Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Nu

26.02.2023. 12:11

»

Infa

Kļūda


tad kļūdījos-atvainojos!

Atbildēt

Infa

23.02.2023. 21:52

»

Nu

ja nemaldos tad Andrejs Šikors no biedrības Alus brālība ir šitai Jurčai vīrs


Kļūda.
Andrejs ir vīrs citai bijušajai darbiniecei, Jutas padotajai.

Atbildēt

Nu

23.02.2023. 15:33

ja nemaldos tad Andrejs Šikors no biedrības Alus brālība ir šitai Jurčai vīrs...

Atbildēt

>Nu

23.02.2023. 15:30

»

Nu

Kāds sakars čekistiem un komunistiem ar uzņēmumiem privātās rokās? Komunisms neatzīst privātīpašumu un kategoriski izslēdz ražošanas līdzekļu atrašanos privātīpašumā. Tā ka varbūt vajag aiziet pabeigt 4. klasi Meža skolā, un tad sākt komentēt šajā jaukajā portālā


Tā viss īsti laikam nebūs: Katrain formācijai ir dažādas formas: Pat ''visīstāakie'' komunisti no CCCP (vismaz viņi paši tā sava Politbjuro domāja) pieļāva gan privāto, gan citas īpašuma formas..Lai ar ne kā valdošās. Toties komunistu zemē Ķīnā-piemēram, privātais īpašums ir valdošais...

Atbildēt

Nu

23.02.2023. 03:51

»

Mjā

Ekonomiskā transformācija ir tad, kad valsts stratēģiskie uzņēmumi atrodas privātās (čekistu/komunistu) rokās un diktē nepavelkamas cenas iedzīvotājiem. Tādā veidā novestu valsti pie kraha un izmisušos cilvēkus ir vieglāk pierunāt, lai skatās kremļa un komunistiskās ķīnas virzienā. Līdzīgi kā savulaik...


Kāds sakars čekistiem un komunistiem ar uzņēmumiem privātās rokās? Komunisms neatzīst privātīpašumu un kategoriski izslēdz ražošanas līdzekļu atrašanos privātīpašumā. Tā ka varbūt vajag aiziet pabeigt 4. klasi Meža skolā, un tad sākt komentēt šajā jaukajā portālā.

Atbildēt

avenspuķins

22.02.2023. 18:08

perfekti apmācījuši

Atbildēt

Mjā

22.02.2023. 17:26

»

Bb

Daudzi jautā, kas ir “ekonomikas transformācija”, par kuru jau gadus trīs daudzina Kariņš? Tiesa gan - pat partijas JV mājaslapā bija minēta “ekonomiska transformācija”, kas liecina, ka “cirvim Kariņam” nav ne mazākās sajēgas, par ko viņš runā...


Ekonomiskā transformācija ir tad, kad valsts stratēģiskie uzņēmumi atrodas privātās (čekistu/komunistu) rokās un diktē nepavelkamas cenas iedzīvotājiem. Tādā veidā novestu valsti pie kraha un izmisušos cilvēkus ir vieglāk pierunāt, lai skatās kremļa un komunistiskās ķīnas virzienā. Līdzīgi kā savulaik Kirhenšteins, lūdza maizi moskovijai ....

Atbildēt

Jautājums Jurčai

22.02.2023. 14:08

Varbūt gribi pastāstīt par saviem pasūtījumiem KBAB laikā. Kopā ar Vilku un Aņku ražoji tādus cepumus. Kas būtu runājis...

Atbildēt

Bb

22.02.2023. 09:55

»

Hmm

VID ir teroristiska organizācija, kuras uzdevumi ir maksimāls terors ar sodīšanu un konfiskācijām. Līdzīga ir teroristiska organizācija pie MK valdības - FID...


Daudzi jautā, kas ir “ekonomikas transformācija”, par kuru jau gadus trīs daudzina Kariņš? Tiesa gan - pat partijas JV mājaslapā bija minēta “ekonomiska transformācija”, kas liecina, ka “cirvim Kariņam” nav ne mazākās sajēgas, par ko viņš runā.

