Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Guntis Akmeņkalns

16.06.2022. 02:00

Varam tikai pabrīnīties par to patvaļu, kuru atļaujas pašvaldības, izsniedzot atļaujas karjeru izveidei. Patvaļa, korupcija, visaptverošs stulbums, un nav ne viena, kas šo patvaļu ierobežotu. Ne Vides ministrija, ne Vides dienests, ne Dabas pārvalde, ne Ģenerālprokuratūra, KNAB, utt.. Drūma valsts.

Atbildēt

vilis

15.06.2022. 19:18

Cien. lasītāji, rakstītāji.
Vara, jā VARA pieder TAUTAI!!!
Ir vēl sabiedribas TIESīBAS atrodiet info
izlasiet. Būsiet gudrāki. Un + klāt nāk Satversmes
115 pants.
Tā kā valda žjīd čekkist levvvit&vanckariņa huntas
režīms un cerēt uz taisnīgumu- nav. Ir teiciens
ir necilvēks pie varas ir problēma. Nebūs necilvēka, nebūs problēma.

Atbildēt

na

15.06.2022. 18:39

Veltas cerības. Ogres novadā Helmanis ir cars un dievs vienā personā. Kā teiks tā būs. Iedzīvotāji Helmani dievina. Atbalsts kā padomju laikos – virs 90%. Ja kādam nepatīk karjers, pārdodiet mājas uz laimīgu taciņu. Nevajadzēja pirkt zemi un būvēties. Paši vainīgi.

Atbildēt

autoram

15.06.2022. 17:59

Tas jau ir tikai sākums. No VARAM un pajolīša ministriņa, kur redzama nekompetence visās jomās, nāk priekšlikums pat pie vēja ģeneratoru uzstādīšanas neveikt ietekmes uz vidi novērtējumu. Jo tālāk, jo trakāk, Krievijas - Ukrainaskarš tiek izmantots, lai vidi iznīcinātu un iedzīvotājus neuzklausītu.

Atbildēt

ROFLMAO

15.06.2022. 17:37

Neaizmirstiet par Satversmi:

115. Valsts aizsargā ikviena tiesības dzīvot labvēlīgā vidē, sniedzot ziņas par vides stāvokli un rūpējoties par tās saglabāšanu un uzlabošanu.

Diemžēl praksē patvaldības uzspļauj šim pantam un likumiem. Paskatieties, kas notiek ar Mežaparku Rīgā. Gabals golfa klubam, tad gabals BMX trasei, tad gabals vienam satiksmes pārvadam, otram...

Jāmaina vēlēšanu sistēma Latvijā, lai novada domē kāds pārstāvētu Tīnūžu vai Ikšķiles iedzīvotājus, nevis vienu vai otru kleptokrātu partijbandu.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: