvisko dzīvesziņu” kā cilvēka vērtību. Tādējādi ir izkrākta tipiski nacistiska loģika: latviskums kā cilvēka vērtība, etniskā piederība kā cilvēka vērtība
!!!
01.03.2015. 23:54»
no Jūrmalas
Tik STULBU un naida pilna murgojumu pēdējā laikā nav nācies lasīt...
Izskatās, ka te pastāv divas iespējas:
1. Priedītis nav īsti garīgi vesels,
2. Priedītis ir provokators un kremlinu projekts.
Citādi tādus murgus par Latvijas valsti nerakstītu.
Politiķis
01.03.2015. 16:46Latviešu slavenais politologs Hujābs Daukštis teica, ja Priedītis stāvētu klusu, tad Maskavas žīdiņš būtu dzīvs.
Sandra O.
01.03.2015. 11:57Mums profesore S.L. skaidroja, ka vērtības un normas ir viens un tas pats. Kuram lai ticu?
jautajums Prieditim
01.03.2015. 11:44Ko nu saka Prieditis Krievijas slavinatajs un taas pilsonibas ludzejs pec Nemcova slepkavibas! Luk, tada ir taa Krievijas valsts - patiesibas slepsana, godigu un gudru cilveku nogalinasana!Bet Prieditis jau nekad neatbild, tikai mal savu malamo ganidams latviesus!
mix
01.03.2015. 11:41»
Žulis
Nešaubos, ka Priedīša kungam ir padziļinātas zināšanas, tikai viņš šīs padziļinātās zināšanas izmanto manai tautai naidīgiem mērķiem. Demagoģija ir demagoģija, lai cik reizes arī to cauri nelasītu...
+ 100! Tiesi taa!
:-)
01.03.2015. 11:23»
Žulis
Ko tad dižais autors mums šai savā gara darbā ir vēstījis? Vispirms jau to, ka tauta ir tāda abstrakta lieta, kuru "nevar ne pakutināt, ne pasmaržot" un kura "nepastāv reālā formātā un nav uztverama ne ar kādiem visjūtīgākajiem instrumentiem". It kā kaut ko no tās tautas mēs gan tā kā varētu vienā čupā...
Priedīša kungu acīmredzami pārņēmis neprāts. Garīgi slims cilvēks.
no Jūrmalas
01.03.2015. 11:20Tik STULBU un naida pilna murgojumu pēdējā laikā nav nācies lasīt.
Šie priedīši ir zaļo cilvēciņi provokatori - nepārtrauktā kūdīšana pret valsti jau pārkāpj sarkanās līnijas. Tiesībaizsardzības institūcijām vajadzētu šos priedīšus pakratīt.
Satversmes ievads, kas aizsargā latviešu nāciju, nosoda opupāciju un neļauj visus okupantu pēctečus pataisīt par pilsoņiem, priedīšiem ir kā dadzis acīs.
Žulis
01.03.2015. 09:24»
Daļa no tautas
Komentētājam Žulim - varu droši apgalvot, ka Arturam Priedītim ir padziļinātas zināšanas par publikācijā skarto tēmu, tāpēc ieteikums Jums, Žuli, - izlasiet rakstu vēlreiz... pēc tam vēlreiz, rezultāti noteikti būs...
Nešaubos, ka Priedīša kungam ir padziļinātas zināšanas, tikai viņš šīs padziļinātās zināšanas izmanto manai tautai naidīgiem mērķiem. Demagoģija ir demagoģija, lai cik reizes arī to cauri nelasītu.
Kas attiecas uz to Latviju kā daudznacionālo valsti, tad es jums varu teikt pat ko vairāk - mums šobrīd ir ne tikai daudznacionāla valsts, bet visus šos "atjaunotās brīvības" gadus mums ir bijusi arī daudznacionāla valsts pārvalde. Tik daudznacionāla, ka latviešu tautas intereses un vajadzības tai ir bijušas pašā pēdējā vietā. Tika noraidīta starptautiski reglamentēta deokupācijas un dekolonizācijas procedūra un zem tā sauktās integrācijas lozunga rūpēs par cittautiešu ērtībām ir iztērēti miljoni, glābjot vienu ebreju privātbanku nav žēlots pat miljards, arī citas tautības blēžiem piederošajās banku un uzņēmumu "glābšanā" ir pazuduši valsts miljonu simti un šo sarakstu varētu turpināt un turpināt. Visas šīs nejēdzības ir faktiski izputinājušas valsti. Kas ir palicis latviešiem kā pamattautai? Himna, karogs un latviešu kā valsts valoda, kuru arī nu jau braši apstrīd daudznacionālais Latvijas iedzīvotāju sastāvs. Un vai šeit Latvijā dzīvojošie cittautieši ir ieguvēji no šādas daudznacionālas valsts pārvaldības? Protams, nē! Visi mēs vienādi ciešam no šādām daudznacionālas saimniekošanas sekām.
Eh, šīs ābeces patiesības varētu skaidrot un skaidrot, bet kāda tam jēga. Tas, kurš grib saprast, sen jau ir visu sapratis, bet tas, kurš negrib saprast, vienmēr atradīs veidu, kā dzīt demagoģiju un to apstrīdēt.
Daļa no tautas
01.03.2015. 06:42Komentētājam Žulim - varu droši apgalvot, ka Arturam Priedītim ir padziļinātas zināšanas par publikācijā skarto tēmu, tāpēc ieteikums Jums, Žuli, - izlasiet rakstu vēlreiz... pēc tam vēlreiz, rezultāti noteikti būs!
Latvija ir dauznacionāla valsts un
mēs visi dzīvojam savā dzimtajā zemē, mūsu Dzimtenē.
Edge
01.03.2015. 01:33»
Žulis
Jūsu citātā ir ļoti trāpīgs apzīmējums "...katru dienu kāds aiziet uz Saeimu un nodod mūsu valsti...
"Bet dzenieties papriekš pēc Dieva valstības un pēc Viņa taisnības, tad jums visas šīs lietas taps piemestas." Mateja evanģēlijs (6:33).
mix
01.03.2015. 00:55»
Edge
"Mūsdienās galvenie tautas vērtību ražotāji ir valsts institūcijas un politiskās partijas...
Nevar but nekads patriotisms, ja vara visu laiku splauj tautai virsuu! Valsts tomer saistas ar taas varu.
nu ko
01.03.2015. 00:53»
Uldis Sēne
Piekrītu autoram. Valsts ļoti strauji iet bojā, jo tās pamattauta, diemžēl, ir... kaut kas, kas asociējas ar glumumu, liekulību, apbrīnojamu patmīlību, nepamatotu augstprātību un iedomību, iztapību kungiem,nodevīgumu un prāta trulumu. Pretīga sajūta. Tik strādīga tauta (salīdzinājumā ar Grieķiem), bet...
Laikam esi pilla sito rakstidams, jo tadus murgus skaidraa prataa nevar uzrakstit!
Uldis Sēne
28.02.2015. 23:21Piekrītu autoram. Valsts ļoti strauji iet bojā, jo tās pamattauta, diemžēl, ir... kaut kas, kas asociējas ar glumumu, liekulību, apbrīnojamu patmīlību, nepamatotu augstprātību un iedomību, iztapību kungiem,nodevīgumu un prāta trulumu. Pretīga sajūta. Tik strādīga tauta (salīdzinājumā ar Grieķiem), bet dzīvo nabadzībā, lieloties ar uzprišinātajām ielām par Eiropas fondu naudām. Apspļauda Krieviju, kad pašiem viss pa visām frontēm jūk, un vēlas, lai šajā eirogaģušņikā iestātos arī Ukraina. Par patriotismu tiek uzskatīta nacionālās atribūtikas publiska vicināšana, krievu zākāšana un militārisma veicināšana. Savukārt jebkuras idejas par to, ka jāglābj meži no pašu negausības un jāaizsargā tauta no banku bezpriģela, par tirgus aizsardzību nemaz nerunājot - izrādās, tagad ir valsts nodevība. Trakākais ir tas, ka pēc tautas vairuma domām, pie visa ir vainīgs Putins un kaut kāds mistisks hibrīdkarš. Izsmiekls ne tauta. Tik skaisti dzied, bet reizē arī visam saprātīgajam slaidi uzspļauj ar cinisku smīniņu sejā, kuru jau nākamajā mirklī nomaina vienaldzības izteiksme.
Dina
28.02.2015. 23:07Es neticu, ka latvieši ciena savu valsti kā vērtību. Nav izauguši līdz tādai apziņai.
Žulis
28.02.2015. 21:21»
Edge
"Mūsdienās galvenie tautas vērtību ražotāji ir valsts institūcijas un politiskās partijas...
Jūsu citātā ir ļoti trāpīgs apzīmējums "...katru dienu kāds aiziet uz Saeimu un nodod mūsu valsti"
Es piebilstu, ka nodod ne tikai mūsu valsti, bet arī latviešu tautu.
Bet, kas attiecas uz patriotismu, tad iedziļinoties šajā jēdzienā nav grūti saprast, ka patriotisms pats par sevi nevar pastāvēt. Patriotisms var pastāvēt tikai savienojumā ar nacionālisma ideoloģiju. Ja patriotisms ir tas, ko mēs daram (mūsu rīcība), tad nacionālisms ir tas, kurš atbild uz jautājumu, kāpēc mēs to darām (pamato mūsu rīcību). (Skat. patriotisma un nacionālisma definīciju.) Tiek jau vēl runāts par tādu valsts patriotismu, taču arī šis "valsts patriotisms" faktiski balstās uz mīlestību pret savu tautu un Tēvzemi (nacionālismu). Turpretim Latvijā pastāvošā pārkrāsoto komunistu kliķe saprotamu iemeslu dēļ visus šos gadus ir VEIKSMĪGI apkarojusi nacionālismu. Tam līdzi dabīgi, ka tautā iznīcis ir arī patriotisms. Tas nu gan šiem kundziņiem ne visai patīk. Viņi grib, lai tie reņģēdāji, neskatoties uz visām viņu pastrādātajām nelietībām, turpinātu viņiem pašaizliedzīgi un nesavtīgi kalpot, nevis bēgtu projām no valsts, izvairītos no nodokļu maksāšanas, u.t.t.. Tāpēc tagad ir uzsākta tāda no nacionālisma atrauta patriotisma sludināšana. Protams, tur nekas prātīgs nesanāk, jo nevar sanākt. Tā vienkārši ir muļķu ķeršana. Patriotiskas jūtas pret valsti tautai radīsies tikai tad, ja valsts pārstāvēs tautas nacionālās intereses ( ja valsts ideoloģija būs nacionālisms), nevis tās nodos.
Edge
28.02.2015. 20:29»
Žulis
Ko tad dižais autors mums šai savā gara darbā ir vēstījis? Vispirms jau to, ka tauta ir tāda abstrakta lieta, kuru "nevar ne pakutināt, ne pasmaržot" un kura "nepastāv reālā formātā un nav uztverama ne ar kādiem visjūtīgākajiem instrumentiem". It kā kaut ko no tās tautas mēs gan tā kā varētu vienā čupā...
"Mūsdienās galvenie tautas vērtību ražotāji ir valsts institūcijas un politiskās partijas."
====================================================
Lieta nopietna (Ukrainā notiekošā kontekstā), jo viens otrs to "saražoto" ar treknu -mīnusa zīmi novērtē:
"Manai paaudzei ir nostāja: ja būs kariņš, brauks prom. Esmu intervējis cilvēkus uz ielas, un jauniešu nostāja pārsvarā ir tāda. Mani vecāki viņus nosoda, es nenosodu. Ļoti labi saprotu, ka viņos vienkārši nav ieaudzināts patriotisms. Mūsu valsts vara ir ļoti pie vainas, ka tas nav izdarīts. Lielākajai daļai cilvēku ir sajūta, ka katru dienu kāds aiziet uz Saeimu un nodod mūsu valsti." Ralfs Eilands: jauniešos nav ieaudzināts patriotisms http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/ralfs-eilands-jauniesos-nav-ieaudzinats-patriotisms-14080704
Žulis
28.02.2015. 18:43Ko tad dižais autors mums šai savā gara darbā ir vēstījis? Vispirms jau to, ka tauta ir tāda abstrakta lieta, kuru "nevar ne pakutināt, ne pasmaržot" un kura "nepastāv reālā formātā un nav uztverama ne ar kādiem visjūtīgākajiem instrumentiem". It kā kaut ko no tās tautas mēs gan tā kā varētu vienā čupā savākt, bet "abstrakcija tomēr saglabāšoties". Konkrētāks gan it kā esot politiķu izdomātais "tautas"jēdziena pielietojums, kur pabāzti apakšā visi Latvijā dzīvojošo tautību cilvēki, bet arī ar to varot "sameistarot visnekaunīgākos idejiskos traipus".
Par cik "tauta"ir abstrakts jēdziens, tad šis abstraktais jēdziens nekādas vērtības definēt nespēj. Vērtības var definēt tikai valsts institūcijas un politiskās partijas. Bet arī tās šai definēšanai izmanto ne tikai savas, bet arī vēl aizņemas "vispārcilvēciskās vērtības". (Tātad cilvēce, atšķirībā no tautas, autoraprāt, nav abstrakts jēdziens. Cilvēci var pakutināt un pasmartšot?!)Jā, rakstā tālāk autors gan it kā starp citu atzīst, ka latviešu gēnos tomēr esot bijušas kaut kādas garīgās un materiālās vērtības, bet tūliņ steidzas piebilst, ka tās ir "smieklīgi glorificēt un etniski absolutizēt".
Visbeidzot autors izgāž savu žulti uz "latviešu naciķiem", kuri preambulas veidā mēģinājuši Satversmē ielikt latviešu etniskās vērtības, kuru neesamību, kā raksta autoram pašam šķiet, viņš ir uzskatāmi pierādījis.
Nu, ko lai saka par šo gara darbu un tā autoru? Jāturpina viņa paša filozofija. Arī Priedīša kunga prāts ir abstrakts jēdziens, jo to nevar ne pasmaržot, ne pakutināt. ( Kur nu vēl izmērīt ar smalkiem aparātiem) Un abstrakts jēdziens, kā jau viņš pats to apgalvo, nespēj definēt nekādas vērtības. Šis raksts tam ir uzsktāms pierādījums.
28.02.2015. 18:36
»
Eduards Lunis
---AK PRIEDĪT ,PRIEDĪT! JŪS TAK ESAT NELABOJAMS PROVOKATORS
dumš kā zābaks.