
Vai katra ķēkša var vadīt valsti un lielus uzņēmumus? Viennozīmīgi - var, bet ne ilgi
Aivars Strakšas07.05.2025.
Komentāri (48)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
cik tu lielīgs
12.05.2025. 15:15»
???
Par cik Strakšas līdz šim nav spējis atbildēt, kāpēc šeit ilgstoši un regulāri parādās viņa rakstīti vai parakstīti teksti, cerība ka spēs atbildēt ir minimāla. Tāpēc aicinu portāla lasītājus izteikties par šo tēmu. Esmu apkopojis interesantas atbildes, taču varbūt ir vēl kāda informācija vai idejas...
ne tev lemt, ko mums darīt vai nedarīt
biedri Strakša
08.05.2025. 12:27beidz te tukši muldēt-labāk pastasti kas tevi ielika LDZ vadītāja vietnieka amatā....
Remis
08.05.2025. 12:00»
Valts
Strakša bija viens gudrs vīrs tikai žultainais Linkaitis ļoti gribēja atbrīvoties no viņa un citiem, lai dižais speciālists kopā ar Bordānu un citiem iznīcinātu šo nozari, ka arī dzelzceļu...
bija, bija ''izcili gudrs''-tikai būdams viens no LDZ vadītājiem klusēja...''Gudrs'' kļuva kad viņu izsvieda laukā no labi apmaksāta amata...tapēc tagad Strakša te muld...
??
08.05.2025. 11:58Strakša-beidz muldēt: Ja tavi idejiskie vadītāji-bolseviki tā teica, tad tā ar ir, jo bolseviki nekad nemelo...
nerādiet tos ģerevņu purnus
08.05.2025. 09:35vismaz tik daudz var palūgt. Lai zog, bet nerunā, nerādās...
Gaida
07.05.2025. 22:59Lielus uzņēmumus visticamāk nē, bet valsti- Latvija ir pierādījusi- mierīgi!
Valts
07.05.2025. 21:26Strakša bija viens gudrs vīrs tikai žultainais Linkaitis ļoti gribēja atbrīvoties no viņa un citiem, lai dižais speciālists kopā ar Bordānu un citiem iznīcinātu šo nozari, ka arī dzelzceļu.
Tad arī tapa pēc viņa rīkojuma vienotības Langes atbrīvošanas shēma atlaižot visus un izmaksājot kompensācijas.
Diemžēl Vienotība un JKP bija vēl tie maitas, jo šī LDZ komanda mīļā miera labad trīs mēnešus pirms piecu gadu termiņa noilguma bija prom, bet tie mankurti ar Valsts kontroles svētību uzsāka tiesvedību.
Bet Lange par šo meistarstiķi ieguva Rīgas izpilddirektora amatu.
Politiski nenozīmīga persona
07.05.2025. 20:50»
pārdomas
Vai Latvija ir valsts
Valsts itkā ir,uzticības varai nav,diemžēl!
slota
07.05.2025. 20:40»
jā nu
Akonstitūcijas ta nav
Sievietēm ir tiesības izpausties un neviens tās neatturēs no varaskāres ... gadiem ilgi jākopj pēc tam gan būs citiem. Par to cik jaukas fotosesijas pēc sevis atstāja
jā nu
07.05.2025. 18:48»
nu jā
1. Latvija ir valsts
Akonstitūcijas ta nav.
Cilvēkam vara nav vajadzīga,ne valdīt pār kādu ne pakļauties kādam.
Valsts LV ir tikai ticīgo izskalotajos prātos.
???
07.05.2025. 18:19Par cik Strakšas līdz šim nav spējis atbildēt, kāpēc šeit ilgstoši un regulāri parādās viņa rakstīti vai parakstīti teksti, cerība ka spēs atbildēt ir minimāla. Tāpēc aicinu portāla lasītājus izteikties par šo tēmu. Esmu apkopojis interesantas atbildes, taču varbūt ir vēl kāda informācija vai idejas? Nezinātājus un vienkārši pamuldēt gribētājus aicinu ar atbildēšanu sevi neapgrūtināt.
nu jā
07.05.2025. 15:25»
pārdomas
Vai Latvija ir valsts
1. Latvija ir valsts.
2 Cilvēkam,ir dota vara, un arī citem ļaužiem ir dota vara.
Vecais Dzelzceļnieks
07.05.2025. 14:50»
Nu
...nezinu gan:Patiesībā atrasties vienā kompānija ar tiem kas Strakšu padzina nav liels gods. Cita lieta, ka atrašanās vienā kompānijā nozīmē tikai to, ka Strakša ir savējais
Kāda tam nozīme kandidē vai kandidēs. Tas ko raksta par dzelzceļu, tā arī ir. Dažiem, laikam tiem kas pieder pie dzelzceļa grāvēju grupējuma, nepatīk un tas saprotams, jo pašiem nekas nesanāk. Bērziņš bija pēdējais vadītājs ko kāds vēl dzelzceļā atceras ar labu vārdu. Kleinbergs un Grīnbergs tādi stipri nekulturāli tipāži, kas varbūt varētu vadīt kādu krogu, bet ne lielu uzņēmumu. Tajos nu jau senajos un labajos laikos remontiem naudas pietika un vēl arī prēmijām palika pāri. Neviens Bērziņu un Strakšu nepadzina. Linkaits mēģināja kaut ko sacerēt, bet dabūja procesu par apmelošanu un pierāvās. Vienkārši atpirkās. Pēc tam atriebās. Viss kā pie īsteniem komunistiem.
Vecais Dzelzceļnieks
07.05.2025. 14:38»
Nat
Attiecība uz Ldz: kāpēc Ldz Latvijā jau kuro gadu tiek dotets (ap 30mio gadā), bet Lietuvas dzelzceļš strāda ar pelņu ap 30 mio gadā, palielinot peļņu par 70% salidzinoši ar iepriekšējo gadu (teikts, kā kravu apjoms kopš kara sākuma samazinājās divas reizēs
Krievijas tranzīts uz Kaļiņingradu. Acīmredzot, plēš no krieviem pa maksimumu.
Nat
07.05.2025. 14:34Attiecība uz Ldz: kāpēc Ldz Latvijā jau kuro gadu tiek dotets (ap 30mio gadā), bet Lietuvas dzelzceļš strāda ar pelņu ap 30 mio gadā, palielinot peļņu par 70% salidzinoši ar iepriekšējo gadu (teikts, kā kravu apjoms kopš kara sākuma samazinājās divas reizēs) ?
vivis
07.05.2025. 14:29»
Nu
Tas ka nav tagad-tas nenozīmē ka nebūs uz Saeimu. Tālāk:Kā var apskatīt visu reģionu partiju kanditātu sarakstus
Atliek apskatīt alfabētisko sarakstu uz burtu S. Bet par to Saeimu sasmīdināji. Ja jau šajā portālā publicējās, kas tad tas par kandidātu? Kurš tādu ņems nopietni? Vēl tā tiesa.....
Nu
07.05.2025. 14:07»
vivis
Apskatīju deputātu kandidātu sarakstus, bet viņa tur nav. Tātad nekur neraujas. Brālis gan laikam raujās, jo kandidē. Toties Rīgā viņa brandžai kandidē vienas sievietes. Laikam ja sakarīgi veči kandidēšanai nav atrasti
Tas ka nav tagad-tas nenozīmē ka nebūs uz Saeimu. Tālāk:Kā var apskatīt visu reģionu partiju kanditātu sarakstus?
vivis
07.05.2025. 14:03»
Nu
...nezinu gan:Patiesībā atrasties vienā kompānija ar tiem kas Strakšu padzina nav liels gods. Cita lieta, ka atrašanās vienā kompānijā nozīmē tikai to, ka Strakša ir savējais
Apskatīju deputātu kandidātu sarakstus, bet viņa tur nav. Tātad nekur neraujas. Brālis gan laikam raujās, jo kandidē. Toties Rīgā viņa brandžai kandidē vienas sievietes. Laikam ja sakarīgi veči kandidēšanai nav atrasti.
Billijs
07.05.2025. 14:00»
pārdomas
Vai Latvija ir valsts
Kas Tev liek šaubities par to,vai Latvija ir valsts?
redz
07.05.2025. 13:59»
Nu
...nezinu gan:Patiesībā atrasties vienā kompānija ar tiem kas Strakšu padzina nav liels gods. Cita lieta, ka atrašanās vienā kompānijā nozīmē tikai to, ka Strakša ir savējais
ja Strakšu ieliktu par LDZ vadītāju, tad Strakšam mute būt ciet uz reiz....
