Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

murfags

30.11.2014. 20:09

principā var aizstāvēt runāt ja man krievs īpašumu ņemtu nost patreiz mani aplaupa latvieši vairāk tiem kam nauda lai cīnās ...

Atbildēt

murfags

30.11.2014. 20:09

»

re:

Ķīniešiem nāksies paplašināt ražošanu


principā var aizstāvēt runāt ja man krievs īpašumu ņemtu nost patreiz mani aplaupa latvieši vairāk tiem kam nauda lai cīnās ...

Atbildēt

real

25.11.2014. 07:53

Sizofrenika raksts.Krievija ir uzsakusi nacionalas atbrivosanas kustibu no asv kolonialas politikas.un labakais Krievijas prezidents Vladimirs Putins ir sis kustibas lideris visa pasaule.no asv kolonijas latvijas ir aizbegusi 1/3 dala tas iedzivotaju,tapec varas kliki parnemusi panika un sizofrenija.

Atbildēt

magfirs

22.11.2014. 16:30

neraža vēl iekaros latviju daudzi paliks bez siles izpostīti likteņi drausmas labāk gatavoties ...

Atbildēt

magfirs

22.11.2014. 16:30

neraža vēl iekaros latviju daudzi paliks bez siles izpostīti likteņi drausmas labāk gatavoties ...

Atbildēt

Uyu

21.11.2014. 04:03

»

konstruktīvais

Ok., lai saprastu kāpēc Krievija tā reaģē ņemsim talkā piemērus. Atgriezīsimies 1962.gadā Kubas raķešu krīzē. Kā toreiz reaģēja amerikāņi, kas kļuva skaidrs, ka PSRS izvietoja savas kodolraķetes pie tās robežām Kubā? Pareizi - viņi bija gatavi sākt kodolkaru. Vai arī viņiem bija paranoja, ka visi vēlas...


Ukrainas gadījumam NAV nekā nedz kopīga nedz paralēla Kubas krīzei. Kubas krīzes laikā neviena no lielvarām nevienu mazākuntautu nemēģināja okupēt, jo krieveļi to jau bija izdarījuši un savukārt amerikāņiem tas nav un nebija vajadzīgs. Nejauc zupu ar sardeli.

Atbildēt

Yyu

21.11.2014. 04:00

»

Mjāā

Tu to pasaki Donbasa iedzīvotājiem - viņi tevi ātri pakārs...


Tu laikam dzīvo putlera uzburtā fantāziju/melu pasaulē. Austrumukraiņi tikai ~6% atbalsta iekļaušanos "jaunkrievijas" sastāvā. Visi pārējie saprātīgi domājišie cilvēki ir pret krievijas iesūtītajiem bruņotajiem noziedziniekiem!

Atbildēt

pilnīgi garām

20.11.2014. 11:54

»

konstruktīvais

Interesants raksts un interesanta diskusija. Tomēr man būtu dažas piezīmes. Ja autors pretendē uz analītisku darbu, tad vajadzētu izvairīties no propogandiskām klišejām, kurām ar realitāti nav nekāda sakara. Pirmā piezīme - propogandā bieži runā par tā saukto "starptautisko izolāciju". Es saprotu, ka...


ja rietumi iesaldēs krievijas 400-500 miljardu dolāru lielās rezerves, nekas pasaules finanšu sitēmai nenotiks.Tikai ASV gada budžets vien ir ap 4 triljoniem dolāru. Ņemot vērā, ka Ķinas ārvalstu valūtas rezerves ir ap 3,5 triljoniem dolāru, Ķīna stāvēs un kritīs par dolāra stabilitāti. Tā kā rietumi var bez mazākām bailēm par pasaules finansu sistēmas stabilitāti iesaldēt gan krievijas rezerves, gan aktīvus ārvalstīs - kaut kādas svārstības saprotams būs, bet tas būs ļoti, ļoti tālu no sistēmas sabrukuma.

Atbildēt

.

20.11.2014. 07:09

»

Mjāā

Tu to pasaki Donbasa iedzīvotājiem - viņi tevi ātri pakārs...


Un gulagi bija un atkal tiek restaurēti Krievijā kā garants tiesībām dzīvot.
Tu esi nozombēts lohs.
Tu neredzi tos ,kuri bīda tādus kā tevi ,un tādi kā tu ir abās frontes pusēs ,un paši sevi nolikvidē ,kas arī bija vajadzīgs panākt.

Atbildēt

konstruktīvais

20.11.2014. 06:49

»

Autors (EX-seržants)

Krieviem problēma ir galvās, jo 70 gadus ir borēts , ka visapkart vieni ienaidnieki, kas sapņo iznīcināt Krieviju. Par tām raķetēm Ukrainā nepiekrītu. Piemērs- Polija. Ne jau ASV spieda poļus , lai ļauj tur izvietot PATRIOT, bet poļi dīca, kamēr izdīca un darīja to nevis, lai ieriebtu krieviem, bet ...


Ok., lai saprastu kāpēc Krievija tā reaģē ņemsim talkā piemērus. Atgriezīsimies 1962.gadā Kubas raķešu krīzē. Kā toreiz reaģēja amerikāņi, kas kļuva skaidrs, ka PSRS izvietoja savas kodolraķetes pie tās robežām Kubā? Pareizi - viņi bija gatavi sākt kodolkaru. Vai arī viņiem bija paranoja, ka visi vēlas viņiem uzbrukt? ( Atreferējot tavu domu par to, ka krieviem ir paranoja). Es gribētu redzēt reakciju, ja šodien Krievija mēģinātu uz kubu aizvest da jebkādas pat ne kodolraķetes ar pamatojumu, ka viņi baidās no kanādas uzbrukuma. Tā ir ģeopolitsika cīņa, kur nav labo vai slikto. Ir tikai pretinieki. Krievija un amnglosakši ir ģeopolitiskie pretinieki. Ir divi veidi kā domāt. Pirmais - sadzīviski naivi un ticot propogandai ( tā ir shēma - mēs esam labi un miermīlīgi, bet viņi ir slikti, agresīvi, paranoiski noskaņoti). Otrais veids kā domāt ir domāt reāli. Reāli, tas nozīmē skatīties uz faktiem nevis klausīties vārdos. Klausīšanās vārdos nevis faktu analizēšana ģeopolitiskā cīņā ved tieši pie zaudējuma. Kādi ir fakti? Vienkārši - pretinieks ar tik smieklīgiem ieganstiem kā "demokrātijas izplatība", "tautu labklājība" utt. tuvojas tavām robežām arvien tuvāk. Jautājums kāpēc pretinieks lien pēc iespējas tuvāk pie tavām robežām? Tāpēc, lai varētu izvietot savu tehniku, varētu spiegot tavu teritoriju un no šīs pierobežas dot nāvējošu triecienu ģeopolitiskajam pretiniekam. Faktiski šodien Ukrainas situācija ir ļoti līdzīga Kubas raķešu krīzei, tikai Ukrainā nav NATO raķešu. Problēma ir tā, ka nemitīgi augot spriedzei karš var izcelties pilnīgi nejauši vienkārši tāpēc, ka kāds kļūdaini novērtēja pretinieku nodomus un negribēja zaudēt, tāpēc sāka pirmais kā preventīvu triecienu. Par teritorijām pēc kodolkara runājot, Tu vari smīdināt pats savas čības. Naftas atradnes Sibīrijā un citur necietīs, pa turieni kodolieročus nav jēgas mest, jo tas neko neizšķir. Visi kodolkara iepriekšējie sabiedrībai zināmie scenāriji bija izstrādāti pirms kādiem 40 gadiem aukstā kara gados, rēķinoties ar toreizējo situāciju, garām un ilgām kodolraķešu apmaiņām utt. Šodienas situācija ir mazliet cita. Toreiz NATO pat sapņos nerādījās iespēja izvietot uzbrukuma ieročus dažus simtus kilometrus no Maskavas un citiem svarīgajiem Krievijas centriem. Tāpēc uzvara kodolkarā bez garantētas savstarpējas iznīcināšanas likās nereāla. ASV nezināja, kā izjaukt kodollīdzsvaru. Tagad zina.

Atbildēt

Mjāā

19.11.2014. 22:53

»

.

Бляди на Киев...


Tu to pasaki Donbasa iedzīvotājiem - viņi tevi ātri pakārs...
Cilvēki cīnās nevis par krievu valodu, vai par savām vērtībām, par to cilvēki protestēja un rīkoja referendumu!!!! Tagad cilvēki cīnās par tiesībām dzīvot, par tiesībām netikt nogalinātiem no ukru artilērijas vai nomocītiem SBU pagrabos, saproti idiot.
Kur miermīlīga revolūcija ir neiespējama vardarbīga ir neizbēgama!!!! Uz Doņeckas un Luganskas saprātīgiem lūgumiem atbildēja ar tanku ešaloniem un GRAD...

Atbildēt

.

19.11.2014. 22:32

Бляди на Киев!
Обращение к русским баранам
Вас завтра позовут на войну
Вам скажут, что ваших детей надо убить ради того, чтобы дети говорили по-русски.
Ваших детей надо будет убить ради того, чтобы в учебниках правильно писали про победы Суворова. Это очень важно.
Ваших детей надо убить для того, чтобы был большой русский мир, где будет братская любовь.
Потому что есть укры, которые скачут.
Очень надо встать с колен. И поэтому надо убивать и умирать.
Возможно, это правильно - а то укры надругаются над русскими святынями.
Пусть одних детей убьют, зато другие дети растут в светлом русском мире, где будут продавать нефть по твердым ценам.
Это очень разумная цель.
Только пусть они своих детей пошлют вперед.
Их дети - президенты банков и президенты компаний. У их детей румяные щеки, жирные губы и блудливые глаза.
Ваши дети будут умирать за то, чтобы у детей тимченок и сечиных все было хорошо. За Россию сеченых и тимченок и путиных ваших детей убьют.
Но вам скажут, что их убили за "русский мир".
Вы им верите - ну, и на здоровье.
Может быть, у вас есть лишние дети.
Когда есть лишние дети, тогда не важно - ну, пусть парочку убьют за русский мир. Зато в учебниках про Нахимова напишут правильно.
Только вы попросите - пусть они своих детей пошлют вперед.
Пусть организуют ударный полк: "Бляди на Киев"... (с)
Максим Кантор (российский художник, писатель)

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 19.11.2014. 21:17

»

konstruktīvais

WW3 sāksies tajā pašā brīdī, kad kādai no pusēm kļūs skaidrs, ka tā var uzvarēt šo karu ar pieņemamiem zaudējumiem sev. Ukrainas stāsts ir gana vienkāršs un sarežģīts reizē. Ukraina kā postpadomju atpalikusī republika nekad dzīvē nespētu ieinteresēt ASV un NATO ģenerāļus, stratēģus un plānotājus, ja...


Krieviem problēma ir galvās, jo 70 gadus ir borēts , ka visapkart vieni ienaidnieki, kas sapņo iznīcināt Krieviju. Par tām raķetēm Ukrainā nepiekrītu. Piemērs- Polija. Ne jau ASV spieda poļus , lai ļauj tur izvietot PATRIOT, bet poļi dīca, kamēr izdīca un darīja to nevis, lai ieriebtu krieviem, bet pašaizsardzības instinkta vadīti, kam pamatojums ir gan vēsturiskā pieredze, gan šodienas realitāte. Arī Baltijā nav nekādu raķešu. Tagad viss var mainīties un, ja pirms Krimas Ukraina piekopa neitralitāti, tad tagad rausies uz NATO. Faktiski Kremlis pats visu dara , lai NATO nostiprinātos pie robežām. Ar savu paranoju ZB jau visus. Neviens tos kretīnus neokupēs, labprātīgi atdosies ķīniešiem. Viens no diviem- vai nu Putins ir slims paranoīķis vai arī meklē arējo ienaidnieku, lai nostiprinātu savi varu. Tā vietā, lai radītu pretpolu ASV attīstot ekonomiku, zinātni un tehnologijas, tadējādi piesaistot sabiedrotos, kremlis izmanto šantāzu ar gāzi un sūta novecojusus bumbvedejus uz Meksikas līci un tad brīnās kapēc šamējos nemīl un baidās. A ko var gribet no lumpeņu un revolucionaro matrožu pēctečiem.

Atbildēt

konstruktīvais

19.11.2014. 19:38

»

Ex-seržants

Soory, kļūdijos, gadu atpakāļ tas bija teikts un pēc gada jau pielietots praksē Ukrainā


WW3 sāksies tajā pašā brīdī, kad kādai no pusēm kļūs skaidrs, ka tā var uzvarēt šo karu ar pieņemamiem zaudējumiem sev. Ukrainas stāsts ir gana vienkāršs un sarežģīts reizē. Ukraina kā postpadomju atpalikusī republika nekad dzīvē nespētu ieinteresēt ASV un NATO ģenerāļus, stratēģus un plānotājus, ja tā neatrastos ļoti izdevīgā vietā Krievijas pierobežā. Ja NATO izdotos izveidot kodolraķešu bāzi Ukrainā, sevišķi kaut kur Krimā, tad tā iegūtu vairākas būtiskas priekšrocības un izjauktu tā saucamo kodollīdzsvaru. Faktiski NATO kodolraķetes Ukrainā pie KF robežām padara Krievijas pretgaisa aizsardzību pret kodoluzbrukumu par kaudzi bezjēdzīga metāla. Kodolgalviņu lidošanas laiks no Ukrainas robežas līdz visiem svarīgajiem objektiem Krievijā būtu tik mazs, ka nekāda aizsardzība nepaspētu noreaģēt. Tas nozīmētu Krievijas zaudējumu kodolkarā. Tās "atriebības raķetes" lielākā daļa nemaz netiktu palaistas, bet tās, kas tiktu daļēļēji tiktu pārtvertas, finālā ASV iegūtu pieņemamu kaitējumu - tikai kādus 30% iznīcinātas savas teritorijas un kādus 30% zaudējumos norakstāmus iedzīvotājus. Toties pretī iegūtu milzīgus dabas resursus uzvarētajā teritorijā un faktiski jaunu koloniju. Šos apstākļus lieliski saprot militāristi un pragmatiķi, un arī politiķi, kuriem vēl darbojas smadzenes. Tomēr par to nav pieņemts runāt. Tautu var piespiest karot un mirt par kāda interesēm tikai tad, ja to pietiekami debilizē. Tāpēc debilizācija abās ierakumu pusēs šobrīd sit ļoti augstu vilni. Krievijas darbības ir saprotamas un loģiskas, ja vadās no šiem apsvērumiem. Turklāt pats smieklīgākais ir stāsts par to, ka Krimā visus uz referendumu piespieda aiziet ar stobru pie rīkles. Ka visa krima alka palikt kijevas kontrolē, bet ļaunie krievi neļāva un piespieda šos nobalsot par pievienošanos krievijai. Nu, nu. Kā tad.

Atbildēt

Ir parunāts

19.11.2014. 18:56

bet kurš ies pārbaudīt krievu milzi uz māla kājām praksē? Un kā tas izskatīsies?
Cik miljoni zaldātu ir nepieciešami, lai nodrošinātu Krievijas okupāciju kaut vai tikai līdz Urāliem?
Kur tos ņemt?
Ne tikai kodolkarš, bet arī parastais ir bezjēdzīgs un neiespējams. NATO nav pa spēkam okupēt Krieviju un Krievijai NATO valstu teritorijas. Sagraut gan var paspēt daudz. Bet kas tālāk?

Atbildēt

Ex-seržants

[R] 19.11.2014. 14:34

»

konstruktīvais

Otra piezīme. Spekulācijas par NATO - Krievijas karu. Nez kamdēļ visi spekulētāji pieņem, ka šis karš starp kodollielvalstīm notiks tikai ar konvencionālajiem ieročiem ( acīmredzot tāpēc, ka rietumiem tādi kara nosacījumi būtu izdevīgāki, jo viņiem ir labāks konvencionālais bruņojums. Tikai man jautājums...


"Modernā karā ir pieaugusi nemiltāru karu vešanas veidu loma ar mēŗķi sasniegt politiskus un stratēģiskus mērķus, kas reizēm var izradīties efektīvaki par militārām karošanas formām. Te varētu pieminēt pretdarbību informācijas laukā, specīālo uzdevumu vienību darbība un iedzīvotaju protesta potenciāla izmantošana."
-------------
Tā šī gada februarī ssava ziņojumā kenferecē par drošības jautajumiem runāja KF BS ģenštāba priekšnieks Valerijs Gerasimovs. Pilns teksts šeit-
http://www.arms-expo.ru/news/archive/novye-voyny---novaya-strategiya-14-02-2013-19-58-00/

Atbildēt

апк

19.11.2014. 14:10

»

zorro

Kartéjais AM pedoeksperc


Pie tam vēl

pasīvais.

Vai tad šim

fēčstobrs

nesāp?

Atbildēt

zorro

19.11.2014. 14:06

Kartéjais AM pedoeksperc.

Atbildēt

Ex-seržants

[R] 19.11.2014. 13:54

»

konstruktīvais

Otra piezīme. Spekulācijas par NATO - Krievijas karu. Nez kamdēļ visi spekulētāji pieņem, ka šis karš starp kodollielvalstīm notiks tikai ar konvencionālajiem ieročiem ( acīmredzot tāpēc, ka rietumiem tādi kara nosacījumi būtu izdevīgāki, jo viņiem ir labāks konvencionālais bruņojums. Tikai man jautājums...


Attiecība par kodolbruņojumu , skat. manu komentu 17.11.2014. 17:53
Nevaru apgalvot, ka tajā rakstā uz ko iedevu linku viss ir patiesība, tomer izskatās diezgan argumentēti. Bet vispar jau ASV un PSRS karoja sava starpā arī pēc WW2 tikai nepiesakot karu un pēc iespējas ar svešām rokām. Ka zināms tad Vjetnamā karoja krievu lidotāji un raķešnieki, bet Aganistānā lietas kartoja CIP caur Pakistānu.
Bet ja pa lielam, tad jāsaka nodrāztā frāze, ka kodolkarā uzvarētaju nebūs un pasākums būs pašnāvnieciks. Tas, ka ir iespējams pielietot mazas jaudas taktiskos kodolieročus ir blēņas- puse, kam smelsies ūdens mutē izmantos visus pieejamos līdzekļus.Par ģēnerāļiem , kas domā WW2 līmēnī taisnība ir daļēji. Krievu militarā koncepcijā hibrīdkara jedziens (ne tieši zem tāda nosaukums) bija ieviests jau kādu laiku atpakaļ un Rietumiem tas bija pārsteigums. Ja kas, tad rakstā tieši arī bija runāts par to. Tas gan nenozīmē , ka atklāta agresija būtu absolūti neiespējama (miera uzturēšanas spēku aisegā vai kā savādāk)

Atbildēt

konstruktīvais

19.11.2014. 12:42

Otra piezīme. Spekulācijas par NATO - Krievijas karu. Nez kamdēļ visi spekulētāji pieņem, ka šis karš starp kodollielvalstīm notiks tikai ar konvencionālajiem ieročiem ( acīmredzot tāpēc, ka rietumiem tādi kara nosacījumi būtu izdevīgāki, jo viņiem ir labāks konvencionālais bruņojums. Tikai man jautājums - kādā sakarībā vispār tiek ingnorēts kodolkara scenārijs, kurš reālā militārā konfrontācijā NATO - Krievija ir pats reālākais scenārijs. Var, jau protams, bērnudārzā stāstīt, ka Krievija "dabūs pa purnu" vai "iežmiegs asti kājstarpē un bēgs", bet tā nav necik nopietna analīze. Tas ir virtuves politoloģijas un virtuves militārās analīzes līmenis. Tas ir tikpat infantili kā primitīvā propogandas loģika "Krievija uzbruks tāpēc, ka viņi ir ļaunie, savukārt, mēs esam labie" un mēs uzvarēsim tikai tāpēc, ka mēs esam labie. Ja starp Krieviju un NATO izcelsies karš, tas noteikti būs kodolkarš. Nekādu rūpju par apkārtējo vidi,nākamajām paaudzēm, un sirdaspziņas pārmetumu par kodolieroču lietošanu karojošajām pusēm nebūs. Sevišķi tai pusei, kura uzskatīs, ka tai tiek uzbrukts. Reāla kara apstākļos nebūs nekādu priekšrocību došanas pretiniekam. Ir taisnība teicienā, ka ģerenāļi gatavojas pagājušajam karam. Es papildinātu, ka ne tikai ģenerāļi, bet arī apskatnieki un analītiķi. Viņu priekšstatā WW3 varētu izskatīties tāpat kā WW2, tas ir brauks tanki un divīzijas, bet mēs sēdēsim mežā un ar prettanku ieročiem šausim pa viņiem un vispār mēs būsim uzvarētāji, jo mums ir vairāk tanku un mums ir vairāk taisnības, pārliecības un ticības. Bet WW3 būs savādāks. Tankus var izmēģināt pret aizstāvēties nespējīgām arābu valstīm nevis kodollielvaru.

Atbildēt

konstruktīvais

19.11.2014. 12:21

Interesants raksts un interesanta diskusija. Tomēr man būtu dažas piezīmes. Ja autors pretendē uz analītisku darbu, tad vajadzētu izvairīties no propogandiskām klišejām, kurām ar realitāti nav nekāda sakara. Pirmā piezīme - propogandā bieži runā par tā saukto "starptautisko izolāciju". Es saprotu, ka rietumos ( sevišķi anglosakšu zemēs) ir pieņems uzskatīt - "pasaule tie esam mēs, bet visi pārēji ir atpalikušās nomales un perifērijas" un no turienes arī nāk vārds "starptautiskā...." izloācija. Tomēr aiz šiem vārdiem nekā nav. Burtiski nav. Nekāda Krievijas izolācija šodien nav vērojama. Maksimums par ko mēs varam runāt tās ir kaut kādas sankcijas Krievijas amatpersonām un atsevišķiem uzņēmumiem. Un arī tās pašas nevar īsti dēvēt par kaut ko tādu, kas kaut mazākajā mērā atgādinātu "starptautisko izolāciju". Autors rakstā min, ka atsevišķas bruņojuma komplektējošās detaļas ražo Indija un Izraēla. Piedod brāl par jautājumu - vai Indija un Izraēla ir to valstu sarakstā, kas pret Krieviju ir ieviesušas sankcijas? Kopš kura laika?! Situācija patiesībā ir vēl drūmāka. Pasaulē ir 193 valstis ( pēc ANO datiem). Šobrīd vieglā ir uzskaitīt valstis, kuras nav ieviesušas nekādas sankcijas pret krieviju un nemaz netaisās ieviest nekā tās, kuras ir ieviesušas un taisās ieviest vēl. ANO balsojumā par Krievijas nosodīšanu Ukrainas "par" nobalsoja tikai 100 valstis no 193 iespējamām. Indija un Izraēla nebija to starpā!!! Tāpēc autoram silti iesaku nomainīt terminu "starptautiskā izolācija" uz precīzāku "rietumvalstu bloka sankcijas". Es labprāt redzētu, ka "visa pasaule" ienīst Krieviju, tikai tā ir zombiju doma nevis reāls fakts. Par turpmākajām sankcijām, tipa visu Krievijas aktīvu iesaldēšanu rakstā ir nepamatots optimisms un neizstrādāta doma. Ja ASV iesaldē Krievijas valūtas un zelta rezerves, tas nozīmē, ka tajā pašā brīdī pasaules finanšu sistēma izbeidzas!!! Ķīna zibenīgi mēģinās tikt vaļā no savām valūtas ( dolāru) rezervēm, tam seko visi pārējie, jo baidīsies par vērtības kritumu. Tiko tiek pieņemts lēmums iesaldēt kādas lievalsts zelta valūtas rezerves, tas dod signālu pārējai pasaulei, ka rietumiem vairs nevar uzticēties!!! Tas nozīmē, ka viņi sāk izmantot pašu radīto sistēmu pasaules kontrolei pavisam atklāti. Tas nozīmē, ka visi centīsies tikt vaļā no visiem tiem Swiftiem ( notiek jau tagad) mastercardiem, exom mobiliem utt. Nekas šajā pasaulē nav neaizstājams, arī rietumu tehnoloģijas.

Atbildēt

Aivars2

19.11.2014. 08:43

»

padkis

krievijai tik pat labi tad var pārmācīt banderaušus kuri arī pazemo cilvēkus uzspiežot ukrainisko un tautas deput'ātus sviežot atkritumu tvertnēs kijevas centrā


Pie mums dažu labu deputātu arī derētu iesviest atkritumu tvertnē, nevis tikai izsvītrot, tā ka ukraiņi ir malači.Mums vēl daudz jāmācās no viņiem.

Atbildēt

padkis

19.11.2014. 03:17

krievijai tik pat labi tad var pārmācīt banderaušus kuri arī pazemo cilvēkus uzspiežot ukrainisko un tautas deput'ātus sviežot atkritumu tvertnēs kijevas centrā ...

Atbildēt

padkis

19.11.2014. 03:17

»

tiem

nu Afganistana, piedodiet, ir banditu, narkotiku un sieviesu pazemotajvalsts, taa kaa vinus sen jau vajadzeja parmacit


krievijai tik pat labi tad var pārmācīt banderaušus kuri arī pazemo cilvēkus uzspiežot ukrainisko un tautas deput'ātus sviežot atkritumu tvertnēs kijevas centrā ...

Atbildēt

re:

18.11.2014. 21:31

Ķīniešiem nāksies paplašināt ražošanu. ;)

Atbildēt

anonīms

18.11.2014. 19:06

»

tiem

kas te visu laiku blaustas par ASV, kas it kaa lienot karot dazadas valstis, zinas vajag skatities un analizet! Kad izcelas konflikts kadaa arabu valstii, tad vini jau pec neilga laika sak blaut, ka Amerika, un neviens viniem nenak paligaa, un vinus slaktee nost! Vini tiesi sauc Ameriku, lai taa iejaucas...


Jā, jā, noteikti, Afganistānas valdība arī izmisīgi lūdza, lai PSRS ieved tur savu karaspēku :)) Tikai Sīrijas valdība nu nekādi nelūdza nekādu ASV palīdzību, bet ASV tāpat nāca palīgā, tikai ne Sīrijas likumīgai valdībai, bet nemierniekiem. Tāpat bija arī Lībijā un Irakā, un Afganistanā, visur ASV nepalaida garām iespēju iejaukties, lai gāztu tur esošās likumīgās valdības.

Atbildēt

Uldis Sēne

18.11.2014. 18:35

»

tiem

kas te visu laiku blaustas par ASV, kas it kaa lienot karot dazadas valstis, zinas vajag skatities un analizet! Kad izcelas konflikts kadaa arabu valstii, tad vini jau pec neilga laika sak blaut, ka Amerika, un neviens viniem nenak paligaa, un vinus slaktee nost! Vini tiesi sauc Ameriku, lai taa iejaucas...


Baidos, ka tu esi palaidis garām nepamanītu veselu rindu neapstrīdamu faktu, ka konflktsituācijas tevis pieminētajās valstīs, radīja tieši ASV specdienesti. Bet tos skaļos, izmisušos palīgā saucienus ASV BS virzienā, sauca ne jau šo valstu tauta, bet gan savas dzimtenes nopirktie nodevēji.

Atbildēt

tiem

18.11.2014. 18:26

kas te visu laiku blaustas par ASV, kas it kaa lienot karot dazadas valstis, zinas vajag skatities un analizet! Kad izcelas konflikts kadaa arabu valstii, tad vini jau pec neilga laika sak blaut, ka Amerika, un neviens viniem nenak paligaa, un vinus slaktee nost! Vini tiesi sauc Ameriku, lai taa iejaucas un glabj. Ta notika gan Egiptes konfliktaa, gan Sirijaa, gan citur. NEVIS AMERIKANI IEBRUK, BET VINUSIZMISUSI LUDZ PALIGAA AIZSTAVIBAI. Tapec nevajag nemitigi razot miitu, ka amerikani iekaro valstis. Vini ir vienigie, kas dodas paligaa aiztavet, klad tiek slepkavota tauta. Kuslaa Eiropa, ne meligaa Krievija to nedara, jo pirmajiem no visa bail, bet otrajiem uzsplaut netaisnibai un vardarbibai.

Atbildēt

апк

18.11.2014. 18:15

»

Els

To pašu darīs arī tie ,kas sēž Kremlī ,vari nešaubīties...


Saņemies.

Saturi

pļūku.

Atbildēt

anonīms

18.11.2014. 18:00

»

Els

To pašu darīs arī tie ,kas sēž Kremlī ,vari nešaubīties...


visi šeit sprēgājošie pseidopatrioti un karot ar krieviju gribētāji tādi aktīvi un agresīvi ir tāpēc, ka paši karu nekad nav redzējuši un pašiem par karu nav ne mazākās sajēgas. īsta kara gadījumā, bikses pietaisītu pirmie. tas pilnā mērā attiecas arī uz šī skrebelējuma autoru. interneta tārps kau ko internetā salasījies un ar dakšām pa ūdeni taisa no tā puscentu vērtus spriedelējumus. padomju laikā man bija jāmācās šaut no d-30 haubicas. ja mani tagad iesauktu latvijas armijā un liktu ar haubucu šaut pa daugavpils iedzīvotajiem, es nešautu. tādi konflikti ir jārisina politiķiem, ne lielgabaliem. konflikts ukrainā nebija no tiem konfliktiem, kuru nevarēja atrisināt ar politiskiem līdzekļiem.

Atbildēt

Els

18.11.2014. 15:06

»

Uldis Sēne

Pilnībā piekrītu Anonīma viedoklim - Rietumi pret Krieviju karos līdz pēdējam ukrainim - pēc tam latvietim, igaunim, lietuvietim, utt


To pašu darīs arī tie ,kas sēž Kremlī ,vari nešaubīties .:)))
Antiglobālisti ,pēc izkrišanas vēlēšanās ,varējāt uzreiz doties Kremļa virzienā un kļūt par lielgabalgaļu no tās puses!
Kā nepielec ,it kā saprotošiem džekiem ,ka tā spēle austrumi - rietumi ,patiesībā rit uz vieniem vārtiem.
Tad ,kad mēs viens otru apkausim ,tad varbūt nāks atskārsme...

Atbildēt

rodfus

18.11.2014. 14:07

latviešu brašie interneta pļūkātāji metīsies prom uz rietumiem kā plēsti ...

ukraina ir pēdējais amurekāņu drošas ports eiropā ...

neviens cits par viņiem cīnīties nemaz patiesībā nedomā ...

Atbildēt

rodfus

18.11.2014. 14:07

»

Uldis Sēne

Pilnībā piekrītu Anonīma viedoklim - Rietumi pret Krieviju karos līdz pēdējam ukrainim - pēc tam latvietim, igaunim, lietuvietim, utt


latviešu brašie interneta pļūkātāji metīsies prom uz rietumiem kā plēsti ...

ukraina ir pēdējais amurekāņu drošas ports eiropā ...

neviens cits par viņiem cīnīties nemaz patiesībā nedomā ...

Atbildēt

Ex-seržants

[R] 18.11.2014. 13:23

»

Ēdelweiss

Ja tu, ar savam sarkanbaltsarkanā nacionalistiska plebejistiska debiloīda smadzenēm satiktu kaut vienu Pleskavas desantnieku, tu apmalīf=ditos pat divās priedes vi dib=vo telefona stabos pie Mildas...un Zatlers tevi operētu 10 h lai izdabūītu na tavas pēcpuses desantnieku lapstinu


Vispār jau cepiens arī ir par to lai tavu desantnieku smakas šeit nebūtu. Savukārt tādi urlas kā tu, lai pat drosmīgākajos sapņos nesapņotu šeit par otru Doņetskuju respubļiku,bet ja mēģināsi, tad sapņosi uz nārām un, iespējams, visu atlikušo dzīvi.

Atbildēt

Ēdelweiss

18.11.2014. 12:55

»

Ex-seržants

Tie, kuriem interesē tēma "trijās priedēs apmaldījušies krievu desantnieki" var ieguglēt vārdu salikumu Псковские десантники на Украине. Infas apjoms garantēts un pamatā no krievu avotiem...


Ja tu, ar savam sarkanbaltsarkanā nacionalistiska plebejistiska debiloīda smadzenēm satiktu kaut vienu Pleskavas desantnieku, tu apmalīf=ditos pat divās priedes vi dib=vo telefona stabos pie Mildas...un Zatlers tevi operētu 10 h lai izdabūītu na tavas pēcpuses desantnieku lapstinu...

Atbildēt

Ēdelweiss

18.11.2014. 12:52

»

Jautājums

Vai tie, kas te nikni uzbrūk autoram, ir ieskatījušies viņa norādītājās saitēs? Tad varbūt neuzbruktu Ex-S,bet vispirms drusku apdomātos, vai viņam tomēr nav taisnība. Nu vismaz lielā mērā


Nē , bet daudzi no tiem , kuri te izsaka pretenzijas sita skribelejuma pļūtišanas meistaram Ex-seržantei , ir pasi bijusi Ukraina un redzejusi visu savam acīm un dzirdējusi savam ausīm... Un, tiemmnav avajadzīgs internets, kurā tiek propogandēta pasaules noziedzīgakas alianses ASV & NATO & ANO & WolstritasBankuZĪDI un viņu di-rs-lai-žu LV meli....!!!! Tā Ex-seržante ir aizmirsusi ka ASv ir vienīga valsts pasul e,kura pielietoja ātombumbas civiliedzīvotaju masveida iznīcinasanai...!!!!!!!!!

Atbildēt

man ari patika

18.11.2014. 12:45

»

par gaumi nestrīdas

Katrs lūkojas uz to pusi ,kur ir viņa sirds


Tas nav jāsaprot tik tiesi, bet tikai kā salīdzinājums ar so rakstu;)

Atbildēt

Arājs

18.11.2014. 12:44

kad tai Ex-seržantei ar jefreitora pakapi beigsies tās viņas izteikti sapīgās menesreizes ,kuras pastiprinā sar katru gadau no ta ka viņu tik intensīvi drāz žīdi un melnie papuiasi Obamas ...???

Atbildēt

par gaumi nestrīdas

18.11.2014. 12:30

»

man ari patika

Tas raksts noteikti bija analītiskāks


Katrs lūkojas uz to pusi ,kur ir viņa sirds .
Jūsu gadījumā tas ir tās personas dupsis un no tā izrietošā ANALīze.;)))))))

Atbildēt

Els

18.11.2014. 12:07

:)

https://www.youtube.com/watch?v=i9zrIjs9WNQ

Atbildēt

vilis

18.11.2014. 11:48

He,he,he!Labs raksts.Tā viņš ir.Paldies!

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...