Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Egmār Sūdēdāj-Sūkātāj Dolbojobenšteinz,

12.05.2019. 22:47

»

Sūdēdājs Indulis Duka no Dikļiem

Mikropisans traks palicis


tu izlaizi atkal savai pieqirstkomas piidaarskapja padauzai lapsai astescaurumu.

Atbildēt

Diemžēl,

12.05.2019. 22:44

»

Pilnigas muļķības tu raksti

Piedaloties/nepiedaloties vēlēšanās, nemainās tie slepenie aizdevumu līgumu nosacījumi Latvijas valstij, ko parakstījušas iepriekšējās Latvijas valdības ar SVF/PB.Tādēļ pēc būtības ir vienalga, kas vada valsti, kura grimst parādos, pret kuras tautu spēki no ārpuses ar aizdevumu nosacījumiem realizē ...


šāda akūta cioniisstisko halucināciju plānpŗātība, sevišķi ar dominējošu noslieci uz tā dēvētās "žiidmassonu" un / vai "krievžiidu" vajāšanas mānijas šizōfrēniju, kas vēl jo degradējošāk izpaužas savietojamībā ar tā dēvēto napoleonisma sindromu, nav ārstējama, kā zināms. Jo īpaši pie tādām diagnozēm, kā tas ir konkrētajā gadījumā, kad pacientam šī smagā psihoneiroloģiskā slimība, kuru visbiežāk izraisa un pastiprina iedzimta garīgā atpalicība, izpaužas strauji progresējošā formā un, kā novērojams pie konkrētā klienta, jau ir neglābjami pirmsletālā stadijā.

Atbildēt

Secinājums

12.05.2019. 13:45

»

viedais

Tu kļūdies. Piedalīties vēlēšanās un izvēlēties varu ir tavs pilsoņa pienākums pret valsti. Nepildīt šo pienākumu nav "cilvēka tiesība". Vienkārši mūsu valstī par šī pienākuma nepildīšanu nav paredzēts nekāds sods. Ir valstis, piemēram, Austrālija, kur par to ir administratīvais sods. Latvijas gadījumā...


Man nav vajadzīga vara kas valda pār mani.Nevar būt tāds pienākums kā balsot par melīgiem deģenerātiem un parazītiem.Neviens spēks nevar uzlikt par pienākumu cilvēkam atbalstīt ļaunumu un melus.
Ja jau tu brīvprātīgi atdod savas tiesības partijniekiem tad klusē un nesūrojies,tev nav nekādu tiesību.
Tu savas tiesības atdevi partijniekiem!

Atbildēt

divas bēdas

12.05.2019. 13:42

»

Kristaps Ziemelis

Kuru rokās ir NELP? Tie ir liberāļu vai nosacīti nacionālā elite


Latvijas bēda ir tā, ka tiem, kuri sevi dēvē par liberāļiem, ar klasisko liberālismu nav absolūti nekā kopīga. Gluži tāpat kā tiem, kas sevi dēvē par nacionālo eliti, nav nekā kopīga ar Latvijas nacionālajām interesēm.

Atbildēt

Kristaps Ziemelis

12.05.2019. 13:30

Kuru rokās ir NELP? Tie ir liberāļu vai nosacīti nacionālā elite?

Atbildēt

Pilnigas muļķības tu raksti

12.05.2019. 08:30

»

viedais

Tu kļūdies. Piedalīties vēlēšanās un izvēlēties varu ir tavs pilsoņa pienākums pret valsti. Nepildīt šo pienākumu nav "cilvēka tiesība". Vienkārši mūsu valstī par šī pienākuma nepildīšanu nav paredzēts nekāds sods. Ir valstis, piemēram, Austrālija, kur par to ir administratīvais sods. Latvijas gadījumā...


Piedaloties/nepiedaloties vēlēšanās, nemainās tie slepenie aizdevumu līgumu nosacījumi Latvijas valstij, ko parakstījušas iepriekšējās Latvijas valdības ar SVF/PB.Tādēļ pēc būtības ir vienalga, kas vada valsti, kura grimst parādos, pret kuras tautu spēki no ārpuses ar aizdevumu nosacījumiem realizē genocīdu pret visu Latvijas tautu, samazinot tās iedzīvotāju skaitu. Agri vai vēlu Saskaņas nonāks valdībā. Tad, kad to vajadzēs globālajam cionismam.

Šī valsts - 4. maija komunistu- čekistu- cionistu republika ir nolemta iznīcībai kopā ar visu tautu. Federālā rezervju sistēma caur SVF/PB ar aizdevumiem LV uztur šo administratīvo teritoriju daudzmaz sakārtotā situācijā, tiem vietējiem, kas gatavi rūpēties par to, nodrošinot cilvēkcienīgu izdzīvošanu. Samazinoties iedzīvotāju skaitam, seko visādas reformas - skolu, reģionālā, medicīnas utt. Kopumā situācijai pasliktinoties, sabiedrībai nonākot savstarpējos iekšējos konfliktos un pretrunās. Samazinoties iedzīvotāju skaitam, nabadzīgo kategorijā nonāk liekie administratīvie darbinieki, skolotāji utt. Ar visiem ģimenes locekļiem, kuri nodrošinājumu meklē vergu darbos ārzemēs. Kas vēl vairāk sašķeļ pilsonisko sabiedrību.

Atbildēt

viedais

12.05.2019. 08:09

»

Secinājums

Es izlēmu par parazītiem nebalsot,un tās ir manas brīva cilvēka tiesības.Es izlēmu savas tiesības partijniekiem neatdot


Tu kļūdies. Piedalīties vēlēšanās un izvēlēties varu ir tavs pilsoņa pienākums pret valsti. Nepildīt šo pienākumu nav "cilvēka tiesība". Vienkārši mūsu valstī par šī pienākuma nepildīšanu nav paredzēts nekāds sods. Ir valstis, piemēram, Austrālija, kur par to ir administratīvais sods. Latvijas gadījumā tu to vari nedarīt argumentējot savu bezdarbību ar primitīviem stereotipiem no sērijas "viss un visi ir slikti". Tikai politiķiem no tās tavas domāšanas un uzvedības ne silts, ne auksts. Neiesi tu, aizies citi un izdarīs izvēli tavā vietā. Ja tu neej uz vēlēšanām, tu zaudē tiesības kritizēt citu izvēli, jo tev bija vienalga, ko tur ievēlēs. Tu negribēji izdarīt neko, pat ar savu vienu biļetenu negribēji necik un nekā, neko ietekmēt. Tu gribēji ērti sēdēt dīvānā un, kritizējot citu izvēli, sajusties labāks paša savās acīs, mēģinot pateikt, ka tu neesi nekādi atbildīgs par kopējo situāciju valstī. Esi gan atbildīgs, jo tu neko neesi darījis, lai situāciju mainītu. Tu esi tikai atreferējis biežāk tiražētos stereotipus par politiķiem un tēlojis "cīnītāju" ar sistēmu piržot dīvānā un klabinot klaviatūru.

Atbildēt

Cionists Šlitke pazīst drēbi

12.05.2019. 06:25

»

Normunds Šlitke

Politiķi, jo vairāk - deputāti, ir mūsu pašu izvēlētie un amatos ieceltie mūsu pašu pārstāvji jeb vietnieki. Lamāt politiķi ir tas pats, kas, piemēram, zūdīties par paša darbā pieņemto auklīti vai gānīties par paša izvēlēto partneri. Var, protams, par parazītiem saukt arī savus orgānus, piemēram, acis...


Tauta neievēl politiķus, bet 4. maija režīma piekritējus, ko izvēlas CVK, kuras vad. dota pielaide valsts noslēpumiem, skaitot balsis slepeni. Cimdara noziegumus leģitimēja ar likuma grozījumiem, piešķirot CVK pr-jam pielaidi valsts noslēpumiem. Politiķus cionisti izvēlas, vai nu kā noderīgus idiotus, vai pilnīgi lojālus čekistu- komunistu- cionistu ideoloģijai. Divi CVK Cimdara priekšgājēji "nošāvās", viens pat ar divām lodēm. Valsti vada čekistu- komunistu- židcionistu noziedzīgs grupējums no VDK laikiem ar VDK virsniekiem- padomdevējiem un ekspertiem kā A. Borovkovs. Žīdiņš Šlitke to visu zin, bet vainu noliek uz latviešu tautu. Židiņš ir un vienmēr tāds būs. Gaida E. Levita uznākšanu uz skatuves. Varēs sākties židu dzīres! Pirmā ledija būs mella valla židiete ar liku degunu..

Atbildēt

Sūdēdājs Indulis Duka no Dikļiem

12.05.2019. 06:11

»

Egmārs Sūdēdājs-Sūkātājs

lapsa nemaina pamperus un smird ar katru dienu pretīgāk


Mikropisans traks palicis?

Atbildēt

Secinājums

12.05.2019. 02:16

»

Normunds Šlitke

Politiķi, jo vairāk - deputāti, ir mūsu pašu izvēlētie un amatos ieceltie mūsu pašu pārstāvji jeb vietnieki. Lamāt politiķi ir tas pats, kas, piemēram, zūdīties par paša darbā pieņemto auklīti vai gānīties par paša izvēlēto partneri. Var, protams, par parazītiem saukt arī savus orgānus, piemēram, acis...


Es izlēmu par parazītiem nebalsot,un tās ir manas brīva cilvēka tiesības.Es izlēmu savas tiesības partijniekiem neatdot.
Partijnieku sistēma izvēli neatstāj,jābalso nevis par savu tiesību pārstāvi bet par partiju diktatūru.

Atbildēt

Jansons

11.05.2019. 21:15

Liepiņ, ko tu muldi? Ne par to tev maksā.

Atbildēt

Normunds Šlitke

11.05.2019. 18:27

»

Secinājums

Pilsoniskā drosme ir nebīties publiski pateikt, ka politiķi ir sociālie parazīti


Politiķi, jo vairāk - deputāti, ir mūsu pašu izvēlētie un amatos ieceltie mūsu pašu pārstāvji jeb vietnieki. Lamāt politiķi ir tas pats, kas, piemēram, zūdīties par paša darbā pieņemto auklīti vai gānīties par paša izvēlēto partneri. Var, protams, par parazītiem saukt arī savus orgānus, piemēram, acis, ausis un rokas, bet tas ir, mazākais, smieklīgi. Savukārt sava partnera vai pārstāvja nosaukšana par parazītu neko labu neliecina par Tevi pašu. Pats taču izlēmi...

Atbildēt

Normunds Šlitke

11.05.2019. 09:00

Pilsoniskā drosme ir nebīties publiski pateikt, ka “karalis ir pliks”. Atmest politkorektumu un personisko ieinteresētību. NEPL padome ir pārkāpusi to robežu, kad var piedot profesionālo risku. Tā pat kā, piemēram, daudzi Augstākās tiesas tiesneši. Amata neatkarība nav panaceja un nav arī indulgence. Pret neatkarīgajām televīzijām uzsāktās pārkāpumu lietvedības prasa nekavējošu izpilvaras rīcību un parlamenta reakciju, kur padomes atlaišana ir tikai pirmais solis. To var prasīt ikkatrs, jo vairāk - Saeimas depurāti vai ministru kabineta locekļi. Valdība nav likumdevējs, bet ir tā “acis un rokas”. Tāpēc jārīkojas ir arī valdībai, inicējot parlamentāras procedūras - vienalga vai jāreformē Augstākā tiesa, NEPL vai citi valsts orgāni, tostarp, konstitucionālie.

Atbildēt

ZZS

11.05.2019. 08:31

sarosījušies un satraukušies, he, he, he!

Atbildēt

Egmārs Sūdēdājs-Sūkātājs

10.05.2019. 20:11

lapsa nemaina pamperus un smird ar katru dienu pretīgāk!

Atbildēt

Bh

10.05.2019. 16:35

Mazs klauns kurs pa lielam neko nav izdarijis latvija vispar labi ja pa neatkaribas laiku vares atrast vairak pa 5 ministries kas reali ko izdarija Kristopans nak prataa ...

Atbildēt

Anuška

10.05.2019. 13:34

»

Es

Bordāns jūt vajadzību izrādīties, jo neko no solījumiem nepilda


Bordāns taču ir izvazājies pa visām partijām,oi, piedodiet, vēl nav bijis Saskaņā, savus pakalpojumus piedāvādams. Viņš nesmādē neko. Un te nu ir rezultāts....liels pirdiens,nedaudz smaciņas un klusums.

Atbildēt

Leo

10.05.2019. 06:20

»

west

Tik nejēdzīgi zema līmeņa TV nav, liekas, nekur pasaulē! Un par mūsu naudu barojas tie "pīļdīķa zvaigznes", ko virza dumjas, atpalikušas tantes, meitenes un puikas. Iedomājieties, šie esot "personības"!!! Te pat smiekli nenāk. Ar sūdainu koku izdzenāt šos ākstus - liekēžus


Valstij jāpārtrauc tērēt nelietderīgi nauda, uzturot vairākus Tv un radio kanālus. Pietiek ar vienu Tv un vienu radio kanālu svarīgu ziņu publicēšanai, bet tas nav ikdienas politiskās un saimnieciskās lietas.

Atbildēt

Sūdēdājs Indulis Duka no Dikļiem

10.05.2019. 04:47

»


nav iedzēris tabletītes. Kur tādi galvasslimie rodas?

Atbildēt

lauķis

10.05.2019. 04:13

»

Tu

ko kod? Bordāns gāž sistēmu! Malacis


Kamēr būs aitas kas ies balsot ,tikmēr sistēma turēsies kā klints,un Bordāns ir viens no šīs sistēmas sargsuņiem.

Atbildēt

Rollingstons

09.05.2019. 23:56

Jā Liepiņam nepatīk, žnaķiķ Jordānas dara labu lietu...

Atbildēt

ej nu ej

09.05.2019. 21:58

»

Ko lieto?

Indulis Duka šņauc marihuanu


Šņauc viņš pārsvarā savas mēnesi nemazgātās zeķes. Taču pēc tam jo sparīgi rauj kulakā.

Atbildēt

Atkal sūdēdājs Indulis Duka no LRTT

09.05.2019. 20:22

pietirsis visus kanālus!

Atbildēt

Mikropisans

09.05.2019. 20:20

»


Indulis Duka piedzēries! Zvaniet mentiem, pusdzīvs gul mārrutkulaukā! Labu galu tas sūds neņems!

Atbildēt

Tu

09.05.2019. 18:33

»

Es

Bordāns jūt vajadzību izrādīties, jo neko no solījumiem nepilda


ko kod? Bordāns gāž sistēmu! Malacis!

Atbildēt

Es

09.05.2019. 18:31

Bordāns jūt vajadzību izrādīties, jo neko no solījumiem nepilda.

Atbildēt

Pumpītis

09.05.2019. 17:45

Stulbuma kalngals no Bordāna puses!!!Aptaisīsies kā mīļais !!!

Atbildēt

josifs

09.05.2019. 17:33

Bordāns ir viens no spējīgākiem TM-ministrs,kurš cīnās par tiesiskumu valstī.

Atbildēt

west

09.05.2019. 17:02

Tik nejēdzīgi zema līmeņa TV nav, liekas, nekur pasaulē! Un par mūsu naudu barojas tie "pīļdīķa zvaigznes", ko virza dumjas, atpalikušas tantes, meitenes un puikas. Iedomājieties, šie esot "personības"!!! Te pat smiekli nenāk. Ar sūdainu koku izdzenāt šos ākstus - liekēžus!

Atbildēt

Gunča

09.05.2019. 16:16

Jāņa vectēvs gāja bojā Salaspils nometnē,
nokrita no sargtorņa.

Atbildēt

Zinātājs

09.05.2019. 15:21

Tā vietā, lai nodarbotos ar TM aktuālām problēmām - tiesu sistēmas lempīgumu, maksātnespējas administratoru patvaļu, Latvijas cietumu atbaidošos stāvoklī, utt., Bordāns turpina nelikumīgas mahinācijas un intrigas, jo šis mikimauss bez tām nevar!

Atbildēt

Q

09.05.2019. 14:40

Bordāns tak ļeņina skolnieks, tas arī sākot revolūciju ,kā pirmos aicināja ieņemt pastu un telegrāfu, mūsu gadījumā grib kontrolēt masu radio un TV! Smerdelim jādod pa pirkstiem!

Atbildēt

atis

09.05.2019. 14:27

Vairāki padomes locekļi ir savu reputāciju sabojājuši, tos vajadzētu palūgt. Bet Bordānam galvenais ir būt mazam ķeizariņam. Bet sanāk tikai būt par klaunu.

Atbildēt

DDD

09.05.2019. 14:16

Ja tiesībsargs ņems naudu no kādas ministrijas, vadīs kādu biedrību un ņems naudu no drauga pašvaldības, kopumā par 50 000 EUR izdos nekam nevajadzīgu secinājumu blociņu, ir liela varbūtība, ka arī tādu tiesībsargu jādzen būtu ar sūdainu mietu.

Atbildēt

As

09.05.2019. 14:14

Viņš,tas kas bordāns,man vienmēr ir atgādinājis jefiņu vai arī galīgi izlaistu puišeli,kas ātri apvainojās un vienmēr staigā ar sarkanām saraudātām acīm.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: