Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Vai Pauls Timrots ir kaitēklis?

Pietiek lasītājs
10.09.2020.
Komentāri (82)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Hehe

15.09.2020. 10:05

Pietiek lasītajs parvietojas tikai ar prostatas masažieri

Atbildēt

motorhead 1916

14.09.2020. 13:56

Hmm...ja nu kaadam vispaar izdotos attiistiit 100 km/h uz Blaumanja ielas, kas maz ticams, 160 eiro sods buutu tikpat nozheelojams kaa 80 ...

Atbildēt

Kekss

13.09.2020. 14:51

No argumentācijas viedokļa - autors ir pilns Lohs!...

Atbildēt

Kreisais

12.09.2020. 13:26

»

Aj

Es tagad izdarīšu lielu kļūdu - es parādīšu sapratni. Protams, tu tajā redzēsi manu vājumu un, visticamāk, atbildēsi ar kaut kādu nepatīkamību. Bet lai tas paliek uz tavas sirdsapziņas...


Nu ko lai saku.. Esmu patīkami pārsteigts. Paldies Tev, par adekvātu atbildi! Bez kripatiņas ironijas, tā nav kļūda un tas nav vājums, tieši otrādi. Tagad teikto saprotu, un nevaru nepiekrist. Par pēdējo rindkopu, man nav faktu, lai spriestu par viņa patiesajiem motīviem, paklusēšu.

Neaizstāvēšu Paulu, bet viņus ar Lato nevar salīdzināt. Lato ir pilnīgi atsaldēts (pārsvarā labā vārda nozīmē, lai arī bieži nepiekrītu) un bezbailīgs, turklāt, arī talantīgs rakstnieks. Lato ir tabu tēmas, bet viņš neraustās uzdirst jebkura mēroga kverplim kad tas ir pelnīti.

Paulam ir sava niša par satiksmes lietām, varbūt es kaut ko vēl nezinu.. un viņš vienkārši ir uzmanīgāks un bailīgāks. Iespējams, nevar atļauties būt pilnīgi brīvs un ir atkarīgs no sponsoru labvēlības, un Tu jau zini, cik Latvija ir maza.. Bet to es neņemtos viņam pārmest.

P.S.
Man nav profesionāls sakars ar šo nozari un raksta tēmu. Bet satiksmes drošība pašam ir tuva un sāpīga tēma, un viedoklis nav radies acumirklī, spontāni reaģējot uz kādu komentāru.

Atbildēt

Aj

12.09.2020. 12:52

»

Kreisais

Par tavām mīļajām mušām un auto tēmu.. vai zini, kas pirmais mušai ienāk galvā, kad tā frontāli iemauc pretī braucoša auto vējstiklā? Pakaļa;) tas pats kas tev tur no dzimšanas. /Kreisais


Es tagad izdarīšu lielu kļūdu - es parādīšu sapratni. Protams, tu tajā redzēsi manu vājumu un, visticamāk, atbildēsi ar kaut kādu nepatīkamību. Bet lai tas paliek uz tavas sirdsapziņas.

Tev ir taisnība par ceļiem un korupciju, un ka Pauls nav vainīgs traģiskajā situācijā uz ceļiem. Es piekrītu katram vārdam, ko tu saki par šo tēmu.

Bet vispirms šī ir pavisam cita tēma. Saistīta ar stabiem, jā. Bet tomēr cita.

Un otrkart Pauls nekādā veidā nepalīdz atrisināt šīs problēmas. Viņš neizmeklē. Viņš nedod vārdus, uzvārdus un amatus. Viņš runā par visiem acīmredzamām lietām. Viņš tikai un vienīgi telo taisnības advokātu.

Ja viņš darītu kaut ko līdzīgu Lato Lapsam, tad es būtu pirmais, kurš parakstītos zem viņa katras iniciatīvas.

Lapsa runā arī par acīmredzamām lietām, taču katrai problēmai viņš piešķir arī vārdu, uzvārdu un amatu. Viņš nenodarbojas ar tukšo demagoģiju kā Pauls.

Kad Pauls sāks kritizēt nevis situāciju, kurai nav ne vārda, ne sejas, bet gan konkrētus cilvēkus, tad varēs teikt, ka viņš patiešām vēlas situāciju uzlabot. Tikmēr viņš ir parasts demagogs. Gudrs, racionāls, spējīgs, taisnīgs. Bet demagogs.

Turklāt, ja mēs iedomājamies, ka šajā stāstā minētie argumenti ir patiesi, tad viņš vēl nav pilnībā apzinīgs demagogs. šeit komentāros cilvēki raksta arī diezgan interesantas lietas par, iespējams, Paula patiesajiem motīviem.

Atbildēt

Kreisais

12.09.2020. 12:26

»

Aj

«Neskatoties uz to, ka man tika pamatoti paskaidrots, kā tieši Pauls izraisa negatīvas emocijas autovadītājos, es joprojām turpinu to noliegt. Tāpēc, ka es esmu infantils, izlutināts manupulators.» - Kreisais no internetā


Labi, piedod… Negribēju tev nodarīt pāri, zinu, ka joki zem jostas vietas nav korekti.




..bet tāpat interesanti, kā ir ēst un kakāt no vienas ķermeņa daļas? vai reizē arī proti?

Atbildēt

Kreisais

12.09.2020. 12:18

»

Aj

«Neskatoties uz to, ka man tika pamatoti paskaidrots, kā tieši Pauls izraisa negatīvas emocijas autovadītājos, es joprojām turpinu to noliegt. Tāpēc, ka es esmu infantils, izlutināts manupulators.» - Kreisais no internetā


Par tavām mīļajām mušām un auto tēmu.. vai zini, kas pirmais mušai ienāk galvā, kad tā frontāli iemauc pretī braucoša auto vējstiklā? Pakaļa;) tas pats kas tev tur no dzimšanas. /Kreisais/

Atbildēt

Kreisais

12.09.2020. 12:10

»

Aj

«Neskatoties uz to, ka man tika pamatoti paskaidrots, kā tieši Pauls izraisa negatīvas emocijas autovadītājos, es joprojām turpinu to noliegt. Tāpēc, ka es esmu infantils, izlutināts manupulators.» - Kreisais no internetā


Patika tavs joks par darbu un ģimeni.. a ko tik pieticīgi? Raksti uzreiz, ka kosmonauts un harēma. Aizej labāk nolauz kādu lieko mietiņu šķērsielā - būs ar ko nedēļas nogalē izklaidēt sevi, attaisnosi savu radošo pseidonīmu;)

P.S.
un izbeidz grauzt nagus.. nebūs ar ko sakaisušo sfinkteru pirmdien pakasīt, neko citu tu sava ierēdnīša darbā tāpat nedari.

Atbildēt

Aj

12.09.2020. 11:26

»

Kreisais

Tikai vēl un vēl apstiprini manis iepriekš teikto. Viss ko tu spēj uzrakstīt, ir tevis paša prāta kakas. Draiskojies vien tālāk ar tām


«Neskatoties uz to, ka man tika pamatoti paskaidrots, kā tieši Pauls izraisa negatīvas emocijas autovadītājos, es joprojām turpinu to noliegt. Tāpēc, ka es esmu infantils, izlutināts manupulators.» - Kreisais no internetā.

Atbildēt

Aj

12.09.2020. 10:32

»

Kreisais

Tu pats kaut ko samurgo un piedēvē to man? Tad kurš no mums uzvedas kā pusaudzis un ir stulbs manipulators? Kādu es tev esmu uzdevis apsūdzību? Parādi, kur...


«Katru reizi, kad dzirdu vārdus "šausmas", "idiotisms", "slikti", "neveiksmīgi", "nepareizi", "stulbi", "pretīgi" mans prāts tos neuztver kā negatīvus, un mans garastāvoklis nekādā veidā nemainās. Es pats darbā un ģimenē pastāvīgi lietoju šos vārdus, jo zinu, ka tie nekādā veidā neietekmē cilvēka noskaņojumu vai uzvedību. Ikviens, kurš saka, ka šiem vārdiem ir negatīva pieskaņa un ka tie var mainīt cilvēka noskaņojumu, ir deģenerāts un vienkārši spriež cilvēkus pēc sevis.» - Kreisais no internetā.

Atbildēt

Piekrītu

12.09.2020. 08:38

»

Kreisajam

Teksts nav par ceļu stāvokli, draugs. Mušas atsevišķi, kotletes atsevišķi


Ceļu satiksmes drošības jomā Latvijā visas institūcijas nodarbojas ar mušām, diemžēl Zebra piebalso. Citā ES valstī ir pilnīgi cita attieksme starp ceļu satiksmes dalībniekiem, jo tur interese par cilvēku dzīvību, veselību un pašcieņu. Pie mums par naudu. Sākot ar būvnieku karteli, radariem, apmācībām, eksāmeniem utt. interese visiem izspiest no cilvēkiem un budžeta naudu, Zebra ir viens no šīs sistēmas elementiem. Lai izspiestu naudu pat Satiksmes drošības padomē bija ielikuši FM valsts sekretāru, kur Valsts Kontrole ziņojumā sūrojās, kā neapmeklē sēdes. Tad regulārie Bērziņa uznācieni, ka būvētājiem (kartelim) katru gadu no budžeta jāpiešķir nauda utt. Par to ka jāpilnveido apmācību sistēma, MK noteikumi, utt. - neviena vārda. Līdzjūtība cietušajiem un bojā gājušo tuviniekiem, kriminālprocesos iesaistītajiem, pārslogotajiem ārstiem, ātrās palīdzības brigādēm u.c. l

Atbildēt

Kreisais

12.09.2020. 00:09

»

Aj

«Pat ja Pauls man personīgi atzīs, ka viņš ir kaitēklis, es arī to noliegšu jo esmu infantils auns. Kad man kaut kas nepatīk, es to noliedzu un uzdodu sarunu biedram nepamatotu apsūdzību. Kad man kaut kas nepatīk, es rīkojos kā izlutināts pusaudzis jo esmu stulbs manipulators» - Kreisais no internetā...


Tu pats kaut ko samurgo un piedēvē to man? Tad kurš no mums uzvedas kā pusaudzis un ir stulbs manipulators? Kādu es tev esmu uzdevis apsūdzību? Parādi, kur?

Tu saki - "Timrots ir kaitēklis. Jo sakūda šoferus pret stabiņiem, tie viņa raidījumu iespaidā kļūst agresīvi, rezultātā pieaug CSN un cietušo skaits." to taču tu centies te ieskaidrot?

Es tam nepiekrītu. Ja Timrots kādu arī nokaitina, neticu, ka tas atstāj paliekošu iespaidu un braukšanas kultūru. Nespried par citiem pēc sevis.
Es uzskatu, un zemāk to pamatoju, ka slikta (toties dārga) infrastruktūra ir tā kas visvairāk lauž mūsu auto un slepkavo cilvēkus.

Speciāli priekš tevis, deģenerāta, cenšos rakstīt iespējami primitīvi. Bet tu jau nespēj neko argumentēt pretī. Tikai sāc gvelzt kaut ko par līdzībām, bērniem, alkoholu, skolnieku, aktu zāli - bet noformulēt savu tukšo domu, vienkārša un saprotamā valodā tu nespēj, tāpēc sāc murgot un mēdīties.

Lai ko tu uzrakstītu - tie ir tikai tava prātiņa izkārnījumi, man ar to nav nekāda sakara. Tie ir tavi sūdi un pats ar viņiem draiskojies vien tālāk.

Atbildēt

ss

11.09.2020. 22:48

kkkkkkkk

Atbildēt

Aj

11.09.2020. 21:06

»

Kreisais

Liecies tu mierā ar savām slimajām fantāzijām par mušām, skolniekiem, divniekiem, dzeršanu un aktu zālēm. Tava valoda un vārdu krājums vien nodod deliriju permanentā formā. Teksts nav par to "pedagog...


«Pat ja Pauls man personīgi atzīs, ka viņš ir kaitēklis, es arī to noliegšu jo esmu infantils auns. Kad man kaut kas nepatīk, es to noliedzu un uzdodu sarunu biedram nepamatotu apsūdzību. Kad man kaut kas nepatīk, es rīkojos kā izlutināts pusaudzis jo esmu stulbs manipulators» - Kreisais no internetā.

Atbildēt

Pentaklizma

11.09.2020. 19:57

»

caurejas līdzeklis

Jūs te visi esat tik izcili pļūtītāji, ka caureju piebiedēs arī cauri ekrānam. Ne pirmais, ne pēdējais raksts, kura komentātoros to autoru spriestspēja atainota perfekti...


Sauci mani? Neņem galvā. Te specifiska auditorija zem tava raksta nolasījusies. Kā piemin strīpainos mietiņus tā spalva gaisā.. Jautri lasīt kā te bābas plūcas par mietiņu labāko pielietojumu.

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 19:46

»

Aj

Tu man atgādinā skolnieku, kuram jautā, kāpēc viņam ir divnieks matemātikā, un viņš saka, atbildot, ka direktors ņem kukuļus, ka fiziskās audzināšanas skolotājs dzer un ka aktu zālē griestos ir caurums


Liecies tu mierā ar savām slimajām fantāzijām par mušām, skolniekiem, divniekiem, dzeršanu un aktu zālēm. Tava valoda un vārdu krājums vien nodod deliriju permanentā formā. Teksts nav par to "pedagog".

Nevienu savu apgalvojumu, kāpēc es būtu dirsējs, vai kāpēc Timrots ir kaitnieks, tu pamatot neesi spējīgs un pret neapgāžamiem faktiem vari tikai nožēlojami spļaut savu žulti aiz muguras.

Atbildēt

caurejas līdzeklis

11.09.2020. 19:12

Jūs te visi esat tik izcili pļūtītāji, ka caureju piebiedēs arī cauri ekrānam. Ne pirmais, ne pēdējais raksts, kura komentātoros to autoru spriestspēja atainota perfekti.
Tie, kas kliedz, lai autors parakstās ar savu vārdu un uzvārdu, lai arī paši raksta aiz tādiem izcili identificējošiem segvārdiem kā kreisais pauts un (V)iņam (N)av (O)lu, ir provinciālās liekulības kalngala iemītnieki.
"Mietiņi ir nejēdzīgi" ir labākais arguments, ko jūs, mietiņu ienidēji, ar saviem līkajiem pirkstiem un lobotomizetajām smadzenēm varat vispār no savas apziņas tumsības izdirst. Tas nav nekāds arguments, bet gan demagoģisks apgalvojums. Laikam gadu no gada lasot Lapsas tukšos tekstus, kuri nekad nenonāk ne pie viena loģiska secinājuma, esat savas atlikušās puslodes notrulinājuši un nesaprotat, ka jebkurš arguments satur pamatojumu autora nostājai. Pateikšu priekšā - izskaidrojot to, kas stabiņus padara nejēdzīgus, bez nevienam nevajadzīgas emocionālas retorikas mēs iegūstam pilnvērtīgu argumentu.
Pamuļķis, kurš jaudas pieaugumam pretstata bremzēšanas ceļa sarukumam, laikam ir vidējais aritmētiskais šeit esošajam idiotu baram. Ja brauc pa Gustava Zemgala gatvi ar 120 km/h un, beidzot izlienot no savas globāli svarīgās sarakstes whatsapp, 50 metru attālumā pamani gājēju uz gājēju pārejas, realajai mijiedarbibai tavai alumīnija bundžai ar gājeja ķermeni būs uzdirst bremžu sistēmu uzlabojumiem pēdējo divdesmit gadu laikā. Tādus debīlus tekstus var izpļutīt tikai amonija elpotājs, kura visas mašīnas pirktas līzingā uz mammas vai sievas vārda.

Atbildēt

Hehe

11.09.2020. 18:28

Labāk laizīt telefonu, nevis savu sovietu ģenētiski iedzimto pakaļu:).

Atbildēt

hfhfh

11.09.2020. 17:43

»

Hehe

Timrots dzimis Lpsr 1967.gadā. No comments


A tu kad 2005 ?? Tātad telefona laizītājs un DĀRZENIS !!!!!!!!! tĀ KA NEBEZDI

Atbildēt

Tomēr

11.09.2020. 17:28

Visos aktīvajos krustojumos jau sen jābūt bija aplim, tad seko luksofors un gājēju pāreja:).

Atbildēt

Aj

11.09.2020. 17:24

»

Kreisais

Es rakstu par galvenajiem CSN cēloņiem un agresīvas braukšanas iemesliem - un galvenokārt, tā ir slikta neatbilstoša infrastruktūra, mazāk - bet arī braucēju kultūra. Un pie tā ir vainojami tie paši mudaki kad liek nepareizi stabiņus, par ko ir viena no raksta tēmām...


Tu man atgādinā skolnieku, kuram jautā, kāpēc viņam ir divnieks matemātikā, un viņš saka, atbildot, ka direktors ņem kukuļus, ka fiziskās audzināšanas skolotājs dzer un ka aktu zālē griestos ir caurums.

Pauls ir kaitēklis nevis tāpēc, ka celi ir slikti.

Atbildēt

Hehe

11.09.2020. 17:01

Timrots dzimis Lpsr 1967.gadā. No comments :).

Atbildēt

regulārs lasītājs,sajūtu iespaidu

11.09.2020. 16:37

»

VNO

Kā man patīk drosmīgie taisnības cīnītāji, kuru vārds un uzvārds ir Pietiek Lasītājs


Piekrītu.Ja vēl prastu rakstīt un būtu kādas savas domas galvā,varētu piedot.

Atbildēt

izbijušais fans

11.09.2020. 16:35

Var taču neskatīties!Pat netīšam sanāķ pavisam viegli.

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 15:56

»

Kreisajam

Teksts nav par ceļu stāvokli, draugs. Mušas atsevišķi, kotletes atsevišķi


Es rakstu par galvenajiem CSN cēloņiem un agresīvas braukšanas iemesliem - un galvenokārt, tā ir slikta neatbilstoša infrastruktūra, mazāk - bet arī braucēju kultūra. Un pie tā ir vainojami tie paši mudaki kad liek nepareizi stabiņus, par ko ir viena no raksta tēmām.
Ja vairs nespēj uztvert - nemaisies vairāk pa kājām. Un nemīz, neviens tavas mušas neaiztiek.

Atbildēt

Kreisais timrots

11.09.2020. 15:42

»

Mietiņš

Ko jūs rejat, timrots ir senākās profesijas pārstāvis, kas maksā, tam par labu taisa sižetu. Paskatieties, ka viņš mēģināja attaisnot Siguldā sačakarēto satiksmi, tur pasītījuma ausis spīdēja no katra vārda. Apmēram tā visiem kurpe spiež, bet timrotam, idiņi pie jaunā vēl nav pieraduši...


"Kisais timrots Saskanas korupjas 10 gados laikam d\āsni maksāja kreisajam timotam, ka viņš tyraģiski ziņoja katru stundu, katru minūti trakoja, ka "KREISIE" pagriezieni, sevišķi ceļā uz Garkalnes naudasmaisiem - nodokļu nemaksātājiem, ir "bīstami"(?) Un ceļu zīmju ierīkoāji ierīkotāji, kaitnieki arī visā Rīgā aizlidza ne tikai KREISOS bet arī "LABOS"pagriezienus uz dzīvoja masīviem, kur dzīvo vairāk veco laiku ģimenes, vecāko gadu mājās, kur samērā maz ir iebraucēju.

Atbildēt

Kreisajam

11.09.2020. 15:07

Teksts nav par ceļu stāvokli, draugs. Mušas atsevišķi, kotletes atsevišķi.

Atbildēt

VNO

11.09.2020. 14:53

»

Stabiņš

Mietiņ pilsoņi ,ko ziemā darīsiet ar viņiem kad ceļi būs jātīra ? Nost ņemsiet? Ne par velti Ziemeļvalstīs viņi gandrīz netiek lietoti


Tas bija pirmais, kas man ienāca prātā: "kā ziemā tīrīs sniegu?"
Tādas ziemas kā pagājusī, jau nebūs visu laiku.

Atbildēt

VNO

11.09.2020. 14:50

Kā man patīk drosmīgie taisnības cīnītāji, kuru vārds un uzvārds ir Pietiek Lasītājs!

Atbildēt

Mietiņš

11.09.2020. 14:37

Ko jūs rejat, timrots ir senākās profesijas pārstāvis, kas maksā, tam par labu taisa sižetu. Paskatieties, ka viņš mēģināja attaisnot Siguldā sačakarēto satiksmi, tur pasītījuma ausis spīdēja no katra vārda. Apmēram tā visiem kurpe spiež, bet timrotam, idiņi pie jaunā vēl nav pieraduši.

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 14:33

»

Kreisajam

Es nolēmu, ka tu esi mazliet gudrāks un saprotisi līdzību starp stabiniem un bērnu/alkoholu. Pauls tieši to dara ar stabiniem...


Es te izteicu savu viedokli par ļoti konkrētām lietām/jautājumiem. Man neinteresē izprast tavas līdzības un uzminēt ilūzijas..

CSN un tajos cietušo skaits nav atkarīgs no Timrota, vai viņa Zebras. Nekā personīga, nepazīstu viņu.

"Tas viss netieši, pirmkārt, saasina konfliktu starp autovadītājiem un gājējiem, otrkārt, rezultātā tas noved pie agresīvas braukšanas. Emocionāli uzlādēts vadītājs tikai un vienigi agresīvi vada automašīnu." - tikai to nedara Timrots, bet gan slikti projektētie ceļi, saraktās bedres, t.sk. arī idiotu nepareizi saliktie stabiņi. Cik % no satiksmes dalībniekiem vispār ir dzirdējuši par Timrotu? Vai tas, ka Dienvidu tilta no visām pusēm vienmēr samīcītas joslu sadalošās barjeras - arī Timrots vainīgs, vai projektētāji?

Tas, ko zemāk rakstīju par lielāko ES valstīs CSN bojāgājušo skaitu Latvijā - ir statistika, aiz kuras stāv daudzu ģimeņu nelaimes un līķi. Tas, ka Latvijā ir sūdīgākā ceļu infrastruktūra, ceļu būves izmaksas 1,6 pret Igaunijas izmaksām - ir tikai un vienīgi LVC, SM, CSDD un RD SD noziedzīgā nolaidība un visos, bez izņēmuma iepirkumos rezultātu noteicošā korupcija.

Par parakstu vākšanu es pagaidām neko neteicu. Bet tā ir normāla demokrātiska procedūra, ja grib - lai tik vāc un iesniedz Saeimai izskatīšanai, tie tad lai dara tālāk savu darbu, viņiem jebkurā gadījumā labi maksā, arī kad neko labu nedara.

Atbildēt

Art

11.09.2020. 14:30

Un Tomrots pilnīgi pareizi apraksta policejiskas un tikai uz ierobežojumiem vērstas valsts modeli, kāds te Latvijā veidojas ne tika satiksmes, bet visās nozarēs.
Ierobežot, "noslaukt", "nokāst", izspiest sulu no savas tautas iedzīvotājiem.
Nezināmais autors patiesībā ir gļēvs aprunātājs, citos laikos būtu lielisks nodevējs

Atbildēt

Zinošais

11.09.2020. 14:27

»

airis

Krustpils un Granīta ielas krustojums, braucot pa Granīta ielu labais pagrieziens centra virzienā, luksaforā "bultiņa", bet josla viena, lai gan ir vieta papildjoslas izbūvei. šis ir konkrēts piemŗs un tādu Rīgā ir daudz, "tā pa sīkumiņam" var būtiski uzlabot plūsmu Rīgā...


"Experti" nav dievi, viņi ir tikai cilvēki un mēdz arī kļūdīties !
Kaut kā neatceros ka Timrots pats sevi jebkad ir dēvējis vai "pašpasludinājis" par "expertu" !
"Expertiem" būtu tāķā jāpārzina arī kāda vienkārša metode kā pirms projekta realizācijas iedot to paskatīties kādam "neexpertam" to izvērtēt !
Tas ir ierasts paškritikas trūkums - mēs taču visu zinām labāk ! Tikai patasti tas noved pie tradicionālā - gribējām kā labāk - sanāca kā vienmēr ! Un par to arī Timrots regulari mums pastāsta !

P.S.airis taču var šo "tā pa sīkumiņiem" iesniegt kā "Mana balss iniciatīvu" un paskatīties rezultātu !

Atbildēt

airis

11.09.2020. 13:17

Krustpils un Granīta ielas krustojums, braucot pa Granīta ielu labais pagrieziens centra virzienā, luksaforā "bultiņa", bet josla viena, lai gan ir vieta papildjoslas izbūvei. šis ir konkrēts piemŗs un tādu Rīgā ir daudz, "tā pa sīkumiņam" var būtiski uzlabot plūsmu Rīgā.
Par Timrotu un stabiņiem, laikam jau Timrotam tāda dzīves pozīcija - nīgri konstatēt, "viņaprāt", nejēdzību, pie kam, tiešām, cik zinu, tad "experts" pašpasludinājies, jeb, precīzāk, norežisējies:) Lai nu kā, bet eksperti piedāvā arī risinājumus. Attiecībā uz sodiem - jau šobrīd eksistē un TIEK piemērota "50 % atlaide" pirmajam pārkāpumam, lai gan "experts" to var arī nezināt. Jo uz atkārtotiem pārkāpumiem gada laikā tas neattiecās. Domāju, ka tas ir korekti - ja ir neapzināts pārkāpums bez bīstamas situācijas radīšanas satiksmes dalībniekiem, eksistē brīdinājums jeb atlaide pirmajam sodam.Attiecīgi, parakstu vākšana ir Timrota blefs.

Atbildēt

Kreisajam

11.09.2020. 13:12

»

Kreisais

Tik gari un ne par tēmu uzrakstīt, lai paskaidrotu man ko? Ka tu zini ko es nesaprotu


Es nolēmu, ka tu esi mazliet gudrāks un saprotisi līdzību starp stabiniem un bērnu/alkoholu. Pauls tieši to dara ar stabiniem.

Tu uzdod jautājumu, kā Pauls ietekmē negadījumu skaitu

Viņš 3 sekundes runā, ka ideja, šķiet, nav slikta, bet pēc tam 25 minūtes runā par to, cik slikti tā tiek īstenota. Rezultātā viņš lielāko daļu savu skatītāju uzlādē ar negatīvām emocijām. Tās skatītāji, izejot uz ielas un ieraugot stabus, nedomās, ka stabi nav vainīgi. Viņi skatīsies uz šiem tiem un neapzināti ienīst tos.

Tas viss netieši, pirmkārt, saasina konfliktu starp autovadītājiem un gājējiem, otrkārt, rezultātā tas noved pie agresīvas braukšanas. Emocionāli uzlādēts vadītājs tikai un vienigi agresīvi vada automašīnu. Tas attiecas uz tavu jautājumu par to, kā Pauls ietekmē negadījumu skaitu ar stabiniem.

Kā Paula iniciatīva samazināt naudas sodu apmēru ietekmēs negadījumu skaitu, autors ļoti labi paskaidro tekstā.

Tomer man ir aizdomas, ka tu atkal rakstīsi, ka tas viss ir ārpus tēmas. Tāpēc esi vesels un visu labu.

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 12:50

»

Kreisajam

Aj da nu priekš kam? Es tev pamatoti paskaidrošu, par ko tu kļūdījies. Tu sapratīsi, ka patiešām ir kļūdījies, bet gribasspēka to atzīt tev nebūs. Pēc tam tu sāksi ilgi un garlaicīgi izskaidrot, kāpēc tev ir taisnība zinot, ka tev taisnības nav. Mēs iztērēsim daudz laika, burtus un megabaitus...


Tik gari un ne par tēmu uzrakstīt, lai paskaidrotu man ko? Ka tu zini ko es nesaprotu?

Davai, draudziņ, argumentē, ko es pateicu nepareizi? Ja normāli bez citu apsaukāšanas par dirsējiem varēsi pamatot - atzīšos, ja esmu kļūdījies.

Atbildēt

Kreisajam

11.09.2020. 12:33

»

Kreisais

Argumentē, lūdzu, kam jo manus teiktā tu nepiekrīti


Aj da nu priekš kam? Es tev pamatoti paskaidrošu, par ko tu kļūdījies. Tu sapratīsi, ka patiešām ir kļūdījies, bet gribasspēka to atzīt tev nebūs. Pēc tam tu sāksi ilgi un garlaicīgi izskaidrot, kāpēc tev ir taisnība zinot, ka tev taisnības nav. Mēs iztērēsim daudz laika, burtus un megabaitus.

Lai bērns sāktu lietot alkoholu bērnam, nav nepieciešams katru dienu piespiest degvīnu. Pietiek vienkārši viņa klātbūtnē vienu reizi dienā pārmest alkohola veikaliem par alkohola nepārdošanu pēc pulksten 22.00. Pirmkārt, bērns sāks domāt, kas ir alkohols, tad viņš sāks domāt, kāda jēga ir nopirkt alkoholu, tad sāks domāt, kā nopirkt alkoholu veikalā. Nu, kā rezultātā, to visu uzzinājis, viņš kādu dienu aizies un to nopirks.

Tu sķiet ka esi vēl jauns. Tu nesaproti, kā ar viltības palīdzību cilvēku apziņā var audzēt tev vajadzīgās idejas. Tu nesaproti, ka ar viltības palīdzību tu vari norādīt uz melnu, teikt, ka tas ir balts, un cilvēki tev ticēs.

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 11:52

»

Zinošajam un Kreisajam un Pēterim un visiem pārējiem dirsējam

Jā, jā, visiem ir shēmas. Visiem izņemot Paulu un jūs trīs, protams. Un nimbs virs svēto galvām naktī spoži mirdz


Argumentē, lūdzu, kam jo manus teiktā tu nepiekrīti?
Kā šmurgulim apsaukāties prātu nevajag. Parāda, ka neesi tāds.

Atbildēt

Zinošajam un Kreisajam un Pēterim un visiem pārējiem dirsējam

11.09.2020. 11:46

»

Zinošais

Viss jau likumsakarīgi jo mērķtiecīgi tie realizēta "naudas apgūšanas shēma" - stabiņu tirgotājs un uzstādītājs organizētājiem ir zināms un iepirkumi tiek tiem pakārtoti


Jā, jā, visiem ir shēmas. Visiem izņemot Paulu un jūs trīs, protams. Un nimbs virs svēto galvām naktī spoži mirdz.

Atbildēt

Zinošais

11.09.2020. 11:33

»

Kreisais

1. Piekrītu...


Viss jau likumsakarīgi jo mērķtiecīgi tie realizēta "naudas apgūšanas shēma" - stabiņu tirgotājs un uzstādītājs organizētājiem ir zināms un iepirkumi tiek tiem pakārtoti!

Atbildēt

Kreisais

11.09.2020. 11:16

»

Pēteris

1.Man nepatīk raksti, kur autors slēpjas un kaunās no sava uzvārda


1. Piekrītu
2. Stabiņi nav vainīgi, ka tos liek idioti. Lietuvā visi krustojumi ir norobežoti ar stabiņiem, lai nepieļautu apdzīšanu krustojumā.
3. 100%
4. Slikta infrastruktūra, zema kvalitāte jau sākot no projektēšanas rada nesamērīgi lielāku stresu braucējiem. Sadirstie Rīgas tilti, Čaka iela 1.5 gadu pārrakta, debilā organizācija Barona ielā, kur pēc noteikumiem velo joslas nav, bet kat kāds sūds ir uzzīmēts uz bruģa un tikai maldina visu veidu braucējus. Te neviena skola nav vainīga.

Atbildēt

Pēterim

11.09.2020. 11:15

»

Pēteris

1.Man nepatīk raksti, kur autors slēpjas un kaunās no sava uzvārda


"1.Man nepatīk raksti, kur autors slēpjas un kaunās no sava uzvārda." - uzrakstīja cilvēks, kurš savu pašu uzvārdu tomer nolēma nenorādīt.

Aplausi un ovācijas, stāvot kājās!

Atbildēt

Andris

11.09.2020. 11:02

Mietiņi ir laba lieta, ja tie ir uzstādīt normāli, lai uzlabotu satiksmi un satiksmes drošību.
Bet...
Bieži vien ir redzams ka tie "projektētji" nav ne vietā bijuši ne vispār ir apguvuši kaut ko kā satiksmes drošība ir jāregulē.
Uztaisa tik kaut kādus debīlus sašaurinājumus "drošībai" kas reāli kļūst par melno punktu, jo samazina plūsmas caurlaidību (kas jau ir daudz kur maza) un nepacietīgie tagad mauks pari faktiski drošības saliņām (personīgi esu vairākkārt redzējis) kur gājējs uzskata ka ir drošībā, kaut arī faktiski atrodas tagad uz ceļa.

Par sodiem. Lai maksā 15 dienās pusi, kamēr tas ir 1-2 pārkāpumi kas nav saistīti ar drošību uz ceļa.

Atbildēt

...

11.09.2020. 10:37

»

Pēteris

1.Man nepatīk raksti, kur autors slēpjas un kaunās no sava uzvārda


Laiks ir nauda.
Biznes,konkurence,karjera.
Nauda taisa naudu.
Tur vairs nav vietas braukšanas kultūrai un cilvēciskām attiecībām.

Atbildēt

Jānis

11.09.2020. 10:34

Tie mietini ir nejēdzīgi izvietoti ne tikai Rīgā bet arī Siguldā.
Soda samazināšana ir apsveicama, jo Latvijā tie ir vieni no augstākajiem ES salīdzinot ar ienākumiem.

Atbildēt

Pēteris

11.09.2020. 10:26

1.Man nepatīk raksti, kur autors slēpjas un kaunās no sava uzvārda.
2.Stabiņi tiešām ir idiotisms.
3.Radari uzstadīti nevis melnajos punktos, bet gan naudas kāšanai.
4.Visa vaina braukšanas kultūrā autovadītājiem ir zema līmeņa pasniedzēji autobraukšanas skolās.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Vecuma ierobežojumi kreditēšanas jomā, jeb vai banka var senioriem atteikt piešķirt kredītu

FotoVērojot tendences kreditēšanas tirgū Eiropā, secināms, ka liela daļa kredītiestāžu, lai iespējami izvairītos no finansiāliem zaudējumiem, kas var rasties, ja klients pilnībā vai daļēji neizpilda savas kredītsaistības ilgākā termiņā, nosaka vecuma limitu kreditēšanas pakalpojumiem, jo vecumu saskata kā būtisku riska faktoru.
Lasīt visu...

15

Mūsu galvās bija šīs vēsturiskās zemes, un šis likumprojekts tagad piedāvā to konkretizēt, lai latvietība nebūtu plakana

FotoŠodien es iesniedzu izskatīšanai Saeimā likumprojektu “Latviešu vēsturisko zemju likums”, un tā mērķis ir stiprināt iedzīvotāju piederību vietējām kopienām un latviešu vēsturiskajām zemēm – Kurzemei, Latgalei, Sēlijai, Zemgalei un Vidzemei. Tajā ir arī runa par četrām reģistrētajām kultūrtelpām – suiti, Rucava, Lībiešu krasts, kultūrtelpa “Upīte”, bet ne tikai par jau reģistrētajām kultūrtelpām.
Lasīt visu...

6

Daži jautājumi Latvijas Afganistānas veterānu cēzaram - Gunāram Rusiņam

FotoSaistībā ar interviju, kuru jūs nesen sniedzāt par Andreja Mediņa  militāro dienestu, es dažus jautājumus vēlos uzdot personīgi Jums.
Lasīt visu...

21

Pandēmija, infodēmija un multilaterālisms: runa ANO Ģenerālās asamblejas 75. sesijā

FotoAugsti godātais priekšsēdētāja kungs! Ekselences, cienījamās dāmas un godātie kungi! Vispirms vēlos apsveikt V. Bozkira kungu ar iecelšanu Ģenerālasamblejas 75. sesijas priekšsēdētāja godā. Varu Jums apliecināt, ka Latvija aktīvi līdzdarbosies, lai panāktu, ka nākamo 12 mēnešu garumā šī tik svarīgā organizācija varētu Jūsu vadībā darboties veiksmīgi.
Lasīt visu...

6

Šuplinskas kundze, atkāpieties, jūs dzīvojat citā realitātē

FotoMatemātikas skolotāju trūkuma dēļ pirmo mācību stundu šajā priekšmetā tikai pagājušajā nedēļā aizvadīja Rīgas 40. vidusskolas sesto klašu skolēni. Ziņas nonāca Latvijas televīzijā.
Lasīt visu...

21

Par "Turaidas kvartālu" samaksātā nekustamā īpašuma nodokļa apjoms ir palielinājies, nevis samazinājies

FotoLatvijas televīzijas raidījumā "De Facto" izskanējušais apgalvojums, ka SIA "MC Turaida Property", kam pieder Turaidas kvartāls Jūrmalā, pēc īpašuma statusa maiņas par 40 000 EUR ir samazināts nekustamā īpašuma nodoklis (NĪN), neatbilst patiesībai.
Lasīt visu...

18

Es negribu lēkt acīs ļoti cienītajam ministram, no kā tik daudz kas ir atkarīgs: lai muzejs paciešas

FotoManā citādi harmoniskajā un priecīgajā dzīvē ir bijušas tikai divas reizes, kad esmu vēlējusies, lai man būtu savs sabiedrisko attiecību konsultants, jo pati nezinu, kā vispareizāk būtu reaģēt publiski nepatīkamā situācijā. Abas šīs reizes ir saistītas ar Brīvdabas muzeju. Tā kā man nav ne konsultanta, ne citu kanālu, es atļaušos izmantot savu privāto Facebook kanālu un iespējami racionāli un vienkārši izskaidrot aktuālo situāciju no sava skatupunkta, jo jūtu, ka tagad tas ir nepieciešams.
Lasīt visu...

21

Sankcijas. Retorika un realitāte

FotoŠī gada 5.septembrī portālā Pietiek.com tika publicēts nezināma autora raksts ar nosaukumu „Kāpēc tika indēts Navaļņijs”. Rakstā citstarp tika pieminētas rietumvalstu līdz šim ieviestās sankcijas pret Krieviju un to efektivitātes trūkums. Ne visam rakstā teiktajam varu piekrist, tomēr attiecībā uz sankciju zemo efektivitāti pilnībā atbalstu autora viedokli. Kāpēc tas tā, par to arī būs runa zemāk.
Lasīt visu...

21

Kad, kurā brīdī, aiz kurām durvīm un kurš apstiprina līdzfinansējumu „tautas sportam”?

Foto"Tautas sports to summu nemaz nevar apēst," sabiedriski nozīmīgu tautas sporta pasākumu atbalstam paredzēto pusmiljonu, kuru Covid-19 seku likvidēšanai apņēmusies iedalīt valsts, man vasarā komentē augstākā ranga ierēdnis. Tādēļ 500 000 eiro konkursa kārtībā tikšot dalīti nevis nozīmīgākajiem pasākumiem pēc principa "nauda seko (tautas sporta) dalībniekam", bet federācijām uz galviņām – un ne vairāk par 50 tūkstošiem uz federāciju.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Lūdzu, uzvedieties tiesiski un nekaitējiet Latvijas kapitāla tirgus reputācijai

Ņemot vērā publiskajā telpā pieejamo informāciju par 22.09.2020. plānotajām AS "Olainfarm" akcionāru sapulcēm un Finanšu un kapitāla...

Foto

Ko tad mēs darīsim, „izejot ielās”?

Man bieži tiek uzdots jautājums – ko tad mēs darīsim, “izejot ielās”? Viens kungs rakstīja, ka viņš katru dienu esot...

Foto

„Ņevinovataja ja...”

Vakardien no plašsaziņas līdzekļiem uzzināju, ka “Saskaņas” valde pieņēma lēmumu izslēgt mani un manu kolēģi Ļubovu Švecovu no partijas. Sakarā ar šo ziņu es...

Foto

Šie biedri mums vairs nav nekādi biedri

SDP "Saskaņa" Rīgas nodaļa nolēmusi no partijas par Statūtu pārkāpumiem izslēgt divus biedrus - Vjačeslavu Dombrovski un Ļubovu Švecovu....

Foto

Notikumi Baltkrievijā - divu sistēmu sadursme

Lai kā mums gribētos domāt, ka notikumi Baltkrievijā ir šīs valsts iekšējā lieta un attiecas tikai uz tās iedzīvotājiem, tie...

Foto

Jāizbeidz apgrūtinošās attiecības ar „plinšu sievām”

Uzskatu, ka ir pārkāptas robežas. Kad viens partijas biedrs par citu saka, ka tas ir "jānovāc" un uzsver, ka "man...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska izpilda “pasūtījumus”

Jaunais ģenerālprokurors Juris Stukāns jau ir paudis kritiskus vārdus par prokuroru kvalifikāciju un iestājas par nepieciešamību paaugstināt prokuroru zināšanu līmeni....

Foto

Vājprāts, kas šobrīd pārņēmis ASV

Džordžs Floids mira, kad policija viņu aizturēja 25.maijā. Kopš tā laika ar viņa vārdu ir notikušas nekārtības vairāk nekā 2000 ASV...

Foto

Es tikai brīnos, līdz kādam līmenim tiks degradēts parlaments

Kā Jums šķiet, kā Saeimas priekšsēdētāja Mūrnieces kundze un Saeimas drošības dienests reaģēja uz šo manu ziņu?...

Foto

Demokrātija

Jau desmitiem gadu dzirdu kvēlas runas par demokrātiju. Ko tik neesmu dzirdējis, sākot no dẽmos – tauta un (κράτος), krátos – vara. Vienkāršojot – par tautas varu....

Foto

Provinces pensionāra apsveikums jaunus laikus alkstošajiem rīdziniekiem

Dārgie rīdzinieki, jums tas ir izdevies! Urā! Daloties sajūsmībā par nīstās varas aizslaucīšanu un jaunās, spožās, visās varavīksnes krāsās...

Foto

Vai ar „Rimi” salātiem es varu dabūt COVID19?

Sestdien kārtējo satraucošu ziņu pavēstīja SPKC – visi sestdien COVID19 reģistrētie gadījumi bijuši Daugavpilī. Pagājušajā nedēļā kopā ar...

Foto

Kāpēc es iešu 10.oktobrī

Kāpēc es iešu 10.oktobrī? Es izstāstīšu, jūs izlasiet un, lūdzu, man vairs nejautājiet! Pat Aldis nezina, kādēļ es iešu. Ceru, ka izlasīs...

Foto

Ir jāatlaiž „sabiedrisko” mediju vadība un NEPLP

Uzņemoties pilnu atbildību un turpinot pildīt deputāta zvērestu, es publiski paziņoju: IR JĀATLAIŽ Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio vadība,...

Foto

Kāpēc tika indēts Navaļnijs

Nule kā nācis klajā Vācijas valdības paziņojums par to, ka pazīstamais Krievijas opozicionārs Aleksejs Navaļnijs, kurš ārstējas slimnīcā Berlīnē, ir ticis saindēts...

Foto

Trīs sivēntiņu sāga Marsa parkā

“Reiz dzīvoja trīs sivēntiņi. Trīs brāļi. Visi vienāda auguma, apaļi, sārti, ar vienādi draiskām astītēm. Pat vārdi viņiem bija līdzīgi. Sivēntiņus...

Foto

Imigranti krievu vietā

Vai jums nešķiet dīvaini, ka mēs aizvadītajos 30 gadus nebijām spējuši iedzīt mietu plašajā krievu kultūras lādē Latvijā, bet tad pēkšņi to izdarīja pēdējos 2-3 gados? Tieši...

Foto

Finanšu ministrijas piedāvājums iznīcinās grāmatniecības nozari

Latvijas Rakstnieku savienība ar neslēptām bažām raugās uz Finanšu ministrijas plāniem no 2021. gada likvidēt autoratlīdzību speciālo režīmu, aizstājot to...

Foto

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā. Proti, šobrīd tur valda naudas vara, nevis tautas...

Foto

Vēstule Selīnai un citiem aktīvistiem

Es dzīvoju Teikā, dzīvoklī kādā no padomju laikos celtajiem Teikas namiem, man ir vīrs un divi bērni, un man nav vienalga,...

Foto

Reiram ir jāatbild par cinisko rīcību Marsa parkā

Koku zāģēšana dienu pēc vēlēšanām Marsa parka teritorijā ir cinisks, nosodāms un politiski gļēvs lēmums, kura tagadējā izpilde,...

Foto

"Marsa parka" izzāģēšana ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda

"Marsa parka" izzāģēšana nākamajā dienā pēc vēlēšanām ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda. Šo politiķu zaļie mērķi...

Foto

Ātras pārdomas par priestera Mediņa "sāgu"

Man ir bijis tas gods viņu satikt. Viennozīmīgi spilgta personība. Viņam ir sava dzīves filozofija, kurai nevaru 100% piekrist, bet...

Foto

Ne jā, ne nē, ne melns, ne balts: paziņojums par Bruknu un priesteri Mediņu

Šā gada 20. augustā medijos izskanējusi informācija par Bruknas muižā esošās kopienas...

Foto

Par kristieti Aldi

Es jau sen gribēju uzrakstīt par to, kā Aldis Gobzems izsaimnieko Dieva doto talantu, bet kaut kā nebija vērtīga iemesla, lai nolasītu viņam...

Foto

Vēstule jaunajam Rīgas domes vadītājam – kā neuzkāpt uz Ušakova grābekļa

Godātie kandidāti, rakstu kā nedaudz skeptisks vēlētājs, kurš raugās uz Rīgas domes vēlēšanām ar tādu...

Foto

Levita lieliskais vēsturisko zemju likumprojekts brīnišķīgi ļaus apzināties latvisko identitāti, tās dziļumu un kultūras saknes

25.augustā Piebalgas apmeklējuma laikā Valsts prezidents Egils Levits Vecpiebalgas Kultūras namā...

Foto

Rīgas domes priekšvēlēšanu debates jārīko pilsētas zaļajā klusajā zonā - Biķernieku mežā

Rīgas domes apstiprinātajā Rīcības plānā vides trokšņa samazināšanai Rīgas aglomerācijā ir 3.2.1.attēls – Akustiskā...

Foto

Dzelzceļa transporta un ostu tranzīta izpostītāji tagad raujas pie varas Rīgā

Jau pēc pāris dienām sāksies iepriekšējā balsošana Rīgas domes vēlēšanās, tālab vēlreiz palūkosimies uz pašiem...

Foto

Gruntmanis ignorēja vides un kultūras kontekstu, bet es neko nevarēju ietekmēt un vispār mazgāju rokas nevainībā

Dr. Uģis Gruntmanis, atgriežoties Amerikā, ir komentējis veselības ministres, Veselības...

Foto

Nekliedziet tie, kas ir kliedzēji un kristīgās reliģijas noliedzēji

Andreju Mediņu personīgi pazīstu kopš 1992 gada, savu 16 gadu vecuma. Biju viens no viņa "nokalpinātajiem pusaudžiem"....

Foto

Kungi (ar smaidu par nopietno)

Pirms daudziem gadiem, 1998. gada 18. novembrī, iznāca laikraksta «Latvietis Latvijā» pirmais numurs. To ievadīja Viļa Plūdoņa dzejolis:...

Foto

Likumdošanas iniciatīva: par valsts un pašvaldības līdzekļu izlietojuma atklātumu

Valsts un pašvaldību, arī to kapitālsabiedrību un nodibinājumu iepirkumi ir melnais caurums, kur bez pēdām tiek zagti...