Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

medniekiem

11.12.2012. 16:42

»

vēlkāds mednieks

Te parādi savas vājās zināšanas, vilks suni neuztver kā konkurentu, bet gan kā viegli iegūstamu pārtiku kura pat nebēg! Jo viņš neuztver to kā draudu, precīzi tāpat kā tas tagad notiek Zviedrijā, vilks ieraugot cilvēku nemūk! Kāpēc, tāpēc ka cilvēks nav viņam drauds un nav tālu kad kļūs par viegli iegūstamu...


Cilvēki suņus nosit daudz, daudz vairāk, kā tos apēd vilki. Trīs valstī gadā apēsti suņi nav iemesls, lai tagad jums ļautu neierobežoti šaut vilkus. Jūs mednieki esat daudz bīstamāki plēsēji par visiem mežos mītošiem vilkiem. Remdiniet savas slepkavošanas tieksmes.

Atbildēt

medniekiem

11.12.2012. 16:37

Viedoklis, ka pārnadži un meža cūkas vairojas kā tarakāni un vajag tos tik ālut medniekiem šaut un, kad populācija krītas vajag, vajag vairāk šaut vilkus un ka mednieki te izdara nesavtīgu plīdzību ekosistēmai, ir pilnīgs bulšits. Visus šos šaut gribētājus vajag ar sūdainu koku dzīt prom no lēmumu pieņemšanas. Pēdējās ziemas bija diezgan bargas un bija dabīgais populācijas kritums plus liels nomedīto zvēru skaits. Vilki menieku valodā runājopt te ir nepričom. Vilki un lūši paši te ir visvairāk apdraudēti. Mednieku lobijs te redzams neapbruņotu aci.

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 16:31

»

Mareks

medniekam jau nu vajadzētu zināt, ka vilks ir izteikti teritoriāls dzīvnieks un suni uztver kā konkurentu - tāpēc to arī nokodīs (tāpat kā lapsu). Tāpēc par savu suni lai mednieks atbild pats un nekar bumbas vilkam...


Te parādi savas vājās zināšanas, vilks suni neuztver kā konkurentu, bet gan kā viegli iegūstamu pārtiku kura pat nebēg! Jo viņš neuztver to kā draudu, precīzi tāpat kā tas tagad notiek Zviedrijā, vilks ieraugot cilvēku nemūk! Kāpēc, tāpēc ka cilvēks nav viņam drauds un nav tālu kad kļūs par viegli iegūstamu pārtiku, jo vilks ir plēsējs, viņš tā no dabas ir ieprogramēts... tad kāpēc šajā valstī atsāk vilku medības? Varbūt painteresējies, parunā ar Zviedrijas likumdevējiem un mednieku organizāciju pārstāvjiem, iej viņu mednieku mājas lapās, paskaties šo noplēsto lopu un suņu bildes, kuras tur parādā katru dienu jaunas, vai mūs aicinu uz tādu situāciju? Domā ko raksti.

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 16:25

»

Mareks

par telemetriju...


Vilks ir dzīvnieks ar pārošanās tieksmi... Nekas nesamazināsies kaut pārstātu viņus medīt! Pārstātu viņi vairoties tikai tad gad barības bāze noplaktu! Nelec augstak par savu jostasvietu.. Neko Tu nesaproti, pilnīgi neko!

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 16:23

»

Egīls

Ko tu pīpē


Saostijies savas gāzes esi vai???

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 16:21

»

Mareks

vilku uzbrukumi mājlopiem dažos gados


Neviena statistika nav pilnīga, jo dati kuri nepatīk kādam konkrētam "labvēlim" netiek sniegti. Nevar izprast reālo situāciju sēžot krēslā un neizejot pie cilvēkiem kuri šo situāciju zin un vēl viņus apmelot un apsaukāt! Pašam autoram vajag piestrādāt pie diskusijas kultūras un savu uzbrūkošo toni drusku pieklusināt, kā mēdz teikt - esi vienkāršs un cilvēti tev sekos, bet ja gribi mesties uz ambrazūru plēšot kreklu... diezvai iegūsi nopietnu cilvēku atbalstu, vien tādu pašu kuri grib pabļaustītis un principā visnalga par ko, galvenais ka dabū kādu pa gabalu aplikt. Un nav svarīgi tas mednieks, makšķernieks, politiķis, vai vienkārš garāmgājējs. Bet neviens situāciju nezinās labāk, kā tas kurš ir procesā iekšā... neviens statistiķis vai zinātnes bīdītājs.

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 16:19

tīru bioloģisku gaļu var dabūt no zemniekiem - kur problēma?

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 16:17

medniekam jau nu vajadzētu zināt, ka vilks ir izteikti teritoriāls dzīvnieks un suni uztver kā konkurentu - tāpēc to arī nokodīs (tāpat kā lapsu). Tāpēc par savu suni lai mednieks atbild pats un nekar bumbas vilkam.

vilks ir aizsargājama suga bet medību suns nav + pat ja medībās nokostu - vienalga atkal vainīgs būtu vilks

Atbildēt

eh

11.12.2012. 16:16

»

Mareks

kā tika rakstīts pirms gada...


Mākslīgi uzpūsta stirnu populācija? Kā tieši mednieki viņu "uzpūš"? Piebarojot ziemā?, bet tad jau mednieki spētu noturēt populācijas lielumu arī bargā ziemā, jo maigajās piebarošana nav nepieciešama! Ko tad medniekiem vajadzētu darīt? Šaut vēl vairāk un veikt savas "slimīgās" izpriecas vai pieaudzēt vilkus tik lielā skaitā, lai tie noregulētu stirnu skaitu? To jau tu laikam arī vēlies, bet medības tad nebūs iespējamas. Tomēr dzīvnieki ir resurss ko var izmantot un medījumu gaļu ēd ne tikai paši mednieki, bet arī viņu ģimenes locekļi, radi un paziņas.Ja gribam saimniekot, dzīvniekus nevar atstāt pašregulācjā, cilvēku ir tik daudz, ka viņu darbības stipri ietekmē vienas vai otras populācijas dzīves apstākļus un sekmē vai pasliktina tos. Varbūt sākt domāt par cilvēku skaita regulēšanu ko?

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 16:11

vilku uzbrukumi mājlopiem dažos gados:

2005 - 9 aitas, 5 kazas, 6 liellopi

2008 - 39 aitas, 6 kazas

2010 - 5 liellopi, 41 aitas, 2 kazas

bet kur ir salīdzinājums ar tīrumu, sējumu postījumiem un avārijām, kuras izraisa pārnadži??

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 16:05

»

Mareks

Medniekiem patīk izrunāties par to, cik ļoti daba ir pārmainīta un cik ļoti liela tāpēc esot vajadzība pēc mednieku pakalpojumiem ( jo citādi viss sabrukšot pilnībā un iziešot ārpus kontroles). Bet pati dzīve parāda, ka viss ir pavisam citādāk - ka tieši mednieki ir tie kas neļauj dabai noregulēt/līdzsvarot...


Interesanti no kurienes šie fakti? Kā piemērs pagājušā gadā Vandzenes pagastā vilki noplēsa, nepateikšu precīzi, bet vairākus suņus sētā pie ķēdes! Citā pagastā aiznesa Latvijas dzinēju, jā medību suni kurš bija apmācīts un viņā bija ieguldīts darbs un nauda- arī no sētas... Un vai ir priekštats cik maksā apmācīts medību suns? Latvijā nav tādas informācijas, bet Zviedrijā kuru te piesaucu jau ne pirmo reizi tāpēc ka atrodas mūsu platumu grādos un varētu būt vis precīzākie dati, ja patiesi gribi šo lietu izpētīt, maksā no 7000 - 12000 Ls, protams pārrēķinot pēc kursa. Tad šie nav plēsēju radīti zaudējumi tutsaimniecībai un vai pareizāk nebūtu nodrošināt to lai vilks netiek ārā no meža? Laba ideja un par velti:) iedomājies kādu naudu varētu apgūt lai šo projektu īstenotu, tie nieka 20000 nobāl...:)))

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 16:04

par telemetriju:

1) GPS raidītājs ir stipri dārgāks par radiosiksnu
2)visiem vilkiem nav jāapliek siksnas, lai uzzinātu vilku blīvumu
3) katru gadu nav jāmaina siksnas līdz ar to vairāku gadu laikā būs pietiekami siksnu
4) ja vilkiem netiek piemērota maksimāla medību slodze, tad samazinās pāru skaits, kas vairojas

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 15:57

"un konkrēti pagājušogad vispār nebija neviena gadījuma, kur vilki nokostu kādu mājlopu" attiecas uz 2009./2010.g. sezonu (t.i. līdz jūlijam, kad VMD pieņēma lēmumu par vilku kvotas lielumu)

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 15:55

ideologs AP steidz pielīdzināt medniekus ārstu profesijai sabiedrībā un izliekas par nesaprašu, aizmirsdams, ka ārstu darbs nav vaļasprieks lai iegūtu trofejas un ārsti palīdz risināt problēmas atšķirībā no medniekiem, kuri rada problēmas

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 15:48

Medniekiem patīk izrunāties par to, cik ļoti daba ir pārmainīta un cik ļoti liela tāpēc esot vajadzība pēc mednieku pakalpojumiem ( jo citādi viss sabrukšot pilnībā un iziešot ārpus kontroles). Bet pati dzīve parāda, ka viss ir pavisam citādāk - ka tieši mednieki ir tie kas neļauj dabai noregulēt/līdzsvarot procesus ekosistēmā (maksimāla medību slodze aizsargājamai sugai un mākslīgi uzpūstas pārnadžu populācijas, kas pat ne bargā, bet parastā ziemā sarūk par 60%). Tātad nevis sakārto procesus, bet rada problēmas un piedevām vēl apdraud līdzcilvēku dzīvības, veselību un īpašumu.

Runājot par mājlopu zudumiem, pietiek tikai uzmest aci datiem, lai saprastu, ka visas rūpes par lopkopjiem ir pozēšana un lēts propagandas triks. Mājlopu galvenais nāves cēlonis ir elpošanas un gremošanas trakta problēmas, dzemdību komplikācijas un slimības. Tāpat klaiņojoši suņi mājlopiem nodara lielāku postu nekā vilki, nemaz nerunājot par mājlopu zādzībām. Turklāt vilku postījumiem ir lokāls raksturs (un konkrēti pagājušogad vispār nebija neviena gadījuma, kur vilki nokostu kādu mājlopu), bet izšauti tie tiek pa visu valsts teritoriju.

Interesanti ir arī šādi dati: liellopu skaits 1990.gadā - 1,439 miljoni, bet 2004.gadā - 0,379 miljoni. Aitu skaits 1990.gadā - 165 000, bet 2004.gadā - 39 200. Zirgu skaits 1990.gadā - 31 000, bet 2004.gadā - 15 400. Bet, kā zināms, neviens reformators vēl nav iekļauts medījamo sugu skaitā.

Turklāt nevajag aizmirst, ka mājlopi ir pilnīgi neaizsargāti vilku priekšā (nav ne ātruma, ne iemaņu izmantot apkārtējo vidi, lai paglābtos), tāpēc atstāt mājlopus vairākas diennaktis ganīties mežmalā neierobežotā teritorijā ir pilnīgi bezatbildīgi. Un pēc tam vainot vilkus ir liekulīgi.

Atbildēt

Hermani,

11.12.2012. 15:47

»

Hermanis

Izlasdīju rakstu, un arī komentārus. Neko no vilku populācijas un medībām nesaprotu. BET. Ja komentētāji uzskata, ka raksta autoram nav taisnība, pietiktu ar faktu un piemēru uzskaitījumu (ko daži komentētāji arī ir darījuši). Kamdēļ aizskart un apsaukāt raksta autoru kā personību? Pamēģiniet paši uzrakstīt...


autora aplicēji tik rupji lamājas tāpēc, ka mednieki savā vairākumā ir prasti un primitīvi tēviņi. Diskutēt viņi nemāk, tikai lamāties, bet, kas uz šaušanu zīmējas, kamēr viņi mežā, viņu sievām citi iešauj labāk.

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 15:47

kā tika rakstīts pirms gada:

lai padomju mednieki (jo vairums ir pusmūža gados un tātad auguši un noformējušies PSRS un padomju mednieku tradīcijās izaudzinājuši arī tos, kuri dzimuši un auguši jau neatkarīgā Latvijā), varētu gūt kaifu izpriecu medībās, tiek ignorētas sabiedrības intereses (zemnieku sējumi, LVM apmežotās platības, avārijas, pārpurvotās platības), vilku un lūšu dzīvības, un piedevām, lai novestu šo nejēdzību līdz absurdam, - bargās ziemās šīs mākslīgi uzpūstās populācijas bada nāves dēļ samazinās par 60% (laikrakstu virsraksti pavasarī) . Jautājums - kāda jēga tam visam?

Secinājums skaidrs, kāda ir prioritāte - nevis saglabāt un aizsargāt sugu daudzveidību, bet gan saglabāt padomju mednieku (kuru kopskaits nepārsniedz 1% no Latvijas iedzīvotājiem) privilēģijas uz slimām izpriecām uz sabiedrības interešu rēķina un uzspiest pārējai sabiedrībai savu slimīgo ideoloģiju par padomju mednieku kā „līdzsvara uzturētāju Latvijas mežu ekosistēmā”.

Atbildēt

Mareks

11.12.2012. 15:43

nav grūti saprast kāpēc mednieku ideologi sākuši dziedāt par bioloģisko daudzveidību ( medniekiem pašiem jākļūst par 'pseidozaļajiem / ekoteroristiem' citādi vakars Eiropā padomju vērtību un tradīciju pulētājiem)

Atbildēt

medniekiem

11.12.2012. 15:36

»

Lauksaimnieks

Nav jau nekādas jēgas tam.. Aizstāvji, kas patiesībā nesaprot neko - līdz ar to ir lielakais iznīcinātājs, neko nevēlas uzklausīt un izprast!! Šeit http://goo.gl/J0GJw ir grafiks par stirnu populāciju no 1990. - 2012. gadam, kas attaino uzskaitīto īpatņu skaitu, medību limitu un nomedīto skaitu! Lai...


Stirnu populāciju vaisvairāk apdraud divkājainie vilki, ruņoti ar šautenēm ar optiskiem tēmekļiem un apziņu, ka viņi ir dabas pavēknieki. Šie nav tie mednieki, kas medīja pirms gadiem simts. Agrāk mednieks tiešām bija mednieks, viņam vajadzēja stirnu novaktēt un no 50m tai trāpīt. Mūsu laikos ar optiskiem tēmekļiem no kilometra attāluma ar pusautomātiem tās vairs nav medības, bet spepkavības. Saslepkavojušies stirnas, tagad grib, lai tiem tāpat ļauj slepkavot vilkus.

Atbildēt

zb

11.12.2012. 15:06

Medniekam nesagādā nekādu prieku noraudzīties kā dzīvnieks mirst, mednieks drīzāk piesteigsies, lai darītu galu dzīvnieka mocībām. Nav tādu mednieku, kuri labpatikā noraudzītos uz smagi savainotu dzīvnieku!!!! Tādēļ pārmest, ka medniekam sagādā baudu ciešanas un nāve nav pamatotas! Medniekam baudu sagādā pabūšana dabā, tās vērošana, veiksmīgs šāviens un medījums kā ieguvums! Galu galā kāpēc neņemt to, kas no dabas nāk? Zivis taču ķeram, kokus cērtam, sēnes un ogas lasām, zāli pļaujam, mušas sitam, bet dzīvnieku redz nē - jo viņi ir silti un kliedz! Bet sāp taču arī tai zivij ko makšķernieks noķer sava prieka pēc! Un zvejnieks? - vispār masu slepkava!!!!?

Atbildēt

Cedars

11.12.2012. 14:22

Ar nepacietību gaidu Mareka nākošo rakstu, par cilvēku pavairošanu mēģenēs un seksa aizliegšanu!!!!

Atbildēt

ehh to ops

11.12.2012. 13:31

Vēl viens pasaules glābējs parādījies!:)
Piekrītu cilvēks ir degradējies ,bet pēc tevis teiktā mums visiem jādzīvo alā un jāsildās pie ugunskura, un tad redzēs kurš nosals ,kurš mācēs pārlaist ziemu! Vajadzētu tad aizliegt lietot , elektrību, ēst restorānos, vai ātrajās ēstuvēs , aizliegt lietot automašīnu , utt... tad būs tava dabīgā vide un varēsi blusoties!

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 13:27

»

xxl

Bet kas Tev neļauj šai pašā portālā uzrakstīt pretēja viedokļa rakstu


Nav jau nekādas jēgas tam.. Aizstāvji, kas patiesībā nesaprot neko - līdz ar to ir lielakais iznīcinātājs, neko nevēlas uzklausīt un izprast!! Šeit http://goo.gl/J0GJw ir grafiks par stirnu populāciju no 1990. - 2012. gadam, kas attaino uzskaitīto īpatņu skaitu, medību limitu un nomedīto skaitu! Lai aizstāvji izskaidro kādēļ kopš 2009. gada stirnu skaits samazinas??? Neviens no limitētajiem dzīvniekiem netiek apmedīts noteiktā limita daudzumā, tā ka nav ko kverkšķēt! Mēs mednieki neuzspiežam jums krēslā bezdētājiem kļūt par medniekiem. Neuzspiežat mums kļūt par tādiem kā jus!

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 13:20

»

xxl

Bet kas Tev neļauj šai pašā portālā uzrakstīt pretēja viedokļa rakstu


Nesaku ka man neļauj, bet uzskatu ja kādai lietai pieķeras tad to izdara līdz galam, nevis virspusēji apmuļā, bet katram jau savs. Un es neesmu žurnālist, kā arī nealkstu lētas popularitātes, kā cien. autors strīdoties ar tiem kuri atšķirībā no viņa dara reālas lietas, nevis prāto par lietām kurās negrib iedziļināties līdz saknei.

Atbildēt

.........

11.12.2012. 13:18

»

Lauksaimnieks

Nu un ko Tu ar to gribēji pateikt??? Pagudrojies??? Nu malacītis :) Tagad japaglauda galviņa...


Nu toč laikam esi zabaks. Neiet runa ka viss pašam jaaudzē, bet lai ievero elementāras likuma normas.Būtu labs cirks, ja sezonas beigās, kad kalte pilna atbrauktu PVD un liktu, kādas 2000t iznīcināt.Ir taču dzirdēts kā PVD liek pienu iznicināt, ja atrod pienā mazgāšanas līdzekļus.

Atbildēt

vēlkāds mednieks

11.12.2012. 11:51

Turpinu lēnām lasīt komentārus un priecāties:) Bet varbūt sākumā par rakstu: vakar izlasīju un nosmīnēju, bet ja tā padomā - puisis grib izteikt savu viedokli, ja tā, tad labi, bet viens ir izteikt viedokli kurš balstīts uz kādiem zinātniskiem darbiem un tajā ir iekļauti dažādi redzējumi par konkrētu lietu tādējādi liekot lasītājam pašam vērtēt kas viņaprāt ir pareizi. Savukārt šis raksts ir ļoti viepusējs un vēl ļoti šauri uzrakstīts, tā lasītājam uzpiežot tikai vienu pareizo viedokli un šādi raksti nedara godu portālam kurš, itkā, cīnas par taisnību un godīgumu, bet ne par to stāsts... Drīzāk rodas aizdomas ka šis ir kādas šauras interešu grupas pasūtījums, teiksim to kuri vēlētos izplatīt tos pašus raidītājus, kā nekā 20000 Ls apgrozījums būtu garantēts. Nedomāju ka autoram interesē plēsēju skaita pareiza regulēšana, bet aiz šī slēpjas citas intereses, kā aiz daudziem mēģinājumiem viest izmaiņas medību likumdošanā. Un varbūt tas būtu īstais jautājums žurnalistiskai izmeklēšanai, nevis tukša muldēšana par lietām kuras nevēlas izprast. Par to liecina piedāvājums iepazīties ar Zviedrijas pieredzi šajā jautājumā, bet redz tā atšķiras no šeit slavinātās....

Atbildēt

Artūrs

11.12.2012. 11:42

Vilks tak arī ir mednieks. Tātad, sanāk ka viņš arī ir jāizņem to populācijas. Pēc dabasdraugu komnetāriem tā var spriest.

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 10:56

»

.........

Vai, vai. Pats esmu strādājis vienu gadu tur.Un bieži satieku tos, kas tur tagad strādā.Nekas nav mainijies.Strādnieku viens no galvenienm uzdevumiem ir sekot , lai dūmgāzes nedūmo savādāk graudi melni paliek.Un caur kalti iziet gadā apmēram 2000t.Ta kā vari parēķināt cik no tā daudzuma sanāk batoni...


Nu un ko Tu ar to gribēji pateikt??? Pagudrojies??? Nu malacītis :) Tagad japaglauda galviņa...
Protams, ja grib visu tiešām eko tad jaaudzē VISS no A-Ž pašam, bet nu tas ir pārāk grūti, pat neiespējami Latvijā... Ja būtu naudas eiropas līmenī tad visi dzīvotu laukos un nevienam nebūtu nemazākās domas braukt strādāt uz ārzemēm...

Atbildēt

Ciris

11.12.2012. 10:52

»

Lauksaimnieks

Mežs nekad nevarētu pastāvēt bez mednieka... Tā tas bija pirms 1000 gadiem, ta tas ir tagad un tā tas būs pēc 1000 gadiem, ja viem būs mežu


mednieks mežā i pirms 10 000 gadiem bija tikai viesis. nez kādēļ tagad mednieks uzmetas par saimnieku :D nav jau ferma...

Atbildēt

.........

11.12.2012. 10:46

»

Lauksaimnieks

Vecs stereotips... Tagad 90% pēc kultivēšanas uzreiz ved uz dzirnavniekiem


Vai, vai. Pats esmu strādājis vienu gadu tur.Un bieži satieku tos, kas tur tagad strādā.Nekas nav mainijies.Strādnieku viens no galvenienm uzdevumiem ir sekot , lai dūmgāzes nedūmo savādāk graudi melni paliek.Un caur kalti iziet gadā apmēram 2000t.Ta kā vari parēķināt cik no tā daudzuma sanāk batoni maizes un sadalīt uz cilvēku skaita Latvijā.Varu galvot ja Tev nepaveicās ta Tu vismaz pāris gadā apēd no šiem graudiem ceptus batonus.Uzsmērē kādu svietmaizi pusdienās. Labu apetīti.

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 10:41

»

Ciris

ko tu izdarīji, lai tava pārtika būtu eko? aizgāji un noslepkavoji- ne audzēji, ne kopi...


Mežs nekad nevarētu pastāvēt bez mednieka... Tā tas bija pirms 1000 gadiem, ta tas ir tagad un tā tas būs pēc 1000 gadiem, ja viem būs mežu!

Atbildēt

Ciris

11.12.2012. 10:35

»

Lauksaimnieks

Atkārtoju vēlreiz tādai bezsmadzeņu radībai ka TU!! Kas neko nesaprot par meža procesiem


ko tu izdarīji, lai tava pārtika būtu eko? aizgāji un noslepkavoji- ne audzēji, ne kopi.
veca siena kušķi noliki vai papuvušu kartupeļu kravu izgāzi, to pašu pa baram un no atkritumiem. toties- vīrs... pamīksts ar bisi, kas zina VISU par meža procesiem.
(mežs nedarbojas pēc "zināšanas", pamuļķi, mežs dzīvo. un "mednieks" tur nav paredzēts kā suga. netēlo meža gābēju)

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 10:32

Visa kļūda jau sākas skolās, kur netiek bērni izglītoti par dzīves procesiem... Bērnam liekas ka gaļa izaug veikala plauktā..
Piemēram Anglijā mežā lasītas sēnes ir indīgas, tās tak ēst nevar, veikalā tās pašas sēnes ir labas... Kur loģika?? NAV!!! JJaunatne netiek izglītota pareizajā virzienā... Tie, kas dzīvo laukos pie dabas saprot, it īpaši tie kas aug mednieku ģimenēs.. Latvijā mednieks ir izmirstošs, jo reti kurš jaunais, kas nav audzis mednieku ģimenē pievēršas medībām... Skumji, bet fakts!

Atbildēt

..............

11.12.2012. 10:32

»

Lauksaimnieks

Atkārtoju vēlreiz tādai bezsmadzeņu radībai ka TU!! Kas neko nesaprot par meža procesiem


To ka daudzi lauksaimnieki ir cūkas tas ir fakts.Protams ka ir bīstami dzīvībai pirkt pārtiku veikalā.Zinu vienu lielu, ļoti lielu(apmēram 1000ha), lauksaimnieku kurš graudus kaltē ar dūmgāzēm.Nokvēpina graudus ar soļarku.Vot tādus lauksaimniekus vajadzētu vilku vietā mežā iedzīt un tad lai mednieki rīkojas.

Atbildēt

Ciris

11.12.2012. 10:26

»

Andris zariņš

Pilnībā piekrītu! Zinu daudzus medniekus, kas pilnībā atteikušies no alkohola par labu tieši medībām! Jo ja jāizvēlas medības kurās zini ka tiksi kontrolēts un iespēja VNK iedzert, tad tie kam ir mugurkauls, tie izvēlas medības bez alkohola, vārguļi brauc pa Rīgas klubiņiem lakt šņabi...


Vārguļi ar 'spicēm' iet 'medībās', bet ierīkojot barotavas dzer šņabi.
Ja vajag cūkas no lauka novākt- ko nu mēs, jūs te visu sabūvējat un ja būs laiks...
Bise ir un šauju labi, bet par ģaļenieku būt nav vīru lieta

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 10:24

»

:))

mednieks un dzērājs tautas apziņā ir tāds pats sinonīms, kā, piemēram, muitnieks un kukuļņēmējs, vai advokāts un blēdis


Nenoliegšu, ka tas tā ir, bet tas ir tikai tādēļ, ka cilvēki negrib pieņemt jaunus uzskatus un atmest stereotipus...

Atbildēt

:))

11.12.2012. 10:19

mednieks un dzērājs tautas apziņā ir tāds pats sinonīms, kā, piemēram, muitnieks un kukuļņēmējs, vai advokāts un blēdis :))

Atbildēt

Andris zariņš

11.12.2012. 10:18

»

Lauksaimnieks

Nav vairs PSRS laiki, kad medības bija ar dzeršanu! Pēc medībām katrs atpūšas kā grib, medību laikā tā nenotiek! Lielāko ties medību vadītājs, ja mana dzeršanu medību laikā palūdz doties attiecīgo mednieku mājās vai, ja neklausa pārtrauc medības vispār! Aizvien biežāk medību laikā notiek pārbaudes un...


Pilnībā piekrītu! Zinu daudzus medniekus, kas pilnībā atteikušies no alkohola par labu tieši medībām! Jo ja jāizvēlas medības kurās zini ka tiksi kontrolēts un iespēja VNK iedzert, tad tie kam ir mugurkauls, tie izvēlas medības bez alkohola, vārguļi brauc pa Rīgas klubiņiem lakt šņabi...:)

Atbildēt

Lauksaimnieks

11.12.2012. 10:12

»

@

Šim var piekrist. Mednieks vai makšķernieks Latvijā bieži vien ir tikai dzērājs, kam patīk aktīvi padarboties


Nav vairs PSRS laiki, kad medības bija ar dzeršanu! Pēc medībām katrs atpūšas kā grib, medību laikā tā nenotiek! Lielāko ties medību vadītājs, ja mana dzeršanu medību laikā palūdz doties attiecīgo mednieku mājās vai, ja neklausa pārtrauc medības vispār! Aizvien biežāk medību laikā notiek pārbaudes un medību vadītāji neies riskēt ar savu ādu!!! Šie steriotipi ir jāatmet!!!

Atbildēt

medniekiem

11.12.2012. 10:07

»

Baltais tēvs

Tieksme uzskatīt sevi par pasaules nabu un apkarināt citus ar aizvainojošiem salīdzinājumiem. Tieksme uzspiest savu vienīgo pareizo redzes viedokli. Neko spogulī neredzi? :) Domāju ka Tev jau ir jāārstējas... Mednieki neuzspiež citiem savu dzīves veidu un ar savu hobiju netraucē citiem, bet gan tieši...


Pedofīli arī nevienam neko neuzpspiež, viņi tikai klusiņām "mīl" bērnus. Narkomāni arī neko citiem neuzpiež- viņi tikai pa kluso sava prieka pēc lieto narkotikas. Bet tas nenozīmē, ka tās visas nav slimības un ka viņi ir sabiedrībai nekaitīgi. Šīs visas devācijas ir jāapkaro, jo paši šie slimnieki negrib vai nespēj saprast, ka ir slimi. Sākotnējais previntīvais līdzekļis, kā parādīt šiem cilvēkiem, ka viņi ir slimi, ir piedraudēt pašus nomedīt un izbāzt izbāzeņos kā viņi dara ar dzīvniekiem. Ja šādi izbāztu kaut vai vienu mednieku, tas jau būtu iedarbīgs preventīvs līdzeklis, lai pārējie sāktu domāt un saprast, ko viņi dara, ka pēc savas būtības viņi nav nekas cits, kā dzīvnieku slepkavas, kuri slepkavo sava prieka pēc un savas slimīgās tieksmes uz slepkavošanu viņi stāda augstāk par visu pārējo tiesībām un interesēm.

Atbildēt

Andris Zariņš

11.12.2012. 10:06

»

Ilze Priedniece

Pilnībā piekrītu autora viedoklim. Plēsēju medības ir ļoti diskutabls jautājums. Diemžēl Latvijas sabiedrībā ekoloģijas zināšanas par plēsēju lomu dabā ir ļoti, ļoti zemā līmenī, par ko liecina arī daudzie "-" pie raksta


Vai gadījumā Jūs neesiet tā, kas uzvedinājusi Mareku uz domas par Telemetrijas izmantošanu ar savu ( ja nemaldos) maģistra darbu? Ja jā, tad varbūt Jums izdosies ( jo Mareks šķiet lasa zinātniskos darbus ļoti virspusīgi) pamatot, kas nav labi ar esošo metodiku un kādus jaunus datus Jūs plānojiet iegūt ar šo metodi? Vienīgais jaunai varētu būt telpiskā informācija, bet ko tas dos sugas aizsardzībai?

Un vēl, vai Jūs apzinieties cik reāli šāds pētījums varētu maksāt?

Atbildēt

Andris Zariņš

11.12.2012. 10:06

»

Ilze Priedniece

Pilnībā piekrītu autora viedoklim. Plēsēju medības ir ļoti diskutabls jautājums. Diemžēl Latvijas sabiedrībā ekoloģijas zināšanas par plēsēju lomu dabā ir ļoti, ļoti zemā līmenī, par ko liecina arī daudzie "-" pie raksta


Vai gadījumā Jūs neesiet tā, kas uzvedinājusi Mareku uz domas par Telemetrijas izmantošanu ar savu ( ja nemaldos) maģistra darbu? Ja jā, tad varbūt Jums izdosies ( jo Mareks šķiet lasa zinātniskos darbus ļoti virspusīgi) pamatot, kas nav labi ar esošo metodiku un kādus jaunus datus Jūs plānojiet iegūt ar šo metodi? Vienīgais jaunai varētu būt telpiskā informācija, bet ko tas dos sugas aizsardzībai?

Un vēl, vai Jūs apzinieties cik reāli šāds pētījums varētu maksāt?

Atbildēt

@

11.12.2012. 10:02

»

medniekiem

Tieksme medīt ir tāda pati devācija kā alkoholisms, narkomānija, pedofīlija un prostitūcija. Tā kā jums mednieki savas perversās tieksmes slepkavot dzīvniekus vajag censties ierobežot, nevis gaudot, ka jums neļauj šaut vilkus


Šim var piekrist. Mednieks vai makšķernieks Latvijā bieži vien ir tikai dzērājs, kam patīk aktīvi padarboties.

Piemēram, ja ledusskapī ir daudz brieža gaļas, tas vairs nav normāli.

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...