Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
atklātums
01.03.2011. 17:19...uztraucas par māmiņu algām,neiznākot PAMPERIEM!Jocīgi gan,lai pērk autiņus un mazgā,nebūs jāizdod māmiņas algu par PAMPERIEM.Par pārtiku nemaz neuztraucas.Pamperi bojā mazā cilvēciņa veselību,par to jaunajiem vecākiem būtu jāuztraucas!!!!!!!!!Aizejot uz bērnudārzu,bērns nezina,kas ir PODIŅŠ!!!Ārprāts!
Juriss
01.03.2011. 15:53Biroja darbinieki varbūt vēl ok, bet vai kāds ir redzējis krāsotāju 68 gadu veca, kas var strādāt 8 stundas d/n
GO
01.03.2011. 14:43Verze labāk varēja savu pārgudrību paturēt pie sevis. Vidējais vīrieša mūžs LV iespējams nesasniedz arī tagadējo pensijas vecumu. Nu un tad? Tam nav nekādas nozīmes, jo tāda "vidējā vīrieša" nemaz nav! Tie, kas sasniedz pensijas vecumu, dzīvo arī daudz ilgāk par 70. Neticu, ka Verze to nezin!
BBC
01.03.2011. 11:08Mans darba stāžs ir 52 gadi no 15 gadu vecuma.
Es savos 66 gados vēlos turpināt strādāt.
Pasaules un arī Latvijas demogrāfiskā situācija piespiedīs celt pensionēšanas vecumu.
Tā ir realitāte un nevajag nodarboties ar populismu.
Mūža ilgums nenozīmē, ka pēc tā sasniegšanas visi nomirst.
… Rādīt visu
Cita pensionāre
28.02.2011. 20:58Strādāt sāku 12 gadu vecumā kolhozā. Vispirms pa vasarām kaplēju kolhozā bietes no 7 rītā līdz 10 vakarā. 13 gadu vecumā visu vasaru ganīju kolhozā govis 80 gabalas, Vispirms skraidīju ar kājām, tad ar zirgu. No 14 gadu vecuma kopā ar lielajām sievām uz strēķa stāvēju ar dakšām 8 stundas dienā pārkrāvu sienu salmus un kūtsmēslus. Tā tas turpinājās katru vasaru līdz 18 gadu vecumam, kamēr pabeidzu vidusskolu. Tādā veidā vasarās nopelnīju vien naudu skolas grāmatām, skolas apģērbam un kolhoza apmaksātām brīvpusdienām skolā visa mācību gada garumā. Visi cilvēki toreiz strādāja ļoti smagi un papildus tam vēl bija darbs piemājas saimniecībā. Līdzīgu stāstu ir ļoti daudz. Un tagad reizē ar algu palielinājumiem valsts pārvaldē, mums pensionāriem treknas algas pelnoši banķieri grib atņemt pēdējo maizes kumosu. Vairs nemīlu un necienu šo valsti!!! Tas ir viss ko vairs varu pateikt.
lamata
28.02.2011. 20:251990.g.GODMANIS ar traģisku sejas izteiksmi TV paziņoja "naudas budžetā nav,pagaidām nāksies upurēt pensionārus,viņi savu nopelnīto saņems no privatizācijā iegūtās naudas."Kurš vēl palicis dzīvs, viņa teikto labi atceras un gaida joprojām.Domāju,ka VERZES vadītās Pensionāru federācijas bijušajām kantoru žurkām un ne tikai viņām reizi mūžā derētu vienu dienu pavadīt ražotnē un saņemt naudu par padarīto darbu, nevis nostrādātajām stundām.Tā ir milzīga starpība.Tādā darbā pat līdz 60g.izturēt grūti.ZZS gadiem vada LABKLĀJĪBAS ministriju un spītīgi turās pie "sarkanajām līnijām",tāpēc arī VILKS brīdina par tiem 70 gadiem,ja netiks pārskatīta pensiju sistēma.
strādnieks
28.02.2011. 11:44Pensiju sistēma ir ļoti negodīga. Par kādiem uzkrājumiem ir runa? PSRS laika pensionāriem nav nekādu uzkrājumu. Jūsu uzkrājumus iztērēja LC, TP, ZZS, LPP u.c. komunisti un vēl uztaisīja parādus, ar kuriem tagad cīnāmies. Tad ko darīt? Uzskatu, ka par padomju gados nostrādāto visiem jāmaksā pilnīgi vienāda summa par katru nostrādāto gadu, turklāt no valsts budžeta, jo sociālajā viņi nevienu santīmu nav iemaksājuši. Otrkārt, par Latvijas Republikas laikā nostrādāto laiku jāmaksā pensija proporcionāli iemaksātajām iemaksām kopš pensiju reformas, nevis tikai vidējo par pēdējiem gadiem.
bla..bla
28.02.2011. 10:28Var jau te spriedelēt - 65 vai 70, bet kas tik veciem cilvēkiem dos darbu????? Tajā vecumā taču jau ir palēlināta domāšana, vecuma īpatnības utt? Un kur būs tie darba devēji??? Jau tagad esošie vairs ar sajūsmu neskatās uz tiem, kam tuvojas 60 gadi! Visiem vajag jaunus, izskatīgus,VESELUS,
n-tās svešvalodas protošus utt... Bet ko darīs šie vecīši?????? Kā viņi sagaidīs tos 65-70 gadus???
Nika
28.02.2011. 07:48Šī kundze tik naski trekno valdības laikā atbalstīja lielo pensiju lielināšanu,kaut gan piemaksa par stāža gadiem bija domāta tiem, kas aizgāja pensijā laikā, uz kuru attiecas diskriminējoši 'sacerētais ' likums. Pašlaik jau tieši ir šie 'mazie' pensionāri ar 30-40 gadu darba stāžu, bet pensiju mazāku par 160 Ls- vai viņi vainīgi, ka rukāja padomijas laikos.
Ir jābūt augstākās pensijas griestiem /es nedomāju,ka tiem jābūt zemiem-tikai saprāta un bez mahināciju robežās/ māmiņu algām jābūt pamatbudžetā nevis pensionāros - pat tādu noprecizēsanu rezultātā daudzkas kļūtu normālāks.
meistarsmaris otreiz
27.02.2011. 20:02Paldies par kritiku- tas liecina to, ka neesmu atļāvies izteikties garāk un līdz ar to arī pārliecinošāk
Zuze, lūdzu uzmanīgi pārlasi vairākas reizes tekstu, kuru esi nolēmusi kritizēt. Vai tiešām man būtu gribēšana NEVĒLAMO UZDOT PAR ESOŠO.
Vai VALSTS akciju sabiedrības AUGŠGALAS komandā esošam DARBINIEKAM, vai IERĒDNIM kādā tur Departamentā vai Aģentūrā ir ĪPAŠAS tiesības kārtīgi PATUKŠOT visu Latvijas iedzīvotāju kopīgi krātam sociālam pabalstam- PENSIJĀM
Pat ja mana pensija būtu TIKAI 400 Ls, diez vai es skaļi censtos to popularizēt. Bet ja vēl TĀDA līdz 4000 ---, klusu klusu slēptos aiz satraukušos cilvēku mugurām.
Bet varbūt Tu zini to ko vēl nezinu es? Bet noteikti es nezinu ļoti daudz. Zinu tikai to, kas izskan Sabiedriskajos Mēdijos, apdomāju un cenšos analizēt, bet jebkurā gadījumā man SĀP. Man ĻOTI SĀP par MŪSU LATVIJU.
… Rādīt visu
777--lala
27.02.2011. 19:12Ja tu būtu tik saprotoša tad nerakstītu komentārus šeit bet bīdītu fīškas. Man liekas ka tukša muca tālu skan un ar tām zinībām tev tā pašvakāk.
ierēdnis
27.02.2011. 17:56Vai tiešām šitos lopus neviens nav spējīgs savaldīt. Laikā, kad lauku uzņēmējiem tika atņemti valsts pakalpojumi bijušajos rajonu centros un ierindas ierēdņi(darba darītāji) nolikti uz bada pabalstiem, tie lopi rij un rij pilnām mutēm. Cik ulgi tas turpināsies? Tauta par Vienotību balsoja, lai mainītos šī situācija, bet Vienotība turpina vecās cūcības.
Valdis
27.02.2011. 17:03Daudzas ģimenes iztiek tik pensiju rēķina un lūdz dievu,lai tas pensionārs dzīvotu ilgāk.Pat ņem ārā no pansionātiem tuviniekus.Nevajadzētu būt arī tik lielai pensiju starpībai.Varētu domāt tikai par to pensiju samazināšanu,kas lielākas par 200 ls
Janka
27.02.2011. 16:33Ziepes bija, kad Godmanis krīzes sākumā iesaldēja pensijas. Pēc būtības, vidējai algai samazinoties, arī pensijai bija jāsamazinās (tāpat, kā tā palielinājās, vid. algai palielinoties), bet tā palika iesaldēta, prasot valsts līdzekļus.
Otras ziepes savārīja Kalvītis ar savu TP, kad regulāri valsts aizņēmās naudu no soc. budžeta, pamatbudžeta caurumu lāpīšanai. Kad soc. budžetam naudu ievajadzējās, Dombrovskis to vairs nevarēja izmantot, jo Kalvītis to jau notrallināja.
Īsti neesu iebraucis, kāpēc dažādi cilvji pretojās progresīvajam nodoklim, kurš būtu arī pensijas skartu - šajā gadījumā tieši lielās. Diemžēl, to nepieļāva PLL un tagad nepieļaus Lembergs...
gh
27.02.2011. 15:41Principā šobrīd notiek paaudžu sarīdīšana.
Un neviens netaisās atņemt 1500Ls pensijas - taisās tieši atņemt tās ap 250Ls . Jo tie nespēs protestēt.
Pensionārs
27.02.2011. 15:30Man ir pilnīgi skaidrs, ka nodokļu nastas smaguma dēļ, zāļu dārdzības, man ir atlicis dzīvot pavisam maz. Bet man ir vienkārši žēl tos kuriem būs jāiet pensijā pēc dažiem gadiem, vai 10, vai 20 gadiem, šī valsts Jūs nemīlēs vairāk,jūs esiet tikai priekšmets, instruments valdošās elites labklājības nodrošināšanai.Kad nespēsit tai nest labumu, arī JūS izsviedīs mēslainē.Jaunieši cerība ir tikai uz Jums, jūsu iespējas ir izvēlēties vai radikāli sakārtot šo valsti, vai vieglākais, aizbraukt no šejines.
,nhu
27.02.2011. 13:48Līdz vēlēšanām Jaunais laiks bija klusais rāvējs sev un saviem darboņiem uz pensionāru un nodokļu maksātāju rēķina. Visas sarunas notiek slepenībā, aiz slēgtām durvīm, savās interesēs - kā tikai vieglāk paņemt, lai nebūtu jādod sava daļa kopējā katlā. Tagad būs Vienotība, kuru jāsaudzē, lai arī tā varētu saņemt tūkstošu desmitus mēnesī - pa kluso, uz citu , nabago rēķina. Ja tu neesi starp mums, tad ģērbsim tevi pliku, brauc peļņā, tikai neprasi to, kas tev pienāktos, jo valstī taču ir krīze. Kāpēc tā krīze neattiecas uz valdošajiem??
kv
27.02.2011. 13:47Līdz vēlēšanām Jaunais laiks bija klusais rāvējs sev un saviem darboņiem uz pensionāru un nodokļu maksātāju rēķina. Visas sarunas notiek slepenībā, aiz slēgtām durvīm, savās interesēs - kā tikai vieglāk paņemt, lai nebūtu jādod sava daļa kopējā katlā. Tagad būs Vienotība, kuru jāsaudzē, lai arī tā varētu saņemt tūkstošu desmitus mēnesī - pa kluso, uz citu , nabago rēķina. Ja tu neesi starp mums, tad ģērbsim tevi pliku, brauc peļņā, tikai neprasi to, kas tev pienāktos, jo valstī taču ir krīze. Kāpēc tā krīze neattiecas uz valdošajiem??
BA
27.02.2011. 13:42Skumji, ka tas notiek lielā mērā tādēļ, ka mēs, mūsu radi un paziņas saņemam bezdarbnieku pabalstus, pašvaldību pabalstus, apmeklējam Nodarbinātības aģentūras kursus bezdarbniekiem un paralēli nelegāli strādājam vai arī lielāko daļu algas saņemam aploksnē. Padomājiet, cik daudz cilvēku paziņu un radu lokā dara tieši tā. Ko tad var gribēt saņemt pretī no valsts?
ika
27.02.2011. 13:14Norvegija ir viena no ilgdzivojosakajam tautam,vini pensija iet no 67 gadiem,bet var ari doties priekslaiciga pensija.
zuze meistarmarim
27.02.2011. 11:51Tu lej uudeni un ar lielu paarlieciibu- viss tavs teiktais liekas viens liels uudens, bet "apreekins" - blefs. Jau sākot ar to, ka tu jauc- Latvenergo un visaados Siltumos utml nav NEVIENA iereedna!!! Njemot veeraa, ka tu nezini to, tad viss paareejais arii zaudee ticamiibu. Kaut kaa nezinu nevienu latvenergo bijusho darbinieku ar 4200 ls pensiju. Mikelsonam varbuut buutu, bet to izmeta.
Nelabais
27.02.2011. 11:33Šī janotu valdība ieceļ par fin. ministrucilvēku, kam problēmas ar domāšanu, muld, kas ienāk prātā.
čaļa
27.02.2011. 11:19Ja es atdošu savu pensijas 1/10 daļu, tad uz tā rēķina tiks palielinātas resno sēžamvietu amatpersonu algas, tieši tāpat kā ar valsts ceļiem, par kuriem maksājam, bet braucam pa katakombām.
lala - zj & co
27.02.2011. 00:22vispār jau dala ar paredzamo mūža ilgumu tiem, kas sasnieguši 65 (70)g. un tur sanāk pāri par 10 gadiem un būs vēl vairāk. Fiskālais efekts būs uz tiem, kas tagad sasniegtu pensijas vecumu, bet kopš 1993 ir uzkrājuši tikai priekš 18*20% = 3.6 gadiem... kurš tad maksās par pārējiem 8?
ja nu kādu interesē, matemātika man vienmēr ir bijusi labāka, nekā gandrīz visiem maniem paziņām, ekonomikas izglītība - stipri labāka, nekā Latvijā var iegūt. Nodokļos esmu samaksājis vairāk, nekā 5 maksimas pārdevējas sava mūža laikā. Un krīze mani beidzot motivēja radikāli uzlabot savu konkurētspēju, jo pirms tam bija labi tāpat.
Un vispār, pirms vērt muti vaļā par budžeta lietām, iesaku vismaz apskatīties, kā LV budžets veidojas - gan ienākumi, gan izdevumi un tikai pēc tam ļerkstēt.
Garlībs
26.02.2011. 22:24Mēs redzam, ka klaušas ir visnevaldāmākās, savtīgākās patvaļas arēna. Bet kas latviešiem ir vissāpīgākais, kas tiem atņem spēku uz jebkuru darbu: pat šis bēdīgais stāvoklis viņiem nav drošs. Tāpat kā viņiem pieder tikai tas, ko dzimtkungs tiem visžēlīgi nevēlas atņemt, tā arī viņi paši ir tikai tas, kas dzimtkungam patīk. Ja tas vēlas, viņš spēj vairāk nekā jebkurš valdnieks Eiropā; viņš saimnieku pārvērš par kalpu paša mājās un kalpu par saimnieku. Viņš tā grib - un veselām ģimenēm jāatstāj savs tēvutēvu pavards, sava pašu celtā māja jāatdod citiem, jāredz, ka tīrumi, kurus viņi iekopuši, paplašina kunga laukus, un pašiem jāapmetas mežā vai arī jāizklīst pa pasauli. Viņš tā grib - un jaunajam zemniekam savi svārki jāpārmaina pret formas tērpu, uz mūžu jāšķiras no sirmajiem vecākiem un jāaiziet karā, jo žēlīgais kungs jau ir saņēmis maksu par viņa asinīm.
zj
26.02.2011. 19:23Tā pensiju izreformēšana atkal ir no Briseles virzīta - vajagot vienādus vecuma kritērijus visām valstīm, tāpēc jau mūsu vīriņi tā cepās. Tikai mūsu valsts vaoņiem vajadzētu atcerēties, ka galvenais aprēķinos ir pensijā dzīvot paredzamo gadu skaits, ko katrā konkrētajā valstī aprēķina kā starpību starp vidējo mūža ilgumu konkrētajā valstī un pensionēšanās vecumu konkrētajā valstī. Šis cipars ir arī tas, ko izmanto, aprēķinot katra cilvēka pensiju. Ja pie mums vidējais mūža ilgums ir 72, tad nosakot pensionēšanās vecumu 70 gadu, pensijas maksāšanas laiks ir 2 gadi.
Bet... Pie pašreizējās pensiju aprēķināšanas kārtības, uzkrājuma summa jādala ar šo gadu skaitu, tas nozīmē, ka pensijas būs lielakas. Jo nekur jau nedrīkst pazust uzkrātā summa.
Tā ka, ja valdība nav iecerējusi kaut ko īpaši riebīgu, fiskālais efekts te nesanāk. Ja nu cerība, ka pie šāda režima vairāk mirs...
M
26.02.2011. 19:14Pinībā piekrītu lala. Šī ir īstā reize, kad veikt radikālus grozījumus pensiju sistēmā, lai mēs būtu priekšā visai Eiropai vēl gadus 30-40 nākotnē...
Ciniķis
26.02.2011. 19:04Cieņa Vērzes kundzei. Vienīgais, kas izskatās pavisam naivi - tas ir vēlējums volkam trjapočnijam strādāt valsts labā. Vinš jau nu ļoti labi zin, kā labā viņš strādā. Līkdeguņiem trāpījies patiesi čakls kalps
VV
26.02.2011. 18:46Tā, kas mums te briest?
Vara: "Jāpaaugstina līdz 70 gadiem"
Tauta: "Pag,pag..."
Vara: "Mēs varonīgi strīdējāmies un panācām 65 gadus 70 gadu vietā"
Tauta: "Urrā, prēmijas jums visiem!"
… Rādīt visu
reno
26.02.2011. 18:37Komentars veltits lalai,es redzu kas shai personai ir ar izglitibas trukumu,sevishki redzu matematika un vesture.Tagad redzam,ko nozimeja,ka matematikai 20.g.netika piegriezta uzmaniba.Matematika ir mate,visa zinibam,tapec ekonomika ir nolaista.Pirkt un pardod,ta ir spekalacija,ko darija 20.g.,spekulacija grauj ekonomiku,bet ne attista.Kuri bija20.g.pie varas,tautai ir shie vadoni jasoda.
andreiko to meistarsmaris
26.02.2011. 15:37Protams, ka tev ir taisnība gandrīz par visu, ko raksti, tomēr mazs fēlerītis ir. Latvenergo (man tur laba draudzene jau daudzus gadus strādā) vairs nemaksā tos treknos atlaišanas pabalstus, kas bija koplīgumā ar arodbiedrību. Nezinu, kā kungi izlīda no šīs situācijas (varbūt vienkārši nopirka arodbiedrību vadoņus), bet skaidri zinu - tos milzu pabalstus vairs nemaksā gan. Starp citu, tēma priekš pietiekamīšiem - kā Latvenergo vadība atrisināja šo viņiem finansiāli tik neizdevīgo situāciju? Kas vada viņu arodbiedrību? Vai tik kāds no vadoņiem nav iegādājies kādu smuku mājeli Berģos vai Mārupē?
jaa
26.02.2011. 15:10barikāžu dalībnieks Pirms 11 min
SolvitaCik gadiem ir jāpaiet.lai tauta redzētu to,kad kādam no vienotības ir kaut mazākā nojēga kā izvest valsti no krīzes.Nodokļu celšana nav ekonomikas celšana.Varbūt tādā muļķu mājā vienotība tas arī skaitās.Bet tev novēlu iet pensijā no 82 gadiem
Niknais
26.02.2011. 14:50Kāpēc netiek runāts par izdienas pensionāšanās laika palielināšanu, patreiz dienestu darbinieki, kas patiesībā 75% ir kantoru žurkas var iet pensijā jau pēc 12 gadu stāža.
lāča sausais atlikums
26.02.2011. 14:47varde, 26.02.2011 10:57
Vienotība nu jau trešo gadu to tik vien dara kā tautai dīrā ādu pār acīm
Vēl jau mazliet turas ta ada pie rīkles, ta ka laiks pielikt lielākas pūles apvienojot visus vienotos zvērus vienā lielā plēsoņu dūrēVIENOTĪBA
pingvīnveča>lala
26.02.2011. 14:00šie te tekstiņi no trekno gadu upuriem parādās diezgan bieži-tur nav ko reaģēt,jo šunelis ir nevērtīgāks ,jo skaļāka kvekstēšana,bet cienītai jaunajai dāmai ,vai kungam es ieteiktu nemētāties ar vārdiem par atvēlēto laiku - to nu nolems liktenis ,un par tādiem vārdiem tas jums novēlētais laiks var krietni sarukt,tie nelabie vārdi nekur nepazudīs ,liekas jums tas smieklīgi ,vai nē.....
Pensionāre
26.02.2011. 13:30Cien. meistarsmaris un 777!
Jums abiem ir absolūta taisnība visā Jūsu teiktajā.
Tas par to algu uztaisīšanu bija ne tikai valsts iestādēs. Vēl neprivarizētajos ražošanas uzņēmumos tas sevišķi izteikti bija pāris gados pēc 1996.gada. Protams ne tādos mērogos kā Jūsu minētajos piemēros. Bet tomēr bija. Protams, ka ne visiem.
777--lala
26.02.2011. 13:16 Diez vai tu pati esi nopelnījusi valsts labā kaut kapeiku? Droši ka esi savā neilgajā dzīvītē tikai pļāpājusi un papīriņus bīdījusi pat grīdu tev mazgā tava māmiņa par vēdera tiesu. Bet izglītību esi ieguvusi uz pensionāru iestrādāto līdzekļu rēķina.
Iesaku kaut dieniņu pastrādāt MAKSIMĀ pie kases tad sapratīsi dzīvi.
Diemžēl mūsu agstskolās nemāca dzīvi bet tikai kā pirkt un pārdot un piedevām zagt.
Dies nedod tev piedzīvot valsts iekārtas maiņu un tu nenonāktu šādā situācijā kādā ir pensionāri.
Bet Vilkam novēlu visu izbaudīt uz savas ādas un lai viņu piečakarē tā pamatīgi tās bankas kuru labā viņš strādā. Vilku būtu jāsauc pie kriminālatbildības par valst graušanu jo muļķim skaidrs ka viņa darbības rezultātā jau tgad visiem ir apgriezstas algas un pesijas plus tiek sagrauta tā ražošana kas mums vēl palikusi, šis valdības rīcība ir lata devalvācija slēptā formā.
meistarsmaris
26.02.2011. 12:48Nu „lala” ir no tiem, kas savus vecākus ar RAGAVIŅĀM uz MEŽU . . . . ? ? ?
Bet pēc būtības jau pensionāriem klāt būtu jāķeras – protams ar SAPRĀTU.
NE KAPEIKU nost tiem, kas saņem ZEM 200 latiem, bet ar IZTURĒTU NEŽĒLASTĪBU pret visiem, kam pensijas ir VIRS 200Ls.
Ja jau pēc „PIETIEK” stāstījuma ---Pensiju drāma---par PENSIJU EPOPEJU mūsu valstī jau 1991. gadā parādījās tādi subjekti, kas SĀKA SAŅEMT PENSIJU VIRS 1000 Ls, tad līdz šodienai tāds PULCIŅŠ IR KRIETNI LIELĀKS.
Rēķiniet paši – cik daudz ierēdņu ar Repšes gādību no 2003.gada sāka saņemt algas TŪKSTOŠOS, kad ŠAMAIS būdams par ministru PREZI, sagrāva iepriekš eksistējošo LOĢISKO ALGAS SISTĒMU. Ierēdņu armijai atļāva pa mūsu VALSTS naudas SILI bradāt ne tikai ar priekšķepām, bet pat ar visām četrām un šķiesties uz visām pusēm ar DAŽĀDIEM papildus BONUSIEM.
… Rādīt visu
Pensionāre > lala
26.02.2011. 11:26Vai tu (ar mazo burtu!)esi galīga zoss? Kas tad izsaimniekoja un prihvatizēja to, kas bija 90.gadu sākumā - visas rūpnīcas u.c. To mēs bijām radījuši - tie, kuri, tavuprāt kaut ko tev apēduši. Ja tev nav nevienas smadzeņu rievas, tad aizmirsti arī, kā spiest datora klaviatūru. Un jautājums tev - kāpēc izsaimniekoji to, kas bija? Bet varbūt NOZAGI (prihvatizēji)? Ja esi kaut kur mācījusies, tad drosī vien tikai socialogos, jo uz vairāk kaut ko droši vien neesi spējīga.
degvins>lala
26.02.2011. 10:30Dārgā jenotien, arī Tu būsi veca, ja vien ātrāk neatstiepsi kājas.
Karote
26.02.2011. 10:19"pensionēšanās 70 gados ir absolūti nereāla"...,bet mēs pamēģināsim arī 75 un 80 gadus.. Nav pirmā reize.Pensiju drīz varēs aizstāt ar kādu parastu īstermiņa socpabalstu,ar lozingu par vecākiem rūpējas bērni.Pārējie- paši par sevi.Punkts.Toties budžets ui kā sabalansēsies :)
!!!!!
26.02.2011. 09:14Stādos priekšā: stresaini, slimi, trīcošām rokām, humpalu apģēbos......bet strādājoši 70 vecīši un vecenītes.
Nav mums tās algas un dzīves līmenis tāds, lai cilvēks to varētu izturēt. Kad paskatās uz attīstīto valstu senioriem , prieks , kur tu rodies: smaidīgi, sakopti, veseli, enerģijas pilni ar iespējām vecumdienās atpūsties.
Bet mums jau valdības ''jājamzirdziņš" pasaulē tā, pasaulē šitā............................
lala
26.02.2011. 03:10Kad pensionāru federācija beidzot pateiks - "Jā, dārgie, mēs apēdam savu bērnu veselības un mazbērnu skolas naudu. Mēs savā mūžā neko paši neesam uzkrājuši, jo pakļāvāmies okupācijas varai un padomju mažražīgajai darba kultūrai, tāpēc ar lielāko prieku 1/10 no savas pensijas atdosim bērniem un mazbērniem. Tāpat jau tā nav mūsu uzkrātā nauda, bet gan viņu nopelnītais."
Paldies Vilkam, kas domā par Latvijas likteni arī pēc tam, kad dārgajai Vērzes kundzei atvēlētais laiks jau būs pagājis.