Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ome
22.11.2013. 14:29»
aaa
nu un kas, jūsprāt, ir tie visi patiesie vainīgie, kas jau DEFACTO ir sodāmi un liekami izolatora? Ja tu tagad saliksi pēc "random" principa un savas subjektīvās izvēles vainīgos (gan jau ka Nils tur arī būs vainīgs), tad pēc tam, kad atklās ĪSTOS vainīgos, valsts varēs piķot miljonus morālajās kompensācijās...
ja divaini moralas kompensacijas miljonos, bet ugunsdzeseju radiem 50000??? tad vel kad sanems , vai atceraties valmieras policista lietu, kapec netiek runats par kompensacijam citu bojagajuso radiniekiem?
Nemo
22.11.2013. 14:26»
aaa
nu moš no sākuma tomēr vajadzētu noskaidrot KAS notika? jo no sākuma bija "kaut kāds sprādziens", tad pastaigas zonas ierīkošanas būvdarbi, pagaidām mazliet ilgāk un noskaidrojam FAKTUS, pirms cokā ielikt un sad*rst reputācijas cilvēkiem kas ne pie kā nav vainīgi varbūt? Pateikt ka pie visa vainīga ...
aaa viens negadijumu par piemeru kur kads tiktu sodits? ari centies visu novelt uz zoriku? kas tika sodits par skabekla balonu spradzieniem , stradinos, reģu negadijums ?? utt
cenzura
22.11.2013. 14:25Te jau gan vajadzeja veikt izmeklesanu KNAB un prokuraturai.Kapec Latvija nav speciali apmaciti prokurori ,kuri nodarbojas tikai ar korupciju buvnieciba.Citas valstis ir.
aaa
22.11.2013. 14:23»
Nepiekrītu
Tieši otrādi - vainīgos jau šobrīd vajadzēja visus sabāzt aizturēšanas izolātorā. Jo savādāk rodas nesodāmības princips un tāpēc ka nav vainīgo notiek šādas bezatbildīgas sekas. Šoreiz vainīgajiem ir jāiedod pa 15 gadiem katram, lai nākotnē būvējot nevienam debīlajās smadzenēs neienāktu prātā nolaidīgi...
nu un kas, jūsprāt, ir tie visi patiesie vainīgie, kas jau DEFACTO ir sodāmi un liekami izolatora? Ja tu tagad saliksi pēc "random" principa un savas subjektīvās izvēles vainīgos (gan jau ka Nils tur arī būs vainīgs), tad pēc tam, kad atklās ĪSTOS vainīgos, valsts varēs piķot miljonus morālajās kompensācijās tiem, kurus tādi gudrinieki kā tu būtu salikuši izolatora.
Pagaidi dažas dienas pirms nosaukt vainīgos jo neviens nevar ar 100% apgalvot kuri tie ir, vai vismaz aizdomās turamos par nolaidību.
aaa
22.11.2013. 14:20nu moš no sākuma tomēr vajadzētu noskaidrot KAS notika? jo no sākuma bija "kaut kāds sprādziens", tad pastaigas zonas ierīkošanas būvdarbi, pagaidām mazliet ilgāk un noskaidrojam FAKTUS, pirms cokā ielikt un sad*rst reputācijas cilvēkiem kas ne pie kā nav vainīgi varbūt? Pateikt ka pie visa vainīga ir Maxima un ReRe ir ļoti viegli, pat ja izrādīsies ka pie visa vainīgs būs darbinieks Žoriks kas neievēroja darba drošības noteikumus, savukārt neviens jau pēc tam maximai un rere neatvainosies, mēs tā neesam ieraduši darīt.
P.S. par Rīgas pili un pārējiem minējumiem gan piekrītu, ka tur vajadzētu kādam iedot iekšās, jo ir pagājis pietiekami daudz laika, ekspertīžu utt lai varētu atrast īstos vainīgos un pavaicāt vai tiešām viss darīts pēc godaprāta un kāpēc. Taču nevajag sasteigt šito traģēdiju un bakstīt ar pirkstiem uz visiem pēc kārtas, pirms ir noskaidrots PATIESAIS traģēdijas iemesls un faktori, kas ietekmēja upuru skaitu palielināšanos.
Varu saderēt
22.11.2013. 14:14Varu saderēt ka vainīgo nebūs ! Vismaz ne no bosiem, jo tas taču ir šīs valsts fenomens ka nekad nekur pie šādām miljonu būvēm un miljonu firmām un miljonu lietām nekad neviens nav vainīgs. Tagad gadu gadiem tiesāsies ar advokātiem un tukši ļurinās kurš ta nu varētu būt vainīgs kurš nevarētu būt vainīgs bla, bla, bla un pēc gadiem 5 atradīs ka santjehņiks Voldemārs ir vainīgs, jo nebija aizgriezis kautkādu ventīli, a sodīt nav ko jo saņtehnikam bija 80 gadu un viņš jau ir aizgājis uz citiem medību laukiem...
piekrītu
22.11.2013. 14:02»
sss
Vainīgie jau bija naktī jāarestē
Tieši tā - jo vainīgie jau naktī bija zināmi. Vajadzēja tikai uz būvplakāta izlasīt uzvārdus.
Nepiekrītu
22.11.2013. 14:00»
kaķa smiekli
Šie nožēlojamie saukļi par to, ka nevajag uzreiz meklēt vainīgos, nevajag rīkot raganu medības utt. ir kā lāsts mūsu valstī - tie vienmēr ir klāt, visādās situācijās un visādos līmeņos. Tie ir daudzas reizes skanējuši arī no augstām amatpersonām, visaugstākajām, kad runa ir bijusi par politisko atbildību...
Tieši otrādi - vainīgos jau šobrīd vajadzēja visus sabāzt aizturēšanas izolātorā. Jo savādāk rodas nesodāmības princips un tāpēc ka nav vainīgo notiek šādas bezatbildīgas sekas. Šoreiz vainīgajiem ir jāiedod pa 15 gadiem katram, lai nākotnē būvējot nevienam debīlajās smadzenēs neienāktu prātā nolaidīgi izturēties pret savu darbu kā rezultātā iet bojā cilvēki.
toreiz
22.11.2013. 13:58»
atmiņa
labi atceros vel talsus, reģus, sogad stradiņus kur spraga baloni , vai kads tika sodits? par kompensacijam , varbut atceraties kad valmiera policisti laupisana nosava policistu, cik ilgi gaidija kompensaciju
pat ministre neatkāpās, pamatojot to ar savu hiperdarbaprieku.
sss
22.11.2013. 13:58Normālās valstīs uz aizdomās turētajiem vainīgajiem jau būtu uzlikti roku dzelži.
kaķa smiekli
22.11.2013. 13:57Šie nožēlojamie saukļi par to, ka nevajag uzreiz meklēt vainīgos, nevajag rīkot raganu medības utt. ir kā lāsts mūsu valstī - tie vienmēr ir klāt, visādās situācijās un visādos līmeņos. Tie ir daudzas reizes skanējuši arī no augstām amatpersonām, visaugstākajām, kad runa ir bijusi par politisko atbildību. Apriebies. Te nekad nekas labāk nebūs.
Bet raksts īstā laikā, paldies par to.
jons
22.11.2013. 13:55»
pīļtēviņš
Manā izpratnē Maxima šajā gadījumā ir cietušā puse. Ne viņi projektēja, ne būvēja, ne uzraudzīja. Pat nepasūtīja būvniecību. Īrēja oficiali ekspluatācijā pieņmtas telpas, kuras sabruka uz viņu pašu un klientu galvām...
Ja ņem no vienas puses tad cietušā, bet ja ņem no otras, tas ir bizness, tātad risks kuru uzņemas MAXIMA....Tā ir normālajā pasaulē... un tādā biznesā riski ir jāpdrošina!!!!!!!!
atmiņa
22.11.2013. 13:55labi atceros vel talsus, reģus, sogad stradiņus kur spraga baloni , vai kads tika sodits? par kompensacijam , varbut atceraties kad valmiera policisti laupisana nosava policistu, cik ilgi gaidija kompensaciju??
plastelins
22.11.2013. 13:48ja tas butu 1 gadijums, iebruka taču ari liepajā pern veikala Depo jumts, laimigas sagadisanas deļ nebija upuru...
pīļtēviņš
22.11.2013. 13:48»
zoss
Cietušajiem jāsniedz civilprasība pret MAXIMA par 100 miljardiem
Manā izpratnē Maxima šajā gadījumā ir cietušā puse. Ne viņi projektēja, ne būvēja, ne uzraudzīja. Pat nepasūtīja būvniecību. Īrēja oficiali ekspluatācijā pieņmtas telpas, kuras sabruka uz viņu pašu un klientu galvām.
Sabruka jau arī Drogas un citi veikali - no tiem arī piedzīsiem?
*aka
22.11.2013. 13:43»
smaka
Būvē deviņstāvu māju uz veikala jumta, un brīnās, ka iebruka
Deviņstāvu mājas pēdējos 8 stāvus vienmēr būvē uz 1. stāva jumta. Kā citādi?
Ome
22.11.2013. 13:37»
o pis 45 viduskola
no pieredzes, ta jau latvija ir sistema, stradaju skola pec remonta stundas laika ibruka iekartie gristi , meitenei pat trapija pa galvu, protams gadijumu , direktors un administracija nokluseja, jo remontu tak taisija pazinas. firmas. par ugnsdrosibas skapjiem kuros nedarbojas ugunsdzeseju sļutenes...
Varbūt kas tāds iespējams jo direktors ir bijušais Rīgas domes deputāts no vienotības?
100
22.11.2013. 13:35»
Muļķu zeme
Muļķu zemē neviens neparko neatbild un neatbildēs. Tāpēc jau tā ir Muļķu zeme, ka Muļķu zemē valda cinisms, bezatbildība un liekulība. Vainīgos meklē un ātri soda tikai autoritārās nedemokrātiskās valstīs. Muļķu zeme ir demokrātiska valsts. Muļķu zemē katra amatpersona var darīt, ko ģrib, un neparko...
patiesi uz visiem 100% un arī šoreiz neviens no lielajiem bosiem ne veikala, ne būvnieku, ne ierēdņu NEATBILDĒS. Visi tie bandīti savāksies kopā sazīmēs papīriņus un izlems ka jāizraugās kāds malējais - piemēram apsargs. Tā mūsu režīma izshēmotajā aizspogulijā ir ikdienišķa norma. Visur štelles, shēmas, savējie - bet par cilvēkiem nospļauties.
zaka
22.11.2013. 13:35Leišu bandīti-KGBešņiki, MAXIMA īpašnieki slepkavo latviešus, un viņiem uzspļaut
o pis 45 viduskola
22.11.2013. 13:29no pieredzes, ta jau latvija ir sistema, stradaju skola pec remonta stundas laika ibruka iekartie gristi , meitenei pat trapija pa galvu, protams gadijumu , direktors un administracija nokluseja, jo remontu tak taisija pazinas. firmas. par ugnsdrosibas skapjiem kuros nedarbojas ugunsdzeseju sļutenes nemaz nerunasim, vienu kranu proveju atskruvet , kas aizkrasots no padomju laikiem, izpileja kas lidzigs naftai, galvenais ka kastes uzlikusi jaunas, atbilstosas eiropas standartiem, un kads parakstijis papirus,.. vajadzeja nomainit spuldzes lampa uzkrita virsu, jo bija pieskruveta ar 1 garam skruvem, likusi fizkulturas skolotaji, lai nebutu tik dziļi jaskruve nokniebuši.... apaksa zez berni un elektribas vadi krit virsu musu valsti tas normali.
Muļķu zeme
22.11.2013. 13:28Muļķu zemē neviens neparko neatbild un neatbildēs. Tāpēc jau tā ir Muļķu zeme, ka Muļķu zemē valda cinisms, bezatbildība un liekulība. Vainīgos meklē un ātri soda tikai autoritārās nedemokrātiskās valstīs. Muļķu zeme ir demokrātiska valsts. Muļķu zemē katra amatpersona var darīt, ko ģrib, un neparko neatbild.
J
22.11.2013. 13:21»
Tāds darbs-dienests
Mirušos jau nav jāsteidzas glābt, bet jebkurš normāli domājošs cilvēks saprot, ka traumētajiem katra minūte ir dārga, lai viņi nenonāktu mirušo kārtā. Ugunsdzēsējus-glābēju darbs bieži vien ir saistīts ar risku dzīvībai un arī šai gadījumā kavēšanās būtu nepiedodama. Vai viņiem bija jāgaida būvnieku...
Tātad, ja glābējiem tāds darbs, tad attiecīgā situācijā izmantojam viņus kā lielgabalgaļu un dzenam viņus ķēdē iekšā, gan kāds no viņiem izdzīvos un varbūt vēl kādu cietušo izglābs?
Visu cieņu tiem vīriem (ierindas), kas darīja visu, lai glābtu, bet kā un kāpēc 3 profesionāļi gāja bojā un 10 profi tika hospitalizēti?
Nemo
22.11.2013. 13:15padomju laika kadam par sadu nolaidibu nosmeretu pieri ar zelonku un pieliktu pie sienas, un kadu 10 iesedinatu uz ilgiem gadiem., mums ir tik daudz uzraugosie dienesti, ? jautajums par ko tie sanem algas.. lai parbuvetu dzivokli , kadas tik buvatlaujas nevajag, te tak ar zem visiem papiriem ceru ka ir paraksti?
tieši tā
22.11.2013. 13:14»
Varat teikt ko gribat par Krieviju
Varat teikt ko gribat par Krieviju, bet piemēram pēc peldbaseina jumta iegruvuma jau otrajā dienā tika apcietināti daudzi un kādiem 4 iedeva sēdēt pa 7 un 10 gadiem, bet kas notiek pie mums ...... Jau sāk meklēt malējos un jau parādās info ka Maksimas apsargs nēesot reaģējis utt... Vienkārši nožēlojama...
Visu atbildīgo personu vārdi ir zināmi - šobrīd jau kādiem 5 purniem vajadzēja būt aizturētiem nevis kā mums kad ilgi un gari vilks izmeklēšanu garumā un ļaus atbildīgajiem "sazīmēt" papīrus saskaņot starp visiem liecības un beigās tā arī būs ka izrādīsies vainīga kāda veikala apkopēja.
jons
22.11.2013. 13:14»
rainers
es domāju tieši pretēji-varbūt pietiktu ar kāda atbildīgā darbinieka(ku) smagu sodīšanu lai mums tādas briesmas neatkārtotos...vai skumsim tik ilgi līdz iestāsies kārtējais noilgums
Nu mācība jau būtu, ja jau valsts vērtē cilvēka dzīvību uz 50000, tad nu man šķiet varētu nodokļu maksātāji samesties un nobliezt vienu no atbildīgajiem.
Varat teikt ko gribat par Krieviju
22.11.2013. 13:12Varat teikt ko gribat par Krieviju, bet piemēram pēc peldbaseina jumta iegruvuma jau otrajā dienā tika apcietināti daudzi un kādiem 4 iedeva sēdēt pa 7 un 10 gadiem, bet kas notiek pie mums ...... Jau sāk meklēt malējos un jau parādās info ka Maksimas apsargs nēesot reaģējis utt... Vienkārši nožēlojama aizspogulija kurā kriminālajiem bosiem likumi nav jāievēro un ir liela varbūtība ka atkal neviens no faktiskajiem bosiem atkal neatbildēs par cilvēku nāvēm. Līdz kam šo valsti ir novedis valdošais režīms.
[email protected]
22.11.2013. 13:111. Latvijā praktiski nestrādā ugunsdrošības uzraudzība, kas kādreiz arī pārbaudīja projektēšanas organizācijas, būvprojektus un būvobjektus.
2. Nav saprotams vai šī bija loģiska pirmā kārta, kas tika nodota atsevišķi ekspluatācijā, ja publiskā ēka tiek ekspluatēta bet tajā pašā laikā tiek būtiski turpinātas slogotas būvniecības procesā nesošās būvkonstrukcijas?
3. Varbūt esmu atpalicis, bet bildēs redzamās troses, kā pārsegumu paneļu stiegrojums man likās aizdomīgs.
4. Projektētājiem - priekš kam izbūvējot celiņus ir jāber grants zem bruģakmeņiem, ja zem tā ir apsildāmas telpas? Vai tā nav nevajadzīga būvkonstrukciju slogošana?
5. Kad pēdējo reizi ir bijušas mācības ugunsdzēsējiem "darbs nogruvumos"? Skandināvijā šādas apmācības glābēji veic regulāri, kur iemācās izvērtēt gruvešus, tos nostiprināt un drošāk virzīties bīstamajā zonā.
jons
22.11.2013. 13:08»
dr
Pirmais, ko kozlovs piedāvāja ir kompensācija. Protams, kompensācija jāsaņem, bet, vai cilvēka dzīvību var nopirkt par naudu
100%. kompensācijas jāmaksā ir MAXIMAI un tad lai viņa meklē vainīgo!!!
Nemo
22.11.2013. 13:07»
dr
Pirmais, ko kozlovs piedāvāja ir kompensācija. Protams, kompensācija jāsaņem, bet, vai cilvēka dzīvību var nopirkt par naudu
nu kad bus jamaksa tas konpensacijas tad redzesim, labi atceros talsu tragediju, vel lidz sim cinas par savam konpensacijam, vai reģos kad nodega pansionats, kads ko sanema, kad nosava valmieras policistu cik ilgi to kompensaciju bija jagaida??
Leitnants (virsnieki gudrāki par seržantiem)
22.11.2013. 13:06»
Ilze
Bet VUGD pārstāvis teica pretējo! Dzīvības apdrošināšana ir obligāta
Nevajag klausīties deputātu bla-bla un jaukt veselības un dzīvības apdrošināšanu. Kriminālfilmās skatāmās dzīvības apdrošināšanas, kur nogalina radiniekus, lai saņemtu miljonus, pie mums nav un valsts dienestā diezin vai būs. Mūsu valsts dzīvību karavīriem un IeM dienestā novērtē ar 50000 latiem, tas ir ierakstīts likumā un traģēdijas gadījumā to izmaksā no valsts budžeta. Dzīvības apdrošināšana pie privātā apdrošinātāja ir katra privāta lieta.
dr
22.11.2013. 13:01Pirmais, ko kozlovs piedāvāja ir kompensācija. Protams, kompensācija jāsaņem, bet, vai cilvēka dzīvību var nopirkt par naudu?
Un, kurš maksās kompensāciju? Valsts? Nodokļu maksātājs? Kāpēc tā?
jons
22.11.2013. 12:57Līdzjūtība bojāgājušo tuviniekiem...
Cik var saprast ka jau sākas futbolspēle sakarā ar notikušā vainīgajiem, Maxima šīs telpas īrē un tā aiziet, beigās būs vajnīgi derīgie izrakteņi no kā tika veidoti veikala celtniecībā izmantotie materiāli.
rainers
22.11.2013. 12:57»
robertsb
Par vainīgiem protams tiks pataisīti celtnieki, arhitekti un būvnieki. Protams viņi dalās, jo bez dalīšanās nevar Rīgā neko uzcelt. Bet īstie vainīgie ir korumpanti no domes un valsts iestādēm. Cilvēkiem beidzot jāsaprot, ka tā saucamie otkati, var skart pilnīgi visus
varbūt to beidzot kāds tiešā tekstā sāks teikt,kas no tiem un cik prasa?
rainers
22.11.2013. 12:55»
Aģents
Varbūt pietiktu tikai ar vienu dienu mūsu kopīgi domātu labu domu, lai šodien kaut vēl vienu dzīvu atrastu. Bet mēs jau to vairs neprotam. Palīdzam ļaunumu kultivēt kā nu kurš protam. Un brīnamies, kāpēc mums tik slikti klājas. Tāpēc, ka pārāk daudziem no mums tas patiesībā ļoti patīk...
es domāju tieši pretēji-varbūt pietiktu ar kāda atbildīgā darbinieka(ku) smagu sodīšanu lai mums tādas briesmas neatkārtotos...vai skumsim tik ilgi līdz iestāsies kārtējais noilgums?!
Taisniba vien ir
22.11.2013. 12:52»
nav ko piebilst
Ārzemju prese: Savukārt Londonā bāzētais Kataras televīzijas kanāls "Aljazeera" ziņo, ka viena no visnabadzīgākajām Eiropas valstīm cīnās ar traģēdijas sekām, cenzdamās apjaust notikušā patiesos iemeslus
Te ir runa par valsts nabadzību. Latvijas valstij nav ne lidmašīnas, ne kuģi. Katarā ierindas policisti brauc ar dienesta Porshe, tā kad es viņus saprotu.
rainers
22.11.2013. 12:52»
...
Lapsam jau tieši izdevīgi, ka notiek šādas traģēdijas. Atkal ir iespēja paspīdēt ar savu superpareizo viedokli un norādīt uz vainīgajiem. Un vēl pašausmināties, cik viss ir slikti, slikti, slikti...
vai nevar šoreiz atmest lapsas personu,jo viss kas uzrakstīts ir kliedzoša patiesība!!!
fakts
22.11.2013. 12:50Re,nu jau žurnālists ir "maitu ērgis"-izrādās kūmiņš pie visa vainīgs. Vainīgs pie tā,ka starp dienestiem nav sadarbības,vainīgs pie tā,ka nav notikušas elementāras mācības,vainīgs pie tā,ka priekšniecība ,pat ne mirkli neizvērtējot situāciju,dzina nāvē glābējus,lai tik izpatiktu vēl lielākiem priekšniekiem......
Kūmiņš arī vainīgs,ka eksistē kliķes zirnekļu burka pilna ar knābi,kas ir tukša vieta,kad visādi pareksi ,zaharjini ,antonovi un t.t. izpakaļo Latviju,izņemot,protams ,konkrētus cilvēkus, par miljardiem un toties svēta orgasma pārņemti saskaņā ar piestādīto sarakstu klūp virsū nepareizajiem....
aram
22.11.2013. 12:30»
ar
izskatās, ka kādam ir caureja :D un tas laikam ir LL
Caureja vai necaureja, tas nemaina faktu, ka jau 33! ir miruši.
////
22.11.2013. 12:29»
UHU
Lapsa raksta pareizi! Kā viņš torpedē KNAB darbu
Pašvaldību funkcija? Uz pašvaldībām nevar dot neko nopietnu, tur taču vispār neviens nevar izkontrolēt, kas un kādus kukuļus ņem un kā nauda plūst, kas tur vispār strādā un pēc kādiem principiem pieņemts darbā. Kurš to visu izdomāja atdot pašvaldībām?
Kirbis
22.11.2013. 12:26»
Kirbis
Sergenta kga vārdos ir ticams izskaidrojums notikušajam. Tātad, - mājiens uz "pārmijnieku" strādnieku, kas aplam izvietoja būvmateriālus uz jumta dēļ elementāru fizikas likumu izpratnes. Ja tik tiešām tā arī pierādīsies, tad pmatots jautājums - ko šis un viņa darba vadītājs darījuši skolā fizikas stundās...
Nule notikušās traģēdijas sakarā ieskatījos komentu vietnē imhoclub.lv.
Tur atrodams šāds kāda lasītāja zīmīgs komentārs ar #85:" Только что узнал. Подогнали две машины с брусчаткой сразу.
Стоимость крана 25 -30 Лс час.
Размещать по всей площади крыши нет возможности, т.к. невозможно обеспечить фронт работ.
Захерачили все сразу и в одно место чтобы сэкономить на простое крана...."
(saite http://imhoclub.lv/ru/material/2714#comments ) Ja vien komentā minētais nav nelietīgs izdomājums, tad tas sasaucas ar Sregenta kga pieņēmumiem notikušā iemeslu izprašanā.
UHU
22.11.2013. 12:16»
7
Valsts būvinspekcija pirms vairākiem gadiem tika likvidēta, lai nedublētos valsts un pašvaldību funkcijas. Par Maximas darbiem atbildīga ir Rīgas pašvaldības būvinspekcija. Rīgā nekādi šādi darbi nevar notikt bez 'otkatiem', konkrēti - cilvēkam ar labi zināmo iesauku Mr20%. Ja būvniecības laikā nākas...
Lapsa raksta pareizi! Kā viņš torpedē KNAB darbu?
Par Rīgas būvvaldi, kāda izglītība ir būvvaldes vadītājam? Ko viņš saprot no būvēšanas? Kā viņš vispār tur ir nonācis? Atbildes varētu būt visai interesantas.
Neslikti
22.11.2013. 12:16Re ko raksta EM valsts sekretārs twitter - Projektētājam, būvniekam, būvdarbu vadītājam, būvuzraugam, būvekspertam, būvinspektoram ir SAVAS likumā noteiktas stingras atbildības.
Neslikts koelktīvās bezatbildības paraugs, tik daudzi atbildīgie, ka neatbild neviens.
....
22.11.2013. 12:14Kādēļ Latvijā nav Vācijas vai Austrijas prakse ar būvniecības koncentrētu atbildību, bet kaut kāda kolektīvā bezatbildība, Re un Re paši likumu rakstīja? Brīnums nebūtu.
lūriķis
22.11.2013. 11:50»
Uraaa!
Slava Re&Re - labākajai būvkompānijai Latvijā
Protams,ka slava,pats Ameriku Andris to teica vakar Latvijas radio!