Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
nelatvietis
11.12.2010. 20:06Nesen Latvija bija pasules naba, a kas mainijas?
Mazi u melni palikuši? Saprotat vienu reiri kas esat un cik maksajat!
Alias
04.12.2010. 20:29Pēdējais laiks "ieraudzīt",kas notiek pašu mājās!
Paldies par darbu -Pietiek!
hohejfans - Jankam
04.12.2010. 15:32Nu gan nepiekrītu. Latvija ķermeņa formām un svaram ir vistiešākais sakars ar to, ko un kur ķerminis apgrozās. Paskatiet kā Lembergs notievēja kamēr to sprādzi ap kaklu nēsāja, Lavents un tas otrs - universitātes specs, Laventa kompanjons. Paskatiet uz Jūrmalas Hlevicki - nu jau kļuvis topmodeļa formā. Un ieskatiet Šleseru, Šķēles pārvērtības, tāpat veterinārs Veldre pēc kautiņa ar vietējo bomzi kļuvis slaids kā lazdas stiebrs. Tā ka Lato Lapsa lieto vārdus ļoti pareizi un atbilstoši.
hohejfans
04.12.2010. 15:23Man patīk Lato Lapsas piegājiens. Viņš tiešām visai skaidri norāda uz vietu, kāda būtu patiesībā ieņemama veselai virknei ( iespējams - visiem ) par baigiem politiķiem sevi uzskatošiem ļautiņiem. Pie kam Lato to vietu ierāda ar pašu pajoliņu vārdiem un darbiem. Tas, manuprāt, ir meistarīgi. Novēlu Lato turpināt tieši tāpat... Lai veicas!!!
Aigars
04.12.2010. 12:47Vienīgi sulbi, ka wikileaks galvenais sponsors ir Džordžs Soros.
Atklātībā un informācija tik un tā uzvarēs melus, korupciju, karus, varturus...
Aigars
04.12.2010. 12:45tvnet delfi un apollo propaganda ir mirusi
Tāpat kā dienas un "netakarīgās"
__
Tā turēt... cerams, ka nonogriezīs internetu - tas ir pēdējais līdzeklis, jo visus nogalināt un salikt cietumos vairs nevar.
LLabi
03.12.2010. 15:03WikiLīķis rullē! Beidzot studentiem ir ko lasīt. Tā turpināt! Par visiem laikiem un visām valstīm un eļļasgarhiem!!! http://46.59.1.2/
Viedais
02.12.2010. 20:36Super raksts, Lato žetons! Sen nebiju tā smējies par lielisko valodu ;) - 'apaļvaigainais domātājs', 'guldzēja' utt.. :)))
Medenis
02.12.2010. 15:55Būtu mana vara, ieviestu vienu nepolitkorektu topu - vēstniecību. Kā izturas pret apmeklētājiem, cik šiverīgi vai bezatbildīgi, kaut ko paskaidro vai vienkārši "atšuj"? Un tamlīdzīgi.
Vienai vēstniecībai ieliktu plusiņu. Reiz nebija ko darīt, piezvanīju uz vienas Eiropas valsts vēstniecību un apprasījoo, vai vēstnieks spēlē bridžu. Spēlējot. Vai negrib ar vietējo uzšpīlēt? Gribot. Rāvām viņa rezidencē 14 stundas no vietas. Protama lieta, ka tusiņa ietvaros viņš mani izprašņāja par Latvijā notiekošo. Protams, ka pēc tam ziņoja uz savu valsti. Bet ir atšķrība - izmantot tā saucamo analītiķu murgus vai aprunāties ar reālu cilvēku. Man ir aizdomas, ka, piemēram, ASV vēstniece nekad nav runājusi ar zemnieku, strādnieku vai bezdarbnieku. Spēlē savas diplomātiskās, no sociālās relitātes atrautās spēlītes.
Un gribētu, lai tāds tops būtu arī citās valstīs. Lai novērtē tos nūsu vēstniekus & Co. Sakarīgi cilvēki vai aroganti uzpūteņi?
Mirla
02.12.2010. 15:32Un kā gan viens tirliņš tiek pie miljoniem aizsargātu dokumentu???
Vai varbūt vienkārši ir pienācis laiks izspēlēt kārtējo terorisma teātri, šoreiz: e-terorisma.
Un brīvas rokas desmitkāršot cenzūru un kontroli pār internetu?
apaļvaigainais domātājs
02.12.2010. 14:53tāpat viss notiks tā, kā mēs ar solču un lindu nolemsim, pidirallālā
reālais
02.12.2010. 14:51Nav skaidrs īsti,par ko autors cepās? Latvija tikai tad izdzīvos,ja tā manevrēs uz lielvaru pretrunām un centīsies to izmantot savā labā! Lielvaras,tai skaitā ASV ,mūs ir pietiekoši daudz reižu pārdevušas viena otrai. Mums vēl ir par maz? Mēs esam pārliecināti,ka tik tiešām nepienāk laiki,kad tādi neformāli zvani var izglābt mūsu valats suverenitāti? Ja ari kādam mūsu biznesmenim kāds ārzemju diplomāts ir zvanījis,NU UN TAD ? Domāju,ka šādu neformālu kontaktu katru dienu ir simtiem! Labāk padomāsim par to,kur var novest valsti un pasauli sorosīdi,kas Gruzijas gadijumā plnīgi kontrolē Saakašvilli un tā valdību !
mirlais > klusais
02.12.2010. 14:02Nu bet tādi žurnālisti ir visā pasaulē. Varbūt ne tik iznīcinoši un tieši, bet ir kaut vai tas pats "The Economist", kurā autori uzraksta dziļi paskaidrojošus rakstus un tur neviens neko nespēj iebilst. Protams, ka vienmēr tas būs neērti tiem, kuri skaļi propogandē vienu, bet praksē notiek kas cits.
Intelekts
02.12.2010. 12:59 Wikileaks ir Internet izglītotās tautas pretpasākums pret valdības vīru muldēšanu visā pasaulē: cietēji būs visi politiskie vadoņi: gan latvijas, gan amarikānu, gan krievu, gan musuļmāņu. Wikileaks publicē dokumentus, kurus caur Internet var izlasīt, novērtēt un nokomentēt iebkurš cilvēks. Dokumentos informācija var būt kļūdaina, bet tie ir dokumenti, ar saviem zināmiem autoriem, kas atbild par dokumentu saturu.
Tas ir Internet laikmeta jauns fenomens, kad plašs cilvēku slānis, kuri pārvalda Internetu un kuri ir spējīgi domāt neatkarīgi, ir dabūjuši piekļuvi pie slepenās informācijas, kas agrāk bija pieējama tikai pasaules politiskai elitei. Sekas ir grūti prognozējamas
klusais
02.12.2010. 11:27Man patika stāsts ,kuru man kāds tuvu stāvošs politikas šūpolēm cilvis par Wikileaks šefu izteicās,ka tas praktiski ir tāds pats tipāžs kā Lato, tikai ar lielāku un dziļāku lidojumu. Un visa tā Wiki lieta pa lielam ir cīņa par varu pašā USA , kur tiek pielietotas jaunas, agrāk neizmantotas metodes. Tā ,ka esam ierauti vienkāršā spēlē, kur zēni spēlē, bet ar stipri lielām likmēm.
Lūks
02.12.2010. 11:27
Jeņķi patrenē muskuļus, lai izzistu no kongresa kaoeiku. Bet mēs te šumējamies. Kas pateiks, kāds noslēpums te atklāts?
paija
02.12.2010. 11:23maijai. Taisnība,ka padomju laikā man viss likās skaidraks,tikai pretēji tam kā Tu domā. PSRS bija ļaunuma imperija,bet ASV un rietumu demokratija likās ideāls ,uz ko tiekties. Tagad par daudz ko vairāk jāšaubās un ticības ideāliem palicis mazāk
Zi
02.12.2010. 11:20
Paijai, kas rakstījusi 08,38 daudz taisnības. Mūsu valstī ir daudz sakarīgu cilvēku, ko pat vakar 100 pantā varēja manīt un, godīgi sakot, par to pat prieks. Tiešām negaidīju, ka runājošie saprot, ka vēstnieku atskaites ir visai formāls papīrs ar savu savu stilu un zināšanu, ka tas var nokļūt publiskā vidē. Raksta pēdējais teikums patika. Pa ģelu!
doma
02.12.2010. 11:17Pilnīgi piekrītu autoram! Apaļvaidzis liekas darīs visu,lai protams šie materiāli nenonāktu tautas aplūkošanai(nu tikai tos,kur var a...rst konkurentus.Jo tie pārējie- izskatās,ka varētu daudzus vienotos ar dubļiem aptašķīt.
portvīns
02.12.2010. 11:09Kāpēc ārlietu ministrs lai runātu?Viņš ir ksenofobs un kliba pīle.
Dūja
02.12.2010. 11:04Man bija tas pats jautājums, kas Jurim. Iespējams, "valsts galvenais diplomāts" izmanto tiesības paklusēt. Graujošā paziņojumā viņš "with amusement" varētu pieminēt, kā ASV glabā savus noslēpumus:)
vilis
02.12.2010. 10:56Vienmēr uzdodu jautājumu,kam tas izdevīgi?ASV.Viņi arī visvairāk plusus iegūst no šīs jezgas.Parāda kā strādā viņu diplomātiskais dienests.Un ne slikti.Kā teica Ojārs Kalniņš - mūsu diplomātiem tas ir kā paraugs,kā jāstrādā un jāraksta atskaites.
Juris
02.12.2010. 10:51Ļoti labi, ka par šo jautājumu ir runājuši Ministru prezidents, Aizsardzības ministrs, Tieslietu ministrs. Bet ko saka mūsu Ārlietu ministrs? Nekādi komentāri pagaidām nav dzirdēti no mūsu galvenā ārpolitikas resursa. Iespējams ministrs ļoti diplomātiski patlaban to situāciju pēta un nāks ar graujošu paziņojumu, iespējams mums Ārlietu ministra vispār nav.
Jankam
02.12.2010. 10:41Bet kāpēc tas tā ir, ka Amerikā Obama strādā un paliek aizvien tievāks un tievāks, toties pie mums Mūrniece, Dombrovskis un citi it kā strādā, bet paliek tikai tuklāki un tuklāki? PIETIEK varētu papētīt.
Janka
02.12.2010. 10:34Labs raksts, taču man ir iebildumi pret L.Lapsas dažiem izmantotajiem izteicieniem. Nu nevajag apsaukāt Dombrovski par apaļvaigaino un lietot tamlīdzīgus apzīmējumus, runājot par citiem cilvēkiem. Galu galā Dombrovska vaigu apaļumam vai neapaļumam nav pilnīgi nekāda sakara ar to, ko viņš domā un ko saka. Es saprotu, ka, lai pastiprinātu savu vārdu efektu, mēs mēdzam norādīt uz kāda cilvēka anatomiskajām vai mentālajām īpašībām, taču vai to vajag? Sanāk tāda sētas puišeļu apsaukāšanās.
paijai - maija
02.12.2010. 09:49Jā, tādiem kā jūs padomju laikā gan bija labie laiki - viss bija skaidrs, kas labi un kas slikti, apskatījās no rīta Pravdas ievadrakstā - un uz priekšu, par pareizā komunisma uzvaru!
paija
02.12.2010. 09:38Nu un ko tad Lapsa konkreti iesaka- atcelt spiegošanu,stucīsanu, atklat visus noslēpumus? Atklat spiegu un izlūku vardus,kas iefiltreti teroristu un noziedznieku organizacijas? Diezgan naivi un stulbi. Jā, nu labo vardā jau laikam drīkstetu būt spiegi un zinu vaksana. LapsAM un Wiki tak drīkst stučīt un piegadat materiālus,jo viņi tos publices labo un atklatības vardā Tikai,kas to noteiks ,kas ir labie . Par Grūtupa sarunu publicēsanu var teikt,ka mērķis attaisno līdzekļus- nelikumīgu noklausīšanos,bet kur robeza. Jaunalksnes sarunu publicesana un sekojoša sūdzešanas,lai ieriebtu viņai, man likas zemiskuma kalngals. Tapat var teikt par valstu noslēpumiem . Tikai nezin,kurš noteiks , kuras tas labas valstis un labie mērķi. ļaunuma imperijas- Krievija un ASV jau nu neatteiksies no spiegošanas un melošanas,.
Attiecībā par ASV zinojumiem par Latviju, tad nekā pagaidām tur nav,ko nevaretu saceret kads vietejais zurnalists un ko nezinatu tauta.Varetu jau pieprasīt ,lai vestniecība savu ziņojumu kopijas nosūta Latvijas presei,tikai,ja tur vairāk nekā nebūs, diez vai tas būs interesanti. Latvijas politiķu izteikumi nav diez cik gudri ,tur vispar nebija ko komentet ,bet nu Lapsas spēju no nekā radīt iemeslu izvemt žulti un naidu var apbrīnot.
Peka
02.12.2010. 09:08Vai gan kādreiz bijušas šaubas par to, ka oficiāli arhīvētās un vēsturniekiem un pētniekiem pieejamās un pētāmās dokumentu kaudzes ir tikai aisberga virsējā, pie tam ne tā būtiskākā daļa??
meistarsmaris
02.12.2010. 09:04Ļoti ceru, ka "PIETIEK" spēs aizķert patiesības dzīpariņu no WikiLeak informācijas par Latvijas iekļaušanos Eiropas apskāvienos. par manipulācijām ar balsu skaitīšanu šajā sakarā. par prokurora piekušināšanu, kad galvenais balsu skaitītājs sevi pašprēmēja, lai vieglāk būtu turēt mēli aiz zobiem un šajā sakarā gandrīz visus galus ūdenī sagrūstu.
uztraukums
02.12.2010. 06:38uztraukums ir tikai valdosajai asv elites klikei un to pakalpiniem.parejiem prieks un atziniba par Wikileaks darbibu.
uztraukums
02.12.2010. 06:38uztraukums ir tikai valdosajai asv elites klikei un to pakalpiniem.parejiem prieks un atziniba par Wikileaks darbibu.
nosauksim lietas istajos vardos
02.12.2010. 06:36patiess raksts,bet vai no ta kas mainisies.vai varturi samazinas savas melu privilegijas un finansiala atalgojuma apmerus?bet process vispasaules revolucijai ir sakts un tas ir labi.brivibu Wikileaks.
g
02.12.2010. 03:19tas wikileaks ir kādam ļoti vakadzīgs! tikai pēdējais naivulis var ticēt ka viņš ir "neatkarīgs"
Paldies!
01.12.2010. 23:58Paldies L.Lapsas kungam par drosmi nosaukt lietas īstajos vārdos un jaunos no varas apreibušos sivēnus par nodevīgiem sušķiem. Un te nav grūti iedomāties, kurš ziņo ASV vēstniecībai par politiskiem konkurentiem kuri itkā rokojas ar Krievijas vēstnieku. Interesanti, cik ASV par šo izdomāto ziņu samaksājusi saviem Vienotības informātoriem?!
Vilors
01.12.2010. 23:12Lai kāds neteiktu, ka ierpiekš par kādu augstu amatpersonu mānījos, te iekopēju linku un rakstu, kas apstiprina manu teikto. Ceru, ka pārējie ar tic publiskiem faktiem, nevis to ko stāsta
Pabriks, Dombrovkis kā papagaiļi atkārtojot citu dzirdētas frāzes.
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/356194-ano_generalsekretars_no_wikileaks_uzzina_ka_izsekots
ANO ģenerālsekretārs no WikiLeaks uzzina, ka izsekotsApvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) ģenerālsekretārs Bans Gimuns no tīmekļa vietnes "WikiLeaks" uzzinājis, ka ASV valdība savulaik izdevusi slepenu instrukciju par personiskas informācijas iegūšanu par viņu. Reaģējot uz to, Gimuns paziņoja, ka ASV valdībai būtu jāatceras, ka ANO ir starptautiska organizācija, kura valstīm ir neaizskarama.
."WikiLeaks" publikācijas liecina, ka 2009.gadā ASV valsts sekretāre Hilarija Klintone parakstīja slepenu instrukciju, saskaņā ar kuru ASV diplomātiem jāiegūst slepena informācija par saziņas līdzekļiem, parolēm un privātām piekļuves atslēgām, kuras tiek izmantotas ANO oficiālajā sarakstē. Diplomātu uzdevums bija arī izvērtēt, kā Bans Gimuns pieņem lēmumus, un novērtēt viņa ietekmi uz ANO sekretariātu..
Vašingtona arī pieprasījusi datus par ANO amatpersonu kredītkaršu numuriem, elektroniskā pasta adresēm, telefona un faksa numuriem. Tāpat īpaša interese izrādīta par Krievijas, Francijas un Lielbritānijas pārstāvju ANO biogrāfiskajiem un biometriskajiem datiem..
"Nedomāju, ka jelkāds cilvēks būtu priecīgs, uzzinot, ka par viņu veic kaut kāda veida izmeklēšanu. Lai nu kā arī tas būtu, es kā Apvienoto Nāciju Organizācijas vadītājs zinu, ka mans darbs un manas darbības ir caurspīdīgi procesi, kurus stingri kontrolē starptautiskā sabiedrība. Visām valstīm, kuras ir ANO biedrvalstis, jāatbild pastāvošo vienošanās un līgumu priekšā, cienot un sargājot ANO imunitāti un privilēģijas," teica Gimuns..
Saskaņā ar 1946.gada vienošanos tiek atzīta ANO neaizskaramība, savukārt tās īpašumi un aktīvi nedrīkst tikt pakļauti nekāda veida pārmeklēšanām, rekvizīcijām, konfiskācijām, nav pieļaujama nekāda veida iejaukšanās..
Amerikas Savienoto Valstu sūtne ANO Sjūzena Raisa pēc notikušā nav nedz apstiprinājusi, nedz noliegusi faktu, ka ASV izmeklējusi ANO un tās darbinieku darbības, vien uzsvērusi, ka ASV pārstāvji ANO nodarbojoties tikai ar diplomātisko darbu.
valdis i
01.12.2010. 23:10Es domāju, ka Lato ir pareizi uztvēris Wikileaks saceltā trokšņa jēgu - tā atklāj divkosīgā poltiskās spēles dabu. Te nu var tikai nožēlot, ka publiskajos komentāros tikai retajam no Latvijas pietiek saprašanas un drosmes to pateikt skaļi. Lato ir viens no tiem.
Vilors
01.12.2010. 23:06Es esmu par pilnīgu atklātību un vārda brīvību. Šajā gadījumā Amerikā jau pieņemts Konstitūcijas papildinājums par vārda brīvību. Vajadzētu lai Apvienoto Nāciju Organizācija šo principu iedzīvina visā pasaulē.
No otras puses, ja mums, vienkāršiem cilvēkiem atļauts viss, kas nav aizliegts ar likumu, tad amatpersonām atļauts tikai tas, kas paredzēts likumā. Tāpēc, izlasot publiskotos materiālus, rodas jautājums uz kāda likuma pamata kāda ļoti augsta ranga amatpersona var dot rīkojumu (kas nav tiesas izdota sankcija) diplomātiem izspiegot ANO ģenerālsekretāra privāto dzīvi un darbību? ANO ģenerālsekretārs, uzzinot to, jau pieklājīgi aizrādīja par to. Starp citu, Latvijā valdošiem politiķiem arī ir mode veikt darbības, ko neparedz likums, tātad pretlikumīgas.