Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kam pieder pietiek.com?
20.06.2015. 23:05Portāls bloķē un dzēš sev un lembergam netīkamus komentārus un komentētājus.
Vai tas nozīmē, ka šis portāls pieder komjaunatnes atraugai? Acīmredzot.
Pat, ja pamuļķīgs papagailis kādreiz tiek pie lielas naudas, viņš tik un tā ir tikai pamuļķis un papagailis. Savukārt tas, kurš šādam pamuļķim iztop un klanās, ir vai nu muļķis, vai lēti pērkama "šļūkha".
P.S. varat nebloķēt šo nr., nav nodoma atgriezties jūsu pērkamajā m.mājā.. hasta la vista!
Edgars
16.06.2015. 14:05»
Deniss
Neko nevar darīt Jāņa kungs. Es ar draudzeni jau kaifojam "Špenglera katedrā", kuru tagad vada mūsu profesors
Kam mums dziedāt svešu dziesmu? "Kaifot" Raiņa un Aspazijas 150. jubilejas gadā vajag par saviem dižgariem, kuri, starp citu, tais profesora pieminētajos "20 likumības gados" dzīvoja:
"...Kā mums stāv ar principiem, kurus sauc par vadošiem un galveniem? Kā mēs skatāmies uz mieru? Vai pie mums tiek miera ideja kā tāda ieaudzēta? Es to neredzu. Pie mums pat tad, ja notur kādu sapulci par mieru, uzskata to kā kaut ko naidīgu valstij. Pastāv tāds uzskats, ka valstij vajaga dibināties uz militāriem pamatiem. Tas ir aplami. Skolās netiek gādāts par to, lai jaunās dvēselēs iepotētu uzskatu, ka miers ir viss, ka tikai uz mieru var dibināt valsti. Es gribu prasīt, kā stāv ar otru lietu, likumību. Kā ar to pie mums stāv? Mēs jau pie vispārējām debatēm redzējām, ka likumība pie mums netiek ievērota. Pie Tieslietu ministrijas debatēm mēs redzam, ka tiesās valda vecu vecais uzskats, monarķistiskais uzskats, ka pat mūsu augstākās tiesās ir tā psiholoģija, kas ir nodibināta agrākos laikos, un mēs mūsu augstākās tiesas varam uzskatīt par zināmas šķiras tiesām. Daudzi lēmumi liek publikai domāt, ka mūsu tiesa ir šķiru tiesa, un tas ir tas, kas mūsu demokrātiskā valstī nebūtu ciešams."
Raiņa Saeimas runa par kultūru, valsti un veikalnieciskumu, 1925.
p.s.
Par Aspazijas piedzīvoto tiesāšanos ikvienam mītu izplatītājam arī der atcerēties.
padoms
16.06.2015. 09:34»
jurka
Piekrītu šajā valstī tiesiskuma un taisnības izpratne ir ļoti dziļā pakaļā,šādas darbības rada nevis parastais cilvēks kam valsts tiesībsargājošās iestādes ir ļoti smagi kaitējusi bet pašas tiesībsargājošās iestādes pat varu nosaukt,kuriem būtu mūs jāsargā bet tā vietā lai risinātu attiecīgo problēmu...
vienigaa iespeja sodit policijas patvalu un korumpetas tiesas, ir iesudzet tos Eiropas tiesa. Pasi redzam,ka Latvijas tiesibsargajosas iestades pasas ir kriminalas, tur nav verts ne laiku, ne nervus teeret.
jurka
15.06.2015. 16:24Piekrītu šajā valstī tiesiskuma un taisnības izpratne ir ļoti dziļā pakaļā,šādas darbības rada nevis parastais cilvēks kam valsts tiesībsargājošās iestādes ir ļoti smagi kaitējusi bet pašas tiesībsargājošās iestādes pat varu nosaukt,kuriem būtu mūs jāsargā bet tā vietā lai risinātu attiecīgo problēmu meklē tiesisko iespēju to nerisināt, jo tie ir mūsu kolēģi kas pārstāv varu,kā mēs savējos te tiesāsim labāk notiesāsim to kas sacēlies pret mums. Rakstu šādu ievadu jo pats vel jo projām cīnos ar šo nožēlojamo valsts iestādēm. Kā varu norādīt, kā mani izpakaļoja un safabricēja lietu, pat liecības atšķiras ko sniedz paši policisti tiesā,un ko jūs domājat,policistu teiktie vārdi ir spēcīgāki par jeb kuriem dokumentiem kas pierāda policijas darbinieku melus. Tad paskaidrojiet trīs stundu laikā izliek no sava īpašuma iemitina trešo personu, aizsūta tevi piespiedu kārtā uz psiheni apgalvojot ka esi nojūdzies ka gribot nodedzināt māju kuras nav,vel piedavām sastāda protokolu par auto vadīšanu dzērumā norādītajā vietā un laikā tu nēesi nemaz bijis, atpakaļ savā īpašumā tu netiec jo nomainītas atslēgas,policija saka jāgriežas ar civilprasību tiesā, mans jautājums ir šāds kā tas ir mani aizsūta uz psiheni piespiedu kārtā kad atgriežos vairs netieku savā īpašumā tā ir policijas patvaļa, un ko griezos ar iesniegumu policijā, tie nosūta pašvaldības policijai,saņēmu murgainu atbildi griezos prokuratūrā,kur atkal nosūtīja tai pašai valsts policijai, kura novilka mēnesi tā arī neatbildēja, griezos atkal atkārtoti prokuratūrā,pēc tam Čiekurkalna līnijas policijā,Ķuža kunga,kas nosūtīja uz Gaujas ielu. Lai tik tālu varētu tikt man aizņēma vairāk kā gadu,pa to laiku mani notiesāja par auto vadīšanu dzērumā pat neskatoties uz to ka policijas liecības krasi atšķīrās, notikuma vietas norise nesakrita, kā ziņojums ir nokļuvis pie policijas darbinieka, kā sakot pilnīgais murgs,un tavi sniegtie pierādījumi ka policisti melo,netiek ņemti vērā ar norādēm ka es esmu ieinteresētā persona lai izvairītos no atbildības, bet lietas materiāli neattiecas pie lietas un cauri,un esi vainīgs, bet policijas darbinieki nav ieinteresēti mani apmelot,interesanti bet fakts un lita nav pārsūdzama, jautri,tagad cīnos lai sauktu tos mērkaķveidīgos pie kriminālatbildības,pagaidām bez rezultātiem, LŪDZU MŪSU DĒVĒTA ZELTA ELITE KUR GRIBU TUR DIRŠU UN JŪS MAN NEKO NEIZDARĪSIET JO ES ESMU VALSTS IERĒDNIS, BET JA JŪS NOMETĪSIET PAPĪRĪTI UZ IELAS TAD ŠIS IERĒDNIS TEVI TULĪT PAUTUS NOSKRŪVĒS UN BŪSI TU RECIDĪVISTS. Paldies par uzmanību
a
15.06.2015. 15:35»
Paija
Ja būtu īsāk un koncentrētāk. Par garu «ūdeni« lasīt
varbūt tomēr problēma ir ar "ūdeni" katra viena "īsajā" sajēgā, nevis publikācijā?
Deniss
15.06.2015. 15:27»
Jānis
Bet kurš tad tagad pateiks taisnību par mums, ja kungs vairs nerakstīs te savus gabalus
Neko nevar darīt Jāņa kungs. Es ar draudzeni jau kaifojam "Špenglera katedrā", kuru tagad vada mūsu profesors.
a
15.06.2015. 10:42»
Jānis
Bet kurš tad tagad pateiks taisnību par mums, ja kungs vairs nerakstīs te savus gabalus
tu pats patiešām neesi spējīgs pat tik vien, kā apjēgt taisnību par sevi?
Jānis
15.06.2015. 09:27»
Deniss
No prof.bloga 6.VI: "Ļoti iespējams, pirmdien aizsūtīšu pēdējo eseju. Sākusies ir “trešā gada” problēma, kad arvien vairāk un vairāk nedod mieru velme kaut ko kardināli izmainīt līdzšinējā darbībā. Un līdz šim bija darbība, katru nedēļu gandrīz 3 gadus gatavojot eseju par mūsdienu Latvijas un mūsdienu...
Bet kurš tad tagad pateiks taisnību par mums, ja kungs vairs nerakstīs te savus gabalus?
Ēdelweiss
15.06.2015. 08:59Šitaja Latvijas Valsts dzimtbūšanas iekārtā, totalitaras valstiskās noziedzības un genocīd 4.maija režīma jau nevar but runas par kaut kadu tur tiesiskumu...!!!!!
Kirils
15.06.2015. 07:26Tas, ka vietējie ir ģenētiski patentēti lieliski lopiņi ir pareizi secināts. Otrs pareizs secinājums ir tas, ka visi ir saķēdēti pie zagšanas un visiem ir labi šajā zagļu valstī. Kauns, ka te dzīvoju.
Edgars
14.06.2015. 10:46»
filiozofs
George Carlin jau nu noteikti nebija debiliķis. Daudziem profesoriem galvā ir mazāk kā viņam bija dibenā
Pasaule, kurā par "lielākajiem" kļūst komiķi, Holivudas zvaigznes un profesori, kuriem "galvā mazāk" - kļūst aizvien debilāka un debilāka. Ja jau Rietum-krātijā būtu spējuši kritiski paraudzīties paši uz sevi, tad šodienas apstākļos nebūtu jākož pirkstos par notiekošo Austrumos. Pārlieku lielā aizraušanos ar 1992.g. iznākušās prof. F.Fukujamas grāmatā "The End of History and the Last Man" pausto pie laba nav novedusi:
"Pirmkārt, tāpēc, ka kopš 90.gadu sākuma Rietumi ir dzīvojuši pašapmānā, runājot par vēstures beigām, demokrātijas galīgo uzvaru un tamlīdzīgi."
GUNDA REIRE, politoloģe Starptautisko pētījumu centra izpilddirektore
http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/270138-kas-ir-hibridkars-gunda-reire-uzbrukuma-merkis-ir-ikviens-cilveks/
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
14.06.2015. 07:55»
Žulis
Šis būtu visai trāpīgs raksts par to Latvijā valdošo beztiesiskumu, ja vien par savu galveno mērķi raksta autors nebūtu nospraudis kārtējo latviešu tautas izzākāšanu un visas vainas novelšanu uz to, ka "latvieši savas etniskās pastāvēšanas laikā ir ģenētiski saauguši ar meliem un ģenētiski asimilējušies...
Žuli,
p[nīgi piekrītu, ka pārkārtošanās bija Padomju iekārtas un partijas "naš ruļevoj"nomenklatūras saglabāšana.
Ņ.S. Hruščevs teica, ka ierēdņi ir padomju iekārtas stutes un balsts!
Ulmaņlaikā bija 18 908 činavnieki
1987. gadā vairāk par 187 000 ierēdņu - činavnieku
1994 . gadā jau pari par 214 000
2010.gaā pari par 231 000
tagad vairāk par 285 000 ierēdņu, činavnieku, priekšnieku, konsultantu un tā tālāk. Tie visi ir Padomju iekārtas stutes un balsts, kas neko nerada, bet iztiek no mūsu nodokļiem un Eiropas Savienības atbalsta naudām.
Piebilst gribu, ka LPSR bija 185 000 PSKP biedru, bet nomenklatūra bija 2158 boļševiki, kas visu lēma un darīja. Tagad tie ir oligarhi - miljardieri un miljonāri.
K. Ulmanim bija teiciens: Priekšnieku daudz,kārtība liela - nav vainīgo!
Tāpēc jau Zolitūdē nav vainīgo. Banku Baltija izlaupīja E. Repšes un I. Sāmītes vadībā. Gan jau Stoholmas tiesas piespriestos 74 miljonus Bankas Baltija lietā samaksāja no budžeta .
Jaunākais boļševiku bizness.
Ir tāds cauruļvads Ventspils - Polocka, kurš pašreiz nedarbojās. LLK iesāka sarunas ar Baltkrievijas valdību, par iespējām izmantot kooperācijā Polockas Naftas pārstrādes rūpnīcu. Tas ir mēs piegādājam, Naftu, kuru iegūstam klīringa ceļā, par mūsu produkciju un Rupnīcai maksājam par pārstrādi. Produkciju saņemam atpakaļ. Piemēram zemniekiem. Viens litrs piena būtu ekvivalents vienam litram dīzeļdegvielas.
Arī pārejā produkcija , kā eļļas, bitums asfaltēšanai un karbamīds lauku mēslošanai utt...
Tas viss būtu noteikts pārstrādes tehnoloģijā un atbilstoši tehnoloģijas izdevumiem arī noteiktas cenas.
Kur problēmas?
Problēma, ka cauruļvads vairāku miljardu vērtībā tiek apzināti iznīcināts. Tehnoloģiskā nafta, kurai ir jāatrodas cauruļvadā, bija vērtībā 311 miljoni latu. Puse piederēja Latvijai un otra puse Baltkrievijai.
Latvija visu ir izpumpējusi un nav samaksājusi Baltkrievijai.
Kas bija tas "malacis", kas veikli izpumpēja un valdība no budžeta maksās par izpumpēto naftu.
Vai būs vainīgais???
13.06.2015. 13:58
»
Priedīša smadzenes sāk pūt
Nesmirdini un neosti savu smadzeņu puvekļus, kad runā par normāliem cilvēkiem.
a
13.06.2015. 13:55»
Jānis
Lieliski teikts, Žuli! Tev, nevis tam Lato Lapsas acīmredzamajam mīlulim priedītim, vajadzētu rakstīt un regulāri publicēt esejas
par ko tavam mīlulim žulikam vajadzētu rakstīt un regulāri publicēt esejas?
a
13.06.2015. 13:52»
nav tik vienkārši
ne visi gribēs izveidot sevi par cilvēku. Bet tas nekas. "pie sienas pienagloti galerti" tieši ir īstais iemesls, lai dažiem rastos atklāsme par to kas tad ir cilvēks un pamēģinātu par tādu kļūt
arī tādā aspektā vērtējot, jautājums joprojām nemainīgs - KO DARĪT?
13.06.2015. 13:09
»
Jānis
Lieliski teikts, Žuli! Tev, nevis tam Lato Lapsas acīmredzamajam mīlulim priedītim, vajadzētu rakstīt un regulāri publicēt esejas
Priedīša smadzenes sāk pūt.
Jānis
13.06.2015. 11:05»
Žulis
Nacionālisma ideoloģijas pamats nav meli! Nacionālisms balstās uz dabīgi izveidojušos identitāti un cilvēkā no dabas dotajām emocijām - mīlestību pret savu zemi un savu tautu...
Lieliski teikts, Žuli! Tev, nevis tam Lato Lapsas acīmredzamajam mīlulim priedītim, vajadzētu rakstīt un regulāri publicēt esejas.
nav tik vienkārši
13.06.2015. 10:47»
a
ļoti vienkāršs jautājums - kāpēc tu, kas neesi izveidojis sevi par cilvēku, atļaujies uzskatīt, ka citi ir tādi paši pie sienas pienagloti galerti, kā tu, un kāpēc tu uzskati, ka jautājums KO DARĪT ir par tavu necilo personu, kura nav izveidojusies par cilvēku un kurai, kā tapis publiski prezentēts, ...
ne visi gribēs izveidot sevi par cilvēku. Bet tas nekas. "pie sienas pienagloti galerti" tieši ir īstais iemesls, lai dažiem rastos atklāsme par to kas tad ir cilvēks un pamēģinātu par tādu kļūt
a
13.06.2015. 10:08»
Ir ko darīt
Ļoti vienkārša atbilde - sāc ar sevi. Izveido sevi par cilvēku, tad arī pasaule mainīsies
ļoti vienkāršs jautājums - kāpēc tu, kas neesi izveidojis sevi par cilvēku, atļaujies uzskatīt, ka citi ir tādi paši pie sienas pienagloti galerti, kā tu, un kāpēc tu uzskati, ka jautājums KO DARĪT ir par tavu necilo personu, kura nav izveidojusies par cilvēku un kurai, kā tapis publiski prezentēts, vēl pat neaptverami daudz "ir ko darīt" šajā sakarībā, nevis par to, KO DARĪT "pasaules mainīšanā" tiem cilvēkiem, kam nebūt nav aktuālas tavas privātās problēmas saistībā ar tavu nespēju sevi izveidot par cilvēku?
filiozofs
13.06.2015. 10:06»
Edgars
Nav nekāds brīnums, ja par "lielāko" kļūst komiķis - to jau neilgi pirms savas nāves 2006.g. aprīlī paredzēja filosofs A.Zinovjevs...
George Carlin jau nu noteikti nebija debiliķis. Daudziem profesoriem galvā ir mazāk kā viņam bija dibenā.
Un zinovjevam vajadzētu uzlikt brilles un paskatīties uz savu tautu. Varētu būt, ka debiliķu skaits austrumos procentuāli krietni pārsniegtu Walmarta apmeklētāju skaitu.
...
13.06.2015. 09:59»
Žulis
Nacionālisma ideoloģijas pamats nav meli! Nacionālisms balstās uz dabīgi izveidojušos identitāti un cilvēkā no dabas dotajām emocijām - mīlestību pret savu zemi un savu tautu...
Nacionālisms kā jebkura ideoloģija ir tikai platforma, uz kuras pamata var vienoties kāda cilvēku grupa. Iespējams, ka nacionālisms ir viena no spēcīgākajām vienojošām ideoloģijām. Kā ģimene, dzimta, cilts, nācija. Tomēr "asins balss" mūsdienās ne vienmēr ir izšķirošā. Nacionālisms gan ir vienīgā ideoloģija, lai saglabātu savu reālo dzīves telpu, savu teritoriju. Ja nav dzīves telpas vai to pārņem citi, izvirst un izšķīst arī tauta.
Kurš vēlas iznīcināt valsti, tam jāiznīcina un jādegradē arī nacionālisms. Vai jāpadara par apsmieklu kā tas ir gadījumā ar NA. Tomēr nacionālisms viens pats, iztrūkstot papildus ideoloģijai, diemžēl vienmēr ieslīgst totalitārismā.
Ir ko darīt
13.06.2015. 09:49»
a
jautājums joprojām nemainīgs - KO DARĪT
Ļoti vienkārša atbilde - sāc ar sevi. Izveido sevi par cilvēku, tad arī pasaule mainīsies.
a
13.06.2015. 09:28»
Žulis
Nacionālisma ideoloģijas pamats nav meli! Nacionālisms balstās uz dabīgi izveidojušos identitāti un cilvēkā no dabas dotajām emocijām - mīlestību pret savu zemi un savu tautu...
jautājums joprojām nemainīgs - KO DARĪT?
>>.es am
13.06.2015. 09:05Kāds ebrejs teica, ka viena trešā daļa latviešu ir ebreji, pārējās divas trešdaļas latviešu kam vecāmāte esot ebrejiete....
Kā nu tā es var nocūkot savu tautu...
Šeit dzīvo arī nenosistā Baltu tauta....
Žulis
13.06.2015. 09:00»
&
Un kuras ideoloģijas pamats,balsts nav meli ,daļēji meli un šo melu noformējums propogsndā,es ātrumā tādu ideoloģīju neatradu,varbūt kāds tādu zin.un ja tāda ideoloģija nav zināma,tad tas ir to objektīvais vienīgais iespējamais formāts.Vispār jau parodoksāli ideoloģīju nevar noformēt bez meliem,jo pati...
Nacionālisma ideoloģijas pamats nav meli! Nacionālisms balstās uz dabīgi izveidojušos identitāti un cilvēkā no dabas dotajām emocijām - mīlestību pret savu zemi un savu tautu.
Viss tas negatīvais, kas tiek piedēvēts nacionālismam ir meli un demagoģija. Nacionālismu apzināti jauc ar nacismu, šovinismu, rasismu... Bet nacionālisms pēc būtības ir pati miermīlīgākā ideoloģija. Nacionālisma ideoloģija neaicina uz svešu zemju iekarošanu un citu tautu paverdzināšanu. Nacionālisma ideoloģija iestājas par konkrētās tautas tiesībām būt saimniekiem savā zemē. Nacionālisms vieno tautu un mobilizē to kopējam darbam.Jā un arī kopējai aizsardzībai, kas visvairāk nepatīk lielvarām ne Rietumos, ne Austrumos. Tautu nacionālisms neļauj ar varu vai viltu pār šīm tautām uzkundzēties ārējiem spēkiem, tās paverdzināt un izlaupīt tautām piederošos resursus. Tieši tādēļ jau arī tautu nacionālisms visā pasaulē no lielvaru puses tiek visos iespējamos veidos apkarots un diskreditēts. Visi globālā kapitāla pārziņā esošie masu saziņas līdzekļi vēršas pret nacionālismu, cenšoties cilvēkiem iegalvot, ka nacionālisms - tā ir atpalicība, tumsonība, muļķība.... Taču, ja kādā valstī nacionālisms uzplaukst un pārņem valsts varu, tad šāda valsts nekavējoties ar militāru spēku tiek iznīcināta. Tautas ir jātur neziņā par nacionālisma lielajām iespējām un attīstības potencēm, ko tas dod tautām.
tu
13.06.2015. 08:15»
es
tam piedziedu- latvieši ir ģenētiski patentēti mēsli!!! Lopi, kas apkauno cilvēci
taču zini, ka ģenētika nav tieši saistīta ar morāli, tikumību, taisnīgumu. Šīs vērtības ir sastītas lielā mērā ar ģimenes un izglītības sniegto reālo piemēru, nevis teorētisko vai oficiālo. Dvēseļu briedums cilvēku personās nav vienāds, bet ik katrs tomēr ir spējīgs atpazīt netaisnību. Cits jautājums vai indivīds ar savu darbu sekmē vai nepieļauj amorālu un netaisnu līdzcilvēku rīcību. Droši vien problēma nebūs ģenētikā, bet gan indivīda apziņas attīstībā, kas rezultējas tikumiskā vai netikumiskā rīcībā. Šajā aspektā ir jāvērtē varas nesēju rīcība un patiesais nolūks. Ja atpazīst nolūku, tad var vērtēt citus cilvēciskos aspektus.
&
13.06.2015. 06:52Iespējams,ka tālā nāekotnē tiks publiski atzīts,ka bez ideoloģijas lai kāda tā būtu un kādus dominējošus instinktus tā realizē,funkcionējošu sabiedrību noorganizēt nevar,vai bez ideoloģijad to nevar izdarīt,vismaz vēl nav cita formāta.Problēma ir citur kā šīs abstraktās ideoloģījas uz kādām pamat civilizācīju vērtībām tiek noformētas,jeb attīstījušās.Tātad objektīvi ideoloģīju abstrakti var noformet visu zināmu vērtību salikuma kombinācījās kuras tiek vai netiek vairāruma pieņemtas un realizētas ar dsžādu institūtu institųcīju instrumetu ietekmes mehānismiem,bet nē tā realitātē nenotiek,kur ir problēma,bet problēma iztādās vēsturiski noformētajās vērtbās kodolā-IDENTITĀTĒ.Un te atkal darbojas dabas likums,Identitāti var noformēt tiksi pretmetos-mēs viņi.Essmības paradoks ,Ideoloģiskā un citas noformētās identitātes ir gan civilizcīju attīstošas gan savstarpējos karos graujošas,faktiski notiek par selektīvu vērtību a kcentēšanu savās identitātēs kuras faktiski ir piejamas visiem,bet problma kuras tiek akcentētas.
&
13.06.2015. 06:07Un kuras ideoloģijas pamats,balsts nav meli ,daļēji meli un šo melu noformējums propogsndā,es ātrumā tādu ideoloģīju neatradu,varbūt kāds tādu zin.un ja tāda ideoloģija nav zināma,tad tas ir to objektīvais vienīgais iespējamais formāts.Vispār jau parodoksāli ideoloģīju nevar noformēt bez meliem,jo pati ideoloģija ir izdomu sabiedribas organizācjas abstraktais iluzīju formāts,nevis dabas dabiskais ko devusi cilvēku prāta evolūcīja.Starp citu meli ir dabas dabiskais dotais izdzīvošanas komplekts-instinktu komplekts tikai jau realizēts caur sociāliem institūtiem,jeb instinktu jēga nemainās,bet mainās to realizācījas izdpildījims par statusu barā,vēlāk varas hierhijās.
...
12.06.2015. 23:20135 pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
...
12.06.2015. 23:20134 pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
...
12.06.2015. 23:2013 pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
...
12.06.2015. 23:1912 pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
...
12.06.2015. 23:191 pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
...
12.06.2015. 23:18»
Žulis
Šis būtu visai trāpīgs raksts par to Latvijā valdošo beztiesiskumu, ja vien par savu galveno mērķi raksta autors nebūtu nospraudis kārtējo latviešu tautas izzākāšanu un visas vainas novelšanu uz to, ka "latvieši savas etniskās pastāvēšanas laikā ir ģenētiski saauguši ar meliem un ģenētiski asimilējušies...
pareizi tiesiskums ir miris lai dzīvo tiesiskms mana dabas bērna žuļa latviešu vēmēja atziņa raiti domāta ...
g
a
d
f
m
i
s
Latvietis
12.06.2015. 21:42»
hm
Tiesiskums ir tikai niecīga dzīves sastāvdaļa, kas bieži nonāk pretrunā ar jēdzienu taisnigums. Tiesiskums - tie ir dzīves spēles noteikumi, kuri esošajā sabiedrībā, nez kāpēc, pacelti debesu augstumos ar juristu atbalstu un ienākumiem. Nereti arī mēs piebalsojam. O, tiesiskums...
Man tiesīgums neko nesver, jo es esmu dzimis šmaucējs kā visi lopi.
hm
12.06.2015. 21:18Tiesiskums ir tikai niecīga dzīves sastāvdaļa, kas bieži nonāk pretrunā ar jēdzienu taisnigums. Tiesiskums - tie ir dzīves spēles noteikumi, kuri esošajā sabiedrībā, nez kāpēc, pacelti debesu augstumos ar juristu atbalstu un ienākumiem. Nereti arī mēs piebalsojam. O, tiesiskums!
Savukārt, juristi šos spēles noteikumus nemitīgi sarežģi, pat veido divdomīgus. Darbs un maize!
Manuprāt, tiesiskuma jēdziens ir ierindas jēdziens un nekādi nav ne uzsverams, ne paceļams pāri citiem līdzīgiem, ja vien nevēlamies kropļot sabiedrību.
Profesors
12.06.2015. 20:43Nīče, Kants
Nīče: katras kultūras jēga ir no plēsīga zvēra iztaisīt „cilvēku” – pieradinātas un civilizētas šķirnes mājdzīvnieku.
Metafiziskās kontemplācijas instinkts. Tas ir mans jēdziens, lasot Nīči. Domājams, ne visiem mājdzīvniekiem tas ir vienādā mērā attīstīts.
Nīče: filosofa domas rodas tāpat kā kokam rodas augļi. Filosofam nav svarīgi, vai augļi patīk jeb nepatīk. „Kokam” par to nav jāinteresējās.
Lasot Nīči, nevar nedomāt par cilvēciskās perspektīvas lomu; cilvēciskā perspektīva piemīt mūsu skatījumā uz pasauli; uz pasauli mēs skatāmies tikai no sava cilvēciskā viedokļa; cits skatījums nav iespējams. Mūsu pasaules uztvere un interpretācija ir antropocentriska.
Kants: filosofija pievēršās transcendentālajam subjektīvajam, bet nevis empīriskajam subjektīvajam.
Fenomenoloģija arī pievēršās transcendentālajam subjektīvajam – pēta mūsu apziņas formas pirms pieredzes.
es
12.06.2015. 20:41»
!!
Kremļa trollis priedītis- atkal gvelž par Latviju kā meizdevušos valsti
tam piedziedu- latvieši ir ģenētiski patentēti mēsli!!! Lopi, kas apkauno cilvēci!!!!
!!
12.06.2015. 19:51Kremļa trollis priedītis- atkal gvelž par Latviju kā meizdevušos valsti.
Tos viņa murgus nav vērts lvasīt!!
Pēteris
12.06.2015. 19:50»
Jānis
Priedītis okupācijas laikā droši vien bija komunists un darbojās ideoloģiskajā frontē, apkarojis "buržuāziskos nacionālistus" un "valsts [psrs] ienaidniekus]. Tas tāds vecs rokraksts - pa vidam iebāzt visādas lietas, kurām vairāk vai mazāk var piekrist un visādas tukšas un skaļas frāzes un apgalvojumus...
Jānis okupācijas laikā droši vien bija komunists un darbojās ideoloģiskajā frontē, apkarojis "buržuāziskos nacionālistus" un "valsts [psrs] ienaidniekus]. Tas tāds vecs rokraksts - pa vidam iebāzt visādas lietas, kurām vairāk vai mazāk var piekrist un visādas tukšas un skaļas frāzes un apgalvojumus, bet tad iestarpināt galveno - naidu pret latviešiem, latvisko, nacionālo, patriotisko, pret Latvijas valsts nacionālo identitāti u.t.t. Acīmredzams, ka šī komentāreļa vienīgais mērķis - diskreditēt un nomelnot Arturu Priedīti. Jāņa "āža kāja" vispretīgāk izlīda ārā, kad viņš neslēpti nesolīdi un nevīrišķīgi te, pietiek.com apsaukāja un zākāja Arturu Priedīti pēc viņa iespaidīgajām, lieliskajām esejām šajā portālā. Vēl viens tāds pats "kompartijas ideoloģiskais cīnītājs" ir plānprātīgais Grantiņš no LRTT, kurš laiku pa laikam "kritiskos brīžos" spļauj ārā indi un žulti.
Neiedziļinoties detaļās
12.06.2015. 19:41»
Neiedziļinoties detaļās
Koloniālos režīmos nevar būt runas par tiesiskumu. Tas ir pret kangaru interesēm. Kolonizatori nespēs uzbūvēt noturīgu kangaru sistēmu. Beztiesiskums ir nepieciešams, lai kangari apmaiņā pret "labumiem" nodotu savu tautu. "Labumi" tiek gūti pateicoties beztiesiskumam. Pat pie esošiem tiesūbu aktiem ...
Kangari paši ieceļ apcietinātājus. Ko jūs gribat lai tie tagad apcietina kangarus?
Neiedziļinoties detaļās
12.06.2015. 19:38Koloniālos režīmos nevar būt runas par tiesiskumu. Tas ir pret kangaru interesēm. Kolonizatori nespēs uzbūvēt noturīgu kangaru sistēmu. Beztiesiskums ir nepieciešams, lai kangari apmaiņā pret "labumiem" nodotu savu tautu. "Labumi" tiek gūti pateicoties beztiesiskumam. Pat pie esošiem tiesūbu aktiem viņus visus vajadzētu nekavējoties apcietināt. Problēma tā ka pašus apcietinātājus ir nekavējoties jāapcietina - dažādu epizožu ka pamats tam ir vairāk nekā vajag
Jānis
12.06.2015. 18:59Priedītis okupācijas laikā droši vien bija komunists un darbojās ideoloģiskajā frontē, apkarojis "buržuāziskos nacionālistus" un "valsts [psrs] ienaidniekus]. Tas tāds vecs rokraksts - pa vidam iebāzt visādas lietas, kurām vairāk vai mazāk var piekrist un visādas tukšas un skaļas frāzes un apgalvojumus, bet tad iestarpināt galveno - naidu pret latviešiem, latvisko, nacionālo, patriotisko, pret Latvijas valsts nacionālo identitāti u.t.t. Acīmredzams, ka šī raksteļa vienīgais mērķis - diskreditēt un nomelnot Egilu Levitu. Priedīša "āža kāja" vispretīgāk izlīda ārā, kad viņš neslēpti nesolīdi un nevīrišķīgi te, pietiek.com apsaukāja un zākāja Ināru Mūrnieci pēc viņas iespaidīgās, lieliskās uzrunas 4.maijā. Vēl viens tāds pats "kompartijas ideoloģiskais cīnītājs" ir Juris Paiders no NRA, kurš laiku pa laikam raksta kaut ko puslīdz sakarīgu, bet "kritiskos brīžos" spļauj ārā indi un žulti.
Žulis
12.06.2015. 18:17Šis būtu visai trāpīgs raksts par to Latvijā valdošo beztiesiskumu, ja vien par savu galveno mērķi raksta autors nebūtu nospraudis kārtējo latviešu tautas izzākāšanu un visas vainas novelšanu uz to, ka "latvieši savas etniskās pastāvēšanas laikā ir ģenētiski saauguši ar meliem un ģenētiski asimilējušies ar netiesiskumu."
Nez kādēļ raksta autors visu laiku ar idiota neatlaidību cenšas Latvijā valdošā režīma pastrādātās nejēdzības piedēvēt visai latviešu tautai, kaut gan latviešu tautai un it īpaši latviešu nacionālismam ar šo režīmu nav nekā kopēja.Protams, ja vien par kopēju neskaita to, ka šis režīms ar varu un viltu ir tautai uzkundzējies un valda šeit jau kopš tā saucamajiem komunistu laikiem. Šajā rakstā autors vairākas reizes dod miglainus mājienus par tā sauktās "perestroikas" patieso būtību. Tad nu būtu pateicis to patiesību par "perestroiku", nevis te riņķī un apkārt vāvuļojis. Bet nē. Patiesību viņš, protams, neteiks, jo patiesība viņa teoriju par debilajiem latviešiem, kuri mīl tiesiskuma līķi apgāztu.
Patiesība ir tā, ka komunistu nodibinātais padomju režīms netika gāzts, bet gan pārkārtojās tā, lai, neizlaižot varu no savām rokām, iekļautos kapitālisma pasaulē.Šī pārkārtošanās bija ļoti rūpīgi un viltīgi izplānota un tā izdevās. Šodien Latvijā valda tas pats nelietīgais, bezsaimnieciskais komunistu režīms, kurš valdīja pirms "perestroikas". Šodien tas nevalda vienpartejiski, bet gan caur paša nodibināto daudzpartiju sistēmu. Šis režīms NAV latvisks, tas ir internacionāls. Padomju režīmam, tāpat, kā īstam padomju cilvēkam nav savas tautības pat tad, ja viņam ir latvisks vārds un uzvārds. Un ar latviešu nacionālismu šo režīmu saistīt vispār ir smieklīgi. Tieši otrādi, režīms visus šos gadus ir ar visiem iespējamiem līdzekļiem apkarojis un diskreditējis nacionālismu.( Lai nacionālismu diskreditētu, režīms ir pat izveidojis savas nacionālistus tēlojošu ākstu partijas.)
Vienīgais, ko var pārmest latviešiem ir tas, ka mūsu tauta bija pārāk miermīlīga un likumpaklausīga , tāpēc "perestroikas" laikā nekāra bijušos komunistus un čekistus pie stabiem, kā tas notika vienā otrā citā valstī, bet noticēja viņu saldajām runām par vēlmi Latvijā ieviest demokrātiju. Bet te jāņem vērā, ka šī grandiozā "perestroikas"izrāde bija smalki izplānota, lomas sadalītas un iestudētas. Cilvēku maldināšana un dezorientēšana bija pacelta tādā līmenī, ka pat šodien lielākā tautas daļa tā arī nav sapratusi, kas tolaik īstenībā notika. Un kā tas varēja gadīties, ka tie "gaišie spēki" un "tumšie spēki", kas toreiz tik "nikni" savā starpā "cīnījās", tagad draudzīgi sēž kopā Saeimā un pastaigājas pa Briseles gaiteņiem.
Tāpēc, nevajag zākāt latviešu tautu. Vajag atmaskot pārkrāsoto padomju režīmu, kurš pārejot uz kapitālismu ir atnesis sev līdzi to pašu bezsaimnieciskumu, ierēdņu patvaļu, korumpētību, trulumu, augstprātību, netaisnību un beztiesīgumu tautai, kāda tā bija komunistu laikos.
Edgars
12.06.2015. 17:17»
piektdiena, priedītis, .. :)
Atnāks putins un līķi aizvāks? Nebūtu slikti, bet diemžēl viņam pietiek savu līķu. Nožēlojami ir tas, ka "profesors", nodzīvojis tik daudzus gadus, izlasījis tik daudzus svešus tekstus, nav spējis saprast, ka viss viens, zeme apaļa un taisnība katram sava. Un tiesiskums ir fikcija, kura smird kā rietumos...
Nav nekāds brīnums, ja par "lielāko" kļūst komiķis - to jau neilgi pirms savas nāves 2006.g. aprīlī paredzēja filosofs A.Zinovjevs:
".....tā pasaules daļa, kuras priekšgalā ir ASV, tā ne pavisam nav gudru cilvēku pasaule. Tā ir debiliķu pasaule. Un šis debilisms - tās ir mūsdienu lielākās briesmas."
http://www.socialdesign.ru/zinoviev/az06-5.htm
piektdiena, priedītis, .. :)
12.06.2015. 16:25Atnāks putins un līķi aizvāks? Nebūtu slikti, bet diemžēl viņam pietiek savu līķu. Nožēlojami ir tas, ka "profesors", nodzīvojis tik daudzus gadus, izlasījis tik daudzus svešus tekstus, nav spējis saprast, ka viss viens, zeme apaļa un taisnība katram sava. Un tiesiskums ir fikcija, kura smird kā rietumos, tā austrumos, kā dienvidos, tā ziemeļos.
Ironiski, ka mūslaiku lielākais filozofs ir parasts standup komiķis Džordžs Karlins, nevis kāds no daudzskaitlīgiem kulturoloģijas, socioloģijas vai filozofijas profesoriem.