Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    8   7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Uraaa!

22.11.2013. 11:45

Slava Re&Re - labākajai būvkompānijai Latvijā!!!

Atbildēt

Kirbis

22.11.2013. 11:44

»

N.Māstrihts

Straume aģentūrai LETA apstiprināja, ka uz jumta pirms vairākām dienām sākti apzaļumošanas darbi. «Tas ir nevis dārzs uz jumta, bet īpašs zaļais jumts, kura apzaļumošanai tiek izmantots speciāls atvieglotais substrāts. Sākām uz jumta vest melnzemes substrātu. Viss notika saskaņā ar projektu un tehniskā...


Sergenta kga vārdos ir ticams izskaidrojums notikušajam. Tātad, - mājiens uz "pārmijnieku" strādnieku, kas aplam izvietoja būvmateriālus uz jumta dēļ elementāru fizikas likumu izpratnes. Ja tik tiešām tā arī pierādīsies, tad pmatots jautājums - ko šis un viņa darba vadītājs darījuši skolā fizikas stundās, nemz nerunājot par celtniecības darbu teorijas pamatu apguvi? Un ko tagad? Bakstīsim ar pirkstu Izglītības sistēmu, vai "norakstīsim" uz konkrētu personāžu tupumu, kā tādu??

Atbildēt

Fricis

22.11.2013. 11:44

Daži paziņas Facebook portālā nosodīja Lato negatīvismu šīs traģēdijas sakarā. Es atkal nevaru nepiekrist par totālo bezatbildības "kultūru" Latvijā. Gan jau šajā gadījumā atradīs kādu nabagu, kam uzkraut visu un iesēdināt cietumā, jo te tak pāri par 30 upuriem. Bet kas atbildēs par tiem kuru dzīves sabeidza tas pats Kalvītis, Parekss utt. utt. Kas atbildēs par tiem, kas bezcerībā iztaisīja pašnāvības, nodzērās, jeb aizbrauca uz neatgriešanos ???

Atbildēt

Māris to to

22.11.2013. 11:44

Piedod Lato, Tu mani nepazīsti! ;)

Atbildēt

nav ko piebilst

22.11.2013. 11:41

Ārzemju prese: Savukārt Londonā bāzētais Kataras televīzijas kanāls "Aljazeera" ziņo, ka viena no visnabadzīgākajām Eiropas valstīm cīnās ar traģēdijas sekām, cenzdamās apjaust notikušā patiesos iemeslus.

Atbildēt

Māris

22.11.2013. 11:40

Žēl, ka Lato ne ar ko neatšķiras no Ušākova, kurš šo traģēdiju izmanto, lai celtu savu atpazīstamību.

Atbildēt

ii

22.11.2013. 11:39

Pilnigi piekritu. Tiesi sorit ari es aizdomajos par bedigiem notikumiem, kur neviens beigas ''nav vainigs''. Vel varu pievienot vienu posmu kedite-fotoradaru epopeju ar pilnigu izgasanos, kur neviens valsts ierednis atkal ''nav vainigs''. Visi sie notikumi rada bezceribas sajutu, ka saja valsti neviens ne par ko neatbild un par tragiskam sekam nekas nav. Redzesim, ka bus soreiz? Varbut beidzot tiks nosaukti konkreti uzvardi un vini par tragediju atbildes?

Atbildēt

Māris

22.11.2013. 11:39

»

Janka

Pirmais, pats galvenais glābēju likums - nepieļaut, lai iet boja vai tiek savainots vēl kāds, jo mirušajiem nepalīdzēsi, bet jaunu cietušo glābšanai būs vajadzīgi papildus spēki un resursi, kuru tāpat nepietiek. Un šī smagā situācijas izvērtēšana tieši norada uz glābšanas darbu vadītāja kompetenci un...


Jā, lai nāk VUGD vadītāja vietā kāds, kam ir pieredze lielu publisku būvju sagrūšanas seku likvidācijā. Domāju, ka Latvijā tādu būs ne mazums, varbūt Janka zinās, ne? Izskatrās, ka glabēju likumus pārzina, tad jau eksperts.

Atbildēt

Šausmas

22.11.2013. 11:27

Jau 32 bojāgājušie - šausmas, šausmas

Atbildēt

Janka

22.11.2013. 11:22

»

Lapsa nesaprot

...


Pirmais, pats galvenais glābēju likums - nepieļaut, lai iet boja vai tiek savainots vēl kāds, jo mirušajiem nepalīdzēsi, bet jaunu cietušo glābšanai būs vajadzīgi papildus spēki un resursi, kuru tāpat nepietiek. Un šī smagā situācijas izvērtēšana tieši norada uz glābšanas darbu vadītāja kompetenci un atbilstību amatam...

Atbildēt

nunu

22.11.2013. 11:20

Citēt pašam sevi nav labais tonis. Šķiet būšu kļūdījies ar vērtējumu iepriekš.

Atbildēt

N.Māstrihts

22.11.2013. 11:14

»

N.Māstrihts

Trauksmes signālu varēja ieslēgt arī spridzinātāji, lai samazinātu upuru skaitu, bet neviens nereaģēja


Esmu par 80% pārliecināts, ka tas bija sprādziens pīk stundā, jo tādu dzirdēja daudzi, bet zvanu varēja ieslēgt spridzinātāji, lai samazinātu upuru skaitu.Zvans par nedrošibu līdz šim nekad nav ticis dzirdēts.. Ķuzis jau saka, ka būvniecības noteikumu pārkāpums, Ķizis no sprādziena vēl nav pamodies..Iespējams, ka sprādzienā iejauktas valsts struktūras, bez izmeklēšanas pabeigšanas jau paziņojot, ka sprādziens tas nav bijis..

Atbildēt

Agnese

22.11.2013. 11:12

Tas viss notiek ,dēļ mantrausības, naudas . Maxsimas tīkls tikai plašaks un plašāks paliek . Mazie zemnieki nīkst araa. Atlicinai kādi mazini placici ar lielām maksām.Ka nav jēgas audzet nekā. Varbūt pēc ši atgadījuma tas apstasies. Atceresamies par Garigām vērtībam. Sajā situācjā var palīdzēt Mīlestiba no Sirds uz Sirdi.

Atbildēt

N.Māstrihts

22.11.2013. 11:09

»

Jambo

Traģēdijas cēloņus, iespējams, noskaidros. Jau šodien varētu nosaukt NOZIEDZNIEKUS - amatpersonas, kuras nenodrošināja pircēju un personāla evakuāciju pēc trauksmes signāla noskanēšanas


Trauksmes signālu varēja ieslēgt arī spridzinātāji, lai samazinātu upuru skaitu, bet neviens nereaģēja.

Atbildēt

Jambo

22.11.2013. 11:06

Traģēdijas cēloņus, iespējams, noskaidros. Jau šodien varētu nosaukt NOZIEDZNIEKUS - amatpersonas, kuras nenodrošināja pircēju un personāla evakuāciju pēc trauksmes signāla noskanēšanas.

Atbildēt

inspekcija

22.11.2013. 11:04

1) Kad ēku nodod ekspluatācijā, paraksta attiecīgu aktu. Tie, kas so aktu ir parakstījuši ir pirmie vainīgie.
2) Lai taisītu ziemas dārzu uz jumta ir jābūt attiecīgam projektam un instrukcijām par darbu veikšanu, saskaņotām un apstiprinātām - otrie vainīgie. Vai ir veikti pareizi ēkas konstrukciju stiprības aprēķini?
3) Nozīmētā atbildīgā amatpersona, kam pienākums uzraudzīt kārtību un darbu izpildīšanu.
Pēdējais ir atbildīgs par to, kā tika uz jumta sakrauti un glabāti materiāli.

Atbildēt

N.Māstrihts

22.11.2013. 11:03

»

nunu

Interesants viedoklis un interesanta loģika. Gan par sprādzienu, gan par katastrofu kapitālismu. Interesanti, kas slēpjas zem autora pseidonīma. Drošvien jau nekad neatklāsies


Man sevi ir bīstami atklāt, jo domāju pretēji ASV un Briseles, Krievijas nostādnēm. Maz ticams, ka pienāks laiki, kad vairākums latviešu domās līdzīgi man - t.i. latviešu tautā pamodīsies saprāts un drosme..tad arī tādiem, kā man, kādu nav mazums, atrastos vieta valsts pārvaldē, kurā neiesaistos, lai nebūtu līodzvainīgi noziedzīgs..jo šiem noziegumiem, kas tiek izdarīti pret latviešu tautu un valsti, nav noilguma. PSRS laikos mani uzmaīja VDK, aicinot savās rindās, no kā atteicos, šodien mani izseko un kontrolē DP .. Man nav garlaicīgi.

Atbildēt

Vecais

22.11.2013. 10:57

Tagad visos līdzīgos šķūņos būtu j'taisa ļoti pamatīgas pārbaudes.Un pārkāpumu gadījumā nesudzīgi jāklapē ciet.

Atbildēt

varbūt kāds

22.11.2013. 10:57

Varbūt kāds var Dambrovskim uzdot jautājumu - kāpēc viņš likvidēja būvinspekciju ?

Atbildēt

N.Māstrihts

22.11.2013. 10:54

»

Par atbildību

Par visu atbild būvnieks (un vajadzētu būt tā, ka pats galvenais, kas par to saņem naudu, nevis kaut kādi šaraškina kantori, ko pēc tam iesaista), arī par to, ka piekritis uzcelt par mazāku naudu, nekā iespējams


Straume aģentūrai LETA apstiprināja, ka uz jumta pirms vairākām dienām sākti apzaļumošanas darbi. «Tas ir nevis dārzs uz jumta, bet īpašs zaļais jumts, kura apzaļumošanai tiek izmantots speciāls atvieglotais substrāts. Sākām uz jumta vest melnzemes substrātu. Viss notika saskaņā ar projektu un tehniskā uzrauga uzraudzībā - gan veiktie darbi, gan arī uz jumta uzklātā substrāta daudzums,» piebilda Straume.

Tomēr veikala būvkonstruktora «HND Grupa» īpašnieks Ivars Sergets aģentūrai LETA sacīja, ka, iespējams, traģēdijas iemesls varētu būt apzaļumošanai nepieciešamo materiālu radītā pārslodze atsevišķās vietās. «Tā ir tikai versija, taču ļoti iespējams, ka jumta iebrukšanas iemesls varēja būt atsevišķās vietās uz jumta pārāk daudz sakrautie apzaļumošanas darbiem nepieciešamie būvmateriāli, kas šajās vietās radīja pārslodzi,» uzsvēra Sergets.

Viņš noliedza iespējamību, ka projektā paredzētā jumta apzaļumošana varētu būt jumta sabrukšanas iemesls. «Veikals jau ir ekspluatēts divus gadus un divas ziemas uz šī jumta bija bieza sniega kārta, kas kopā ar uz jumta esošo oļu kārtu radīja vismaz pusotru līdz divas reizes lielāku noslodzi nekā to radītu projektā paredzētais apzaļumotais jumts. Šādu vienmērīgu noslodzi jumts izturēja, bet iespējams, ka atsevišķās vietās patlaban, kad tika sākti apzaļumošanas darbi, tika sakrauts pārāk daudz materiālu,» norādīja Sergets.

Atbildēt

nunu

22.11.2013. 10:53

»

N.Māstrihts

Divus gadus ar sniegu uz jumtu ziemā šis konstrukcijas izturēja un neradīja nekādas pazōimes, ka bruktu. Domāju, ka tas ir sprādziens un citi vēl sekos.Iestādes slēps, ka sprādziens, bet kas tām ticēs


Interesants viedoklis un interesanta loģika. Gan par sprādzienu, gan par katastrofu kapitālismu. Interesanti, kas slēpjas zem autora pseidonīma. Drošvien jau nekad neatklāsies.

Atbildēt

Par atbildību

22.11.2013. 10:49

»

robertsb

Par vainīgiem protams tiks pataisīti celtnieki, arhitekti un būvnieki. Protams viņi dalās, jo bez dalīšanās nevar Rīgā neko uzcelt. Bet īstie vainīgie ir korumpanti no domes un valsts iestādēm. Cilvēkiem beidzot jāsaprot, ka tā saucamie otkati, var skart pilnīgi visus


Par visu atbild būvnieks (un vajadzētu būt tā, ka pats galvenais, kas par to saņem naudu, nevis kaut kādi šaraškina kantori, ko pēc tam iesaista), arī par to, ka piekritis uzcelt par mazāku naudu, nekā iespējams.

Atbildēt

N.Māstrihts

22.11.2013. 10:48

»

ddd

VArbūt ar ārvalstnieku būvētiem, nevis pašmāju pa roku galam meistariem, ceļiem, uz tiem būtu mazāk nāvju, jo ceļu būtu lētāki, kvalitatīvāki, naudas pietiktu vairāku sataisīšanai. Tāpat kā te - vai ir dzirdēts pēdējā laikā, ka Rietumeiropā kaut kas šādi sagāztos


Divus gadus ar sniegu uz jumtu ziemā šis konstrukcijas izturēja un neradīja nekādas pazōimes, ka bruktu. Domāju, ka tas ir sprādziens un citi vēl sekos.Iestādes slēps, ka sprādziens, bet kas tām ticēs?

Atbildēt

ddd

22.11.2013. 10:45

»

Rihards

Taisnība.Kamēr spēles noteikumus diktēs ārvalstu investori-nekas nemainīsies


VArbūt ar ārvalstnieku būvētiem, nevis pašmāju pa roku galam meistariem, ceļiem, uz tiem būtu mazāk nāvju, jo ceļu būtu lētāki, kvalitatīvāki, naudas pietiktu vairāku sataisīšanai. Tāpat kā te - vai ir dzirdēts pēdējā laikā, ka Rietumeiropā kaut kas šādi sagāztos?

Atbildēt

robertsb

22.11.2013. 10:45

Par vainīgiem protams tiks pataisīti celtnieki, arhitekti un būvnieki. Protams viņi dalās, jo bez dalīšanās nevar Rīgā neko uzcelt. Bet īstie vainīgie ir korumpanti no domes un valsts iestādēm. Cilvēkiem beidzot jāsaprot, ka tā saucamie otkati, var skart pilnīgi visus.

Atbildēt

mērkaķis

22.11.2013. 10:42

Ja briseles pakalpiņš un Vemjotības galvenais kakulācis nebūtu likvidējis būvinspekciju - varbūt šāds notikums nebūtu noticis.

Atbildēt

Aģents

22.11.2013. 10:37

Varbūt pietiktu tikai ar vienu dienu mūsu kopīgi domātu labu domu, lai šodien kaut vēl vienu dzīvu atrastu. Bet mēs jau to vairs neprotam. Palīdzam ļaunumu kultivēt kā nu kurš protam. Un brīnamies, kāpēc mums tik slikti klājas. Tāpēc, ka pārāk daudziem no mums tas patiesībā ļoti patīk.

Atbildēt

inspekcija

22.11.2013. 10:36

1) Kad ēku nodod ekspluatācijā, paraksta attiecīgu aktu. Tie, kas so aktu ir parakstījuši ir pirmie vainīgie.
2) Lai taisītu ziemas dārzu uz jumta ir jābūt attiecīgam projektam un instrukcijām par darbu veikšanu, saskaņotām un apstiprinātām - otrie vainīgie.
3) Nozīmētā atbildīgā amatpersona, kam pienākums uzraudzīt kārtību un darbu izpildīšanu.

Atbildēt

Ingrīda

22.11.2013. 10:36

»

6

Tas gan taisnība!Ja būtu Valsts būvinspekcijas uzraudzība, nekas nebūtu savādāk


Agrāk padomju laikos bija noteikumi, kuri paredzēja veikt virkni pasākumu,kas iepriekš jāveic darbojošos vai ekspluatējamos uzņēmumus, un kā jāveic uzraudzība un būvkontrole šādos objektos.Tagad noteikumi tiek izstrādāti nevis drošibai, bet naudas peļņai.Sk.Iepirkumu likums, jaunais Būvniecības likums u.t.t.Qu vadis Lavia???

Atbildēt

George Walker

22.11.2013. 10:31

No one person or company is responsible for this unfortunate incident. We are ALL responsible.

The ROOT cause of accidents in Latvia - both on a personal and on a mass level - are due to the LACK of a Culture of Safety for people and situations at the social level.

Accidents happen and accidents will continue to happen. But, there are FAR TOO MANY accidents in such a small population in such a short period of time.

In everyday life, you can see it with your own eyes:

1. people working in dangerous situations without safety glasses (gardeners - leaf blowing, etc)

2. workman using metal ladders outside working with electricity and electric tools

3. workman outside in rain and wet ground without ground fault electrical cords and protection

4. workman cutting bricks and street / sidewalk pave stones and bricks without improper equipment, tools, setups, eye protection, proper footwear

5. driving habits that are unsafe including speed, drugs and drinking, mobile phones and more

6. poor planning for what to do and how to do in case of an incident

7. lack of preparedness and lack of tools for the response teams

8. poor training and practice of emergency teams

The list goes on and on.

In my opinion, Latvians go about their daily lives with little thought about the safety of what and how they are doing.

My proposal is -- that the top leadership of Latvia needs to join with senior Latvian citizens and put forth a serious Project to create a Culture of Safety awareness at all levels within the Latvian society.

Atbildēt

cirks

22.11.2013. 10:27

Diez kas viņus sodīs? Vai tas lupata, kurš pats būtu jāsoda? Vai kūkas pārēdušās un konjakus sarijušās tiesneses? Vai policija, kurā vēlmi strādāt izrāda dzīves pabērni, kuru intelekts un izglītības līmenis ir palīgskolas līmenī, kuri neko prātīgu dzīvē nespēj iesākt? Pat ja viņus visus apbērtu ar naudu, vai drīz kas mainītos? Tieneši kā zināms saņem krietni virs tūkstoša, bet vai tas ko ir uzlabojis?

Atbildēt

...

22.11.2013. 10:26

Lapsam jau tieši izdevīgi, ka notiek šādas traģēdijas. Atkal ir iespēja paspīdēt ar savu superpareizo viedokli un norādīt uz vainīgajiem. Un vēl pašausmināties, cik viss ir slikti, slikti, slikti.

Nelabi jau metas. Ne ar ko neatšķiras no politiķiem, kas šādus gadījumus cenšas izmantot popularitātes gūšanai.

Atbildēt

GODAVĀRDS - lasu un raudu :((((

22.11.2013. 10:24

Defos ziņa: Kāds puisēns, kurš pie ceturtdienas vakarā sagruvušā veikala "Maxima" gaidījis savu mammu, nav zinājis, ko par mammas likteni teikt mājās palikušajam mazajam brālītim, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "Rīta Panorāma".
Puika bijis neizpratnē, ko teikt mazajam brālim, kurš palicis mājās par mammas likteni, kura, iespējams, gājusi bojā.

Atbildēt

Lapsa nesaprot

22.11.2013. 10:21



Jeb arī varonīgie glābēji gāja bojā tāpēc, ka viņus nāvē aizsūtīja entuziasma pārpilni idioti ar lieliem uzplečiem, kuri nebija parūpējušies par apmācību un pārdomājuši darāmo?

-------------------------------------- --------------------------------------- --
Kad notiek ēkas sagruvums, ugunsdzēsējam ir tikai divas izvēles - vai nu iet iekšā gruvešos, cerībā izglābt vēl dzīvos, vai stāvēt malā un brīnīties. Profesionālis vienmēr izvēlas pirmo, jo tas ir visa viņa darba jēga. Jo nav citas izejas, kā tikai ar SAVĀM PAŠA ROKĀM pieāķēt celtnim paneļa gabalu, vai palikt zem pussabrukušas konstrukcijas domkratu, vai uzcelt uz nestuvēm ievainoto līdzcilvēku. Un nevajag te rakstīt par idiotiem, entuziastiem un citas, pat nezinu, kā lai tās nosauc stulbības. Bet lapsam jau to nesaprast. Nekad.

Atbildēt

svetlana

22.11.2013. 10:19

Briesmīgi, ka tas notiek 21 gs., kad ir tādas aprēķina programmas, bet agrāk būvētas būves, katedrāles u.c. stāv simtiem gadu, kārtējo reizi pierādas, cik liels ir šī brīža cilvēku stulbums, mantrausība, bet nav brīnums jo skolas pabeidz tie kam ir nauda ne galva, un vadošos amatos strādā cilvēki, kam ir sakari, nevis smadzenes...

Atbildēt

Laura

22.11.2013. 10:19

»

Ilze

Bet VUGD pārstāvis teica pretējo! Dzīvības apdrošināšana ir obligāta


Mirušo ģimenēm samaksās, bet tas dzīvību neatdos. Bet kā ar veselības apdrošināsanu, kas apmaksās ārstēšanos ievainotajiem ugunsdzēsējiem?

Atbildēt

...

22.11.2013. 10:19

Vai tik tā nebija arī darba devēju kaut kāda tur organizācija, kas panāca, ka krīzes laikā tiek būtiski mazināti visas darba aizsardzūbas prasības un lietas, instrukcijas ar pamatojumu, ka ir krīze, darba devējiem šī lieta nav prioritāra. Parāda mūsu prioritātes, kas acīmredzami nav cilvēka dzīvība.

Atbildēt

KAS NOTIEK AR ŠO VALSTI ?????? PAR KO IR PĀRVĒRSTA MŪSU LATVIJA ????

22.11.2013. 10:13

NO cietušajiem tiek prasīta pacienta iemaksa ?????? Sakot, ka ja jūs atveda ātrā palīdzība tad maksājiet ???? NONSENS !!! Rekur Delfos raksta: http://www.delfi.lv/news/national/politics/no-tragedija-maxima-cietusajiem-prasita-pacienta-iemaksa-apstiprina-stradina-slimnica.d?id=43837926

Atbildēt

nunu

22.11.2013. 10:07

Varu saderēt, ka vainīgais izrādīsies "nežēlīga un neiespējama apstākļu sakritība". Nu varbūt arī piesauks pēkšņi uznākušo rudens lietu. Varbūt, kas gan būtu baigi neticami, atradīs pāris strādniekus, kas kaut ko tur neievēroja. Neticami, jo šādā gadījumā vainīgi būtu arī viņu priekšnieki, bet to taču nedrīkst pieļaut.
Lai cik skarbi ir Lapsas vārdi, piekrītu visam. Šorīt asaras par bezjēdzīgajām cilvēku nāvēm mijas ar bezspēcīgām dusmām uz nolādētajiem šīs valsts vadoņiem.

Atbildēt

Iemesls 2

22.11.2013. 10:04

»

Iemesls

Iemesls ir visai vienkāršs, sistēma te veidota tā, ka nav neviena reāla atbildīgā. Par piemēru ņemam kaut vai Re un Re. Ja viduslaikos galvenajam būvniekam bija jāškiras no rokas vai sliktākajā gadījumā galvas, ja kāds to būvējuma sabrukuma dēļ gāja bojā, tad Latvijā šie neatbild par pilnīgi neko. Tikai...


Šādi tiek izveidots tirgus, jo ES naudas ir galvenais, kas to uztur. Pēc tam, ja privātajiem vajag kaut ko celt, kas ir mikro daļa no visa, tad attiecīgi dabū to, ko vajag.

Nkamais jautājums, vai un kā Latvijā vispār tiek gatavoti plāni krīzes situācijām (un kas to pārbauda, ir taču tik daudz dažādu inspekciju), kaut tai pašā Maximā - kādēļ cilvēki tur gāja atpakaļ, ja bija skaidrs, ka tas šķūnis gāžas, vai šo norādījumu deva kāds no vadības.

Atbildēt

Ilze

22.11.2013. 10:03

»

nezin

Deputāts Kārlis Seržants vakar tviterī runāja tieši par dzīvības apdrošināšanu


Bet VUGD pārstāvis teica pretējo! Dzīvības apdrošināšana ir obligāta!

Atbildēt

Tāds darbs-dienests

22.11.2013. 10:02

»

Biber

Visvairāk man ir žēl ugunsdzēsējus... vai neviens no VUGD atbildīgajiem - ģenerālīšiem vai bara vadoņiem vai kā viņus tur godā, nedadomājās, ka arī pussagruvušais jumts var sagāzties otrrez?? RIP


Mirušos jau nav jāsteidzas glābt, bet jebkurš normāli domājošs cilvēks saprot, ka traumētajiem katra minūte ir dārga, lai viņi nenonāktu mirušo kārtā. Ugunsdzēsējus-glābēju darbs bieži vien ir saistīts ar risku dzīvībai un arī šai gadījumā kavēšanās būtu nepiedodama. Vai viņiem bija jāgaida būvnieku ekspertīzi par būves drošumu? Vainīgi šeit ir celtnieki un MAXIMA. Vieni par savu nekvalitatīvo darbu, bet otri par to, ka veikals netika slēgts būvdarbu veikšanas laikā. Dārza ierīkošana uz jumta nav sienu piekrāsošana, ko var veikt bez objekta darbības apturēšanas. Cilvēkiem liek sodus par to, ka viņi dzīvo ekspluatācijā nenodotā privātmājā. Šeit būvobjektā pilnā sparā notiek saimnieciskā darbība - tirdzniecība. To visu savlaicīgi un adekvāti bija jāskata gan RD Būvvaldē un laikam arī Attīstības departamentā. Kāda gan ir "šāda jautājuma cena" ?

Atbildēt

es

22.11.2013. 09:59

Piekrītu Lato Lapsam pilnībā! Tikai - ko ta darīt mums mirstīgajiem, vēlētājiem? Kā tad lai to atbildību pieprasa un kā to bezatbildību un paviršību likvidēt? Vai tas maz vairs iespējams..............

Atbildēt

Lapas:    8   7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...