Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

3,14zģec

07.05.2020. 21:14

»

iespējams, ka

Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis


neticu. No meliem, kas tur valda, nedzims jauna patiesība, no meliem dzims jauni meli ...

Atbildēt

Sapnis ar realitātes nokrāsu

06.05.2020. 21:58

»

iespējams, ka

Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis


... ka pavisam tuvu maksātnespēja piezagusies un būs valsts maciņā jāiegrābjas...

Atbildēt

iespējams, ka

06.05.2020. 19:55

»

zvizģec podkralsja ņezametno

Būtu labi, ja rakstītājs pārzinātu LDz šībrīža reālo situāciju


Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis.

Atbildēt

jaajaa

05.05.2020. 11:40

»

Dollārs Franklins

Ķīna vēl pagaidīs, tad vēl pagaidīs. Uzorganizēs ļoti jeiropejusku uzņēmumu un nopirks visu LDz infrastruktūru ar smalku mājienu, "jums no zemūdenes nav kur pazust". Mēs te jeiropas uzņēmums esam gatavi ieguldīt un uzturēt , pat nopirkt to ar ko jūs nemākat saimniekot. Tikai būs daudzi teikumi smalkā...


…:D...klausies, bet tā ir tiešām laba ideja...Eiropai mēs ar savu attieksmi drīz būsim apnikuši, nospļausies, atļaus ar pārdot ķīniešiem...redz, kā Volvo, bija vārguļīgs zviedru dahaģjaga, tagad viss kārtībā, rūpnīcas strādā, algas tautai maksā, cienījamas mašīnas taisa...:)

Atbildēt

Dollārs Franklins

05.05.2020. 10:56

Ķīna vēl pagaidīs, tad vēl pagaidīs. Uzorganizēs ļoti jeiropejusku uzņēmumu un nopirks visu LDz infrastruktūru ar smalku mājienu, "jums no zemūdenes nav kur pazust". Mēs te jeiropas uzņēmums esam gatavi ieguldīt un uzturēt , pat nopirkt to ar ko jūs nemākat saimniekot. Tikai būs daudzi teikumi smalkā drukā nesaprotamā valodā.

Atbildēt

Zinošais

04.05.2020. 16:53

»

jaajaa

…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...


Velns slēpjoties detaļās !
Savukārt lēts un dārgs ir relatīvas kategorijas !
"Lētums vai dārdzība" rodas tīri politiski jo izmaksas veido dažādi nodokļi, piemēram vai degvielai piemēro akcīzi ! ir arī objektīvas atškirības, jo "gaisa un jūras" ceļi atšķirībā no dzelz vai zemes ceļiem nav jāuztur !

Atbildēt

fakts

04.05.2020. 12:18

»

jaajaa

…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...


Smieklīgi! Lidošana no vienas pilsētas uz otru būšot dārga un nerentabla, bet vilciens, kurš pa ceļam apstājas desmitos pieturu, kurā pasažieti kāpj iekšā un ārā, būšot lēts un rentabls.

Atbildēt

jaajaa

04.05.2020. 11:49

»

fakts

Tam nav vajadzīgs Rail pilnīgi pietiek at Air


…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...:)

Atbildēt

viesis

04.05.2020. 06:48

»

jaajaa

…:D...vajag elektrificēt...pilnīgi noteikti...tā ir dāvana Latvijai...un arī par RBaltic vispār nav vērts uztraukties...somi un igauņi par tranzītu visu nosegs, pat ja šeit vairs nebūs nekā


Nu nu, tas, ka kāda grupa noteikti uzvārīsies no šī projekta, nebūt nenozīmē izdevīgumu visai sabiedrībai un valstij... un attiecībā uz RailBaltic, nu nebūs nekāda dižā peļņa no tranzīta šeit, nav nekur nekas tāds aprēķināts. tā, ka būs vien pašiem jāsavelk jostiņas un jāmaksā par to, ka daži no šī projekta būs uzvārījušies... un no tā gan Latvija paliks tikai tukšāka :(
P.S. tukšs sauklis par to, ka jāattīsta infrastruktūra un dzīve tūlīt ies uz augšu, ir tāds ne visai sekmīgu studentu lozungs, ja jēdzīgu priekšlikumu nevar izdomāt, tad met šo lozungu, vismaz kaut kas :)

Atbildēt

jaajaa

03.05.2020. 17:06

»

nu bet

Tu taču gribi iegāzt desmitiem miljonu elektrifikācijā, kas nevienam īsti nav vajadzīga un no kuras lielākā daļa naudas aizies prom no Latvijas. Turklāt tā nekādi neietekmē tranzītu, jo nav manīts, ka Līdz Latvijas robežai pienāktu elektrificēta līnija un tagad tāpēc būtu jāmaina lokomotīves uz robežas...


...to grib(gribēja) ES, un tā ir ES nauda...Latvijai naudas nav jau sen, un kaut ko kaut kur "iegāzt" tā var tikai aizņemoties, un ar "lielo" atļauju...un ES teritorijā paliks tikai "zaļie" transporta koridori...da spried pats, viss tur ir pārāk vienkārši...leiši un poļi mūs "no trases" būs veiksmīgi noņēmuši...:)

Atbildēt

nu bet

03.05.2020. 16:26

»

jaajaa

...:D...varbūt kaut ko uz cipariem pamatotu pastāstīsi...:D


Tu taču gribi iegāzt desmitiem miljonu elektrifikācijā, kas nevienam īsti nav vajadzīga un no kuras lielākā daļa naudas aizies prom no Latvijas. Turklāt tā nekādi neietekmē tranzītu, jo nav manīts, ka Līdz Latvijas robežai pienāktu elektrificēta līnija un tagad tāpēc būtu jāmaina lokomotīves uz robežas. Lai gan arī tas ir vienkāršs un ātri paveicams darbs.

Atbildēt

jaajaa

03.05.2020. 14:42

»

tev sanāca tā

Sabēri tajā sapņu kazino visu savu naudu, tagad stāvi ar cepuri pie durvīm un gaidi kad tev pēc dažiem gadiem atmaksās naudu par jauno auto. Podaiķe na propitaņije, ļjuģi dobrije


...tā situācija, ko apraksti, šai valstij jau ir gandrīz pienākusi...vīrusa ietekmē IKP nokritīs, Māstrihtas kritēriji nostrādās, naudu neviens vairs neaizdos, procentu maksājumi paliek...

Atbildēt

tev sanāca tā

03.05.2020. 14:29

»

jaajaa

...:)...Jums sanāca tā...esmu ticis iekšā sapņu kazino, kur par likmi pretī noteikti plusā dod trīs...bet nelikšu, jo pie izmaksu lodziņa rinda, slinkums gaidīt


Sabēri tajā sapņu kazino visu savu naudu, tagad stāvi ar cepuri pie durvīm un gaidi kad tev pēc dažiem gadiem atmaksās naudu par jauno auto. Podaiķe na propitaņije, ļjuģi dobrije!

Atbildēt

ha-ha

03.05.2020. 14:00

»

Žulis

Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt...


Bija laiks,kad atsacijamies no metro un spēkstaciju būvēm,iespējamās slāvizācijas dēļ,tā mums apgalvoja augsts VĻKJS nomeklatūrists,liekās ,tagadējais brīvības izcīnītājs D.I.Tagad situācijā ir nelāgāka.Latviju slāvizē atkal,tāpat kā krievu laikos.Dzelzceļu elektrifikācijas un arī ceļu būvēm tiek piesaistīti slāvu cilmes cilvēki ar tik pierasto krievu saziņas valodu.

Atbildēt

+ zaķa taukus

03.05.2020. 12:56

»

izskatās gan

ka uz poliju


ar ko iesmērēt papēžus...

Atbildēt

izskatās gan

03.05.2020. 12:52

»

uz krieviju vajag siltu asfaltu


ka uz poliju...

Atbildēt

Žulis

03.05.2020. 12:45

Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt, visai apšaubāmi ir tas, ka patreizējās graujošās ekonomiskās krīzes apstākļos, Eiropas savienība atvēlēs 75% finansējumu šim projektam. Un ne jau par Eiropas naudu būs jāsāk šī projekta realizācija. Nezinu, kā konkrēti ar šo projektu, bet Eiropa parasti atmaksā (vai neatmaksā) naudu tikai pēc tam, kad projekts pilnībā realizēts par vietējo naudu. Treškārt, nav korekti ceļiem atvēlētos 75 miljonus pretstatīt dzelzceļa elektrifikācijai vajadzīgajiem izdevumiem. Ceļu uzturēšanai un izbūvei taču tāpat ir vajadzīga nauda. Tātad elektrifikācijai domātie miljoni šajos krīzes apstākļos, kad strauji sarukuši budžeta ieņēmumi, ir visīstākais papildus slogs uz budžetu un to nevar atvieglot uz ceļu naudas rēķina.

Atbildēt

jaajaa

03.05.2020. 11:35

»

Caurums

Privatie investori drosi var elektrificet !!! Droshi


...:D...privātie no 400 mio dāvanām toč neatsakās...:D

Atbildēt

jaajaa

03.05.2020. 11:32

»

Zinošais

Ir pat sliktāk, jo ES līdzšinējā politika ir bijusi vērsta uz to lai panāktu savi ieguldīto līdzekļu atpelnīšanu skatoties no ES viedokļa ko savukārt nosaka donorvalstis...


...kas negrib "melno darbu", tas nedabū neko...Latvija nav tādā situācijā, lai kādam noteikumus diktētu...:)

Atbildēt

jaajaa

03.05.2020. 11:26

»

viesis

Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto...


…:D...vajag elektrificēt...pilnīgi noteikti...tā ir dāvana Latvijai...un arī par RBaltic vispār nav vērts uztraukties...somi un igauņi par tranzītu visu nosegs, pat ja šeit vairs nebūs nekā...:)

Atbildēt

uz krieviju vajag siltu asfaltu

03.05.2020. 11:20

...................

Atbildēt

Atsiljotie

03.05.2020. 11:18

Vai tiesham kads doma ka ES un Vacija pec shi virusa bus ta aptrakusi un ar joni grudis tados projektos ka RBaltic un kaut kada elektrifikacija ... Kur nelabi smird pec OTKATIEM un megasadardzinasanas???

Atbildēt

Caurums

03.05.2020. 11:14

Privatie investori drosi var elektrificet !!! Droshi

Atbildēt

Pievienojos

03.05.2020. 11:02

»

Manuprāt

neko viņi nevar atdot ! Kāpēc jāatdod ja pašiem ir robeža ar ES...


Vispār jau runa iet par patdsmit miljoniem Baltkrievu kravu. Bez oglēm. Baltkrieviem ir tikai divas iespējas tikt līdz Baltijas jūrai - tas ir caur Latviju vai Lietuvu. Ekonomika abiem ir vienāda. lietuva būvē par savu naudu. Latvijai pat ar ES līdzfinansējumu neesot izdevīgi. Nu nu.
Linkaits ir valsts interešu nodevējs un Lietuvas biznesa ietekmes aģents Latvijā.

Atbildēt

Zinošais

03.05.2020. 10:18

»

viesis

Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto...


Ir pat sliktāk, jo ES līdzšinējā politika ir bijusi vērsta uz to lai panāktu savi ieguldīto līdzekļu atpelnīšanu skatoties no ES viedokļa ko savukārt nosaka donorvalstis !
ES ļoti efektīvi kontrolē savas politikas realizāciju ne tikai vērtējot projekta attiecināmās izmaksas, uzturēšanu, bet arī var ieturēt nākotnes finansējumu ja noteikumi netiek ievēroti;
projektu realizācijas izdevumi lielākoties atgriežas donorvalstīs, jo tur izstrādā vai ražo projektam vajadzīgo aprīkojumu !
To lieliski var redzēt Rail Baltic projektā - projektē ārzemnieki un vietējie ir tikai "melnā darba darītāji !

Atbildēt

viesis

03.05.2020. 09:56

»

jaajaa

...pilnīgi piekrītu, stulbuma kalngals...par ES naudu vajadzēja elektrificēt pat tad, ja pēc tam nebūs kravu, no kā uzturēt(ar Latgali vien varētu būt par maz)...būvniecība pati par sevi būtu Latvijai uzdāvināts kopprodukts...cik nu saprotu es, tad tagad tā nauda "aiziet" neatgriezeniski, nākošie lēmumi...


Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto zemes ceļu uzturēšanai. Uzbūvēt viegli, bet vajag aizdomāties par nākotni, ka uzbūvētais ir jāapsaimnieko, jāuztur. Bez tam, viens tāds monstrs jau veidojas- par RailBaltic jau samērā atklāti runā, kā par politisku nevis ekonomisku projektu. Arī visi priecājas, ka būvēšanas laikā ieplūdīs naudiņa, bet vajag padomāt, ka pēc uzbūvēšanas mums visiem būs viņš jāuztur, nekādas ES palīdzības šajā jautājumā nebūs un visdrīzāk sevi šī līnija neatpelnīs.

Atbildēt

Opis

03.05.2020. 09:12

»

Jūsmiņš

Šobrīd, visticamāk, politiķi ir iegājuši Latvijas valsts ekonomisko interešu nodevības totāla pieauguma fāzē...


Jūsmot drīz varēsi uz rūtotu sauli, kopā ar savu Puzes sarkano baronu.

Atbildēt

zvizģec podkralsja ņezametno

03.05.2020. 07:54

Būtu labi, ja rakstītājs pārzinātu LDz šībrīža reālo situāciju ...

Atbildēt

autoram

03.05.2020. 00:59

Par kura nākotni iet runa? Par tevi, kuram interesē kas notiek ārpus Rīgas?

Vienīgais iemesls kāpēc attīstīt elektrifikāciju būtu tad, ja kāds uz to nopelnītu ar starpniekprocentiem.

Atbildēt

Manuprāt

02.05.2020. 23:57

»

Pievienojps

Principā tas ir ekonomisks noziegums. Latvija atdod Baltkrievijas tranzītu Lietuvai praktiski uz visiem laikiem. Jautājums. Vai jūs ieguldītu 100 miljonus EUR lai katru gadu no Baltkrievijas tranzīta tirpinātu saņemt ap 200 milj.? Lietuvieši veiks elektrifikāciju bez ES līdzfinansējuma. Kur tad izdevīgums...


neko viņi nevar atdot ! Kāpēc jāatdod ja pašiem ir robeža ar ES !
Tad kad būs situācija ka esošas jaudas būs nepietiekamas tad arī varēs domāt !
Vajadzētu saprast, ka līdz šim dzelzceļa bizness ir bijis pārāk vienkāršs - paņemt no beramkravu tonnas uzcenojumu un visa pievienotā vērtība ! Jāsaprot taču ka politikas dēļ ogles nebūs izdevīgi lietot un un arī citu tādu kravu apjoms mazināsies bet ko likt vietā nav !
Dzelzceļu, vienalga elekrificētu vai nē, nav izdevīgi lietot neliela apjoma kravu pārvadāšanai tuvā attālumā !!!

Atbildēt

le crochett

02.05.2020. 23:25

Austrumu robeža-Rīga,pats pateici,vaņka.Stulbs,un vēl stulbāks.

Atbildēt

Jūsmiņš

02.05.2020. 22:12

Šobrīd, visticamāk, politiķi ir iegājuši Latvijas valsts ekonomisko interešu nodevības totāla pieauguma fāzē.
Nepietiek jau ar to, ko ir sadarījis Bordāns ar savu kliķi Ventspilī, tagad iztopot Meironi, vai sazin kādu politisko spēlīšu dēļ, jāaptur arī dzelzceļa elektifikācija.
Rodas iespaids, ka pie varas esošie politiskie spēki vispār ir pārstājuši domāt valstiski.
Mani, inženieri un ekonomistu, pārņem šausmas domājot par to, kur valsti ved šādi politiķi.

Atbildēt

jaajaa

02.05.2020. 22:10

»

Latvis

Lai te būtu tranzīts ir jāmazina nodokļi, dzelzceļam un ostām jāpieder valstij. Citādi, ostas atmaksājas, bet dzelzceļam zaudējumi ar visu tranzītu. Ja to nedara, tad dzelzceļš jāsāk samazināt(likvidēt), jo uzturēšana vien ir dārga...


...ne jau Tu par to elektrifikāciju maksā, bet ES...kas maksā, tas pasūta mūziku...Tev nevajag elektrificētu dzelzceļu - Tavas tiesības...bet nekam citam naudu nedos...būvē, attīsti, ko gribi, bet par savu naudu, kā to dara leiši vai poļi...Klaipēdā gāzei termināli uzbūvēja, kamēr tas nebūs pilnībā noslogots nav, ko cerēt, ka ES atbalstīs Skulti...elementāra tā rēķināšana makroekonomikā...leišiem, poļiem šaurā sliede ir - tur arī stāvēs termināli, kas pārkraus no platās uz šauro...elektrificēts tur viss būs, lieliski, kā Grēta prasa...un kaut kam jaunam dabūt naudu varēs tikai tad, kad visas esošās jaudas noslogotas...tā tas notiek...:)

Atbildēt

Latvis

02.05.2020. 21:59

Lai te būtu tranzīts ir jāmazina nodokļi, dzelzceļam un ostām jāpieder valstij. Citādi, ostas atmaksājas, bet dzelzceļam zaudējumi ar visu tranzītu. Ja to nedara, tad dzelzceļš jāsāk samazināt(likvidēt), jo uzturēšana vien ir dārga.
Sākumā varētu atstāt tos plecus, kur iet električkas, tad jāskatās tālāk. Kur atmaksājas, kur nē--- kur jāturpina likvidācija.

Atbildēt

jaajaa

02.05.2020. 21:24

»

Jā, vajag

Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu


...tā dzelzceļa elektrifikācija bija ES dāvana, kopprodukts, algas, kaut kāda kustība, lai ir iemesls vispār uz Latviju naudu "dzīt"...beigās te paliks trīs lielie zemnieki, trīs mežacirtēji un varbūt kāds makšķernieks...viss, vairāk nevajag...nekādā lielā rūpniecībā neviens te naudu neguldīs, tiem, kam viņa jau ir , savu problēmu pietiek...ar ko Latvija nodarbosies, ko ražos, kādas vērtības radīs, lai ar radīto nodrošinātu pienācīgu dzīvi 1,9 miljoniem iedzīvotāju ?...:)

Atbildēt

jaajaa

02.05.2020. 21:14

»

Jā, vajag

Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu


…:D..."neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem"...vienu nosauc...šodien uz pārdošanu ir visi(nu gandrīz visi) termināļi...:)

Atbildēt

Jā, vajag

02.05.2020. 21:11

Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu.

Atbildēt

jaajaa

02.05.2020. 19:51

»

Dollārs Franklins

Zaļās naudaszīmes tik sapņaini čaukst it sevišķi tās ar Franklina ģīmi...


…:D...redzi, šoreiz "māģiskā naudaszīmju polekcionēšanas kāre" arī ir iebraukusi kārtīgās auzās...tāpēc, ka nevarēs tos 400 mio "apgūt" citā veidā, vienkārši "sadegs"...:)

Atbildēt

Pievienojps

02.05.2020. 19:47

Principā tas ir ekonomisks noziegums. Latvija atdod Baltkrievijas tranzītu Lietuvai praktiski uz visiem laikiem. Jautājums. Vai jūs ieguldītu 100 miljonus EUR lai katru gadu no Baltkrievijas tranzīta tirpinātu saņemt ap 200 milj.? Lietuvieši veiks elektrifikāciju bez ES līdzfinansējuma. Kur tad izdevīgums pēc Linkaiša loģikas? Izskatās pēc valsts nodevības. Linkaits ir labākais Lietuvas satiksmes ministrs Latvijā. Kamēr tiek karots ar krievu spiegiem, tiek palaista garām citu ietekmes aģentu darbība. Vēl graujošāka.

Atbildēt

jaajaa

02.05.2020. 19:41

...pilnīgi piekrītu, stulbuma kalngals...par ES naudu vajadzēja elektrificēt pat tad, ja pēc tam nebūs kravu, no kā uzturēt(ar Latgali vien varētu būt par maz)...būvniecība pati par sevi būtu Latvijai uzdāvināts kopprodukts...cik nu saprotu es, tad tagad tā nauda "aiziet" neatgriezeniski, nākošie lēmumi par centralizēto finansējumu dēļ vīrusa ir apstājušies...un tīri no EK viedokļa pēc pēdējiem idiotiem mēs izskatāmies...vispirms saskaņo, tad atsakās...gribu, negribu...un no nākotnes "lielās" loģistikas viedokļa mēs sevi no spēles arī esam izslēguši, ostas ar var aizbērt...vagoni ripos tur, kur būs elektrovilkme(caur Baltkrieviju, Lietuvu, Poliju)...ir lietas, ko man nesaprast...tad kāda velna pēc tagad palielināt valsts parādu, uztraukties par kaut kādu "ekonomiku"?...tad dzīvojam "zaļi" un miers...ar pliku pakaļu, protams...

Atbildēt

Rail Baltic

02.05.2020. 19:28

ir nākotne.

Atbildēt

Dollārs Franklins

02.05.2020. 18:34

Zaļās naudaszīmes tik sapņaini čaukst it sevišķi tās ar Franklina ģīmi.
Neiedziļinoties tēmā, kurš ir tuvāk silei(būvnieks utt) tā draudzīgais lūgums tiek realizēts, tiekoties zoo, restorānā, viesnīcā utt sarunās var sarunāt lielo Lv un mazo pasaules mēroga šeptu virzību.
Vajadzēja Ventspili nogrūzt no sliedēm Lūdzu, ka pat valsts kantoriem uzdotie jautājumi (kaut kur šeit bija raksta) kāds bija pamatojums un no kā nāca iniciatīva uzlikt banu Aivara draudzīgajam interešu klubiņam neviens neko nezin, līdzīga shēma izskatās arī AB, nesaku, ka darboņi un interešu klubiņi ir balti un pūkaini, bet izskatās pēc bērneļu plūkšanās smilšu kastē, kad ir ieradies jauns saimbieks
Jo šeit toni nosaka naudaszīmju čaukstoņa un māģiskā kolekcionēšanas kāre.
Kā teiktu Бородач -я не вкурсе(neko nezinu).

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...