Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Aina

07.04.2019. 05:56

Paldies G.Bojāram par raidījmu.Man pašai vajadzēja izlūgties, lai nozīmē veikt IgG analīzi. Tā bija pozitīva 118 AU/mol (norma

Atbildēt

Aija

05.04.2019. 10:49

»

SC

Nesapratu šo teikumu "Poļu speciālista rekomendācija par 2 nedēļu antibiotiku lietošanu pēc ērces koduma ir uzskatāma par tīrāko kaitniecību


ir cilvēki, kas periodiski pat gadu ir dzēruši antibiotikas un izārstējuši to briesmīgo baktēriju. skaidrs, ka kaitīgi, bet to var salabot, taču kad cilvēks ir pilnīgs invalīds no Laima slimības, to nevar tā salabot.. pret vēzi arī lieto kaitīgas zāles, jo izsver par un pret, vai ne????

Atbildēt

Aija

05.04.2019. 10:39

Piekrītu, ka situāciju ar šīs smagās slimības diagnosticēšanu un ārstēšanu Latvijā vajag uzlabot. Milzīgi ekonomiski zaudējumi valstij no darbaspējas zaudējušiem cilvēkiem, kurus būtu bijis iespējams efektīvi izārstēt un kas būtu varējuši dzīvot laimīgu un produktīvu dzīvi.

Apvainoties par kritiku nav labākais ceļš.
Varbūt atvērt acis un ausis un uzklausīt, kā slimniekiem Latvijā ir gājis.

Man ir personiska pieredze ar garām palaistu Laimboreliozi/ LB, kaut arī bija uztaisītas visas infektologu ieteiktās analīzes pēc labākajam vadlīnijām. To, ka bija gan ērces koduma visualizācija, gan visas LB pazīmes, oficiālie LIC ārsti infektologi neņēma vērā. būtu varējuši izārstēt pirms es kļuvu nestaigājoša, uz gultas guļoša un pusi svara zaudējusi mamma mazam vienu gadu vecam bērnam. Vismaz sešas dažādas diagnozes man oficiālā medicīna bija paspejusi tikmēr uztaisīt, un ieteikt ķīmijterapiju pret autoimūnu gļuku. un paldies, ka Dr.Līcītis beigās mani izrāva bezmaz invaliditātei no nagiem. Veiksmīgi izārstēja, tepat Latvijā.

Nekomentēšu, kāds ir labākais ārstniecības veids, skaidrs, ka var būt dažādas pieejas. Pilnīgi skaidrs, ka diagnostika ir jāuzlabo. un pacientiem atklāti jāpasaka: ziniet, ir papildus diagnostika un papildus ārstniecības iespējas, nevis pateikt: mēs zinām, jūs esat nolemti, neko tur nevar darīt. Jo es arī būtu sākusi meklēt papildus risinājumus agrāk, bet ilgu laiku uzticējos šim: 100% nav Laimas slimība. tomēr bija.

Atbildēt

nezinu par Laimu

04.04.2019. 18:42

bet 'mendeļevs', makroelementi !!! Zn , Na, Ca..., un laboratoriju salīdzināšanas metode dažādos paraugos, vitamīnu kaitīgums.........varbūt būtu paskatījuši avitaminožu simptomus. Cilvēki ēd ĻOTI SLIKTI un ļoti nepareizi, pat diabētiķi nezin, ka kartupelis ir tas pats cukurs ( ciete), ka augu celuloce ir cukurs, jo organisma mikrobi to sašķeļ 60-80% cukurā..............

Atbildēt

andris a

04.04.2019. 18:33

(bell) (bell)Leģenda.
Grāmata. Eižens Finks.
Apgāds Jumava. 2006.g.

39.lpp. Sarunā ar Augustu Rudzīti neilgi pirms savas ""aiziešanas''Finks sacījis šādus vārdus : Latvija un Latvijā būs brīva, suverēna valsts un latviešu tauta To es redzu, bet , kad tas tieši notiks, grūti ir pateikt, jo laiks neeksistē tai sfērā, iespējams 2020. Un, lai gan latvieši šķībi skatās uz krieviem, tomēr krievi būs tie, kas šo iekārtu gāzīs. Turklāt Latvijas krievu sabiedrība bez neviena šāviena pati mūs atstās- viņi aizies savās zemes robežās. Tikai žēl, ka līdz ar viņiem aizies daudz labu un gudru krievu kopienas cilvēku. Bet bijušās Padomju Savienības robežās iespējams pat pilsoņu karš, tur var iet bojā miljoni, tomēr beigās komunisms tiks gāzts uz visiem laikiem. Tomēr ir svarīgi saglabāt labas attiecības ar krieviem, jo tie ir mūsu sabiedrotie.(bell)

Atbildēt

Paldies

03.04.2019. 14:18

par raidījumu. Guntis Bojārs veic pētnieciskās žurnālistikas darbu. Dara to godprātīgi. Tā kā Jūs postulējat savā vēstulē,tad jau pētnieciskās žurnālistikas kā žanra nebūtu. Pēc jūsu domām - lai dzīvo cenzūra?!
Ārsti, lūdzu, informējiet pacientus par efektīvāku,lai arī dārgāku ārstēšanas iespēju arī attiecībā uz citām slimībām. Kā arī - kad beidzot bērniem ērču potes visā Latvijā būs par velti.
Domāju, ka Laimas vārda veltīga valkāšana mums godu nedara. Var lietot - borelioze. Visi jau zina, kas tas ir.

Atbildēt

as

02.04.2019. 15:47

»

SC

Nesapratu šo teikumu "Poļu speciālista rekomendācija par 2 nedēļu antibiotiku lietošanu pēc ērces koduma ir uzskatāma par tīrāko kaitniecību


pilnība piekrītu labak 1 reiz par lieku iedzert antibiotikas, nekā gadiem mocīties ar laima slimību, ko latvijā nemāk diagnosticēt

Atbildēt

aa

02.04.2019. 15:45

»

hg

Antibotikas nav jālieto pēc katra ērces kodiena. Ar antibiotikām ārstē tikai slimību. Slimība rodās no mazāk kā 1% ērces kodieniem


pilnīgas blēņas laimas slimība ir daudz biežāk, tikai latvija nemāk diagnosticēt

Atbildēt

Es

02.04.2019. 15:34

»

Par ko ir skandāls?

Jautājums, vai Laima boreliozes diagnostika un ārstēšana prasa Latvijas sabiedrības uzmanību? Noteikti, jā. Nākamais jautājums, vai sižets izraisīja publisku diskusiju, lai arī ar "neatļautiem paņēmieniem"? Izraisīja. Vai raidījuma nosaukums "Aizliegtais paņēmiens" rosina domāt, ka tā veidotāji ir zolīdi...


Waiver nevis waver. :) Runā latviski. Otrs -- muļķīgi dzert pēc katra koduma antibiotikas. Man ir IV asinsgrupa, ērces klāt vispār neķeras, identiskos apstākļos citiem barā uzbrūk. Antibiotikas bieži dzersi -- sačakarēts organisms. Totāli. Poļu šarlatānisms. Bez jebkādas atbildības.

Atbildēt

Es

02.04.2019. 15:30

»

Zinošais

Par ko tad cepiens...


Speciālās programmas īsteno citu iemeslu dēļ. Tu kropļo Satversmi.

Atbildēt

Es

02.04.2019. 15:29

Bojārs arvien biežāk grābstās gar tēmām, kuras tv šovā nemaz nevar izskatīt. Medicīnā daudziem ir savs viedoklis par daudz ko. Ļoti riskanti tēlot Zālamanu.

Atbildēt

:):):):):):)

02.04.2019. 14:38

»

Atlaist NEPLP!

Latvijas sabiedriskajam TV neviens neuzticas. Latvijas informatīvo telpu pamazām pārņem Krievija


Latvijas infektologiem arī vairs neviens neuzticas. Infektoloģijas telpu pārņem smieklīgi frizēta caca,kura ir partijas Saskaņas biedre un arī kalpo Krievijai !!!!

Atbildēt

patiesība

02.04.2019. 11:52

»

Zinošais

Par ko tad cepiens...


Pilnīgas muļķības, infektoloğe neatteicās runāt, bet teica, lai vēršas pēc atļaujas intervijai pie slimnīcas vadības! Šāda kārtība ir ļoti daudzās darbavietās. Bojārs nav ievērojis žurnalistikas pamatprincipu- runāt un uzklausīt visas notikumā iesaistītās puses. Tik pat labi viņš varēja uzlūgt nevis imunologu, bet Tomulīšu- ārstēšanas metodes vienādas, rezultāti arī.

Atbildēt

hg

02.04.2019. 11:49

»

SC

Nesapratu šo teikumu "Poļu speciālista rekomendācija par 2 nedēļu antibiotiku lietošanu pēc ērces koduma ir uzskatāma par tīrāko kaitniecību


Antibotikas nav jālieto pēc katra ērces kodiena. Ar antibiotikām ārstē tikai slimību. Slimība rodās no mazāk kā 1% ērces kodieniem.

Atbildēt

Zinošais

02.04.2019. 10:56

Par ko tad cepiens ??!?!?
Sižets sākas ar to ka "vietējie speci" nevar noteik ne diagnozi, ne sakarīgi komunicēt ar pacientu !
Tad pacienti paši meklē risinājumus kur nu tie tos var atrast.
Bojārs vienkārši to visu padara publisku !
Arī cēlonis tam ka pacienti sāk meklēt "alternatīvas" ir tajā ka "speci" nepalīdz !
Un atbildīgās institūcijas imitē darbošanos vai izliekas ka problēma nav.
Nupat svaigākā ziņa - redz noteikšot rajonus kur ir inficētās ērces un tur finansēs bērnu vakcināciju.
Un kā bērns var nokļūt "vajadzīgajā rajonā" - daži klikši internetā un viņam radīsies tiesības ! Satversme gan saka ka visi esot vienlīdzīgi !

Atbildēt

TV sutka G. Bojaārs

02.04.2019. 09:17

»

jaaks

Paldies par raidijumu


Vienmēr gatavs! Vēl ir daudz, ko riebīgu celt gaismā.

Atbildēt

jaaks

02.04.2019. 08:52

Paldies par raidijumu!

Atbildēt

Hihihihi

02.04.2019. 07:52

»

SC

Nesapratu šo teikumu "Poļu speciālista rekomendācija par 2 nedēļu antibiotiku lietošanu pēc ērces koduma ir uzskatāma par tīrāko kaitniecību


Kaitniecîba veselîbai ir dzert antibiotikas pèc katràm èrces dzîrèm. Man gadà vid. 15 èrces iekož. Laimas slim nav tràpîjusies, bet encefalîta pazîmes vienreiz bija, ko pàrslimoju bez antibiotikàm. Kopš tà laika jau 15 gadus pèc èrču kodu a ne reizi nav sàpèjusi galva un nav citu encf pazîmju bijis. Kaut kà neticu, ka Laimas slim arî nav imunitàte pèc tàs slèptas pàrslimoßanas. Nezinu, varbût laimèjies netràpît. Atceries, atturèšanàs no sexa veicina imunitàti un skaidru pràtu. Ja ir skaidrs pràts, tad nav pèc katra èrces koduma jàdzer antibiotikas.

Atbildēt

SC

02.04.2019. 07:14

Nesapratu šo teikumu "Poļu speciālista rekomendācija par 2 nedēļu antibiotiku lietošanu pēc ērces koduma ir uzskatāma par tīrāko kaitniecību."
Man tieši tā arī tika Laima slimība izārstēta. Cik zinu, antibiotikas ir vienīgās zāles, pat tad ja slimība ir ielaista.

Atbildēt

Kmm

02.04.2019. 06:41

»

Par ko ir skandāls?

Jautājums, vai Laima boreliozes diagnostika un ārstēšana prasa Latvijas sabiedrības uzmanību? Noteikti, jā. Nākamais jautājums, vai sižets izraisīja publisku diskusiju, lai arī ar "neatļautiem paņēmieniem"? Izraisīja. Vai raidījuma nosaukums "Aizliegtais paņēmiens" rosina domāt, ka tā veidotāji ir zolīdi...


Laimas slimība bija arī pirms zinātnes. Nu nevar būt, ka nav iedzimtas imunitātes pret šo slimību. Raidījums to neatklāja. Tieši šis jautājums ir būtisks, nevis sutkas Bojāra kārtējās žīdiskās spekulācijas par tēmu.

Arī ērču encefalīts ir imūnsistēmas jautājums. Abu jautājumu ietveršana raidījumā, kas netika darīts, tam piedotu vērtību. Bet beigās iznākusi tikai publiska netīras veļas mazgāšana.

Atbildēt

naivais

01.04.2019. 23:00

»

TT

Publiski atvainoties! Kam, infektoloģei aptrakušajai ekšteinai, kura no Infekcijas slimnīcas atnākušos pacientus dzen prom, kad tiem temperatūra jau 2 mēnešus turas? Varbūt izbijušai infektoloģei, tagadējai ģimenes ārstei, kura pacientam saka, priekš kam jums jāzin diagnoze un to, kas tas par vīrusu...


Man savulaik arī ērce bija atstājusi pamatīgu plankumu,taču mediķi neizrādīja nekādu interesi,izrāva galviņu un viss.Interesanti būtu zināt,kurš sabiedrības slānis braukā pa Eiropām ārstēties par nodokļu naudām un cik šādiem ekskursiem izlieto valsts.

Atbildēt

TT

01.04.2019. 22:33

Publiski atvainoties! Kam, infektoloģei aptrakušajai ekšteinai, kura no Infekcijas slimnīcas atnākušos pacientus dzen prom, kad tiem temperatūra jau 2 mēnešus turas? Varbūt izbijušai infektoloģei, tagadējai ģimenes ārstei, kura pacientam saka, priekš kam jums jāzin diagnoze un to, kas tas par vīrusu? Vai vēl kādam, kas atsaka pārbaudīt vīrusu??? Drīžak jau publiski pakārt nāktos tādus ,,ārstus''.

Atbildēt

viedoklis

01.04.2019. 20:21

Viņa dēļ es sen vairs Dienu nelasa. Korumpētas varas un siles slavinātāji.

Atbildēt

un vēl

01.04.2019. 19:45

Protams, ja šādu raidījumu veidotu augstskolas vai zinātniskie institūti, pildot vienu no savām funkcijām - zinātnes popularizēšanu, atklājot jaunākos pētījumu rezultātus, tad tas būtu apsveicams un sabiedriskās televīzijas tēlam atbilstošs raidījums, jo par saturu atbildētu cilvēki ar atbilstošu izglītību. Tomēr šaubos, ka augstskolas vai zinātniskie institūti tam ir gatavi. Galu galā - tad būtu jāstājas pretim tiem, kas ir stiprāki un noteikti naudīgāki. Ko gan var teikt Latvijas Universitāte pret farmācijas biznesu, ja farmācijas bizness piefinansē studijas ar stipendiju palīdzību, kas patiesībā ir samaksa par darbu?

Atbildēt

Par ko ir skandāls?

01.04.2019. 19:36

Jautājums, vai Laima boreliozes diagnostika un ārstēšana prasa Latvijas sabiedrības uzmanību? Noteikti, jā. Nākamais jautājums, vai sižets izraisīja publisku diskusiju, lai arī ar "neatļautiem paņēmieniem"? Izraisīja. Vai raidījuma nosaukums "Aizliegtais paņēmiens" rosina domāt, ka tā veidotāji ir zolīdi pētnieciskās žurnālistikas pārstāvji? Noteikti, nē. "Aizliegtais paņēmiens" ir tipisks "atmaskošanas raidījums", kura nosaukums satur "atrunu" (to, ko anglosakšu zemēs pazīst kā "waver"), ka tā veidotāji izmantos neatļautas darbības, lai "atmaskotu". Vēl viens jautājums - vai raidījuma veidotāji jebkādā veidā solījuši, ka atmaskos paši raidījuma ietvaros vai arī to izdarīs kāds cits viņu vietā pēc raidījuma? Vai varbūt solīts, ka tas, kas raidījumā tēlots kā "upuris" patiesībā ir vien "upuris" neizglītotībai? Atmaskošanu veic infektologi ar diplomu pēc raidījuma. Tātad viss ir kārtībā. Par ko tad ir skandāls? Par to, ka šādu raidījumu raida sabiedriskā televīzija? Piedodiet, bet pēc tam, kad valsts nevis pienācīgi finansē sabiedrisko televīziju, bet sadala valsts līdzekļus arī "privātiem kantoriem", nebūtu pārlieku jāsašūt par šāda veida raidījumiem, bet gan par to, ka "privātie kantori" par valsts līdzekļiem izplata baumas un tenkas, kas nav tik acīmredzamas kā antibiotiku lietošanas kaitīgums vai tas, ka kaķa izkārnījumi laikam gan nelīdzēs, lai ārstētu Laima boreliozi.

Atbildēt

01.04.2019. 18:43

Labi uzrakstīts, lai arī uzreiz skaidrs, kura ir aktivizējusi visas šīs organizācijas. Skatījos un gaidīju, ka vismaz LĀB prezidente kaut ko teiks pēc poļu brīnumdaktera un mūsu krūmu imunologa(kurš uzstājās kopā ar makrobiotikas specārstu Lācīti un slavina kurkumu- raidījuma sponsorētāju brīnumdziru) murgiem, tā arī nesagaidīju, gribēju zvanīt un prasīt pret ko vēl tie kaķu nagi līdz, tik gudra sieva noteikti pateiktu. Par Bojāru- tā nav vienīgā reize, kad raidījums un secinājumi aiziet "šķērsām", jomas profesionāļi skatās un uzjautrinās. Varbūt šoreiz viņam pievērs muti, galvu sakārtot jau viņa vecumā nav iespējams....

Atbildēt

franču sakāmvārds

01.04.2019. 18:32

Nesaki visu, ko tu zini,NETICI VISAM, KO TU DZIRDI, nedari visu, ko tu vari....

Atbildēt

Latvis

01.04.2019. 17:39

Domāju, kas šitais dara tikai to, ko kāds pasūtījis, par ko samaksāts. Ja jau tā televīzija būtu tik patiesa, tad par atkatiem katru dienu rādītu, bet šie nerāda neko, kaut tiek teikts tv kameras priekšā.

Atbildēt

Izskatās

01.04.2019. 17:26

»


Izskatās, ka A. Priedītis ir iebarots ar viņa sievas žīdietes, kura neieredz latviešus, menstruālajām asinīm. Jo A. P. ir pilnīgi traks un viņa atkarība no "asinsnaida pret latviešiem" ir viņa diagnoze. Ir pierādīts, ka Eiropā 70 procentiem ebreju ir psihiskas novirzes, A. Priedīša sieva, ebrejiete, redzams nav izņēmums.

Atbildēt

VB

01.04.2019. 17:22

»


"...cilvēku izklīšana Galaktikā"
Šis labs A.P. - tā lūdzu turpiniet!

Atbildēt

Potapovs

01.04.2019. 17:16

bojõrs ir noderīgs kangaru režīmam. Tāpēc labi atalgots. Nekad nevienu sakarīgu, kritisku jautājumu kangariem neuzdod - NEKAD

Atbildēt

G. Bojārs

01.04.2019. 17:11

jau ilgi staigā pa naža asmeni. Viņam ir ļoti liela alga. Bet viņš nav ne neprofesionālis, ne muļķis un ne kaitnieks. Viņš ir nelietis un provokators, kurš nepārtraukti meklē savu sodu..

Atbildēt

Atis

01.04.2019. 17:00

Ir pietiekoši daudz gadījumu kad vis bīstamākie slimniekam ir paši ārsti un viņu paviršais darbs.

Atbildēt

jālasa pa daļām

01.04.2019. 16:47

in fak to logu

Atbildēt

nestreso

01.04.2019. 16:27

»


Šodien ir 1.aprīlis.

Atbildēt

lauķis

01.04.2019. 15:53

»

Atlaist NEPLP!

Latvijas sabiedriskajam TV neviens neuzticas. Latvijas informatīvo telpu pamazām pārņem Krievija


TV neskatos vispār,neuzticos.,arī Krievijas TV ne. Vai varat pateikt kādi Krievijas raidījumi tiek translēti LTV?

Atbildēt

Atlaist NEPLP!

01.04.2019. 15:48

Latvijas sabiedriskajam TV neviens neuzticas. Latvijas informatīvo telpu pamazām pārņem Krievija.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: