Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Mjā

16.06.2023. 14:40

»

tu

Saviem vecākiem tu to jau pateici un pieminekli sadauzīji


Mani vecāki atšķirībā no tavējiem nebija komūnisti un okupantiem dirsas nelaizīja kā to dara komūnisti.

Atbildēt

hm

16.06.2023. 12:37

Pašreizējā Latvija radās sabrūkot PSRS. Kas arī nozīmē tās izcelsmi no PSRS. Runāt par Laikiem, kuros šo teritoriju zviedri pārdeva krieviem vai Ļeņins parakstīja brīvlaišanu būs pārāk sena vēsture. Nebūs aculiecinieku. Padmju laikā dzimušo padaudz. Bet ja jānoliedz vēsture, jānoliedz arī viss labais tajā laikā radītais, jānoliedz cilvēki un viņu darbi. Viss jānoliedz! Kas atlikumā? Mankurtu veidots protektorāts, kuru, nez kāpēc, dēvē par valsti.
Vai tiešām tādi ir šodienas politiskie uzdevumi?

Atbildēt

Kalts

16.06.2023. 12:28

»

Latiš

Netālā zemē brūnie naciķi bagātīgi baro tārpus


Opā! Pirmais pagrīdnieks izlīda. Un uzreiz pie spoguļa. Blisina savas teļa acis. Labi ka tev lumpeņveidīgais vismaz kaut cik paškritikas palicis. Iepriekš aizmirsās pie atslēgvārdiem pievienot naciķi. Ierspringsti gnīda, uzbliez vel kautko jestru ;}}}

Atbildēt

vv

16.06.2023. 12:12

Tās tantes bildē arī ir kolibranti dzīvoja tak PSRS laikos, tērpus jāsadedzina, jo tādos PSRS laikos dancoja un dziedāja gan dziesmusvētkos, gan Jāņos, gan citos pasākumos, visos zavodos, skolās un vēl nezin kur noliktavas bija pilnas, diez tos arī privatizēja?

Atbildēt

Kalts

16.06.2023. 12:07

Johaidi! Pie simta komentāru. Nav slikti. Interesanti palasīties. Sevišķi pelēki utaino blēšanu. Kā vienmēr, to apmēram 20 procentu pie katras publikācijas. Varam iztēloties kā šie alternatīvi apdāvinātie drukā. Siekala notecējusi pār klaviatūru, acīs miglains blāvums, pakaļkājas tirinās naida ekstāzē. Nu forši taču. Galīgie stulbeņi nav, tas jāatzīst. Ziepes vel neēd, pagaidām. Un uzmācīgas domas prāta rievā, kura ir zemāk par muguras lejasgalu. Anglo sakši, latvāņi, amerikas pakalpiņi, geji,bruņu rupuču izvarošana,reptiloīdi, anunaki, nibiru, plakanā zeme un citi atslēgvārdi. Jautri. Tad vel ir kādi 15 procenti derīgo idiotu. Tiem liela naida nav uz Latviju. Bet aiz sava iedzimtā truluma piebalso pirmajiem. Nu ko moskovītu gnīdas, sakiet paldies pietiek.com ka varat te izvērsties. Vel drīkstat ņurdēt savās atejās, klusām, lai nedzird neviens. Cīnītāji, jopta :}}}. Bet kopumā, vairums tomēr adekvāti lasītāji, komentu rakstītāji. Jā, ir dažādi viedokļi. Bet Latvijā mēs paši tiksim skaidrībā, tā vismaz ceru. Bez utainajiem gnīdām. Redz kur šodien pat vel viens alternatīvais atzīmējās. Konstantīns Gluhovs, cīkstonis, tvoju matj, ha ha. Darbiņš VDD. Tā ka, drukājiet ņiprāk izpis..i apspiestie }}}

Atbildēt

vv

16.06.2023. 12:07

Latvietis ir un paliek pakalpiņš un stukačs, LV teritorijā var taisīt eksperimentus, un visi ies cauri, biedrības biedri:
Nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā (tiek attēlots tūkst. EUR)
Gads Kopējie maksājumi valsts kopbudžetā Iedzīvotāju ienākuma nodoklis Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas Skatīt detalizēti
2021 0.13 0.09 0.04 Maksājumu vēsture un salīdzinājums ar nozari
Avots: VID

Rādīt visu

Atbildēt

kaut kā tā

16.06.2023. 12:01

»

Cilvēks

Būtu tajos laikos vairāk tādu cilvēku kā Kauliņtēvs,Kauls,Nàkotnes priekšsēdētās un vēl daži kolhozu un sovhozu vadītāji,tad mušu Latvijā plauktu.Nevis tādi priekšnieki,kurus ielika partijas visi,viņi tik spēja ieraut sīvo,lamāties,visus saukt par tuņejadciem un teikt ka mājo nezgnila.Tādi seržanti ...


Arī Rubiks bija lielisks saimnieks un savu sodu saņēma pelnīti,toties visādi Gorbunovi,Leviti,Kariņi,Pabriki,Vairas,Rumpīši (Ulmanis Gunča) gan netika tiesāti.Diemžēl saraksts ir ļoti garš.Es nesaku ka Kauliņs būtu jātiesā jo tas ir bezjēdzīgi bet varoņu kārtā arī nav ceļams.

Atbildēt

Atis Priedītis

16.06.2023. 12:00

»

!

Tā vēsture diezgan slikti zināma šim rakstītājam, bet, lai paliek...


Un kas sāksies kad notika nākamā pieminekļa celšana vai mēģinājums kādas mūsdienu slavenības vārdā nosaukt kādu ielu. Internetā jau ir tik daudz ticamas informācijas par visiem pašlaik slaveniem cilvēkiem, ka es pat nevaru nosaukt nevienu, kurš būtu pelnījis pieminekli vai ielas nosaukumu. Tiešām - nevienu. Un tas nekas pašlaik masu mediji bailīgi klusē.

Atbildēt

!

16.06.2023. 11:04

Tā vēsture diezgan slikti zināma šim rakstītājam, bet, lai paliek.
Paņemsim tikai ielas.
Gogoli --- par to tak divas valstis plēšas, kuras rakstnieks viņš ir!
Pušķins --- nu nepatīk tas krievu vārds "puška", nu pārtulko un būs Lielgabala iela.
Turģenevs --- kam tas vajadzīgs un kas viņš pēc tautības? Ne jau tagadējais krievs, kas pie Cariem bija "mužičok", jeb labākajā gadījumā "kazak".

Atbildēt

parastais Cilvēks

16.06.2023. 10:54

»

Cilvēks

Būtu tajos laikos vairāk tādu cilvēku kā Kauliņtēvs,Kauls,Nàkotnes priekšsēdētās un vēl daži kolhozu un sovhozu vadītāji,tad mušu Latvijā plauktu.Nevis tādi priekšnieki,kurus ielika partijas visi,viņi tik spēja ieraut sīvo,lamāties,visus saukt par tuņejadciem un teikt ka mājo nezgnila.Tādi seržanti ...


Kariņš iedeva nelielu naudiņu pensionāriem, palielināja minimālo pensiju! Visi iepriekšējie, tautā sauktie zagļi, nekad neko nabadzīgajiem nedeva. Tāpēc, neskatoties uz stulbo darbošanos, un ar pederastiem pa labi, pa kreisi, nabagi atkal šos ievēlēja.

Atbildēt

Cilvēks

16.06.2023. 10:42

Būtu tajos laikos vairāk tādu cilvēku kā Kauliņtēvs,Kauls,Nàkotnes priekšsēdētās un vēl daži kolhozu un sovhozu vadītāji,tad mušu Latvijā plauktu.Nevis tādi priekšnieki,kurus ielika partijas visi,viņi tik spēja ieraut sīvo,lamāties,visus saukt par tuņejadciem un teikt ka mājo nezgnila.Tādi seržanti vadīja kolhozus Latgalē.Viņiem nebija nekādas saprasšanas par lauksaimniecību.Paliek skumji skatoties uz mūsu bāleliņiem,viņiem algas kāpj debesīs,bet jūs tur Pastalnieki gādājiet mums nodokļus,lai varam līksmot.Tajos laikos viņi tie sliktie,tagad Lembergs,Šlesers,Šķēle.Ko Kariņs ar savu kompāniju ir izdarījis?Ā visus vientiešus nopotēja,antivakseris padzina no darba,naudu aizņēmās bezjēdzīgi.

Atbildēt

va vellos

16.06.2023. 10:17

»

Agris Purviņš

Iespējams, ka citi novadi par to besamaksāja, bet no Lielvardes, laikā kad Kauliņš bija partorgs daudzi cilvēki jau pirms 1949.gada tika represēti. Domāju, ka tieši tā Kauliņš panāca, ka Lievārdē jau pirms 1949.gadu visi, kas bija palikuši sastājās kolhozos


Kaut vienu reizi izlasīt no kāda, kas sajēdz tos laikus, bitīt. Saproti, cilvēk, pie bandīta Josjkas Staļina bija ļoti asiņains, bet bardaks. Pie terora un līķu kaudzēm visi, kas prata, šuhurēja, spekulēja, kukulēja. Kauliņš bija ģēnijs ar to, ka apjēdzās netaisīt politiku, bet taisīt biznesu tā laika izpratnē. Tas viņa ''kolhozs'' gadu pirms 1949 jau arī bija īsts biznesa projekts paša un draugu labumam. Kā īsts tā laika darbonis Kauliņš grūda nāvē svešos lai dzīvotu savējie. Nekā personiska vai politiska.

Atbildēt

Agris Purviņš

16.06.2023. 09:26

»

Vārdnīca

Par lielvārdiešu neizsūtīšanu samaksāja citi pagasti. Ko sacīt šo pagastu cilvēkiem


Iespējams, ka citi novadi par to besamaksāja, bet no Lielvardes, laikā kad Kauliņš bija partorgs daudzi cilvēki jau pirms 1949.gada tika represēti. Domāju, ka tieši tā Kauliņš panāca, ka Lievārdē jau pirms 1949.gadu visi, kas bija palikuši sastājās kolhozos.

Atbildēt

inventarizācija

16.06.2023. 08:24

Vai Ulmanis bija likumīgs prezidents? Arī Latvijā no 1934 (valsts apvērsums!!!) līdz 1940.gadam bija diktatūra ko viena daļa dēvē par "zelta ulmaņlaikiem". Ulmanis pat nepūlējās rīkot kaut kādas vēlēšanas vispār. Tas palīdzēja sovoku propagandistiem izpušķot okupāciju par demokrātisku revolūciju.

Atbildēt

Atis Priedītis

16.06.2023. 07:43

»

jibiorio

Tas tikai sākums. Vēl jau kādreiz blakus Gunāra Astras piemineklim būs bronzā kalts Vonsovičs ar tiesneša āmuru rokā


Pateicoties interneta videi vismaz komentāros par visām slavenībām cilvēki saraksta ļoti daudz ticamas informācijas, kura kaut kad vēlāk "mūsdienu varoņus" izgaismos patiesā gaismā. Ar pieminekļiem un ielu nosaukumiem būs pat traģiska situācija. Visi netīrie slavenību darbi ir jau pašlaik publiski pieejami un būs ļoti grūti tos noklusēt un ignorēt.

Atbildēt

jibiorio

16.06.2023. 07:14

Tas tikai sākums. Vēl jau kādreiz blakus Gunāra Astras piemineklim būs bronzā kalts Vonsovičs ar tiesneša āmuru rokā...

Atbildēt

Haralds Kalns

16.06.2023. 06:49

Atstāsim mūsu tautiešu latviešu šīs zemes gaitu izvērtējumu vēsturei, jo vairāk tāpēc, ka tie sen jau mūs atstājuši un šodien neko sliktu darīt nespēj! Daudz kaitīgāka ir noziedzīgi pretvalstisku elementu klātbūtne un darbošanās valsts pārvaldē ŠODIEN! Tas būtu tas svarīgākais "apkašājamais lauciņš", kurā jāiegulda maksimāli daudz enerģijas un centības, citādi patreiz daudziem ir svarīgāk raustīt kloķi, kas lietderīgo enerģiju izlaiž "svilpē" pa tukšo, bez kāda redzama vai taustāma efekta!!!

Atbildēt

Radziņa ākstiem....

16.06.2023. 06:36

Anglo-amerikāņu projekts "Iesper Krievijai LV" pastāvēja 20 gadus ....LPSR gan veselus 50...Un pārvērta hutor jāņus par Homo Habilis, kuriem pat Salaspilī bija savs ņūks.Okupācijas režīms, ibio...Jūs par to , kurš pastāvēja no 1991 līdz 2024?

Atbildēt

lauķis

16.06.2023. 05:25

»

Mjā

Kolaborants paliek kolaborants, ja ir sadarbojies ar okupantiem tad pieminekli nav pelnījis, lai ari kāds ģēnijs nebūtu. Punkts


Pilnīgi piekrītu,tas piemineklis ir mazākajam ļaunumam bet tomēr ļaunumam.Neskatoties uz to lemt tiesīgi ir tikai un vienīgi Lielvārdes pamatiedzīvotāji.Punkts.Es gan apšaubu ka kāds prasīja Lielvārdiešu viedokli,kārtējās līķu tārpu spēlītes.

Atbildēt

ha ha ha

15.06.2023. 22:13

»

Piekrītu

Pareizi sakiet


Kāds smuks komunistu duets.

Atbildēt

Mjā

15.06.2023. 21:43

»

Zinītis

Lai Dievs palīdz atrast Latvijā šodien tādus Cilvēkus, kāds bija Edgars Kauliņš


Kolaborants paliek kolaborants, ja ir sadarbojies ar okupantiem tad pieminekli nav pelnījis, lai ari kāds ģēnijs nebūtu. Punkts.

Atbildēt

Jons

15.06.2023. 21:40

Arī šeit Helmanis! Visi šī okupantpartijas komiteju nomeklatūra ir vistīrākie kolaboranti.Pieminekļu celšana tiem un slavināšana ir valsts noziegums.Bet kā gan to saprast latviešu kolaborantiem,kuri latviešu tautu ir padarījuši par pasaules mēroga klauniem,kuri savu neatkarību ir uzticējuši padomju okupantu virssulaiņiem,kuri nu veiksmīgi un naudīgi kalpo citiem,bet savu tautu aizdzen svešumā,dzen nabadzībā,slēdz skolas,slimnīcas,ceļ cenas,ārda veselības sistēmu,ņirgājas par senioriem,ceļ pieminekļus kolaborantiem,čekas aģentiem,vēl saeima okupantpartijas nomeklatūras seniorus,nekautrējoties spļauj tautas dvēselē.

Atbildēt

Sarkanais mēris

15.06.2023. 21:24

»

Žanis

Šodien mēs esam di..ā un mums ir noteikts vicināt jeņķu,pediņu un ukru lupatas


Tev sarkanais mērgli būs jādodas uz urāliem kopā ar krievu okupantu 5.kolonnu. Tur jums un jūsu otpriskiem nebūs jenku pediņu un ukru lupatas.

Atbildēt

Žanis

15.06.2023. 20:40

»

Žani tev nav taisnība

Šodien mēs esam Eiropā, ne tev ne taviem draugiem neviens nedrīkst noteikt kādu lakatiņu, karogu un t.t. drikstēsiet lietot


Šodien mēs esam di..ā un mums ir noteikts vicināt jeņķu,pediņu un ukru lupatas.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

15.06.2023. 20:17

»

Vārdnīca

Par lielvārdiešu neizsūtīšanu samaksāja citi pagasti. Ko sacīt šo pagastu cilvēkiem


Tpiska latviešu skaudība. Nevar taču latvieši pieļaut, ka kādam latvietim iet labāk.

Atbildēt

Žani tev nav taisnība

15.06.2023. 20:02

»

Žanis

Tagad kautkādas fašistiskas biedrības diktēs un mācīs lielvārdiešus "pereizi" dzīvot.Pilnīgs vājprāts


Šodien mēs esam Eiropā, ne tev ne taviem draugiem neviens nedrīkst noteikt kādu lakatiņu, karogu un t.t. drikstēsiet lietot

Atbildēt

Viņš to redzēja agrāk

15.06.2023. 19:40

Ja viņam jau toreiz bija savs redzejums par mīlestbu, tas šodien ir normāli
Bet viņš bija Latvijas dēls

Atbildēt

Popsis

15.06.2023. 18:18

Šitās partijas džekiem pēc 0,7 ir parādījies viedoklis.

Atbildēt

Latvija - neizdevusies valsts

15.06.2023. 18:17

Līdzīgi ir ar A. Kaulu Ādažos. Šie kvankšķi taču nesaprot, ka LV ir nodokļus gadu desmitiem saņēmusi no visādu Ādažu čipsu, zvēraudzētavas "Gauja" un citu savulaik Kaula paspārnē izveidotu uzņēmumu darbības.

Atbildēt

Žanis

15.06.2023. 17:59

Tagad kautkādas fašistiskas biedrības diktēs un mācīs lielvārdiešus "pereizi" dzīvot.Pilnīgs vājprāts.

Atbildēt

pietiek akmeņu

15.06.2023. 17:22

Citus pieminekļus nojauc, citus apgāž, bet nesaprotu, kāpēc jāceļ no jauna? Kauliņš būtu šokā par šo akmens tēlu - nu nepatika viņam tā pielīšana un celšana uz pjedestāla. Kas tā par modi - tagad celt pieminekļus? Tā vien šķiet, ka tagadējai varai patīk un tā cer, ka viņus arī kādreiz tupinās uz akmens bluķiem. Mīliet dzīvos, pieminiet mirušos, bet nekaliet akmeņos!Dzīve pati visus noliks pa vietām - kam piemiņu, kam aizmirstību.

Atbildēt

Daudz kas

15.06.2023. 15:54

Daudz kas atkarīgs no cilvēkiem. Lielajos vēstures notikumos neko daudz vis neizmainīsi, bet var darīt to, kas iespējams. Vispār, dažs labs " pionieru vadītāja" amatā var ( ja ir vēlēšanās un ir pieticis prāta un, protems, sirdsapziņas) izdarīt daudz vairāk laba (aizsedzoties ar valdošās ideoloģijas atzīto statusu, bet, jà), nekā kāds, atvainojiet, muļķis ( vai liekulis, negribis vai neko nepratējs) " salaist dēlī" un nodarīt ļaunu vispareizākajā prievīšu un tautiskuma pulciņa amatā. ( To es, protams, nevispārinot. Bet ir dzirdēti, redzēti piemēri iz dzīves). Par to, ka nav tikuši izsūtīti, šai personai mūžīgu pateicību ir parādā vietējās, Lielvārdes, ģimenes. Lielvārdieši lai tad arī ir īstie lēmēji.

Atbildēt

a ko ta nu?

15.06.2023. 15:16

Jo tālāk, jo trakāk...sajukuši ar šo piemunekļu vajāšanu

Atbildēt

Smieklīgi!

15.06.2023. 15:06

»

Jūsmiņš

Ko te par Kauliņtēvu var spriedelēt kaut kāda biedrība...


Jūsmiņ,kas ar tevi,sliktu kūciņu apēdi?

Atbildēt

Latiš

15.06.2023. 14:26

»

Liana

1) 1919.gadā Kauliņš bija 16 gadus vecs, nekas pirms tam īsti nevarēja būt, lai gan cara armijā 1. Pasaules kara laikā jau no 17 gadiem iesauca


Ja latvāniju vadītu tādi komunisti kā Kauliņš,tad latvāņiem nebūtu bijis jābēg no bada un bardaka (-700000 salīdinājumā ar1990.gadu).

Atbildēt

lauķis

15.06.2023. 13:58

»

Jūsmiņš

Ko te par Kauliņtēvu var spriedelēt kaut kāda biedrība...


Tu dulls vai traks,kā tas nu būs ka cilvēki paši kaut ko lems bez partijas rokvadošajiem norādījumiem.Kaut arī partiju ir daudz bet saimnieks tiem viens,un tā visa pasaulē.Arī tagad,vieni par,otri pret.Skaldi un valdi,patiesība nav svarīga.

Atbildēt

Valmieras Virinātājs

15.06.2023. 13:57

»

Jūsmiņš

Ko te par Kauliņtēvu var spriedelēt kaut kāda biedrība...


ir kāds vietējais, kura viedokli kāds prasīja?

Visu saprotu, tikai ne to, kāpēc Netes pieminekli helmanim bija jājauc. Tas jau arī bija ļoti labs komunists un godīgs sava darba darītājs. Darba vietā pat mira...

Atbildēt

formula

15.06.2023. 13:48

»

...

Tas Radziņa čūsku perēklis reģistrēts turpat vien Ogrē,Helmaņa paspārnē.Kā saka,draugs draugam laiku kavē...un slavē


Radziņa biedrība principā veidota labiem un drosmīgiem mērķiem.Taču, šķiet, ka nu jau biedrība bezbailīgi un drosmīgi ir mūsu armiju sakārtojusi tik milzīgi, ka tur uz daudziem desmitiem gadu viss ir un būs šokolādē. Un, kāda laime, atrada vienīgo vainīgo ,kas kavē mūsu valsts attīstību - Kauliņtēvu !

Atbildēt

Jūsmiņš

15.06.2023. 13:39

»

Kalts

Vaoooo! Kā ļaudis sašūmējušies. Nav slikti, nemaz nav. Īstenībā pofig par personālijām. Kam uzbliezuši akmeni vai bronzu. Vai cementu ar māliem. Saknē jāskatās tovarišči. Man jau šķiet ka jārunā par pieminekļu, piemiņas plākšņu utt likšanu. Proti, ir likums, noteikti nepilnīgs. Kā jau viss mūsu bēdu...


Ko te par Kauliņtēvu var spriedelēt kaut kāda biedrība.
Tā ir tikai vietējo cilvēku, Ogres pašvaldības kompetence un gribēšanas jautājums. To cilvēku kompetence, kuri ir notikumiem bijuši klāt un zina, kā tur viss bija, un kāpēc.
Tāpēc ļaujiet vietējiem lemt un darboties tā, kā viņi uzskata par vajadzīgu un iespējamu.
Klausot daudzu "padomdevēju" viedokļus valsts jau ir iebraukusi grāvī, vai tiešām vēl ir kāds, kurš to neredz.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Lai kā arī valdībai gribas atlikt lēmuma pieņemšanu, taču tas drīz būs jāpieņem

FotoKomentārs nra.lv rakstam "Siliņas valdība apspriedusi "Rail Baltica" būves izbeigšanu un nobijusies": lai kā arī valdībai gribas atlikt lēmuma pieņemšanu, taču tas drīz būs jāpieņem.
Lasīt visu...

12

Mēs, Lāce, Lībiņa, Augulis, Čakša un „Gribu palīdzēt bēgļiem”, taču neatņemsim nodokļu maksātāju naudu mums noderīgajai „Re:Baltica”

FotoSabiedrības integrācijas fonda Padome* atcēlusi Sabiedrības integrācijas fonda lēmumu, ar kuru "Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica"projektam "Šķelšanās" tika noteiktas neattiecināmās izmaksas 35 757,05 EUR apmērā
Lasīt visu...

21

Vai budžets un nauda ir veselības mēraukla? Cik plaši veselību vērtēt ar kvantitatīviem rādītājiem?

FotoSaeimas deputāti, čakli diskutējot komisijās, tuvojas budžeta pieņemšanas sēdēm. Tauta un vienkāršie līdzjutēji iegādājas alu un popkornu, gatavojoties garām sēdēm un vētrainiem disputiem, kas budžetā, kā likums, nemaina neko, vai arī – izmaiņas tiek pieļautas procenta tūkstošdaļas līmenī.
Lasīt visu...

20

"Sabiedriskā” Latvijas televīzija ir komersants, un mūsu komandējumu izmaksas sabiedrībai nav jāzina, jo tas ir komercnoslēpums!

FotoVSIA “Latvijas Televīzija”, turpmāk tekstā - “LTV”, ir saņēmusi Jūsu 2024. gada 4. novembra vēstuli, kurā Jūs lūdzat atbildēt uz Jūsu jautājumiem saistībā ar LTV filmēšanas grupas atrašanos ASV. Atbildot uz Jūsu vēstuli, LTV sniedz atbildes uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem:
Lasīt visu...

6

Pieprasām izglītības un zinātnes ministrei Andai Čakšai novērst ministrijas ierēdņu sabotāžu un izglītības sistēmas graušanu un nodrošināt valdības lēmumu izpildi!

FotoMinistru kabinetā ir apstiprināti noteikumi, kas paredz obligāta centralizēta fizikas, ķīmijas, bioloģijas un dabaszinātņu eksāmena ieviešanu 2025./26. mācību gadā vidējās izglītības pakāpē un pamatskolas absolventiem obligāts starpdisciplinārs eksāmens, kurā ietilpst arī dabaszinātnes, notiks 2024./25. mācību gadā.
Lasīt visu...

6

Mēģināšu izlikties, ka es nemaz neierosināju atdot nabagiem pārtiku ar beigušos derīguma termiņu

FotoPēc tam, kad aģentūra LETA publicēja ziņu ar virsrakstu – “Progresīvo politiķe rosina maznodrošinātajiem veidot pārtikas pakas no veikalu produktiem ar beigušos derīguma termiņu”, par pārtikas pakām un ēdiena ziedošanu pēdējo nedēļu laikā ir izteikušies visi, kam vien nav slinkums.
Lasīt visu...

20

Kas ir un kas nav seksuālā uzmākšanās: pieredzējuša eksperta padomi

FotoTurpmāk par nevēlamu seksuāla rakstura darbību, kuras mērķis ir iebiedēt vai pazemot, varēs piemērot naudas sodu. Līdz šim tā nebija.
Lasīt visu...

20

Demokrātija nav visatļautība, nav pieļaujama vēršanās pret "sabiedrisko" mediju un manu domubiedri Olgu!

FotoGadījums ar vēršanos pret LSM ir spilgts piemērs tam, kāpēc vairs neesmu tviterī. Cilvēki apzināti izrauj no konteksta citātu, to tiražē tīkliņos (galvenokārt tviterī, jo tur lielāka armija ar viltus ziņu atbalstītājiem) un pārējie apzināti vai aiz stulbuma šīs muļķības tiražē tālāk. Un nožēlojamākais, ka uz šīm provokācijām atsaucas valsts iestāžu darbinieki, politiķi u.c. it kā par saprātīgiem uzskatīti cilvēki, pieprasot žurnālista skaidrojumu par to, ko viņš nav teicis. Arī feisbuks ļoti neatpaliek no tvitera.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi