Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Če Gevara

05.07.2020. 12:08

Viens ir neabšaubāmi , cilvēki LPSR laikos jutās daudz drošāki un laimīgāki, laime jau nav desā, vai auto lūžņos , bet cilvēku attiecībās, kapitālismā valda nauda, par naudu pārdod visu, māti , dzimteni radiniekus, cilvēki gatavi pārgrauzt rīkli līdzcilvēkiem, apzagt tos, par lielu naudu arī slepkavot, nožēlojama tā sabiedrība , kur valda naudzas kults un cilvēku zemiskākās dziņas, alkatība, skaudība u. c.!

Atbildēt

Vjetnamu

05.07.2020. 12:04

»

John Doe

Jā, LPSR dzīve labāka. Dodies uz Krieviju, Blatkrieviju, Koreju, Vjetnamu vai nu vienalga kur citur un beidz bojāt te gaisu. Latvija kļūs tikai tīrāka, kad jūs pārtrauksiet mūs apgrūtināt ar savu klātbūtni


Lūdzu neiepin. Kopš krievi no turienes ir prom un ASV ir tās lielākais tirdzniecības partneris, tā ir pasaules rekordists ekonomikas attīstības ziņā. Ja par Koreju, tad, droši vien, domāji z-Koreju?

Atbildēt

jaajaa

05.07.2020. 11:55

»

Q

Ja saskaitām visus plusus un mīnusus dzīve LPSR tomēr bija labāka, izglītoti cilvēki, dzimstības pieaugums un latviešu kultūras attīstība, nevar salīdzināt ar to deģenerātu ideoloģijas iebrukumu, kas valda šodienas Latvijā, pederastu propaganda, pakļaušanās ES piekoptajai Eiropas islamizācijai, degradējoša...


...es nepiekritīšu...un vēl...nav vajadzības gausties par to, kas vairs vienkārši nav iespējams...ir tā, kā ir...un, ja ir idejas, kā kaut ko uzlabot, tad vajag tās popularizēt...4.12 šņabis maksāja pie 150 rubļu algas...tagad ar atlaidēm būs tas pats pie 700 - 800...varbūt akcīzi vajag pielikt ?...ne jau dēļ budžeta, bet lai tauta "pa lēto" nenodzeras...:)

Atbildēt

to lauķis

05.07.2020. 11:50

»

lauķis

Rakstu nelasīju,jo,pa trīsdesmit gadiem esmu nodzīvojis gan sovdepijā gan ,,neatkarīgajā,, Latvijā,varu salīdzināt...


Varbūt toreiz tev, demences pacient, pimpis nekarājās kā āda un hemoroīdi nenomocīja?

Atbildēt

to Q

05.07.2020. 11:47

»

Q

Ja saskaitām visus plusus un mīnusus dzīve LPSR tomēr bija labāka, izglītoti cilvēki, dzimstības pieaugums un latviešu kultūras attīstība, nevar salīdzināt ar to deģenerātu ideoloģijas iebrukumu, kas valda šodienas Latvijā, pederastu propaganda, pakļaušanās ES piekoptajai Eiropas islamizācijai, degradējoša...


Tūlīt būs KPSFR, ar lāģeriem, deficītu, dzelzs priekškaru un visiem pārējiem "labumiem", tā kā tiem, kuri nostalģē pēc PSRS, atliek doties uz turieni.
Pat ja no ādas izlīdīs viskrieviskākais izdzimtenis, kas bradā (pagaidām noslēpies bunkurā) pa Cilvēku planētu, krievu virspidars Putins, Latvijā un nekur ārpus Mordora, PSRS nebūs.

Atbildēt

Žulis

05.07.2020. 11:46

Raksts visai emocionāls ar daudzu patiesu faktu uzskaitījumu. Diemžēl, raksta pamatdoma ir aplama. Man jautājums raksta autoram: Kurā gadā Latvijā notika starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra? Tāda nav bijusi? Varbūt bija vismaz lustrācija? Arī tā nav bijusi? Tad par kādiem “padomju laikiem” un mūsdienām raksta autors šeit runā un ko mēģina salīdzināt? Kopš PSRS okupēja Latviju, nekāda reāla varas maiņa šeit nav notikusi. Ir notikusi varas ideoloģiska pārkārtošanās, nevis varas nomaiņa! Padomju vara kā tādu novalkātu zeķi vienkārši atmeta komunisma ideoloģiju, jo tā savas tautu izmantošanas un paverdzināšanas iespējas bija izsmēlusi un pārgāja uz kapitālismu. Nebija tādu Staļina laiku, Hruščova laiku, Brežņeva laiku, Gorbačova laiku. Bija tās pašas sociālistiskās sistēmas attīstības posmi, kas LIKUMSAKARĪGI sekoja viens otram. Pirmajā posmā bija terors un ideoloģisko pretinieku fiziska iznīcināšana, tam sekoja ar komunistiskajiem lozungiem stimulēta sagrautās saimnieciskās darbības atjaunošana, kas deva visai vājus rezultātus, tālāk pamazām visā PSRS impērijā iestājās ekonomiskā stagnācija, kas beidzās vispirms ar talonu sistēmas ieviešanu uz pirmās nepieciešamības precēm un pēc tam ar atteikšanos no komunisma ideoloģijas un kapitālistisko principu ieviešanu ekonomikā. Tas mūsdienu parazītu slānis, kuru šeit kritizē raksta autors, izveidojās tieši kompartijas apstākļos, kad “pareizie cilvēki ar pareizo partijas piederību” bet gaužām vājām zināšanām un vēlmi saimniekošanā okupēja varas gaiteņus
Rādīt visu

Atbildēt

05.07.2020. 11:34

»

John Doe

Bet otrus 15 gadus? Vai nu padomijā neesi dzīvojis, vai arī 15 gadus neesi maksājis nodokļus. Quod erat demonstrandum


?
bet jūs tak man kariniet birku, ka es nemaksāju nodokļus un izmantoju publiskos pakalpojumus.
Kāds tam sakars ar padomiju?
ap 2000. gadu minimālā alga bija 80 lati, tur nodokļos gadā grūti bija maksāt tūkstošus. Tāpēc pieminēju pēdējos 15. gadus. Nevajag murgot

Atbildēt

Kad-diršs

05.07.2020. 11:25

Primitīvs Latvijai naidīga propagandista raksts. Autors salīdzina nesalīdzināmo. Padomju Krievija, jeb Padomju savienība ir cilvēces vēsturē viens no viss neveiksmīgajiem eksperimentiem. Tā tika veidota uz masu slepkavību, cietumu un apspiešanas pamata. Tās valstis, kas bija kritušas par upuri Padomju savienībai, tagad ir visnabadzīgākās Eiropā. Padomju savienībā cilvēks nebija nekas un latvietis bija nevēlams elements. Latviešu skaits pirms 1940. gada bija lielāks nekā 1989.gadā un visās lielākājās Latvijas pilsētās latvieši bija minoritāte.
Padomju savienībā 80-tajos gados jaundzimošo mirstība bija augstākā Eiropā- stabili turējās Āfrikas vidējā līmenī. Visos Padomijas pastāvēšanas gados tā pastāvīgi cieta no dažādu resursu, ieskaitot pārtikas, trūkuma. Pēc šodien pieejamiem aprēķiniem, apmēram, 30% no visiem Padomijas resursiem tika ieguldīti ieročos, kas beigās izrādījās tehnoloģiski atpalikuši un zemas kvalitātes.
Relatīvā pārtikas apgādes stabilitāte, kas tika sasniegta 80-tajos gados, balstījās uz augstajām pasaules naftas cenām, kas deva iespēju Padomijai iepirkt graudus ASV un sadzīves preces Somijā. Kad naftas cenas sabruka, arī daļēji augošā Padomijas eksporta rezultātā, sabruka arī stulbuma imperija.

Atbildēt

John Doe

05.07.2020. 10:49

»

Bet es maksāju nodokļus tūkstošiem katru gadu...


Bet otrus 15 gadus? Vai nu padomijā neesi dzīvojis, vai arī 15 gadus neesi maksājis nodokļus. Quod erat demonstrandum.

Atbildēt

geo

05.07.2020. 10:49

»

Bet mans tēvs bija virpotājs, 91. saņēma dzīvokli. Tā kā nevajag fantazēt savus naciķa murgus


Apsveicu tavu tēvu-virpotāju ! Tas jau Atmodas laikā.Tādu cilveku(mēs labi atceramies) bija ļoti,ļoti maz.
Toties militāristu pēcteči un bijušo sādžu iemītnieki šeit uzrakušu zelta bedres,dzīvo savās komūnās,latviski runāt negrib(nevis nemāk) un taurē tikai vienā virzienā-cik te viss slikti.
Protams,ka bez dzīvokļiem velējās arī savu kārtību mūsu Latvijā,kā tas viņiem tika solīts tajos laikos.
Tā ir realitāte,bet redz-pazīstams rokraksts-uzreiz par naciķi apsaukā :))

Atbildēt

AG

05.07.2020. 10:46

Pilnīgi piekrītu raksta autoram.Un priecājos par komentāriem, tajos skaidri redzams kādas bailes daudzus māc ja pienāks laiks kad būs jāatbild par sastrādātām nelietībām.Un šis laiks agrāk vai vēlāk noteikti pienāks, jo sabiedrība attīstās pa spirāli.Bieži vien vecais,aizmirstais atgriežas un izrādās labāks par esošo.

Atbildēt

Otto

05.07.2020. 10:44

»

John Doe

Autors pie savas nespējas strādāt un kaut ko sasniegt (un nē, ne zogot) vaino sabiedrisko iekārtu. Protams, tādiem iznireļiem kā šī raksta autors, viss “na haļavu” ir labi, bet tie, kas prasa atbildību par izdarīto darbu, ir budži un šķiras ienaidnieki :D...


Restorānos bija rindas , jo vidusmēra cilvēki gāja uz restorāniem ( bija nauda ) Skapī vai pagrabā bija cita publika. Tagad krogi ir tukši vai blēži tur risina , ko ,kā nozagt

Atbildēt

4. maija žīdu cionistu valsts korpirācija

05.07.2020. 10:38

»

Bet mans tēvs bija virpotājs, 91. saņēma dzīvokli. Tā kā nevajag fantazēt savus naciķa murgus


Bijušas Latvijas Bankas prezidents Ilmārs Rimšēvičs, kurš patlaban apsūdzēts korupcijas krimināllietā, vēl pērn par darbu Latvijas Bankā algā saņēmis 138 538 eiro, liecina viņa Valsts ieņēmumu dienestam iesniegtā amatpersonas deklarācija.

Atbildēt

05.07.2020. 10:31

»

GEO

Kādi dzīvokļi latviešiem ? Smejaties vai? Retums. Mums dzīvojamā platiba pēc toreizējo darboņu ieskatiem pietika,dzīvokļi tika biezā slānī visiem iebraucējiem,kuri devās mums palīgā celt sociālismu,brauc tik no savas nomales uz attistītajiem rietumiem-dzīvoklis par velti...


Bet mans tēvs bija virpotājs, 91. saņēma dzīvokli. Tā kā nevajag fantazēt savus naciķa murgus.
Jā, bija viņam darba kolēģi, krievi, kuri arī saņēma dzīvokļus dažas mājas tālāk

Atbildēt

Andree

05.07.2020. 10:28

»

Otto

Pirmo reizi pēc ilgāka laika lasu rakstu ,kur ir uzrakstīta TAISNĪBA. Viss bija tieši tā. Bēdīgākais ir tas , ka mūs tagad nežēlīgi apzog savējie ,kas nenotika PSRS laikā


Neveiksminieka raksts, cik toreiz bija labi - varēja neiespringt, jo visu jau iedos! Parazītu paradīze!

Atbildēt

05.07.2020. 10:27

»

John Doe

Padumjo laiku slavinātājiem ir viena kopīga iezīme - ne nodokļus, ne parādus viņi nemaksā. Publiskos pakalpojumus gan ir naski izmantotāji. Tāpēc laimīgu taciņu! Par mums nebēdājiet, mēs lieliski tiksim bez jums galā


Bet es maksāju nodokļus tūkstošiem katru gadu.
+ 15. gadus neesmu bijis pie ārstiem, tik vienreiz pie ģimenes ārsta, vajadzēja zīmi, 3 minūtes, samaksāju 1 eiro.
Kautkā vispār tagad neatceros, kādus tad publiskos pakalpojumus esmu par velti izmantojis, par visu ir jāmaksā
Tā kā nefantazē spriežot pēc sevis.
Tādi kā tu ir latviešu tautas ienaidnieki. Tādi arī ved mūsu Tēvzemi pretī postam

Atbildēt

John Doe

05.07.2020. 10:14

»

Ja visi "tie" dosies, kurš uzturēs infrastruktūŗu un maksās % par parādiem


Padumjo laiku slavinātājiem ir viena kopīga iezīme - ne nodokļus, ne parādus viņi nemaksā. Publiskos pakalpojumus gan ir naski izmantotāji. Tāpēc laimīgu taciņu! Par mums nebēdājiet, mēs lieliski tiksim bez jums galā.

Atbildēt

GEO

05.07.2020. 10:11

Kādi dzīvokļi latviešiem ? Smejaties vai? Retums. Mums dzīvojamā platiba pēc toreizējo darboņu ieskatiem pietika,dzīvokļi tika biezā slānī visiem iebraucējiem,kuri devās mums palīgā celt sociālismu,brauc tik no savas nomales uz attistītajiem rietumiem-dzīvoklis par velti!
Pajautājiet Rīgas mikrorajonu iemītniekiem,kur ir viņu senču dzimtene,pirms rakstat muļķības.

Atbildēt

Būsim objektīvi

05.07.2020. 09:59

»

kur tu teci

Autors šveicarus aizmirsa pieminēt, cik tādam bija jāiedod, lai tiktu tai restorānā...


Pārspīlē gan. Lai cik slikti bija tie laiki, man valsts 32 gadu vecumā kopā ar slimo vecmāmiņu un dēlu iedeva Rīgā 4-istabu dzīvokli jaunajā 119. sērijas mājā par brīvu, komunālie ar visu karsto un auksto ūdeni bija 9.- rubļi. Zobārsti nemaz nebija tik slikti, vajadzēja pašam biežāk zobus tīrīt. Ārsti par brīvu, benzīns labākais 9 kapeikas, alga 120 rubļu.Vecmammas pensija 26 rubļi, bet mums bija žigulis. Darbavieta par brīvu deva sanatorijas, ekskursijas, pat kopā ar vīru par brīvu izbraukājām Čehoslovākiju. Ja pietrūka naudas, varēja palūgt arodbiedrībai- nekad neatteica. Vienmēr daudz draugu, vienmēr svinēti svētki, sporta nodarbības un sporta zāles par brīvu. Ja runā par ēdienu, tad šodienas pārbarotie vēderi un tuklie ģīmji nemaz nav veselības pazīme. Vecmāmiņa ar pilnīgi skaidru saprātu nodzīvoja 94 gadus, viņai garšoja tikai siļķe un rupjmaize.Pie šodienas iespējām maniem vecajiem draugiem zobi izpuvuši, dažam plastmasas plate mutē, jo nespēj tūkstošus samaksāt par zobu implantiem, zobu labošanu.

Atbildēt

05.07.2020. 09:48

»

kur tu teci

Autors šveicarus aizmirsa pieminēt, cik tādam bija jāiedod, lai tiktu tai restorānā...


Ziepniekalnā 91. gadā cilvēki ievācās bezmaksas dzīvokļos. vismaz 10k ģimeņu.
Labāk jau kā mūsdienās, peļņa ārzemju kaklakungiem, izzagta vai tiek izredzētajiem, tautai hipotekārā cilpa uz mūžu

Atbildēt

kur tu teci

05.07.2020. 09:41

Autors šveicarus aizmirsa pieminēt, cik tādam bija jāiedod, lai tiktu tai restorānā?
Pie bezmaksas zobārsta varēja bez zobiem palikt, ja gribēji, lai salabo - 2 rubļi viens zobs. Un bez anestēzijas. Ja paskatās manas paaudzes un vecākus vīriešus - kādi viņiem tagad zobi pateicoties tā laika bezmaksas zobārstiem.
Dzīvokli nemaz tā nevarēja dabūt, 87.g. iestājāmies rindā, tikām pie virsnieka dzīvokļa tikai tad, kad PSRS armija gāja prom un tie jau vairs nebija padomju laiki.

Atbildēt

05.07.2020. 09:36

»

John Doe

Jā, LPSR dzīve labāka. Dodies uz Krieviju, Blatkrieviju, Koreju, Vjetnamu vai nu vienalga kur citur un beidz bojāt te gaisu. Latvija kļūs tikai tīrāka, kad jūs pārtrauksiet mūs apgrūtināt ar savu klātbūtni


Ja visi "tie" dosies, kurš uzturēs infrastruktūŗu un maksās % par parādiem?
Dumjš esi vai? tad sanāk, ar savām idejām zāģē zaru uz kā sēdi. Vai arī gaidi kad tavi drauģeļi šeit iepludinās arābus?

Atbildēt

lauķis

05.07.2020. 09:31

»

John Doe

Autors pie savas nespējas strādāt un kaut ko sasniegt (un nē, ne zogot) vaino sabiedrisko iekārtu. Protams, tādiem iznireļiem kā šī raksta autors, viss “na haļavu” ir labi, bet tie, kas prasa atbildību par izdarīto darbu, ir budži un šķiras ienaidnieki :D...


Ar pesticīdiem, herbicīdiem indētiem dārzeņiem, un ar augšanas hormoniem sapildītiem lopiņiem produkti ir arī tagad,tikai tagad mūs indē pēc eirokomisāru noteiktajiem normatīviem.Sovdepijas laikā visu šo mēslu bija mazāk.Hormonālie preparāti ar t.s. premiksiem sāka ienākt astoņdesmito gadu vidū,no ,,civilizētajiem,, rietumiem.

Atbildēt

CENZĒTS autoram

05.07.2020. 09:30

»


Vai tiešām domā, ka kāds lasa Jūsu garo penterējumu? Vismaz, es to ātri pārskrullēju.

Atbildēt

John Doe

05.07.2020. 09:27

»

Q

Ja saskaitām visus plusus un mīnusus dzīve LPSR tomēr bija labāka, izglītoti cilvēki, dzimstības pieaugums un latviešu kultūras attīstība, nevar salīdzināt ar to deģenerātu ideoloģijas iebrukumu, kas valda šodienas Latvijā, pederastu propaganda, pakļaušanās ES piekoptajai Eiropas islamizācijai, degradējoša...


Jā, LPSR dzīve labāka. Dodies uz Krieviju, Blatkrieviju, Koreju, Vjetnamu vai nu vienalga kur citur un beidz bojāt te gaisu. Latvija kļūs tikai tīrāka, kad jūs pārtrauksiet mūs apgrūtināt ar savu klātbūtni.

Atbildēt

John Doe

05.07.2020. 09:24

Autors pie savas nespējas strādāt un kaut ko sasniegt (un nē, ne zogot) vaino sabiedrisko iekārtu. Protams, tādiem iznireļiem kā šī raksta autors, viss “na haļavu” ir labi, bet tie, kas prasa atbildību par izdarīto darbu, ir budži un šķiras ienaidnieki :D

Viscaur šajā stāstā ir pievilktas puspatiesības un puse no stāsta. Tā puse par smirdošajiem vīriešiem brūnos uzvalkos, korupciju uz-visu-pilsētu-trīs restorānos (restorānos! šveicaram kukulis jādod, lai iekšā tiktu, turklāt “padomju cilvēks restorānos neēd”), ar pesticīdiem, herbacīdiem indētiem dārzeņiem, un ar augšanas hormoniem sapildītiem lopiņiem... kur tad šis no padumjo dzīves apraksta ir pazudis, a?

Atbildēt

lauķis

05.07.2020. 09:23

»

RP

Rakstu izlasīju. Nekas safantazēts, tā arī dzīvojām. Tiesa gan, ka godīgā ceļā latvietim Rīgā dabūt dzīvokli tikpat kā ''nespīdēja'', jo priekšroka vienmēr bija tikko iebraukušajiem...


Pilnīgi piekrītu,nekādu pretrunu.Tieši tāpēc jau rakstu nelasīju,pats to redzēju un piedzīvoju.Pieļauju ka katrs redz savādāk,es pateicu tā kā to saprotu es.

Atbildēt

05.07.2020. 09:22

»

Nedrīkst neņemt vērā, ka PSRS elite jau kopš 1974. gada aktīvī strādāja uz PSRS likvidēšanu...


Piemēram, Hruščovs, ko viņš darīja, kā parvaldīja, īsts pajolītis. Tagad nevaru atrast, bet internetā bija arhīvu dokuments, kur Hruščovs rakstīja Staļinam vēstulē, ka nepieciešams palielināt nāvessodu kvotas.
Faktiski darbs pie PSRS kapitulācijas sākās uzreiz pēc Staļina nāves.
Kas Goračovs, vērtējot pēc darbiem, nebija pajolītis?
Rekur vislabākais skaidrojums par PSRS, ko esmu atradis, 7 minūtēs https://youtu.be/SbTWd3Yuxf8

Atbildēt

Q

05.07.2020. 09:06

Ja saskaitām visus plusus un mīnusus dzīve LPSR tomēr bija labāka, izglītoti cilvēki, dzimstības pieaugums un latviešu kultūras attīstība, nevar salīdzināt ar to deģenerātu ideoloģijas iebrukumu, kas valda šodienas Latvijā, pederastu propaganda, pakļaušanās ES piekoptajai Eiropas islamizācijai, degradējoša mākslai, kur sūds uz ķeblīša tiek uzskatīts par mākslas darbu, instalāciju, un galvenais esam zaudējuši cilvēciskas attiecības, visu nosaka nauda

Atbildēt

05.07.2020. 09:03

Nedrīkst neņemt vērā, ka PSRS elite jau kopš 1974. gada aktīvī strādāja uz PSRS likvidēšanu.
1974. gadā rublim bija jākļūst par pasaules valūtu dollāra vietā. tā vietā PSRS elite paziņoja, ka naftu tirgos tikai dolāros. Pēc tam sekoja viena diversija pēc otras visās jomās. + vadībā parādījās visādi ASV apmācīti darboņi, daudzi brauca uz ASV mācīties.
Piemēram Aleksandrs Jakovļevs uz ASV "mācīties" brauca jau 1958. gadā Kas ir Jakovļevs - rekur ar Gorbočovu un Bušu 1989. sēž pie viena galda, ko tad viņi lemj?
https://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Yakovlev_(Russian_politician)#/media/File:Bush_and_Gorbachev_at_the_Malta_summit_in_1989.gif
Ir fenomens ko var nosaukt par kangariem. Nodevēji, kuriem ir lielākā laime kalpot ārzemju kaklakungiem. Kangariem savai tautai nav vērtības, ja vajag, kangari tautu upurē. Kangaru ir bijuši vienmēr. Piemēram, Āfrikā vergus ķerstija nevis Eiropieši, bet gan vietējie karalīši, kuri savus cilvēkus tirgoja baltajiem kungiem pret krellītēm

Atbildēt

RP

05.07.2020. 08:57

»

lauķis

Rakstu nelasīju,jo,pa trīsdesmit gadiem esmu nodzīvojis gan sovdepijā gan ,,neatkarīgajā,, Latvijā,varu salīdzināt...


Rakstu izlasīju. Nekas safantazēts, tā arī dzīvojām. Tiesa gan, ka godīgā ceļā latvietim Rīgā dabūt dzīvokli tikpat kā ''nespīdēja'', jo priekšroka vienmēr bija tikko iebraukušajiem.
Izglītības ziņā labais bija tas, ka eksistēja dažādu arodu apguves skolas ar vidusskolas kursu. Ne jau visiem ir vēlme un iespēja mācīties augstskolā. Tautsaimniecībā ir nepieciešami dažādu arodu pratēji, ko neatzīst mūsdienu izglītības ministrija!?

Atbildēt

labvēlis

05.07.2020. 08:13

+++

Atbildēt

vilis

05.07.2020. 07:41

Nav nevienatik slikta raksta,kurā nebūtu kaut kas vērtīgs.Visu rakstu nelasīju(garš),bet nenosodu

Atbildēt

lauķis

05.07.2020. 07:14

Rakstu nelasīju,jo,pa trīsdesmit gadiem esmu nodzīvojis gan sovdepijā gan ,,neatkarīgajā,, Latvijā,varu salīdzināt.
Labas lietas bija gan tad gan ir tagad,bet kaut kā vairāk gribas izteikties par sliktajām lietām.Būtībā nekas nav mainījies,tikai represīvās metodes,padomju laikā tās vairāk bija fiziska rakstura,tagad ekonomiska rakstura,kā bija tautu cietums tā arī ir tagad.Ja nu kāds te grib izteikties par ,,demokrātiskajām vērtībām,, ,lai nosauc kaut vienu vērtību.Sovdepijas laikā cilvēciskuma bija vairāk kā tagad.

Atbildēt

www.govlawyer.lv

05.07.2020. 01:57

Salīdzini ar ASV:

LPSR iedzīvotāju
noguldījuma krājkasē
vidējais lielums, rubļos 1981. g.

pilsētas tipa apdz. vietas - rbļ. 1193

Rādīt visu

Atbildēt

nemuldi

05.07.2020. 01:32

»

Dainis

Vienreizēji drosmīgs, izcils un pilnvērtīgs apraksts, cik var izteikt vienā šādā rakstā...


gorbacovs bija asv agents.pie tam zem savas psihiski slimas sievas tupeles.

Atbildēt

Menesa celazimes cena uz atputas nam

05.07.2020. 01:29

»

R

80.gados vairs nebija problēmu ar dzīvokļa saņemšanu. Bija atsevišķās rindas jaunajām ģimenēm, daudzbērnu ģimenēm un jaunajiem speciālistiem (tikko studijas beigušajiem). Starp citu, nebija problēmu ar ceļojumiem uz ārzemēm. Rūpnīcās pie sienas katru mēnesi uzlika sarakstus - cik vietas ir braucieniem...


Menesa arodbiedribas celazimes cena uz atputas namu Jurmala ar 3x edinasanu un kefira glazi vakara maksaja 30 rublus ! sodien privatie izire istabu jurmala caur ss.lv par 30 eiro diena videji !

Atbildēt

150 bija

05.07.2020. 01:08

»

R

varbūt 50. gados arī bija alga 150 rbļ., bet astoņdesmitajos rūpnīcu stradnieku algas bija pat 1200 rbļ. un pat vel vairāk (metāllietuves cehā). Studentiem stipendija bija 35 rbļ. katru mēnesi


septiņdesmitajos, bet kad inflācijas (neoficiālās) laikā būtiski pieauga darba algas, par naudu jau vairs neko nevarēja nopirkt. Zimbabvē un Venecuēlā visi ir miljardieri.

Atbildēt

R

05.07.2020. 01:04

»

komisars

Ir lietas, kurām var piekrist ( par izglītības pieejamību, kaut gan par Mākslas aakadēmiju, juristiem


80.gados vairs nebija problēmu ar dzīvokļa saņemšanu. Bija atsevišķās rindas jaunajām ģimenēm, daudzbērnu ģimenēm un jaunajiem speciālistiem (tikko studijas beigušajiem). Starp citu, nebija problēmu ar ceļojumiem uz ārzemēm. Rūpnīcās pie sienas katru mēnesi uzlika sarakstus - cik vietas ir braucieniem uz konkrētu valsti. Lielāko tiesu uz Bulgāriju, Ungāriju utml, bet bija arī Somija un Zviedrija. Krietni retāk - arī Grieķija, Ēģipte, bet bija. Tomēr paši cilvēki ārzemju braucienu vieta vairāk izvēlējās braucienus uz savu rūpnīcu atpūtas namiem Jaltā , Aluštā, Gruzijā u.c. Kopumā vairāk izvēlējās braukt uz atpūtas namiem un sanatorijām.

Atbildēt

GEO

05.07.2020. 00:58

Protams,ka brežņevlaikos daudz kas bija labāks,kā tagad,gan pārtika kvalitatīvāka,gan izglītība kopumā augstāka nekā tagad utt.,pats galvenais-cilvēku attiecības dabiskākas un sirsnīgākas.Par Ulmaņlaikiem vispār nerunāšu-tos pozitīvā nozīmē zinu no vecvecāku atmiņām. Lūk,tā bija īstā Latvija,kurā mums būtu laimīgi jādzīvo,ja nebūtu okupācijas.
Šie padomjlaiki arī padarīja mūsu vairākumu par tiem,kādi esam tagad.Bijusie komunisti,VDK darboņi Atmodas laikā sāka veidot savu Latviju,kurā vairums iedzīvotaju nejūtas pārtikuši..
Nepiekrītu autoram par nacionālo jautājumu-mūs gribēja pārkrievot un to būtu arī izdarījuši pilnībā(ne daļēji,kā tagad),ja vēl dzivotu psrs.
Un tas ir pats galvenais,kāpēc nevelos tos laikus atpakaļ,vēl būtiski ir arī tas,ka atradāmies aiz dzelzs priekškara un Eiropa u.c. kontinentu valstis parastajiem pilsoņiem bija slēgtas. Ctādi nekas,bija labi dzīvot brežņevlaikos :)).

Atbildēt

Dainis

05.07.2020. 00:53

Vienreizēji drosmīgs, izcils un pilnvērtīgs apraksts, cik var izteikt vienā šādā rakstā.

Es pateikšu vienu - salīdzinām tautas resursus TOREIZ un TAGAD un redzēsim, ka TORIZ tauta dzīvoja, atražoja savus cilvēkresursus - radīja bērnus, milzīgi auga dzimstība, auga cilvēku pārticība, latviskā kultūra tika piekopta pilnā apmērā, tiesiskums TOREIZ bija uz 500 % salīzdinot ar ŠODIEN - tiesikums ir ap 10 %. Lasi Viļa Seleckla rakstu, kur teikts, ka tiesiskums vieniem (pidariem) ir bende citiem (tautai):
01.03.2019 00:04
Vilis Seleckis: Kad tiesiskums pārvēršas par tiesiskuma bendi (109)

Ja, bija okupācija un bija vienas tautas privilēģijas, blati, korupcija, kas mūs nomāca, bet "sociālisms" bija kā bieds bagātajiem , tādēļ to izolēja, liedza tehnoloģijas, visādi grāva ekonomiku utt. Izturēt konkurenci bija grūti, jo sevišķi ar bruņošanos. Krievijas impēriju vienkārši nomāca ar bruņošanās sacensību.

Rādīt visu

Atbildēt

Frankfurtes desiņa

05.07.2020. 00:14

Autoriņ,saspieda tev atkal testikulas un "moča v golovu udarila"?Nu,izdzīvo kā spēj.Bet,īsāk,īsāk,lai arī savu domu nav.

Atbildēt

Jancis

04.07.2020. 23:44

Ir kas ir taisnība, ir kas ir autora uzskati. Piemēram, pa algām- neuzskatu, ka bija normāli, ka mana māte ar augstāko izglītību kā galvenā grāmatvede pelnīja kā tēvs ar septiņu klašu izglītību kā vienkāršs strādnieks kolhozā. Tēvs mani nesaprata, kad gribēju studēt, jo viņš tā arī teica- tu kā inženieris neko nenopelnīsi, nāc uz kolhozu, pēc pāris gadiem tiksi pie moskviča, ja labi rukāsi...PSRS bija labs tādiem kā kadišiem- ar divpirkstu pierīti- strādāji, nedzēri, labi pelnīji, bet pirkt nebija ko, ne par ko nedomāji... tādas Dž.Orvela 1984 līmeņa govis un aitas. PSRS laikos bija patiešām labas lietas kā bezmaksas izglītība, zemi kom. maksājumi utml, bet bija arī pavisam greizas kā algas inženieriem un krāvējiem. Nav pareizi teikt, ka viss toreiz bija slikti. Bija visādi. Ari tagad ir visādi.

Atbildēt

tāpēc

04.07.2020. 23:40

»

Kaapeec

Autors sasapņojies par algām - parastam rūpnīcas strādniekam alga bija no 90 līdz 120 rbļ. mēnesī. Un pārējais arī subjektīvas vaimanas, kam ar realitāti tik vien sakara, ka minēti dažādi "fakti". Tie paši "strādnieki" nekad mūžā lielākoties nespēja aiziet uz restorānu, kur karafe degvīna maksāja 10...


Strādnieku alga fabrikā bija no 150 rbļ, inženieriem maksāja 120, bet pudele degvīna restorānā pēc 2 stundu izstāvēšanas rindā, maksāja 6,12. Degvīnu Latvijā ražoja no koksnes hidrolīzes spirta, ko uz LB veda cisternās no Slokas celulozes kombināta. Desā, ko varēja nopirkt par 1,20 - 2,20, izstāvot garā rindā, reizēm, gadījās žurku spalvas. Dzīvokli Rīgā latvietim saņemt praktiski bija neiespējami, tos dabūja ievazātie krievi pēc 8-10 kopmītnē nodzīvotiem gadiem.

Atbildēt

Kaapeec

04.07.2020. 23:22

Autors sasapņojies par algām - parastam rūpnīcas strādniekam alga bija no 90 līdz 120 rbļ. mēnesī. Un pārējais arī subjektīvas vaimanas, kam ar realitāti tik vien sakara, ka minēti dažādi "fakti". Tie paši "strādnieki" nekad mūžā lielākoties nespēja aiziet uz restorānu, kur karafe degvīna maksāja 10 rbļ. Bija jādzer uz ielas vai kur citur par 4.12 rbļ. Un tas "attīstītā sociālisma" periodā.

Atbildēt

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Mums ir arhibīskaps un Sv. Meinardam – mantinieks!

FotoLatvijas Evaņģēliski luteriskās Baznīcas 30. sinode ir noslēgusies un atstājusi dvēselē daudzveidīgu prieku. Prieku par to, ka ir ievēlēts jauns Rīgas un Latvijas arhibīskaps, un prieku par to, ka balsojums bija tik līdzīgs. Mūsu baznīca spēja izvirzīt bīskapa amatam divus tik godājamus un Svētā Gara pilnus vīrus, ka pašai bija grūti starp viņiem izvēlēties.
Lasīt visu...

21

Ne smieties, ne raudāt. Iespējams, dārgākā traģikomēdija Latvijas vēsturē

FotoDaži citāti: "Tad atkal turpinājās bēdu stāsts par ministrijām, kuru darbinieki nekādus mērķus noteikt neesot spējīgi. Vismaz “airBaltic” gadījumā mērķi neesot noteikti."
Lasīt visu...

21

Un tad uz skatuves uznāk meluškāni – sapuvušās sistēmas aizstāvji

FotoPievienoju tiešām smieklīgu tvītu, pats iesmēju. Pirmajā brīdī. „Guntars Meluškāns: Šlesers sola izvest ielās savus vēlētājus. Rīgas ieslodzījuma vietās valda patīkams satraukums.”
Lasīt visu...

10

Tiesiskais teātris 2025.gada. 7. jūnijā: vēlēšanas, kurās nestrādāja nedz sistēma, nedz atbildība

FotoLatvijā 2025. gada 7. jūnijā notika pašvaldību vēlēšanas. Precīzāk – notika vēlētāju gribas izteikšana, taču balsu skaitīšana pārvērtās par valsts funkcionalitātes sabrukuma laboratoriju. Šo notikumu tagad ierakstīsim hronikā kā "demokrātijas beta versiju ar automātisku atbildības apvedceļu".
Lasīt visu...

10

Gaidiet tankus Rīgas ielās, iespējams, jau rudenī

FotoRosļikovs visu acu priekšā gatavo augsni krievijas specoperācijai tautiešu aizstāvēšanai. Saku kā režisors, kurš kaut ko saprot no dramaturģijas likumiem. Ja viņu nenoņem no trases savlaicīgi (likuma pārkāpumi acīmredzami, un to var izdarīt legāli), tad gaidiet tankus Rīgas ielās, iespējams, jau rudenī.
Lasīt visu...

21

Dažas domas pašvaldību vēlēšanu sakarā

FotoGan jau arī šoreiz polittehnoloģi būs atraduši veidu kā lielākajai daļai pilsoņu uzlauzt apziņas kodus, apiet krititiskās domāšanas barjeras un panākt saviem klientiem vajadzīgos rezultātus. Visiem nevajag. Tikai vairākumam. Tātad grābekļi ir sagatavoti vajadzīgās krāsās un izlikti iepriekš aprēķinātās vietās. Vairākums ar garantiju uzkāps. Tas tā, ievadam.
Lasīt visu...

21

Nu traki ar tiem populistiem

FotoPēdējās nedēļas jau bija tik notikumu pilnas, ka ziņu atkarības sirdzējiem nebija laika ne normālai ēdienreizei, ne mierīgi uz poda pasēdēt. Tipiska aina – glaudāmrīks vienumēr rokā, nedaudz šķielējošs acu skats displeju nepamet ne uz mirkli. Un te nu sākās tādi trakumi, salīdzinājumā ar kuriem Holivudas pasakas sāka izskatīties garlaicīgas kā komjauniešu atskaites. Bet lai nu uguņošana, neticamie video skati un pārgudrā spriešana par ģeopolitiskajām sekām paliek citiem.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi