Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
civilizetā pasaule
17.03.2022. 14:40Kas gan šodien ir civilizētā pasaule? Ozols? Rietumi, kas klusē, kad ar kasešu bumbu tīšprāt šauj pa Doņeckas centru? Vai 70% pastalnieku idiotu, kas vicina dzeltenos karodziņus, bet nesaprot, kas notiek istenibā?
ja uz bunkuru uzmest vienu bumbu
17.03.2022. 09:17vai tā būtu katastrofa???????????????? huseīnu taču...un musolini...
nu nu
15.03.2022. 18:04»
ROFLMAO
Kā ukraiņi var izbeigt karu, ja Krievija to nedarīs, kamēr Ukraina nebūs nolīdzināta ar zemi
Ukraiņi izbeigs karu, pēdējam krievu necilvēkam izsniedzot pastāvīgo abonementu uz Kabzdonu. Ja krievu bidlomasai vēl būtu karotāji, tiem nevajadzētu prasīt Asadu sūtīt palīgā 16 000 arābu, kas Ukrainas klimatā un īsta kara apstākļos nebūs noderīgāki par pakaļās drāztiem, pusakliem un klibiem krieviem.
ROFLMAO
15.03.2022. 13:47»
gatis
kamēr krieviem mūmija gulēs galvaspilsētas centrā neko vini nevar un nevarēs
Simpsoniem bija labie kadri kur mūmija piecelsies
https://youtu.be/SUHAqO_QEA0
xxxx
15.03.2022. 12:36»
he
Visus Doņeckas civiliedzīvotājus taču evakuēja uz Rostovu vēl pirms krievu fašistu uzbrukuma, tā ka nemuldi
un no kurienes jums ir tāda inforācija? ar ko jūs nodarbojaties? kur jūs dzīvojat?
Monts
15.03.2022. 12:33»
sertifikāts
Raksturīgi ka pagaidām atzinušies tikai kaut kādi aktieri un muzikanti. Nopietnāki vēži iet pavisam "v atkaz": ko jūs, kas es par stukaču, skaidrs ka feiks un deza - īstie stukači ir pavisam citi, jau rīt sazināšos ar juristu
un iebilst sāka tikai tad kad saprata ka tas skars vinu ērtības un iespējas dzīvot gejropā un baudīt to valstu labumus
patiesi ticu tiem kas savu protestu izteica 24. un 25. februārī , manuprāt
gatis
15.03.2022. 12:30kamēr krieviem mūmija gulēs galvaspilsētas centrā neko vini nevar un nevarēs
ROFLMAO
15.03.2022. 06:31»
nu nu
Karu izbeigs ukraiņi ar civilizētu valstu atbalstu. Savā galējā izmisumā Putins lūdza Lielo brāli, Ķīnu, palīdzēt ar kaujas tehniku, bet Si protams atteica. Kam Ķīnai pīties ar visas planētas atstumtiem, kuru loma pasaules ekonomikā tūlīt būs zem 0,5...
Kā ukraiņi var izbeigt karu, ja Krievija to nedarīs, kamēr Ukraina nebūs nolīdzināta ar zemi?
Krievija un Rietumi var viens otru iznīcināt ar kodolieročiem, tikai plānprātiņš to nesaprot. Tas arī visticamāk notiks.
nu nu
15.03.2022. 00:23»
ROFLMAO
Pediņ, beidz sapņot. Šī ir Ķīnas sāktā trešā pasaules kara kārtējā fāze...
Karu izbeigs ukraiņi ar civilizētu valstu atbalstu. Savā galējā izmisumā Putins lūdza Lielo brāli, Ķīnu, palīdzēt ar kaujas tehniku, bet Si protams atteica. Kam Ķīnai pīties ar visas planētas atstumtiem, kuru loma pasaules ekonomikā tūlīt būs zem 0,5%?
Krievija un Rietumi nevar viens otru iznīcināt, tikai plānpātiņš ko tādu var izmurgot, Krieviju vienkārši nospiedīs kā blakti.
1. un 2. pasaules karā ASV agresors izglāba krievus no pilnīgas iznīcināšanas, bet šoreiz ar krieviem ir cauri.
autoram
15.03.2022. 00:15Krievi, tas ir kolektīvais putins un tikai globāla derusifikācija paglābs pasauli.
sertifikāts
14.03.2022. 20:01»
inventarizācija
Krievijas aģenti ir arī visi, kas savervēti mūsu VDK "čekas maisos", jo VDK aģentūru pievāca Krievija bet Latvijai palika tikai kaut kādas kartītes kas neesot ņemamas vērā kā pierādījums, tā kā varot būt izrakstītas fiktīvi lai uzlabotu statistiku. Būtu dīvaini, ja Putins viņus neizmantotu hibrīdkarā...
Raksturīgi ka pagaidām atzinušies tikai kaut kādi aktieri un muzikanti. Nopietnāki vēži iet pavisam "v atkaz": ko jūs, kas es par stukaču, skaidrs ka feiks un deza - īstie stukači ir pavisam citi, jau rīt sazināšos ar juristu.
ROFLMAO
14.03.2022. 19:58Pediņ, beidz sapņot. Šī ir Ķīnas sāktā trešā pasaules kara kārtējā fāze.
Pirmā fāze bija bioloģiskā ☣️ - bet Rietumu medicīna spēja saražot vakcīnas.
Tagad ķīniešu mērķis ir salaist ragos Rietumus ar Krieviju, pasolot atbalstu, bet reāli cerot, ka abi viens otru iznīcinās. Atkārtojot ASV taktiku 1. un 2. pasaules karā.
Ķīna ir vienīgais spēlētājs, kas varētu izbeigt karu - bet to nedarīs.
he
14.03.2022. 18:15»
tīrasiņu latviešiem
Citāts...
Visus Doņeckas civiliedzīvotājus taču evakuēja uz Rostovu vēl pirms krievu fašistu uzbrukuma, tā ka nemuldi!
tīrasiņu latviešiem
14.03.2022. 18:02Citāts:
«14 марта с территории подконтрольной киевскому режиму был осуществлен удар тактической ракетой "Точка-У" по жилому кварталу Донецка.
Обстрел города производен из района населенного пункта Красноармейск, который контролируется украинскими нацподразделениями.
В результате подрыва кассетной боевой части в центре Донецка погибло 20 мирных жителей. Ещё 28 человек, в том числе дети, получили тяжелые ранения. Применение такого оружия по городу, где нет никаких огневых позиций вооруженных сил, то есть заведомо по мирному населению, является военным преступлением.
Снаряжение боевой части ракеты "Точка-У" кассетным боеприпасом доказывает, что целью удара по городу было убийство максимально большого количества мирных жителей....
Cidonijs
14.03.2022. 17:491) "Civilizētā pasaule nevar pieteikt karu Krievijai, jo tas bīstami tuvinātu pasauli Trešajam pasaules karam. ... "
Kas ir "civilizētā pasaule"? Vai militāri palīdzot Ukrainai uz viņas zemes, ar viņas uzaicinājumu ir kara pieteikums Krievijai? Vai Ukraina ir Krievijas teritorija un tai ir īpašas tiesības uz to? Kas liek kādam pieteikt kāru? Vai Ukraina ir pieteikusi karu Krievijai? Uz doto brīdi, noņemot rozā brilles, sanāk, ka šī "Civilizētā pasaule" Ukrainu "de fakto" atzīst par Krievijas teritoriju!
"Civilizētā pasaulei" bail no trešā pasaules kara, bail no atombumbām, bet kur ir robeža, kad tās bailes pāries? Teiksim, Krievija iekaros Poliju un Baltijas valstis, vai tad bailes no atomieročiem "Civilizētā pasaulei" būs pārgājušas? Vai varbūt Krievam jāieiet Berlīnē un tad nu jau noteikti bailes būs pārvarētas, vai arī nē?
2) "Kamēr Krievijas vadonis būs Putins, tikmēr nekādas sarunas vairs nenotiks, sankcijas netiks atceltas. ..."
Kas var apgalvot, ka Krieviju tās sankcijas nobaidīs un tā beigās pacels balto karogu. Pasaulē Ir daudzas valstis kuras desmitgadēm dzīvo zem sankcijām, bet ne viena no tām vēl nav pacēlusi balto karogu.
3) "Piedevām šobrīd viņš ir kļuvis par kara noziedznieku. ..."
Kara noziedznieks, kurš to nosaka? Vai piem. Ķīna, Indija vai Brazīlija ar tā uzskata? Ja uz šo apgalvojumu paraugās skaitliski un ģeogrāfiski, tad šis apgalvojums ir mīnusa zonā, tā uzskata tikai 1/8 daļa, jeb 12,5%.
-
Nekādi krievi neko neglābs, pat gribot. Krievija ir policejiska valsts un jebkura tautas pretestība esošai varai tiks momentāli un nežēlīgi apspiesta. Un piebildīšu, ka pašlaik ap 80% krievu uzskata, ka pēc Ukrainas Krievijai jāturpina sava agresija un jāvirzās tālāk uz Eiropu. Valsts varas kontrolētie mediji ir pilnībā nozombējuši šos cilvēkus uz karu un vardarbību. Krievija ir pārvērtusies par 100% Nacistiskās Vacijas analogu.
-
Vēlreiz teikšu skaidri un gaiši, to ko jau daudzreiz esmu teicis. Tikai Ukraina var apturēt Putina režīma apetīti un ierobežot tās vardarbības kāri. Bet viņa to visticamāk nespēs izdarīt, jo Rietumi un ASV tai nedod lidmašīnas un jaudīgas gaisa aizsardzības sistēmas. Attopieties! Tieši šī neizlēmība un bailes var mūs pazudināt. Krievija saprot tikai dūres spēku, jebkuru vājību tā mīdīs kājām.
danu
14.03.2022. 16:27Nemuldi ozol! Ne jau putljers viens ir Ukrainā. Tam kroplim ir daudz krievfašistu atbalstītāju, gan krievijā , gan citur. Arī Latvijā. Tā ar jāpasaka , ka liela daļa krievu ir jāiznīcina. To pat žīds Cukenbergs ir sapratis
Ar to būs jāsamierinās...
14.03.2022. 16:22»
inventarizācija
Krievijas aģenti ir arī visi, kas savervēti mūsu VDK "čekas maisos", jo VDK aģentūru pievāca Krievija bet Latvijai palika tikai kaut kādas kartītes kas neesot ņemamas vērā kā pierādījums, tā kā varot būt izrakstītas fiktīvi lai uzlabotu statistiku. Būtu dīvaini, ja Putins viņus neizmantotu hibrīdkarā...
Vdk nekas nebija jāvilto, gribētāju sadarboties bija ap 95%, var teikt nebija pat visus kur likt! Sadarbošanās garantēja karjeras iespējas, sevišķi tur sacentās mākslinieki, rakstnieki, dzejnieki un citi, tā sauktie radošie. Par ko viņi šodien kaunas, ka gribēja būt gan materiāli stimulēti, gan slaveni un vareni? Vai šodien tas nav labais tonis, pakāpties uz citu galvām? Cūkas mēslus, parasti pašas sameklē....
real
14.03.2022. 15:05»
Latviete
Lūdzu -valsts valodā
pieprasi valsts valodu asv un nato okupantiem Adazos !
!
14.03.2022. 15:04»
Gada glezna
Tā arī nesaprotu. Vai tiešām izaugusi paaudze, kas neko neatceras no vēstures. Te es domāju raksta autoru...
asv un nato pederasti zaudes !
Gada glezna
14.03.2022. 14:45Tā arī nesaprotu. Vai tiešām izaugusi paaudze, kas neko neatceras no vēstures. Te es domāju raksta autoru.