Nu
07.05.2025. 13:39»
vivis
Viņu padzina, piežmiedza, neviens vairs neņem ''par pilnu rubli'', tad nu arī ārdās kā nu prot
...nezinu gan:Patiesībā atrasties vienā kompānija ar tiem kas Strakšu padzina nav liels gods. Cita lieta, ka atrašanās vienā kompānijā nozīmē tikai to, ka Strakša ir savējais...
Izskatās, ka raujās par deputātu...
vivis
07.05.2025. 13:38»
Nu
tas Strakša gan ir ''viens liels malacis'': Visu zina, visu saprot, visu var izskaidrot nezinīšiem...Tādu tikai par ANO genseku
Viņu padzina, piežmiedza, neviens vairs neņem ''par pilnu rubli'', tad nu arī ārdās kā nu prot.
va vellos
07.05.2025. 13:32»
Piekrītu par visiem 100.
Valsti vadīt nav spermu rīt
Nepareizi. Vai tad neesi redzējis ziņās vīreli, kurš tik labi rija, ka tagad vada.
Nu
07.05.2025. 13:28tas Strakša gan ir ''viens liels malacis'': Visu zina, visu saprot, visu var izskaidrot nezinīšiem...Tādu tikai par ANO genseku...
edis
07.05.2025. 13:07Tas butu smiekligi,ka komedija,ja ta nebutu patiesiba.Teksu pec iespejas maigak katra stulba keksa uzskata,ka var vadit valsti,katrs pamatskolas izglitibu neiguvusais uzskata,ka ir pelnijis sedet liela un miksta ofisa kresla.Kapec?Tapec,ka tapec.Tas patiesi nav smikligi.Asaras tek.Ne no smiekliem.
tāpēc jau debiļi turpina psrs
07.05.2025. 12:16»
humors un satīra tikai nav kas satīra
Lai vadītu lokomatīvi tā vispirms ir jāuzbūvē,tas pats ar valsti
.........................ar psrs diplomiem no psrs učenēm...akadēmiķi kadirovi
Kampaņa naudas pārdalei
07.05.2025. 12:11»
Sliede
Atkal tas Strakšas kaut ko sarakstījis! Viss jau it kā pareizi. Tikai jautājums, ko viņš pats darīja, kad LDZ ieņēma augstus amatus vairāk nekā 10 gadu garumā? Cik viņa laikā LDZ ieguldīja pasažieru infrastruktūrā? Vai tad nezināja par kontattīkla slikto stāvokli? Lai Strakšas atbild uz šiem jautājumiem...
Veselu gadu klusēja, ka Ķemeros nosviluši kontakti. Kad notiek fondu pārdale, pēkšņi pamodās. Kliedzieni no impērijas dzelzceļa filiāles atskan pārāk bieži.
Sliede
07.05.2025. 11:56Atkal tas Strakšas kaut ko sarakstījis! Viss jau it kā pareizi. Tikai jautājums, ko viņš pats darīja, kad LDZ ieņēma augstus amatus vairāk nekā 10 gadu garumā? Cik viņa laikā LDZ ieguldīja pasažieru infrastruktūrā? Vai tad nezināja par kontattīkla slikto stāvokli? Lai Strakšas atbild uz šiem jautājumiem!
jā gan
07.05.2025. 09:28Domāju ka fona bildē ir autors, jo ģīmis ļoti atbilst publikācijas žultainajam saturam. Labi ka beigās ir skaidrojums.
Pirātu partija
07.05.2025. 09:24To ka vecā infrostruktūra neatbilst jauniem vilcieniem visi zināja, transformātoru apakšstacijas nevelk jaunos vilcienus. Vilcienu elektromotoriem ļoti liela sākuma palaišanas strāva, ja vienā līnijā palaiž vairākus un sakrīt, ka tie vienlaicīgi uzsāk kustību, nostrādā aizsardzība. Visa līnija uzkarās. Tāpēc Jenoti sakumā kombinēja, laida divus vecos un vienu jauno vilcienu.
Jaunā vemjotība par infrostruktūras neatbilstību zināja, bet laiki spieda, nauda bija apgūta un steidzīgi vajadzēja palaist vienalga ko.
Paši vilcieni arī savākti no sūūdiem un ķīniešu elektrionikas, zemas kvalitātes detaļas, lego konstruktors, čehu izpildījumā, kurš tikai no ārpuses izskatās smuks.
P.S. Latvāņu dzelzceļā sakarā ar pārvadāto kravu apjoma samazināšanos vajadzīga lustrācija. Liekēžu LDz departamenti jāizdzenā.
interesanti
07.05.2025. 09:22»
Хм
А кто именно сокращен
Kā lai es to zinu? Tas ir autors, kurš jautā - "Varbūt dzelzceļā vairs nav speciālistu"
aha
07.05.2025. 08:38»
aka
ar to profesionalitāti arī ir problemas, bet galvenā bremze ir augšas
mūsu profesionalitātes galvenie kritēriji ir pēc iespējas vairāk un ātrāk sazagt un ar pareizajiem padalīties, lai nākošajā pagriezienā pats neizlido no beņķa..
Хм
07.05.2025. 08:37»
interesanti
Kur gan radīsies tie speciālisti, kas var sagatavot un pamatot remonta programmas, ja visi ir atlaisti pēc lumpenu prasībām samazināt publiskajā sektorā strādājošo skaitu
А кто именно сокращен?
https://www.ldz.lv/lv/content/struktura
Судя по структуре, все нужные есть департаменты есть. И там никто не работает?
humors un satīra tikai nav kas satīra
07.05.2025. 08:36»
Piekrītu par visiem 100.
Valsti vadīt nav spermu rīt
Lai vadītu lokomatīvi tā vispirms ir jāuzbūvē,tas pats ar valsti.
Elementāri
07.05.2025. 07:55Stulbi cilvēkiem pie varas izmaksā dārgi. Kariņš, Linkaits un Briškens neļaus sameloties.
vakara variants
07.05.2025. 07:20Lai arī retāk, bet joprojām Ostapu Benderu nomoca logoreja.
interesanti
07.05.2025. 07:18Kur gan radīsies tie speciālisti, kas var sagatavot un pamatot remonta programmas, ja visi ir atlaisti pēc lumpenu prasībām samazināt publiskajā sektorā strādājošo skaitu.


Priekšsvētku nedēļas politisko diskusiju topā bija nonācis arī jautājums par SIF – Sabiedrības integrācijas fonda lietderību vai pat likvidēšanu. Nu, nelikvidēja – ierosināja veikt funkciju auditu.
Izrādās, ir likums „Par Latvijas Republikas Augstākās padomes deputātu tiesisko stāvokli un pensijām”.
Jau atkal jārunā par pensijām. Tā Latvijā aizvien ir aktuāla tēma. Taču šoreiz nevis par indeksāciju vai vecuma robežām, bet par veselu sociālo grupu, kuru valsts pirms 30 gadiem "apšmauca".
Otrajā Pasaules karā (WW2) zaudēja gan kara vinnētāji UK, gan zaudētāji (Vācija). Izjuka impērijas, uz pelniem izauga jauna. Tā bija brutāla padarīšana.
Veselības nozare Latvijā pēdējos gados piedzīvo nebijušu sabiedrības uzmanību. Ne tāpēc, ka tā būtu kļuvusi efektīvāka vai pieejamāka, bet tāpēc, ka tās strukturālās problēmas kļuvušas redzamas ikvienam pacientam, nodokļu maksātājam un veselības sistēmas lietotājam. Lai gan nav iespējams uzreiz aptvert visus nozares aspektus, trīs jautājumi izceļas īpaši skaidri: pakalpojumu pieejamība, resursu sadale un projektu vadības kvalitāte.
Vienā no iepriekšējiem "Latvijas Avīzes" numuriem tika publicēts biedrības „Latvijas Mediju ētikas padome” valdes locekles Ilonas Skujas raksts ar nosaukumu "Process nonācis strupceļā". Rakstā
Latvijas Preses izdevēju asociācija, kas pārstāv lielāko daļu preses izdevēju, kā arī daudzus interneta portālus, vēršas pie jums, lai atkārtoti paustu nozares bažas un iebildumus par Kultūras ministrijas priekšlikumiem izmaiņām 2026. gada Mediju atbalsta fonda darbībā, kas prezentēti 2025. gada 10. novembra Mediju politikas konsultatīvās padomes sēdē.