Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

viedoklis

28.04.2015. 10:27

»

Xxvid

Žulim...


Piekritu par 100%. Dimiteru gimene butibaa ir Latvijas nodeveji. Tas izpauzas it visaa, seviski Krievijas slavinasanaa un visa samesanaa, kas attiecas uz Rietumiem, vienaa maisaa. Un taa arii ir totala neizglitotiba taa rikoties. Vestures aizmirsana un noliegsana arii ir redzama te kaa uz delnas. Bedigi, tragiski un nelietigi... Mans viedoklis.

Atbildēt

demrfis

27.04.2015. 02:54

fizika jau tev kādus miskastes runčus varētu kā tuvākos atrast žuli dabas bērns vēmēj raugi ... /

Atbildēt

demrfis

27.04.2015. 02:54

»

liberte egalite fraternite

Mana vecmāmiņa nav devusi krievam, tāpēc man "ģenētiski" tuvāki anglo-amerikāņi


fizika jau tev kādus miskastes runčus varētu kā tuvākos atrast žuli dabas bērns vēmēj raugi ...

Atbildēt

Speciāli

24.04.2015. 20:15

Krievijas kā senas "kultūras valsts ar augstiem tikumības standartiem" realitāte!
https://youtu.be/IQbDmCKGtuU
NEAIZMIRSTAMI!

Atbildēt

Speciāli

24.04.2015. 17:53

https://youtu.be/-QmAroqB1DY, ieklausieties, ko paši krievi saka!

Atbildēt

Speciāli

24.04.2015. 17:47

Rašistiem, putļeriešiem un ar amnēziju slimajiem latviešiem:
https://youtu.be/LSwmzeZj5Fk

Atbildēt

Xxvid

24.04.2015. 16:05

»

Žulis

Emocionāls raksts. Tikai, kad tās emocijas noņem nost, tad tas sausais atlikums ir visai diskutabls...


Žulim.
Sveicināts!
Man, kā jau iepriekš ir bijis, Jūsu viedoklis ir simpātisks un ļoti daudzām Jūsu domām es piekrītu.
Tomēr stāsts par Kaspara Dimitera dēla Stefana-Ezras uzskatu veidošanos ir gana garš un sarežģīts.
Uzdrošinos spriest par to tādēļ, ka Kasparu Dimiteru pazīstu personīgi no 80-to gadu beigām un neskaitāmas reizes esmu bijis viņa Krusta skolā, iepazinis personīgi arī viņa sievu Līgu un viņa vecāko dēlu, diezgan rūpīgi esmu sekojis līdz viņa daiļradei.
Diemžēl (lai nebūtu jāraksta garš apcerējums par krievu pareizticīgās baznīcas un luteriskās baznīcas teoloģiskajām atšķirībām, to ietekmi uz personības attīstību un uzskatu veidošanos), visvienkāršāk to varētu saprast salīdzinot Kasparu ar Artūru Priedīti. Viņu domāšanā, uzskatos un dzīvēs var savilkt zināmas paralēles.
Abi šie cilvēki ir cietuši (vai vismaz iedomājās, ka ir piedzīvojuši kaut ko ārkārtēju un unikālu) netaisnību no Latvijas valsts, vai precīzāk - ierēdņiem, tiesām un iestādēm, kā arī apkārtējo cilvēku vienaldzības. Šiem cilvēkiem viņu izsmalcinātājā augstprātībā šķiet, ka viņi ir vienīgie īstenie cietēji un ka naids pret Latviju un latviešiem ir vienīgā pareizā attieksme!
Attiecībā uz Kasparu šāda viņa uzskati un nostāja,
man šķiet īpaši nepieņema, jo viņš gan nevar nezināt, ka gan Amerikā, gan Rietumeiropā arvien ir pietiekami daudz kristiešu, kas dzīvo saskaņā ar Dieva likumiem un nekad nav piekrituši un nepiekritīs, nekad neatbalstīs un nav atbalstījuši ne pedofīliju, ne homoseksuālisma propogandu, nedz arī jebkāda cita veida nelietības! Šie cilvēki tāpat piedzīvo milzum daudz nepatikšanu, vajāšanu un bieži piedzīvo smagus zaudējumus Patiesības un sirdapziņas dēļ.
Ir taču bezgala daudz zināmu šādu situāciju, ja vien ir vēlēšanās noskaidrot VISU PATIESĪBU! Piemēram, zināms gadījums ar Zviedrijas valsts luteriskās baznīcas mācītāju, kuram piesprieda cietumsodu un, protams, izslēdza no baznīcas, tādēl ka viņš no kanceles nosauca homoseksulismu par grēku!
Tomēr arī Rietumos arvien ir un būs cilvēki, kas riskē ar visu, arī ar savu dzīvību, lai nepiekāptos ļaunuma priekšā!
Tādēļ man ļoti nepatīk šeit paustā Ezras nostāja, kas politiķu manipulācijas un mahinācijas "saliek" vienkopus ar godīgo cilvēku izturību un pastāvību!
Būtībā tā ir ne tikai demogoģija (kas izpaužas jautājumu formā izteiktajiem apgalvojumiem), bet arī bibliski aizliegtā tiesāšana!
Nekad neviens patiess kristietis nesauks ļaunu par labu un otrādi, nenoliegs, ka grēks ir un paliek grēks neatkarīgi no tautības, rases un sociālā stāvokļa! Taču tieši šeit sākās problēma (vai arī realitātē - grēks!), ka Dimiteru ģimene parāda ar darbiem savu augtprātību un, atvainojiet, muļķību, ka, viņuprāt, bez viņiem nav neviena godīga latvieša Latvijā,ka viņi ir vienīgie, kas iepazinuši grūtības, netaisnību, zaudējumus un ciešanas, ka PILNĪGI VISI KRISTIEŠI AMERIKĀ UN RIETUMEIROPĀ IR PĀRDEVUŠIES PAR LĒCU ZUPU utt.
Un tieši šī ir tā augstprātīgā tiesāšana, ko Dievs aizliedz!
Atbilstoši jau zināmajam - ka vieni meli (grēks), neizbēgami noved pie nākošajiem, šeit parādās šī pilnīgā patiesības par Krievijas, bijušās PSRS, totālā ļaunuma politikas noliegšanu!
Kā cilvēkam, kas Kasparu ir pazinis un patiesi cienījis, manī tas izraisa gan patiesu sašutumu, gan dziļas skumjas.
Jo, lai kā Putļera interneta troļiem tas nepatiktu, tā savā ziņā ir ari dzimtenes nodevība!

Atbildēt

23.04.2015. 00:13

»


nu ka iemauc to pašu vēl kādas 11 reizes,dumš kā zābaks..

Atbildēt

www.DKihots.lv

22.04.2015. 11:48

mr. Lapsa ir tik godīgs, tā iestājas par atklātību... bet, kāpēc tu nevēlies atklāt savus sponsorus? Esi tag godīgs pret saviem faniem..
http://t.co/SgiT3HEQTK

Atbildēt

21.04.2015. 19:32

»


nu ka davaj iemauc to pašu vēl kādas 7 reizes,dumš kā zābaks..

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 18:26

»

tur tas suns aprakts

Denis, to visu pakaasa padomju varas bijusie komunisti, kas visu laiku atrodas valdibaa un saeimaa. Kaa komunistu nomenklatura valdija padomju laikaa, taa valda tagad, tikai nometusi savas komunistu biedru kartes


"Denis, to visu pakaasa padomju varas bijusie komunisti, ..."

Droši vien, Tev taisnība.
Es tikai mazliet brīnos, kāpēc komunisti kā attiecīgas ideoloģijas piekritēji (viss taču kopīgam labumam!) tik ļoti iegāzās pašlabuma lamatās.

Kaut gan, laikam jau nekāda brīnuma tur nav.

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 18:18

»

Deniss K.

Nožēlojamie latviešu viepļi! Jums padomju vara iedeva visu- attīstītu rūpniecību, bezmaksas medicīnu un izglītību, tiesības uz dzīvojamo platību in Ļeņina pieminekli centrā. Bet Jūs , kā tas viepļiem pieņemts, visu pakāsāt un mēģinat te vēl smirdēt par krievu kultūru


Ui, "Deniss", nu gan Tu raskoļījies!

Ar šo uzrunu daudzskaitlī "Nožēlojamie latviešu viepļi!" tu, izrādās, beidzot atzīsti, ka Dabas bērns un Žulis tomēr ir divi dažādi personāži!

Tātad, tava evolūcija iet pareizā virzienā - esi nonācis pie varen vieda secinājuma. Tas būtu tāpat, kā, piemēram, zāle ir zaļa un sniegs ir balts.

Ha, ha, ha, atmaskotājs hrenovijs!

Atbildēt

tur tas suns aprakts

21.04.2015. 17:10

»

Deniss K.

Nožēlojamie latviešu viepļi! Jums padomju vara iedeva visu- attīstītu rūpniecību, bezmaksas medicīnu un izglītību, tiesības uz dzīvojamo platību in Ļeņina pieminekli centrā. Bet Jūs , kā tas viepļiem pieņemts, visu pakāsāt un mēģinat te vēl smirdēt par krievu kultūru


Denis, to visu pakaasa padomju varas bijusie komunisti, kas visu laiku atrodas valdibaa un saeimaa. Kaa komunistu nomenklatura valdija padomju laikaa, taa valda tagad, tikai nometusi savas komunistu biedru kartes.

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 17:08

»

Žulis

Redzu, ka "deniss", vai nu kā kuro reizi viņš sevi sauc, zem mana nika jau ir diezgan krietni izķēmojies. Acīm redzot, viņš nikus zogot izjūt kaut ko līdzīgu orgasmam. Tādā gadījumā tur neviens neko nevar līdzēt...


Nu tad man ir ļoti jāatvainojas, jo nebija iecere dzīt Tevi diskusijas „stūrī” vai jebkādīgi citādi „iztaisīties”.

Šie jautājumi mani ir nodarbinājuši labi sen; te vienkārši padalījos ar redzējumu, kas ir ļāvis nonākt pie zināma iekšēja līdzsvara un, joprojām paliekot aktīvam, pārlieku necepties par apkārt notiekošo.

Ja runājam konkrēti par raksta tēmu „bez paplašināšanas” – man šķiet interesants Valda Šteina (nezinu gan, ko šis cilvēks darīja „toreiz”, bija vai nebija sastāvošs kādās nebūt „organizācijās”) situācijas redzējums. Turklāt viņš ir gandrīz vai vienīgais, kurš ir spējis piedāvāt, manuprāt, pārdomu vērtu modeli valsts / sabiedrības pastāvēšanai un attīstībai.

Reizē cits un reizē tas pats jautājums - vai mūsdienu ģeopolitiskajā situācijā ko tādu ir iespējams realizēt.

Atbildēt

Deniss K.

21.04.2015. 15:09

Nožēlojamie latviešu viepļi! Jums padomju vara iedeva visu- attīstītu rūpniecību, bezmaksas medicīnu un izglītību, tiesības uz dzīvojamo platību in Ļeņina pieminekli centrā. Bet Jūs , kā tas viepļiem pieņemts, visu pakāsāt un mēģinat te vēl smirdēt par krievu kultūru.

Atbildēt

Žulis

21.04.2015. 14:50

»

Dabas bērns

" ...vai tādā gadījumā vispār ir kāda jēga runāt par kaut kādu brīvību...


Redzu, ka "deniss", vai nu kā kuro reizi viņš sevi sauc, zem mana nika jau ir diezgan krietni izķēmojies. Acīm redzot, viņš nikus zogot izjūt kaut ko līdzīgu orgasmam. Tādā gadījumā tur neviens neko nevar līdzēt.
Bet, atbildot uz Jūsu komentu, gribu teikt, ka nevajag diskusiju pārvērt par pašapliecināšanās procedūru un censties par katru cenu "bīdīt cauri to savu līniju" nevajadzīgi paplašinot, vai pat vispār novirzoties no diskusijas tēmas. Diskusijas jēga ir domu apmaiņa, tātad vairāk vajag iedziļināties tajā, ko saka otrs, nevis domāt, kā tam otram "atbāzt par katru cenu".
Jēdzienam "brīvība", tāpat kā jēdzienam "nākotne" u.c. līdzīgiem jēdzieniem ir vairākas dimensijas, ja tā var teikt. Un diskutējot par šo jēdzienu vienā dimensijā nav korekti pāriet uz citām. Ja mēs runājam par cilvēka brīvību valstī un sabiedrībā, tad nav korekti pāriet uz cilvēka gara brīvību. Par to mēs varam diskutēt citreiz, kad būs tāda tēma. Tāpat ir arī ar tiem Jūsu apgalvojumiem, ka "...četrdesmitajā gadā tauta, teiksim tā, neizdarīja visu" un "cilvēkam sevis mīlēšana nereti liek izvēlēties nāvi nožēlojamas eksistēšanas vietā". Es sapratu Jūsu izteikto domu, bet tā ir "dziesma no citas operas", kas šajā diskusijā neiekļaujas.

Atbildēt

Deniss K.

21.04.2015. 14:26

»

DENISS

No profesora bloga...


Lielisks latvieša Žuļa-Dabas bērna vēmiens. Ļoti gudri, kā jau pie latviešu vēmējiem.Žulis-Dabas vieplis ir latviešu simbols šajā portā, kur viņš ir vislielākais vēmējs, kad porta vadība atpūšās.

Atbildēt

DENISS

21.04.2015. 13:24

No profesora bloga
„Padomju kultūra, kas tika uzspiesta okupētajām valstīm, patiesībĀ nebija nekāda kultūra, bet nomenklatūras kontrolēts veidojums, kas bija pakārtots , tāpat kā viss pārējais, tikai vienam- ideoloģijai. Pie tam, šo kontroli veica neba jau kādi mākslas lietpratēji vai rakstnieki ar pasaules slavu, bet bieži vien mazizglītoti nomenklatūras darboņi, kā piemēram, Hruščovs, kas savulaik izdzenāja Maskavas mākslinieku izstādi. Viņuprāt māksla varēja būt tikai sociālistiskais reālisms, kā piemēram glezna „Kolhozniece un traktors”, vai skulptūra „Sieviete ar airi”. Un pats sliktākais ir tas , ka patiešām talantīgiem cilvēkiem bija jāstājas izvēles priekšā- vai nu, izniekojot savu talantu apkalpot aplamo ideoloģiju , vai arī pavadīt dzīvi neievērotam un nabadzībā , vai kas ļaunāk- tikt pakļautiem represijām. Nav brīnums, ka daudzi izvēlējas pirmo variantu. ”

Atbildēt

Brīvību Baltijai! Grupas "Opus Pro" dziesma

21.04.2015. 12:56

Dimiter, saki atklāti, ka gribi "svobodu" pa krievu modei.

Atbildēt

Žulis

21.04.2015. 12:50

»

Dabas bērns

" Taču brīvība ir tad, ja mums ir sava nacionāla, neatkarīga valsts, nevis tad, ja mēs esam zem kādas lielvaras...


tas ir ļoti gudri, ka esamībā viss ir cikliski. Es ar Dabas bērnu arī visu darām cikliski.

Atbildēt

Žulis

21.04.2015. 12:48

»

Dabas bērns

" ...vai tādā gadījumā vispār ir kāda jēga runāt par kaut kādu brīvību...


Atkārot lūdzu, man nepieleca, ko tu gribēji tik gudri pateikt.

Atbildēt

Tinies uz krievu dzerevņu!

21.04.2015. 12:39

»

Haris.

Esmu Dimitera pusē.Uzskatu par sevis necienīgu gānīties ar tiem "komentētājiem",kuri nav spējīgi analizēt vēsturi ilgākā pagātnes laika posmā un perspektīvā.Esmu pārliecināts,ka Latvijai jābūt lepnai,patstāvīgai un neatkarīgai!Taču,mēs neprotam izvēlēties sev draugus-kā tajā dziesmā-visas meitas krīt...


"PSRS laikā Latvija bija "pirmais puisis ģerevņā"(...)"- tu gribi atpakaļ PSRSā? Gribi dzīvot dzerevņā ar sauso ateju, braukt ar moskviču un pīpēt belamoru?
Pirms 1940.gada, kad krievi mūs okupēja, Latvija dažās nozarēs bija 1.puisis Eiropā.
Ja nebūtu bijusi ilgā okupācija un aneksija, ko veica krievi no 1944.-1991.gadam, tad Latvija būtu Eiropas turīgākā valsts un nevis Krievijai raksturīgā dzerevņa, kur mudž utis un blusas. Ja nebūtu okupācijas, tad Latvija būtu Dānijas un Zviedrijas ekonomiskajā līmenī.

Atbildēt

Haris.

21.04.2015. 11:24

Esmu Dimitera pusē.Uzskatu par sevis necienīgu gānīties ar tiem "komentētājiem",kuri nav spējīgi analizēt vēsturi ilgākā pagātnes laika posmā un perspektīvā.Esmu pārliecināts,ka Latvijai jābūt lepnai,patstāvīgai un neatkarīgai!Taču,mēs neprotam izvēlēties sev draugus-kā tajā dziesmā-visas meitas krīt uz atnācējiem.Noniecinot tuvāko kaimiņu,kurš divas reizes,pēdējo 100 gadu laikā,ir juridiski atzinis mūsu neatkarību.Turpretī,ASV,to atzina,kā vieni no pēdējiem.Jā,bija izvešanas,kurās cieta,arī,nevainīgi cilvēki,bet-vai šodien nebūtu sodāmi tie,kas iznīcināja mūsu rūpniecību,kas nozaga tautai un pārdeva ārzemniekiem mūsu ostas un citas bagātības?Vai nebūtu sodāmi tie,kuru dēļ tauta spiesta pamest Dzimteni,-kuri iztirgo Latvijas zemi,mežus,termiņuzturēšanās atļaujas!Jā,krievi zaga un industrializējot Latviju,ieveda šeit daudz krievu valodā runājošos,lai mūs pārkrievotu.
Bet,tagad mēs paši varētu noteikt savu nākotni,ja,vien,kā vieglas uzvedības sieviete,nemeklētu kādu,kurš,it kā,vairāk maksā.Vācu attieksmi pret latviešiem labi izsaka kara beigās izdotā pavēle par neāriešu-latviešu mobilizāciju,t.i.izšaušanai,un,ar mērķi saglabāt āriskās vācu asinis reprodukcijai un darbaspēkam- kara turpināšanai.
PSRS laikā Latvija bija "pirmais puisis ģerevņā"un,tagad iedomāsimies,ka šodien mums ir labas diplomātiskās un saimnieciskās attiecības ar ī ar Krieviju...,bet,ko es te sapņoju-Krievijā ir-ar likumu-aizliegts homoseksuālisms...
Padomāsim...!

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 11:22

»

Žulis

Ja Jums ir jautājums "vai nebūt zem kādas lielvaras maz vairs ir iespējams", tad man ir jautājums - vai tādā gadījumā vispār ir kāda jēga runāt par kaut kādu brīvību? Tad jau sēdēsim un vienkārši kalkulēsim, kurai lielvarai ir izdevīgāk atdoties (pārdoties) un savu veikalnieciskumu vai kāri pēc kaklakungiem...


" ...vai tādā gadījumā vispār ir kāda jēga runāt par kaut kādu brīvību?"

Par brīvību varbūt nemaz nevajag runāt. Varbūt brīvībā vajag vienkārši būt? Un, ieskatoties dziļāk, vai mana, Tava, u.c. brīvība vispār ir atkarīga no "režīma" un "sistēmām"? Vai gars vispār var būt nebrīvs?

Uzskatu, ka četrdesmitajā gadā tauta, teiksim tā, neizdarīja visu, lai "uzplaukumu" saglabātu. Iespējams, tajā brīdī tautai būtu bijis jāaiziet bojā.

Tas ir savā ziņā paradokss, bet cilvēkam sevis mīlēšana nereti liek izvēlēties nāvi nožēlojamas eksistēšanas vietā. Iespējams, šis bija tāds pats gadījums attiecībā uz tautu.

Atbildēt

Žulis

21.04.2015. 10:58

»

Dabas bērns

" Taču brīvība ir tad, ja mums ir sava nacionāla, neatkarīga valsts, nevis tad, ja mēs esam zem kādas lielvaras...


Ja Jums ir jautājums "vai nebūt zem kādas lielvaras maz vairs ir iespējams", tad man ir jautājums - vai tādā gadījumā vispār ir kāda jēga runāt par kaut kādu brīvību? Tad jau sēdēsim un vienkārši kalkulēsim, kurai lielvarai ir izdevīgāk atdoties (pārdoties) un savu veikalnieciskumu vai kāri pēc kaklakungiem nemaskēsim ar tādiem vārdiem kā "brīvība", "tauta","Tēvzeme" - tas pirmkārt.
Otrkārt, mana tauta ( "šī tauta")savu uzplaukumu nav "palaidusi garām". Šo uzplaukumu manai tautai varmācīgi NOLAUPĪJA Austrumu kaimiņš 1940. gadā okupējot Latviju. Un ne jau Ulmaņa paziņojumi varēja šeit ko mainīt. ( Lietuva un Igaunija tāpat tika okupētas) Līdz 1940. gada okupācijai Latvija bija plaukstoša nacionāla valsts. Nepilnu 20 gadu laikā Latvijā tika uzceltas vairāk kā 250 skolas vien, (pārējo es te neuzskaitīšu)Vēl līdz šai dienai Latvijā valda nevis latviešu tauta, bet pārkrāsotais, internacionālais padomju režīms. Ja kaut ko latvieši arī ir palaiduši garām, tad tie bija 90-tie gadi, kad tauta noticēja pārkrāsotajiem komunistiem un neizņēma varu no viņu rokām. Kad tauta pieļāva, ka ar provokatoru un čekas aģentu palīdzību tika sašķelts un likvidēts Pilsoņu Kongress. Bet arī to var saprast. Pārkrāsoto komunistu darbības bija mērķtiecīgas un jau iepriekš rūpīgi izplānotas. Viņu rīcībā bija gan masu saziņas līdzekļi, gan nauda, gan sakari. Tam visam bija ievērojams pārspēks pār tikko veidoties sākušo, vāji organizēto latviešu tautas nacionālo atbrīvošanās kustību.

Atbildēt

Niks

21.04.2015. 10:25

»

Dabas bērns

" Taču brīvība ir tad, ja mums ir sava nacionāla, neatkarīga valsts, nevis tad, ja mēs esam zem kādas lielvaras...


Ļoti gudri pateikts! Es vēlos visu pierakstīt, tāpēc lūgums visu atkārtot vēlreiz, bet plašāk, lai doma lidotu augstu augstu.

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 09:28

»

Žulis

Emocionāls raksts. Tikai, kad tās emocijas noņem nost, tad tas sausais atlikums ir visai diskutabls...


" Taču brīvība ir tad, ja mums ir sava nacionāla, neatkarīga valsts, nevis tad, ja mēs esam zem kādas lielvaras."

Jautājums - vai nebūt zem kādas lielvaras maz vairs ir iespējams?

Esamībā viss ir cikliski. Arī tautai ir savi uzplaukuma cikli un norieta cikli. Nezinu, vai šeit reiz ir bijis uzplaukums (iespējams, ka ir, jo Dainās var atrast itin dziļas Esamības atklāsmes un tie, kas šos tekstus radīja, noteikti bija Kontaktā).

Reizēm domāju par to, ka nosacīto uzplaukumu šī tauta palaida garām tad, kad Ulmanis nodeklarēja par palikšanu visiem savās vietās. Protams, šeit jārunā nevis par materiālo uzplaukumu.

Atbildēt

Dabas bērns

21.04.2015. 09:21

»


Šis Tavs gabals vēl nebija lasīts.
Ir labais!
Tas pārsteigums ir, ka starp Taviem rindu kodieniem un belzieniem, parādās smalki dvēseliskas lietas.

Man savulaik pirms gadiem pieciem uzradās šāds laikabiedra aktuālais portrets:

Dzīve ir pret mani ļauna,
Dzīvei it nemaz nav kauna;
Šodienā, gan rīt, gan parīt
Dzīve ņem man pāri darīt.

Esmu smuks un gudrs, un vieds,
Bet apkārt man - viens vienīgs bieds!
Man galvā domas labas, raitas,
Bet apkārtējie - visi maitas!

Šo netaisnību nesaprotu,
Tāpēc daru to, ko protu -
Laižu lamas visos vējos,
Pret pasauli es izlādējos.

Man mīlestības nav, ko sūtīt,
Tāpēc internetā pļūtīt
Man rada pārlaicīgas lustes
Un noēst visu, kas vēl kustas!

Atbildēt

ko te piebilst

21.04.2015. 07:00

tie anglosakšu komentāri ir dramatiski...nožēlojami.
Ko neizdarīsi tikai tāpēc, lai peldētu sviestā ?!

Atbildēt

kauns, nožēlojamais analfabēt!

21.04.2015. 01:44

»

kauns Dimiter!

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs sanaido ar saviem draugiem. Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar ASV tankiem...


tu iemācies latviešu valodu vismaz pamatskolas līmenī, pirms māci citiem "dzimteni mīlēt".

Atbildēt

kauns Dimiter!

21.04.2015. 00:44

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs sanaido ar saviem draugiem. Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar ASV tankiem.

Krievija laikam domata -musu draugi.
Puisis skiet vispar nezin vesturi un ir aizmirsis, simtus tukstosus mirusu latviesu Sibirijaa. Kaa Krievija var but musu draugs?! Un tagad okupee Ukrainu! Dimiteru gimene, domaju, kara laikaa butu nodeveji nr 1. Tulit ar baltu karogu skrietu Krievijas virzienaa! Drausmigi, ka tik talantigai aktrisei ir tadi pecteci. Un sie jautajumi ir nodrazti, jo atkatrojusies presee neskaitamas reizes. Taa kaa nevajag te copy paste taisit!

Atbildēt

mh

20.04.2015. 22:24

»

hm

Vai tiešām tā bija? Nav kāda bauma? Nejauc ar pusbrāli Daini: http://www.krustaskola.lv/25/266


vienu melno periodu "atklāti" aprakstot, var mēģināt izdzēst citu, vēlāku periodu... it sevišķi, ja ir kāds pusbrālis, uz ko norakstīt...

Atbildēt

derdz

20.04.2015. 21:45

»

Žulis

Emocionāls raksts. Tikai, kad tās emocijas noņem nost, tad tas sausais atlikums ir visai diskutabls...


katrai tautai ir savs dzīves cikls..lai ka tas nepatiktu, katra tauta rūpējas par sevi un pasauli kurā dzīvo. Jo it kā pēc idejas man kā cilvēkam un tautai varētu teikt tiesības uz resursu vienlīdzīgu sadali starp cilvēkiem un tautām, vai nāk no Krievijas, Asv, ķīnas, Eiropas, un pārējām ... dzīvojot zem viena jumta daloties, attīstoties, utt., bet vai tas bez kara iespējams un kādas tautas dominances pār citām

Atbildēt

Bez emocijām

20.04.2015. 21:42

»

Žulis-Dabas bērns

Vēmējs latviešu neazstājamais ir atmaskots atkal un nekas neatliek, kā turpināt vemt kā Žulim, kuru PIETIEK izmeta nesen, jo pārāk liels kroplis te cūkojās


Velti Tu tā Deniss. Vienkārši gribēju ar Tevi diskusiju kā profesora Priedīša audzekni un ineliģentu un gudru cilvēku. Un neapvainojies , bet tas Žulis Tevi var izvest no garīgā līdzsvara. Varbut ieteikt psihologu, tiešām labu vēlot.

Atbildēt

paga paga

20.04.2015. 21:39

»

Žulis

Emocionāls raksts. Tikai, kad tās emocijas noņem nost, tad tas sausais atlikums ir visai diskutabls...


Loti labi pateikts. Nozelojami, ka Dimitera dels it kaa emocionali saucot pec neatkaribas tulit grib pagruzt Latviju zem Krievijas ietekmes, kulturas un ideologijas. Tetins ari delam smadzenes izskalojis.

Atbildēt

Saulkrastu vilciens

20.04.2015. 21:38

Brīvība ir tas, ka Tavs papucītis grupveidā ar citām "sabiedrības krējuma" atvasēm grupveidā izvaro meiteni, nogalina, uzliek uz dzelzceļa sliedēm... un paliek nesodīts, jo vecāki atpirkušies...

Atbildēt

Tas

20.04.2015. 21:35

»

Aldis

Dimiters nomainījis vārda "Kaspars" uz "Stefans-Ezra


taču dēls. No viņiem jēdzīgs bija tikai Arturs Dimiters, kas bija feins aktieris, ko tā artmane krāpa ar to krievu tēviņu. Agri nomira arturs.

Atbildēt

hei Ezra

20.04.2015. 21:33

un ne varda par Krievijas smadzenu skalosanu un karu Ukrainaaa, bravo! Pareizticiba ir izskalojusi smadzenes pamatigi, ja redz tikai ASV draudus!

"Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūsu masu mediji pūš vienā vienīgā melnā Obamas baltā nama stabulē, izkropļo īstenību un pielāgo to melu filtram."

Atbildēt

Bez emocijām

20.04.2015. 21:24

»

DENISS

No profesora bloga...


Redzi Deniss, Tavs profesors nemaz nav tik aprobešots, kā izliekas, viltnieks. Paši krievu vēsturnieki apspriež jautajumu par to, kā tatāru jūgs iespaidoja krievu tautas mentalitāti, kas izpaužas vēlmē pēc stingras rokas, vai tas būtu Janis Bargais, Josifs Visarionovičs, vai tagadējais Kremļa saimnieks. Varbūt tāpēc arī demokratija šodien Krievijā ir lamu vārds. Ja paņem radniecīgas slāvu tautas- ukraiņi vai poļi, cits skats uz dzīvi. Laikam tie tatāri bus tomēr piestrādājuši pie genofonda. Starp citu, šodien nets ir pilns ar Kremla propogandistu "atklasmem" par to, ka tatāru jūgs ir mīts.Un kā Tu domā?

Atbildēt

Žulis

20.04.2015. 21:23

»

DENISS

No profesora bloga...


Ko tu dari Žuli kā īsts latviešu vieplis?

Atbildēt

DENISS

20.04.2015. 20:54

No profesora bloga-
„Un tad nāca tatāri, kas 300 gadus „lietoja” krievu sievietes. Bet ar to bija par maz, lai atstātu izcilu kultūras mantojumu, tādēļ boļševiki no skrandu proletariāta un dienasszagļiem radīja „hegemonu” pēc principa- „jo prastāk, jo labāk” un tie , kas neatbilda šim principam, kaut vai tikai pēc izskata, tika pasludināti. par „šķiras ienaidniekiem”.

Atbildēt

liberte egalite fraternite

20.04.2015. 20:41

Mana vecmāmiņa nav devusi krievam, tāpēc man "ģenētiski" tuvāki anglo-amerikāņi.
Ja jau tik ļoti sajūsmina raša, var paņemt vīzu un laisties prom pie saviem vectētiņiem žeņām.
kur gan prokrieviskie tebloīdi izpaudīsies, ja ne pietiek.com?

Atbildēt

Heinrihs Grass

20.04.2015. 20:31

"...esam iemīlējuši vairāk kā savus tuvākos ar vairāk kā tūkstoš gadus seno kultūru."
------------------
Autors varetu precizēt , kas tā par " 1000 gadu senu kultūru", kuru neesam spējuši iemīlēt- tatāru-mongoļu, lielinieku soc.reālismu, vai Jauno vilni ar nobarotiem naudas maisiem un vecenēm -bārbijām.
Vispar jau kultūra Krievijā beidzās līdz ar boļševiku apvērsumu. Personīgi nav skaidrs, kāds šim autora"dvēseles kliedzienam" sakars ar "PIETIEK IZLIKTIES". Drizāk iedereros rubrikā 'PIETIEK NOPIETNIBU" vai "PIETIEK MULDĒT".

Atbildēt

Jānis

20.04.2015. 20:30

»

Aldis

Dimiters nomainījis vārda "Kaspars" uz "Stefans-Ezra


Tā izskatās. Ar šito savu garadarbu dikti salielījies savā FB profilā - https://www.facebook.com/nebruks?fref=ts

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

15

Aizbraukt uz vietu ar skaistu skatu un izslāpušām acīm divatā skatīties uz klienta alkohola pudeli...

FotoPēc Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) statistikas 2019. gadā vadītāji alkohola reibumā izraisīja 173 ceļu satiksmes negadījumus (CSNg) ar cietušajiem, 14 CSNg ar bojā gājušajiem un 232 CSNg ar ievainotajiem. Pēc Eiropas Komisijas statistikas 2018. gadā Latvija pēc ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita bija trešā valsts ES pēc Rumānijas un Bulgārijas.
Lasīt visu...

3

Lai novērstu uzmanību no izgāšanās ar kadastrālajām vērtībām, esam uzmeistarojuši slepenu projektu par jaunu tiesiskuma darba grupu

FotoPiektdien, 7. augustā, Tieslietu ministrija ir iesniegusi izskatīšanai Ministru kabineta sēdē ziņojuma projektu, kas paredz izveidot darba grupu ar valsts tiesisko drošību saistīto problēmjautājumu risināšanai.
Lasīt visu...

18

Neuzskatām par iespējamu piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas pasākumos, kas tiek organizēti svešā valodā

FotoEsam aicināti piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas raidījumos, ko organizē Latvijas sabiedriskie mediji, kas cita starpā iekļauj arī raidījumus, kas notiek svešvalodā, konkrēti - krieviski.
Lasīt visu...

6

Izliksimies, ka esam norūpējušies: valsts prezidenta Egila Levita paziņojums par vēlēšanām Baltkrievijā

FotoLatvija kā Baltkrievijas kaimiņvalsts pilnībā atbalsta baltkrievu tautas dziļo vēlmi dzīvot savā neatkarīgā, brīvā, demokrātiskā un tiesiskā Baltkrievijas valstī.
Lasīt visu...

12

Par dzīves mērķiem un jēgu

FotoKas mēs esam? Kāds ir mūsu dzīves mērķis? Kāda ir jēga cilvēces pastāvēšanai? Atbilstoši savām zināšanām un prāta spējām mēs meklējam atbildes uz šiem jautājumiem vai arī lieki nelauzām galvu ar šādām “muļķībām” un mierīgi dzīvojam tālāk. Tomēr šie jautājumi nav tik maznozīmīgi, kā tas varētu likties ikdienas darba steigas un problēmu pārņemtam cilvēkam. No tā, kādas atbildes mēs sameklējam uz šiem jautājumiem, lielā mērā ir atkarīga mūsu dzīve.
Lasīt visu...

6

Pamēģiniet mums noticēt, ka vislielākajā luterāņu draudzē viss ir gandrīz kārtībā

FotoRīgas Lutera draudze kategoriski noraida medijos izskanējušās interpretācijas par draudzes ilggadējo mācītāju Kaspara Simanoviča un Induļa Paiča darba attiecību pārtraukšanas iemesliem.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Par ko balsot vēlēšanās?

Vatikāna II koncils par katoļu aktīvu līdzdalību politiskajā un sabiedriskajā dzīvē uzsver, ka "visiem pilsoņiem ir jāatceras savas tiesības un reizē pienākums...

Foto

Neizvērtēta un nepamatota kadastrālo vērtību aprēķināšanas reforma ir kaitniecība

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija uzskata, ka globālās krīzes apstākļos (Covid pandēmijas laikā) finansiāli tiek ietekmēts ikviens...

Foto

Ceram, ka valdība un koalīcija pieņems pareizo lēmumu un atdos mums visu, ko pieprasām

Esam gandarīti par to, ka Amerikas Savienoto Valstu valdība joprojām pievērš uzmanību...

Foto

Kadastrālās vērtības ir “jāiesaldē”

Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija LANĪDA aicina “iesaldēt” šā brīža kadastrālās vērtības, lai novērstu negatīvās sekas, kas prognozēto kadastrālo vērtību pieņemšanas gadījumā...

Foto

Pa iznīcības ceļu…

Kāds gudrais reiz uzdevis jautājumu: „Viens mats — vai tas ir daudz, vai maz?” Un pēc tam pats atbildējis: „Ja uz galvas, tad...

Foto

Dabas aizsardzības pārvaldes reforma: ieguvumus nesaskatām, zaudējumi acīmredzami

Vides konsultatīvā padome (VKP), kas apvieno divdesmit nozīmīgākās nevalstiskās vides organizācijas Latvijā, iebilst pret VARAM virzīto Dabas aizsardzības...

Foto

Striķim pietiek, ēšanai nepietiek: Latvijā diemžēl parasti praktizē lāpīšanu ar ielāpiem, kas mazāki par caurumu

Pārsvarā Latvijas sabiedrība ir vai tiek grūsta procentu gūstā. Ja ienākumi...

Foto

Izstrādātie tiešmaksājumu nosacījumi vairāk līdzinās "naudas apgūšanai"

Publiskajā telpā izskanējušie tiešmaksājumu aprēķini nav korekti, tiešmaksājumu sadaļā visvairāk cietīs mazie un vidējie lauksaimnieki, turklāt Zemkopības ministrijas (ZM)...

Foto

Ko lai dara, ja man gribas sev paturēt pusi no grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu pārdošanas cenas?

Jau labu laiku lauzu galvu par grāmatu vākos ielikto...

Foto

Pakļautās Latvijas priekšniekdiletanti infekciozos laikos

Pirms ir sākta ordeņu dalīšana "Par uzvaru pār Covid-19", ir vērts ar vēsu prātu novērtēt pakļautās Latvijas iestāžu un personāliju darbību...

Foto

Kā mēs tērēsim daudzās naudas

Vairāk nekā 10 miljardi eiro jeb gandrīz viens Latvijas gada budžets – tik daudz Eiropas naudas mums līdz 2027. gadam paredz...

Foto

Es apliecinu savu interesi iesaistīties dialogā ar likumdevēju Saeimas organizētā konferencē vai seminārā - tas mums noteikti dos daudz laba

Daru zināmu, ka 2020. gada 2....

Foto

Esam izlēmuši koncentrēties uz ražošanu Latvijā – un tam ir savi iemesli

Šobrīd ir pienācis laiks, kad AS „Agrolats Holding” grupa, kurā ietilpst arī tādi pazīstami...

Foto

Liel un jaun koncertzāl, pa kuras celšn jūs tur kašķe, taisn pirms gad tik atklāt uz Lielo laukum iekš Ventspil

Mēs, kas dzīvo iekš sav ķizgal...

Foto

Nav atbalstāms MK rīkojuma nosacījums par Pasaules tirdzniecības centra ēkas demontāžu

Latvijas Arhitektu savienības (LAS) Padomes locekļi, apspriežot Ministru kabineta rīkojumu Nr. 341 no 18.06.2020. par...

Foto

Eiropas Komisija vērtēs Latvijas ārkārtas stāvokļa atbilstību cilvēktiesībām

Šā gada pavasaris ar Covid 19 un no tā izrietošajām sekām izsita no līdzsvara daudzus. Tiek lauzti šķēpi,...

Foto

Vadzis

Kā saprast teicienu un pat apgalvojumu – «Kad vadzis ir pilns, tas lūzt»? Vai tā, ka ir nepieciešamas pārmaiņas, ka/ja turpmāk neizdosies noturēt paklausībā, ka...

Foto

Tagad mums ir slikti ceļi, bet daudz ierēdņu, kuri balso par to, lai nekas nemainītos

Divas lietas. Arī it kā nesaistītas, bet par to pašu. Attīstības Par kabatas...

Foto

Meklējam viedu taktiku ēnu ekonomikas līmeņa mazināšanai

Pagājušais – 2019. gads iestādei bija nopietns pagrieziena punkts, kad tika izstrādāta jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attīstības stratēģija...

Foto

Sauksim visas lietas īstajos vārdos

Kas katram no jums ir tas mīļākais un dārgākais? Protams, vispirms tā ir paša personīgā āda. Pēc tam bērni, sieva, ģimene....

Foto

Kremļa vēstniecība nāk palīgā: noderīgie idioti cieš zaudējumus „Piebaltijas” infokara frontē

Latvija ir uzsākusi sparīgu cīņu pret  Kremļa izplatīto dezinformāciju. Par drošību un  veselīgu mediju vidi atbildīgās...

Foto

Kam ir izdevīga ārkārtas situācija, jeb kā tiek radītas dzīres mēra laikā?

Saeimas pēdējā ārkārtas sēdē 9. jūlijā, tika izskatīti pieprasījumi par konkrētiem faktiem saistībā ar...

Foto

Mēs dzīvojam melu sistēmā

Es Jums pastāstīšu, kā veido melu ziņas. Melu sistēmu. Tikai ar dažiem piemēriem. Kaut to ir daudz....

Foto

Pareizu ceļu ejam, biedri Svece

Atbalsta vēstule pasaules progresa vēsmu nesējiem, nenogurdināmiem cīnītājiem pret verdzības laiku mantojumu, rasismu un citiem -ismiem....

Foto

Par ko Covid piemaksas Ieslodzījuma vietu pārvaldē?

Izlasīju internetā: "Fiskālās disciplīnas padome: valsts atbalsts Covid-19 pēckrīzes pasākumiem lielākoties ticis valsts sektoram un uzņēmumiem.”...

Foto

Vai Ļeņina ielā 59 (blakus Stūra mājai) dzīvoja čekisti?

Es te veicu nelielu izpēti. Iepriekš publicēju aicinājumu atsaukties zinošus cilvēkus, kas varētu paskaidrot, vai Ļeņina ielā...

Foto

Pēdējais laiks mēģināt iegūt politisko kapitālu no prettiesiskā nekustamā īpašuma nodokļa tēmas

Līdzšinējā nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) piemērošanas kārtība ir jāreformē, un jāievieš neapliekamais minimums primārajam...

Foto

Dievapziņa - strīdēties vai mēģināt saprast?

Katram no mums ir sava patiesība jeb pasaules uzskats, ko esam izveidojuši no lasītā, redzētā, dzirdētā, skolā iemācītā un pašu...

Foto

Uz politiskā feļetona tiesībām: pašpasludinātā virsvadoņa dekrēti par Teikas apkaimi

Es, Viedais Manels, turot roku uz Latvju nerātnajām dainām, pasludinu sevi par Teikas virsvadoni un zvēru...

Foto

Tālmācību nepieņemamības pamatojums

Tālmācību (attālinātās “online” izglītības) nepieņemamības pamatojums jeb krievu neoliberālis prognozē klātienes izglītības elitarizāciju un apgalvo, ka līderiem nav jābūt pārāk daudz un tāpēc...

Foto

Nekustamā īpašuma astrālās vērtēšanas līkloči

Šobrīd Latvijā nekustamo īpašumu kadastrāli vērtē atsevišķi – ēkas/būves un zemi, kas ir pretrunā ar pasaulē pārsvarā pieņemto praksi un Latvijas...

Foto

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina Valsts prezidentu kļūt par pirmās latviski izdotās grāmatas piecsimtgades notikumu patronu

Valsts prezidents Egils Levits ar dzīvesbiedri Andru Leviti šodien apmeklēja Latvijas...

Foto

Ja ir TĀDS “tautu tēvs”, tad labāk tautai dzīvot kā bārenei

Pasaulē ir un ir bijuši vairāki “tautas tēvi”. Tiesa, šāda iezīme ir tikai totalitārajiem režīmiem....

Foto

Pārdomas pēc grāmatas "Viltvārdis" izlasīšanas

Vispār jau cilvēcīgi Levitu var saprast, nedaudz pat izjūtu līdzjūtību. Kādas dzimtas piedzīvotās epizodes, iespējams, gadu gaitā radu daudzreiz pārstāstītas un...

Foto

Ko gada laikā paveicis nācijas tēvs un visas tautas prezidents

Valsts prezidenta Egila Levita prezidentūras pirmā gada (2019. gada 8. jūlijs–2020. gada 6. jūlijs) kopsavilkums....

Foto

VID pieeja veicina to, ka uzņēmējs ir gatavs pat atsaukties noziedznieku aicinājumiem sadarboties

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir būtiska loma valsts budžeta ieņēmumu veidošanā. Tomēr visbūtiskākā...

Foto

Toreiz un tagad jeb Mīti un patiesība par dzīvi Latvijā padomju laikā

Vien reta tēma tiek apspriesta tik emocionāli, bet bieži vien – pat agresīvi, kā...

Foto

Totalitāro žurku cīņa par varu: kurš kuru iznerros

Pašsaprotams, ka sabiedrotos (draugus) aicina ciemos kā ikdienā, tā arī svētku dienās. Īpaši jau svētku dienās. Nav šaubu,...

Foto

Ja tas, ko raksta grāmatā „Viltvārdis”, ir taisnība, tad Nācijas tēvam ir jāatkāpjas

1. Ja viss tas, ko grāmatā Viltvārdis, raksta Lato Lapsa, ir taisnība, tad Nācijas...

Foto

Ko apliecina pieminekļa zīme

Mantojums ir visapkārt, tas, paaudžu paaudzēm uzkrāts, veido mūsu šodienu – kā fons un vērtību radītājs. Tas, ko redzam, paliek mūsos, tāpēc...

Foto

Tagad es piesaku valsts digitalizācijas reformu

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotais informatīvais ziņojumus "Par valsts pārvaldes informācijas sistēmu arhitektūras...

Foto

Manas pārdomas par Latvijas himnu

Mūsu valsts himnā centrālais jēdziens ir Latvija. Toreiz, kad himna radās, priekšstats par Latviju bija jauns. Latvija kā vienota zeme –...