Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

mārtiņš

03.01.2017. 01:47

Tukums ir pilsēta.
Tukuma novads nav pilsēta. Pietiek.com Jums vajadzēja būt precīzākiem un rakstīt Tukuma novada būvvalde

Atbildēt

xx

28.12.2016. 00:25

Idioti tajaa buuvvaldee. Taa nav buuvvalde bet cirks ar sharikoviem.

Atbildēt

Andrē

15.12.2016. 12:55

Es tādus būvvaldes darbiniekus ar sūdainu mietu padzītu no darba! Tam protokola sastādītājam laikam viss nav kārtībā ar galvu! Vajadzētu paārstēties Strenčos!

Atbildēt

projektētājs

10.12.2016. 04:51

Būvvaldēs strādā pilnīgi lohi, pašvaldībās vēl lielāki lohi, bet valdībā un Saeimā galīgi MUlāpi. Tāpēc tauta mūk projām no šitās bedres.....

Atbildēt

???

09.12.2016. 03:41

»

InC

Ja ir tā, kā minēts būvvaldes vēstulē, tad tā viennozīmīgi inženierbūve (žogs, kas vienlaicīgi pilda arī elektriskā gana funkciju) ar galveno lietošanas veidu 2420 - citas, iepriekš neklasificētas, inženierbūves


nu, saja grupa var ari buratino un pinokio ieskaitit, jo abi tacu ir no koka. un buvvaldes koka gabalus ar tevi piedevam, ari. noperc smadzenes.

Atbildēt

InC

07.12.2016. 12:01

»

Inženieris

Vainīgs pie esošās situācijas ir Ministru kabinets, kas MK noteikumos ierakstījis, ka žogs ir inženierbūve...


Pateicoties šādiem arhitektiem un inženieriem, un vēl arī EM mums LV ir tāds bardaks, kāds ir - nu nav visiem vienota pieeja tam, kas ir būve, kas ēka, kas inženierbūve un kas ir iekārtas (nav būves). Būvniecību reglamentējošie normatīvie akti pilni ar dažnedažādāko terminoloģiju (būve, ēka, inženierbūve, inženierkomunikācija, komunikācija, iekārta, ietaise, sistēma ...), kas visiem saistītajiem procesiem (sākot no būvniecības un beidzot ar īpašuma tiesību nostiprināšanu, nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanu u.t.t.) nerada nekādu skaidrību.

Atbildēt

InC

07.12.2016. 11:44

»

Arhitekts

Man ir vienkāršs jautājums tai neizglītotajai vadītājai un tam pastulbajam būvinspektoram no būvvaldes - kāds kods pēc būvju klasifikatora ir elektriskajam ganam


Ja ir tā, kā minēts būvvaldes vēstulē, tad tā viennozīmīgi inženierbūve (žogs, kas vienlaicīgi pilda arī elektriskā gana funkciju) ar galveno lietošanas veidu 2420 - citas, iepriekš neklasificētas, inženierbūves.

Atbildēt

vispār

05.12.2016. 20:25

»

fghj

It kā sastāv no stacionāriem mietiem. Diametrs un garums nav zināms. Betona pamatu apakšā nav. VARAM saka, ka sezonāla būve


VARAM tikai saka, ka "Jūsu minētais elektriskais gans" nav inženiertehniska būve, bet ko viņš tur minējis nevienam nav zināms. Parādīja ģeneratoru un stieples rulli, saņēma atbildi, ka tā nav inženiertehniska būve, un sāka rakt iekšā divmetrīgus betona stabus.

Atbildēt

...

05.12.2016. 15:35

»

Šalle

Trubas zemē ir jau kopš 70iem gadiem. Zemnieki gan mainās kā zeķes. LRT ik gadu nodokļos nomaksā miljonus. Sava truba ir jāapsaimnieko un jāuztur. Kaut kā fiziski taču tai ir jāpiekļūst. Tēma no pirksta izzīsta. Zemnieks grib iedzīvoties uz LRT rēķina


zemnieks savā zemē drīkst ganīt lopus kā vien viņam tīk. Ja LRT nemaksā par apgrūtinājumu - tad nav ko maurot. Un - vai tās caurules bija plīsušas un netika klāt? Droši vien ka nē, bet gribās taču pačakarēt zemnieku, lai negana lopus, lai neko nedara bet par kapeikām savu zemi uzdāvina kādam tīkotājam..........

