Menu
Pilnā versija
Foto

Edvīns Inkēns. Rezidents

Ervīns Jākobsons* · 03.01.2019. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

var nelasīt

07.01.2019. 11:29

Šādi, sevi attaisnojoši, raksti vēl taps ui ku daudz.

Atbildēt

No maisa

05.01.2019. 21:13

Es sadarbību ar VDK pārtraucu 1988. gadā pēc Latvijas Radošo savienību plēnuma, kad es sapratu, ka ilgāk vairs nevaru to darīt. Interesanti, bet manā kartiņā nav nekādu atzīmju par to.
Tad tas nozīmē, ka dažas kartītes VDK tur atstāja speciāli, lai ieriebtu tiem, kas nostājās pret viņiem. Līdz ar to kartotēkas ticamība ir apšaubāma.
Tā ir dezinformācija, kur patiesība sajaukta ar meliem.
Visbeidzot neaizmirsīsim, ka virs VDK atradās PSKP.
Ieskaitot "gaišos" tēlus Vagri, Gorbunovu, VĻKJS LPSR darboņus, nomenklatūru.
Pa šiem 30 gadiem nav izdarīts nekas, lai objektīvi izpētītu, kas tad bija Atmoda, kā mēs atguvām neatkarību.
Un vispirms jau godīgi ir jāpasaka, ka tā paaudze, kas piedzima pēc 1950-tā gada, patiešām ļoti daudz ko nezināja par baisajām Latvijas vēstures lappusēm. Tāpēc, ka par to nerunāja un lielākā daļa cilvēku bija apmierināti ar savu dienišķo desu un netaisījās cīnīties pret režīmu.
Tas ir godīgi jāatzīst un jābeidz melot.
Nebūtu Gorbačovs sācis perestroiku, nebūtu Atmodas.

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

05.01.2019. 16:18

»

DMB

Padomju armiju pārzini diezgan labi,ko nevarētu teikt par Latvijas armiju(tikai kaut kur dzirdētas negācijas).Un tā tam laikam arī jābūt,jo Latvija rakstās ar lielo sākuma burtu-atceries šo...


nepīpē linoleumu, lūdzu...lai nedzirdu balsis kādreiz kā Grantiņs kad "augstāki spēki"viņam deva CU sarīkot 14.jūnija pasākumu, bet šamais nokļuva meķī...latvijas armija ir amerikosu neliela palīgvienība, viss notiek amerikosu kontrolē , iezemiešiem notirgo navajadzīgus lūžņus - lai nesadomā dumpoties pret onkeli Semu.

domāju, ka rupuču nēsātājs uzskata par lielu godu nobučot roku amerikosu ģenerālim , kā arī kāda nato bataljona komadiera pavēle nūsu ģenerālisimusam ir obligāta izpildei. Banānu republikai ir dota atļauja uzturēt okupācijas karaspēka vienības, ar nelielu savu korpusu,,,

Atbildēt

DMB

05.01.2019. 14:51

»

Antūns Peizdulōcis

Vai tev, bračku , kāds prasīja - gribi dienēt vai negribi...


Padomju armiju pārzini diezgan labi,ko nevarētu teikt par Latvijas armiju(tikai kaut kur dzirdētas negācijas).Un tā tam laikam arī jābūt,jo Latvija rakstās ar lielo sākuma burtu-atceries šo.
Vienu vēl tikai nobeigumā gribu uzrakstīt-tie Tevis pieminētie armijas banderoviešu džeki(no R Ukrainas,kā Marenko,Borovec)bija normāli puikas,jau tajos laikos zīmēja Trehzubecu ar tinti uz rokas u.c. un gravēja to kokā.Kā saprotams,nacionālā pašapziņa viņiem bija augsta un viņi atsķīrās domāsanā no A Ukrainas nākušajiem.
Un tā kategorija,kura pirmo reizi tika izrauta no saviem kalnu auliem un kišlakiem,lai parautu viņus armijā,tā bija īpaša..:D
Vari rakstīt ko gribi par Latvijas armiju,jo nav vairs agrākie laiki,taču atceries,ka varbūt pienāks tie laiki,kad viņa mums(??) palīdzēs.Citas mums nav un arī nav vajadzīga!!

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

05.01.2019. 14:07

»

DMB

Jā,ja tā ir savas valsts-Latvijas armija,tad tā ir mamma,bet ja okupācijas armija,kurā pret pašu gribu ne-tie Latvijas iedzīvotāji tika mobilizēti-tad tiešām kaut kas riebīgs


Vai tev, bračku , kāds prasīja - gribi dienēt vai negribi.....

ne tu pieņem zvērestu, bet zvērests tevi...

latvijas armija ir tāds nenopietns pasākums - vecas alumīnija miskastes, kukuruzņki , WW II laika samohodkas un viens tanks...

zagšana... sapirkti utiļi - mīnu kuģi, uz kuru remontu vēl nozog naudu,,,,

lai kāda bija un ir vatņiku armija, tad latvijas armija ir nenopietns pasākums...

paskaties kas notiek- zēnus audzina par pideriem, kas ir gods un slava, - ar puiku audzināšanu nodarbojas vecenes, kuras nav kas vālē..

pasaki tādai neapmierinātai grezelei, ka gribi lai tavs dēls dienētu specdesantā vai jūras kājniekos....tad tur vardabība, dēliņa sāpēs dikti, jā kāds ievilks pa zobiem, labāk lai mammuku 10 čurbani izņem korī, nekā dēls specnaza formā... - mamuks labāk MAtrosovu tēlos.

Atbildēt

DMB

05.01.2019. 13:15

»

Antūns Peizdulōcis

Labam cilvēkam armija ir mammma, sliktam- nikna sievasmāte


Jā,ja tā ir savas valsts-Latvijas armija,tad tā ir mamma,bet ja okupācijas armija,kurā pret pašu gribu ne-tie Latvijas iedzīvotāji tika mobilizēti-tad tiešām kaut kas riebīgs!

Atbildēt

Sigulis

05.01.2019. 13:04

»

Antūns Peizdulōcis

Labam cilvēkam armija ir mammma, sliktam- nikna sievasmāte


Ha, Antūn, šito gan Tu esi aizmirsis- dienēt tā ir varonïba, nedienēt - varoņdarbs

Atbildēt

Adīna

05.01.2019. 11:12

»

Kārtībnieks

Jā, čeka vadīja un kontrolēja Atmodas procesu, jo tā bija vislabāk informatīvi sagatavota organizācija, bet procesa gaitā tā tomēr zaudēja ietekmi, jo kustība kļuva par visas tautas un visu slāņu kopīgu mērķi - brīvību...


Kāpēc tas neizdevās, kā tas ir Ķīnā?
Ap 1993. gadu G.Ulmanis atgriezies no Ķīnas, stāstīja, ka tur gan esot laba tauta - gatavi un priecīgi strādāt par 20dolāriem mēnesī.
Pie mums slikta tauta - gribēja dzīvot labāk kā padomijā, gribēja kā Eiropā.
Vēlāk jau kāds(a) cits(a) teica - ja te nav labi, ir taču iespēja aizbraukt.

Atbildēt

DMB

05.01.2019. 11:11

»

Antūns Peizdulōcis

te jau tikai teorētiski plānoja kuros voiskos iebāzt - desantā vai stroibatā, tad jau komisija abezjaņņikā, tad pircēji, tad vēl viena komisija jau uz vietas- tur varēja kādā sporta rotā tikt vai uz učebku, Tālāk jau kā pats mācēji sisties pa dzīvi- kurš štābā ielīda, kurš klubā, kurš par hļeborezu ...


Oi,tiku tad klāt pie dokumentiem,kuros ziņas par pārkāpumiem službā.(disbats,ķurkis).Jāsaka,tās bija šausmas-ņirgāšanās,septiņdesmitgadīgu sieviešu izvarošanas,novešana līdz pašnāvibai utt. Un tā armija bija "oplot mira".Ja ietu vaļā lielais blīkškis,tad vēl nezin uz kuru pusi šautu atseviški nacionālie grupējumi.
Vakarā pēc otboja dņevalnijs uz tumbočkas bļauj:
stariki,deņ prošol!
Atbilde no koikām :nu,i h*i sņim!
Dņevaļnijs bļauj otro reizi:
Salagi,deņ prošol!
Atskan no dažādām kazarmas vietām:
Slava,bogu,ņe ubiļi!

Reālā dzīve toreiz.

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

05.01.2019. 02:17

»

DMB

Un iesaukumu pie polārajiem lāčiem vai pie duhiem varēja dabūt ari tie jaunieši,kuru vecāki kaut kādā veidā nebija pratuši sadzīvot ar dažu labu vietējā mēroga ķeizariņu.Kara apgabalu vietas pa datumiem militārajiem načaļņikiem bija zināmas,atlika tikai uzrakstīt zēnam iesaukšanas pavēsti uz to laiku...


te jau tikai teorētiski plānoja kuros voiskos iebāzt - desantā vai stroibatā, tad jau komisija abezjaņņikā, tad pircēji, tad vēl viena komisija jau uz vietas- tur varēja kādā sporta rotā tikt vai uz učebku, Tālāk jau kā pats mācēji sisties pa dzīvi- kurš štābā ielīda, kurš klubā, kurš par hļeborezu ēdnīcā, a mudaku bars skraidīja ar RPG 7 pa lauku aiz bmp un bļāva pilnā rīklē urā...]
bet dzimteni ta iemācīja mīlēt, ar čurkām sadzīvot un benderoviešiem...

kamēr tu stāvēji ziemā uz viškas vai soļoji pa parādē uz 23.februāri, kāds tikmēr mīza gultā un ēda siltus pīrādziņus, dzēra kazas pieniņu un sadomāja kļūt par cilvēktiesību aizstāvi.....

Atbildēt

DMB

05.01.2019. 00:39

»

Antūns Peizdulōcis

Tev taisnība...


Un iesaukumu pie polārajiem lāčiem vai pie duhiem varēja dabūt ari tie jaunieši,kuru vecāki kaut kādā veidā nebija pratuši sadzīvot ar dažu labu vietējā mēroga ķeizariņu.Kara apgabalu vietas pa datumiem militārajiem načaļņikiem bija zināmas,atlika tikai uzrakstīt zēnam iesaukšanas pavēsti uz to laiku un aidā-vagonā iekšā.Pēc tam lielajā centrā ieradās oficieri un seržanti no dažādām točkām un savāca noteiktu skaitu eventuālo salagu.Un tā letiņi nokļuva Kuriļu salās,Franča Jozefa Zemē vai Kuškas aulā utt.

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

04.01.2019. 23:56

»

DMB

Varbūt.Visi jau nebija tik "drosmīgi",lai čakarētu savu veselibu ar visādu draņku pīpēšanu,karburatoru mešanu uz kājas,vai rijot cikladolus simulēt psihiski nelīdzsvarotos un dzīvot pa durdomiem.Tagad viņi taisās par baigajiem varoņiem,jo negribējuši dienēt okupantu armijā.Trusīši.Ne jau par kaut kādu...


Tev taisnība.

Tagad vesels bars visāda kalibra dirsēju, kuri no dienesta nokosīja- tik slimi jau nebija , lai grāvi raktu stroibatā, bet par to dienestu okupācijas armijā dirš ne pa jokam un lielās, ka nokosījuši.

Ko teikt tiem večiem, kuri bija Afgānā vai kādā specnazā Āfrikā, dega atomzemūdenēs vai skrēja maršbrosoku himgondonā un gāzmaskā vai uz viņiem šāva poļi solidaritātes sākuma laikos...

Kas varēja nokosīt- māmiņa sarunāja dakteri, tētis aiznesa aploksni ar konjaciņu kara komisāram un tā rezultātā dēliņš ēda mājas pīrādziņus, dzēra agdamu, spaidīja skuķus kultūras nama diskotēkās...

Atbildēt

piedzēries atkal?

04.01.2019. 23:52

»

Atkal debilais Idulis Duka no Dikļiem

ar savu personisko Stukača grēksūdzi! Tis pac Mikropiscanczs! Hihihihi


tu aizej izvemies uz savām ilgtspējīgi nomī(z)tajām pastalām, idiiota atkritums kam virca skalojas smadzeņu vietā un kas visiem spēkiem izmisīgi slēpj savu netradicionāli orientēta cionistu-židmasonu zombija, derdzīga specdienestu provokatora un recidīva stukača identitāti. Un pēc tam pamēģini izgulēt dzērumu. Ja tas tomēr neizdodas, tad ar šitādu galvas vainu tev būs jāmeklē palīdzība pie dakteriem, taviem iecirkņa veterināriem.

Atbildēt

DMB

04.01.2019. 23:39

»

Antūns Peizdulōcis

Tad sroku šamajam iešķieba par neiešanu dienestā- , obligātajam dienestam - līdz 27 gadiem, šamais bija par vecu , tātad atliek tikai izdomāts iemesls - partizāņi...


Varbūt.Visi jau nebija tik "drosmīgi",lai čakarētu savu veselibu ar visādu draņku pīpēšanu,karburatoru mešanu uz kājas,vai rijot cikladolus simulēt psihiski nelīdzsvarotos un dzīvot pa durdomiem.Tagad viņi taisās par baigajiem varoņiem,jo negribējuši dienēt okupantu armijā.Trusīši.Ne jau par kaut kādu okupāciju toreiz domāja.Kam gan gribējās divus gadus zaudēt svešās zemēs vai trīs gadus jūrā?
Dažs labs jau iesmērēja kara komisāram un arī tika dienēt tepat Latvijā.Tiem paveicās.Tā,lūk tās lietas toreiz notika.

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

04.01.2019. 23:18

»

DMB

Partizāņos varēja paraut tikai tad,ja bija jau nodienējis savu sroku armijā! To nu gan autoram vajadzēja zināt! Tāpat kā armijā neņemšanu par mīšanu gultā.Bija vēl desmitiem iemeslu veselības stāvokļa dēl...


Tad sroku šamajam iešķieba par neiešanu dienestā- , obligātajam dienestam - līdz 27 gadiem, šamais bija par vecu , tātad atliek tikai izdomāts iemesls - partizāņi.

ar mīšanu gultā no armijas varēja nokosīt, ja skolā slikti mācījās, tad varēju uzlikties uzskaitē durkā un arī nokosīt.

Atbildēt

Izidors Šekums H-86

04.01.2019. 23:14

»

Neidenficētais aģents

Nu tak skaidri manāms, ka tev Lato skauž.Un krievu pēdiņās - "krievu" ir jāsaprot kā britu.Klausies, tu pārspēj baronu Ungernu, tas arī visiem, kuri nepogoja kā jūnija dzeguži ,sprieda nāves sodu. Vai drīkst zināt, cik personām Latvijā tu esi nolemis piespriest augstāko soda mēru, lai tie nevarētu citus...


Ja papēta Grantiņa tekstus, tad cītīgi tiek noklusēta uzstāšanās boļševiku telvīzijā, - būtībā - ignorēta.

Tipa- jūs visi sūdos, bet es baltā frakā.

Un vēl šamai dzirdot balsis :

Atceros, kā bija ar uzsaukumu 14. jūnija manifestācijai, – kādu nakti pamodos divos un dzirdēju balsi: "Tev jānoorganizē 14. jūnijs!"

https://www.tvnet.lv/4984372/helsinkiesi-vini-bija-sakuma



Ja tu runā ar dievu - tā ir lūgšana.
Ja dievs runā ar tevi- tā ir šizofrēnija.

Atbildēt

DMB

04.01.2019. 23:13

»

Antūns Peizdulōcis

Biedrs Grantiņš ir un bija viens riktīgi sabiedriski aktīvs padomju cilvēks, toreiz gan maziglītots - 8 klases, bet tas nekas, tagad varbūt tagad ir beidzies arī kādus deju kursus...


Partizāņos varēja paraut tikai tad,ja bija jau nodienējis savu sroku armijā! To nu gan autoram vajadzēja zināt! Tāpat kā armijā neņemšanu par mīšanu gultā.Bija vēl desmitiem iemeslu veselības stāvokļa dēl.
Kā Grantiņu varēja paņemt partizāņos? Un beidziet vienreiz to Grantiņa čakari,piegriezies jau līdz kaklam

Atbildēt

Antūns Peizdulōcis

04.01.2019. 22:52

»

L.Grantiņš H-86

Ja tu esi Kārtībnieks, tad sūds uz puļķa gala ir lielgabala šāviņš.----"Atgādināšu, ka bez čekas atbalsta - atļaujas nekas nebija iespējams, jo tā kontrolēja visus procesus."-------Iznāk, ka visa latviešu tauta, kura izgāja ielās, to darīja ar čekas atļauju ? Un, skat' tikai, kas par uzrunas sākumu: "...


Biedrs Grantiņš ir un bija viens riktīgi sabiedriski aktīvs padomju cilvēks, toreiz gan maziglītots - 8 klases, bet tas nekas, tagad varbūt tagad ir beidzies arī kādus deju kursus.

Paziņojums:

"Ievērojot Latvijas PSR Konstitūcijas 49. un 50.pantu, mēs nolemjam dibināt grupu, kura sekos, kā tiek ievērotas mūsu tautas ekonomiskās, kultūras un indivīda tiesības.
Apņemamies atklāti, bez cenzūras un spiediena no ārpuses, informēt starptautiskās organizācijas par pārkāpumiem, kas tiek izdarīti pret mūsu tautas materiālajām un garīgajām vērtībām, kā arī pret pašu tautu.
Mūsu princips — aizšķērsot ceļu meliem un teroram. Dot visām tautām brīvi izvēlēties savu attīstības ceļu. Ievērot Helsinku apspriedes nobeiguma dokumentā izvirzītos principus.
Grupu nolemjam nosaukt Helsinku vārdā.

Citāti : 1986. gada jūlijā dibinot "Helsinki – 86", sākumā biju cerējis uz astoņiem dalībniekiem, tomēr beigās dokumentu, ko biju sagatavojis praktiski viens, parakstīja tikai divi.


Pirms izbraukšanas jautāju čekistam, kurš kārtoja manu izceļošanu, vai viņi domā helsinkiešus iznīcināt.

Arī šodien Linardam nav skaidrs:– Kāpēc ordeņus nav saņēmuši Juris Ziemelis, Gunārs Rode, Viktors Kalniņš, Alfrēds Zariņš, Jānis Barkāns un citi, kuri bija faktiskais "Helsinku – 86" sākums?

Linards uzskata, ka politiskās autoritātes pieaugumā lieli nopelni bijuši vēlākā Saeimas deputāta Jura Galerija Vidiņa darbībai.




Problēmu radīja apstāklis ka veselības problēmu dēl, kass varēja izpausties kā plakanā pēda, jeb mīšana gultā, Grantiņš bija atzīts par nederīgu karadienestam.

Tad nu čekisti sadomāja organizēt Grantiņa iesaukšanu partizāņos- ar lāpstu un lauzni dienēt var.

grantiņs nošlangoja un parztizānos iet negribēja, par to šamo šašņorēja un iebāza meķī uz pusgadu.

Bet partizāņos Grantiņē negribēja iet politisku motīvu vadīts, bet kosīja uz veselības stāvokli.

Cietumā šamo pāraudzināja , šamais visus nodeva un sāka sadarboties ar čeku , plus kā apzinīgs padomju pilsonis, teica čekas sagatavotu runu pirms 18 novembra padomju televīzijā.

Atbildēt

Neidenficētais aģents

04.01.2019. 22:00

»

L.Grantiņš H-86

Tieši tā, šī portāla uzdevums ir sanaidot ne tikai latviešu tautu, bet, arī katru ar katru, jo tiek visas drazas publicētas zem "brīvās izteikšanās" karoga.Visas L.Lapsas-J.Liepnieka grāmatas darbojas ar tādu principu. Atmodas laikā Lapsa tika apmācīts pie visīstākajiem "krievu" čekistiem- rīkļurāvējiem...


Nu tak skaidri manāms, ka tev Lato skauž.Un krievu pēdiņās - "krievu" ir jāsaprot kā britu.Klausies, tu pārspēj baronu Ungernu, tas arī visiem, kuri nepogoja kā jūnija dzeguži ,sprieda nāves sodu. Vai drīkst zināt, cik personām Latvijā tu esi nolemis piespriest augstāko soda mēru, lai tie nevarētu citus sanaidot ar tevi?

Atbildēt

Baltais strēlnieks

04.01.2019. 21:51

»

L.Grantiņš H-86

Vienīgi, kas nāk prātā, izlasot "itkā" ticamu tevis sacīto murgu,ir tas, ka esi visīstākai cionistu/komunistu koriģēts nelietis ! Tādi kā tu, šodien jau saražoti tūkstošos


Ko tu , Grantiņ,svepsti par komunistu koriģētiem neģēļiem? Tu taču aizstāvi, glorificē un mīto sarkanos latviešu strēlniekus? Un tos, kuri tam iebilst, sodi ar nāves sodu..... Tovarišķ Berzins nav tev radinieks?

Atbildēt

jaajaa

04.01.2019. 18:31

..."atgriežoties uzrakstīja detalizētu ziņojumu par diviem puišiem, studentiem. Uz kompromata pamata abi tika savervēti kā aģenti ....ar savu ziņojumu var iepazīties attiecīgajās iestādēs, kuras pārņēma čekas pavirši atstāto mantojumu."...a tāds papīrs toč ir ?...ja tā, tad seciņām..83.viņam bija 25 gadi...tas vairs nav kucēns...zināja, ko dara...:)

Atbildēt

Kauls

04.01.2019. 15:32

"...Jāpiebilst, ka lielākā tiesa dokumentu gan atrodas Piemaskavas pilsētā Podoļskā, bet daži dīvainā kārtā ir atceļojuši uz Latviju."
Šī rakstiņa autoram un dadžiem citiem raganu medniekiem derētu vien padomāt par tām "dīvainībām" , - kā tas nākas , ka viens no izcilākajiem izlūkdienestiem pasaulē pielaidis tik daudz kļūdu . Slepeni dokumenti tiek aizmirsti , daži pat sūtīti no arhīviem publiskai aplūkošanai. Vai tik sunīšiem kaulu nepameta?
Cik ziņāms , tikai tiesa apstiprina sadarbību ar čeku .Žēl ,ka tas neaizliedz suņīšiem grauzt.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.01.2019. 11:57

»

Kārtībnieks

Jā, čeka vadīja un kontrolēja Atmodas procesu, jo tā bija vislabāk informatīvi sagatavota organizācija, bet procesa gaitā tā tomēr zaudēja ietekmi, jo kustība kļuva par visas tautas un visu slāņu kopīgu mērķi - brīvību...


Ja tu esi Kārtībnieks, tad sūds uz puļķa gala ir lielgabala šāviņš.----"Atgādināšu, ka bez čekas atbalsta - atļaujas nekas nebija iespējams, jo tā kontrolēja visus procesus."-------Iznāk, ka visa latviešu tauta, kura izgāja ielās, to darīja ar čekas atļauju ? Un, skat' tikai, kas par uzrunas sākumu: "Atgādināšu, ka bez...." Vai nevarētu būt, ka no palātas raksti, kuru kontrolē DP ?

Atbildēt

Kārtībnieks

04.01.2019. 11:30

Jā, čeka vadīja un kontrolēja Atmodas procesu, jo tā bija vislabāk informatīvi sagatavota organizācija, bet procesa gaitā tā tomēr zaudēja ietekmi, jo kustība kļuva par visas tautas un visu slāņu kopīgu mērķi - brīvību.
Atgādināšu, ka bez čekas atbalsta - atļaujas nekas nebija iespējams, jo tā kontrolēja visus procesus. Čekas uzdevums bija nodrošināt - Gorbačova pārbūvi, salauzt veco stagnācijas iekārtu un ar progresīviem komunistiem vadībā , kurus atbalsta tauta - uzsākt ekonomisko PSRS atdzimšanu - kapitālistiskā modelī- komunistu virsvadībā, kā tas ir Ķīnā.
Tas, kāpēc tas neizdevās ir cits stāsts!
Paldies par rakstu!

Atbildēt

Ticīgais

04.01.2019. 09:31

Pietiek kanāls vienmēr bijis apšaubāmas informācijas ieguvējs.
Nu publicēti pilnīgi napārbaudītu meli no
nepārbaudīta anonīma informātora.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.01.2019. 08:59

»

Elementāri Vatson...

Iekopē katru komentu pirms to nosūti. Un tad nomainot pāris starpas, vai pāris simbolus, vai nomainot vai "uzlabojot" dažus "kritiskus" vārdus, iemet atkārtoti. Tad arī redzēsi vai gļuks, vai filtrs, vai cenzūra. Ja parādīšanās kavējas, vai ja koments parādās un tad pazūd pēc dažām minūtēm - tad to ...


Tieši tā, šī portāla uzdevums ir sanaidot ne tikai latviešu tautu, bet, arī katru ar katru, jo tiek visas drazas publicētas zem "brīvās izteikšanās" karoga.Visas L.Lapsas-J.Liepnieka grāmatas darbojas ar tādu principu. Atmodas laikā Lapsa tika apmācīts pie visīstākajiem "krievu" čekistiem- rīkļurāvējiem.

Atbildēt

kā tad

04.01.2019. 08:12

»

pie joda

Varētu domāt, ka šis raksts ir par Grantiņu, nevis Inkēnu


Kad likvidējās darba vietas, cilvēkiem iedeva sertifikātus. Ja nebija ko ēst, varēja pārdot sertifikātus, kuru vērtība bija 28 Ls katram, pārdot par 1-2 Ls. Tas gāja caur banku. Tirgus liberalizācija, jptvmķ. Likumīgie zagļi. Kamēr uzvārījās, mūsu bērni badojās. Un ko nu trauksmes cēlāji, labvakarieši? Tika siltās vietiņās (pietrūkst vārdu).

Atbildēt

Elementāri Vatson...

04.01.2019. 07:50

»

Ka pazūd, var būt, ka nogļuko internets

Bet tādās reizēs vienmēr varēja atgriezties pie uzrakstītā komentāru ailē un mēģināt vēlreiz. Tagad tā iespēja noņemta


Iekopē katru komentu pirms to nosūti. Un tad nomainot pāris starpas, vai pāris simbolus, vai nomainot vai "uzlabojot" dažus "kritiskus" vārdus, iemet atkārtoti. Tad arī redzēsi vai gļuks, vai filtrs, vai cenzūra. Ja parādīšanās kavējas, vai ja koments parādās un tad pazūd pēc dažām minūtēm - tad to cenzē. Apmēram tā. Zirgam skaidrs ka viss šis portāls ir zem čekistu un viņu virskantora kontrolēm, par tā "īpašnieku" nemaz nerunājot. Patreizējais uzdevums ir latviešus sanaidot un radīt haosu/paniku cilvēku domāšanā. Un kad šis stāvoklis sasniegs maksimumu - var gaidīt kautko nelabu. Jo Latvijā VISA vara un VISI ieroči ir čekas bandītu rokās.

Atbildēt

Atkal debilais Idulis Duka no Dikļiem

04.01.2019. 04:32

»


ar savu personisko Stukača grēksūdzi! Tis pac Mikropiscanczs! Hihihihi!

Atbildēt

pie joda

03.01.2019. 23:58

»

Zukermann

Nerunā par biedru Inkenu, runā par sevi; H-86 darbojas, ievērojot LPSR kontitūciju.Tā stāv rakstīts grupas dibināšanas dekomentos un nēsi no tā atteicies. Biedrs Grantinn ir kārtīgs padomju aktīvs pilsonis. Nav nekāds brīnums, ka biedrs Grantinn informē savus domu biedrus iekš kubuci ar ziņu vēstniecei...


Varētu domāt, ka šis raksts ir par Grantiņu, nevis Inkēnu.
Grantiņam, dzīvojot Vācijā, vismaz nevar piedēvēt prihvatizācijas un genocīda pret tautu grēkus.
Un kas tie par sūda likumiem, kas to pieļāva?

Atbildēt

Interesanti

03.01.2019. 23:43

Barmenis Ainars Gulbis “peksni” kluva par uznemeju, IT uznemuma vaditaju Software house, velak naftas tirgotaju un vina partneri “peksni” paradijas ASV latvietis Gobins. Rubenis, Godmanis stradaja SWH pie Gulbja. Sagadisanas? Sanema no valsts dzivoklus un privatmajas ekskluzivas vietas Riga, X simtu EUR vertiba pec sisdienas cenam. Sagadisanas?

Atbildēt

GEO

03.01.2019. 23:24

Jāprecizē viena epizode-pie Čakstes pieminekļa koki tika cirsti 1988.g.7.maijā,kad Zaļais klubs(saistība ar VAK,arī LKF)organizēja Vislatvijas kapu sakopšanas talku.
Daļa no mums Vello R.vadibā aizbrauca uz Skrabu kapsētu Jelgavas raj.,bet daļa baltajā žigulītī uz Meža kapiem-paši uz savu roku.Tolaik mobilo telefonu nebija..
Pēc tam sekoja kāda "Korespodenta" raksts medijos,ja nemaldos "RB"u.c.,tika ierosināta krimināllieta par pārstādīsanai(!)domāto koku nociršanu,bet pēc tam to atcēla,jo izdevās pierādit,ka tas tomēr ir šo makrovidividi degradējošs process.Vēl pirms 1988.g.septembra.Ja iespējams redzēt aģenta Rozes,Šmita kļauzas,tad te paveras interesantas zīņas.

Atbildēt

Edge

03.01.2019. 23:23

»

zinātājs

pacieties, līdz maijam. Būs nodaļa 18. Tur būšot kartītes, kas pacels mazliet... matuus stāvus


Pēc kartītēm nāks piezīmju grāmatas un pilsonīšu atmiņu klades. Būs "jautri" - gan puņķi, gan asaras! LTF dižausekļi jau gatavojas. Stāsta Dainis Īvāns:"Pie manis LTF laikā ir nākuši cilvēki un raudādami atzinuši, ka sadarbojušies ar čeku. Pie manis nonāca arī čekas virsnieka, kultūras jomas kuratora Māra Dreijera piezīmju grāmatiņa, kurā bija saraksts ar viņa iecienītākajām kontaktpersonām. Dreijers bija baletdejotājas Zitas Errsas vīrs. Grāmatiņa izkļuva ārā tikai tādēļ, ka viņš bija sašāvis Errsu; bija izmeklēšana un juceklis, un čeka nespēja uzreiz to lietu noklusināt. Grāmatiņa nonāca pie kāda žurnālista, kurš to parādīja man. Sarakstā bija daudzi uzvārdi. Tur bija pazīstams, iemīļots, nacionāls komponists, kas dīvainā kārtā pēdējā laikā sācis pūst Krievijas stabulē. Vārdu nesaukšu… Tā, ka mēs ar šiem mēsliem esam tā aplipuši, ka neesam spējuši no tiem nomazgāties līdz šim brīdim. Kad savelku toreiz piezīmju grāmatiņā lasīto un “pēkšņās” izmaiņas cilvēku domāšanā tagad, man sāk likties, ka tas nāk ne no vecuma muļķības."
Esmu laimīgs cilvēks. Saruna ar Daini Īvānu 60. dzimšanas dienas priekšvakarā (Latvijas Avīze, 24.septembris, 2015)

Atbildēt

Vilka baidies, mežā neej

03.01.2019. 22:41

»

Nekad neparaksti

ar savu īsto vārdu. No pieredzes citās tieslietās zinu, ka ļoti viegli tehniski ir pierādīt, kas ir rakstītājs. Ja gribēsi noliegt, neizdosies tiesu pārliecināt. Noliegšana vienmēr būs vainu pastiprinošs apstāklis. Bet pierādīt, nezinot autora vārdu, ir ļoti grūti, ja autors to noliedz, vai raksta zem...


Punkts 1 noliegşana nekādu vainu nepastiprina. Tev ir tiesības neliecinåt pret sevi un saviem tuviniekiem. Tiesības neatzīt un tiesības nesadarboties. Tiesa gan, atzīšana un sadarbošanås mīkstina vainu. Jo stukačošana, pat pašam par sevi, tiek visådi atbalstīta.
Punkts 2 par rakstīšanu ar savu vārdu - nosauc sevi kaut par Donaldu Traku, tavs imei ir tas, kas tevi atklāj. Imei un Ip nav viens un tas pats.
Punkts 3 - negribi nepatikşanas, neraksti varai vai mafijai netīkamus komentārus. Bet, ja tu raksti, tad zini, ka agri vai vëlu, viņi ar tevi sāks izrēķināties. Būs jautri, bet dzīvi tev nobojås. Tev to vajag?

Atbildēt

Ichaks Rabīns

03.01.2019. 22:37

»

L.Grantiņš H-86

Vienīgi, kas nāk prātā, izlasot "itkā" ticamu tevis sacīto murgu,ir tas, ka esi visīstākai cionistu/komunistu koriģēts nelietis ! Tādi kā tu, šodien jau saražoti tūkstošos


Linard Grantiņ, viena tava feisa puse- gandrīz visi tavi sodāmie ir cionistu aģenti. Un lamā tu viņus krāšņāk , nekā Krasnaja Zvezda savlaik cionistus. Otra tava feisa puse- tu informē jūdu valsts pārstāvjus par latviešiem, kuri ir naidīgi jūdiem. Kura tava feisa puse ir īstā? Tu savlaik brēci pret komunistiem un informēji čekistus. Kas tolaik bija īsts? Kas tagad ir īsts?Varbūt viss ir meli, tevi apmelo , tu kārpies un sanāk no tevis tas, kas iznāk, kā kurš tevi piežmiedz? Tad kas no tevis ir patiess? Nekautrējies par savu 8 klasu izglītību, atbildi pēc būtības, vai viss ir meli, sākot ar komentāriem, beidzot ar Pugo ziņojumu? Pugo bija neveikmnieks, viņam nesanāca ietekmēt Grantiņu un šādi viņš ierieba , sacerot ziņojumu PSKP CK?Un, kad galīgi Grantiņš neļāvās ietekmēties, Pugo aiz bēdām nošāvās? Apstiprini, ka esi tīrs kā kalnu strauts....

Atbildēt

Zukermann

03.01.2019. 22:22

»

L.Grantiņš H-86

Jākobsons ir tāds pats šmulis kā Inkēns, no tā paša kantora, bet jau "latviskā" nosaukuma- DP. Kakāts virsū Inkēnam tie, pēc DP komandas. Tāds Inkēns bija paredzēts pamest "zem tanka", lai glābtu īstās haizivis ! Jākobsons, kā jau tas mazajam laizīklim pienākas, izpilda tikai pavēles...


Nerunā par biedru Inkenu, runā par sevi; H-86 darbojas, ievērojot LPSR kontitūciju.Tā stāv rakstīts grupas dibināšanas dekomentos un nēsi no tā atteicies. Biedrs Grantinn ir kārtīgs padomju aktīvs pilsonis. Nav nekāds brīnums, ka biedrs Grantinn informē savus domu biedrus iekš kubuci ar ziņu vēstniecei par neapzinīgu partijas biedru izlēcieniem. Un Leonards Inkins tiešām ir neapzinīgs biedrs un pārāk apzinīgs kungs.Tamdēl, Grantinn neplauderē par Inkēnu, bet pastāsti par Inkinu. Tikai- kurš nodod visiem, nevienam nav uzticams. Tamdēl atstāsim lielo mītu mazās piranjas, lai smako savā dīķītī.

Atbildēt

zinātājs

03.01.2019. 22:05

»

Skumjais Bruņinieks

Ļoti labs un vajadzīgs raksts...


pacieties, līdz maijam. Būs nodaļa 18. Tur būšot kartītes, kas pacels mazliet... matuus stāvus!
Būšot arī LTF līderi.

Atbildēt

kļūdiņa

03.01.2019. 22:02

Jurkānu ar Ilzīti iepazīstināja Amerikas turīgais letiņš Stots. Tas pats, kurš ar kamerām un drēbēm apdāvināja Rubeni, Inkēnu, Ivānu, Godmani... Un tas notika Pieņujorkā nevis Kalifornijā.

Atbildēt

Kaut kas nelîmèjas Bitenieka tekstos

03.01.2019. 21:22

Arî šodien viņš izvairās precizēt, kā tika organizēts H86. Izliekas, ka neatceras. Viss tas ir baltiem diegiem šūts. Ja pie kriminālistiem Grantiņu sita līdz nāvei, tad Bitenieks bija Pluņģes mežā. Bitenieks un Grantiņš uzskata, ka Bariss ir pelēkā, nezināmā, neizpētītā persona.

Bitenieks saka - dzima ideja. No zila gaisa? Es neticu nevienam Bitenieka vārdam, kaut pazīstu viņu vairāk nekā 30 gadus. Ja Grantiņš tur aizdomās Bitenieku par sadarbību ar VDK, tad Bitenieks tur aizdomās Barisu, Bariss Grantiņu, Grantiņš Bitenieku utt.

Atbildēt

kaut kas nelīmējas Grantiņa tekstos

03.01.2019. 20:52

»

Izidors Šekums H-86

Gribu izlasīt biedra Grantiņa uzrunu tautai LPSR televīzijā 1987.gadā...


Ordeņa komandieris Raimonds Bitenieks:


Vēlāk dzima ideja par cilvēktiesību aizstāvēšanas grupas izveidi. 1986.gada 16.jūlijā tika parakstīti dokumenti par grupas "Helsinki–86" izveidošanu. Visus dokumentus bija iecerēts nosūtīt uz ārzemēm. Taču 21.augustā mani un Grantiņu arestēja. Pret mums ierosināja krimināllietu.

1987.gada janvārī radiostacijas "Brīvā Eiropa" un "Amerikas balss" sāka klausītājus iepazīstināt ar dokumentu saturu un nosauca arī mūsu vārdus un uzvārdus. Viena dokumentu kopija tomēr bija izspraukusies cauri "dzelzs priekškaram". Sākās Gorbačova reformu laiks. VDK nedaudz apjuka. Kad 18.janvārī mūs aizveda uz tiesas sēdi, pēc desmit minūtēm tā tika pārtraukta. Sēdi atlika uz 20.janvāri, bet pēc tam — uz nenoteiktu laiku. Turklāt sakarā ar Grantiņa veselības stāvokli mēs līdz tiesas sēdei no aresta tikām atbrīvoti. Sapratām, ka šāds lēmums ir jau VDK vājuma pazīme.

Prokurors Batarags 4.aprīlī mūs izsauca uz Rīgu un paziņoja par krimināllietas izbeigšanu.


https://www.vestnesis.lv/ta/id/48660

Radās ideja sarīkot mītiņu 1941.gada 14.jūnijā deportēto piemiņai. Par mītiņa organizēšanu ziņoja gan "Brīvā Eiropa", gan "Amerikas balss". Mēs paši tikām izolēti.
Mani 9.jūnijā pēkšņi iesauca armijā, aizveda uz Pluņģes mežiem.

Grantiņš veselības stāvokļa dēļ no iesaukšanas aktīvajā dienestā bija atbrīvots. Tomēr kara komisariātā kaut kāda aizdomīga ārstu komisija atzina viņu par karaklausībai derīgu.

Grantiņš protestēja, un viņam piesprieda sešus mēnešus kolonijā.

Mārtiņam Barisam tika uzlikts mājas arests. Taču mītiņš, par spīti visam, notika. Protams, tā rīkošanā piedalījās cilvēki, kas nebija tik "iesprūduši" drošībniekiem acīs.

Atbildēt

Izidors Šekums H-86

03.01.2019. 20:16

Gribu izlasīt biedra Grantiņa uzrunu tautai LPSR televīzijā 1987.gadā !!!

Šo uzrunu diženo un slaveno :

1) vai biedrs Grantiņs sacerēja un izpildīja pats, beto akceptēja biedri no Valsts drošības komitejas ?

2) vai runu sagatavoja biedri no Valsts drošības komitejas un Grantiņš to noblēja kā purva āzis - jeb nolasīja , vai nodeklamēja kā pionieru dzejoli par sauli, mammu un Ļeņinu?

3) cik lielu pensiju biedrs Grantiņš aņem Vācijā un kādus sociālos pabalstus, atlaides saņem ikmēnesi??

4) kā vai kādas pilsonības ir biedram Grantiņam un vai ir zvērējis uzticību Vācijai?

Atbildēt

latgalīšu dzīsmineiks Jezups Peizdulōcs

03.01.2019. 19:53

»

Buba

tak Grantiņs jau negrib atzīt, ka vispār LPSRS televīzijā teicis čekistu sagatavotu runu un par to saņēmis izbraukšanas atļauju uz Rietumvāciju...


Atgādina slima suņa murgus,,,,,,,,,,,,,,,,
(https://tautastribunals.eu/?p 48092) :

Par izdzimteni cilvēkveidīgā izskatā
Viss jau reiz nāk gaismā.

Katrai dziesmai ir sākums un beigas.

Tā tas ir arī ar noziedzniekiem un viņu veiktajiem noziegumiem.

Tā redzi, latviet, agrāk vai vēlāk, bet viss atklāsies… .

Patiesība vienmēr pārstāv Gaismu un neviena tumsa nav spējīga to apslāpēt !

*********** Uzmanību ! Gaismas nesējs raksts ! :

Latvijas Komunistiskās partijas pirmā sekretāra Borisa Pugo ziņojums PSKP CK par pasākumiem pret iespējamo Latvijas neatkarības dienas atzīmēšanu 1987.gada 18.novembrī.

https://www.historia.lv/dokumenti/latvijas-komunistiskas-partijas-pirma-sekretara-borisa-pugo-zinojums-pskp-ck-par

Visai efektīgi pasākumi īstenoti pa Latvijas PSR VDK līniju. Viņi palīdzēja dezorganizēt, neitralizēt tā saucamo “Helsinki-86” grupu, organizēt pa televīziju tās vadītāja Grantiņa pozitīvu uzstāšanos; Grantiņš norobežojās no saviem domubiedriem un aicināja viņus nepiedalīties paredzamajās antisabiedriskajās akcijās.

Atbildēt

Idiot I. Duka!

03.01.2019. 19:39

»

tu

velarvien slimo uz visu galvu un nearstejies


Nuka fiksi uzraksti savu Čekas stukača grèksûdzi!

Atbildēt

Aizver žaunas idiot Induli Duka

03.01.2019. 19:38

»

tu

velarvien slimo uz visu galvu un nearstejies


ar kļičku Mikropisanczs no Dikļiem, kropli!

Atbildēt

tu

03.01.2019. 19:26

»

Skumjais Bruņinieks

Ļoti labs un vajadzīgs raksts...


velarvien slimo uz visu galvu un nearstejies?..

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: