Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Dabas bērns
11.09.2013. 05:05»
novus ordo seclorum
...novirza cilvēku no viņa transcendentālās dabas
C: "Varētu palūgt par cilvēka transcendentālo dabu, lūdzu, detalizētāk?"
Laikam nevar.
Tās nav ar prātu aptveramas lietas un vārdi ir nespējīgi to aprakstīt. Priedītis piesauc "trīsstāvu debesskrāpi" - komentāros paliku pie šī varbūt pat gana veiksmīgā apzīmējuma, taču nezinu, kā to domājis autors. Tāpēc arī uzdevu jautājumus, kas domāts ar varu un diktatūru.
Taču neskatoties uz nespēju izprast, cilvēks šajā transcendencē spēj BŪT. Manuprāt, tā arī ir atslēga cilvēka realizācijai - apzināties šo esošo mirkli, apzināties savu atrašanos tajā un caur šo mirkli nonākt apzinātā saskarē ar mūžību, ar bezgalību. Pie kam, ne tikai laika kategorijās, bet arī telpas un vēl citās dimensijās.
Ceļš uz to ir meditācija. Nav svarīgi, apzināta vai neapzināta.
hhhh
10.09.2013. 22:13»
Fēlis
Jā, nobeigums šķita dīvains. Ja kaut ko piedāvā mainīt pakāpeniski, pie tam ar banku līdzdalību un veidojot ,,Saules pilsētas'', tad nepamet sajūta, ka tiec čakarēts. Tāpat kā ar Latviju- nesagraujot 4. maija režīmu nekas nemainīsies
Vecs triks. Runā pareizas lietas.. bla bla bla.. viss ok, viss pareizi.. skatītājs tik māj ar galvu un piekrīt.. klasisks manipulatoru triks.. un beigās draņķīgs risinājums.. tiem, kuriem ar kritisko domāšanu ir kā ir, tie pieņem nešauboties to, ko piedāvā kāds, kurš pirms tam izteicis 4-5 argumentus, kuriem 100% var piekrist .. mūs katru dienu tā apstrādā, brīnums, ka kādam vēl saglabājies čujs, ka beigās tomēr uz ausīm karina makaronus :)
sm
10.09.2013. 22:07»
Fēlis
Jā, nobeigums šķita dīvains. Ja kaut ko piedāvā mainīt pakāpeniski, pie tam ar banku līdzdalību un veidojot ,,Saules pilsētas'', tad nepamet sajūta, ka tiec čakarēts. Tāpat kā ar Latviju- nesagraujot 4. maija režīmu nekas nemainīsies
Ja interesē vairāk no tās pašas operas. Tikko 5.sept. izlaista vēl viena filma Take Back Your Power. Arī dok. filma ar lielu budžetu, tur arī Gamble būs, būs arī daudzi citi, ja nekas nav zināms par smart meters un smart grid, iesaku. To, ko viņi saka par smart meters, tajā der ieklausīties. Par pārējo nezinu, jo filmu neskatīšos, neinteresē, man par smart grid sen viss skaidrs. Ir arī tāda lapa izveidota. Var ieskatīties.
Bet paši Gamble, Icke.. nu, nezinu, .. ja nav tā īsti saprotams, kā sistēma darbojas, tad vislabāk der paklausīties r.i.p. George Carlin. Life is worth loosing, to daļu, kur ir american dream. Šķiet ir arī krieviski iztulkots, ar subtitriem laikam bija. Jāiegooglē, izmetīs. Karlinam ir arī superīgs gabaliņš par ekoloģiju un ekologiem, vienvārdsakot, visas pēdējās izrādes un arī intervijas tv. Sirsnīgi iesaku. Karlins gan laikam arī kaut kāds " illumināts " būs, bet nu tagad jau vienalga.
novus ordo seclorum
10.09.2013. 20:32»
Dabas bērns
Ideja par izkļūšanu no situācijas ar "Saules pilsētām", protams, ir mazliet ... neizteikšos. Vismaz priekšlaicīga...
...novirza cilvēku no viņa transcendentālās dabas...
-----------------
Varētu palūgt par cilvēka transcendentālo dabu, lūdzu, detalizētāk?
Dabas bērns
10.09.2013. 20:04»
Fēlis
Jā, nobeigums šķita dīvains. Ja kaut ko piedāvā mainīt pakāpeniski, pie tam ar banku līdzdalību un veidojot ,,Saules pilsētas'', tad nepamet sajūta, ka tiec čakarēts. Tāpat kā ar Latviju- nesagraujot 4. maija režīmu nekas nemainīsies
Ideja par izkļūšanu no situācijas ar "Saules pilsētām", protams, ir mazliet ... neizteikšos. Vismaz priekšlaicīga.
Bet infu par brīvo enerģiju un tās pētījumu vēsturisko bekgraundu, pasaules naudas plūsmas regulēšanu gan ir vērts pieņemt zināšanai. Filma uzskatāmi parāda, cik ļoti demokrātiska valsts pārvaldes sistēma tiek manipulēta no ārpuses.
Cits jautājums, ka cilvēka "kā trīsstāvu debesskrāpja" attīstībai šādi materiāli neko nedod. Vēl vairāk, tie pat novirza cilvēku no viņa transcendentālās dabas, jo prātam tiek pasviesta "garšīga" košļene, ko žļembāt. Savukārt, lai "debesskrāpību" apjaustu, prātam ir pilnīgi jānorimst.
Fēlis
10.09.2013. 18:22»
strong medicine
Kimberlija ir Foster Gamble sieva...
Jā, nobeigums šķita dīvains. Ja kaut ko piedāvā mainīt pakāpeniski, pie tam ar banku līdzdalību un veidojot ,,Saules pilsētas'', tad nepamet sajūta, ka tiec čakarēts. Tāpat kā ar Latviju- nesagraujot 4. maija režīmu nekas nemainīsies.
Fēlis
10.09.2013. 18:17»
Dabas bērns
Atradu
Gembls visu uzsvaru liek uz brīvo enerģiju, bet Aiks uz reptiļiem un tieši tas mani mulsina. Tas ir kā ar visaugstāko- varbūt baznīckungam taisnība, bet tik pat labi viņš var muldēt, lai dabūtu zēnus padupsēt.( neuztveriet tieši- tā bija alegorija )
Alūksnes skolotāja
10.09.2013. 16:59Es mācu kulturoloģiju pēc paša Priedīša kunga grāmatas. Tur ir gan teorija, gan vēsture. Tomēr nav viegli. Kultūra joprojām prātā kā literatūra, māksla, folklora, Dziesmu svētki.
J.K.
10.09.2013. 14:52Cilvēks ir kultūras filozofisko, psiholoģisko, estētisko un sociālo nozīmju kodols.Kurš viņiem māca tādas lietas. Kas tie ir par skolotājiem?
Pēt.
10.09.2013. 13:42Latgalē jāmācās latgaliešiem. Nav viņiem jābrauc uz Rīgu. Universitāte ir vajadzīga. Tikai barševski to novedīs līdz kliņķim. To var manīt visur.
Arvīds
10.09.2013. 10:49»
Jausma
Daugavpilī sekmīgi beigusies paaudžu maiņa, kas reizē nozīmē kvalitātes maiņu. Tā bija maza Tartu. Ebreji nosacīja toni. Tagad viņu nav. Bet izcilajam vēsturniekam Borisam Voklkovičam pielīdējs un pelēkais Meņšikovs darbu vairs nedod, lai nemaisītos pa kājām.Tāpēc murgi, par ko liecina ne tikai citāts...
Priedītis Artis ir pažēlojis viņus. Nav viss citēts. Tur tālāk ir vēl lielākas šausmas. Sekcijās konferencē paredzēti visbriesmīgākie murgi. Kas to kontrolē? Kas var sodīt par tādiem murgiem mūsu zinātniekus pēdiņās? Laikam jau ne viens, jo ministrija pati ir murgs. Zinātņu akadēmija likvidēta. LU pati kaujās ar plaģiātiem un diplomu tirgošanu.
Jausma
10.09.2013. 10:24»
Viest.
Par daugavpils murgiem ir pareizi. Viņi regulāri sūta tādus savārstījumus uz citām augstskolām. Esmu tos sūtījis atpakaļ, lai izlabo kļūdas. Ja kādu augstskolu vajag likvidēt, tad to noteikti vajag ar steigu
Daugavpilī sekmīgi beigusies paaudžu maiņa, kas reizē nozīmē kvalitātes maiņu. Tā bija maza Tartu. Ebreji nosacīja toni. Tagad viņu nav. Bet izcilajam vēsturniekam Borisam Voklkovičam pielīdējs un pelēkais Meņšikovs darbu vairs nedod, lai nemaisītos pa kājām.Tāpēc murgi, par ko liecina ne tikai citāts, bet mājas lapa-Ikere filosofe, braukā pa pasaules filosofu kongresiem. Ārprāts! Tas ir vēl zemāk krists nekā kongresu putrot vienā maisā ar konferenci.
Viest.
10.09.2013. 08:58Par daugavpils murgiem ir pareizi. Viņi regulāri sūta tādus savārstījumus uz citām augstskolām. Esmu tos sūtījis atpakaļ, lai izlabo kļūdas. Ja kādu augstskolu vajag likvidēt, tad to noteikti vajag ar steigu.
Paija
09.09.2013. 21:05»
Edge
По признанию Ю.В. Андропова “Мы десятки лет жили в обществе, которого не понимали...
Nu ja, es jaunāka, biju vēl bērns.
Dabas bērns
09.09.2013. 20:58»
strong medicine
Kimberlija ir Foster Gamble sieva...
Paldies! Nebiju iedziļinājies. Tiesa, nav arī interese to darīt.
To filmu noskatījos garāmejot pirms ... pusgada? gada? laiks joņo ka traks!
Tur gan nav runa par sabiedrisko iekārtu maiņu, bet, nu jā, sauksim to tā - sociālas pārvaldības esošajām paradigmām, kas atšķiras no oficiālajām (Secret gan laikam ir drusku cits stāsts, kaut arī, jā, pie tā paša koka augļiem meklējams).
Jebkurā gadījumā pieņemt zināšanai ir OK. Un tikai.
Edge
09.09.2013. 20:58»
Paija
Ko tu gribi teikt, ka mūs jāja jau sen, vai tā tu domā? Tad jau kungam taisnība par ne visai gudro tautu, vai to tu gribi piekasīt
По признанию Ю.В. Андропова “Мы десятки лет жили в обществе, которого не понимали”.
http://zinoviev.info/wps/archives/288
==================================================
Arī gudrinieks pārskatās - to es vēlējos atkārtot tiem, kas tos profesora kunga aprakstītos 1980-os paši apzinīgā vecumā izgāja. Es, redz, pats tur biju, tāpēc daudzus stāstus uztveru ar izpratni - īpaši, ja stāstnieks 2013.g. ir tas pats, kas 1980-o gadu sākumā.
Vispār - skaties "Paija-Maija" tos padomju ideologu un speciālo dienestu darbus, lai īsto jātnieku garām nepalaistu:
Īsa pamācība mīlēšanā (1982)
http://www.youtube.com/watch?v=TitT-3Q-BWA
Paija
09.09.2013. 20:31»
Edge
"Padomju ideologi un speciālo dienestu vīri savu darbu prata teicami.(..)lai novērstu uzmanību no padomju lielvalsts stagnācijas, kas minētajā laikā (80.gadu sākumā) bija sasniegusi kulmināciju...
Ko tu gribi teikt, ka mūs jāja jau sen, vai tā tu domā? Tad jau kungam taisnība par ne visai gudro tautu, vai to tu gribi piekasīt?
Edge
09.09.2013. 20:19"Padomju ideologi un speciālo dienestu vīri savu darbu prata teicami.(..)lai novērstu uzmanību no padomju lielvalsts stagnācijas, kas minētajā laikā (80.gadu sākumā) bija sasniegusi kulmināciju."
==================================================
Vēl viens "velnišķīgi viltīgais" pasākums notika 1981. gadā, kad 99 000 metienā klajā nāca Jāņa Zālīša grāmata "Mīlestības vārdā" ar Jāņa Gleizda poētiskām aktu fotogrāfijām. Pirmo latviešu autora latviešu valodā sarakstīto grāmatu par seksuālajām attiecībām lasītāji izpirka zibenīgi.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=380439:mlestbas-vrd-izcilais-21-gadsimta-cilvks-dr-jnis-zltis&Itemid=177
Jete
09.09.2013. 18:40Te vēl viena tēma par kungu, kurš jau bija minēts vienā gabalā kā glamūra elks jeb lops: Dainis Kalns: Dot Žagaram naudu nozīmē to bērt caurā maisā
Jete
09.09.2013. 18:37Priedīti- delfos priekš tevis:Latviešu meitene māca, kā smuki kratīt dibenu
strong medicine
09.09.2013. 18:24»
Dabas bērns
Atradu
Kimberlija ir Foster Gamble sieva.
Filma "Thrive" ir lielbudžeta filma, kuras autori ir tās pašas bagāto mafijas pārstāvji. New age vai New World Order, sauciet kā gribat, no saskaitāmo vietas, summa nemainās.
Visi šie Zeitgeist, Thrive, Secret ir viena koka augļi, arī mežonīgi izsmietais Deivids Aiks. Var jau paskatīties un pieņemt zināšanai, bet Gamble pāris veido kustību, kas pamatīgi atgādina veco reliģiju sākotnējās kustības. Neuzķerieties, bagātie dīkdieņi nekad nespēs nedz izdomāt, nedz izveidot taisnīgu un derīgu sabiedrisko iekārtu, parazīts jums nekad nepiedāvās pareizo risinājumu, jo vienīgais pareizais risinājums ir rūgtas zāles.
Dabas bērns
09.09.2013. 13:15»
Fēlis
Bet viņu teorijas ir tik atšķirīgas, ka pat nav salīdzināmas
Atradu.
To vīru sauc Kimberly Carter Gamble.
Filmu sauc "Thrive", tai ir tulkojumi daudzās valodās.
Nedomāju, ka tās teorijas ir tik gauži atšķirīgas, ko KCG atsaucas arī Deividu Aiku.
Edge
09.09.2013. 12:53»
OK
Padomju projekts ir beidzies, bet taa metastazes turpinas. Tapec esam caurumaa
Kādam barankas caurums, kādam tiek baranka:
"Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti." Dainis Īvāns
http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja
Edge
09.09.2013. 12:51"Profesionāļi nekļūdīgi trāpīja naglai uz galvas."
==================================================
"Mēs esam diženi, vareni un raženi." - Profesora kungs tak' zina, kas bija NATO zinātniskās programmas "Cilvēciskie faktori" Kanādas pārstāve un priekšsēdētāja, kad "katastroikas" ideologs A.Jakovļevs bija PSRS sūtnis Kļavas lapas zemē.
Ar LPSR inteliģentiem 1980-o gadu sākumā strādāja ne tikai vietējie profesionāļi. Manuprāt, to "bāreņu tautas" koncepciju radīja viena super-profesionāle - "Spīdala" http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=1903&lng=en
OK
09.09.2013. 12:48»
Edge
Padomju projekts ir āmen, beidzies...
Gramatu nelasisana un valsts mantas piesavinasanas ir tomer divas atskirigas lietas.
OK
09.09.2013. 12:46»
Edge
Padomju projekts ir āmen, beidzies...
Padomju projekts ir beidzies, bet taa metastazes turpinas. Tapec esam caurumaa.
Edge
09.09.2013. 12:41»
OK
Piekritu, bet tikai no vienas puses. Rietumos privatipasums pastav jau sen un nekadu oligarhu tur nav. Tiesi padomju rezims ir radijis nakamos oligarhus, kas tiklidz atcela likumu par valsts ipasumu, taa panema visu, kas nebija piesiets
Padomju projekts ir āmen, beidzies.
A kas tur Rietumos (kur tā LV atrodas-?) 21.gs. tagad notiek? Vecajos, labajos 18. - 19.gs., kad Merķelis latviešus kaunināja par nepiesietā paņemšanu, tad bija ķeizari, monarhi u.c. šodienas berluskoni priekšteči. Kas 21.gs. notiek tai pašā, pašā "gaišākajā" cilvēces daļā, ja paši, paši "krutākie" intelektuāļi spiesti atzīt acīmredzamo intelektuālo lejupslīdi:
"Jaunā paaudze tik maz lasa, ir pieradusi pie informācijas fragmentācijas. Vai tā spēs analizēt procesus, iedziļināties? Ja es skatos uz Ameriku - tā Amerika, kurā es uzaugu, bija pavisam citāda.(..)Mūsdienās skaitās šiki būt stulbam. Lasīt Džoisu - kas tas tāds? Nekādu kompetenču, nekādas zināšanas. Tas attiecas ne tikai uz populāro kultūru, bet arī uz sabiedrību, politikas aprindām. Politiķi un elektorāts pirms 30-50 gadiem vairāk lasīja, vairāk domāja. Analizēja. Stulbības kalngali un stulbības daudzināšana kā tagad, toreiz nebija iespējama." Vita Matīsa
http://www.latviesi.be/?ct=zinjas&fu=read&id=383
Dabas bērns
09.09.2013. 12:36»
Eduards Lunis
Dabas bērnam...
Nu, re, te arī ir atslēga:
"nEREDZU, KA PRIEDĪŠA KUNGS ,,SKATĀS MASKAVAS VIRZIENĀ,,!?Redzu, ka viņam sāp par šeit notiekošo un atbilstoši savam intelektam to uzraksta...Piekrītu, ka ne visiem tas ir saprotams un li'dz ar to -pieŅEmams.."
Priedīša kunga rakstos paustais attiecībā par šodien notiekošo visiem ir saprotams. Un gan jau lielais vairākums Priedīša kunga parādību aprakstiem piekrīt.
Bet neredzēt Priedīša kunga skatīšanos Maskavas virzienā - piedodiet, Eduard, Jūs esat nedaudz naivs! Naivs arī tāpēc, ka aiciniet uz pasākumu par varas maiņu, bet nevarat atbildēt uz vienkāršu jautājumu - kam tad to varu esat gatavs dot, ja Jūsu pasākuma rezultātā tā sliktā vara būs gatava nomainīties.
Priedīša kungs nodarbojas ar manipulatīvu spēli. Jau to reiz minēju - tiek sniegts lielisks sabiedrības nebūšanu apraksts (lasi - tiek iesmaržināta žurka) un tad starp rindām pasviesta šķietamā izeja - Maskavas virziens (lasi - realitātē žurka ir sen jau nobeigusies).
Lai nu kā - vēlu Jums, Eduard, izdošanos!
OK
09.09.2013. 12:10»
Edge
Kamēr spēkā bij' padomju Kriminālkodekss, tikmēr kampēji un miljonāri sēdēja pagrīdē. Kamēr spēkā bij' LPSR 1978.g. Konstitūcija - "Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā" (11.pants) - tikmēr neko dižu nozagt nevarēja. Pat tāds anti-komunists, paša Br.Kalniņa skolnieks - kā Atis Lejiņš...
Piekritu, bet tikai no vienas puses. Rietumos privatipasums pastav jau sen un nekadu oligarhu tur nav. Tiesi padomju rezims ir radijis nakamos oligarhus, kas tiklidz atcela likumu par valsts ipasumu, taa panema visu, kas nebija piesiets.
Edge
09.09.2013. 11:41»
Jurim
Nee, Juri par lopiem mus parvertusi 50 gadi zem zaglu un melu rezima - PSRS. Mes sodien turpinam dzivot ar so mantojumu, tapec Latvija ir izzagta, jo taa ir siis lielas bralu tautas kulturas iezime
Kamēr spēkā bij' padomju Kriminālkodekss, tikmēr kampēji un miljonāri sēdēja pagrīdē. Kamēr spēkā bij' LPSR 1978.g. Konstitūcija - "Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā" (11.pants) - tikmēr neko dižu nozagt nevarēja. Pat tāds anti-komunists, paša Br.Kalniņa skolnieks - kā Atis Lejiņš, kas cīnījās par brīv' Latviju 50 gadus, pats tāds kungs godīgi pasaka - liel-zagšana sākās pēc 1991.g.21.augusta, kad liel-ausekļi atcēla padomju Kriminālkodeksu un Konstitūciju:
"Pēc PSRS sabrukuma, kad sākās "primitīvais kapitāla uzkrāšanas" laikmets,"dzimuši" arī mūsu oligarhi." (Vienotības avīzīte, 2011.g. jūnijs.)
Jurim
09.09.2013. 10:47»
Juris
Perestroika bija saimnieku maiņa un nekas vairāk. Mums ir jauns saimnieks, kas mūs jau ir pārvērtis par lopiem-neviena necienītu tautu
Nee, Juri par lopiem mus parvertusi 50 gadi zem zaglu un melu rezima - PSRS. Mes sodien turpinam dzivot ar so mantojumu, tapec Latvija ir izzagta, jo taa ir siis lielas bralu tautas kulturas iezime.
Vita
09.09.2013. 10:42»
Juris
Perestroika bija saimnieku maiņa un nekas vairāk. Mums ir jauns saimnieks, kas mūs jau ir pārvērtis par lopiem-neviena necienītu tautu
Tas, ko teica Žirinovskis nāk no lielas necieņas. Tas taču govij ir skaidrs. Viņš nekad tā neteiktu agrāk, braucot uz Jūemalu sauļoties. Tad viņš cienīja latviešus. Tagad vairs neciena. Te ir par ko padomāt, puikas.
Juris
09.09.2013. 10:40»
Lunim
Vai jus neredzat, ka visos rakstos Prieditis raud, ka ir notikusi "perestroika" kaa visa gals. Vins ir pret perestroiku, un tas attiecigi nozimee, ka vins muzam gribeja palikt padomju tautu saeimaa. Jo tiesi perestroika sagrava so saimi. Ja taas nebutu tad mes joprojam atrastos tur. Bet Prieditis nesaredz...
Perestroika bija saimnieku maiņa un nekas vairāk. Mums ir jauns saimnieks, kas mūs jau ir pārvērtis par lopiem-neviena necienītu tautu.
etnografija
09.09.2013. 10:38»
Vita
Jūs noteikti arī Marksam (ja viņš būtu latvietis) teiktu, ka viņš nezina neko par ekonomiku. Skaudība uzvar saprātu pie muļķiem
Par kadu skaudibu jus runajat?! Te nav ko skaust.
Vita
09.09.2013. 10:37»
etnografija
Prieditis nesaprot vienu,ka Lielvardes josta un citi atributi pieder etnografijai un ar etnografijas petisanu nodarbojas dazi cilveki. Parejai tautai tas ir tikai zinasanai, bet nekas vairak. Mes dzivojam sodienaa un nekadus etno elementus un vel jo vairak zemtekstus ap tiem ikdienaa neizmantojam. Man...
Jūs noteikti arī Marksam (ja viņš būtu latvietis) teiktu, ka viņš nezina neko par ekonomiku. Skaudība uzvar saprātu pie muļķiem.
Lunim
09.09.2013. 10:36Vai jus neredzat, ka visos rakstos Prieditis raud, ka ir notikusi "perestroika" kaa visa gals. Vins ir pret perestroiku, un tas attiecigi nozimee, ka vins muzam gribeja palikt padomju tautu saeimaa. Jo tiesi perestroika sagrava so saimi. Ja taas nebutu tad mes joprojam atrastos tur. Bet Prieditis nesaredz so perestroikas pozitivo aspektu, vins redz tikai negativo tur. Tatad!
etnografija
09.09.2013. 10:31Prieditis nesaprot vienu,ka Lielvardes josta un citi atributi pieder etnografijai un ar etnografijas petisanu nodarbojas dazi cilveki. Parejai tautai tas ir tikai zinasanai, bet nekas vairak. Mes dzivojam sodienaa un nekadus etno elementus un vel jo vairak zemtekstus ap tiem ikdienaa neizmantojam. Man un manam cilveku lokam Lielvardes josta neko ipasu nekad nav izteikusi. Taa kaa nevajag te mest visu vienaa chupaa!
Fēlis
09.09.2013. 10:28»
Dabas bērns
Deivids Aiks nav vienīgais, kas šādā veidā par norisēm sabiedrībā runā...
Bet viņu teorijas ir tik atšķirīgas, ka pat nav salīdzināmas.
Eduards Lunis
09.09.2013. 10:17 Dabas bērnam.
-Par sevis nonicināšanu--N.Rērihs ir teicis--nevajg baidīties teikt Patiesus vārdus,jo tie ir kā gaismas zibsnis tumsā un kliedē to...apmēram tā. Es pieturos pie PATIESI'BAS, KAUT ARI'MAN TĀ NAV GLAIMOJOŠA...
nEREDZU, KA PRIEDĪŠA KUNGS ,,SKATĀS MASKAVAS VIRZIENĀ,,!?Redzu, ka viņam sāp par šeit notiekošo un atbilstoši savam intelektam to uzraksta...Piekrītu, ka ne visiem tas ir saprotams un li'dz ar to -pieŅEmams..
-par latvijas varas maiņu.Manā uztverē, balstoties ari'uz vispārredzamajiem faktiem , kuri parāda , labākaja'variantā ,pilnīgu ŠĪS SISTE'MAS NEATBILSTI'BU VAIRĀK KĀ 80 PROCENTIEM LATVIJAS CILVĒKU. IR SAGRAUTS VALSTISKUMS, TIESISKUMS-NODIBINĀTA -POLICEJISKI -BANDI'TISKA SISTE'MA..BET JA JŪS TO NEREDZAT, TAD...NEZVANIET.
Metafiziķis
09.09.2013. 10:12Ir divi jēdzieni, kurus izmanto sabiedrības pētīšanai-civilizācija un kultūra. Dažādas vēsurnieku skolas ir saskaitījušas cilvēces attīstības gaitā gandrīz 40 civilizāciju,kurās kultūra bija tikai sastāvdaļa. Civilizācija rada pirtis, naktspodus, bidē ut.t.,bet kultūra izsakās ar mīksta papīrīša lietošanu vai ar pirkstu pa sienu.
Dabas bērns
09.09.2013. 09:29»
Eduards Lunis
-Dabas bērnam...
Paldies par atbildi!
Un nevajag sevi noniecināt - Jūsos, savukārt, ir kaut kas cits, kas nav Priedītim. Katrs cilvēks ir gana unikāls savu spēju un varēšanas spektrā.
Taču palika neatbildēts jautājums - vai Jūs mīlat profesoru par LV nebūšanu atspoguļošanu, vai Jums ir tuva viņa skatīšanās Krievijas virzienā (kas spraucas ārā gandrīz vai no katra raksta)?
Ziņkārīgs jautājums - ja aiciniet uz varas maiņu, kam vajadzētu nākt pie varas?
Juris
09.09.2013. 09:21Priedītim tagad palīdz Žirinovskis un tas otrs politologs. Lietas tiek noliktas vietā. Tas ir labi, jo taisnība ir jāsaka.
Eduards Lunis
09.09.2013. 09:04 -Dabas bērnam!
Jā, esmu tas pats un mans telefons ir 65038743-varat pāriecināties un noskaidrot sev vēlamo .
Un neli'dziniet mani ar profesoru Priedīti-man li'dz VIŅA attīsti'bas li'menim-kā li'dz saulei!
ATKĀRTOJU, KO TEICUPENSIONĀRU MĪTIŅĀ-AICINU VISUS UZ -LATVIJAS GLĀBSĀNAS SAPULCI-18. NOVEMBRĪ,PL.12-OS ,ŠAJĀ PAT VIETĀ!
SAPULCES MĒRĶIS-NEVARDARBĪGA LATVIJAS VARAS MAIŅA!
Dabas bērns
09.09.2013. 07:46»
Eduards Lunis
---Kārtējais, ļoti interesantais,attīstošais raksts...
Eduard, Jūsu savārstītais rakstības stils ir tik kolorīts, ka, no vienas puses, attiecībā uz Jūsu slavinājumiem autoram, gribas iesaukties - nu, jā, tāds tādu ir atradis!
No otras puses, ļoti cienu Jūs par drosmi, uzdrīkstēšanos un rīkotajām protesta akcijām (protams, ja Jūs un "tas" Eduards Lunis ir viens un tas pats).
Atzīšos, nezinu Jūsu nostāju attiecībā uz Priedīša kunga pausto ideoloģiju un nesaprotu - vai Jūs mīlat autoru tikai par nebūšanu kritiku, vai arī par mutautiņa vicināšanu Krievijas virzienā?
Būtu interesanti to uzzināt!
Dabas bērns
09.09.2013. 06:40»
Fēlis
Vakar noskatījos interviju ar Deividu Aiku. Nezināju ko darīt- smieties vai raudāt. It kā ar viņa teoriju varētu izskaidrot visas norises sabiedrībā, bet tā izklausās tik murgaina, ka pat pieņemot zinātnisko skaidrojumu, vienalga nepamet sajūta, ka tiec Tvaika ielas pacienta uzrunāts. Būtu interesanti...
Deivids Aiks nav vienīgais, kas šādā veidā par norisēm sabiedrībā runā.
Ja nemaldos, "Procter & Gamble" mantinieks un līdzīpašnieks (vārdu un uzvārdu gan neatceros) ir izveidojis videofilmu par šīm parādībām.
Vīriem ir ļoti laba izglītība + gan jau, ka viņi šo informāciju neizplata naudas vai lētas popularitātes dēļ. Šo argumentu dēļ vien ir vērts viņu sacīto pieņemt zināšanai.
Ko ar šo informāciju darīt - tas ir cits jautājums. Pieņemt zināšanai ir vienkāršākā un, iespējams, arī pareizākā pieeja.
L.Grantiņš LRTT
08.09.2013. 22:49»
Edge
"Pirmoreiz Pērkona darbību aizliedz 1983. gadā, un grupa Ievas mātes teātra zinātnieces Līvijas Akurateres mājā ieraksta divus pirmos albumus - "Mākslas darbi" un "Zibens pa dibenu", kas magnetofona lentēs nelegāli izplatās visā Latvijā." http://lv.wikipedia.org/wiki/P%C4%93rkons_(rokgrupa...
Bet Priedītis taču pasacīja, ka "jumta malu" viņš nekad nevarēs saskatīt. Neviens komunsts, to arī neredzēs, jo viņš ir ļaunuma cilvēks, kurš piezemēts pašos tumšākajos slāņos... .
Dolce
08.09.2013. 22:37»
Vita
Kā vīrietis var būt tik stulbs, Grantiņ, neko nesaprast no raksta
Ai nu, beidz, grantiņš varbūt nav īsti adekvāts un mož kaut kādu levītu goju specdienestu špijons, bet par priedīti un kursīti pareizi izsakās - divi pamuļķi!
Nez, kas tajā grantiņa saitē bija domāts, bet, ko gūgle iedeva, to noklausījos - kavača monologu.
baigi forši - mēs tak esam diženi, mēs tak esam vareni, krievija un sibīrija ir sena latvju zeme, mūsu upe kūra, mūsu upe oka (latgaļu aka), mūsu lēna.. krievus vajag iedzīt pie ohotskas jūras, uzcelt žogu un izcirst viņiem logu uz .. aļasku.. ar mazmājiņas lodziņu uz japānu... žirjinovskis ņervno kurit v storonke!
Kavacim par tiem 6% latviešu būs taisnība, ar to altruisma gēnu, jo visās nācijās apmēram tāds pats altruistu skaits, apmēram tikpat spekulatīvu psihopātu un pārējie ir tā - bydlo. Uz altruistiem valsti vien nepacelsi, uz spekulantiem psihiem - i ne tik, par bydlo pat sapņot nenākas, iespējams valsts forma ir novecojusi, mācieties, bydlo, angļu valodu, krievus bez mums ohotskas rezervātā iedzīs, ķīniešiem izklaidei, bet jums būs jāpiekalpo kungiem iekš pidžin inglish.
Postpriedītim komandējumu uz ohotsku un pastaliņas ar sarkano ★ prēmijā par labu pakalpošanu stukačekistiem.
Edge
08.09.2013. 22:20"Pirmoreiz Pērkona darbību aizliedz 1983. gadā, un grupa Ievas mātes teātra zinātnieces Līvijas Akurateres mājā ieraksta divus pirmos albumus - "Mākslas darbi" un "Zibens pa dibenu", kas magnetofona lentēs nelegāli izplatās visā Latvijā." http://lv.wikipedia.org/wiki/P%C4%93rkons_(rokgrupa)
==================================================
Pārāk daudzi, kas toreiz klausījās Pērkona dziesmas, to uztvēra pārāk tieši:
"(..) Iedzer, brāli, nodzer prātu,Prāts tik bēdu kaudzes ceļ./ Muļķis tikai domas krātu,
Gudrais ellē viņas veļ."
No lielāka attāluma (gadiem), labāk saredzama I.Ziedoņa kritikas pamatotība:
"Tas ir estrādes palu laiks, kad lētas intonācijas un motīvi iziet no gultnes un pārplūdina ne tikai pilsētas bezsakņoto publiku, bet arī laukus, fermas un kultūras namus." (Ziedonis I. Tik un tā. Rīga "Liesma" 1985, 291.lpp.)
Edge
08.09.2013. 22:04"Katrs, kurš toreiz klausījās (arī šo rindu autors) Ziedoņa paradoksāliem zemtekstiem izpušķoto interpretāciju, varēja uztvert Lielvārdes jostas milzīgo spēku: atliek tikai ap krāniņu apsiet Lielvārdes jostu un latviešiem bērni dzims aumaļām."
==================================================
Un dzima tak! 1980-o gadu sākumā daudzi Latvijas kultūras darbinieki tika iesaistīti valstiskajā programmā demogrāfijas stāvokļa uzlabošanai. Šo to toreiz izdevās paveikt - "1980. gadā Latvijas plašsaziņas līdzekļos izskanēja trauksmes zvans par katastrofālo demogrāfisko situāciju. Tika iedarbināts viss tā laika propagandas aparāts un materiālās palīdzības stimuli. Rezultāts nebija ilgi jāgaida, un 1987. gadā Latvijā piedzima tiem laikiem rekordaugsts bērnu skaits-42 135 bērni."
http://nra.lv/viedokli/bens-latkovskis/40243-svarigaka-izskirsanas.htm
ne jau kapitālisms krimināls
08.09.2013. 17:42un arī sociālisms tāds nebija.
Krimināli ir atsevišķi cilvēki, kam smadzeņu maz, bet dzīvot gribas trekni un... jo mazāk smadzeņu, jo treknāk gribas dzīvot.
Par trīstāvu debeskrāpjiem...jo stulbāki pie varas, jo stulbāku tautu tie grib, jo dod paši sev nevērtīgus diplomus un savam baram.