Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

aha

20.10.2020. 19:47

Nu tagad ir MK noteikumos ierakstīts

1. Aizstāt 6.3. apakšpunktā vārdus "mutes un deguna aizsegus" ar vārdiem "medicīniskās sejas maskas, nemedicīniskās (higiēniskās vai auduma) sejas maskas vai sejas vairogus (turpmāk - mutes un deguna aizsegi)".

Atbildēt

Latvietis

15.10.2020. 19:37

»

aha

To, ka MK noteikumi nav falši normāli cilvēki nosaka pēc tā vai tie publicēti tiem paredzētajās vietās- Latvijas vēstnesī un likumi.lv. Dažādi troļļi to nosaka pēc savu saimnieku norādēm...


Ļoti pareizi! Šalles un lakati MK noteikumos nav aizliegti. Cilvēki nelasa MK noteikumus, bet klausās nekompetentās un vēlēšanās tautas uzticību zaudējušās Vinķeles subjektīvais,skaidrojumus, kuri neatbilst MK noteikumos rakstītajam. Faktiski šādā veidā tiek maldinātu cilvēki. Un nabaga cilvēciņiem slinkums palasīt MK noteikumus un klausās nekompetentus skaidrojumus.

Atbildēt

Latvietis

15.10.2020. 19:30

»

cilveks444

Nu nepazemo sevi vēl vairāk, tiepdamies, kā auns un locīdamies, kā zutis uz pannas. Kas tev nav saprotams? Tiem MK noteikumiem, kuru tu te plivini, ja nesaproti, pēc VM vietnē paustās informācijas, ir klāt anotācija ar skaidrojumiem, kuros teikts, ka šalles un lakati šoreiz nederēs. Kā var būt anonīms...


Izlasi tak MK noteikumus, tur skaidrā latviešu valodā rakstīts, ka lieto MUTES un DEGUNA AIZSEGUS. Nekur nav teikts, ka šalles un lakatus nevar. Tie arī var būt aizsegi. Viņķeles skaidrojumi neatbilst likuma burtam un tie nav saistoši!!!

Atbildēt

aha

13.10.2020. 22:19

»

cilveks444

Tas labi, ka tu esi modrs, ka seko līdzi neapgāžamiem argumentiem, kas balstīti uz faktiem, uz kuriem tev atbildes, cik redzams, nav. Kliķes trubadūru pātarus citēju tāpēc, lai tev, kurš nav informēts, ko tad īsti sludina Latvijas varas “elite”, jeb sauksim, kā ir – siles barokļi, kamdēļ tu tiražē, ...


To, ka MK noteikumi nav falši normāli cilvēki nosaka pēc tā vai tie publicēti tiem paredzētajās vietās- Latvijas vēstnesī un likumi.lv. Dažādi troļļi to nosaka pēc savu saimnieku norādēm.

P.S Tā arī nesagaidīju "Ja parādīsi likumu vai citu tiesību aktu, kurā teikta, ka šalles un lakatus nedrīkst izmantot kā sejas aizsegus"

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 21:29

»

aha

Smieklīgi, kad trollis citus sauc par "kliķes troļļiem", bet pats visu laiku citē to pašu "kliķi" un svēti tic un gatavs izpildīt katru tās komandu...


Jā, un par prezidentu Bērziņu, ja runājam, tad viņš pielaida ne tik reti sastopamu cilvēcisku kļūdu, kādas līdzīgas var sastapt ikkatras valsts augstāko amatpersonu darbības laikā. Pat pašu ietekmīgāko pasaules politiķu darbības laikā gadās šādi kāzusi.

Toties cits jautājums ir par to, ka tiek apzināti melots. Ka, piemēram, pie varas esošie pilnā apjomā, nekaunīgi un ciniski izjāj tautu, veic genocīdu, rada izmirstošu teritoriju, bet tā vietā, lai atzītos nodevībā un kaitniecībā, sludina, ka tas viss tikai tautas labā. Lūk, tā jau ir cinisma un nelietības augstākā forma.

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 21:19

»

aha

Smieklīgi, kad trollis citus sauc par "kliķes troļļiem", bet pats visu laiku citē to pašu "kliķi" un svēti tic un gatavs izpildīt katru tās komandu...


Tas labi, ka tu esi modrs, ka seko līdzi neapgāžamiem argumentiem, kas balstīti uz faktiem, uz kuriem tev atbildes, cik redzams, nav. Kliķes trubadūru pātarus citēju tāpēc, lai tev, kurš nav informēts, ko tad īsti sludina Latvijas varas “elite”, jeb sauksim, kā ir – siles barokļi, kamdēļ tu tiražē, maigi sakot, maldinošu informāciju, neizdotos jau tā kliķes radītajā haosā iesēt vēl lielāku haosu, kas, protams, ir gan kliķes, gan tās troļļu uzdevums. Par katru cenu to izdarīt. Jo tikai panikā esošu, dezorientētu tautu (kas pati vairs nespēj domāt savu galvu, kurai saka (kā tu to dari), ka tas, ko saka kliķes pārstāvji, ir pupu mizas, ka tas nav jāņem vērā, jo, redz, MK noteikumus, ja smadzeņu galvā nav un ir smagas grūtības redzēt kopbildi, var mēģināt iztulkot savādāk, nekā kliķes trubadūri sludina) var vadīt un grūst postā. Respektīvi: tu izvelc vienu puzles gabaliņu un saki - tā ir visa bilde, bet tas tā nav, jo pilna bilde ir visi puzles gabaliņi salikti kopā. Pareizā kārtībā, pareizā secībā. Turklāt ne tikai tie, kuros attainots kliķes viedoklis.

P.S.Un vēl tu man neatbildēji uz jautājumu: “Tad kā mēs varam zināt, ka tie MK noteikumi nav falši, ja nav nevienas dokumenta oriģināla kopijas ar amatpersonu parakstiem redzamas tajā vietnē, kuru tu te plivini Ko? Pateiksi, jeb atkal tev smadzenes uz īso saies? Jo tu jau kā tāds zirgs esi, kuram klapes uz acīm, kas redz tikai šaura spektra bildi, bet kopbildi neredz un domā absolūti plakanās kategorijās?!:)”. Kā tur it ko, “ekspertiņ”?

Atbildēt

aha

13.10.2020. 20:54

»

cilveks444

Jā, un vēl nedaudz par to, ko tu te šobrīd ļurini. Kad visiem, kas kaut mazliet seko līdzi, tam ko saka atbildīgās amatpersonas ir skaidrs. Vismaz par to, ka lakati un šalles neder. Jo MK noteikumus ir norādīts, kas ir lietojams. Bez piebildēm, ka der arī šalles un lakati. Tad jau tu vari, kā uzpurni...


Smieklīgi, kad trollis citus sauc par "kliķes troļļiem", bet pats visu laiku citē to pašu "kliķi" un svēti tic un gatavs izpildīt katru tās komandu.

Starp citu, savulaik prezidents Bērziņš Turkmēnijas prezidentu nosauca par Turcijas prezidentu un neviens klātesošais tam neiebilda. Vai tāpēc viņš kļuva par Turcijas prezidentu un turpmāk visiem viņš tā bija jāsauc?

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 20:22

»

aha

Izskatās, ka tu esi nolaidies līdz primitīva troļļa līmenim...


Jā, un vēl nedaudz par to, ko tu te šobrīd ļurini. Kad visiem, kas kaut mazliet seko līdzi, tam ko saka atbildīgās amatpersonas ir skaidrs. Vismaz par to, ka lakati un šalles neder. Jo MK noteikumus ir norādīts, kas ir lietojams. Bez piebildēm, ka der arī šalles un lakati. Tad jau tu vari, kā uzpurni sev likt arī, teiksim kaimiņa Jankas apakšbikses, jo MK noteikumos arī tās nav minētas.

Labi, pietiks. Jo man jaut tāpat ir skaidrs, ka tā tava ņemšanās, kuras ietvaros tu skaldi matus, par zināmām lietām, kurās tev nav ne kripatiņas taisnības, ir nekas cits kā “dūmu aizsega” radīšana. Ar dūmu aizsegu es šajā situācijā domāju to, ka tev, kā kliķes trollim, ir pilnīgi vienalga, par ko strīdēties, galvenais, lai aizmālētu pamata tēmu, lai slēptu pamatīgu skandālu, ka cilvēkus Latvijā, ar varas norādēm, tagad šķiros.

Šķiros tajos, kam būs mirt, tajos, kurus glābs. Cenšoties šo genocīdu maskēt aiz it kā nosacīti cēlām lietām. Mēģinot iestāstīt, ka, redz, vecie un izstrādāts materiāls, kam laiks uz mežu ragaviņās pie vilkiem. Cilvēkus pēc veselības stāvokļa un vecuma, arī pēc tautības dalīja nacisti. Boļševiki rīkojās līdzīgi, tikai viņai nobendēšanas kritēriji bija nedaudz citādāki.

Mūsdienu Latvijas varas elite un tās pakalpiņi ir it kā modernāku, bet ne morāli ētiskāku ceļu, gluži pat pretēji, ciniskāku un daudz nežēlīgāku ceļu, darbojas pēc skaldi un valdi principa. Sarīda vecos ar jaunajiem, sanaido mediķus ar pacientiem. Bet bendes ir un paliek bendes, šāda veida genocīda veicēji reiz tiks tiesāti, pat ja kādam izdosies izsprukt sveikā šajā saulē, savu karmisko indes biķeri viņam/viņai nāksies izdzert.

P.S. Jā, un par tiem aizliegumiem, kurus amatpersonas nenosaka gala intervijās pēc lēmuma pieņemšanas. Jautājums – vai viņi ir nepieskaitāmi, ja viņu teiktais nav jāņem par pilnu, kāpēc viņiem vispār ļauts runāt, ko viņi tur klaunādi taisa? Taisa? Ja?! Klaunu trupa Latvijā pie varas, kas pieņem lēmumus, paziņo par tiem Latvijas tautai, bet pēc tam saraksta kaut ko citu MK? Nu ir jau vājprāts, bet tika klajas nesakritības ar teikto un rakstīto viņi pat nepieļauj, jo tas taču draud ar tautas nepatikas izraisīšanu, un kas zina, amata zaudēšanu. Bet pie ķebļiem un siles šie turas ar visām četrām:)

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 19:57

»

aha

Izskatās, ka tu esi nolaidies līdz primitīva troļļa līmenim...



Redzi, kas par lietu! Situācija ir sekojoša, ne velti daudzi juristi ir vērsuši uzmanību uz faktu, ka Latvijā likumi, normas, MK noteikumi ir sarakstīti valodā, kas nav nebūs izprotama cilvēkiem. Doma sekojoša, ar maksimāli komplicētiem un sarežģītiem likumiem, MK noteikumiem, visādām normām, arī to pašu Stambulas konvenciju, kurai āža kāja spraucas laukā, pavisam nemanāmi un slēpti, toties tā kāja ir pamatīga lieluma un spalvām apaugusi pamatīgiem kušķiem.

Bet par likumiem, MK noteikumiem un citām vietējās administrācijas represīviem instrumentiem. Sarežģīti tie priekš juristiem pat ir rakstīti, lai Latvijas cilvēks parastais nekad pats nespētu izsekot līdzi tām peripetijām, kuras rada pilnīgi neviennozīmīgu likumu normu tulkojumu un izpratni. Jo sarežģītāk vienkāršas lietas ir uzrakstītas, jo zinošiem neliešiem, tāpat juristiem tās pēc tam ir iespējams interpretēt, nereti melnu padarot par baltu un otrādi.

Ar MK noteikumiem sakarā ar COVID ir ļoti līdzīgi, tie nemitīgi tiek koriģēti, papildināti un transformēti. Lai gan pietiktu ar divām pozīcijām – mums ir ārkārtas stāvoklis, jārīkojas sekojoši, uzskaitījums par punktiem, mums nav ārkārtas stāvoklis, jārīkojas kā ikdienā, var būt skaidrojošs uzskaitījums par punktiem. Tādām lietām jābūt maksimāli skaidrām un saprotamām, pretējā gadījumā tas nedarbojas un sabiedrībai tiek nodarīts milzīgs ļaunums.

Redzi, ne katrs ik mīļu brīdi raksties pa MK komplicētajiem noteikumiem, kuri turklāt bez anotācijām vēl nav pilnā apjomā tulkojami. Tāpēc ir preses konferences, tāpēc ir žurnālisti, kas urbjas iekšā šajās tēmās daudz dziļāk un skaidro, kā ir patiesībā. Kopš pēdējā laika ierobežojumiem, skaidrs kā diena ir fakts, ka pretēji tavam ietiepīgajam apgalvojuma, Viņķele preses konferencē pēc Ministru kabineta ārkārtas sēdes. 05.10.2020, paziņoja, ka šalles un lakati vairs neder.

Vietnē covid19.gov.lv ir preses konference pilnā apjomā, kur (5:44),

(Citēju vārds vārdā) Viņķele: “Šis viss liek vērtēt esošo epidēmijas ierobežošanas klāstu, un tieši tādēļ arī no šīs trešdienas, no 7. oktobra uz mēnesi - līdz 6. novembrim, tiek ieviesta obligāta sejas masku lietošana sabiedriskajā transportā. Kopš vasara, kad bija informācija par COVID un jaunā vīrusa dabu un izplatīšanās iespējām, krietni mazāk nekā tagad ir skaidrs, ka pierādījumi liecina, ka sejas aizsegšana ar šalli vai lakatu vien, nav efektīvākais vīrusa ierobežošanas pasākums, līdz ar to tiek noteikta prasība vai nu lietot medicīniskās maskas, vai higiēniskās maskas, kā arī sejas vairogus.” (Citāta beigas).

05.10.2020. preses konferencē pēc Ministru kabineta ārkārtas sēdes piedalās Ministru prezidenta Krišjānis Kariņš, Veselības ministre Ilze Viņķele un SPKC Infekcijas slimību un profilakses departamenta direktors Jurijs Perevoščikovs.

Tātad ne Kariņš, ne Perevoščikovs šo informāciju neapstrīdēja. Jo var jau pieņemt, ka Viņķelei kārtējo reizi širmis ir aizvēries. Līdz ar ko secinājums viens – tu esi iebraucis pamatīgās auzās, mēģini atmazgāt samazgas, ar kurām pats, nespējot būt patiess un objektīvs aplējies.

Saite uz šo preses konferenci.

https://covid19.gov.lv/aktualites/video-masku-lietosana-sabiedriskaja-transporta

Atbildēt

aha

13.10.2020. 18:12

»

cilveks444

Nu nepazemo sevi vēl vairāk, tiepdamies, kā auns un locīdamies, kā zutis uz pannas. Kas tev nav saprotams? Tiem MK noteikumiem, kuru tu te plivini, ja nesaproti, pēc VM vietnē paustās informācijas, ir klāt anotācija ar skaidrojumiem, kuros teikts, ka šalles un lakati šoreiz nederēs. Kā var būt anonīms...


Izskatās, ka tu esi nolaidies līdz primitīva troļļa līmenim.
Tu pat neesi izlasījis to anotāciju, jo citādi zinātu, ka pat tur nekāda aizlieguma izmantot šalles vai lakatus NAV, bet Ir tikai uzskaitīti DAŽI mutes un deguna aizsegu veidi.
Tajā pašā VM mājas lapā ir vesela kaudze ar visādu citādu literatūru sākot ar ēdienkaršu paraugiem, stāstiem par trans taukskābēm un ieteikumiem dārzeņu un augļu lietošanai uzturā. Sāksi tos visus ievērot obligātā kārtībā?
Atkārtošu vēlreiz īpaši tupajiem- aizliegumus nenosaka intervijās vai amatpersonu paziņojumos, bet ar noteiktā kārtībā pieņemtiem un izsludinātiem LIUMIEM un uz tiem balstītiem tiesību aktiem.
Ja parādīsi likumu vai citu tiesību aktu, kurā teikta, ka šalles un lakatus nedrīkst izmantot kā sejas aizsegus, kiekritīšu, ka esmu nejēga un auns, bet līdz tam šis tituls pienākas tev.

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 05:38

»

aha

Izskatās, ka tev ir arī personības dalīšanās vai arī brīžiem uznāk apskaidrība un tāpēc sava komentāra otrajā daļā pilnīgi precīzi noraksturo pats sevi...


Nu nepazemo sevi vēl vairāk, tiepdamies, kā auns un locīdamies, kā zutis uz pannas. Kas tev nav saprotams? Tiem MK noteikumiem, kuru tu te plivini, ja nesaproti, pēc VM vietnē paustās informācijas, ir klāt anotācija ar skaidrojumiem, kuros teikts, ka šalles un lakati šoreiz nederēs. Kā var būt anonīms tas, kas ir VM mājas lapā? Ja vēlies skaidrot, kurš to izdomājis, ej pie Viņķeles un jautā, kurš tieši no VM ierēdņiem vai citām atbildīgām personām VM mājas lapā ir ievietojis šo informāciju. Bet par to, ka tā ir patiesa, šaubu pēc būtības nav.

Ja nu vienīgi Krievijas hakeri atkal “uzdarbojas”, un Viņķele, redzot, ka šie sludina maldus, tik un tā stāv klusu?! Laikam ne velti bija sirdsdraudzene Maskavas Anniņai? Bet par to, kas internetā anonīms, kas nē? Kas dokuments, kas nē. Ja informācija ir Veselības ministrijas mājas lapā, loģiski, secināms - tā nav viltus ziņa. Protams, ja vien Viņķele neveic diversijas, kas gan varētu būt tiesa, tikai tās viņa veic pret savu tautu.

Turpināšu par to, kas ir, kas nav anonīms? Lūk, tie MK noteikumi, kurus tu te vicini nepaguris un tikai padari sevi par lupatu, kuram nav drosmes atzīties, ka neesi sekojis līdzi visai informācijai, kas šobrīd ir zināma par masku nēsāšanu un to, ka atšķirībā no iepriekšējās reizes lakati un šalles nederot. Man vienalga, manuprāt, maskas veseliem cilvēkiem vispār nav jānēsā, jo tās nepasargā no COVID19, bet runa ir par faktu, kāds ir rīkojums no varas pārstāvjiem.

Kuru tu centies apstrīdēt, ignorējot anotāciju, bez kuras MK noteikumi nav pilnā apjomā skaidrojami. Bet pabeigšu par to anonimitāti, ja jau tu to tik ļoti cilāji. Tad kā mēs varam zināt, ka tie MK noteikumi nav falši, ja nav nevienas dokumenta oriģināla kopijas ar amatpersonu parakstiem redzamas tajā vietnē, kuru tu te plivini Ko? Pateiksi, jeb atkal tev smadzenes uz īso saies? Jo tu jau kā tāds zirgs esi, kuram klapes uz acīm, kas redz tikai šaura spektra bildi, bet kopbildi neredz un domā absolūti plakanās kategorijās?!:)

Atbildēt

aha

13.10.2020. 05:10

»

cilveks444

Jā, skumjš paskats uz tevi, sākumā šķiti smieklīgs ar savu ietiepību neredzēt to, kas melns uz balta rakstīts. Tur jau var izteikt tikai nožēlu par tevi. Par to, ka tu līdzīgi tiem debiliķiem, par kuriem E.Kramiņš stāstīja, it kā vārdus izlasīt proti, bet teikumu jēgu saprast nemāki. Kur nu vēl salik...


Izskatās, ka tev ir arī personības dalīšanās vai arī brīžiem uznāk apskaidrība un tāpēc sava komentāra otrajā daļā pilnīgi precīzi noraksturo pats sevi!
Jo tieši tava otrē "es" komentāri liecina par degradētu, neadekvātu un ar galvu domāt nespējīgu cilvēku, kurš bez ierunām, bez jebkādas kritiskas spējas analizēt, pilda sev uzdotās pavēles.
Ne jau es esmu tas kurš kā iztapīgs krancis skriev izpildīt saimnieka pavēli. Tas esi tu, kurš uzskata, ka anonīma intervija, pat ja tā publicēta ministrijas mājaslapā, var kaut ko aizliegt brīvas valsts brīviem pilsoņiem. Tas esi tu, kurš nesaprot, ka demokrātiskā valstī jebkurus aizliegumus var noteikt tikai ar likumu un uz tā balstītiem likumdošanas aktiem (MK noteikumiem, pašvaldību saistošajiem noteikumiem u.c), bet nekādi nekādi ne ar anonīmām intervijām.

Atbildēt

cilveks444

13.10.2020. 01:48

»

aha

Nu nenolaidīšos es līdz tavam līmenim pat neceri...


Jā, skumjš paskats uz tevi, sākumā šķiti smieklīgs ar savu ietiepību neredzēt to, kas melns uz balta rakstīts. Tur jau var izteikt tikai nožēlu par tevi. Par to, ka tu līdzīgi tiem debiliķiem, par kuriem E.Kramiņš stāstīja, it kā vārdus izlasīt proti, bet teikumu jēgu saprast nemāki. Kur nu vēl salik kopā divus tekstus un izprast viņu savstarpējo mijiedarbību. Jo katrs var kaut ko palaist garām, kaut ko nezināt, taču ja par pretējo ir neapgāžami pierādījumi, kas šajā gadījumā nāk no Veselības ministrijas vietnes, tās oficiālās mājas lapas, tad to dēvēt par literatūru, kuru nav jāuztver nopietni, var tikai vai nu pilnīgi neaptēsts nejēga, vai ar smagiem kompleksiem sirgstošs indivīds, kurš faktus un dzelžainus argumentus neatzīs, jo tad viņam (tas ir tev) nāktos atzīt, ka neesi bijis pietiekoši zinošs un kompetents apspriežamajā tēmā. Nezinu, kas tu esi, vai no to sugas, par kuriem E.Kramiņš stāstīja, vai vienkārši trollis, kuram nav ļauts atzīties, ka ir kļūdījies, bet tu izrausi nu jau vairs tikai nožēlu.

Īsumā, pat necerot uz tavu pēkšņo apziņas skaidrību, atgādināšu atkārtoti, ka Veselības ministrijas mājas lapā ir teikts, ka MK noteikumiem ir anotācija klāt, kurā norādīts, citēju, ko vēsta Veselības ministrija: “Vēlamies uzsvērt, ka šobrīd pretstatā situācijai pavasarī, sabiedrībai ir vairāk pieejamas maskas. Šalles un lakatus izmantot nedrīkst! “ Citāta beigas.

Tātad nedrīkst, bet tu sludini, ka drīkst!:)

Saiti uz šo informāciju Veselības ministrijas mājas lapā tev jau iedevu, tur viss ir redzams un izlasāms. Bet pievienošu vēlreiz.

https://www.vm.gov.lv/lv/covid19/jautajumiatbildes_par_sejas_maskam/

Diskusijā ar tevi kārtējo reizi pārliecinājos, ka kliķes piekritēju, troļļu un līdzskrējēju vidū nav gandrīz neviena adekvāta un ar savu galvu domājoša cilvēciņa, kas liek ar skumjām saprast, ka lielas daļas tautas degradācijas pakāpe ir ļoti nopietna, turklāt jādomā, neatgriezeniska. Jo tādi kā jūs taču ir itin labs materiāls, ko likt, jā, varbūt ne augstākos, bet kaut kādos amatos, kuros atrodoties, jūs bez ierunām, bez jebkādas kritiskas spējas analizēt, pildāt sev uzdotās pavēles. Un tā kliķe ir radījusi veselu slāni sev bez ierunām klausošu nejēgu baru, dažiem no kuriem vēl dota atļauja pieņemt lēmumus, kas nereti izšķir citu cilvēku dzīves un likteņus. Un briesmīgi, ka kliķes augstākajos ešelonos arī ir līdzīgi tikai norādēm un regulām klausoši roboti, kam tautas un cilvēku likteņi ir pie vienas vietas, jo viņi dara tikai to, ko saka Brisele. Pat pārcenšas bieži, jo laikam cer uz to, ka viņiem kā iztapīgiem krančiem saimnieki atmetīs kādu kaulu no lielā dzīru galda. Bet varbūt tu pat vēl neesi ticis līdz pirmajam pakalpības līmenim, jo pārāk infantils izklausies, varbūt tu esi Latvijas izglītības sistēmas upuris, tās sagraušanas rezultātā dzemdināts produkts, ko iesāka Piebalgs (LC), tagad – Vienotība, toreiz LC laika kā izglītības ministrs. Nezinu. Bet bilde ir pārāk bēdīga. Kāpēc ar tevi tik ilgi diskutēju: tu jautāsi? Tāpēc, lai izprastu, cik dziļi puve ir skārusi Latvijas sabiedrību. Bet ir labā ziņa, domājoši cilvēki mostas, viņi ir ar spējām radoši risināt jautājumus, kas biorobotiem nav dots, tāpēc cerība, ka tā šļura, kas kā melna lipīga darva pārklājusi Latviju un neļauj tautai elpot, tiks aizvākta, aug ar katru dienu ģeometriskajā progresijā. Tiesa, tam vajadzīgs veco, dzīves gudro, un viedo cilvēku padoms, kurus tādas viņķeles un Ārstu biedrības ētikas komisijas steidz iznīcināt. Neizdosies!

Atbildēt

aha

12.10.2020. 22:30

»

cilveks444

Twiitterī izlasīju, ka pati bezcerīgākā cīņa, ir censties cīnīties ar muļķību un aprobežotību, kāda cita galvā. Ir arī teiciens – necīnies ar muļķi, tas tevi novilks līdz savam muļķa līmenim. Tāpēc riskēju nolaisties līdz tavam līmenim, bet tomēr, gadījumā, ja kāds lasa komentārus, atbildēšu, lai cilvēki...


Nu nenolaidīšos es līdz tavam līmenim pat neceri.
Atkal tu ar savu literatūru, turklāt vēl pilnīgi anonīmu. Pat piesauktajā anotācijā nav ne vārda par to, ka šalle vai lakats nav sejas mutes un deguna aizsegs, bet ir uzskaitīti tikai daži aizsegu veidi. Turklāt anonīmajā literatūrā tiek teikts, ka sejas vairogus var lietot papildus maskai, lai gan anotācijā nepārprotami rakstīts, ka tos var lietot vienus pašus bez maskas.

Atbildēt

cilveks444

12.10.2020. 19:40

»

aha

Ko tu man to literatūru drukā un visādus dzeltenus un ne tik dzeltenus portālus citē? Es tev iedevu konkrētu citātu no grozījumiem MK noteikumos, kur nav ne vārda par maskām...


Twiitterī izlasīju, ka pati bezcerīgākā cīņa, ir censties cīnīties ar muļķību un aprobežotību, kāda cita galvā. Ir arī teiciens – necīnies ar muļķi, tas tevi novilks līdz savam muļķa līmenim. Tāpēc riskēju nolaisties līdz tavam līmenim, bet tomēr, gadījumā, ja kāds lasa komentārus, atbildēšu, lai cilvēki neuzķeras uz taviem muļķīgajiem paziņojumiem. Lai gan vispār tu izskaties nožēlojams, jo, pat labi redzot, ka tev par to, ka masku vietā joprojām drīkstot nēsāt šalles un lakatus, nebija taisnība, tu lien atkal laukā no sava troļļa aizgalda un velc veco dziesmu. Ja kāda viena vietne būtu ziņojusi, ka tagad nevar nēsāt tos lakatus un šalles, tad, jā, varētu pieļaut, ka tā ir kāds “dzeltens” portāls. Bet par to ziņo visur, visos medijos, arī vm.gov.lv. Vai tu apjēdz, ka tā ir Veselības ministrija? Jeb tev smadzenes pilnīgā putrā sagājušas?

Citēju, kas rakstīts vm.gov.lv (Veselības ministrijas oficiālajā vietnē)

“MK1 noteikumos ir rakstīts, ka jālieto mutes un deguna aizsegi. Kāpēc runājat tikai par sejas maskām?
Jā, Ministru kabineta noteikumos lietotais jēdziens ir “mutes un deguna aizsegs”, bet papildinoši noteikumu anotācijā minēts: ”Kā mutes un deguna aizsegu var lietot medicīniskās, nemedicīniskās jeb higiēniskās maskas, kā arī vizierus un sejas vairogus”. Tas nozīmē, ka papildu sejas maskām drīkst izmantot arī sejas vairogus, kas bieži darināti no plastmasas (tos izmanto, piemēram, biļešu kontrolieri).
 
Vēlamies uzsvērt, ka šobrīd pretstatā situācijai pavasarī, sabiedrībai ir vairāk pieejamas maskas. Šalles un lakatus izmantot nedrīkst!
 
Kāpēc nedrīkst izmantot šalles un lakatus?
Šobrīd pieejamie pētījumi liecina, ka tas nav efektīvi – šallēm un lakatiem audums bieži ir tāds, kurš neaiztur pietiekami pilienus, kas izdalās no mutes un deguna.
Tāpat šalles un lakati nebūtu cieši pieguļoši sejai utt. Savukārt pēc izmantošanas tie paliktu ap kaklu kopā ar potenciāli izdalīto vīrusu. Maska savukārt pēc izmantošanas uzreiz jāieliek maisiņā. “

https://www.vm.gov.lv/lv/covid19/jautajumiatbildes_par_sejas_maskam/


Vēlreiz citāts īsumā no VM: “Vēlamies uzsvērt, ka šobrīd pretstatā situācijai pavasarī, sabiedrībai ir vairāk pieejamas maskas. Šalles un lakatus izmantot nedrīkst!”

Tāpēc turpmāk vairs nepazemo sevi un ej dancot “pagalmā” kopā ar citiem tavas sugas elementiem. Kas tie tādi, tu uzzināsi “Pērkons” dziesmā.

Atbildēt

aha

12.10.2020. 16:30

»

cilveks444

Vēl viena vietne, kur teiks, ka lakati un šalles nederēs vairāk. Tas ir lvportals.lv. Kas tad tur rakstīts? Lasām, rūpīgi lasām, lai ielāgotu...


Ko tu man to literatūru drukā un visādus dzeltenus un ne tik dzeltenus portālus citē? Es tev iedevu konkrētu citātu no grozījumiem MK noteikumos, kur nav ne vārda par maskām!!

1. Papildināt noteikumus ar 6.3.1 apakšpunktu šādā redakcijā:

"6.3.1 no 2020. gada 7. oktobra līdz 6. novembrim sabiedriskajā transportlīdzeklī pasažieri, izņemot bērnus līdz 13 gadu vecumam, lieto mutes un deguna aizsegus;".

2. Izteikt 67.2. apakšpunkta ievaddaļu šādā redakcijā:

"67.2. personas, izņemot bērnus līdz 13 gadu vecumam, lieto mutes un deguna aizsegus:".

https://likumi.lv/ta/id/317781-grozijumi-ministru-kabineta-2020-gada-9-junija-noteikumos-nr-360-epidemiologiskas-drosibas-pasakumi-covid-19-infekcijas

Atbildēt

izgludini masku

12.10.2020. 09:50

»

cilveks444

Jā, un īpaši aprobežotajiem, kuri ir tik ļoti tālu no realitātes Latvijā...


ar karstu gludekli, smadzenes taču it kā ir visiem. Un maksa neizdomāja ne Vinķele, ne Kariņš. Es neliktu, bet idiotu dēļ jāliek, jo tie ķērc ... dažs zābaks pat cimdus pieprasa, kaut gan cimdi nu 100% ir tikai mana problēma

Atbildēt

cilveks444

12.10.2020. 07:00

»

aha

Apsveicu, lieliski apstiprināji faktu par idiotu un jautājumiem, bet pacentīšos atbildēt...


Vēl viena vietne, kur teiks, ka lakati un šalles nederēs vairāk. Tas ir lvportals.lv. Kas tad tur rakstīts? Lasām, rūpīgi lasām, lai ielāgotu!

“Lai ierobežotu Covid-19 infekcijas slimības izplatību, no trešdienas, 7. oktobra, uz mēnesi tiek ieviesta obligāta sejas masku lietošana sabiedriskajā transportā. Prasība netiek attiecināta uz bērniem līdz 13 gadu vecumam, kā arī personām ar kustību vai psihiskās veselības traucējumiem, kuru dēļ masku nav iespējams uzvilkt. Jāpatur prātā, ka šoreiz jāizmanto medicīniskās vai higiēniskās maskas, respiratorus vai sejas vairogus, jo lakati, šalles vai līdzīgi deguna un mutes aizsegi nevar pasargāt no infekcijas izplatīšanās, norāda epidemiologi. Noteikumi attiecas arī uz pašvaldību organizētajiem skolēnu pārvadājumiem.”

https://lvportals.lv/skaidrojumi/320584-sejas-maskas-sabiedriskaja-transporta-papildu-drosiba-nevis-ierobezojums-2020

Atbildēt

cilveks444

12.10.2020. 06:51

»

aha

Apsveicu, lieliski apstiprināji faktu par idiotu un jautājumiem, bet pacentīšos atbildēt...


Jā, un īpaši aprobežotajiem, kuri ir tik ļoti tālu no realitātes Latvijā.

Būvmateriālu veikali, īpaši Depo, kur ejas ir šauras, ir izcili laba vieta, kur noķert vīrusus. Lai kaut ko nopirktu, nav izvēles. Jo izvairīties no ļoti tuvas saskarsmes praktiski ir neiespējami. Kāpēc? Tāpēc, ka cilvēki iet un neievēro nekādu distanci. Nevar iepirkties, ja, gribot ievērot distanci, ir jārikšo pa veikalu riņķī, nemitīgi bēgot no tiem, kas burtiski grūžas virsū. Sabiedriskajā transportā viņi vismaz pārsvarā stāv vai sēž vienā vietā. Bet veikalos, tajā skaitā Depo, ņemas kā aptrakuši, jo neviens nevēlas iepirkties veselu dienu, gaidot, kad vieta pie plaukta vai stenda atbrīvosies. Tā, lūk, tas ir, ja neesi informēts. Nākamais! Cilvēki Latvijā ir nabadzīgi. Šobrīd maskas ir lētākas, bet pirms tam vienreizējās lietošanas maska maksāja ap 1 eiro. To tu noteikti arī nezināji. Tātad ne mazāk kā 2 eiro dienā, ja brauc ar vienu transportu uz un no darba. Bet, ja ar diviem, tad jau 4 eiro. Parēķini ar kādām 22 darba dienām mēnesī un sapratīsi, kāpēc cilvēki nesās tās maskas daudz ilgāk, kā drīkst. Un ar šo realitāti ir jārēķinās, pat šobrīd, kad maskas tiešām ir lētākas. Laikam nogrūž Viņķeles iepirktos brāķus?! Un, ja Viņkele tiešām rūpētos par cilvēku veselību, tad nekad neliktu nēsāt uzpurņus, nu, tās maskas veseliem cilvēkiem. Jo tas ir idiotisms. Tāpat kā tava nespēja loģiski domāt, un nezināšana, kā tad īsti cilvēki Latvijā dzīvo. Tā, lūk, kliķes klauniņ!

Atbildēt

cilveks444

12.10.2020. 06:35

»

aha

Apsveicu, lieliski apstiprināji faktu par idiotu un jautājumiem, bet pacentīšos atbildēt...


Te tev nav, ko rauties pušu ar tām maskām, jo to, ka lakati un šalles nederēs, ziņoja gan mediji, gan izglītības iestādes, gan arī Veselības ministrija!

Lūk, kas lasāms mk.gov.lv vietnē, ziņa no Veselības ministrijas. Īsumā: “ No 7. oktobra sabiedriskajā transportā obligāti jālieto sejas maskas. ....Lai, lietojot sejas maksas, tām būtu efekts, tās ir jālieto pareizi. Sabiedriskajā transportā drīkst izmantot higiēniskās auduma maskas, ko var uzšūt arī pats, vizierus (sejas vairogus) vai vienreizlietojamās medicīniskās maskas, ko var iegādāties, piemēram, aptiekā.

https://www.mk.gov.lv/lv/aktualitates/no-7-oktobra-sabiedriskaja-transporta-obligati-jalieto-sejas-maskas

Tātad par lakatiem un šallēm nekas nav minēts.

Sekojoši - šalles un lakati vairs netiek lietoti, ko apstiprina arī ziņas no Jūrmalas Majoru vidusskolas, kur, domāju, pedagogi noteikti būs īpaši rūpīgi noskaidrojuši, kādas ir izmaiņas no 7.oktobra.

Kur lasām: “Atbilstoši grozījumiem Ministru kabineta 2020. gada 9. jūnija noteikumos Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” sākot no 7. oktobra ir obligāta prasība lietot sejas maskas sabiedriskajā transportā, tai skaitā skolēnu autobusā. Sejas masku var nelietot bērni līdz 13 gadu vecumam (sākot no 13 gadu vecuma maska ir jālieto), jo svarīgi ir masku valkāt pareizi. Var izmantot auduma masku vai medicīnisko masku, bet nav atļauts sejas maskas vietā izmantot šalli vai lakatu. Prasība lietot sejas maskas sabiedriskajā transportā noteikta līdz 6. novembrim, taču, ja epidemioloģiskā situācija neuzlabosies, šāda prasība varētu tikt saglabāta ilgāku laiku.”

http://majoruskola.lv/2020/10/07/par-sejas-masku-lietosanu-sabiedriskaja-transporta/

Skaidri un gaiši sacīts – lakati un šalles neder. Tas pats izskanēja TV ēterā, ja pareizi atceros tad “Preses klubā”. To paziņoja “Preses kluba” vadītājs.

To pašu raksta “Jauns.lv” - skatīt: Jau šodien sabiedriskajā transportā obligāti jāliek maskas. Nē, lakatiņš vai šalle šoreiz nederēs.

Tāpēc atslābsti un seko uzmanīgāk līdzi, kādu informāciju sniedz tie, kas COVID19 tēmu nemitīgi tur fokusā.

Atbildēt

aha

12.10.2020. 05:20

»

cilveks444

Kā reiz, idiotiem nekādu jautājumu nerodas, tāpat kā tiem, kuriem ir izskalotas smadzenes. Nekādu jautājumu, nekādu! Teiks – maskas nepalīdz, dziedās līdzi. Tieši tā, ka maskas nepalīdz COVID19 histērijas sākotnējā fāzē dziedāja Latvijas atbildīgās amatpersonas. Un mediķi dziedāja šiem līdzi. Ne visi...


Apsveicu, lieliski apstiprināji faktu par idiotu un jautājumiem, bet pacentīšos atbildēt.
Pirmkārt, neviens nekad nav apgalvojis, ka maskas nepalīdz ierobežot vīrusa izplatību. Tas, kas tika teikts, ka maska nenodrošina nesaslimšanu tās valkātājam!
Otrkārt, joprojām ir derīgas arī šalles un lakati, jo MK noteikumos skaidrā latviešu valodā ir rakstīts- 6.3.1 no 2020. gada 7. oktobra līdz 6. novembrim sabiedriskajā transportlīdzeklī pasažieri, izņemot bērnus līdz 13 gadu vecumam, lieto mutes un deguna aizsegus;
Treškārt, Tērbatas ielas tusiņam piegrieza skābekli uzreiz pēc pirmās dienas, bet tikai idiots var aizdomāties līdz tam, ka būvmateriālu veikalā cilvēki kā sabtransportā pusstundu stāv barā piespiedušies viens otram pie viena plaukta un atvērtām mutēm aplūko tur esošo.
Ceturtkārt, tas cik ilgi un tu valkāsi masku un mainīsi to ir tikai un vienīgi tava atbildība, vari kaut ar to, kā idiots, izmazgāt ateju un tad likt uz sejas, bet tas nekādi neapdraudēs apkārtējos, varbūt pat plīdzēs, jo viņi turēsies pa gabalu no tādasmirdoņas.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 23:11

»

Ne jau visi ir tādi izdzimteņi, ka pārgrauzīs savam bērnam rīkli, lai nodzīvotu pāris mēnešus ilgāk


Absolūti nepareizs spriedelējums, tipisks kliķes troļļu retorikai. Pirmkārt, statistika rāda, ka bērni ar COVID19 smagi neslimo, tātad viņi nepretendēs lielā skaitā uz intensīvās terapijas nodaļām. Otrkārt, jautājums, kuru glābs mediķi, ja būs jāizšķiras – smagi slimu kliķes politiķi, vai slimu bērnu invalīdu? Domāju, lasot un vērtējot kliķes troļļu komentārus, kā arī varturu retoriku, jautājumu nav.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 23:07

»

fakts

Igaunijā nav tik daudz dažādu mēslu, kas lepojas ar nodokļu nemaksāšanu, tāpēc arī nav vajadzīgs tik daudz cilvēku lai tos mēslus utilizētu


Igaunijā ir prognozējami un paceļami nodokļi, Igaunijā ieņēmumi dienests ir draudzīgs uzņēmējiem, tas nevajā un nepielieto pārmērīgas represijas. Igaunijā, jau kopš Atmodas laikiem bija arī cita veida politiķi, pie varas. Lūk, kur visa “sāls”. Cilvēkos, kuri ir pie varas un ierēdņos, kas nekaro pret savu tautu. Igaunijā nav arī OIK. Ui, kur daudzas lietas ir pilnīgi citādi risinātas. Arī atbalsts ģimenēm ar bērniem, viņiem jau tauta vairs neizmirst, bet Latvija ir viena no visstraujāk izmirstošajām valstīm pasaulē. Esam pirmajās rindās.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 23:01

»

aha

"pat neesot mediķiem, rodas vesela gūzma jautājumu


Kā reiz, idiotiem nekādu jautājumu nerodas, tāpat kā tiem, kuriem ir izskalotas smadzenes. Nekādu jautājumu, nekādu! Teiks – maskas nepalīdz, dziedās līdzi. Tieši tā, ka maskas nepalīdz COVID19 histērijas sākotnējā fāzē dziedāja Latvijas atbildīgās amatpersonas. Un mediķi dziedāja šiem līdzi. Ne visi, bet daudzi, kuriem deva vārdu mediji. Tad radās jaunas idejas, ka maskas jāvalkā, bet var iztikt arī ar šalli vai lakatiņu. Atkal nekādu jautājumu pūlim. Kā saka, tā dara. Tagad redz, pēkšņi lakatiņi un šalles vairs nav derīgi. Kāpēc jautās jebkurš, kurš spēj kritiski spriest? Kas ir mainījies? Vai Viņķeles sapirktās brāķa maskas neizpirka? Ha, bet tā ir loģiska atbilde. Vismaz viena no pilnīgi saprātīgām versijām, varbūt pat ne pati šausminošākā. Nākamais! Pavisam vienkārši! Tusiņš, lai reklamētu zināmus politiķus, uz Tērbatas ielas nav bīstams, vazāšanās pa būvniecības veikalu Depo bez maskām nav bīstama, bet braukšana transportā ir. Kā tad tā, jautās jebkurš, kuram veselais saprāts piemīt? Kā tas var būt? Ko? Kāds pačukstēs, Tērbatas ielas tusiņā taču liberasti reklamējās, bet Depo viens no īpašniekiem ir varai pietuvinātais Rungainis. Re, cik viss ir elementāri. Bet idioti tik dziedās līdzi to meldiņu, ko vilks Viņķele&Co. Pat nepajautās, cik reizes Latvijas iedzīvotājs parastais, lai neiztērētu maskām brokastu naudu, vidēji nēsās vienu masku, kamdēļ apdraudēs sevi vēl vairāk, nekā tad, ja viņš būtu bez maskas. Un maska jau nepasargā, ja varam ticēt tam, ko saka mediķi. Bet samirkusi maska, pilna ar baktērijām, valkāta reizes 5 vismaz, oi, kur daudzas slimības pievilks. Bet, kas tad idiotiem par to daļas, ja viņu parādes priekšgalā Viņķele soļo?

Atbildēt

fakts

11.10.2020. 22:47

»

cilveks444

...


Igaunijā nav tik daudz dažādu mēslu, kas lepojas ar nodokļu nemaksāšanu, tāpēc arī nav vajadzīgs tik daudz cilvēku lai tos mēslus utilizētu!

Atbildēt

11.10.2020. 22:40

»

Kaža

Bet tiem tagad jaunajiem arī pienāks vecums.Vai adekvāti cilvēki apzināti gatavo sev galu,par kādu tagad cīnās? No kurienes tādi briesmoņa


Ne jau visi ir tādi izdzimteņi, ka pārgrauzīs savam bērnam rīkli, lai nodzīvotu pāris mēnešus ilgāk.

Atbildēt

Kaža

11.10.2020. 22:10

»

Zuze

Cilvēki, attopieties! Es lasu un brīnos, kā bērnu!!!! ārsts var rakstīt šādu demogoģiju, absurdu un populismu. Ir skaidrs, ka runa neiet par ikdienas ārstēšanu, bet gan par stundu X, kas var pienākt, lai gan mēs visi ceram, ka nepienāks. Šī stunda X pienāca Itālijā, kur medicīna droši vien ir 3x augstākā...


Tipiska varneša antihumāna,kriminālā šļupstēšana,kuram nekad nesaprast,kādas briesmīgas idejas un salīdzinājumi tiek pausti,sevišķi,ja tas nāk no mediķu vai sociālo darbinieku aprindām.Tas varētu būt arī okupācijas laiku totalitārisma un Gulaga ideologu un praktiķu prāta aptumsuma recidīvs.

Atbildēt

ha-ha

11.10.2020. 21:54

»

OK

Samazināsim algas skolotājiem, ugunsdzēsējiem un policistiem, samazināsim pensijas un valsts iestāžu augstākos ierēdņus aizstāsim ar šo iestāžu sētniekiem un nodrošināsim veselības nozares prioritāti


Sētnieki ir daudz lielāks deficīts,bet ieredņu daudzums ir vajadzīgs pašiem ieredņiem un ir nelielai valstij neefektī va un dārga darba piemērs,kādu nekad neatļausies neviens uzņēmējs.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 20:49

»

ir jau vēl starp ārstiem arī cilvēki, bet žēl, ka tikai proporcijā 1:8

No morāles un ētikas viedokļa rakstā viss pareizi. Tikai, manuprāt, tiem, kuri nemaz nenonāks slimnīcā, ir daudz lielākas iespējas izdzīvot, nekā tiem, kurus izmocīs ar ventilatoriem


Piekrītu, jo ziņas par to, kas notiek ar tiem, kuriem ir vajadzīga plaušu ventilēšana, nav viennozīmīgas. Tiesa, Latvijā šo tēmu mediķi ne īpaši vēlas iztirzāt, jo laikam jau vairums ir vienkārši sistēmas zobratiņi, kas pilda savu zobratiņa uzdevumu. Teikšu, ka esmu vīlies Latvijas mediķos, jo arī par COVID19 viņi baidās runāt atklāti, bīstas minēt faktus, kas varētu apgāzt coronavīrusa sektantu reliģiju. Lai gan ar veselo saprātu apveltītam cilvēkam, kurš spēj loģiski spriest, pat neesot mediķiem, rodas vesela gūzma jautājumu, uz kuriem atbildes rodas pašas no sevis, ja vien cilvēks draudzējas ar galvu.

Bet tēma par to, ka intensīvās terapijas gultas vietas netiks nodrošinātas visiem krīzes gadījumā, jau nav tikai tēma par COVID19. Panikas un baiļu dēļ tieši COVID19 histērijas pavēnī ir vieglāk iebarot faktu, ka visi netiks glābti principā. Ka vecajiem, vārgajiem, slimajiem un varai nevajadzīgajiem pēc citiem kritērijiem, ir lemts mirt. Ka var leģitimizēt tādā veidā kaut ko tādu, par ko nacistus tiesāja. Tas tiek tādā veidā iebarots sabiedrības locekļu apziņā, ka it kā, vadoties pēc sabiedrības interesēm, mēs drīkstam kādu sūtīt nāvē, turklāt mums par to pat nav jāizjūt sirdsapziņas pārmetumi, bet ārsti drīkst pat neievērot Hipokrāta zvērestu.

Protams, ne katrs spēj uzmodelēt situācijas attīstību mazliet uz priekšu. Nu, pieņemsim, ir miruši visi vecie un slimie?! Ko tālāk? Atkal vietu nav. Nāks nākamais kritērijs. Piemēram, dalot pēc profesijām. Teiksim, varas pārstāvji lemj, ka dzīvot nav pelnījuši, oi, ne jau Saeimas deputāti un gļēvie MK locekļi, bet, piemēram, tie paši skolotāji. Jo nu visi mācīsies attālināti un viņus apmācīs viens skolotājs-robots, kuru ieprogrammēs zombēt smadzenes. Kāds teiks, ko niekus, sirreāla aina, tā nevar būt! Nu, nu, kāds naivums, kāda lētticība. Ja tā turpināsies, un tā arī turpinās, tad viss kas var būt. Galvenais ir sagatavot augsni, iestellēt smadzenes sabiedrībai, lai tā nenolinčotu šādu prettautisku un anti cilvēcisku lēmumu pieņēmējus. Kas arī tiek darīts.

Atbildēt

ir jau vēl starp ārstiem arī cilvēki, bet žēl, ka tikai proporcijā 1:8

11.10.2020. 19:59

No morāles un ētikas viedokļa rakstā viss pareizi. Tikai, manuprāt, tiem, kuri nemaz nenonāks slimnīcā, ir daudz lielākas iespējas izdzīvot, nekā tiem, kurus izmocīs ar ventilatoriem.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 19:16

»

fakts

Latvijā ir viens no zemākajiem nodokļu slogiem rēķinot pret IKP, bet savu 1000 eiro salīdzinājumu vari iebāzt ... Igaunijā par 1000 eiro tev neviens nedarīs darbu par kuru te tu tos maksā. Tur tev par to pašu darbu nāksies maksāt vairāk nekā Latvijā ar visiem nodokļiem



Tu jau vari rēķināt, cik uziet, kamēr pēcpuse putās, manipulēt ar skaitļiem, ar viltīgi noformētu statistiku, kas ir Latvijas varturu jājamzirdziņš, jo, piemēram, var atrast salīdzinājumus, ka Latvija dzīvo zaļi, salīdzinot ar - kā Šteins raksta: “ Papua Jaungvinejas IKP vēlīnajā feodālisma periodā un Burkinafaso IKP uz vienu iedzīvotāju 19.gs. beigās”, bet FAKTS ir tāds, ka Igaunija ar krietni mazāku nodokļu iekasēšanas aparātu (VID), iekasē daudz vairāk, kā Latvijas VID, kas atkal liecina par FAKTU, ka nevis represijas dos rezultātu, bet tas, kāda ir valsts nodokļu politika un valsts varas attieksme pret tautu.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 19:01

»

OK

Samazināsim algas skolotājiem, ugunsdzēsējiem un policistiem, samazināsim pensijas un valsts iestāžu augstākos ierēdņus aizstāsim ar šo iestāžu sētniekiem un nodrošināsim veselības nozares prioritāti


Nē, gluži pretēji! Vispirms izveidosim valsti, kurā uzņēmēji ir gaidīti, kurā bizness spēj attīstīties, kur nav visādi OIK un pārmērīgi nodokļi, kas uzkrauti, lai barotu nevis veselības aprūpi, bet siles lopiņus, kuru ir savairojies melnais tūkstotis. Jo liekēžu ierēdņu armiju, partijas, politiķus un valsts akciju sabiedrību valdes locekļus, kas pietuvināti partijām, baro līdz ūkai salīdzinoši neliels skaits reālu darbu daroši cilvēki – uzņēmēji un viņu darbinieki. Pirmās Latvijas brīvvalsts laikā bija gan mazāk ministriju, gan krietni mazāk ierēdņu, toreiz bez modernām tehnoloģijām tika ar visu galā, tagad, kad padomnieks padomnieka galā visur pils ar uz tautas rēķina parazitējošiem nelgām, kas domā tikai par to, kā iekasēt lielākus meslu no iezemiešiem, tas ir – no tautas. Viņi ir iznīcinājuši paaudzi pēc paaudzes, radījuši pokemonu paaudzes, kas ir kā vadāmi roboti, kas nesajēdz, ka tikko viņi kļūs par traucēkli parazītiem, kas pie varas, iznīcinās arī viņus. Un tātad – tikko cilvēki jutīs, ka valsts vara nevis dīrā no viņiem deviņas ādas, bet ir pirmie ierindā, lai kalpotu tautai un valstij, ir gatavi ziedoties idejas un cēla mērķa labā, arī cilvēki ies un pastāvēs par valsti, maksās saprātīgu tiesu valsts aparāta uzturēšanai. Un šīs tiesas, ja valsts plauks un attīstīsies ar uzviju pietiks gan policistiem, gan mediķiem, gan skolotājiem, gan veselības aprūpei, gan pensionāriem, gan invalīdiem, gan ģimenēm ar bērniem, gan bērniem vispār. Pretējā gadījumā, ja notiks tā, kā notiek pašreiz, kad vara izvērš genocīdu un kara darbību pret tautu, naudas nepietiks drīz vien pašiem uz tautas rēķina parazitējošiem varturiem. Ko šie, padzinuši no Latvijas simtiem tūkstošu darbarūķu, jau tagad jūt. Tāpēc arī plosās kā negudri, rīkojas, kā pēdējo dienu dzīvotu, kas ir pareizi, jo jūt savu drīzu valdīšanas galu.

Atbildēt

OK

11.10.2020. 18:38

»

cilveks444

Un vēlreiz, un vēlreiz! Veselības aprūpei naudas pietiktu, tur nav nekādu problēmu, tā ir kliķes darboņu izdomāta problēma, izzīsta no pirksta. Jo naudai veselības aprūpei ir jābūt prioritārai, jo tikai vesela sabiedrība var produktīvi darboties, lai celtu ekonomiku. Un vesela sabiedrība rodas arī no...


Samazināsim algas skolotājiem, ugunsdzēsējiem un policistiem, samazināsim pensijas un valsts iestāžu augstākos ierēdņus aizstāsim ar šo iestāžu sētniekiem un nodrošināsim veselības nozares prioritāti.

Atbildēt

fakts

11.10.2020. 18:35

»

cilveks444

Pirms oponēt, lūdzu izlasīt visu diskusiju! Tāpēc nākas atkārtoties: Nodokļu slogs Latvijā jau tāpat ir augsts, mēs labi zinām, ka, lai samaksātu darbiniekam uz rokas, piemēram, 1000 eiro, Latvijas uzņēmējam tas sanāk krietni dārgāk, kā Lietuvas vai Igaunijas uzņēmējam. Nodokļi ir jāpadara samaksājami...


Latvijā ir viens no zemākajiem nodokļu slogiem rēķinot pret IKP, bet savu 1000 eiro salīdzinājumu vari iebāzt ... Igaunijā par 1000 eiro tev neviens nedarīs darbu par kuru te tu tos maksā. Tur tev par to pašu darbu nāksies maksāt vairāk nekā Latvijā ar visiem nodokļiem!

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 17:32

»

tāpēc veselības pakalpojumus

proporcionāli nomaksātiem nodokļiem, ēnu ekonomika var arī mirt


Un vēlreiz, un vēlreiz! Veselības aprūpei naudas pietiktu, tur nav nekādu problēmu, tā ir kliķes darboņu izdomāta problēma, izzīsta no pirksta. Jo naudai veselības aprūpei ir jābūt prioritārai, jo tikai vesela sabiedrība var produktīvi darboties, lai celtu ekonomiku. Un vesela sabiedrība rodas arī no tā, ka sabiedrība zina, ka par viņu rūpēsies vara, ka slimajiem nebūs jāpaļaujas uz ziedojumiem, ka cilvēks Latvijā ir prioritāte. Ja tas nenotiek, tad rodas depresijas, izdegšanas un viss pārējais, kamdēļ tā vietā, lai ar nelieliem līdzekļiem cilvēku veselību savestu kārtībā, nākas sastapties ar hroniskiem slimniekiem, ar smagiem invalīdiem.

Bet varu vēlreiz minēt, ka nav jābūt ģēnijam un ļoti gudram, lai redzētu, ka tas, ka mēs tiekam grūsti uz kraujas malu, lai mūs ziedotu kādu citu vajadzībām, kuri ir noskatījuši Latviju, kā itin labu zemi dzīvošanai, notiek ar nodomu un mērķtiecīgi. Ar to arī viss izteikts. Un kliķes darboņi var vervelēt par sazvērestības teorijām, bet pietiek pavērot kontingentu, kas bija VVF padomnieku rindās, tos, kas bija uz VVF inaugurācijas balli, kā arī tos, kas šobrīd ir viltvārža padomnieki, un bija inaugurācijas balles viesi, lai viss taptu skaidrs, lai acis atvērtos daudziem.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 17:32

»

tāpēc veselības pakalpojumus

proporcionāli nomaksātiem nodokļiem, ēnu ekonomika var arī mirt


Pirms oponēt, lūdzu izlasīt visu diskusiju! Tāpēc nākas atkārtoties: Nodokļu slogs Latvijā jau tāpat ir augsts, mēs labi zinām, ka, lai samaksātu darbiniekam uz rokas, piemēram, 1000 eiro, Latvijas uzņēmējam tas sanāk krietni dārgāk, kā Lietuvas vai Igaunijas uzņēmējam. Nodokļi ir jāpadara samaksājami, tādi, lai tie nebūtu kā represijas, bet tādi, kas ļautu arī dzīvot un attīstīties. Gan cilvēkiem, gan uzņēmējiem. Kas gala iznākumā radītu arvien lielākas investīcijas, nodokļu maksātāju klāstu.

Tam vajag likvidēt gan OIK, gan samazināt VID štatus, kas ir pārāk uzpūsti, tam vajag VID no represīva orgāna, kaut kāda mūsdienu Gestapo, pārtapt par uzņēmējiem palīdzošu un pretimnākošu institūciju. Tam atkal vajag politisko gribu. Īsumā stāsts ir tāds, ka gadījumā, ja visi maksātu, teiksim, zināmu daļu no ienākumiem, kas būtu “paceļama”, būtu gan vairāk maksātāju, gan bizness attīstītos, arī iekšējais patēriņš utt.

Kopsummā ienākumi no nodokļiem būtu lielāki – līdzīgi, kā tas ir Igaunijā. Bet Latvijai ar mūsu cilvēki zināšanām un prāta resursiem, ir visas iespējas Igauniju apsteigt. Taču Latvijā kliķe tikai uzliek un uzliek nodokļus. Vienu pēc otra, neloģiskus un mokošus. Tajā pašā laikā tos meslus, ko ievāc VID, varas kliķe iztērē izšķērdīgi un nelietderīgi, kas atkal nemudina maksāt nodokļus, ja mēs redzam, ka tos izmanto partijas (šauras cilvēku grupas) sava pašlabuma nodrošināšanai, kamdēļ nekaunas grābt un grābt no tautas maka.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 16:03

»

Jūsu pirmajiem teikumiem piekrītu! Bet "zaļo koridoru" 88 - gadīgā mamma sagaidīja pēc nepilnas nedēļas. Bija jānoskaidro : ir, vai nav. Izskatās, ka Latgalē savādāka mediķu attieksme


Paldies, ka izlasījāt, bet es piemetināju, ka, citēju: "Jo pēc pirmās fāzes nāk nākamās, kurām "zaļais" koridors vairs nav paredzēts, līdz ar ko tiek nolaists uz grunti pat sākumā ārstēšanā iegūtais laiks. Viss kvotas priekšā, rindas bez gala. Nauda nav iedalīta pat modernās aparatūras pielietošanai." Respektīvi: cik zināms no medijiem un mediķiem, tad "zaļais" koridors darbojas, bet tas ir iesākumā, jo tikko ir jāiziet atkārtotas procedūras un izmeklējumi, stājas spēkā kvotas, kamdēļ laiks ir nokavēts un cilvēki mirst. Un vēl, nebūsim naivi, ir taču zināms, ka Latvijā vēža gadījumā cilvēkus ārstē ar novecojušām metodēm, ne tiem labākajiem medikamentiem, un pat, ja jauna aparatūra ir nopirkta, kā tas ir ar sieviešu krūts vēža ārstēšanu, tad tai nav pieejami vajadzīgie izejmateriāli, kuri tiek izmantoti operāciju laikā, līdz ar ko, šī aparatūra nav izmantojama.

Atbildēt

cilveks444

11.10.2020. 15:48

»

Zuze

Cilvēki, attopieties! Es lasu un brīnos, kā bērnu!!!! ārsts var rakstīt šādu demogoģiju, absurdu un populismu. Ir skaidrs, ka runa neiet par ikdienas ārstēšanu, bet gan par stundu X, kas var pienākt, lai gan mēs visi ceram, ka nepienāks. Šī stunda X pienāca Itālijā, kur medicīna droši vien ir 3x augstākā...


Problēma nav tur, ka krīzes brīdī, var nepietikt gultas vietas intensīvajā terapijā, problēma ir tur, ka kliķe, runājot par to, ka veselības aprūpe šiem ir pirmajā vietā, nemaz negrasās kaut ko uzlabot, bet nolaiž visu līdz kliņķim, līdz stāvoklim, kad vēža slimniekiem iepirktā aparatūra nestrādā, kad vecos cilvēkus ātrā palīdzība negribīgi ved uz slimnīcu, kad mirstošus cilvēkus ārstniecības iestādes cenšas aizsūtīt uz mājām, lai tur tie mokās mirtu.

Ja kliķe bazūnē, ka ir tik satraukta par tautu, ka militāristu un ieroču tirgoņu rīklēs grūž nenormāli lielus līdzekļu, tad jājautā šiem neliešiem, kā tad viņi domā glābt tautu, ja tā X stunda reiz pienāks, ja intensīvās terapijas gultu vietu nepietiks kara gadījumā, ja slimnīcas, kuras varēja darboties, ir slēgtas, ja mediķi bēg prom no Latvijas, jo algas viņiem ir niecīgas, ja pat likumā ierakstīto algu pielikumu, mediķiem nedod. Un klaji ņirgājas par viņiem?

Ja varas “elite”, kas, droši vien, taču sev ir nodrošinājusi tās 10% intensīvās terapijas gultas vietu, kuras taupīs, lasi – turēs tukšas, lai “aizsistu” varai, bet slimajiem un vecajiem liks nomirt. Tas ir genocīds, tas ir kaut kas neiedomājams. Līdzīgi rīkojās nacisti koncentrācijas nometnēs, līdzīgi rīkojās čekisti, kas pakļāva represijām nevainīgus, pretoties nespējīgus cilvēkus nežēlībām un spīdzināšanām.

Populisms ir deklarēt, ka mirs bērni, ja glābsim vecos cilvēkus, tas ir ne tikai populisms, bet klaja un nekaunīga demagoģija, atklāts cinisms un noziedzīga retorika. Kāpēc? Tāpēc, ka gadījumā, ja sabiedrība tiek audzināta ar tēzēm, ka vecie cilvēki jāved uz mežu, ka viņi ir jāupurē, tad sabiedrība un jaunie, kas to redz, izaug par hroniskiem neliešiem, kas visu vērtēs materiālās vērtībās, kas cilvēka dzīvības nepieciešamību, svērs pēc tā, vai viņš vēl ir vai nav izmantojams darba tirgū.

Lūk, kur arī ir patiesais iemesls, kāpēc visa šī nelietība tiek piekopta. Jo, redz, kāds, visticamāk, ir nolēmis, ka vecie ir slogs varai, ka viņiem, redz, pensijas ir jāmaksā, ka viņi ir nekam nevajadzīgs balasts, jo kā cilvēka resurss ir izstrādāts materiāls. Tik ciniski, tik amorāli spriež vara un cenšas likt sākt domāt šādās kategorijās visai sabiedrībai. Un sabiedrība, kas savos vecos ļaudis centīsies iznīcināt, nekad nebūs spējīga pastāvēt par sevi. Jo viņiem iestāstīs, ka tagad viņi ir tie lieki, ka tagad viņiem ir laiks upurēties varas labā.

Un viņi kā gļēvi lupatas tam ļausies, ļaus nobendēt sevi, ļaus atņemt sev mājās un mitekļus, ļaus sevi izdzīt no Latvijas, ļaus pamest savus bērnus likteņa varā, jo, redz, arī kāds bērns invalīds taču var tikt uzskatīts par pilnīgi lieku slogu, par biomateriālu, kas nedod materiālu labumu, bet tikai prasa un prasa resursus. Tādā veidā zūd visas morālās un ētiskās vērtības, tādā veidā pilnībā tiek degradēta cilvēcība, tādā veidā tiek audzināti roboti, kas paši pēc pavēles no augšas, no varas sev padarīs galu, kad tiem teiks, ka tie vairs nedod labumu varas “elitei”!

Atbildēt

ai, netīreļi

11.10.2020. 14:51

pārcēlās uz citu rakstu, riet Vinķeli, pašiem priekš ārsta smadzeņu par maz, tagad nu katrs duraks, kam jel kāds diploms, pat profesijā nestrādā, jo nederīgs, regulē vīrusu un ministrus

Atbildēt

Botiem

11.10.2020. 14:27

»

vai idiots zin

cik izmaksā iekārtot, uzturēt vienu slimnīcas gultas vietu reanimācijā


tas nav jāzin. Viņiem pietiek zināt savu uzdevumu. Pašiem nespējot un neprotot neko labu izdarīt, noriet visus, kas kaut ko dara. Slēpjoties aiz viņu nenopelnītām cilvēktiesībām. Un izliekoties par svarīgiem nodokļu maksātājiem ar 3 gadā nomaksātiem naudas gabaliem...

Atbildēt

vai idiots zin

11.10.2020. 12:02

cik izmaksā iekārtot, uzturēt vienu slimnīcas gultas vietu reanimācijā????????????????????????
vaina tur, ka neadekvātajiem dod atestātu vairāk par vienu klasi, bumbu spārdīt izglītību nevajag, bet tad vismaz redzētu, kas ir kas. Šitie sēžas arī pie stūres. Noziegums.

Atbildēt

Lapas:    6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...