Atbildēt

Šalle

05.12.2016. 15:30

»

hm

Vai Sia LatRosTrans zemniekam maksā par to, ka LatRosTrans zemnieka zemē ieguldījuši savas caurules? Un, ja maksā, tad jau ir kaut kāds līgums par to, ko zemnieks drīkst un nedrīkst darīt virs caurules...


Trubas zemē ir jau kopš 70iem gadiem. Zemnieki gan mainās kā zeķes. LRT ik gadu nodokļos nomaksā miljonus. Sava truba ir jāapsaimnieko un jāuztur. Kaut kā fiziski taču tai ir jāpiekļūst. Tēma no pirksta izzīsta. Zemnieks grib iedzīvoties uz LRT rēķina.

Atbildēt

fghj

05.12.2016. 15:23

»

Laimo

Piekrītu


It kā sastāv no stacionāriem mietiem. Diametrs un garums nav zināms. Betona pamatu apakšā nav. VARAM saka, ka sezonāla būve.
Katrā ziņā Tukuma būvvalde ir pāršāvusi pār strīpu, ir satracinājusi tautu un ir radījusi visai būvniecības nozarei morālu kaitējumu.

Atbildēt

hm

05.12.2016. 15:20

Vai Sia LatRosTrans zemniekam maksā par to, ka LatRosTrans zemnieka zemē ieguldījuši savas caurules? Un, ja maksā, tad jau ir kaut kāds līgums par to, ko zemnieks drīkst un nedrīkst darīt virs caurules.
Varbūt zemnieks varētu padzīt no savas zemes šo sūdzības rakstošo un pret zemnieku negatīvi noskaņoto LatRosTrans?

Atbildēt

Laimo

05.12.2016. 15:18

»

oponente

Mīļie komentētāji, pirms kādu saucat par pastulbu vai kādos citādos vārdos, paši uz sevi paskatāties spogulī: vai esat pietiekoši informēti un izglītoti par šo jautājumu? Reizēm viss nav tā, kā pirmajā brīdī šķiet, bet Jūs aprejat iespējams nepavisam ne to, kurš patiesībā ir vainīgs pie radušās situācijas...


Piekrītu!
Virsraksts maldina. Gans sastāv no plastmasas mietiņiem, stieples un ģeneratora. Taču pastāvīgie mieti un viss pārējais jau neizskatās pēc pārvietojamā gana. Tākā plānu un visu pārējo, citādi demagoģija vien ir!

Atbildēt

Dace

05.12.2016. 15:01

Tad jau labāk kā Garkalnē - zirgi skrien apkārt pa pagastu,piedi*š visus mežus, auļo, deputāts Treibergs tikai pasmejas,jo neviens jau viņam neizdarīs. Un sabūvējis aplokus kā miskastē, sūdi visās malās. Nožēlojami.

Atbildēt

zeks

05.12.2016. 14:26

Antiņu rādās ka ir gana...bet nav reālu cilvēku ar praktiskā darba pieredzi lai pieņemtu adekvātus lēmumus!!!
Elektriskos ganus var nopirkt veikalos un ja laukos kazai 10 m2 platībā ierīkos aploku....tad antiņi rakstīs pārkāpumu aktus jo ierīkots elektriskā gana žogs.
Tukumā liekas ka parādījies savs ..ASTOŅKĀJIS un MK noteikumu interpretētāja vistupoles personība.
PRĀTIŅ!NĀC MĀJĀS
Vai nav pienācis laiks no visiem šāda veida ierēdņiem atbrīvoties pasakot PALDIES un izsniedzot Goda rakstus par atjautīgu un talantīgu noteikumu pārveidošanu savās interesēs......klusībā cerot ka neieskaitīs antiņkārtā jeb tautas mēlē sakot-tukšo salmu kūleji un varbūt ka gaisa presētāji savā darba sēdeklī uz kubikmetriem ar ķermeni,kuru sauc par dupsi

Atbildēt

?

05.12.2016. 13:45

»

arī būvinspektors

Vai tiešām Tukuma būvvaldei nav ko darīt? Ja par elektrisko ganu stāda protokolu- tas vairs nav normāli.Cik tālu mēs esam nonākuši ar jauno būvniecības regulējumu


Lasi uzmanīgi! Bija sūdzība! Neviens bez vajadzības tādu žogu licējus netramda! To ka šiem tur būvvaldē nav ko darīt nevar pārmest! Ir sūdzība, jābūt rīcībai! Pasekosim, kā tas viss beigsies!Cik noprotu tur pat sods vēl nav uzlikts.

Atbildēt

izskatās, ja

05.12.2016. 12:24

atstutējot grābekli pret šķūnïša ārējo sienu ir nepieciešams būvvaldes saskaņojums. Man ir vēl paradums, lāpstu iedurt zemē, lai neapkrït- tur jau nepieciešams projekts ar visiem izvērtējumiem

Atbildēt

,

05.12.2016. 11:10

»

arī būvinspektors

Vai tiešām Tukuma būvvaldei nav ko darīt? Ja par elektrisko ganu stāda protokolu- tas vairs nav normāli.Cik tālu mēs esam nonākuši ar jauno būvniecības regulējumu


būvniecības regulējums nav pie vainas - ja galvā ir caurums piemērotājiem, kas izlasa likumā to, kā tur nemaz nav, tad ierēdņi un likumi nav vainīgi. Turklāt ierēdņi - aš no 2 ministrijām skaidri un gaiši ir uzrakstījuši, ka tā nav būve. Bet, mūsu tiesas jau arī tagad tēlo visgudrākos visos jautājumos - ir gadījumi, kur policista viedoklis tika atzīts par augstāka spēka "dokumentu' nekā sertificēta būvnieka atzinums. LV rullē likumu tulkotāji - likumiem pašiem nemaz tik daudz to trūkumu nav..........Un, jebkurš likums jātulko liekot lietā smadzenes. Turklāt, kā praksē novērots - būvvaldēs mēdz likumus nelasīt vispār - pat daži būvvalžu vadītāji likumus nelasa principā............

Atbildēt

Fly

05.12.2016. 10:53

Visus MK apstiprināmos noteikumus raksta ministriju ierēdņi. MK nav un nevar būt tāda kapacitāte, lai ierēdņu sacerējumus visā pilnībā izvērtētu. Tādēļ paļaujas uz ierēdņu godaprātu. Diemžēl pārmērīgais ierēdņu skaits un to vairākuma nekompetence ir cēlonis izplūdušiem, nekonkrētiem, palaikam bezjēdzīgiem noteikumiem.

Samazinot ierēdņu skaitu valstī iesākumam vismaz uz pusi un palielinot algas palikušajiem, būtu lielākas iespējas novērst līdzšinējo bezatbildību un palielināt likumdošanas aktu projektu kvalitāti.

Protams, nevarēs izslēgt, ka arī pēc tam kontrolējošais būvvalžu ierēdnis gribēs kaut ko "uzspraustu sev uz ilkņa", ko minētais zemnieks, acīmredzot, nav praties.

Atbildēt

?

05.12.2016. 10:24

Ja jau Latrostrans pasūdzējas, tad jau zin ko dara! Domāju viņi labi maksā juristiem!Būvvaldes izvēle ar ko tiesāties ir skaidra, šajā gadījumā tiesāsies ar zemnieku.Bet kādu sodu zemniekam uzlika un vai ir rīkojums par bùves(žoga)legalizēšanu legalizēšanu?

Atbildēt

Būvvalde

05.12.2016. 09:28

»

šis jau arī nav žogs

tinyurl.com/gwg3ujj


Kā reiz šis ir elektriskais gans.

Atbildēt

Ģipškartona skrūvētājs

05.12.2016. 09:26

»

aha

Privātmāju, nemaz nerunājot par šķūni, arī var uzbūvēt vidēji attīstīts vesels cilvēks ar 2 rokām un 2 kājām, un galvu uz pleciem - tur nav vajadzīga inženiera izglītība. Tātad privātmāja arī nav būve


Uzbūvē bez saskaņota projekta un tad diskutēsim tālāk :).
Nez kāpēc vidējais cilvēks vēl 80. un 90.gadu sākumā pats būvēja, bet pēdējos 15 gados vairs nē; veči pat naglu vairs nespēj iedzīt, nomainīt lampiņu un salabot izlietni. A te vecis saviem spēkiem būvē ganu - apsveicami. Protams, saskaņot vajadzēja, bet prasīt projektu, jaunāko topogrāfisko plānu - tas nav gudri.
Mūsdienās visas inženiera radītās būves faktiski ir inženierbūves. Tikai no inženierbūvēm atsevišķi ir izdalītas ēkas.
Automašīnas, kuģi un lidmašīnas ir inženierkonstrukcijas. Radītas ar inženiera prātu.
Bet vienkārša elektriskā gana izbūvei tiešām nav vajadzīga inženiera izglītība. Arī mazas pirts un šķūņa uzbūvēšanai nav vajadzīga inženiera izglītība.
Neesmu redzējis to ganu dabā. Vienīgā piekasīgā lieta ir, ja tiek būvēti betona stabi. Ja tas žogs būtu kustināms jeb pārceļams uz citurieniprom bez pamatiem, tad vispār atkristu daudzas problēmas. Līdzīgi kā ar siltumnīcām - ja to var pārnest citur, tad tā nav ne ēka, ne inženierbūvei un šādai siltumnīcai nevar iedot ne kadastra numuru, ne citādi īpaši piesieties.

Atbildēt

arī būvinspektors

05.12.2016. 09:21

Vai tiešām Tukuma būvvaldei nav ko darīt? Ja par elektrisko ganu stāda protokolu- tas vairs nav normāli.Cik tālu mēs esam nonākuši ar jauno būvniecības regulējumu!!!!!!!!!

Atbildēt

Ēdelweiss

05.12.2016. 09:19

Atkal Tukums...Vai tikai no ta Tukuma nav nacis ari LV VP izcilais vadonis deģeneratolisimuss miličpolicajs Inta Kuzis....

Atbildēt

šis jau arī nav žogs

05.12.2016. 08:05

»

Arhitekts

Sveiki, Tukuma būvvaldes pārstāvji


tinyurl.com/gwg3ujj

Atbildēt

aha

05.12.2016. 07:59

»

Inženieris

Vainīgs pie esošās situācijas ir Ministru kabinets, kas MK noteikumos ierakstījis, ka žogs ir inženierbūve...


Privātmāju, nemaz nerunājot par šķūni, arī var uzbūvēt vidēji attīstīts vesels cilvēks ar 2 rokām un 2 kājām, un galvu uz pleciem - tur nav vajadzīga inženiera izglītība. Tātad privātmāja arī nav būve?

Atbildēt

Sveiki!

05.12.2016. 02:08

Saskaroties ar būvvalžu un Rīgā arī ar attīstības departamentā strādājošo domugraudiem, jāsecina, ka šajās institūcijās strādā pamatā Tvaika ielas kontingents, jo to pieņemtie lēmumi veselam saprātam nav saprotami.
Esmu nolēmis pēc tiesvedību beigām, kuras būvvalde zaudē vienu lietu pēc otras, šeit nopublicēt visas sarakstes un viņu būvspeciālistu slēdzienus. Tā jau būs no dzīves ņemta anekdote par tēmu, kā Latvijā šie kantori bremzē uzņēmējdarbību.

Atbildēt

Inženieris

05.12.2016. 01:41

»

oponente

Mīļie komentētāji, pirms kādu saucat par pastulbu vai kādos citādos vārdos, paši uz sevi paskatāties spogulī: vai esat pietiekoši informēti un izglītoti par šo jautājumu? Reizēm viss nav tā, kā pirmajā brīdī šķiet, bet Jūs aprejat iespējams nepavisam ne to, kurš patiesībā ir vainīgs pie radušās situācijas...


Vainīgs pie esošās situācijas ir Ministru kabinets, kas MK noteikumos ierakstījis, ka žogs ir inženierbūve.
Klasiskā izpratnē inženierbūve ir būve, kuru var uzbūvēt speciālists ar inženiera izglītību un nevis kaut kāds tautas celtniecības metodes pieprotošs onkulis no Mazpisāniem. Ir žogi, kuru būvēšanai nepieciešama inženiera izglītība - piem. dzelzsbetona žogi Izraēlā, kas sargā no teroristu raķetēm; žogi, kuriem jāuzņem slodze no transporta u.c.
T.s elektrisko ganu var uzbūvēt jebkurš vidēji attīstīts vesels cilvēks ar 2 rokām un 2 kājām, un galvu uz pleciem - tur nav vajadzīga inženiera izglītība.
Līdz ar to elektriskais gans nav inženierbūve.

Atbildēt

oponente

05.12.2016. 01:21

Mīļie komentētāji, pirms kādu saucat par pastulbu vai kādos citādos vārdos, paši uz sevi paskatāties spogulī: vai esat pietiekoši informēti un izglītoti par šo jautājumu? Reizēm viss nav tā, kā pirmajā brīdī šķiet, bet Jūs aprejat iespējams nepavisam ne to, kurš patiesībā ir vainīgs pie radušās situācijas.

Atbildēt

Neizglītotajam arhitektam

05.12.2016. 00:22

»

Arhitekts

Sveiki, Tukuma būvvaldes pārstāvji


Tātad, viena stieple starp stabiem pa kuru plūst elektrība nav žogs, bet ja novelk vēl vienu un tad vēl vienu? Kurā brīdī tas būs žogs? Un ja es tur palaidīšu 3x380V tad kas tas būs?

Atbildēt

Koka zirgs Ojārs

04.12.2016. 23:47

tak ko var prasīt no poļu vistas...

Atbildēt

bļaha

04.12.2016. 22:29

Vainīgi ir elektrisko ganu tirgotāji, kas norādījuši, ka elektriskais gans sastāv no ģeneratora un žoga. Ja tirgotāji specifikācijā žogu nomainīs pret stiepli, tad viss būs kārtībā, jo tad elektriskais gans sastāvēs no ģeneratora un stieples. Un stulbiem inspektoriem nākotnē nebūs pamatojuma elektriskā gana sistēmu saukt par sistēmu, kas sastāv no ģeneratora un žoga.

Atbildēt

uģis

04.12.2016. 22:28

bļin! A kā tukuma dome bez projekta un saskaņošanas veselu ielu uzbūvēja?

Atbildēt

Arhitekts

04.12.2016. 22:22

»

Neizglītotajam arhitektam

Kods 242005


Sveiki, Tukuma būvvaldes pārstāvji.
Pie žoga (kods 242005) parādās tāda lieta kā "pildījums". Ja viena drātiņa - pa kuru plūst elektrība - ir žoga pildījums, tad būvvaldē strādā lohi.

Atbildēt

Svistapole

04.12.2016. 22:18

Izlasot dokumentu skaidrs , ka ir divas iespējamās versijas, pirmā - tā ir satīra , otrā - vēlama Tvaika ielas speciālistu konsultācija.

Atbildēt

hm

04.12.2016. 22:18

Kodu var piemeklēt no žoga vai līdzīgas inženierbūves. Pārfrāzējot Josifu Visarionoviču, ka tik būtu cilvēks, pantu piemeklēsim.
Bet ar šo būvniecības regulējumu, pēc Priedīša terminoloģijas, "postcilvēki", latviešu likumu stādītāji iebraukuši treknās auzās.
Būvniecība ir visaptveroša cilvēka dzīves un rīcības sastāvdaļa. Precīzi to noreglamentēt nav un nekad nebūs iespējams.
Piemēram, miljoni telšu paveidu, tik pat konteineru ....
Drošība? Uzveliet vienam lielam laukakmenim virsū otru ... un pasauciet būvinspektoru, lai meklē ekskavatoru.
Un tā varētu turpināt un turpināt. Bet jāsaka, ka latviešiem piemīt viens lielisks talants - labas idejas pārvērst par absurdu. Liels talants!

Atbildēt

04.12.2016. 22:00

»

Oskars

Rīgā jau nav labāk - te viņi gaisa siltumsūkņu ārējos blokus uzskata par inženiertehnisku būvi, kas ir pilnīgi nepamatoti. Pēc tāda principā - arī gleznas piekāršana būtu traktējama kā inženiertehniskā būve


Loģiski, ka kaut kādas miskastes piekāršana pie ēkas ārsienas, ar sekojošu tās uzkrišanu kādam uz galvas, ir inženiertehniskā būve.

Atbildēt

Arhitekts

04.12.2016. 21:59

Man ir vienkāršs jautājums tai neizglītotajai vadītājai un tam pastulbajam būvinspektoram no būvvaldes - kāds kods pēc būvju klasifikatora ir elektriskajam ganam?
http://likumi.lv/doc.php?id=202919

Atbildēt

Oskars

04.12.2016. 21:34

Rīgā jau nav labāk - te viņi gaisa siltumsūkņu ārējos blokus uzskata par inženiertehnisku būvi, kas ir pilnīgi nepamatoti. Pēc tāda principā - arī gleznas piekāršana būtu traktējama kā inženiertehniskā būve...

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

12

Farss ar baltkrievu IT kompāniju „uzņemšanu”

Foto"Kapitālā remonta" sakarā pirmais mani tā pamatīgi sasmīdināja premjers KK. Viņš bija "norijis" LIAA jaunā vadoņa naivi izmesto "ēsmu" par 12 baltkrievu IT kompāniju uzņemšanu LV, nepamanot, ka tajā slēpjas arī āķis.
Lasīt visu...

21

Ja jums gadījumā bija kādas šaubas, Latvijas finanšu sistēmas sakārtošana ir bijusi veiksmīga

FotoEs pievienojos šodienas konferences vienai no galvenajām tēzēm, ka banku kā finanšu institūciju loma un funkcija mūsdienu ekonomikā ir būtiski paplašinājusies. Bankas pilda funkcijas, kas ir svarīgas ne tikai tautsaimniecības ilgtspējīgai attīstībai, bet banku biznesa modeļu ilgtspēja, tai skaitā kreditējot mazos un vidējos uzņēmumus gan Rīgā, gan reģionos, var būt veiksmes pamats Latvijas ekonomikas un finanšu sektora attīstībai arī nākotnē.
Lasīt visu...

21

Putina vakcīna ir instruments sabiedrības iegrožošanai

FotoKoronavīrusa (Covid-19, C-19 – sauciet, kā gribas) pandēmija pasaulē cilvēkus ir padarījusi ļoti uzmanīgus, pat nedaudz bailīgus. Ikdienas dzīve, kādu mēs bijām pieraduši dzīvot, pirms vīruss skāra mūs pašus, tuviniekus, paziņas, tuvākajā laikā neatgriezīsies. Daudziem no mums ir pilnībā mainījušās darba gaitas. Liela daļa ir sākusi strādāt no mājām, taču arī tas nav viegli. Sabiedrība deviņu mēnešu laikā ir nogurusi, un ziņas no kaimiņvalstīm, kur atkal ir augsti saslimšanas radītāji, liek bažīties, vai vispār mēs atgriezīsimies pie tās dzīves, kas bija pirms vīrusa izraisītās pandēmijas.
Lasīt visu...

21

Reira autoratlīdzību ierosinājumi faktiski ir kaitniecība pret grāmatniecības nozari, valodu un kultūru

FotoLatvijas Grāmatizdevēju asociācija Finanšu ministrijas piedāvātos ierosinājumus izmaiņām autoratlīdzību aplikšanai ar nodokļiem uzskata par nepārdomātiem un kaitīgiem kultūras un grāmatniecības nozarēm.
Lasīt visu...

21

Lai visai pasaulei varētu parādīt „noderīgāku realitāti”

FotoVēl viens notikums ar Holivudas blokbasteram līdzīgu sižetu nesen izvērsās vienā no Minskas ielām. Daudzi no mums redzēja video, kurā jauns vīrietis (tālāk “mūsu varonis”) ar it kā nejauša taksista palīdzību veiksmīgi aizbēg no OMONa. Apskatīsim tuvāk, kāpēc šis notikums atgādina Holivudas filmu ne tikai savā sižetā, bet arī pēc specefektiem.
Lasīt visu...

18

Vecuma ierobežojumi kreditēšanas jomā, jeb vai banka var senioriem atteikt piešķirt kredītu

FotoVērojot tendences kreditēšanas tirgū Eiropā, secināms, ka liela daļa kredītiestāžu, lai iespējami izvairītos no finansiāliem zaudējumiem, kas var rasties, ja klients pilnībā vai daļēji neizpilda savas kredītsaistības ilgākā termiņā, nosaka vecuma limitu kreditēšanas pakalpojumiem, jo vecumu saskata kā būtisku riska faktoru.
Lasīt visu...

15

Mūsu galvās bija šīs vēsturiskās zemes, un šis likumprojekts tagad piedāvā to konkretizēt, lai latvietība nebūtu plakana

FotoŠodien es iesniedzu izskatīšanai Saeimā likumprojektu “Latviešu vēsturisko zemju likums”, un tā mērķis ir stiprināt iedzīvotāju piederību vietējām kopienām un latviešu vēsturiskajām zemēm – Kurzemei, Latgalei, Sēlijai, Zemgalei un Vidzemei. Tajā ir arī runa par četrām reģistrētajām kultūrtelpām – suiti, Rucava, Lībiešu krasts, kultūrtelpa “Upīte”, bet ne tikai par jau reģistrētajām kultūrtelpām.
Lasīt visu...

6

Daži jautājumi Latvijas Afganistānas veterānu cēzaram - Gunāram Rusiņam

FotoSaistībā ar interviju, kuru jūs nesen sniedzāt par Andreja Mediņa  militāro dienestu, es dažus jautājumus vēlos uzdot personīgi Jums.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Pandēmija, infodēmija un multilaterālisms: runa ANO Ģenerālās asamblejas 75. sesijā

Augsti godātais priekšsēdētāja kungs! Ekselences, cienījamās dāmas un godātie kungi! Vispirms vēlos apsveikt V. Bozkira kungu...

Foto

Šuplinskas kundze, atkāpieties, jūs dzīvojat citā realitātē

Matemātikas skolotāju trūkuma dēļ pirmo mācību stundu šajā priekšmetā tikai pagājušajā nedēļā aizvadīja Rīgas 40. vidusskolas sesto klašu skolēni....

Foto

Par "Turaidas kvartālu" samaksātā nekustamā īpašuma nodokļa apjoms ir palielinājies, nevis samazinājies

Latvijas televīzijas raidījumā "De Facto" izskanējušais apgalvojums, ka SIA "MC Turaida Property", kam pieder...

Foto

Es negribu lēkt acīs ļoti cienītajam ministram, no kā tik daudz kas ir atkarīgs: lai muzejs paciešas

Manā citādi harmoniskajā un priecīgajā dzīvē ir bijušas tikai...

Foto

Sankcijas. Retorika un realitāte

Šī gada 5.septembrī portālā Pietiek.com tika publicēts nezināma autora raksts ar nosaukumu „Kāpēc tika indēts Navaļņijs”. Rakstā citstarp tika pieminētas rietumvalstu līdz...

Foto

Kad, kurā brīdī, aiz kurām durvīm un kurš apstiprina līdzfinansējumu „tautas sportam”?

"Tautas sports to summu nemaz nevar apēst," sabiedriski nozīmīgu tautas sporta pasākumu atbalstam paredzēto...

Foto

Lūdzu, uzvedieties tiesiski un nekaitējiet Latvijas kapitāla tirgus reputācijai

Ņemot vērā publiskajā telpā pieejamo informāciju par 22.09.2020. plānotajām AS "Olainfarm" akcionāru sapulcēm un Finanšu un kapitāla...

Foto

Ko tad mēs darīsim, „izejot ielās”?

Man bieži tiek uzdots jautājums – ko tad mēs darīsim, “izejot ielās”? Viens kungs rakstīja, ka viņš katru dienu esot...

Foto

„Ņevinovataja ja...”

Vakardien no plašsaziņas līdzekļiem uzzināju, ka “Saskaņas” valde pieņēma lēmumu izslēgt mani un manu kolēģi Ļubovu Švecovu no partijas. Sakarā ar šo ziņu es...

Foto

Šie biedri mums vairs nav nekādi biedri

SDP "Saskaņa" Rīgas nodaļa nolēmusi no partijas par Statūtu pārkāpumiem izslēgt divus biedrus - Vjačeslavu Dombrovski un Ļubovu Švecovu....

Foto

Notikumi Baltkrievijā - divu sistēmu sadursme

Lai kā mums gribētos domāt, ka notikumi Baltkrievijā ir šīs valsts iekšējā lieta un attiecas tikai uz tās iedzīvotājiem, tie...

Foto

Jāizbeidz apgrūtinošās attiecības ar „plinšu sievām”

Uzskatu, ka ir pārkāptas robežas. Kad viens partijas biedrs par citu saka, ka tas ir "jānovāc" un uzsver, ka "man...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska izpilda “pasūtījumus”

Jaunais ģenerālprokurors Juris Stukāns jau ir paudis kritiskus vārdus par prokuroru kvalifikāciju un iestājas par nepieciešamību paaugstināt prokuroru zināšanu līmeni....

Foto

Vājprāts, kas šobrīd pārņēmis ASV

Džordžs Floids mira, kad policija viņu aizturēja 25.maijā. Kopš tā laika ar viņa vārdu ir notikušas nekārtības vairāk nekā 2000 ASV...

Foto

Es tikai brīnos, līdz kādam līmenim tiks degradēts parlaments

Kā Jums šķiet, kā Saeimas priekšsēdētāja Mūrnieces kundze un Saeimas drošības dienests reaģēja uz šo manu ziņu?...