Vienotības ētikas uzraudzītāji apklust, jautāti par Kamparu un likuma prasībām
L. Lapsa13.04.2011.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
sandrababy20
17.10.2011. 22:17
([email protected])
Sveiki,
Kā jums klājas? ceru, ka labi un labāko veselību. Mans vārds ir Miss Sandra, es gribētu, lai jūs atbildētu man i ir svarīga lieta, lai disku ar jums.. Tiklīdz es dzirdēt no jums, es jums nosūtīsim mana bilde, un arī ļauj jums zināt vairāk par mani. Es ceru dzirdēt no jums drīz.
Aprūpe Miss Sandra.
([email protected])
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
( [email protected] )
Hello,
How are you? hope fine and in best of health. My name is Miss Sandra.,i will like you to reply me for i have an important thing to discus with you. As soon as i hear from you, i will send you my picture and also let you know more about me. I look forward to hear from you soon.
Care of Miss Sandra.
( [email protected] )
JBikse
16.04.2011. 15:03Tā jau ierēdņiem formāli piesienas par to sievu mantām. Sveicam jubilāru Vladimiru Vaškeviču ziedotvashkevicham.narod.ru !!!
Paija
14.04.2011. 20:21Druvietes kundze, Kamparu nevajag kā skolnieku aicināt, lai viņš VID-am iesniedz investora vārdu, uzvārdu, Kamparam tas pasam jādara likuma vārdā.
Kampars baidās atklāt naudas devēja vardu, jo tad viņam būs vēl lielākas skaidrošanās un sekas.
alias
14.04.2011. 20:06Ja tikpat stulbi būtu iekritis kāds no ZZS, TP, SC vai LP, Vienot'ba būtu pirmā, kas pilnā balsī bļautu, ka ne tikai jāatkāpjas, bet arī vēl publiski jāpakar. Par cik iekritis ir Vienotības kadrs, tad ētika tiek pielāgota situācijai.
Sveilo
14.04.2011. 19:21Cik muļķīgi izskatās V ētiķes, kas pašās nepārzina likuma prasības, neiedomājas pat pajautāt ne VID, ne KNAB, bet pilnām mutēm daudzina, ka Kampars ir Dievs zemes virsū.. Tukša salmu kulšana un ļļļļõõõõõõõõõti zema līmeņa intelekts. Nožēlojami..
joske
14.04.2011. 16:15Ņevri jevrej!*
Nemelo ēbrejpuika.
Naudu jāskaita ar diviem pirkstiem, bet latviešu kļūda grib skaitīt ar abām rokām!
Ostaps
14.04.2011. 16:11Kā var nemuhļīt! Kā partijai mums savi muhļītāji ir jāaizstāv, jo nav daudz cilvēku kas var tā muhļīt!
vilis
14.04.2011. 16:09Vienotība brien to pašu purvu kuru TP...melot un izlocīties,tas nekur pasaulē nav pieņemams..tikai pie mums šādi ministriņi..nu atkāpies taču reiz..riebjas klausīties,esi taču vecis!!!!
ziepe
14.04.2011. 14:25Vienotības un tās ētikas komisijas rīcība ir vienkārši nožēlojama,jo visiem ir skaidrs Kampars ir apzināti rupji pārkāpis virkni normatīvo aktu,nemaz nerunājot par morāles un ētikas normām.To ļoti labi saprot arī ētikas komisijas locekļi,jo viņi jau tik dumji nav.Viņi ir liekuļi!
ziepe
14.04.2011. 14:23Vienotības un tās ētikas komisijas rīcība ir vienkārši nožēlojama,jo visiem ir skaidrs Kampars ir apzināti rupji pārkāpis virkni normatīvo aktu,nemaz nerunājot par morāles un ētikas normām.To ļoti labi saprot arī ētikas komisijas locekļi,jo viņi jau tik dumji nav.Viņi ir liekuļi!
hmm
14.04.2011. 13:39Kā man patika Vienotības pārstāves Ētikas komisijā komententārs par Kamparu raidījumā 'Kas notiek Latvijā'.
Viņa ar pārmetuma izteiksmi sejā teica - 'Nu kā tā var runāt', tāds smiekls uznāca šito dzirdot. Ar šo teikumu viņa pateica pilnīgi visu par Vienotības un Ētikas komisijas viedokli šajā jautājumā.
alibi
14.04.2011. 12:37Piekrītu Ētikas komisijas nostādnēm - stulbums nav neētisks. Neētiski ir likt stulbenim taisnoties, ka viņš nav stulbs. Liepiņas atreferējumā (Domburšovs) Kampara sacītais skanēja apmēram šādi: Man ir neskaidri darījumi, bet es ar to lepojos. Tāpēc arī tos uzrādīju deklarācijā. Esmu godīgs.
kamps ar
14.04.2011. 12:11Cilvēka uzvārds pasaka priekšā: Kampars - Kamps ar! Lai dzīvo kampējs!
Lauku balss
14.04.2011. 12:00Vot tas tik ir numurs - 35000 esot grāmatvedības problēma. Nezinu kā citiem šeit komentējošiem, man tā ir liela summa, ļoti liela. Kamparam tikai sīkums. Nu jā, tā jau tas bija gaidāms.
Cūkas pretīgie, ienīstu šo neliešu varzu no visas sirds.
Speciāli to nu ja
14.04.2011. 11:42Ak, Dievs! Mēģināšu paskaidrot uz pirkstiem :) Kāds sakars manam jautājumam ar Kampara firmeli? Es jautāju kur viņš raus naudu, ko atdot, ja "investors" pārdomās pirkt to bodīti? Takš pats visur stāsta, ka tā esot drošības nauda un pašlaik "investors" pētot kāda tā firmele ir. Bet, redz, tā saucamo drošības naudu Kampars jau ir pamanījies notriekt.
nu ja - Speciāli
14.04.2011. 11:26Par pēdējo jautājumu - varbūt Jūs esat auditors Kampara firmai, kas zin specifiskas nianses, bet es neesmu. Tādēļ, bez attiecīgas iedziļināšanas, nesākšu mētāties ar secinājumiem balstoties uz visai mazu un selektīvu informācijas bāzi.
Ja vēlaties virtuāli un paštaisni pievienoties tam baram, kas virtuāli atspārda kārtējo politiķi - tā ir Jūsu izvēle. Es pirms tam mēģināšu saprast kopējo situāciju un ne tikai kontekstā ar pārdesmit tūkstošiem latu. Ir skaidrs, ka Kampars atbild par nozarēm, kur saduras desmitu un simtu miljonu intereses. Un šai gadījumā ir tikai sagaidāms, ka viņam uzbruks par ko vien varēs atrast. Te ir jāskatās arī kas to dara un kāpēc.
nu ja - Pietiek.com
14.04.2011. 11:192011.gada 12.dec. pietiek.com Lato Lapsa rakstīja: „Kampars izrādījās sliktāk sagatavojies sarunai nekā Putins. Kampars ierosināja, kā būtu, ja cenu piesaistītu biržas cenai, uz ko Putins uzreiz atbildēja - labi, no 1.janvāra,” sarunas norisi Pietiek atstāstīja gāzes kompānijas Itera Latvija vadītājs Juris Savickis.
--------------
Tas bija vienīgais sarunas atšifrētais avots. Jautājums pietiek.com - Savicki bija klāt sarunā vai nebija? Jā vai nē? Vai Savickis šai kontekstā ir ieinteresētā puse vai nav? Vai līdz ar to viņu var uzskatīt par objektīvu liecinieku, ziņu avotu?
Līdzīgi es varētu kādā mēdija izplatīt ziņas, ka Lato Lapsa ir piedāvājas iebērt Polpota pelnus savu kaķu kastītēs un piedāvājis politisko patvērumu 5 no 7 Kaddafi bērniem, bet Latvijas diplomāti šo lietu ir veiksmīgi nogludinājuši. Atsaucoties uz anonīmiem avotiem un kādu vīru, kas visu zinu, bet pats nav bijis klāt.
Tāpat Pietiek.com skaidri apzinās, ka Kampara gadījumā nevar runāt par korupcijas riskiem, jo summas ir vienkārši neadekvātas līmenim. Var viņam pārmest neuzmanību, nepārdomātu rīcību, neveiklību, bet nevis apzināti radīt aizdomas par ļaunprātību pret valsti, sabiedrību un tās interesēm.
Es pilnībā piekrītu un pievienojos Lapsam, pietiek.com pozīcijai, piemēram, Mūrnieces, Kristovska un tās pašas VVF saistībā. Tur ir vairāk pamata. Kampars pašreizējā situācijā ir pamests viens pats kaujas laukā, tai skaitā no Vienotības puses. Tāpat nav noliedzams, ka viņš nav vairījies no konfrontācijas ar to pašu Lembergu, Fliku.
Kampara gadījums šoreiz nudien nedod melnbalti paštaisnai pozai kādā nostājies pietiek.com
P.S. Man nav intereses aizstāvēt ne Kamparu, ne Vienotību - sk.augstāk attieksmi pret Mūrnieci, Kristovski & Co. Arī Druviete sevi ir apliecinājusi kā liekule un jau krietni agrāk.
Speciāli to nu ja
14.04.2011. 11:19Jūs neatbildējāt uz jautājumu, kas ir pēdējā rindkopā :) Bet, laikam jau velti gaidīt. Kā savulaik teica Einārs - ko nesaprotam, svītrojam :)
TO nu ja
14.04.2011. 10:37Cienītais lasītāj,
Jūsu rakstītais ir tik interesants un intriģējošs, ka varbūt izstāstīsiet arī citiem - kā tad tieši PIETIEK ir pieķerts, kaut ko nejauku un nepatiesu par Kampara kungu izplatot? Jeb varbūt tomēr bija nedaudz citādi - Kampara kunga dumjo izrunāšanos pie Putina, kas Latvijai varēja maksāt tik dārgi, diplomātiem izdevās nogludināt?:)
Ar cieņu,
PIETIEK
nu ja - Speciāli
14.04.2011. 10:34"Ja Kampars sava stulbuma pēc būtu sarakstījis neatbilstības 350 K apmērā..."
-------------
Vai ir parakstījis? Jā vai Nē?! Spēlēties ar pieņēmumiem var līdz bezgalībai. Tomēr pieturēsimies pie faktiem.
Tāpat kā pie fakta, ka pietiek.com jau vienreiz ir pieķerts apzināti sagrozītas, nepārbaudītas informācijas izplatīšanā, kas diskreditējusi Kamparu. Tas noticis Krievijas energouzņēmuma pārstāvja, eksčekista Savicka interesēs. Vai tas Jums neliek domāt par to kas šobrīd patiesībā notiek.
Speciāli to nu ja
14.04.2011. 10:21"Ja ir runa par 35 tkst. Ls, tad tā ir drīzāk grāmatvedības problēma..."
Šis gan ir ģeniāli! Tipiski Vienotības garā :) Ja Kampars sava stulbuma pēc būtu sarakstījis neatbilstības 350 K apmērā, tad jau droši vien "grāmatvedības problēma" sāktos pārsniedzot šo summu :)
Atļaujiet pajautāt - ja tic Kampara pasaciņām par drošības naudu, tad ko tad viņš darīs, ja "investors" beigās pārdomās pirkt viņa dižo firmeli? Kur tad raus "grāmatvedības problēmas" robežās norādīto summu, ja jau paspējis to notriekt? Varbūt sieva vēl kaut ko izvilks no zeķes?
nu ja
14.04.2011. 09:48"Nevienu brīdi nav bijusi diskusija par summām, jo 35 tūkstošu vietā 350 tūkstoši vai 3,5 miljoni neko nemainītu."
--------------
Tā ir paštaisna demagoģija. Ja ekonomikas ministram būtu neskaidri darījumi 350 000 vai 3,5 mil Ls apmērā, tad būtu skaidrs pamats aizdomām par korupciju.
Ja ir runa par 35 tkst. Ls, tad tā ir drīzāk grāmatvedības problēma. Un tas pavisam nav viens un tas pats.
Tāpat visu šo skandālu nevar un nedrīkst apskatīt ārpus konteksta, ka pietiek.com jau vienreiz ir mēģinājis uzbrukt ekonomikas ministram, acīmredzami, piespēlējot ļoti apšaubāmai personai, kas ir tieši ieinteresēta ievainot mūsu valsts ekonomiku - Krievijas Itera/Gazprom pārstāvim, eksčekistam Savickim.
Šai kontekstā pietiek.com nav uzskatāms par neitrālu mēdiju. Viņi ir sasmērējuši savu reputāciju izplatot nepārbaudītas ziņas no apšaubāma avota.
Ja runājam par valsts energoneatkarību, tad ir runa par daudziem desmitiem un simtiem miljonu latu. Un šai kontekstā ir izdevīgi "aizšaut" vienu ministru, kurš pārāk spītīgi turas tam pretī.
Un kā jau teicu ne tikai Savickim vien. Kampars bija arī tas, kurš izvilka dienasgaismā AirBaltic Flika afēru un atļāvās runāt pretī Lembergam.
Tās visas ir daudzu miljonu lietas. Un vai tagad mēs turpināsim šauri skatīties uz 35 tkst. Ls.?
grāmatvede
14.04.2011. 09:43Jāņem vērā, ka ekonomikas ministrs Kampars pārkāpis ne tikai kārtību, kādā jāaizpilda valsts amatpersonas deklarācijas. Viņš ir pārkāpis arī citu normatīvo aktu: likumu par iedzīvotāju ienākuma nodokli! Ja persona saņem ienākumu par kapitāldaļu pārdošanu, darījums jādeklarē līdz nākošā mēneša 15.datumam un pēc tam 15 dienu laikā jāsamaksā nodoklis par ienākumu no kapitāla. Tas, manuprāt, ir svarīgāk par amatpersonas deklarāciju! Kur varbūt arī tiešām nebūtu liela starpība, kurā daļā ierakstīts fiziskās personas - darījuma partnera - vārds un uzvārds.
Arnis
14.04.2011. 09:42Mēnesis ir pietiekami ilgs laiks , lai galus attiecīgās konsultāciju firmās saveidotu...
Kas attiecas uz I. Druvietes teikto, ir vairāk nekā nesaprotami, kā pašu partijas biedri ar visām ētikas komisijām aizstāv savējo, tai pat laikā būtu kāds no citas partijas, tiktu nobļauts ar visām delnām . Bet, tagad , kad delnai pašu pārstāvji saeimā , kapa klusums.Kā vārna vārnai acīs knābs ?
No I.Druvietes
14.04.2011. 09:26Pārpublicēju savu atbildi: Labrīt! Pirmām kārtām vēlos paskaidrot, ka nemēdzu izvairīties no atbildēm vai komentāriem - arī uz visiem man līdz šim uzdotajiem pietiek.com
jautājumiem esmu atbildējusi. Tiesa gan, ka ne vienmēr to varu izdarīt nekavējoties, jo gluži vienkārši atrodos sēdēs vai citos pasākumos, kur man nav pieejas e-pastam. Arī vakar mājās atgriezos tik vēlu, ka atbildēt uz e-pastiem izlēmu rīt, t.i., šodien.
Par būtību - savu iepriekšējo atbildi varu papildināt ar norādi par iespēju mēneša laikā papildināt vai precizēt VAD sniegtās ziņas. Aicināšu A.Kamparu attiecīgās ziņas sniegt ne tikai nepubliskojamā, bet arī publiskojamā daļā.
Ar cieņu Ina Druviete
vilis
14.04.2011. 09:03Eka derētu iesēdināt uz pāris gadiem par ļaunprātīgi nepatiesu ziņu sniegšanu VIDam.
Ojārs to nu ja
14.04.2011. 08:31Tu atkal mēģini diskusiju aizvirzīt projām no tēmas. Un tēma ir Vienotības ētika.
Nevienu brīdi nav bijusi diskusija par summām, jo 35 tūkstošu vietā 350 tūkstoši vai 3,5 miljoni neko nemainītu. Jo Kampars melo un taisnojas, bet ētikas komisija laipo, apvienības vadība piesedz.
Un tie visi ir cilvēki, kuru galvenais, ja ne vienīgais uzstādījums ienākot politikā bija godīgums - pretnostatījums visiem pārējiem politiķiem, kuri esot meļi, zagļi, blēži un korumpanti. Taču šis gadījums ar Kampara deklarāciju nepārprotami parāda, ka ne tikai Kampars pats nav balts un pūkains, bet arī pārsteidzošā kārtā vēl vesela virkne Vienotības vadošo politiķu Āboltiņu un Dombrovski ieskaitot pamanās Kampara pamestajā pļekā iekāpt. Un izskatās, ka viņiem šī situācija nemaz nerūp, jo viņi paši, laikam, ir nedaudz apaukstējušies un tāpēc smaciņu nejūt, bet bradājot pa Kampara pļeku kājām silti...
Janka
14.04.2011. 07:29Ko jūs satraucaties, "vienotības" ētikas komisija kārtējo reizi tikai apliecināja, ka Kampars rīkojas pilnīgi atbilstoši "vienotības" ētikai, kur melošana ir atbalstāma lieta...
nu ja
14.04.2011. 05:04A vārdu sakot, tas, ko es gribu teikt: "mūsējie" var visādus muļķīgus likumus arī neievērot, un nevienam nav tiesību viņiem kaut ko pārmest. Mūsējie zog un melo mazāk - tas ir fakts!
nu ja
14.04.2011. 00:26Vai Žurnālistu ētika padome izsauca un izvērtēja pietiek.lv rīcību, kad viņi nepatiesi apvainoja Kamparu par sarunām ar Putinu? Lapsas skaidri zināja, ka informācijas avots ir galēji neuzticams - bijušais čekists Savickis, kurš konkrētajā sarunā nebija klāt. Tai pašā laikā bija labi zināms, ka viņš pārstāv Kamparam un Latvijai naidīgu nometni - Gazprom un Krieviju. Līdz ar to būdams tieši ieinteresēts diskreditēt ekonomikas ministru, kurš cīnās pār Latvijas energoatkarības samazināšanu.
Tas ir tas konteksts kādā mēs varam vērtēt pietiek.lv nerimstošos uzbrukumus Kampram par naudas summām, kas nav salīdzināmas pat ar pusi no Savicka automašīnas cenu.
Teikt, ka Kamparam pārmestas summas ir vērtējamas no korpucijas viedokļa, nozīmē, ka Lapsam nav absolūti ne mazākas sajēgas par īstajām korupcijas summām šai līmenī. Te ir runa nevis par pārkāpumiem, bet gan par grāmatavedības kļūdām. Ir maldīgi iedomāties, ka pietiek.lv to nesaprot. Saprot un kā vēl saprot. Bet šobrīd ir svarīgi "dašaut" Savickim Itera/Gazprom neērt ministru. Arī Flikam un Lembergam neērto ministru.
Uz priekšu Lapsa un pārējie liekulīgi šakāļi.
Omite
13.04.2011. 23:22Es varu iedomnāties, kā "labie un godīgie" politiķī īdētu un maurotu, ja Kapariņa vietā būtu Kalvītis. Vaimandieniņ...
Heino
13.04.2011. 23:21Lasu un brīnos par vienu - ka Viņķele tikusi ievēlēta par Ētikas komisijas locekli. Viņķele un ētika ir vienkārši praktiski nesavienojamas lietas. Cilvēks, kuram nekas nekad nav bijis svēts, kura princips vienmēr ir bijis - mērķis attaisno līdzekļus. Vai tiešām tai Vienotībā ir tik zema cilvēcisko kvalitāšu izšķirtspēja? Vai arī Viņķeles uzdevums ir kontrolēt pilnīgi visus procesus VIENOTĪBĀ UN VALSTĪ, tāpēc jebkurš stratēģiskās ietekmes amats tiek panākts ar jebkuriem līdzekļiem?
Paija
13.04.2011. 23:00Lapsas k-gam,
ja Jūs būtu jautājis par šo Guntim Bērziņam, kurš vēl nesen, šogad martā , kā rakstīja prese, bija Jaunā Laika Ētikas komisijas priekšsēdētājs, tad, domājams, būtu saņēmis godīgāku atbildi. Bet varbūt es kļūdos.
Paija
13.04.2011. 22:20Necienījamā I.Druviete , L.Liepiņa un V.Lokenbah un citi Kampara piesedzēji!
Amatpersonas deklarācijas PUBLICĒJAMĀ daļa skaidri pieprasa uzrādīt " visus iepriekšējā gadā gūtos ienakumus- darba algu, piemaksas pie darba algas, prēmijas, honorārus, ienākumus no saimnieciskās un komercdarbības, apdrošināšanas izmaksas, kompensācijas, ienākumus no kustamās un nekustamās mantas realizācijas un nomas (īres), laimestus un dividendes, mantojumus, dāvinājumus un citus ienākumus."
Publicējamās deklarācijā ir speciāla AILE - "Ienākuma gūšanas vieta (avots) - juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas Nr komercreģistrā un juridiskā adrtese; FIZISKĀS PERSONAS VĀRDS UN UZVĀRDS."
Tā kā nevajag, Kampar un pseidoaizstāvji : publicējamā deklarācijas daļa prasa norādīt ienākuma gūšanas avota -fiziskās personas vārdu un uzvārdu.
Atšķirība starp publicējamo un nepublicējamo deklarācijas daļu ir tikai tāda, ka nepublicējamā deklarācijas daļā tiek prasīts arī fiziskās personas PERSONAS KODS.
Jūs ,Kampar , esat melis, jo jūs publicējamā daļā neesat ierakstījis vārdu un uzvārdu, nepubliskojams ir tikai naudas devēja personas kods, ks atspoguļojas deklarācijas nepublicējamā daļā.
Bet, diemžēl, ja žurnālists būtu izprintējis no VID datu bāzes deklarācijas veidlapu, tad viņš varētu redzēt, ka atšķirība ir tikai personas kodā starp publicējamo un nepublicējamo deklarācijas daļu un tad žurnālists varētu melīgajiem politiķiem uzdot daudz skaudrāku un iznīcinošāku jautājumu.
Melo ne tikai Kampars, bet arī " ētikas komisijas" locekļi. Kauns !
juris
13.04.2011. 22:19Liekulīgas bābas, ļoti raksturīgi šim grupējumam, ko mēdz nezin kāpēc dēvēt par vienotību.
Ojārs
13.04.2011. 21:42Mani pilnīgi uzjautrina tas, cik gan tuvredzīgi šie Vienotības civēciņi uzvedas. Par Kamparu skaidrs - viņš nesaprot, ka atzīstot savas kļūdas, viņš pasargātu Vienotību un savu partiju. Taču Vienotība... Tas taču ir tik acīmredzams, ka šāda savējo aistāvēšana par katru cenu un pat par spīti veselajam saprātam nenāk par labu ne Vienotībai ne arī pašam Kamparam. Ar šādu stratēģiju zaudē visi iesaistītie. Un, jo ilgāk tas turpinās, jo vairāk viņi visi zaudē. Diskreditē sevi neatgriezeniski.
ha
13.04.2011. 21:28Un ko - kāds gaidīja, ka šīs vārnas varētu savējai acī ieknābt? Tak nemūžam. Likumi? Noteikumi? Viņiem tak nospļauties.