Tad te, manuprāt, ir daudzinātās “ekonomikas transformācijas” šoka terapijas shēma, ko min autors Hmm.

Citēju: “ Kā ar finanšu instrumentiem notiek reālās ekonomikas graušana? Ar VID un FID, ELT teroru un vienlaikus vieglu roku palielinot valsts ārējo parādu.”

Atbildēt

Hmm

22.02.2023. 09:45

»

Patiesais

Visi jautājumi ir pareizi. Bet, izskatās, ka VID ir vieta, kur katrs ir gudrāks par citu. Kāpēc tā? Šī iestāde stipri atšķiras no prokuratūras un policijas, kur koopumā stabils process. VIDs ir kaut kāds hibrīds - ne tā uzraugoša iestādē ne tā izmeklēšanas iestāde, tāpēc zūd konsekvences izmeklēšanas...


VID ir teroristiska organizācija, kuras uzdevumi ir maksimāls terors ar sodīšanu un konfiskācijām. Līdzīga ir teroristiska organizācija pie MK valdības - FID.

Lai ātri notiktu lietu iztiesāšana ar konfiskācijām uz ātri safabricētu lietu “aizdomu pamata”, finanšu instrumentiem graujot reālās ekonomikas attīstību, ir radīta Ekonomikas lietu tiesa.

Kā ar finanšu instrumentiem notiek reālās ekonomikas graušana? Ar VID un FID, ELT teroru un vienlaikus vieglu roku palielinot valsts ārējo parādu.

Atbildēt

Bb

22.02.2023. 09:37

»

Kristīne

Kundzīt, kurā valstī Jūs dzīvojat un par kuras valsts krimimālprocesa likuma piemērošanu Jūs tieši runājat rakstā?! ViD kā izmeklējoša iestāde nav vadījusies pēc neatkarīgās Latvijas laika kriminālprocesa likuma normām, kut nu vēl cilvēku pamattiesību aizsardzības normām un tiesību principiem; Podiņš...


Viena lieta ir procesuālās tiesības, cita to faktiskā realizācija ar faktisko rīcību. Cilvēktiesību pamatprincipu neievērošana, nemaz nerunājot par primitīvu patvarību. Tās visas šausmas bija redzamas kovidafēras laikā.

Noziedznieki valsts amatos izmanto cilvēku nezināšanu, zinot, ka pretestība nesekos arī tāpēc, ka labi advokāti maksā dārgi. Savukārt valsts uzpirktie mediji klusē, vai atbalsta valsts (šauras personu grupas - modernās huntas) noziegumus ar savu klusēšanu.

Fakts, ka joprojām nav aizturēts ģenerālprokurors, lai noskaidrotu visus safabricētās lietas pret Lapsu un Liepnieku patiesību, atrodot vainīgos visā iesaistītajā dažādās pakāpēs, tostarp noskaidrojot Mežvieta, VDD vad. iesaisti, kā arī lai pārtrauktu ģenerālprokurora noziedzīgās darbības ar iespēju plānot jaunus noziegumus pret Viltvārža2 autoriem, kas atklāj valsts augstākās amatpersonas melus sabiedrībai, dodot zvērestu, liecina, ka valsts savus noziegumus konsekventi plāno turpināt.

Papildus Saeimas izmeklēšanas komisijai būtu jāizvērtē SAB atbildīgo personu rīcība, vieglu roku dodot pielaidi valsts visaugstākajiem noslēpumiem E. Levitam, cilvēkam ar gaužām apšaubāmu reputāciju, nemaz nerunājot par viņa iespējamo sadarbību ar ārvalstu slepenajiem dienestiem.

Par kādu valsts drošību maz varam runāt vispār?

Atbildēt

Patiesais

22.02.2023. 09:24

Visi jautājumi ir pareizi. Bet, izskatās, ka VID ir vieta, kur katrs ir gudrāks par citu. Kāpēc tā? Šī iestāde stipri atšķiras no prokuratūras un policijas, kur koopumā stabils process. VIDs ir kaut kāds hibrīds - ne tā uzraugoša iestādē ne tā izmeklēšanas iestāde, tāpēc zūd konsekvences izmeklēšanas lietās, priekšnieks ir noteicējs par visu, un pamēģini nepaklausīt viņu. Uzreiz būs uzbrukums un atriebība.Tāpēc VIDAM vajaga noņemt pirmstiesas izmeklēšanas funkcijas.

Atbildēt

Kristīne

22.02.2023. 08:37

Kundzīt, kurā valstī Jūs dzīvojat un par kuras valsts krimimālprocesa likuma piemērošanu Jūs tieši runājat rakstā?! ViD kā izmeklējoša iestāde nav vadījusies pēc neatkarīgās Latvijas laika kriminālprocesa likuma normām, kut nu vēl cilvēku pamattiesību aizsardzības normām un tiesību principiem; Podiņš, Prusaka varēja brīvi operēt ar ikviena VID kriminālprocesa lietas materiāliem, izpaust tos publiski, veikt liecinieku “iebiedēšanu-nopratināšanu”, dot norādījumus izmeklētājiem, ko vajag meklēt un kā rīkoties, pret ko procesu izbeigt, bet pret ko turpināt ar 1000% jaudu un sodīt vajag, jo pārāk gudra; un secīgi Štālbergs un Co, varēja bez jebkāda tiesiska pamatojuma ierasties pie veca cilvēka mājās, nestādoties priekšā, izokšķerēt visu, piedraudēt vecam cilvēkam atņemt telefonu un aizvest uz izolotāru; un kroņa numurs tam visam pāri ir Stukāna favorītais prokurors, kurš visu to akceptē kā normu un ikviena sūdzība kriminālprocesā par izmeklēšanas gaitu tiek,protams, noraidīta. Vienā vārdā “tiesiskums”!

Atbildēt

V v

22.02.2023. 08:21

»

nu tad

Ja jau esi tik informēts par advokātu eksāmeniem, tad tev nebūs problēmu nocitēt likuma pantu, kas aizliedz par kriminālproces a norisi ziņot ģenerālprokuroram vai apmainīties ar informāciju ar viņu


Kriminālprocesa izmeklēšanas noslēpums. Tu esi zilais jokpēteris no Stukāna kompānijas, pederasts. Smirdošs pederasts.

Atbildēt

nu tad

22.02.2023. 06:57

»

V v

Piemērošanu sauc par faktisko rīcību. Par faktisko rīcību jurisprudencē maz runā. Pat advokātu eksāmenā faktiskās rīcības jēdziena noskaidrošana ir izplūdusi...


Ja jau esi tik informēts par advokātu eksāmeniem, tad tev nebūs problēmu nocitēt likuma pantu, kas aizliedz par kriminālproces a norisi ziņot ģenerālprokuroram vai apmainīties ar informāciju ar viņu.

Atbildēt

Šim tumsoņam ir prādā viss,

22.02.2023. 03:39

»

Nu

Un vēl viena Klasika ir apsteidzošais manevrs...


kas zem jostasvietas. Tur paliec, dzīvniek! Neko no prokuratūras neko nesapratīsi tāpat.

Tads kā zilā Stukāna cukurdūkulītis izskaties?

Stukāna vieta ķurķī pie parašas kā gailim.

Atbildēt

hjk

21.02.2023. 23:55

vai abi kopā var strādāt ,kā priekšnieks,vietniece
prrrusak, izbijusī siev piestrādā-kasier pie pārpildītās naudas tumbočkas? kur finanses, tur esam draugi abi kopā.

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 23:55

Un vēl viena Klasika ir apsteidzošais manevrs.
Saprotot, ka tūlīt būs cirtiens ar sirpi pa pautiem vai, šajā gadījumā, airi pa pīz*ām, sūdzības Ģenerālim izskatā no apceltās Lapsu ģimenes, tika pieņemts lēmums aizlēkšot pie ģenerāļa ar savu stāstu un versiju. Bet - nu tas tā nestrādā. Ja patiešām abas tantes šito nostrādāja, tad Stukāns viņas pataisīs par vīriešiem pavisam noteikti (pēc analoģijas kā vīriešus pataisa par sievietēm). Kā tas tehniski varētu būt man nav priekšstata, es nevaru iedomāties. Gan jau, pēc tam, kaut kas par šo procesu tiks zināms.

