Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
VDK kartotēka

Iesaki rakstu: Twitter Facebook Draugiem.lv

Valsts bandītisms ir daudzpusīga parādība. Šīs parādības zinātniskajā un publicistiskajā apskatā iespējami visdažādākie tematiskie atzari. Šajā piecu eseju ciklā tika aplūkoti tikai daži tematiskie atzari. Uzmanības centrā bija vietējais valsts bandītisms.

Taču latviešiem nekādā gadījumā nav iemesls lepni sanēt pionieru kaklautā. Diemžēl bandītisms nav vienas valsts (Latvijas) un vienas tautas (latviešu) gardums. Bandītisms ir planetārs un daudzu tautu gardums.

Pie tam bandītisms tāpat kā jebkurš kultūras elements modernizējās, atbilstoši pieskaņojoties sava laika prasībām un kultūras pārējo elementu novācijām. Modernizācijas procesā ietilpst arvien filigrānāka bandītisko izdarību publiskā maskēšana un dievinoša pasniegšana kā kristāltīru un superhumānu sociālo labdarību. Valsts bandītisms arvien dzelžaināk saplūst ar policejiskajiem un specdienestu instrumentiem. Savukārt „piāru” (tautu zombēšanu) nodrošina bandītisma iebarotā mediokrātija.

Nacionāli neapdomīgo latviešu žurnālistu kalpošana bandītismam pašlaik labi redzama migrantu problemātikas atspoguļošanā. Pret Lielās Bandas iecerēto migrantu uzņemšanu protestējošajā pasākumā 2015.gada 22. septembrī tika pieņemta rezolūcija. Tajā ir iekļauts kompliments arī latviešu žurnālistiem: „Izsakām sašutumu par: 1) Latvijas sabiedrisko mediju īstenoto imigrantu ievešanas atbalsta kampaņu, nedodot līdzvērtīgu izteikšanās iespēju PRET viedokļa paudējiem”.

Visjaunākajos laikos ir radušies bandītisma moderni varianti. To analītiskajam izvērtējumam ir nepieciešami tādi epiteti kā „globālais” un „finansiālais”. Respektīvi, tagad tiekamies ar globālo bandītismu un finansiālo bandītismu. Iespējams arī tāds variants kā globāli finansiālais bandītisms. Bandītisms ir ieguvis transnacionālo seju un planetāro mērogu.

Jaunums ir tas, ka mūsdienās bandītisms vairs neattiecas tikai uz valsti kā bandu. Ar bandītismu nenodarbojas vienīgi valsts kliķe (teiksim, LR Lielā Banda), apzogot un krāpjot tautu. Tagad ir radušās jauna tipa bandas – transnacionālas Planetārās Bandas. Tās aplaupa ļoti daudzas tautas visos kontinentos.

Planetāro Bandu vislielākā laupīšana ir valstīs-fikcijās. Uz Zemes prāvā teritorijā jau ir izkusušas nacionāli suverēnās valstis. Daudzviet nacionāli suverēnā valsts ir fikcija. Valstīm-fikcijām joprojām formāli ir visi valstiskie atribūti, taču vairs nav pats galvenais atribūts – tautas vara politiskajos un saimnieciskajos jautājumos. Tautas varas vietā ir stājies ģeokrātiskais valstiskums un visdažādāko transnacionālo struktūru vara. Tā realizējas bandītiski. Nelikumīga tautas varas sagrābšana un tautas tiesību piesavināšanās izteikti ciniskā, noziedzīgā un alkatīgi savtīgā talārā ir kļuvusi mūsdienu pasaules spilgta tendence. Tamlīdzīga varas uzurpācija neapšaubāmi ir pelnījusi bandītisma statusu.

Kā zināms, arī LR vara nepieder latviešu tautai, bet pieder transnacionālajiem veidojumiem. Tas ir noticis sakarā ar latviešu priecīgi brīvprātīgo iestāšanos ES. Bet pirms tam bija ģeokrātiskā valstiskuma kaismīgā akceptēšana. Pēc PSRS sabrukuma latvieši ar entuziasmu atdevās amerikāņiem. Pateicoties latviešu tautas tālredzībai, LR ir nonākusi politiskajā un saimnieciskajā pakļautībā ES konfederācijai un tādām t.s. Bretonvudas sistēmas  institūcijām kā Starptautiskais valūtas fonds, Pasaules banka, Pasaules tirdzniecības organizācija.

Tik tikko nosaukto institūciju un citu transnacionālo struktūru bandītiskā laupīšana valstīs-fikcijās ir ļoti rūgta patiesība kopš XX gs. otrās puses. Latvieši ar to saskārās vēsturiski nesen, izjūtot Planetāro Bandu laupīšanas smalko tehnoloģiju tikai XXI gadsimtā. Turklāt laupīšanas tehnoloģija ir tik pārdomāti nospriegota, ka Planetārās Bandas mūs turēs savās kaupēniskajās ķetnās vēl daudzus gadu desmitus. Faktiski gals nemaz nav redzams.

Saprotams, runa ir par LR valsts ārējiem parādiem un iedzīvotāju vergošanu ārzemju bankām, lai atdotu individuālos kredītus. Tas viss nevarēja notikt bez latviešu vietējās Lielās Bandas un ārzemju Planetāro Bandu komerciāli izdevīgās sačukstēšanās. Vēl vismaz divas trīs latviešu paaudzes varēs laimīgi jūsmot par savu senču nacionāli gādīgo rīcību, LR varas orgānos sistemātiski izbīdot tikai dažāda tamborējuma neliešus un nodevējus, kuri savai kabatai izdevīgi pārdevās Planetārajām Bandām. Latviešu „politiķu” pastrādātajam ļaunumam ir tāla nākotne.

Par valsts bandītismu kā konkrētu vēsturisko faktu mūsdienās tiek runāts visā nopietnībā, nelietojot metaforistiski vārdus „valsts kā banda” un „valsts bandītisms”. Sociālo zinātņu leksikā abus jēdzienus lieto arī bez pēdiņām.  

Rietumu zinātnē no aizvadītā gadsimta 90.gadiem ir sastopama ekonomiskā teorija par valstisko bandītismu. Šī teorija saka, ka ir iespējami valstiskā bandītisma divi varianti. Viens variants ir klejotāju bandītisms. Otrs variants ir stacionārais bandītisms.

Šo teoriju pamudināja formulēt vēsturiskā pieredze. Sensenos laikos bija klejojošie bandīti (rover bandits). Viņi izlaupīja kādu apdzīvoto vietu un devās tālāk, lai izlaupītu nākamo apdzīvoto vietu. Klejojošie bandīti iedzīvotājiem neko neatstāja, pilnīgi nemaz nerūpējoties par viņu turpmākās eksistences iespējām.

Klejojošie bandīti bija ekonomiski negudri bandīti. Viņi nesaprata savas pieejas galveno trūkumu – laupīšanas vietu apsīkumu. Saskaņā ar klejojošo bandītu negudro pieeju ar laiku varēja izveidoties tāds stāvoklis, ka vairs nebūtu kur laupīt. Visu atņemot iedzīvotājiem un pilnīgi nerūpējoties par viņu turpmākās eksistences iespējām, klejojošie bandīti paši ierobežoja savas laupīšanas perspektīvas. Viņu totāli izlaupītās apdzīvotās vietas varēja izmirt. Pilnīgā trūkumā nonākušie iedzīvotāji varēja pārcelties uz citu vietu. Tādējādi pakāpeniski varēja rasties lielas un militāri stipras apdzīvotās vietas, kuru aplaupīšana klejojošajiem bandītiem vairs nebija pa spēkam. Latviešu romantiski dievinātais Kaupēns arī laupīja tikai atbilstoši savas bandas resursiem.

Mūsdienās tipiski klejojošie bandīti ir Planetārās Bandas. Tās nedomā par aplaupīto tautu rītdienu. Mūsdienu klojojošo Planetāro Bandu prātu ir aptumšojusi iracionālā alkatība. Tāpēc Planetārās Bandas ir pašas sevi iedzinušas strupceļā. Pašreizējā pasaules finansiālā un ekonomiskā krīze (katastrofa) ir šis strupceļš. Lai sekmīgi turpinātu laupītāju bezbēdīgo dzīvi, Planetārajām Bandām ir jādodas laupīt uz citām planētām. Uz Zemes vairs nav ko laupīt. Turklāt uz Zemes jau ir milzīgas valstis (Ķīna, Krievija, Brazīlija, Indija, Irāna), kuras kopīgi vēlas iznīcināt Planetārās Bandas, atņemot to galveno ieroci - ASV nepārtraukti drukātos papīra dolārus bez zelta seguma.

Savādāk rīkojas stacionārie bandīti (stationary bandits). Stacionārie bandīti ir vietējie cilvēki. Viņi ir attiecīgās tautas sastāvdaļa. Viņi pastāvīgi (stacionāri) dzīvo savas tautas teritorijā.

Stacionārie bandīti ir racionāli cilvēki. Viņi racionāli domā par savu rītdienu un ilglaicīgu laupīšanu. Viņi dara visu nepieciešamo, lai varētu sistemātiski turpināt laupīšanu līdz pasaules galam. Bet tas savukārt nozīmē, ka viņi tautai neatņem visu. Viņi tautai atstāj zināmu daļu. Šī atstātā daļa nodrošina ne tikai tautas elementāru eksistenci, bet arī zināmu attīstību. Šīs attīstības rezultāts ir stacionāro bandītu nākamais laupījums. No šī laupījuma atkal kāda daļa tiek atstāta tautai, lai tā šo daļu varētu investēt turpmākajai attīstībai. Tā tas ripo uz priekšu. Tautai ir iespējams eksistēt. Stacionārajiem bandītiem vienmēr ir garantēts zināms laupījums.

Ekonomisti par stacionārajiem bandītiem dēvē valsts institūcijas. Valsts stacionāro bandītu galvenais laupīšanas formāts ir nodokļi. Valsts institūcijas cenšas monopolizēt nodokļu ievākšanu. Valsts institūcijas nosaka nodokļu veidus un apjomu. Valsts institūcijas to pirmkārt un galvenokārt dara savās interesēs. Tautas interesēm ir otršķirīga loma valsts institūciju nodokļu politikā. Tāpēc ekonomisti valsts institūcijas  pamatoti sauc par stacionārajiem bandītiem.

Valsts institūcijas kļūst stacionārie bandīti destruktīvas metamorfozes apstākļos. Praktiski tas izpaužas, ja valsts augstākās amatpersonas reizē ir bandas vadoņi, valsts galvenais finansists reizē ir bandas kasieris, valsts drošības galvenais sargs reizē ir bandas bende, valsts garīguma galvenais sargs reizē ir bandas lielākais izvirtulis utt.

Valsts institūcijas, protams, ir konkrēti cilvēki ar savām privātajām un profesionālajām interesēm, priekšstatiem par valsts darbu, valsts pastāvēšanas jēgu un valsts darbinieka funkcijām. Valsts institūcijas ir dzīvi cilvēki. Bet kur ir dzīvi cilvēki, tur ir dzīvo cilvēku garīgās un materiālās kaislības. Tās var būt labas kaislības, un tās var būt sliktas kaislības.

LR stacionārais bandītisms ir uzplaucis ļoti vareni. Mūsu dārgā Lielā Banda ir stacionārā banda. Tās nodokļu politika ir stacionāro bandītu nodokļu politika. Pirmajā vietā ir savas intereses. To redzam informācijā par 2016.gada budžetu: „Nākamajā gadā 12.Saeimas deputātu algām plānots tērēt kopumā par 708 tūkstošiem eiro vairāk, nekā 2015.gadā, sestdien vēsta LNT raidījums "Ziņas".”

Dzīvi cilvēki ir ne tikai valsts institūcijas un mūsu dārgā Lielā Banda. Dzīvi cilvēki ir arī Planetārās Bandas – klejojošie bandīti. Taču viņi visi nav, tā teikt, vienkārši dzīvi cilvēki.

Bandas formējas no elites. Arī mūsu dārgā Lielā Banda formējas no zināmas elites – augstākā cilvēciskā rūguma indivīdiem, kurus latviešu tauta ir spējīga deleģēt valsts pārvaldīšanai. Šīs cilvēciskās kvalitātes indivīdi, kā tas pieklājas patiesi inteliģentiem un aristokrātiski kautrīgiem cilvēkiem, jau pašā sākumā (pirmajā Saeimā pēc LR atjaunošanas) sevi pasludināja par tautas „100 gudrākajām galvām”.

Diskurss par bandītismu ir diskurss par eliti. Savukārt diskursu par eliti nosaka elites diskursīvā specifika. Elite nemīl publisko diskursu par sevi. Tāds uzstādījums ir elites diskursīvās specifikas platforma. Elite nemīl, ka par to interesējās zinātnieki, publicisti, žurnālisti.

Elite savā darbībā tiecas ievērot maksimālu konspirāciju. Rietumu „atvērtajā sabiedrībā”, piemēram, elitoloģijai un elites socioloģijai klājās grūti. Lai kompromitētu elites zinātniskos pētījumus un sabiedrībā izraisītu divdomīgas zināšanas, elite vētraini atbalsta konspiroloģiju.

Vārds „konspiroloģija” neietilpst Latvijā izdotajā vispilnīgākajā svešvārdu vārdnīcā Dr.philol. Jura Baldunčika redakcijā. Tas ir jauns svešvārds. Ar to apzīmē šarlatāniskas informācijas sagatavošanu un izplatīšanu. Piemēram, par ebreju un masonu sazvērestībām pret cilvēci. Kādai latviešu daļai konspiroloģija ir vienīgā universitāte. Pie mums šarlatānisms ir akadēmiskās sfēras organisks komponents. Atsevišķi LU konspiroloģijas fani pat ir iekūlušies tiesu darbos, veicinot nacionālo naidu pret ebrejiem. Mūsu oficiālo politologu (Lielās Bandas apčabinātāju) konspiroloģiskais šarlatānisms (principā pārsteidzoša nekompetence) sakarā ar Krievijas un V.Putina sazvērestībām pret nabaga LR un nabaga latviešiem ir Rīgas mediju informatīvais deserts katru dienu.

Elites praktizētās slepenības sistēmas un metodes var būt ļoti efektīvas. Elitei izdodas turēt dziļā slepenībā savu darbību. Labi tas izdodas Planetārajām Bandām. Turpretī no Planetārajām Bandām vislabāk tas izdodas Federālajai rezervju sistēmai (savdabīgai ASV valsts bankai), kura komandē papīra dolāru planetāro apriti.

Visgrūtāk saglabāt noslēpumus ir vietējām bandām. Arī mūsu dārgās Lielās Bandas konspirācijā ir palielas šķirbas.

Tā, piemēram, aizvadītajos vairākos gados kāds pētnieciski kritiskās žurnālistikas nekauņa (Latvijā viņa nepierastais vārds un pierastais uzvārds ir visiem zināms) Lielās Bandas konspirācijas šķirbā ieskatās katru dienu (pie tam vairākas reizes dienā) un internetā savā saitā tautai operatīvi izklāsta bandītu jaunākos bandītiskos panākumus. Lielās Bandas grandiozākos panākumus viņš apkopo grāmatās. Turklāt savā saitā viņš atļauj kritizēt bandītismu arī citiem Lielās Bandas (tāpat provinces Mini Bandu) pielūdzējiem. Latvijas bandu pielūdzēju skaits nemitīgi palielinās.

Mūsdienu pasaulē grāmatas raksta un interneta saitus izveido arī par Planetārajām Bandām. Rietumos tā ir samērā populāra un godājama intelektuālā nodarbošanās. Grāmatu un saitu autori ir sabiedrībā cienītas personības. Rietumu valstīs viņu grāmatas gandrīz vienmēr ir bestselleri. Rietumos ir speciālas prēmijas par transnacionālā un valsts bandītisma atmaskošanu. Rietumos par prēmiju saņēmējiem plaši stāsta prese, TV.

Latvijā ir speciāli atmaskojoši saiti par Planetāro Bandu nedarbiem. Pie mums par to daži cilvēki raksta arī grāmatas. Ne tikai publicistiskās grāmatas, bet arī zinātniskās grāmatas.

Tomēr kopumā mūsu publiskā telpa ir ļoti labvēlīga Planetārajām Bandām. Daudzi latvieši uz amerikāņu kontrolētajām transnacionālajām bandām lūkojās kā uz Lāčplēšiem, dzīvojot šausmīgās Krievijas draudīgajā ēnā. Planetāro Bandu kritizētājus pie mums apsaukā par kangariem un Kremļa kalpiem.

Daudzu latviešu labvēlīgā attieksme pret Planetārajām Bandām noteikti ir ne tikai Rīgas mediju, bet arī mācību iestāžu uzvara, nespējot zinoši un objektīvi izskaidrot mūsdienu globālos sociālos procesus un tā vietā šarlatāniski iepotējot kaut kādus tendenciozus murgus – konspiroloģijas produkciju. Pats par sevi ir saprotams, ka mūsdienu globālo procesu neizpratne atsaucas uz vietējās Lielās Bandas pienācīgo novērtējumu un vēlēšanos to uzdurt uz mēslu dakšas.

Novērtē šo rakstu:

0
0

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

12

„Naida runas” fabricēšana un orveliskā domu kontrole

Foto"Visapkārt mums plosās naida runas uzplaiksnījumi,” - tā apgalvo tie, kuri vēlas attēlot noteiktus viedokļus vissliktākajā iespējamajā skatījumā, lai tos deleģitimizētu. Ja jūs uzdrošināsieties uzturēt atšķirīgus viedokļus par konkrētiem jautājumiem un atklāti paudīsiet šos viedokļus, tad to uzskatīs par naida runu. Nevis tāpēc, ka tā ir naidpilna, bet tāpēc, ka tiem, kas iebilst pret atšķirīgiem viedokļiem, nav nekādu pretargumentu, un tad nu tie tos apzīmē par kaut ko morāli sliktu.
Lasīt visu...

18

Politiku vairs nevērošu, bet pievienošos Viņķelei un Pūcem, lai tiktu pie vietas Eiroparlamentā

FotoMani sauc Ivars Ījabs. Esmu politoloģijas profesors Latvijas Universitātē, taču žurnālisti reizēm mani dēvē arī par “politikas vērotāju”. Lai nu tā būtu, tomēr ir pienācis laiks, kad ar vērošanu vien ir par maz. Ir jānāk darīšanai. Tādēļ esmu pieņēmis lēmumu iesaistīties politikā un kandidēt Eiropas Parlamenta vēlēšanās no Attīstībai/Par saraksta. Paskaidrošu, kāpēc.
Lasīt visu...

21

Transformeri jeb Putas vai krējums?

FotoKā vienmēr iedvesmu kaut ko uzrakstīt dod pati dzīve, bet dzīve Latvijā radošam cilvēkam ir īpaši piemērota, jo materiālu pārdomām piespēlē vai ik dienas.
Lasīt visu...

21

Kremļa ierocis

FotoLai ilustrētu ne tikai mākslas, bet arī plašāk – kultūras un cilvēka attiecības, Jānis Miezītis savā grāmatā «Būt latvietim» runā par ūdeni peldošu cilvēku. Viss, kas palīdz cilvēkam peldot noturēties virs ūdens, ir māksla (kultūra), bet viss, kas to velk uz dzelmi, ir antimāksla (antikultūra).
Lasīt visu...

21

Zagšana un tautas vara

FotoPie neliela lauku veikaliņa pienāca bārdains vīrs, sev priekšā stumjot ķerru. No tās viņš izņēma vairākus audekla maisus un iegāja veikalā. Pārdevēja viņu sagaidīja ar siltu smaidu, kas toreiz bija ļoti neparasti. Bārdainis uz letes nometa maisus un pateica, lai tajos saliekot visu, kas viņai ir. Svešiniekam, kas veikalā bija ienācis aiz neparastā pircēja, šķita, ka ir kļuvis par laupīšanas liecinieku.
Lasīt visu...

21

Nacionālā ideālisma strupceļš un humanitātes noziedzība

FotoIdeālisms tradicionāli asociējas ar atsevišķa cilvēka garīgo pasauli. Tajā ietilpst cilvēka domas, sirdsapziņas morālā pulsācija, prāta iztēles radošie sapņi. Bez visa tā cilvēkam piemīt tieksme sekot cildeniem un svētiem ideāliem. Cilvēks tic ideāliem un cenšas tos realizēt dzīvē. Ideālistiska pieeja parasti tiek slavēta, veicināta, atbalstīta, audzināta, skolota, ideoloģiski iedvesta. Ideāli vienmēr liecina par cilvēka apziņas attīstību un cilvēka morālo, estētisko, tikumisko principu daudzsološo kvalitāti.
Lasīt visu...

21

Kāpēc leftisti neieredz vīrišķību

FotoNepārtraukti skanošā leftistu mantra pauž pārliecību, ka visi ir balto vīriešu upuri, un diezgan daudzas sievietes arī dzied līdzi šim meldiņam.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Valsts "augstākā līmeņa vadītājus" par jūsu naudu turpināsim attīstīt vēl līdz pat 2022.gadam

Nepārtraukta attīstība – tas ir atslēgvārds, kas attiecas uz ikvienu mūsdienīgu cilvēku, tai...

Foto

Viņš pats sev bija varonis

Šis teksts ir mana pateicība profesoram Mavrikam Vulfsonam. Viņam šodien ir dzimšanas diena. Profesors bija un ir viens no lielākajiem cilvēkiem...

Foto

Tieši augstākā līmeņa Latvijas valsts vadītājus visvairāk demonstrē izdegšanas pazīmes

Par Valsts kancelejas organizētajiem apzinātības treniņiem “Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā”: apzinātības treniņi bija viena no Augstākā...

Foto

Iesniegums KNAB par Madonas novada atbildīgo amatpersonu rīcību

Ar šo vēlos informēt par Madonas novada atbildīgo amatpersonu Gunta Ķevera un Ivara Miķelsona ieņemamā amata iespējamo ļaunprātīgo...

Foto

Krievija

Lasot latviešu patriotu rakstus, bieži jālasa vai nu kādas no dzīves atrautas teorijas vai arī raksti, kuros, kā mēdz teikt datorspeciālisti, «pēc noklusējuma» mums automātiski...

Foto

Reputācijas šķidrā reputācija

Reputācijas sociālais institūts (uzstādījums, iekārtojums sabiedrībā) uz planētas nodibinājās reizē ar pirmo divu cilvēku piedzimšanu. Ievas un Ādama laikā jau bija reputācijas sociālais...

Foto

Slēptās verdzības darbības principi

Patērētāju kults, kas valda mūsdienu Rietumu pasaulē, nav brīvas sabiedrības izpausme. Tas tiek uzturēts ar mūsdienu verdzības mehānismu palīdzību....

Foto

Latvijas „sabiedriskā” radio žurnālists: ja kāds ierēdnis vai politiķis ir dusmīgs, darbs ir padarīts labi

Latvijas Žurnālistu asociācija turpina interviju sēriju mediju kritikas projekta ietvaros. Viens...

Foto

Nostāja, ka migrācija var radīt apdraudējumu Latvijas sabiedrībai, ir pretrunā žurnālistu ētikas kodeksam

Decembrī Latvijas publisko telpu sarunās par migrāciju dominēja spraiga viedokļu apmaiņa par ANO...

Foto

Vējoņa un Kučinska gadumijas uzrunas

Publicējam Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa un Ministru prezidenta Māra Kučinska gadumijas uzrunas....

Foto

Helisata

Viņa dzīvoja kaimiņos vienu māju tālāk. Veca sieviete. Ar dziļām rievām sejā, vairāk līdzīgas cirtuma rētām nekā laika pēdām. Sirmi, sirmi mati. Smaga nospiedoša gaita,...

Foto

Es balsošu pret „Vienotības” valdību un uz to aicināšu arī KPV frakciju

Esmu izlēmis - es balsošu pret Vienotības valdību un uz to aicināšu arī frakciju...

Foto

MVU žurnālistikas fakultātē bija nākamo spiegu kalve. S.V. arī?

Ideoloģiskie apsvērumi ir svarīgi, bet ne vienīgie, kādēļ VDK tik ļoti uzmanīja un pārbaudīja Maskavas Valsts universitātes...

Foto

Vai Latvija ir demokrātiska valsts un Ārlietu ministrija to zina?

Kad biju mazs, es tam ticēju. Tagad, it īpaši pēc pēdējām vēlēšanām, tam tic retais. Jo...

Foto

Vēlreiz par valsts drošību

Ja tauta ir valstsnespējīga, tautas politiskā apziņa ir nulles līmenī, tauta neciena valstisko suverenitāti un savu valsti ar prieku nodod valdīt ārpasaules...

Foto

Vēstījums 2018. gada Ziemsvētkos

Ziemsvētkus sauc par brīnumu laiku. Mēs varam pārnest mājās eglīti, skatīties uz to un domāt – lūk, brīnums! Mazā sēkliņā Dievs ir...

Foto

Bērnu galēšana... ar cirvjiem

Šis ir laiks, kad cirvju vicināšanu vismaz uz brīdi varētu nolikt malā. Vismaz attiecībā pret neaizsargātiem bērniem! Par tiem šodien būs runa. Jo...

Foto

Juta Anna nodarbojas ar mūsu partijas biedru vervēšanu VDK vislabākajā manierē un tradīcijās

Mūsu partiju šobrīd cenšas šķelt, cerot, ka mūsu partijā būs nodevēji. Ļoti aktīvi....