Pagājušā gadsimta 60-tajos gados pasaule bija jau piebāzta ar kodolieročiem, taču Vjetnamā ASV ar PSRS villojās uz nebēdu.
Tikpat labi jau PSRS varēja šantažēt ASV ar 3. pasaules karu, un ASV būtu jānobīstas?
Tak nav jābūt nekādam speciālistam ģeopo0litikā, lai saprastu, ka Krievija turpinās šantāžas politiku, ja tai netiks ierādīta vieta.
Ja reiz Ukraina cīnās pret iebrucēju, tad tā ir jāatbalsta pilnā mērā. Neviens taču nesaka, ka uzreiz jāmet atombumba uz Maskavu.
Fakti
14.03.2022. 14:19»
tīrasiņu latviešiem lasīšanai
Глава ДНР Денис Пушилин подтвердил информацию о том, что применённая украинскими силовиками ракета комплекса «Точка У» была кассетной...
Katrai pusei kara laikā ir sava propaganda. Lēti ticēt nevar nevienam. Visu parāda laiks un attālums.
wow
14.03.2022. 14:07Politiķi "bez olām", kas nespēj izteikt stingrus paziņojumus, ģenerāļi, kas baidās karot, - priekš kam vajadzīgs NATO!?? Pentagona 750 miljardi šī gada budžets, - birokrātiskai sistēmas atražošanai un muldēšanai!? Uzmeta Afganistānas demokrātus, uzmet Ukrainu, tūlīt uzmetīs Taivānu. Un par to collu zemes Baltijai pašai vien būs jācīnās.
Latviete
14.03.2022. 13:40»
tīrasiņu latviešiem lasīšanai
Глава ДНР Денис Пушилин подтвердил информацию о том, что применённая украинскими силовиками ракета комплекса «Точка У» была кассетной...
Lūdzu -valsts valodā!
Krievijas karam Ukrainā -nē
14.03.2022. 13:39»
KIjevas kara nopziegumiem nē
Nozombētais idiot, tie video nav nekādu uzvedums ar tukšu pamestu dzemdību namu un vienu cietušo, ko tēlo meodele. Tur Doņeckas centra ielas pilnas ar mierīgo iedzīvtāju līķiem. Latvijā notiek ciniska kara propaganda un noziedzīga patiesības slēpšana. Neviens mēdijs par to Latvijā neziņo,jo par to neziņo...
Tas laikam atkal kapu vārnas Ždanokas pēdējais perējums.
tīrasiņu latviešiem lasīšanai
14.03.2022. 13:38Глава ДНР Денис Пушилин подтвердил информацию о том, что применённая украинскими силовиками ракета комплекса «Точка У» была кассетной.
Украинские вооружённые формирования сознательно направили этот боеприпас в центральную часть столицы ДНР. Мало того, за несколько часов до нанесения удара по соцсетям и мессенджерам были разосланы провокационные сообщения якобы от местной администрации, от представителей банков, а также от «пацифистских объединений» с призывами собираться в центре Донецка. Одни обещали якобы раздачу гуманитарной помощи прямо в центре столицы ДНР, другие – «ответы от администрации по поводу проводимой операции», третьи объявляли, что «нужно запасаться наличкой, снимая её через банкоматы в центре Донецка».
Глава ДНР указал на то, что к настоящему моменту республиканскими войсками с начала военной спецоперации было перехвачено 15 украинских ракет «Точка У». Ракета, которая имела кассетную составляющую, сегодня, по его словам, выпускалась с той части территории Донбасса, которая пока не контролируется Народной милицией.
По словам Дениса Пушилина, это является дополнительным поводом к тому, чтобы ускорить операцию по полному освобождению территории Донбасса от украинских войск и нацбатов.
Krievvalodīgais - pašpazemojums!
14.03.2022. 13:35»
tīrasiņu latvietis
Esam īsteni ārieši! Mūsos ir aristokrātiskas asinis
Tie, kuri sevi apzīmē par "krievvalodīgo', ir skarti pašpazemojumam. Patiesi, kurš nevien tikai sevi, bet arī citas tautības velk klāt savai nācijai - "krievvalodīgie", lai "ATŠĶAIDĪTU" savu tautību, kuras indivīdi paši sevi uzskata, ka "NAS NE UVAŽAJUT", pievelk kā piederīgu šai aplamajai "kastai", visus, kuri prot un lieto šo valodu - krievu. Tu "KRIEVVALODĪGAIS - ne tikai krievus, bet visus mūs - krievvalodīgos "NEUVAŽAJUT"- un rezultāts naida kurināšanai, tautu šķelšanai SASNIEGTS.
Šis vārds "krivvalodīgie" ir KRIMINĀLS, šķeltniecisks, negodīgs vārds un ir IZSKAUŽAMS no leksika, no tā lietošanas.
To grūti izskaust, jo ienācis tāpat kā TOREIZ - vārda, tautības - "padomju tauta" vietā, jo to jau lieto kā nevainojamu, pareizu vārdu, ne uz sekundi nepadomājot tā šķeltniecisko, naida kurināšanas lomu.
Padomāsim - ukraiņi, gruzīni, vairākums vecākās paaudzes tika apspiesti ar piespiedu krievu valodas mācību, prot krievu valodu - VAI VIŅIEM ŠODIEN PATĪK SAUKRTIES, atrasties krievvalodīgo "maisā"? Vai bēgļu bērnus no Ukrainas turpināsim pārkrievot krievu skolās un veidot jaunu grupu "krievvalodīgo, kas tiks nostādīti pret pamattautību - teiksim - latvieši un krievvalodīgie.
ārkrievotiemai viņu jaunajai paaudzei, nokļūstyot begļu valstī
Gluži jau tā nesākās viss
14.03.2022. 13:34»
nn
ticami, protams
Ak, Dievs, cik daudz jādzer, lai kaut,ko tādu samurgotu? Putins un gribējis iestāties NATO?! Tajā tālajā 2007. gadā viņa noziedzīgajās smadzenēs arī dzima ģeniālā doma par diženo Krievu pasauli. Un tie šrēderisti, kas sēdēja siltajās vietiņās krievu uzņēmumos, tikai parāda, cik labi Kremļa miljardi strādājuši Rietumos.Pērkamas dvēseles ir bijušas daudzās valstīs,bet visas jau tāpat viņš nav nopircis par Krievijas tautai nozagtajiem miljardiem.
KIjevas kara nopziegumiem nē
14.03.2022. 13:34»
Krievijas karam Ukrainā -nē
Viģikus par daudz esi saskatījies? Zinām jau, kā tie top
Nozombētais idiot, tie video nav nekādu uzvedums ar tukšu pamestu dzemdību namu un vienu cietušo, ko tēlo meodele. Tur Doņeckas centra ielas pilnas ar mierīgo iedzīvtāju līķiem. Latvijā notiek ciniska kara propaganda un noziedzīga patiesības slēpšana. Neviens mēdijs par to Latvijā neziņo,jo par to neziņo Kijevas režīms, kurš, protams, ar raķetēm pa Doēncku nav šāvis, un visiem muļķiem ir tam jātic.
Krievijas karam Ukrainā -nē
14.03.2022. 13:18»
karam nē
Šorīt Kijevas režīms uzbruka Doņeckai. Pilsētas ielas bija pilnas ar mierīgo iedzīvotāju līķiem, bet Latvijas atkarīgajos masmēdekļos par to nebija ne vārda, tikai Kijevas režīma kara propaganda un Putina lamāšana visos veidos! Paskataties youtube ir pilns ar šausmu video! Tas ir tas iemesls, kāpēc ...
Viģikus par daudz esi saskatījies? Zinām jau, kā tie top.
karam nē
14.03.2022. 13:11Šorīt Kijevas režīms uzbruka Doņeckai. Pilsētas ielas bija pilnas ar mierīgo iedzīvotāju līķiem, bet Latvijas atkarīgajos masmēdekļos par to nebija ne vārda, tikai Kijevas režīma kara propaganda un Putina lamāšana visos veidos! Paskataties youtube ir pilns ar šausmu video! Tas ir tas iemesls, kāpēc Kijevas režīms ir jādemilitarizē, lai tas pārstātu nogalināt Donbasa mierīgos iedzīvtājus.
VNO
14.03.2022. 12:58»
O)O
Ir tik nogurdinoši lasīt šo stulbo propagandu...
Ja nu ir tik nogurdinoši, tad varbūt laiks mainīt darbu?
nn
14.03.2022. 12:27»
kad tas viss iesākās
Putins 2007.gadā izteica vēlēšanos iestāties NATO. Saņēma atteikumu, jo tā brīža Eiropas vadītāji ierunājās par eiropiskām vērtībām, bet zaudējot amatus Eiropā devās kalpot Putinam, ieņemot miljoniem apmaksātus amatus Krievijas valsts uzņēmumos. Tad viņš saprata, ka runājot par eiropiskajām vērtībām...
ticami, protams
neesi nu naivs
14.03.2022. 12:07»
kad tas viss iesākās
Putins 2007.gadā izteica vēlēšanos iestāties NATO. Saņēma atteikumu, jo tā brīža Eiropas vadītāji ierunājās par eiropiskām vērtībām, bet zaudējot amatus Eiropā devās kalpot Putinam, ieņemot miljoniem apmaksātus amatus Krievijas valsts uzņēmumos. Tad viņš saprata, ka runājot par eiropiskajām vērtībām...
neizdevās ar viltu uzbrūk ar vāli. Krievu neesi redzējis? Empātija pa nullēm.
tīrasiņu latvietis
14.03.2022. 11:43»
Realitāte
Labāk vairs nevar pateikt- visu tautību krievu tauta. Tiešām trāpīgs formulējums. Agrāk Krievijas impēriju sauca par tautu cietumu, tagad jau daudz kas nav mainījies. Nez vai viņi paši zin, ka dzīvo cietumā. Gudrākās galvas droši vien to apzinās. Vispār, ar to krievu nacionālo identitāti tā ir, kā ir...
Esam īsteni ārieši! Mūsos ir aristokrātiskas asinis!
No palīgskolas KRIEVVALODĪGAJAM PŪĶINAM
14.03.2022. 11:40»
analfabētiskais ākst
Kurā palīgskolā mācies? Pirmo gadu, vai jau otro
Kamēr Putinu un Co nenosūtīs mācīties pie mums, viņi būs Ļeņingradas žurkas dzenātāji huligāni, ne vairāk.
Kā var būt ŽURKAS DZENĀTĀjS - impērijas prezidents, nu , neloģiski, tādēļ viņi bija un ir žurkas dzenātāja prātā - dialogu nomaina pret slepkavošanu, valsts sagraušanu.
Vait vajag prātu - impēriju un tās pārkrievotās tautas (krievu tur Krievijā vairs nav, jo esot viena tautība- "KRIEVVEIDĪGIE", agrākās "PADOMJU TAUTĪBAS"). KRIEVVEIDĪGIE vai KRIEVVALODĪGIE - tie ir, savas tautības nodevēji, pārkrievotie, samaitātie krievi (īstie krievi ir VECTICĪBMNIEKI - visas tautas un sevi cienošie (IH UVAŽAJUT, no NAS "krievvalodīgos kolaborantus UVAŽAJUT ).
Redziet ko nozīmē lamuvārds "krievvalodīgie",, ko izdomājuši čekisti, lai pret kādu tautu atvestu klāt ar "piekabi" visus, kuri nav pamattautība.
Tas ir huligānisms lietot vārdu "krievvalodīgie", kad ir tauta - krievi, ukraiņi, gruzīni, tatāri, latvieši, žīdi, čigaņi .
KRIEVI, cieniet sevi un citus - jūs cienīs, nemelojiet, ka Ukrainā krievs ir "atbrīvotājs"- eta ne tvoja, sobačaja dela, Putin, vācies projām no Ukrainas, ej mācīties mūsu palīgskolā.
kad tas viss iesākās
14.03.2022. 11:39Putins 2007.gadā izteica vēlēšanos iestāties NATO. Saņēma atteikumu, jo tā brīža Eiropas vadītāji ierunājās par eiropiskām vērtībām, bet zaudējot amatus Eiropā devās kalpot Putinam, ieņemot miljoniem apmaksātus amatus Krievijas valsts uzņēmumos. Tad viņš saprata, ka runājot par eiropiskajām vērtībām, viņi runā par materiālajām. Bija aizvainots, ka viņam atteica, un saprata ka ar Eiropas vadītājiem jārunā tikai no spēka pozīcijām.
Taisnīgais
14.03.2022. 11:12»
Patiesais
Cik atjautīgs esi!. Un tomēr, kāpēc lielās valstis nepalīdz Ukrainai ar tankiem, bruņumašinām, raķetēm, ar savu karspēku
Ar daudz ko jau palīdz , arī bruņojuma ziņā. Bet tieši neiesaistās, jo Putins visiem draud ar nozagto atombumbu, kurai droši vien jau derīguma termiņš iztecējis, tāpat kā karavīru pārtikai. Kad sabiedrības spiediena ietekmē tiks aizvērtas Ukrainas debesis, tad Krievija varēs panikā bēgt, tāpat kā 1941. gadā dižā LTK sākumā, bet savās vēstures grāmatās rakstīt, ka tā bija iepriekš ieplānota stratēģiska atkāpšanās.
Okupācijas izvērtēšana
14.03.2022. 11:00No 2014.g. Ukrainā skaidri iezīmējas virziens ar ietekmētu, nozagtu, kolaborējošu politiķu palīdzību veidot pseidodemokrātijas. Mēs nevaram citu vietā rīkoties, bet varam mācīties no kļūdām. Vēsturē ir piemērs, kur Francija pēc 2PK aktīvi nosodīja kolaborāciju. Padomju režīmam brūkot, kolaborācijas, tāpat kā čekas darbības, izvērtēšana tika atstāta pašplūsmā, lustrāciju pasniedza kā personīgu, pilsonisku izvēli. Šobrīd to, kādas ir sekas sabiedrībā neizdiskutētai okupācijas pārvarēšanai, rāda pseidodemokrātiju precedenti Ukrainas okupētā teritorijā.
Patiesais
14.03.2022. 10:58»
Taisnīgais
Kā vienmēr esi uzticīgs Kremļa naratīvam un labi ievēro metodoloģiju.Kaut arī tagad dziedi lakstīgalas balsī,savu identitāti jau nenoslēpsi
Cik atjautīgs esi!. Un tomēr, kāpēc lielās valstis nepalīdz Ukrainai ar tankiem, bruņumašinām, raķetēm, ar savu karspēku?
Vai tā nav nodevība?, tik vien ir ka visu laiku kaut ko kalkulē. Gudrais atbildi!
Okupācijas izvērtēšana
14.03.2022. 10:41»
valdis
Naivi domāt,ka tikai Putins viens to dara.Ja tai viņa politikai nebūtu tautas un armijas atbalsta nekāds karš nebūtu iespējams.Tāpat pašreizējais iebrukums Ukrainā nebūtu iespējams ja tur nebūtu sākuši glorificēt nacistu līdzdarboņu pat ielas viņu vārdā nosaukuši.Krievijai nacisma atdzimšana pie robežas...
Cēlonis ir impēriskā domāšana, ideoloģija, šovinisms, cars baķuška kā baznīcas svaidītais. Nav jau personīgās atbildības, arī kaŗš ir legalizēta laupīšana, marodierisms. Otrkārt, vai Krivijas sabiedrībā ir plaši izdiskutēts jautājums par atbildību - A bloka mazo valstu okupāciju 2PK?
Naivajam
14.03.2022. 10:22»
www.govlawyer.lv
> Bet izvadīt viņu ar kājām pa priekšu vai kā >citādāk, - to var izlemt tikai un vienīgi paši >Krievijas pilsoņi
Bet pēc kā stabules?1
www.govlawyer.lv
14.03.2022. 10:10> Bet izvadīt viņu ar kājām pa priekšu vai kā >citādāk, - to var izlemt tikai un vienīgi paši >Krievijas pilsoņi.
Atļauju karot deva
vairākums
Krievijas Valsts Domes deputātu.
NB!
14.03.2022. 09:53»
VB
"Otto, a nelikumīgu valsts apvērsumu 2014. gadā Ukrainā ASV-CIA arī vajadzēja taisīt obligāti, tas arī viss bija vispasaules miera labā...
2014. gadā Ukrainas Eiromaidana jeb Pāscieņas revolūcijas laikā Ukraina atbrīvojās no Krievijai lojālā Janukoviča un turpināja kursu uz Rietumiem, no kā Janukovičs atteicās. Tas, protams, nepatika Putinam, jo viņam bija bailes ne jau no NATO, bet Ukrainas demokrātijas ietekmes. Tāpēc Kremlis savu labāko tradīciju garā, sāka taurēt par ASV iniciētu valsts apvērsumu un ko tik vēl ne.
Tavs pieminētais Kučma,izmantojot valsts resursu, bija labi papildinājis savas kabatas, ja nemaldos, bija pat tiesvedība.
VB
14.03.2022. 09:21»
!!!
Nē, Budapeštas memorands paredzēja Ukrainas suverenitāti un teritoriālo nedalāmību, ko garantēja ASV, Lielbritānija un Krievija. Un Krievija, kā reiz, 2014. gadā to pārkāpa, okupējot Krimu un iesūtot nastamņetus Doņeckā un Luganskā
"Otto, a nelikumīgu valsts apvērsumu 2014. gadā Ukrainā ASV-CIA arī vajadzēja taisīt obligāti, tas arī viss bija vispasaules miera labā?"
Nē, tā bija liela ukraiņu kļūda, BET: pārāk daudz valstī zaga...! Un, tā arī bija klūda!
PS
Man patika Kučmas laiki, kad vēl Ukrainā strādāju.
Slikta inventarizācia
14.03.2022. 09:03»
inventarizācija
Krievijas aģenti ir arī visi, kas savervēti mūsu VDK "čekas maisos", jo VDK aģentūru pievāca Krievija bet Latvijai palika tikai kaut kādas kartītes kas neesot ņemamas vērā kā pierādījums, tā kā varot būt izrakstītas fiktīvi lai uzlabotu statistiku. Būtu dīvaini, ja Putins viņus neizmantotu hibrīdkarā...
Galīgās muļķības! Neko fiktīvi nevarēja izrakstīt, palasiet speciālo literatūru. Tās pasaciņas sacerēja tie, kuri gribēja attaisnot savu atrašanos šajos maisos.
Taisnīgais
14.03.2022. 08:57»
Patiesais
Nepiekrītu! Runā tāpēc, lai sargātu sevi, un tas ir slikti attiecībā pret mazajām valstīm. Tik bēdīgu rīcību no lielvalstīm nebiju gaidījis
Kā vienmēr esi uzticīgs Kremļa naratīvam un labi ievēro metodoloģiju.Kaut arī tagad dziedi lakstīgalas balsī,savu identitāti jau nenoslēpsi.
Patiesais
14.03.2022. 08:49»
Taisnīgais
Ne jau aiz bailēm, bet lai izbeigtu šo slaktiņu.Pat Fīrers piekritis izlīst no bunkurā, kaut gan skaidri zin, ka pie galda nesēdēs goda vietā. Jautājumā par mazajām valstīm, atkal lien ārā tavs lielkrievu šovinisms
Nepiekrītu! Runā tāpēc, lai sargātu sevi, un tas ir slikti attiecībā pret mazajām valstīm. Tik bēdīgu rīcību no lielvalstīm nebiju gaidījis.