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 23:02

Atklāšu noslēpumu - abas tantes nemēģināja savaldzināt Stukānu. Abas tantes, sajūtot, ka "дело пахнет жареным" (nav latviski precīza tulkojuma, iegūglējiet, jaunā paaudze), aizskrēja pie Ģenerālprokurora (kas neko nezināja un arī nesaprata) ar degsmi acīs un stāstu. Ģenreālprokurors, visticamāk, pateica "sehr gut Waldemar", parakstīja abām caurlaidi un par abām aizmirsa līdz kipišam pietiek.com. Un šī abu dāmu taktika gan ir padomju mantojuma Klasika. Ko darīja amatpersona, kas sajuta, ka iekāpusi mīkstā sūdā? Tūlīt skrēja pie priekšnieka (kas neko nezināja un nesaprata) ar raportu, lai pēc tam, kad viņu vilka uz tepiķa varētu stāstīt, ka ziņoja kā paredzēts, bet neteica, ka nevajag tā darīt!
Slava!

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 22:48

»

V v

Piemērošanu sauc par faktisko rīcību. Par faktisko rīcību jurisprudencē maz runā. Pat advokātu eksāmenā faktiskās rīcības jēdziena noskaidrošana ir izplūdusi...


Pastāsti, dārgais Cekuldūkurīti (tevi izšvempēja eksāmenā?) kāpēc Jaunzemei un Lūrei ir jānāk pie Stukāna, ja pa telefonu viss ir saskaņots un nekāda sankcija no ģenerālprokurora nav vajadzīga? Atnāca vēreiz sirdi izkratīt klātienē? Saklausījušās, ka Stukāns esot zilais, bet abas izskatās tik sūdīgi, ka varētu viņam iepatikties? Varbūt Stukāns nemaz nav ģenerālprokurors, bet gan mācītājs un abas atnāca uz grēksūdzi? Stukāns uzklausīja un pateica "Miers ar jums, ejiet un vairs negrēkojiet?". Par ko viņu tagad aplamā masu informācijas līdzekļos.

Atbildēt

jons

21.02.2023. 22:44

Vai VID iekšējos normatīvajos aktos ir ierakstītas visas likuma normas ???

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 22:34

»

Labi!

Tava sirdstēma


Jā, es šausminos. Turklāt nevajag par zemu novērtēt apstākli, ka tur ir Gobzems.

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 22:27

»

Nav par tēmu


Spānijā, starp citu, tikko zoofiliju legalizēja. Ar atsauci, ka tas ir sodāms, ja partnerim tiek nodarītas fiziskas traumas. Kazas, cūkas un ēzeļmātes esot OK kā dzīvesbiedres. Par sievietēm nezinu, kas viņām šķiet pievilcīgs (suņi, zirgi?). Nu jā, lai rosina pilnvērtīgu kriminālprocesu un izmeklē, es jau neesmu pret. Un Vladimirs Vladimirovičs arī tikai par.

Atbildēt

XXL>bet

21.02.2023. 22:14

»

bet

es nezinu kur kādam sākās un beidzās politika, bet zinu ka kremlis un rusofili visus cilvekus dala pēc krāsām-kā jau bolsevikiem tas bija pieņemts


Mani praktiski neinteresē tas, ko šodienas Latvijā un arī pasaulē dēvē par politiku. Neinteresē intrigas, atsevišķi cilvēki, to vārdi un darbi. Es neesmu Radītājs, lai kādu tiesātu par tā darbiem vai lai mācītu kādam, kā dzīvot.

Atbildēt

V v

21.02.2023. 22:12

»

bet

Kriminālprocesā nav-toties Kriminālprocesa piemērošanas praksē ir. Ko nu


Piemērošanu sauc par faktisko rīcību. Par faktisko rīcību jurisprudencē maz runā. Pat advokātu eksāmenā faktiskās rīcības jēdziena noskaidrošana ir izplūdusi.

Tā, piemēram, atnāk Jaunzeme un Lūre, viss jau pa telefonu saskaņots - tēma tikai pieminēta. Stukāns dod akceptu un liek ziņot, kā veicas ar kratīšanām, lai gan aizliegts veikt faktisko rīcību - ziņot Stukānam.

Visi noziedzīgā grupā vienojas apmainīties ar informāciju pretēji likumam.

Bet tālāk? Kas notiek ar vīzēšanu lietā, kurā ir tikai “kaut kāds iesniegums, no kura knapi var izvilkt pamatojumu aizdomām”… to piemet kādam prokuroram uz galda un mutvārdos pasaka - dari!! Piemēram., izdarīsi, būs prēmija.. utt. Faktiskās rīcības. Korupcija. Neievērojot likumu. Tirgošanās.

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 22:08

»

bet

nav tik daudz no svara-kas ir Stukans: Zilais vai dzeltenais, cik daudz no svara-kā interesēs strādā. Tikai Kremlis un rusofili cilvekus dala pēc krāsām


Tikai Kremlis un rusofili? Krievijā homoseksuālisma propaganda ir aizliegta (par to pienākas administratīvais sods), bet homoseksuālisms ir dekriminalizēts jau sen. Arābu valstīs par to ir nāvessods. Sanāk, ka arābi ir megarusofili?

Atbildēt

bet

21.02.2023. 22:07

»

Astoņkājis

Piekrītu. Viss ir vienkārši. Atver likumu, ja aizmirsies. Bet politika nesākas tikai Kremlī, bet arī citviet


es nezinu kur kādam sākās un beidzās politika, bet zinu ka kremlis un rusofili visus cilvekus dala pēc krāsām-kā jau bolsevikiem tas bija pieņemts...

Atbildēt

bet

21.02.2023. 22:05

»

Astoņkājis

Piekrītu. Viss ir vienkārši. Atver likumu, ja aizmirsies. Bet politika nesākas tikai Kremlī, bet arī citviet


tev gan grūta galva: tev skaidri pateica, ka likums un tā piemērošana LV bieži ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas...

Atbildēt

Astoņkājis

21.02.2023. 22:02

»

bet

nav tik daudz no svara-kas ir Stukans: Zilais vai dzeltenais, cik daudz no svara-kā interesēs strādā. Tikai Kremlis un rusofili cilvekus dala pēc krāsām


Piekrītu. Viss ir vienkārši. Atver likumu, ja aizmirsies. Bet politika nesākas tikai Kremlī, bet arī citviet.

Atbildēt

bet

21.02.2023. 22:02

»

Astoņkājis

Tā tāda tukša spriedelēšana “po poņjaķijam”, nezinu, cik labāk to pateikt latviski


Kriminālprocesā nav-toties Kriminālprocesa piemērošanas praksē ir. Ko nu?

Atbildēt

Astoņkājis

21.02.2023. 22:00

»

Nu

Stukāns, varbūt, arī ir zilais, kaut gan neizskatās, bet zinot kā strādā šīs iestādes, un to nomenklatūru, Stukāna iesaiste ir apšaubāma. Ja Stukāns būtu iesaistīts, nebūtu šito 2 veceņu vizītes! Alimentāri Vatson! Kučinskis tur vispār "ņi pri čom", viņš ir, manuprāt, opozīcijā šitam cirkam, par Smiltēnu...


Tā tāda tukša spriedelēšana “po poņjaķijam”, nezinu, cik labāk to pateikt latviski.

Ir Kriminālprocesa likums un Stukāna procesuālām darbībām tam jāatbilst. Nav likumā terminu - bābas, kafija, kļavas lapas utt.

Atbildēt

XXL > bet

21.02.2023. 21:56

»

bet

Tur neko nevajag nomelnot: Tur vajag runāt tā, kā tas ir praksē


Mani vairāk interesē procesi, kas nosaka mūsu visu virzību “šurp vai turp”. 

Neredzu nekādu problēmu nevienam no mums tikties un pie kafijas tases vienkārši parunāties par dzīvi, ja tas abiem izrādīsies interesanti. Ja kādam no mums tas neliksies tā vērts, nu tad mēs gluži vienkārši “to nedarīsim”!

Ceru, ka saproti, ko domāju ar “to nedarīsim”, cienītais!

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 21:56

»

Astoņkājis

Tāpat vien nekas nenotiek, ja meklē noteiktu informāciju cita datu nesējos kā kompromātus pret Valstsgribi. Gan jau tur “riņķadancis ar levitāciju”- pagaidām levitē Ēlerte, Ašeradens, Stukāns un Jaunzeme. Pa pusei Kučinskis ar Smiltēnu. Kariņš vispār palīdis zem ledus, kura nav...


Stukāns, varbūt, arī ir zilais, kaut gan neizskatās, bet zinot kā strādā šīs iestādes, un to nomenklatūru, Stukāna iesaiste ir apšaubāma. Ja Stukāns būtu iesaistīts, nebūtu šito 2 veceņu vizītes! Alimentāri Vatson! Kučinskis tur vispār "ņi pri čom", viņš ir, manuprāt, opozīcijā šitam cirkam, par Smiltēnu gan nav viedokļa.

Atbildēt

Astoņkājis

21.02.2023. 21:49

»

Nu

Došanās uz Ģenproķeni bija vienkārši piesegšanās (ar kļavas lapu) manevrs. Lai var pateikt - "MĒS BIJĀM UN SASKAŅOJĀM". Jo ko gan ģenerālprokurors varēja darīt ar 2 bābām, kas atnāca un (es pieļauju) eksaltēti kaut ko stāstīja? Nepieņemt viņas viņš nevarēja, čina pietiekami augsta. Tas ka, visticamāk...


Tāpat vien nekas nenotiek, ja meklē noteiktu informāciju cita datu nesējos kā kompromātus pret Valstsgribi. Gan jau tur “riņķadancis ar levitāciju”- pagaidām levitē Ēlerte, Ašeradens, Stukāns un Jaunzeme. Pa pusei Kučinskis ar Smiltēnu. Kariņš vispār palīdis zem ledus, kura nav.

Atbildēt

bet

21.02.2023. 21:49

»

Astoņkājis

Ja nav argumentu, uzbrūk personīgi, mēģinot nomelnot


Tur neko nevajag nomelnot: Tur vajag runāt tā, kā tas ir praksē.

Atbildēt

redz

21.02.2023. 21:48

»

Hmm

Lapsa, kā parasti, ar iesniegumiem VID pārbaudīja Jaunzemes kompetences, jo Jaunzemei ir tendence “uz dullo nopludināt informāciju” pat TV intervijās...


iegūt amatus vēlās ļoti daudzi, bet ne visi tos iegūst. Jaunzemei ir gana stipri blati, tapēc ar tos amatus iegūst.

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 21:47

Jurča: CIk ilgi vēl gaidīsiet? Uz priekšu, ielās!

Atbildēt

Hmm

21.02.2023. 21:46

»

interesanti

Lapsa parasti rīkoja histērijas, ka Jaunzeme neziņojot viņam par katru aizturētu VID darbinieku saucot to par informācijas slēpšanu, bet tagad, upss, izrādās viņa to nemaz nedrīkstot zināt


Lapsa, kā parasti, ar iesniegumiem VID pārbaudīja Jaunzemes kompetences, jo Jaunzemei ir tendence “uz dullo nopludināt informāciju” pat TV intervijās.

Cik vispār viņai tās kompetences.. šķiet, ka vislielākais talants iegūt amatu, ko vēlas..

Vai ar kompromātu bagātību, kas atrodama VID informācijas sistēmās par jebkuru un jebkurā laikā? Tā ne vienam vien var galva no varassajūtas atteikties strādād saskaņā ar likumu!!!

Atbildēt

Nu

21.02.2023. 21:42

Došanās uz Ģenproķeni bija vienkārši piesegšanās (ar kļavas lapu) manevrs. Lai var pateikt - "MĒS BIJĀM UN SASKAŅOJĀM". Jo ko gan ģenerālprokurors varēja darīt ar 2 bābām, kas atnāca un (es pieļauju) eksaltēti kaut ko stāstīja? Nepieņemt viņas viņš nevarēja, čina pietiekami augsta. Tas ka, visticamāk, neko nesaprata un teica - nu ja jau jums ir pierādījumi tad darbojaties nenozīmē akceptu vai proķenes iesaisti šajās rebēs. Kanāda, piemēram, ir visdemokrātiskākā pasaules valsts, bet jebkurš noģībtu uz līdzenas vietas, ja uzzinātu kas patiesībā ir paslēpts zem tās karogā ievietotās kļavas lapas.

Atbildēt

bet

21.02.2023. 21:32

Ilze Jurča: Kam jums patiesība? Tā jums nepatiks: Patiesība irtāda ka Jūs pati esat blatmane, un amatus ieguvat ne zināšanu un spēju, bet blatu rezultātā.
Labāk ņemiet Lapšānu un Pudniku un trijata ejiet pie Saeimas dziesmas dziedāt.
Jūsu laikā VID ne par kapeiku nekas nebija labāks. Man Jūsu vietā būtu kauns muti vērt vaļā, bet Jums kā redzams tāda lieta kā kauns ir sveša.

Atbildēt

Astoņkājis

21.02.2023. 21:22

»

interesanti

Lapsa parasti rīkoja histērijas, ka Jaunzeme neziņojot viņam par katru aizturētu VID darbinieku saucot to par informācijas slēpšanu, bet tagad, upss, izrādās viņa to nemaz nedrīkstot zināt


Stukāns, cik publiski sniegta neoficiāla informācija, bieži esot realuzējis “izņēmuma gadījumus”, tos pat pats raksturojot kā “izņēmuma gadījumus”, neievērojot likumu. Ja huntas ģenerālprokurors to var atļauties.. mīlīši.. viņš rāda puemēru varas patvarībā un tad jau viņa paraugam sekoja Jaunzeme .. to citādi nevar raksturot, kā huntas organizēto noziedzību visos līmeņos, tostarp valsts politikas.

Atbildēt

interesanti

21.02.2023. 21:16

»

pati stulba

Tikai nianse- Kristīne Prusaka-Brinkmane nav ne kāda tiešā priekšniece… a Jaunzeme kriminālprocesā vispār nulle


Lapsa parasti rīkoja histērijas, ka Jaunzeme neziņojot viņam par katru aizturētu VID darbinieku saucot to par informācijas slēpšanu, bet tagad, upss, izrādās viņa to nemaz nedrīkstot zināt.

Atbildēt

Insider

21.02.2023. 21:10

»

fakts

Jurča ir reāli stulba! Uz visiem viņas jautājumiem atbildes var noskaidrot ne tikai bez kriminālprocesa, bet pat bez pārbaudes...


Likuma normu citāts vēl nenozīmē, ka VID šī norma bija iedzīvināta iekšējos normatīvajos aktos. Kā tam parasti jānotiek izmeklēšanas iestādēs. Visas Kristīnes, kas akli kāras uz izpildīgumu, riskē ar savu ādu, amatu un pat saulīti rūtiņās. Tāpēc jau tāds stresiņš rindās, jo kā runā izpildkristīne neesot bijusi izmeklētājas tiešā priekšniece un ar dokumentālu likumā noteikto pilnvaru iestiprināšu VID neesot pacenties, lai gadījumā ja kas, tad tiešām atbildība tikai izmeklētajam un viņa tiešajam izmeklēšanas priekšniekam. Tātad, kaut kādā brīdī būs kriminālprocesā jāskaidrojas, kāpēc bāzās ar norādījumiem izmeklētajam. Uz prokuratūru skrējējai direktorei vispār ir vērts stipri padomāt, jo viņai kriminālprocesā vispār nekādu pilnvaru nav. Secinājumus gaidīsim visi, jo ļoti interesanta Santa Barbara, un cerēsim, ka pēc neilgām pārdomām prokuratūra tomēr rosināt procesiņu, skatīs kurš ar kuru komunicējis, kurš kuram ko solījis vai devis, vai kurš ņēmis.
P.S. Plikais iesniegumiņš arī neesot bijis parasts, bet pat ļoti īpašs, ja reiz visām kristīnēm un direktrisēm tagad tāds viegls tremoriņš!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...