Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
NĀVE audiogrāmata

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

hhjff

05.03.2015. 11:51

»

Mednieks

Ir nožēlojami, ka cilvēki attālinās no dabas un tās procesiem. Sēžot pie datora un diletantiski skricelējot pieņēmumus un aizdomas, cerot sacelt ažiotāžu un saņemt slavas kripatiņu...


nemuldi daudz ka tiraka ka jus pasi barojat zverus ar visadiem kimijas darzeniem un lauksaimnieki laukus nolaista ar indem. ne katrs latvietis ir zveru bende

Atbildēt

ausaine

21.12.2012. 17:19

Par ko juus stresojat? Autors ljoti skaidri izsakaas pret paarmeeriigu vilku shaushanu, nevis vilku mediibu aizliegshanu. Vajag ieiet aukstaa dushaa, tad mazaak muljkjiibas rakstiisies internetaa. Vajag iedziljinaaties kontekstaa nevis bljaustiities.

Atbildēt

Andris Zariņš

16.12.2012. 21:43

»

Mareks

mednieki neko citu nezin kā tikai atkārtot Garosa atziņas, ka Latvijā ir vismaz 5000 vilku un lūšu un, ka normālā valstī tiem vieta būtu tikai rezervātos


Žēl Marek, ka nesāņēmi drosmi un piektdien neieradies uz MSAF projektu prezentāciju Mežu fakultātes 16. Auditorijā. Būtu varējis demonstrēt gan savas zināšanas, gan vīrieša stāju. Bet nu neieradies.... Man atliek secināt, ka ne viena , ne otra tevī nav... Žēl!

Un vēl , lūdzu neslēp savu patieso mērķi aiz vilku mugurām...

Tavs patiesais mērķis iriznīcināt medības, kā sociālu parādību, kā tradīciju! Man pat grūti izprast Tavu patieso motivāciju, bet domāju ka tas ir kāds tevī dziļi mītošs kompleks, kas neļauj Tev baudīt dzīvi visā tās daudzveidībā un krāšņumā!

Man tevi žēl....

Atbildēt

Mednieks

16.12.2012. 01:18

Marek, neesmu kompetents teikt par vilku populāciju Latvijā kopumā, bet ieskaties šajā statistikā: Vienā medību iecirknī uz to brīdi pēdējais vilks tika nomedīts ap 1995.gadu. Tad kādus 11 gadu ne vilks, ne vilka pēdas netika manītas. Tad 2006.gadā Pēc beidzot atkal tika manīts vilks, 2010. gadā jau izveidojās vilku saime (pēc vilku balsīm ar piegaudošanu 2 vecie un 3-4 jaunie vilcēni), bet neviens netika nomedīts. Tad 2011.g. atkal vilki palika vairāk, bet nomedīja 6 īpatņus. Šogad vasarā atkal tika konstatēti jaunie vilcēni, un jau ir nomedīti 4 vilki + vēl pēc pēdām ir palikuši 5. Dzinējmedību laikā novērots, ka ļoti daudzām briežu govīm nav teļu, cūkām ir palikuši tikai daži sivēni + vilki jau neveiksmīgi ir mēģinājuši tikt pie mājlopiem (saimnieks bļaudams tos aizdzina).
Kopā 5 blakus medību iecirkņos, kuru platība ir aptuveni 22000 ha, šogad sabērnojās 3 ģimenes (konstatēts vilku piegaudojot). Normāli būtu, ja 10000 ha būtu 1 vilku ģimene. Un 2 no šiem medību iecirkņiem vilku dēļ ir problēmas ar veiksmīgām medībām (pirms gadiem 3 tā nebija problēma).

Atbildēt

Lauksaimnieks

15.12.2012. 22:52

»

Mareks

uzjautrina mednieku skaitāmpantiņi par to kādi viņi bioloģiskās daudzveidības nodrošinātāji - nevis valsts caur Vides ministriju u.c. iestādēm uztur un aizsargā nacionālos parkus, dabas parkus u.c. teritorijas, bet gan 60-gadīgi kolhoznieki / traktoristi (mednieki...


Palūdz kādam labāk pats prātiņu, tikai nevaru neko ieteikt.. Nevienu, atkārtoju nevienu, atbildi neesi sniedzis uz mūsu jautājumiem... Apstajies un padomā pirms kaut ko rakti...

Atbildēt

Mareks

14.12.2012. 14:31

to, cik "kompetenta" ir mednieku spice vislabāk var redzēt darbībā - pārnadžu skaitu (t.i. trofejas) kāpināt, kamēr vilku skaitu - samazināt :)
tā arī ir visa "kompetence"

Atbildēt

Mareks

14.12.2012. 14:26

mednieki neko citu nezin kā tikai atkārtot Garosa atziņas, ka Latvijā ir vismaz 5000 vilku un lūšu un, ka normālā valstī tiem vieta būtu tikai rezervātos

tāpēc regulāri piemin, ka 'ŗedzējuši vilkus pie mājas'
:)

Atbildēt

Mareks

14.12.2012. 14:21

uzjautrina mednieku skaitāmpantiņi par to kādi viņi bioloģiskās daudzveidības nodrošinātāji - nevis valsts caur Vides ministriju u.c. iestādēm uztur un aizsargā nacionālos parkus, dabas parkus u.c. teritorijas, bet gan 60-gadīgi kolhoznieki / traktoristi (mednieki)

:)

tiešām, lai Diānai vispirms palūdz prātiņu - varbūt vismaz pirms noliks karoti iemācīsies lasīt un uztvert tekstu

Atbildēt

Lauksaimnieks

14.12.2012. 00:48

»

Mareks

brēkulim AZ, kā jau teicu paša sākumā (bet der atkārtot) ir acīmredzamas grūtības ar teksta uztveri...


Nu piedod, bet mans četrgadīgais dēls saprot ko viņam jautā un sniedz konkrētu atbildi! Minēšu ka Tev ir trīs??? :)

Atbildēt

Mareks

13.12.2012. 18:44

brēkulim AZ, kā jau teicu paša sākumā (bet der atkārtot) ir acīmredzamas grūtības ar teksta uztveri.

Paskatīsimies kāda būs situācija pēc 10-15 gadiem, kad atlikušo mednieku skaits būs dažos tūkstošos - pat neko darīt nevajadzēs, lai šī 'senā tradīcija' būtu tikai antropologu pētījumu objekts
:)

kas attiecas uz radiosiksnām, tad informācija publiski ir pieejama - un tā ir standarta metode par kuru neviens neko daudz nevārās atšķirībā no pašmāju viszinātājiem

Atbildēt

Dzidra

13.12.2012. 15:41

Dzīvoju Ziemeļkurzemes laukos. Pagaišziem vilki nokoda kaimiņam suni, šoruden citā ciemā 2 aitas, Ances apkārtnē vilki ir izteikti daudz. Nesen Puzē 3 vilki redzēti ap 9 no rīta staigājam gar mājām. Medniekiem nav lielas vēlmes meklēt pēdas, vilkt karodziņus utt., vienīgi, ja tiešām gadās tornī sēžot kādu nošaut. Raksta autors laikam ir tālu no realitātes, sēž Rīgā pie datora un raud, ka vilku nav un vēl savas idejas taisās klāstīt Eiropā. Attopies un nolaidies uz zemes!

Atbildēt

vislabākais komentārs!

13.12.2012. 14:44

medniekiem 11.12.2012. 08:28
Tieksme medīt ir tāda pati devācija kā alkoholisms, narkomānija, pedofīlija un prostitūcija. Tā kā jums mednieki savas perversās tieksmes slepkavot dzīvniekus vajag censties ierobežot, nevis gaudot, ka jums neļauj šaut vilkus.

Atbildēt

Baltais Tēvs

13.12.2012. 11:55

»

Es


Ja Tu zinētu cik daudz ir skaistas mednieces! Un ja aizbrauc uz Minhauzenu, tad var redzēt cik medniekiem skaistu zaķu ir līdz. Tu siekalās aizrītos!

Atbildēt

Viesis

13.12.2012. 11:50

»

@

Vai jums nervu dakteris palīdzēja


Paldies, man šādu problēmu nav:)

Atbildēt

Viesis

13.12.2012. 11:35

Man bija ļoti skumīgi lasīt zaļo pseido aizstāvju tekstus (cilvēce degradējas). Acīmredzams pilnīgs dabisko proecesu izpratnes trūkums un ja vēl gadās tādi cilvēki, kā raksta autors, kurš uzmeties par lielo vilku pazinēju un draugu... Tas ļoti atgādina savu kompleksu maskēšanu un pašvērtības celšanu... Šādos gadījumos pilnā nopietnībā ieteicams griezties pie psihologa.

Atbildēt

Fakti

13.12.2012. 09:18

Mednieku kolektīvs medībās -šoruden Orlovas purvā, protams medību suns līdzi ar čipu, tas darbojās kā dzinējs , skaļi rejot, pēc brīža suņa balss apklust , mednieki suni nevarēdami sagaidīt iet meklēt pēc čipa , un atrod suņa paliekas / ādas gabalus / .???
Starp citu citrreiz lasot tanī purvā dzērvenes pirmo reizi dzirdēju vilkus gaudojam / sākumā buka satraukto balsi/. Vienam doties dzērvenēs nav īsti prāta darbs. Mūspusē vilciņu ir pietiekoši, par caunām, jenotiem nemaz nerunāsim. Augļu dārzā ābeles , rudeņos izkaš zemi zem žoga un iet no visām pusēm ēst ābolus kas nokrituši. Meža pīle pie dīķa viengad perēja bērnus, izēda olas jenots, otreizējais dējums atkal izēda , tas augļudārzā. Kā izdzīvot rubeņiem, griezēm ? Stārķa ligzdu izglābu ap liepu , kur augšā ligzda, aptinot skārda loksni / no caunām/.

Atbildēt

Baltais Tēvs

13.12.2012. 06:26

»

Anete

Jā, lai nu ko mednieki teiktu - nekāds reāls pamats nav viņiem sevi uzskatīt pat Latvijas ekosistēmas uzlabotājiem un glābējiem. Nu nav Jums tas zoologa bakalaura grāds, vai kāds cits atbilstošs, Jūs neesat nekādi dabas aizsargi. Man arī nav nekāds atbilstošs diploms šajā jomā, bet es nebļauju un nemēģinu...


Anete, tur jau ir tas knifs, ka Latvijā limitu noteikšana, medību saimniecības normatīvo aktu izstrāde utt. Līdz šim ir bijusi tieši speciālistu rokās. Katru gadu mežzinātņu institūts Silava velta lielu daļu pētījumu medību saimniecības tematikai. Kā arī LU bioloģijas fakultāte. Un arī Lauksaimniecības univeritāte Jelgavā. Stāsts ir šoreiz par to ka jaunietis, kas nav pat spējīgs līdz galam pamatot savas domas uzmetas par kritiķi nopietniem zinātniekiem, kuriem pēc būtības būtu cienīgs tikai glāzi ūdens pienest.

Atbildēt

Opis

13.12.2012. 00:08

»

Anete

Jā, lai nu ko mednieki teiktu - nekāds reāls pamats nav viņiem sevi uzskatīt pat Latvijas ekosistēmas uzlabotājiem un glābējiem. Nu nav Jums tas zoologa bakalaura grāds, vai kāds cits atbilstošs, Jūs neesat nekādi dabas aizsargi. Man arī nav nekāds atbilstošs diploms šajā jomā, bet es nebļauju un nemēģinu...


Mednieki ir laikam vienīgie,kam patiesi rūp ekosistēmas saglabāšana.Dažādiem bakalauriem par viņu darbu maksā,un kur nauda grozās,tur var dažādi to dabas aizsardzību pagriezt.Nqrmālu meža lopu Tu dabā neieraudzīsi,kamēr uzvedīsies kā zilonis trauku veikalā.Mācies pareizi skatīties un klausīties un gan paveiksies.Vilki un lūši jau vairākus gadus nav retums.Arī to skaitu visprecīzāk zin mednieki.

Atbildēt

Anete

12.12.2012. 23:16

Jā, lai nu ko mednieki teiktu - nekāds reāls pamats nav viņiem sevi uzskatīt pat Latvijas ekosistēmas uzlabotājiem un glābējiem. Nu nav Jums tas zoologa bakalaura grāds, vai kāds cits atbilstošs, Jūs neesat nekādi dabas aizsargi. Man arī nav nekāds atbilstošs diploms šajā jomā, bet es nebļauju un nemēģinu kādu pārliecināt, izšaut tieši noteikto konkrēto skaitu vilku vai lūšu ir vispareizākā rīcība. Jo realitātē, tā ir kāda konkrēta cilvēku grupa kas šos noteikumus ir pieņēmusi - un ja tie noteikumi ir valstiski apstiprināti kā pareizi, tad tas nenozīmē ka tie tādi arī noteikti ir. Neviena cilvēka izgudrotu noteikumu nevar nosaukt par 100% pareizu, un tieši šajā situācijā arī tas nav pareizs. Mednieki sevi uzskata par meža glābējiem, jo viņi darbojās pēc oficiāli pieņemtiem noteikumiem, to viņi uzskata par savas taisnības pamatu. Vienīgais pareizais risinājums ir nodot jautājumus par šo lietu, speciālistu ziņā. Nezinu kā tas praktiski iespējams. Es tikai zinu to ka vilkiem vienīgās mājas ir mežs, un viņi nenogalina citus dzīvniekus jo izpilda kādas likuma normas. Arī viņiem ir tiesības dzīvot tā pat kā jebkuram cilvēkam - nevienam,un es uzsveru - NEVIENAM nav tiesības noteikt kur dzīvība ir vērtīgāka un kura nē. Un es pat neuzskatu ka medības būtu vispār jāaizliedz, kas nav reāli protams, un nav arī nepieciešams. Vienkārši par dzīvnieku aizsardzību ir jāatbild profesionāliem dzīvnieku pētniekiem, nevis mednieku kursus izgājušiem medniekiem. Un nē es neesmu no pilsētas,no offisa - esmu no laukiem, un būtu laimīga ja reizi mūžā reālajā dzīvē ieraudzītu vilku vai lūsi, es zinu ka viņi baidās no cilvēkiem, tādēļ man tas būtu kā labākais, kas varētu notikt.

Atbildēt

es neesmu Mareks

12.12.2012. 23:06

»

Andris Zariņš

Mans kārtējais anonīmais draugs, ja nu mēs esam pieskārušies tēmai par psiholoģisko noturību, tad esi tik laipns un paanalizē mednieku norējēju postus un tajos izteiktos ierosinājumus! Man varbūt ir savdabīgs un cinisks izteiksmes veids, bet atšķirībā no maniem anonīmajiem oponentiem es nevienu neesmu...


Ņemot vēra, ka es divus gadus esmu nodienējis Padomju Armijā pēc tam 3 gadus mācījies kara katedrā, esmu braucis uz zboriem un visu laiku strādāju ar cilvēkiem, es varu izteikt savu personīgo veidokli, ka nevienu pilnīgi normālu cilvēku komandēt īstu specvienību neieceļ. Tas ir saistīts ar šo vienību specifiku. Nomāls cilvēks nedarīs un neliks citus darīt to, ko ir jādara specvienībām. Mums spilgtāk zināmie šādu vienību komandieri ir bijušā Rīgas OMON komandieri, kuri bija riktīgi atsaldēti deģenerāti, gatavi nedomājot izpildīt jebkuru pavēli.

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 20:36

»

Respektejot

Respektejot gan Mareka, gan Andra viedokli, domaju ka AZ ar saviem komentariem rada loti sliktu iespaidu par mednieku intelektu un izteiksmes spejam. Cerams ka AZ tikai dira un lenc, ieroca lietosanai tomer vajag psihologisku noturibu


Mans kārtējais anonīmais draugs, ja nu mēs esam pieskārušies tēmai par psiholoģisko noturību, tad esi tik laipns un paanalizē mednieku norējēju postus un tajos izteiktos ierosinājumus! Man varbūt ir savdabīgs un cinisks izteiksmes veids, bet atšķirībā no maniem anonīmajiem oponentiem es nevienu neesmu solījis nogalināt un izbāzt. Mareka konsekventā nespēja vai nevēlēšanās konkrēti atbildēt uz korektiem jautājumiem tātad ir OK, bet mana uzstājīgā vēlme aizstāvēt savus medību kolēģus un saņem atbildes uz konkrētiem jautājumiem ir tāda kā zināmu garīgu nobīdi raksturojoša?

Ja drīkst , tad lūdzu konkrētāk! Esmu vieglā neizpratnē un ceru uz korektu atbildi ( ja kas tad divās armijās un tajā skaitā speciālas nozīmes vienībās mani pēc psiholoģiskajiem testiem bija atzinuši par gana adekvātu indivīdu, lai pat uzticētu atsevišķu vienību komandēšanu)?

P.S. Ja gadījumā esi Mareks, tad vari neatbildēt...:)

Atbildēt

Respektejot

12.12.2012. 20:21

»

Andris Zariņš

Nu un aizmirsu piebils, ka par radiosiksnu izmantošanas tehnoloģijas apraksta, lai iegūtu Tevis nosauktos datu, tā arī netiku. Jo viegli jau ir sarakstīt ka ar šo siksnu mēs saskaitīsim cik ir vilki Latvijā, bet kā tas notiks? Vai arī kā ar siksnas palīdzību tiks novērota " mijiedarbība ar pārnadžiem...


Respektejot gan Mareka, gan Andra viedokli, domaju ka AZ ar saviem komentariem rada loti sliktu iespaidu par mednieku intelektu un izteiksmes spejam. Cerams ka AZ tikai dira un lenc, ieroca lietosanai tomer vajag psihologisku noturibu.

Atbildēt

puikin nac pie prata))))

12.12.2012. 19:46

Kadas profesijas parstavis ir raksta autors, ja man prasitu teiktu tuksu salmu kulejs, jo tik daudz jautajumu un nevienas sakarigas atbildes, ja jau rakstu uzrakstiji un nopubliceti, tad jau uz papildus jautajumiem butu jaspej atbildet, bet ...

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 18:35

»

Mareks

to, ka mednieku runas par gaļu nav uztveramas nopietni, apliecina kaut vai viņu pašu fotogrāfijas - gandrīz neviena nav par to kā viņi taisa ēst, bet visas ir par zīmēšanos pie nogalināta dzīvnieka...


Nu un aizmirsu piebils, ka par radiosiksnu izmantošanas tehnoloģijas apraksta, lai iegūtu Tevis nosauktos datu, tā arī netiku. Jo viegli jau ir sarakstīt ka ar šo siksnu mēs saskaitīsim cik ir vilki Latvijā, bet kā tas notiks? Vai arī kā ar siksnas palīdzību tiks novērota " mijiedarbība ar pārnadžiem" ( lai kas tas arī nebūtu)? Kā? Aprakstu, studijā!

Un vēl atceries, ka latviešu valodā runa nekur neiet, jo viņai nav kājiņu! Runa vai nu IR, vai arī NaV.... Nu tas priekšdienām...:D

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 18:25

»

Mareks

mutīgais AZ ir varen neapķērīgs, kad runa iet par alternatīvām mednieku (ne)kārtībai - no uzskaitītajiem piemēriem vairāki attiecas uz datiem, kurus neiegūst ar pašreizējo modeli, bet pats galvenais - panākt Medību daļas finansiālu neatkarību no medniekiem + nav nepieciešams nogalināt ~ 80 vilkiem lai...


Būtu Tev patiesi pateicīgs, ja Tu nolaistos no saviem domas lidojuma augstumiem un man zemes tārpam paskaidrotu, kā šobrīd mednieki tur atkarībā medību daļu. Kura cik man zināms, vismaz līdz vakardienai, bija Valsts meža dienesta (VMD) sastāvdaļa. Savukārt pats VMD ir Zemkopības Ministrijas (ZM) pakļautības iestāde. Kur šajā ķēdītē Tu sakati atkarību? Ja Tu domā MSAF ( medību saimniecības attīstības fonds) , tad VMD jau labi sen nevienu projektu nav tur iesnieguši un naudu no fonda saņēmuši. Jāpiebilst, ka šis " megaietekmīgais” fonds ir ar gada finansējumu 99000 LVL, kas lielākoties aiziet zinātnei, ūdens putnu pētījumiem , lielo plēsēju pētijumiem, pārnadžu iespējamā pieļaujamā blīvuma pētījumiem utt. Šī fonda konsultatīvajā padomē (bez bals tiesībām) ir tikai 3 mednieku pārstāvji. Fonda padomē, kas lemj par naudas piešķīrumu nav neviena mednieka!

Tavi ierosinājumi neatkarības nodrošināšanai droši vien būtu fonda padomē iekļaut :

1. Mareku, jo viņš zin visu par vilkiem
2. Pasaku tēlu zem nika-ops, jo viņš zin kā pareizi iznīcināmi un vēlāk izbāžami mednieki

Izklausās labi. Šodien medībās pastāstīju par šo rakstu vīriem, viņi smējās kā kutināti, un visi gribēja tevi satikt nākošajās medībās, lai varētu noklausīties ko no Tavas viedās valodiņas...:)

Atbildēt

Artūrs

12.12.2012. 16:39

»

ops

Kompetenti un izglītoti cilvēki parasti nav iedomīgi un māk paskatīties uz sevi no malas, bet no jums tā iedomība, paštaisnums un visatļautības apziņa pilnīgi staro. Cik zinu, tad vilku medības lielākajā daļā Eiropas valstu ir aizliegtas jau gadus 50. Kad eiropas birokrāti zinās patieso stāvokli Latvijā...


Eiropā viņi paši savus vilkus ir izmedījuši, izkāvuši un atpakaļ netaisās ieviest, tikai rezervātos. Eiropā no vilkiem baidās kā no sērgas. Pie mums - tapēc jau ir limiti. Lai neizmedītu pilnībā.

Atbildēt

Mareks

12.12.2012. 16:27

to, ka mednieku runas par gaļu nav uztveramas nopietni, apliecina kaut vai viņu pašu fotogrāfijas - gandrīz neviena nav par to kā viņi taisa ēst, bet visas ir par zīmēšanos pie nogalināta dzīvnieka

būtu labāk, ja mednieki izlūgtos Diānai nevis 'veiksmi', bet gan prātiņu - tad viņu tekstiņi kļūtu ticamāki

Atbildēt

Mareks

12.12.2012. 16:21

mutīgais AZ ir varen neapķērīgs, kad runa iet par alternatīvām mednieku (ne)kārtībai - no uzskaitītajiem piemēriem vairāki attiecas uz datiem, kurus neiegūst ar pašreizējo modeli, bet pats galvenais - panākt Medību daļas finansiālu neatkarību no medniekiem + nav nepieciešams nogalināt ~ 80 vilkiem lai tikai nodrošinātu pietiekami lielu paraugkopu dem.modelim

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 15:41

»

Mareks

vēl var uzzināt


Kā Tu to visu uzskaitīto domā realizēt tehniski? Es domāju ar radiosiksnu. Apraksti vismaz pāris vārdos, goda vārds nepielec...

Un vispār jāskrien atpakaļ uz mežu, veči palika dīrājot aļņus. Noskaņojums labs, neskatoties uz peldi purvā un kādiem desmit noietiem km šorīt lencot!

:) Tāpēc arī Tev Marek novēlu labu noskaņojumu, jo Tavu kustību pa Rīgas apvedceļu no šodienas apdraud par diviem lielajiem pārnadžiem mazāk! :)

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 15:41

»

Mareks

vēl var uzzināt


Kā Tu to visu uzskaitīto domā realizēt tehniski? Es domāju ar radiosiksnu. Apraksti vismaz pāris vārdos, goda vārds nepielec...

Un vispār jāskrien atpakaļ uz mežu, veči palika dīrājot aļņus. Noskaņojums labs, neskatoties uz peldi purvā un kādiem desmit noietiem km šorīt lencot!

:) Tāpēc arī Tev Marek novēlu labu noskaņojumu, jo Tavu kustību pa Rīgas apvedceļu no šodienas apdraud par diviem lielajiem pārnadžiem mazāk! :)

Atbildēt

Andris Zariņš

12.12.2012. 15:35

»

Mareks

Ar radiosiksnām apkarināt vilkus ir tas pats kas nolaist to iegādei iztērēto naudu podā! Kādus datus Tu plāno šādā veidā iegūt...


Man Tev ir ģeniāls padoms- visprecīzāk vilku uzskaiti varēs veikt viņus čipojot. Jāpieņem Saeimā tikai atbilstošs likums ka visiem vilkiem no teiksim trīs mēnešu vecuma jābūt čipotiem! Un mums būs simtprocentīgi ticama uzskaite. Preikš kam radiosiksnas.... Mēs par čipošanu!

P.S. Žēl ka Saeimā neizdosies pieņemt neglābjamu idiotu piespiedu kastrācijas likumu, būtu žēl ka tādi varētu savairoties....

P.P.S un atkal neviena vārda par datiem kādus nevar iegūt ar pašreizējo metodi, bet varētu iegūt ar radioapkaklēm. Uzskaites ideja neskaitās, tad jau lētāk un ticamāk būs skaitīt vilku ekskrementus.

....Un beigās personisks jautājums, Tev pieredze darbā ar šādām iekārtām ir, vai atkal kaut ko youtube noskatījies?

Atbildēt

Mareks

12.12.2012. 14:35

vēl var uzzināt:

1) vilku-pārnadžu mijiedarbību
2) populācijas dinamiku
3) vilku teritoriju izmaiņas vasarā/ziemā
4) vilku, kas pamet baru, uzvedību
u.c.

Atbildēt

Mareks

12.12.2012. 14:23

Ar radiosiksnām apkarināt vilkus ir tas pats kas nolaist to iegādei iztērēto naudu podā! Kādus datus Tu plāno šādā veidā iegūt?

+

Kurš teica ka Latvijā vilkiem tiek piemērota"maksimālā medību slodze"?
~~~

a) mierīgi podā nolaist var mednieku histēriju par alternatīvām - nekādu zināšanu un faktu - tikai bļaušana un pozēšana

ar radiosiksnām var veikt kaut vai vilku uzskaiti, ja to vēl neesi sapratis

b) VMD J.Ozoliņš

Atbildēt

U...

12.12.2012. 11:57

Visas pasaules dzīvības pamatā ir nepārtrauktas medības! Tā bija, ir un būs! Ir diezgan stulbi apgalvot, ka gaļa, kas veikalā ir ar lielāku svētību ēdama, kā tā, kas dabūta medību procesā!

Medības nav vis gļēvuļu izprieca, bet gan normāls process. Gļēvuļi ir tie, kuri māk ēst gaļu, bet pie tās paši saviem spēkiem nav spējīgi tikt.

Un runāt šeit par kaut kādu apstraktu ekoloģiju un dabisko līdzsvaru ir pārākais murgs, jo tas vispār nav iespējams - cilvēku darbības rezultātā visa daba ir pārveidota un neregulējot to pašu mežacūku populāciju tās vienkārši savairotos pārāk daudz...

Bet nu ko tur - Mareks mums ir profesionālis - tikai jautājums kādā nozarē...

Atbildēt

Blondīne

12.12.2012. 10:41

Ak, dievs, ja cilvēku aizstāvji būtu tik pat enerģiski.
man liekas, ka šie dzīvnieku aizstāvji vispār mežā nav bijuši un vilku dzīvajā redzējuši.
Un varbūt vēl viņi visi ir vegani?

Atbildēt

ops

12.12.2012. 09:16

»

Andris Zariņš

Paldies...


Kompetenti un izglītoti cilvēki parasti nav iedomīgi un māk paskatīties uz sevi no malas, bet no jums tā iedomība, paštaisnums un visatļautības apziņa pilnīgi staro. Cik zinu, tad vilku medības lielākajā daļā Eiropas valstu ir aizliegtas jau gadus 50. Kad eiropas birokrāti zinās patieso stāvokli Latvijā, varat nešaubīties- tie jūsu asinskārās izpriecas aizliegs nekavējoši un nekādi vietējie lobiji jums nelīdzēs.

Atbildēt

Andris Zariņš

11.12.2012. 21:50

»

Lauksaimnieks

Zelta vārdi


Paldies! :)

Un ja mēs reāli skatāmies uz lietām, tad kamēr pie mums pret medībām cīnīsies tādi nekompetenti un vāji izglītoti indivīdi kā Mareks, ops un kas tik vēl te neizpildījās, mednieki var dzīvot vienā mierā un neuztraukties! Protams skaņas un emociju viļņus (īstermiņā) viņi ir spējīgi radīt, BET viņu solītajam "kardinālajam aizliegumam" ar to būs stipri par īsu... Par īsu, jo ES var kritizēt cik grib, bet birokrātija, no kuras ES ir atkarīgs pilnīgi viss, atzīst un ņem vērā tikai pierādāmus un pārbaudāmus faktus. Tā ka no Mareka tuvāko 100 gadu laikā nekas tāds nav sagaidāms ( no viņa virtuālajiem līdzskrējējiem tikai draudi mani izbāzt:D), tad arī Latvijas medniekiem par šāda veida Mareku grafomāniju uztraukties nevajadzēs....:D

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 19:11

»

Andris Zariņš

1),2),3) punkts...


Zelta vārdi! :)

Atbildēt

Andris Zariņš

11.12.2012. 18:28

»

Mareks

par telemetriju...


1),2),3) punkts
Radiosiksnu.... Nu, nu... Cilvēciņ, Tu vispār zini, cik ir signāla sniedzamības rādiuss? Ar radiosiksnām apkarināt vilkus ir tas pats kas nolaist to iegādei iztērēto naudu podā! Kādus datus Tu plāno šādā veidā iegūt? Uz to jau Tu neesi atbildējis, jo nav jau ko atbildēt!

4)Kurš teica ka Latvijā vilkiem tiek piemērota"maksimālā medību slodze"?

Pārējās Tavas muļķības pat es neesmu spējīgs komentēt...

Mans sirsnīgs ieteikums, redzu enerģijas Tev ir daudz, tāpēc atrod viņai cienīgu pielietojumu sfērā kurā Tev ir vismaz kāda nojausma! Veiksmi!

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 16:58

Nejau mēs mednieki kādam draudam, bet gan otrādi. Jus tie kas laukus nav redzējuši un caurām dienām kvernat ofisos. Runāt jau jūs varat, bet uz jūsu pusi jau nekas nemainīsies. Viss mainas par labu mums, ta kā kverkšķat vien. :)

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 16:55

»

medniekiem

Cilvēki suņus nosit daudz, daudz vairāk, kā tos apēd vilki. Trīs valstī gadā apēsti suņi nav iemesls, lai tagad jums ļautu neierobežoti šaut vilkus. Jūs mednieki esat daudz bīstamāki plēsēji par visiem mežos mītošiem vilkiem. Remdiniet savas slepkavošanas tieksmes


Piedod, bet nupat tikai sapratu ģeniālo komenta sākumu. Tad ko gribi teikt ka suns nav dzīva radība? Tas ka cilvēks nosist suni ir normāli? Tas tā atbalstāms pasākums? Cik zinu par to draud kriminālsods! Izvēlies salīdzinājumus, savādāk sāk izklausīties pēc sadisma atbalstītāja un esi sliktāks par jebkuru mednieku.

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 16:48

»

medniekiem

Cilvēki suņus nosit daudz, daudz vairāk, kā tos apēd vilki. Trīs valstī gadā apēsti suņi nav iemesls, lai tagad jums ļautu neierobežoti šaut vilkus. Jūs mednieki esat daudz bīstamāki plēsēji par visiem mežos mītošiem vilkiem. Remdiniet savas slepkavošanas tieksmes


Redz, labi mēs remdinām, kā saki, savas slepkavošanas tieksmes, bet runāt par lietām kurās nav ne mazākās saprašanas un apvainot cilvēkus par kuriem neko nezini, mazākā mērā ir neaudzinātība un elementāras pieklājības neesamība. Šie daži suņi bija vienā sētā, un cik zinu, vienu sētu nevar pielīdzināt Latvijas teritorijai.

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Medicīna kā māksla un mākslas medicīna jeb Kultūras ministrijā integrēta veselības politika

FotoTrīs sarunas, kā šā raksta iegansts. 1. Pacietīgi noklausījies manu 15 minūšu uzrunu par to, ka galvenais valdības uzdevums ir veselības jomu integrēt visās politikās – aizsardzībā ar medikamentu rezervēm un sadarbību starp militārajiem un civilajiem mediķiem, izglītībā ar veselības pratības apgūšanu un bērnu sporta nodarbībām ikdienā, labklājībā ar darba nespējas lapu revīziju, zemkopībā ar veselīgu uzturu, ekonomikā ar atbalstu farmācijas rūpniecībai, Saeimas deputāts Viktors Valainis izmanto manas ieelpas brīdi un pajautā – kā es grasos integrēt veselību kultūrā un kultūru veselībā.
Lasīt visu...

21

Aicinām rast risinājumus un nodrošināt Jaunā Rīgas teātra atgriešanos mājās 2023. gadā

FotoMēs, Jaunā Rīgas teātra darbinieki, vēršamies pie valsts izpildvaras un likumdevējvaras augstākajiem pārstāvjiem ar aicinājumu iesaistīties un rast risinājumu bezgalīgajai mūsu teātra ēkas Lāčplēša ielā 25 rekonstrukcijai, kura, mūsuprāt, atspoguļo kopējo Latvijas valstij piederošo ēku būvniecības, rekonstrukcijas un pārraudzības procesu nesakārtotību.
Lasīt visu...

21

Šis briesmīgais Kiršteins atļaujas izteikt par mani man nepatīkamu viedokli: iesniegums Saeimas Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijai

FotoCienījamie tautas priekšstāvji komisijā! Tautas priekšstāvis 14. Saeimā Aleksandrs Kiršteins plašsaziņas līdzeklī “Privātā Dzīve" (31. janvāris-6. februāris, 2023. Nr. 05 (1237). 13. Ipp.) ir izplatījis informāciju par mani.
Lasīt visu...

21

Kukaiņu ēdienkarte

FotoPēdējā laikā daudz diskusiju par kukaiņu uzspiešanu pārtikā, un, ja sašutuma vilnis varētu nomēzt valdības, varneši kristu. Tomēr Švāba marionetes joprojām vismaz ES ir pie ruļļiem un lemj, ko pārvaldītajām tautām ēst. Lūk, PAGAIDĀM oficiāli apstiprinātie kukaiņi, kas var slēpties jūsu pārtikā – miltu tārps (Tenebrio molitor), klejotājsisenis (Locusta migratoria), circenītis aizkrāsnē (Acheta domesticus) un pakaišu vabole (Alphitobius diaperinus). Pievienotajā vācu analītiskajā rakstā uzskaitīti produkti, kuros atļauti insekti.
Lasīt visu...

13

Cik ilgi vēl tiks pieļauts šis "brīvais kritiens" dabas aizsardzībā Latvijā?

FotoInteresantas lietas notiek – izrādās, Dabas aizsardzības pārvalde (DAP) dzēš no savas Facebook lapas komentārus, kas nav ne rupji, ne naidu kurinoši, ne kā citādi aizskaroši!  Paradoksālā kārtā pārvalde dzēš precīzi citētu fragmentu no 5.janvāra Latvijas radio 1 raidījuma "Zināmais nezināmajā" - tieši to, ko publiski ēterā teikusi par dabas aizsardzību atbildīgā ierēdne - DAP Dabas aizsardzības departamenta direktore Gita Strode.
Lasīt visu...

21

Piecpadsmit DZĪVĪBAS Latvijas nākotnei

FotoUz valdības un Saeimas atbalstu neceriet, mīļie. Viņiem savas problēmas ir jārisina. Līdz tautas sāpēm un vajadzībām viņiem tāls ceļš vēl ejams. Ļoti, ļoti tāls. Tautas gudrība teic: "Paēdis neēdušu nekad nesapratīs!" Un tik tiešām, kā gan "pārstrādājies" deputāts varētu saprast TĒVU, kurš katru dienu smagi strādā 18h, lai pabarotu savu ģimeni. Tas ir neiespējami.
Lasīt visu...

21

Jolanta, Denis, jūs esat parasti raspi...ģaji dieva (iedomu drauga) vārdā, lai tiktu pie liekas kapeikas

FotoPar Jolantas Gulbes-Paškevičas cinisko Facebook ierakstu par to, ka 11. septembra terora akts esot noticis tāpēc, ka VISUVARENAIS dievs esot bijis brīvdienā tajā dienā un DŽENTLMENIS (iedomājieties, kāds skaists apzīmējums ne uz ko nespējīgajam dievam), tāpēc vienkārši pagājis tajā dienā maliņā pavērot notiekošo, jo ko tad es, es jau neko.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mana atbilde Andrim Kivičam

Labrīt, Andri. Mēs ar Tevi esam tikušies tikai vienu reizi, kad Tu uzaicināji mani pie sevis uz interviju. Mums bija jauka saruna...

Foto

Mūsu krievvalodīgajiem vēlētājiem ir jāpasaka ne tik tīkama patiesība - ja gribat cieņpilnu attieksmi pret sevi, arī pašiem ir jāsper solis pareizā virzienā

Kas noteica "Saskaņas"...

Foto

No mūsu drosmes atkarīgs

Pirms simt viena gada rakstnieks, politiķis, viens no Latvijas valsts dibināšanas iniciatoriem Jānis Akuraters 1922. gada laikraksta “Jaunākās Ziņas” 66. numurā rakstīja:...

Foto

Raidījumam “Nekā personīga” jāatsauc viltus ziņas

Starptautiskais preču tirdzniecības uzņēmums „TELF AG” pieprasa atsaukt uz viltus ziņām balstītus apmelojumus, kurus kā sensacionālu sižetu “Caur Latviju akmeņogles...

Foto

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem. Nobeigums

ES un ASV stratēģiskie mērķi šobrīd sakrīt, abiem vajadzīga Krievijas paralīze. ES – lai izdzīvotu, bet ASV - lai saistītu...

Foto

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem

Bezgalīgi var vērot uguni, mākoņus, pa upi peldošus liberāļu līķus un aktīvo idiotu rosību, mēģinot vadīt Latvijas valsti. Acīmredzami, ka šī...

Foto

Vēsturnieku komisiju es nolikvidēju, bet tagad nāk prezidenta vēlēšanas – varētu vietā uzcirst veselu institūtu

Dāmas un kungi! Godātie skolotāji! Es tiešām priecājos par šo vēstures...

Foto

Īsumā par “visu ģimeņu” absurdu

Valstī, kurā pietiek pavisam reālu un steidzami risināmu problēmu, ir mēģinājumi pacelt dažu jautājumu aktualitāti ar iespējami lielāku troksni. T.s. “partnerattiecību”,...

Foto

Medikamentu pieejamības atslēga – vietējie ražotāji

Nav noslēpums, ka nu jau vairākus mēnešus akūti trūkst zāļu gan aptieku plauktos, gan slimnīcās. Kāpēc tā? Lai gan Latvijas...

Foto

Mēs salauzām izglītības mugurkaulu un nogrāvām izglītības pamatus

Atgriežos pie šīs bildes, jo tai ir lielāka jēga, nekā šķiet ar pirmo acu uzmetienu. Pusgadu pastrādājot skolā,...

Foto

Izdevusies valsts

1. Es šodien, 2023.gada 18.janvārī saņēmu kārtējo Latvijas Republikas tiesas spriedumu ar tūkstošu eiro sodiem par “distancēšanos neievērošanu” pirms vairāk nekā diviem gadiem. Ar...

Foto

Mammu, es gribu, mammu, es gribu, es gribu, gribu, gribu, gribu, gribu!

Jaunā Rīgas teātra (JRT) Lāčplēša ielas mājas remonts turpinās jau 5 gadus un ir...

Foto

Vai, izmetot no mācību satura vēsturi, neesam rīkojušies līdzīgi kā traks cilvēks, kas stāda ķiršu mīkstumus?

Sākot pārdomas par vēsturnieku tikšanos ar valsts prezidentu (13.01.23.) ienāca...

Foto

Kādu nacionālismu mums vajag?

Ir laiki, kuros notiek viss, kas sakrājies desmitgadēs. Kopš Krievijas pilna apmēra uzbrukuma Ukrainai ir sācies tieši šāds laiks. Prasība pēc atbrīvošanās...

Foto

Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju uzņemties krīzes vadību

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju...

Foto

Kā Ašeradens restartēs VID?

Finanšu ministra postenis pārsvarā pienākas premjera partijai. Bez valsts budžeta vadības finanšu ministra pārziņā ir arī valsts asinsrite – nodokļu maksātāju veiktie...

Foto

Iestājamies pret Andas Nulles reputācijas graušanu un profesionālās darbības ierobežošanu

Latvijas Ārstu biedrība (LĀB) atkārtoti vērsusies pie valsts prezidenta, ministru prezidenta un veselības ministres par atsauktās...

Foto

Stigmatizētājus – pie atbildības!

Pagājušā gada 15. decembrī 14.Saeima noraidīja likumprojektu “Civilās savienības likums”, kam bija jākalpo par tiesisko pamatu visu ģimeņu tiesiskās aizsardzības nodrošināšanai, lai...

Foto

Bīstamās garšas – veipošanas spožums un posts!

Kopš elektronisko cigarešu izgudrošanas veipošana ir kļuvusi par vienu no pasaulē populārākiem nikotīna uzņemšanas veidiem. Sākotnēji radītas kā viens...

Foto

Kremlini un globālisti vienojas latviešu valodas noniecināšanā

Jautājums par latviešu valodas lomu un vietu Latvijas valstī nepazūd no dienaskārtības jau kopš neatkarības atjaunošanas pirmajām dienām. Lai...

Foto

Trūkst sīko vagariņu

“Nekonkurētspējīga piedāvātā atalgojuma dēļ Ārlietu ministrija saskaras ar darbinieku trūkumu, taču šī problēma ir arī citās valsts pārvaldes iestādēs,” publiski vaimanā ārlietu ministrs...

Foto

Ja vairākums grib tā dzīvot, tad lai arī tā dzīvo

Mani domubiedri. Ļaudis, kuri domā līdzīgi man. Ļaudis, kuri redz nolaisto valsti, nolaisto izglītību, nolaisto visu,...

Foto

Vai īstais brīdis skatīt tarifu pieteikumu?

14. decembra LTV raidījumā Kas notiek Latvijā piedalījās Augstsprieguma tīkla (AST) un Sadales tīkla (ST) vadība, ekonomikas un topošais finanšu ministrs, vairāki eksperti. Vispirms atgādināšu, ka 2000.gadā...

Foto

Marksisms vienmēr centies balstīties tieši uz šīm starpslāņu aprindām

Pēc tam, kad Saeimas Juridiskā komisija 6. decembrī nolēma apturēt darbu pie Civilās savienības likuma, bet Saeima...