Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Anna

27.02.2017. 23:31

»

Pēdējais

Pilnīgi piekrītu ! Trulāku, alkatīgāku un nenormālu kampēju un lietu kārtotāju kāds bija Belēvičs ministrija nebija redzējusi un ļoti jācer, ka arī vairs nekad neredzēs.... Esošai ministrei patiešām daudz laika bija jāvelta lai Gunta mēslus izmēstu, kas diez vai vispār līdz galam vispār ir satīrāms...


Nu, nu.
Tas, ka Čakšu nekritizē Apini sun Keris, ir vienošanās par Zvidrinas, kurai prāta spējas trūka pilnībā, aizvākšanu no VM. Lielāku farmācijas kompāniju pakaļlaižu neesmu redzējusi. Reicipies pārstāvis katrā sanāksmē pie rokas. KAS NOTIEK?!

Atbildēt

Biruta

27.02.2017. 21:16

»

Pēdējais

Pilnīgi piekrītu ! Trulāku, alkatīgāku un nenormālu kampēju un lietu kārtotāju kāds bija Belēvičs ministrija nebija redzējusi un ļoti jācer, ka arī vairs nekad neredzēs.... Esošai ministrei patiešām daudz laika bija jāvelta lai Gunta mēslus izmēstu, kas diez vai vispār līdz galam vispār ir satīrāms...


Tad jau gan! Vai tad kaut ko jau ir satīrījusi? Tikai zīmējās ar savām super-duper padomniecēm, bet ne pacientiem, ne mediķiem nav labāk no tā. E-veselība galīgā backsaidā, amatos ceļ ..... godīgi konkursa kārtībā, atļausiet pasmaidīt :)Valdes maina,savējos vai partiju intereses amatos ceļ nu gluži tāpāt kā GB, ja ne pat cītīggāk. Kā tur bija, Apinim tak naudu iedalīja?

Atbildēt

Pēdējais

27.02.2017. 19:48

»

Aina

Jums nav taisnība! Čakša ir vislabākā veselības ministre! To apliecina kaut vai tas, ka viņu nekritizē Veide un Apinis, pat ne Kalējs un pat ne Keris. Jūsu rakstītais nav ne ar ko pamatots, tikai politiski angažēts šī akla naida pret ZZS


Pilnīgi piekrītu ! Trulāku, alkatīgāku un nenormālu kampēju un lietu kārtotāju kāds bija Belēvičs ministrija nebija redzējusi un ļoti jācer, ka arī vairs nekad neredzēs.... Esošai ministrei patiešām daudz laika bija jāvelta lai Gunta mēslus izmēstu, kas diez vai vispār līdz galam vispār ir satīrāms,,,,,,,,,,

Atbildēt

Aina

27.02.2017. 14:34

Jums nav taisnība! Čakša ir vislabākā veselības ministre! To apliecina kaut vai tas, ka viņu nekritizē Veide un Apinis, pat ne Kalējs un pat ne Keris. Jūsu rakstītais nav ne ar ko pamatots, tikai politiski angažēts šī akla naida pret ZZS!

Atbildēt

Troļļu gans

26.02.2017. 11:34

Ar ko Belēvičs atšķiras no Veldres vai Čakša no Rozentāles? Ne jau ar frizūru vai bezkaunību! Ar vienādu ieguldījumu veselības aprūpē, apaļu nulli vai ciparu ar mīnusa zīmi. Atšķirība ir būtiska, zaļi zemnieciskie boļševiki to vēl nesaprot. Ar sabiedrības spiedienu. Pagaidām vēl tiek uzdoti jautājumi par VM naudiņām, kuras ir ieslīdējušas zāļu tirgotāju kabatās, t.sk. jaunā t.sauc. Bērnu slimnīcas vadītāja pārstāvētās firmas lielajā kabatā. Atbildes būs graujošas un tad varbūt politisko zombiju partiju ZZS beidzis aizslaucīs uz pareizo vietu, politisko miskasti, ar visiem belēvičiem, čakšām, bārčām, līdakām un brigmaņiem.

Atbildēt

Arī jautājums

26.02.2017. 09:05

Kam pieder Infektoloģijas centra aptieka,kur tiek pārdoti HIV,C hepatita un citi īpaši dārgie kompensējamie medikamenti?

Atbildēt

P. Haralds

26.02.2017. 02:25

Kopš kura laika pašsaprotami ir apgalvojumi par 100 miljoniem NO NVD un 60 % operāciju bloka noslodzes? Lūdzu atsauces!

Atbildēt

Anonīms jautājums

25.02.2017. 12:48

Ja runa ir par valsts budžeta sadali, vai sabiedrība drīkst uzzināt, cik mūsu naudas pārskaitīts no NVD par kompensējamiem medikamentiem, piem., Saules aptiekai pēdējo 3 gadu laikā. Līdzīgi arī par citiem lielajiem farmācjas spēlētājiem. Lai NVD nesaka, ka viņiem tādu datu nav, IT sistēma to nevar nodrošināt, vai GB aizliedzis tādu informāciju sniegt (viņam jau visi atklātības principi ir viņa komercnoslēpuma un cieņas aizskārums). Interesanti būtu arī redzēt, par kādu summu lielās univeritātes slimnīcas un Bērnu slimnīca iepirkušas zāles no kurām lieltirgotavām un aptiekām, piem., Saules aptiekas. Vai tad tas ir komercnoslēpums, kā pēc regulētas iepirkumu sistēmas slimnīcā sadalās naudas izlietojums. Varbūt tur arī Konkurences padomei (un ne tikai) ir ko darīt. Jo jautājums ir par publisko līdzekļu sadalījumu. Tur noteikti būtu sistēmas rezerves ārstu un medmāsu algām.

Atbildēt

Dace

25.02.2017. 12:42

izskatās ka ne Čakša,ne Kučinskis nesaprot kā darbojas ne skolas,ne slimnīcas. skolās nauda seko skolniekam un ja pašvaldībā nav skolas,tad ir savstarpējie norēķini starp pašvaldībām par skolnieku skaitu, arī Pierīga maksā Rīagi un otrādi. Medicīna nauda seko kvotām,nevis pacientiem. Pie tam ir pašvaldības donori un recipenti,kur pa vidu ir izlīdzinā''sanas fonds,piemēram, Liepāja saņem naudu no šī fonda,jo ar saviem ienākumiem nepietiek,tad tagad vēl segs slimnicas uzturēšanas izdevumus? Pilnīgi ačgārni!

Atbildēt

xxxx

25.02.2017. 11:49

»

ekonomists

Apiņa kungs - vai Jūs neatzīstiet, ka bija kļūda pārveidot visas slimnīcas par bezpeļņas organizācijām un pēc tam par komercsabiedrībām? Dzīvības glābšana un arstniecība nav pakalpojums. Tad jau arī policistiem būtu jāmaksā par noķertiem zagļiem un ugunsdzēsējiem - par nodzēstiem kv.m. Cik amatus ieņem...


tas nenotiks nekad. es domāju to algu pamatlietu sakārtošana. Tikko kaut nedzuadz pakustina, tā kaut kāda iemesla dēļ kustinātājs jau papildina bezdarbnieku rindas.
Tur kādam ir tāda ietekme, ka bail paliek.

Atbildēt

Ierēdne

25.02.2017. 11:32

»

Pēteris A.

Man daudzus gadus paticis būt par medicīnas publicistu. Šobrīd ir kāds, kas baidās sevi nosaukt īstajā vārdā, baidās pats no savas ēnas, bet raksta labi, korekti un saprotami...


Ar nikvārdu pietiek.lasītājs bieži (ne vienmēr) raksta pats Pēteris Apinis. Apinis Čakšu vienmēr ir ienīdīs, ko nekad arī netika slēpis. Bet ar ministru nākas sadzīvot, vismaz tik ilgi, kamēr tas pilda Apiņa uzdevumus.Čakša, lai arī cenšas, tomēr Apiņa uzdevumus lāgā neizpilda. Apiņa labākais draugs Dz.Mozgis tā arī nekļuva par Stradiņa slimnīcas valdes priekšsēdētāju. Čakšas pirmā kļūda. Arī otru pudeles brāli Fūrmani Čakšai neizdevās iecelt līdzīgā amatā Bērnu slimnīcā. Čakšas otrā kļūda. Nav brīnums, ka Apiņa piktums sāk lauzties uz āru. Ja Čakšai neizdosies ielikt Fūrmani Villeres vietā NMPD, pietiek.lasītāja produktivitāte pieaugs. Un ne tikai pilnmēness laikā.

Atbildēt

ekonomists

25.02.2017. 09:59

»

Pēteris A.

Man daudzus gadus paticis būt par medicīnas publicistu. Šobrīd ir kāds, kas baidās sevi nosaukt īstajā vārdā, baidās pats no savas ēnas, bet raksta labi, korekti un saprotami...


Apiņa kungs - vai Jūs neatzīstiet, ka bija kļūda pārveidot visas slimnīcas par bezpeļņas organizācijām un pēc tam par komercsabiedrībām? Dzīvības glābšana un arstniecība nav pakalpojums. Tad jau arī policistiem būtu jāmaksā par noķertiem zagļiem un ugunsdzēsējiem - par nodzēstiem kv.m. Cik amatus ieņem slavenākie medicinas administrātori un profesori? RSU rektoram kā admimnistrātoram būtu jāstrādā 8 stundas dienā. Par kuru laiku viņš var izpildīt citus darbus, par kuriem arī maksā un tādējādi saņem ap 11.000 EUR mēnesī? Tie ir jautājumi, kas VM būtu jāsakārto vispirms. Kardinālām reformām tā baidās ķerties klāt.

Atbildēt

Pacients

25.02.2017. 09:26

Ir skumji visu so lasot,bet patiesība ir tāda, ka Latvijas medicīnas sistēma, neskatoties uz tajā strādajošajiem patriotiem,ir bezizzejas priekšā. Un jāsaka pavisam godīgi, ka vaina jauzņemas arī tiem, kuri jau 1990.gada sāka medicīnas "reformas". Tās visas ir bijušas haotiskas, te gribēja socialistiskas Zviedrijas modeli, kapitalistiskos Australijas, ASV, Kanādas modeļus ieviest. Taču gala rezultā tuvojamies kraham. Slimnīcas ir, ir moderna aparatūra, taču ārstiecības personāls drīz nebūs vispār (medicīnamāsas), tātad... sagaidām to brīdi Baznīcā, lai lūgtu Kungu Visaugstako, ka nenokļūt Latvijas medicīnas iestādēs.

Atbildēt

te ir atbilde

25.02.2017. 08:45

»

Abasic

Latvijas Radio jautāja arī par Elīnas ģimenes izjusto cenu atšķirību – kā nākas, ka zāles "Mēness aptiekā" Onkoloģijas centrā maksā 2100 eiro, bet vienlaikus pie konkurentiem –1800 eiro...


kāpēc farmācijas bizness tā raujas iekarot slimnīcu biznesu, jo farmācija ir rijīga haizivs , kurai svarīgs ir savs bizness un tikai. Atcerieties Heilija "Stiprās zāles", pārlasiet, būs gan interesanti, gan arī daudz kas šķitīs saprotamāks. Un tādēļ cilvēki tik ļoti apšauba farmācijas biznesa vēlmi sakārot slimnīcu darbu- Dins Šmits, Anda Čakša, tagad tas jaunais speciālists

Atbildēt

švamme

25.02.2017. 03:32

»

Un...

Pie tam ārstu palīgi vai feldšeri ir padomju laika mantojums


nemaz ne, štatos piemēram ārstu palīgi (4 g. izglītības) saņem mazliet mazāk, nekā ārsti parastie, bet ir vēl "nurse practitioner", kura arī ir kā ārsta palīgs (ja nemaldos 5 g. izglītības) tiesīga izrakstīt un nozīmēt ārstēšanu, parasti strādā kā ģimenes ārsts. Māsa parastā, uzreiz pēc skolas ir uz izķeršanu un saņem sākot no 22 $ stundā. Piem. ER ( uzņemšana) ārsta palīgs saņem sākot no 180 $ stundā un praktiski viņš aizvieto ārstu.
Ar visu šo saskāros, kad mēģināju savu izgītību izmantot, bet sorry, viņi to neatzīst un jāiet skolā no jauna, vienīgi, ka jau vieglāk, jo medicīnisko pusi jau zini, jāmācās tiesības un likumi

Atbildēt

Mildas asaras

25.02.2017. 01:49

»

Abasic

Latvijas Radio jautāja arī par Elīnas ģimenes izjusto cenu atšķirību – kā nākas, ka zāles "Mēness aptiekā" Onkoloģijas centrā maksā 2100 eiro, bet vienlaikus pie konkurentiem –1800 eiro...


Nesen nopirku zāles no Latvijas ne pārāk tālā valstī (valsti nesaucu tamdēļ, lai mūsu aptiekāru - ierēdņu tandēms neuzmestos virsū) - cenas trīs reizes zemākas. Lietuvā viens konkrēts medikaments, viena un tā pati firma, vienāds aktīvās vielas daudzums un tablešu skaits utt. - par 30% lētāk un pārdevēji ierindojami vienā cenu kategorijā.

Tas saucās - maksā vai mirsti, un daudzi arī mirst.

Atbildēt

Abasic

25.02.2017. 01:40

Latvijas Radio jautāja arī par Elīnas ģimenes izjusto cenu atšķirību – kā nākas, ka zāles "Mēness aptiekā" Onkoloģijas centrā maksā 2100 eiro, bet vienlaikus pie konkurentiem –1800 eiro.

Medikamenti ''Mabthera'' ;krievijā maksā ap 1000 €
Tas ir vēl par 800 simtiem lētāk .
Nu un vai tā nav laupīšana kāds te biznes ???

Atbildēt

Abasic

25.02.2017. 01:33

Ēēēē vai neredzam ,ka naudu medicīnai krējuma tiesu nosmeļ farmācijas mafija ja ja neadekveātās cenas tas ir šausmas kas darās mēs visi to zinām tik neko nevaram padarīt.
A čakša saka;
Veselības ministre Anda Čakša (Zaļo un zemnieku savienības izvirzīta) teica – aptiekas galu galā ir bizness un ministrijai šobrīd ir citas prioritātes, piemēram, tās reformas, kas jau notiek.

"Godīgi teikšu – prioritāte ir tikt skaidrībā ar veselības aprūpes finansējumu un visiem tiem reformu plāniem, kas mums ir šodien. Un tad, kad tiksim tam pāri, esam gatavi iedziļināties vertikālajā integritātē un aptieku ķēdēs.

Atbildēt

kaža

24.02.2017. 23:58

Ar naudu priekš izglītības un medicīnas viss ir kārtība.Problēmas ir ar sadalījumu,kontroli,kuras trūkums ļauj līdzēkļus tērēt bezjēgā un likumīgi laupīt uz velna paraušanu,vienlaicīgi krasi pasliktinot medicīnas aprūpes kvalitāti un kvantitāti.Laikam jau bez Laimes Lāča nekā!Kamēr Latviju apsaimniekos labējo koalīcija,Laimes Lācim ieeja ir aizliegta!

Atbildēt

Drošības milicija

24.02.2017. 23:57

»

Pēteris A.

Man daudzus gadus paticis būt par medicīnas publicistu. Šobrīd ir kāds, kas baidās sevi nosaukt īstajā vārdā, baidās pats no savas ēnas, bet raksta labi, korekti un saprotami...


Jūs laikam vēl nezināt, bet Drošības policija noklausās un izspiego visus, kuri izrāda aktīvāku politisku iniciatīvu, lai kaut ko mainītu pašreizējā sistēmā.

Piemērus katrs pats var atrast ziņu slejās.

Atbildēt

Un...

24.02.2017. 23:51

Pie tam ārstu palīgi vai feldšeri ir padomju laika mantojums.

Atbildēt

Un...

24.02.2017. 23:45

»

Autoram

Medicīnas māsu attiecība pret ārstiem Latvijā ir 1,3-1,6, bet jābūt vismaz ap 3.uz 1000 iedzīvotājiem Latvijā 5 māsas, vidēji Eiropā 9


Un PVO ir iedota pareiza statistika? Ir citi pētījumi,kur cipari savādāki :) Vai tās ir sertificētas,vai strādājošās,vai uz slodzi vai pusslodzi? Vai veselības aprūpē vai arī sociālos centros? Un kur dati,cik katru gadu pabeidz un kur paliek? Arī masāžu,kosmetalogiju, fizioterapiju veic māsas.

Atbildēt

Autoram

24.02.2017. 23:38

Medicīnas māsu attiecība pret ārstiem Latvijā ir 1,3-1,6, bet jābūt vismaz ap 3.uz 1000 iedzīvotājiem Latvijā 5 māsas, vidēji Eiropā 9.

Datu avots: Pasaules Bankas pētījums "Human Resource Analysis"un PVO datu bāze: European health for all database (HFA-DB)
WHO/Europe
July 2016

Atbildēt

Sise

24.02.2017. 23:24

Čakšai gan nekādus viedokļus nevajag,viss ko saka ir taisnība,viss ko dara ir pareizi. Tieši tāpat kā Bērnu slimnīcā,problēma tikai,ka neko nesaprot un necieš,ja kāds ir gudrāks vai pamana kļūdas.

Atbildēt

Pēteris A.

24.02.2017. 23:14

Man daudzus gadus paticis būt par medicīnas publicistu. Šobrīd ir kāds, kas baidās sevi nosaukt īstajā vārdā, baidās pats no savas ēnas, bet raksta labi, korekti un saprotami.
Guntis B. tas nav– es šo tipu pārāk labi pazīstu. Viņa latviešu valoda ir plāna un alkatīga.
Šobrīd autors ar nikvārdu „Pietiek.lasītājs” māk rakstīt un formulēt viedokli labā latviešu valodā, pie kam raksts pēc raksta kļūst argumentētāks un valstiskāks. Šis cilvēks zin un saprot medicīnu, un viņam šī medicīna ir svarīga. Man šeit ir daudzas nepieņemamas sentences un atziņas, bet raksts un viedoklis prasa cieņu, un tas tiks pārpublicēts www.arstubiedriba.lv. Es to būtu pārpublicējis arī tad, ja tajā kā dažas nedēļas iepriekš būtu kritizēts arī es.
Un tomēr– katru, kas ar savu viedokli vēlas attīstīt Latvijas medicīnu un rūpēties par sabiedrības veselību, es aicinu– nebaidīties parakstīties ar savu vārdu. Anonīms nav viedoklis. Mēs nekad nemainīsim savu valsti, ja slēpsimies aiz svešiem nikvārdiem. Vienmēr parakstīties ar savu vārdu ir sarežģīti: interneta komentētāji Tevi nosmies, nolādēs vai aplies mēsliem, bet tikai ar savu vārdu parakstīts raksts ir godīgs un valstisks viedoklis.
Vēlreiz– es vismaz 20% no rakstītā nevaru piekrist, bet ļoti augstu vērtēju šā autora viedokli.

Atbildēt

Pirmais

24.02.2017. 22:12

... viennozīmīgi, atkal Guntis briežu gans apmaksā un pasūtījis publikāciju, kā jau pēdējā pusgadā šamajam pieņemts. nu nevar un nevar samierināties kā ministre ārda viņa rebes ar visiem ielikteņem Tā arī vajag lai bankrotē un iet uz bezdarbniekiem ... !

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: