Menu
Pilnā versija
Foto

Ievas Nikoletas Dāboliņas pēdējā vēstule Pilsoniskās savienības biedriem

Vakar par saviem uzskatiem no Pilsoniskās savienības izslēgtā I.N.Dāboliņa · 09.11.2010. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

to okupantu dauņiem

12.11.2010. 21:14

Okupanti, izlasiet kārtīgi vēstuli!

Slucis rakstīja: "nevaru ārstēt krievus vienlīdzīgi- UN TAS NAV ATĻAUTS!"

Tā kā Slucis pilda Hipokrāta zvērestu!


Ja nepatīk Latvijā- vācieties prom!

Kam jūs, utainie mēsli, esat vajadzīgi?

Atbildēt

pucurs

11.11.2010. 19:32

Nezināju, ka P savienībā ir bijusi tik loģiska un gudra sieviete

Atbildēt

pat i par sevi

11.11.2010. 14:56

Gribēju publiskā vietnē paust viedokli, kāds man ir jau sen, lai gan esmu diezgan nacionālistiski noskaņota latviete, - MuĻĶĪGI ir prasīt no kārtīga krieva , lai viņš, Latvijā dzīvodams, aizmirst savas saknes, velk latviešu tautas tērpu un dzied līgo,līgo.Lai viņš mūsu svētkos nāk savā tautas tērpā saposies, kā jau piedienas svinīgā reizē, dzied savas dziesmas par prieku mums un ar cieņu uzklausa mūsējās, bat sarunā lieto valsts valodu un dzirdot valsts himnu, dzied līdz galvu lepni pacēlis, jo jūtas piederīgs šai valstij. Jo piekrītu A.Hermaņa viedoklim -latvieši kā indiāņi.....

Atbildēt

bitīte

11.11.2010. 14:26

Kamēr krievi nesapratīs,ka nav 1945.g. un latvieši ir paši kungi savā zemē,ka krievs vairāk te nevar durvis spert ar kāju,kamēr neatvainosies par pāri nodarīto/ ja krievi arī cieta,tā ie krievu problēma!/,tikm'\er saskaņas Baltijā nebūs .Kamēr krievi "principā"nerunās "suņu"valodā,viņi turpinās būt par okupantiem pat desmitajā paaudzē!
Ne mēs - latvieši-esam iebrukuši viņu nabadzības,neofašistu nomocītajā valstī,kur slaktē cittautiešus un žurnālistus.Tur maz kas ir no homo sapiens!

Atbildēt

Andris

11.11.2010. 14:10

Jau kuro reizi varu atkārtot, ka tagad ir tāda nelaba tendence apkarot patriotiski domājošus cilvēkus, apmelojot u.tt.

Atbildēt

pamela

11.11.2010. 13:01

Paldies,IEVA! ĻOOTI labs,izsvērts,ĪSTOS vārdos nosaukts ,raksts!Un tādi kā "Marija"ar saviem lielkrievu šovinistes rupjajiem komentiem,TO PILNĪBĀ APSTIPRINA.TAS okupantu gars viņiem ir GĒNOS.Naids,kas dveš ,kā vulkāns,no šīs OKUPANTU pēcteces mutes ,kura okupāciju attaisno ar nomaksātiem,bet vai visiem?, nodokļiem,uzskatāmi liecina par to,ka smadzeņu neesamība nav gan I.,bet pašai naida spļāvējai.Ja viņas māte še neieradās kā okupante,TAD KAPĒC viņa kā HOMO sapiens PATI!!cieņā pret valsti,kas deva pajumti NEMĀCĪJĀS,KĀ TAGADĒJIE !!! Saeimas deputāti no SC ,latviešu val.?
To idiotisko atrunu,kia pie visa vainīgs Staļins SEN bija jānomaina šī plate,jo arī Marijas māte nebija taču debīla lai itin neko nesaprastu,ka iebrūk pilnīgi CITĀ valstī,visu sagrauj,ielien svešos dzīvokļos,kuru saimnieki aizdzīti uz Sibīriju un jūtas kā saimnieki un uzvarētāji.TAD JAU IR JĀATTAISNO VISI !! nacisti,SS,SD,Osvancimas,Salaspils,arī Arājs utt.izpildītāji ,JO ARĪ VIŅI PILDĪJA PAVĒLES no "augšas".utt.
"nickyNo šī agresīvā komentāra,kurš robežojas ar prāta aptumsumu,ir skaidra jūsu diagnoze !Latvijā psihiatrija ior par velti!
Tiek pieliktas milzu pūles no Krievijas propogandas maš.,kura darbojas vēl ar VDK metodēm ,lai krievus-okupantus Latvijā pārvērstu par cietējiem,kuri maksā nodokļus,kas ir pasaulē norma, bet netiek pie politiskiem bonusiem.Pret latviešiem notiek vērienīgs GENOCĪDS!Nevar darbu atrast bez okupantu val.,BET SC deputāti NERUNĀ valsts val.TAD KURA TIESĪBAS VIŅI AIZSTĀVĒS SAEIMĀ????
Ievas nedraugiem varu pačukst'\et,ka Ieva PATI izstājās no PS !!!!!!!
Ieviņ,PARAKSTOS ZEM KATRA TAVA RAKSTĪTĀ VARDA !!!

Atbildēt

Ezis

11.11.2010. 10:24

Kā es reizēm ienīstu latviešus!

Atbildēt

mieram tuvu

11.11.2010. 08:28

Nāc, Kungs Jēzu!

Nāc, iesaisties mūsu sarunās,

nāc, ļauj mums saprast notikumu nozīmi,

nāc, atklāj jēgu tam, kas ar mums notiek,

nāc, piešķir dedzību mūsu dzīvei!

Mums šķiet, ka esam visu sapratuši.

Bet mums pietrūkst Tavas atnākšanas

un Tavas klātbūtnes atslēgas,

lai sakārtotu savas atmiņas,

lai skaidrotu pagājušo un pašreizējo laiku

un ļautu Tavam Vārdam izgaismot mūsu dzīvi.

Tāpēc nāc, Kungs Jēzu! Jo Tu to visu spēj.


Bruno Šenī

Atbildēt

Sandris

10.11.2010. 23:21

Nepazīstu,bet cienu dakteri Sluci,pazīstu un NECIENU G.V.Kristovski,nezinu kas ir PS valdē,bet AR TĀDIEM IZLŪKOS NEIETU,ietrieks dunci mugurā!Paldies,PS parādija savu ĪSTO SEJU un šis jau NAV PĒDĒJĀS VĒLĒŠANAS,labi jau ir ka uzzinām savus"varoņus"!

Atbildēt

IR.lv

10.11.2010. 23:00

Sluča izslēgšanu no PS ir nodevība, uzskata Vītola fonda vadītāja Vita Diķe
Amerikas latvieša, ārsta radiologa Aivara Sluča izslēgšana no "Pilsoniskās savienības" (PS) ir "nodevība pret cilvēku, kurš neko sliktu Latvijai nav darījis", trešdien intervijā avīzei ''Diena'' saka Vītolu fonda valdes priekšsēdētāja Vita Diķe, paužot personisko viedokli.

Amerikas latvietis ar Vītolu fonda palīdzību 2008.gadā nodibinājis savā vārdā nosauktu stipendiju, kura sākotnēji tikusi pasniegta četriem jauniešiem augstākās izglītības iegūšanai, bet nu jau stipendiātu skaits pieaudzis līdz 20. Kādā intervijā, kas pērn sniegta portālam nacionalisti.lv, Slucis atzīst, ka viņa stipendijas tiek pasniegtas "jauniešiem no laukiem un tikai latviešiem", kaut gan, "ja kāds krievs beidz latviešu skolu, viņš var pieteikties". Taču Diķe uzsver, ka Slucis "ar jauniešiem nekad nav runājis neko radikālu vai noskaņojis viņus pret kādu".

Vadītāja uzsver, kak Vītolu fonds ir nepolitiska organizācija, bet tīri personīgi viņai šķiet, ka Sluča izslēgšana no partijas ir nodevība. "Šim stāstam pamatideja bija tāda, ka, ja būtu jāizvēlas izmisuma situācijā, piemēram, kara laikā, tad viņš droši vien dotu priekšroku latvietim, bet tagad viss ir sagriezts ar kājām gaisā," skaidro Diķe.

Slucis aktīvi nodarbojies ar filantropiju arī citās ar latviešu nacionālismu tradicionāli saistītās sfērās, liecina paša teiktais nacionalisti.lv. 2009.gadā viņš ziedojis 1500 latus Okupācijas muzejam, pēc konkursa par dekolonizāciju izveidojis stipendiju jauniem skolotājiem par patriotisko audzināšanu, stipendiju patriotiskiem žurnālistiem.

Pirms 10.Saeimas vēlēšanām Slucis ziedojis naudu nacionālo ideoloģiju paudušajām partijām ''Visu Latvijai!'' (VL) un PS – kopā katrai vairāk nekā 10 000 latu. Viņš Latvijas medijos ievietojis tā sauktās "trešās personas" politiskās reklāmas, kurās aicinājis vēlētājus nebalsot par ''Saskaņas centru'' un ''Par labu Latviju!''.

IR.lv

Atbildēt

J.Liepa - Marijai

10.11.2010. 22:33

Jūs esat uz pareizā ceļa , Marija ! Uz Tolpežņiko- va , Azarovas , Ņeznamovas un citu progresīvi do- mājošu krievu ceļa. Bet ir arī ceļš , kuru izvēlējušies Ždanoka , Giļmans , Kabanovs un tmldz.,pateicoties kuriem mūsu attiecības ir tādas , kādas tās ir.Protams , ka tie sveštautieši , kuri piedzimuši mūsu , nav vainojami ne okupācijā ,ne rusifikācijā , tomēr vienu lietu vajadzētu atcerēties -vajag cienīt tās tautas valodu un kultūru , kuras zemē tu 'dzīvo.Krieviem ir ļoti labs sakāmvārds - ņe ļez so svojim ustavom v čužuju ceŗkov . Ja tas tiktu bijis ievērots , tad , esmu pārliecināts , lielākajai latviešu daļai pret krieviem būtu daudz tolerantāka attieksme.Es kādreiz jautāju savam Austrālijā dzimušam radiniekam , kā viņš sevi uztver-vai kā latvieti , vai austrālieti.Atbildē skanēja otrais variants . Un, manuprāt , tas ir gluži normāli.Pat Latvijā dzimušie austrēļi vairs sevi tikai daļēji uzskata par latviešiem .Novēlu Jums visu to labāko.
a


Atbildēt

Edge

[R] 10.11.2010. 20:25

>juris:''(.)Tavi senči ir pārkāpuši starptautiskos likumus, .....
==================================================
Tie nav tie paši 'senči', kas 1920.g.augustā atzina Latvijas republiku 'de jure' un parakstīja Miera līgumu? Šodien daudzi Krievijā apstrīd visu lielinieku/boļševiku parakstīto līgumu tiesiskumu laikā no 1917.g.oktobra līdz pat 1991.g.19.augustam. Un, kas zin',varbūt, tie 'senči' ir to senči, kas no zviedriem zemi pie Baltijas jūras nopirka ? To starptautisko līgumu jau daudz ira, sāksim 'rakt dziļāk', apstāties nevarēsim savstarpējos apvainojumos ?

Atbildēt

juris>Marija

10.11.2010. 20:00

Tu tomēr negribi ieklausīties, ko tev saka Arnis-G un Ex.Labi nerunāsim par PSRS laikiem, bet šodien, konkrēti tev, ir izvēle - vai pieņemt latvisku Latviju un dzīvot šeit (protams, ja tu nokārtosi visas formalitātes), vai nepieņemt un aizbraukt, un nevienam neinteresē - vai tu maksā nodokļus, vai tu esi dzimusi te, vai vēl kaut kas, kas tev liekas svarīgs.
Tavi senči ir pārkāpuši starptautiskos likumus, kuriem nav noilguma un līdz ar to arī tu esi atbildīga un tas tev un citiem ir jāatzīst un tikai tad latvieši lems vai tu esi lojāla Latvijai vai nē.Un kamēr tā nenotiks, te mūžīgi būs naids un savstarpēji apvainojumi.
Izskatās, ka tu daudz-maz to visu saproti, tikai negribi pieņemt, jo tevī sēž tas ieborētais, varenais krievu gars.

Atbildēt

Marija-> Ex-

10.11.2010. 17:59

Ak, paldies! =) komplimentu dabuuju!

Es saprotu, ka ir arii tadi krievi, kas rada ienistu pret sevi, bet ticiet man, mani vini arii kaitina. Bet ir arii tadi latviesi! Un franci, utt... Es esmu pret apkoposanu (visi krievi ir okupanti, visi latviesi ir stulbi apvainoti uz pagaatni...) un pret tadiem rakstiem, ka shiis, sakot man ka mani pienems Latvijaa, manaa dzimtajaa valstii (!), tikai ja es "sauksu savu meitu, kas piedzima Liigo dienaas par Liigu un apgerbsos nacionaalajos latviesu tautas kostiimos"... Mulkiibas, mani par nenormaalo pienems, ja es staigaasu 19gsm. kleitaa ar saktu! Un shiis raksts (ko mees te it kaa komenteejam) manupraat ir biistams ar tadaam idejaam... un vienlaikus pateetisks, ja tam ticeet...

Atbildēt

Ex - > Marijai

10.11.2010. 17:36

Ja visi cittautieši par iekļaušanos vienā vai otrā sabiedrībā Latvijā domātu tāpat kā jūs, tad mums nebūtu nekādu problēmu.
Par uzvešanos mājās nevienam pat nav nekāda interese!

Atbildēt

ass

10.11.2010. 17:11

MURGI,KO VAR MURGOT PAR VALSTI,JA SMADZENES KAADAM VEEL IR,TE VISS IE PATEIKTS..,.http://www.youtube.com/watch?v=OhgT0LqsKwE

Atbildēt

Marija->nazis, Ex-

10.11.2010. 16:46

Cieniijamais nazis, juus mani nezinat, un kuraa kopienaa es dziivoju arii, un taa arii nav juusu dariisana. Ja jums nav argumentu, tad juus sakat paariet uz personiibaam -0 un tas gan liecina par intelektuaalo liimeni... Un, starp citu, man ir doktora graads (divus meenesus jau! =))!

Un ja jau juus intereseju es (hehe), nomierinaajeties, es pilniigi naturalizeejos, man ir daudz Latviesu un Niderlandiesu draugu un vispaar no visas pasaulees, es 100% ticu, ka katram cilveekam jaazin valoda no tas valsts, kur vins/vina dziivo, man patiik gan Latviesu, gan daudzu citu valsts kultuura, es sviineeju Liigo (alu nedzeeru, sorry, bet tas nav tas svariigaakais), radu saviem aarzemju draugiem MANU valsts - Latviju. Un tas fakts, ka man ir krievu, ukrainu, ebreju un austriju utt. saknes neko par mani neizsaka. NEKO.

Un pat ja jums ir taisniiba par maniem vecvecaakiem, tad sakiet man - vai cits normaals jauns cilveeks, kam ir iespeeja dziivot nedaudz labaak (Baltijas valstiis) un vinam ir taada iespeeja, tur straadaat - atteiktos? Vai juus ziniet cik Latvviesu aizbrauc straadaat uz Angliju, Iriju un paliek tur? Un vinu beernus neviens nesauc par okupantiem, tomeer juusu interpretaacijaa - vini ir, jo gimenee runasa latviski un kultuuru saglabaa...

Ex- - protams, krieviem jaaieklaujaas, kas lieka juus domaat ka es atbildeesu citaadi?! Bet tomeer kaa katrs uzveedas maajaas - nav neviena dariisana.

Atbildēt

Ex - > Marijai

10.11.2010. 16:21

Labi, noliksim vēsturi un apsaukāšanos pie malas. Ņemot vērā apstākli, ka divas skaita ziņā tik līdzīgas kopienas nevarēs sadzīvot nekad (sk. manu komentāru zemāk), kurai grupai, Jūsuprāt, būtu jāiekļaujas otrā - latviešiem krievu vidē, vai krieviem latviešu vidē?

Atbildēt

nazis

10.11.2010. 15:59

Izskataas, ka Marija arii savos "Niiderlandos" netaisaas naturalizeeties un grib dziivot savaa krievu kopienaa, ja vinjai apkaart ir cilveeki, kas slavina "ciiniitaajus pret fasizmu".
Es pat nekomenteeshu aplamos terminus, tas ju vien noraada par izgliitiibas liimeni. Tikai pateikshu vienu - Taviem senchiem bija tiesiibas atteikties no braukshanas uz Latviju. Ar koku vinjus te neviens nedzina. Bet, protams, labaak partikushajaa "Pribaltjikaa", kur desa ir veikalos, utt., nekaa kautkur Kolimaa.
Peec rakstiishanas veida ir pilniigi juutams, ka imperiaalisms un dziivoshana uz citu tautu reekjina ir Marijai asiniis.
Atceries, ka katrai tautai ir sava valsts, par ko liecina taas nosaukums. Krievija - krieviem, Latvija - latvieshiem, Vaacija - Vaacieshiem, Francija - franchiem, utt. Protams, ir tautas, kam veel nav savas valsts, bet tas pateicoties taadaam Impeerijaam kaa Krievija, utt, kas mazaas tautas vienkaarshi okupee.

Atbildēt

malacis Ieva

10.11.2010. 15:31

Ļoti labs un patiess raksts. Kaut arvien vairāk cilvēki sāktu tā pastāvēt par taisnību!

Atbildēt

Marija-->Arnis-G, Penka

10.11.2010. 15:14

Bet "okupantiem", kas bija nosuutiiti uz Latviju padomju laikos straadaat (no universitaatem, taada bija sisteema) arii nebija izveeles!!!! Maniem vecvecakiem nebija izveeles!!! Un jaa, vini nerunaa perfekti latviski, jo vini dziivoja tados laikos, kad to nevajadzeeja!!! Kaa vini vareeja zinaat, ka viss mainiisies??? Un kapeec es esmu okupants, ja es te esmu dzimusi, Riiga ir mana miilaka pilseeta, un es nekam nejautaaju "aborigen, lien manā priekšā uz vēdera", kas par mulkiibaam??? Es pati esmu aborigen jo es te visu muuzu dziivoju! Un kadaa valodaa es runaaju maajaas - nav neviena dariisana.

Penka, es jau 2 gadus dziivoju Niiderlandos, nestaastiet man pasakas! Niiderlandiesi slavina krievus taapat ka amerikaanus un citas tautas, kas ciiniijas pret fasizmu. Jus izmantoiet apvainiigo vaardu "okupants", bet vai juus zinat sii vaarda noziimi? PSRS bija sausmiiga ideja un veel sliktaaka pielietiiba, bet tas BIJA, veesture nezina kas ir "ja buutu"! Ko man un simtiem taadiem ka es dariit ar to, kur esam dzimusi?

Atbildēt

Penka

10.11.2010. 14:40

Nīderlandē slavina un ciena savus atbrīvotājus no nacisma-amerikāņus, jo viņi atbrīvoja zemi un devās mājās. Pie mums "atbrīvotāji"joprojām jūtas "nepietiekami" mīlēti un aizskarti. Par ko mīlēt okupantus????

Atbildēt

Ex

10.11.2010. 14:32

Ne latvieši, ne krievi paši savas nacionālās piederības dēļ nav vainīgi. Te it kā varētu pielikt punktu, bet tā atkal būtu maldīšanās trīs priedēs, jo nozīme šim apgalvojumam mainās atkarībā no konteksta. Kurš pirmais to izdevīgā brīdī izkliegs, tam būs taisnība. Tādēļ jāturpina: viņi nav vainīgi pie tā, ka nesaprotas un brīžiem pat ienīst viens otru. Un tas ir saprotams, tikai mēs izvairamies par to runāt.
Un, ja turpināsies divkopienu sabiedrības audzināšana, nekad nekas nemainīsies un mēs mūžīgi plēsīsimies par šiem jautājumiem, kas savukārt vienmēr traucēs efektīvu valsts pārvaldi. Domājams to apzinās daudzi, bet metodes sabiedrības savstarpējai integrēšanai ir dažādas. Klusa vienprātība ir tikai vienā jautājumā - visi lieliski apzinās, ka mēs neizveidosim vienu pilnīgi jaunu unikālu hibrīdvalodu un neizdomāsim vidējo vēsturi. Tātad jautājums ir kura sabiedrības grupa asimilēsies kurā un par to tad arī notiek politiskā cīņa. Loģiski, ka nevienam indivīdam tīri saprotamu iemeslu dēļ negribas zaudēt - tas ir tikai cilvēcīgi, bet likmes abām pusēm ir dažādas.
Ja es būtu krievs, es lepotos ar Krieviju - tas ir tāds dopings sajust lielvaru sev aiz muguras, apzināties, ka tu esi milzīgas nācijas daļa, un ka kopā jūs varat. Kādēļ gan lai no tā atteiktos? Tajā pašā laikā mana dzimtene būtu šeit un kādēļ man no šejienes būtu jāaizvācas?! No mana krieva viedokļa, vislabāk būtu ja te būtu "Mazā Krievija", kas ir Eiropā, bet vienlaikus tilts uz austrumiem - es varētu brīvi ceļot pa visu pasauli, dzīvot daudz maz nodrošinātu dzīvi un vienlaikus lepoties ar savu piederību lielajai Krievijai. Manuprāt, "Mazā Krievija" būtu ļoti pārtikusi. Man nebūtu iemesla no tā atteikties. Latviešus es cienītu, bet tikai līdz tam brīdim, kamēr uzpeldētu nacionālie jautājumi, jo tie man kā lielas nācijas pārstāvim liktos tik sīkmanīgi, kašķīgi un nenozīmīgi...
Ja es būtu latvietis, es ilgotos beidzot dzīvot cilvēciski - mana tauta gadu simtus ir plosīta un pakļauta un izņemot īsus brīžus vienmēr kādam kungam ir bijis jāklanās. Es gribētu būt pats saimnieks savā zemē un ne obligāti varens un bagāts, bet paēdis un lepns, ka te ir manas mājas un te es nosaku, kā būs. Es ticētu, ka ar centīgu darbu, ja nevajadzētu tērēt spēkus nemitīgo pārmetumu atspēkošanai, mēs Latviju ātri izceltu saulītē. Bet nepārtrauktais presings no Krievijas un šeit dzīvojošo krievu puses mani dzītu izmisumā, jo es saprastu, ka pakļaujoties tam, mans sapnis nekad nepiepildīsies.
Jautājums, kura no šīm abām ir spēcīgāka motivācija?
Tajā brīdī, kad sabiedrība dzīvos vienā informācijas telpā - vai nu visi runās latviski un patērēs latviešu masu informācijas līdzekļu saturu - vai tieši otrādi - visi runās krieviski, tad arī sāksies strauja ekonomiskā augšupeja, jo cilvēki mums ir strādīgi un izglītoti. Kurš ceļš, jūsuprāt ir racionālāks?
P.S. Nesen biju Horvātijā un varu pateikt, ka tieši tādas pašas attiecības valda starp serbiem un horvātiem, lai gan valodas viņiem atšķiras ar niecīgu dialektu...

Atbildēt

Arnis-G

10.11.2010. 13:41

Marija, es vēlreiz atkārtoju, ka latviešu nacionālisti netaisa latviešus par kungu tautu, kurai ir tiesības uzspiest savu latvietību citām tautām ārpus Latvijas. Toties liela daļa krievu nacionālistu tā rīkojas, it kā viņiem nepietiktu ar savu pasaules lielāko un mazapdzīvotāko valsti. Te jau arī parādās šovinisma iezīmes - es te strādāju, maksāju nodokļus, mācos un vispār esmu baigi labais cilvēks, tāpēc jums, aborigēniem, pateicībā jālien manā priekšā uz vēdera. Tu negribi saprast, ka mums netika dota izvēle uzņemt vai neuzņemt tos simtus tūkstošus padomju imigrantu, kuri tomēr arī netiešā veidā apdraud latviešu pamatvērtības. Kaut vai caur it kā latviešu TV kanāliem, kuros mudž no Krievijas kara/bandītu/mentu seriāliem. Tik nesamērīgi liela sveštautiešu kopiena jebkurai valstij ir nopietns drauds drošībai un nav nekāds noslēpums, ka Krievija vietējo krievvalodīgo kopienu nekautrējas izmantot kā savdabīgu ieroci pret Latvijas valsti.
Man nav nekas pret krievu tautu, kura mierīgi dzīvo savā zemē, bet ir pretenzijas pret tiem, kuri savu krieviskumu agresīvi "eksportē".

Atbildēt

Marija-->Arnis-G

10.11.2010. 13:20

Man ir tiiras acis, un tas kas notiek Latvijaa ir absurds!!! Nevajag apkopot visus "krievus", nu kaa taa var??? Visi krievi, taapat ka visi latviesi, vaaciesi, amerikaani utt ir dazaadi!!! Katrs cilveeks!!! Mana dzimtaa valoda ir krievu, es perfekti runaaju latviski un pabeidzu tajaa valodaa LU, es maksaaju nodoklus Latvijas valtij, utt. Un pat ja es svineeju Ziemassveetkus janvaarii un maajas ar vecaakiem runaaju krieviski, es nekam uzspiežu savu valodu, vēstures izpratni, domāšanu un "kultūru"!!! To ko es domaaju maajaas - ir tikai mana dariisana, un jebkur es dziivotu - es taa arii domaatu! Nacionalisms, kas saglabaa savu valodu, kultuuru utt - ir tautas pasapsapzina un ir nepieciesama, bet to ko dara Latvijas nacionalisti - ir nacisms, liela starpiiba.

Atbildēt

Arnis-G > Marija

10.11.2010. 13:08

Izmazgā acis. Nacionālisti vēlas saglabāt savu valodu, tradīcijas, mentalitāti savā zemē. Nesalīdzini latviešu nacionālistus ar vācu nacistiem, kuri vācus uzskata par kungu tautu ar tiesībām pakļaut zemākās tautas ārpus savām robežām. Tieši tā šodien rīkojas krievi - uzspiež savu valodu, vēstures izpratni, domāšanu un "kultūru" svešās zemēs, īpaši Latvijā. To nesauc par nacionālismu, bet par šovinismu un latviešiem tas nepiemīt.

Atbildēt

Bingo

10.11.2010. 13:05

Nacionālims pēc būtības nav negatīvs. Negatīvs ir aprobežots nacionālisms, kas aicina citus vērtēt pēc tautības un pat "ienīst" tos.
Nacionālisms, kas orientēts uz savas tautas un valsts attīstību, nacionālo vērtību kopšanu ir ļoti labs un vēlams. Tas ir bijis mūsu valsts izveidošanās pamatā un var nodrošināt arī mūsu valsts pastāvēšanu nākotnē.

Atbildēt

Marija

10.11.2010. 12:52

Es nezinu, no kuras planeetas ir si kundze bez smadzeneem, paarliecinaata, ka vinjai tas ir, bet...
...visur pasaule "naciolalists" un cilveeks, kas veerte citus atkariiba no valodas vai tautiibas ir 1.stulbs, 2.ierobezots, 3.agresiivs! Un vispaar, vai jums nav kauns ka juus esat naciolaliste?! Juusu raksts skan ka "Latviju - latviesiem", kaadreiz bija taads "Vaaciju - vaaciesiem", neko neatgadina? Vaaciesiem par to liidz muusdienaam ir kauns... Nav bail ka maza-maza un looti apvainota latviesu tauta neeparzdiivos antinacionaliizmu, kas buus, noteikti buus... m? ;)

Atbildēt

Roberts Klimovičs

10.11.2010. 12:10

Visu cieņu,Ieva! Tik trāpīgi un izjusti patiesi,cilvēciski un latviski - tā kā esi,Tu!
Un,diemžēl, vēstures patiesības aizmirst ir daudzu tautu dabā,tāpat,kā cilvēkiem - viņu kļudas un atkārtot tās..
Skumji,ka par vēsturi izsakās cilvēki,kuru zināšanās balstās uz pieņēmumiem un saukļiem. Es par to rakstīšu un rādīšu tik, cik manos spēkos būs!
Veiksmes,Ieva un latvieši!

Atbildēt

Alberts

10.11.2010. 11:50

Ieva Nikoleta Dāboliņa, Jums neviens nav devis tiesības runāt visu latviešu vārdā. Nacionālisms kā tāds ir nepilnvērtīgu ļaužu mierinājums, kuri savā nespējā atrast vietu dzīvē, radoši izpausties un gūt gandarījumu vaino citu tautu pārstāvjus. Pat pie sliktiem laika apstākļiem un neražas. Tieši tādēļ nacionālisma idejas parasti aizrauj vai nu jauniešus, kas "vēl nekas nav" - visu veidu un nokrāsu "skini" dažādās valstīs, vai arī cilvēkus stipri pāri pusmūžam, kuri tā arī neko nav izdarījuši un vairs neizdarīs. Starp citu, pārsvarā vīriešus, jo sievietes tomēr ir reālākas un, ja ne savādāk, realizējas rūpēs par bērniem un mazbērniem.

Nu jā, latviešiem ir vēl viena krievnīdēju pasuga, kuri it kā pat kaut ko ir sasnieguši, ir izglītība un materiālais nodrošinājums, bet viņi dzīvo senos aizvainojumos un pāridarījumos. Arvien no jauna uzplēšot brūces, kuras no tā beigās kļūst daudz lielākas par sākotnējo skabargas skrambu - bieži pat tikai iedomātu.

Vārdi "okupācija", "represijas" un tml. daudziem ir kļuvuši par spēļmantiņām priekš mazohistiskas paštīksmināšanās - "vai, kā mēs esam cietuši!". Ja būtu bijis kaut 15% no tā, ko apgalvo jaunākā laika propagandas materiāli un filmas, tad mēs te vispār tā jauki nemaz nečalotu...

Neceru kādu "pāraudzināt" vai "ieregulēt smadzenes", vienkārši, nevajag savus marginālos, cilvēknīstošos uzskatus un dzīvošanu pagātnē piedēvēt latviešu vairākumam. Nevajag šādu lāča pakalpojumu!

Atbildēt

Anete

10.11.2010. 11:19

"Vārds "krievs" mūsu ģimenē tajā skaitā mūsu 4gadīgajam dēlam nozīmē tikai un vienīgi cilvēku, kura dzimtā valoda ir krievu."

Super! Jaukākais latviešu nacionālismā ir tas, ka tajā ir tikai divas kategorijas: "latvieši" un "nelatvieši", neko neatgādina? Pie tam nez kādēļ sauc par "krieviem". Tātad gadījumā kad vecmāmiņai ebrejietei no Ukrainas, kura kara laikā evakuēta uz Kazahstānu un pēc tam atsūtīta uz Latviju strādāt kopā ar vectēti igauni no Narvas Latvijā piedzimst dēls, kuram pēc 30 gadiem kopā ar ukrainieti, kuru pat neviens nesūtīja, atbrauca pie līgavaiņa, piedzimst meita, visi ir okupanti un galvenais - KRIEVI - jo runāja valodā, kura tajā brīdī no viņu neatkarīgo iemeslu dēļ bija visizplatītākā.

Vai jums, mīļie latvieši, patīk, kad kādā Oklahomā jūs sauc par krieviem, jo tā kā runa nav par amerikāņiem var nepievērst uzmanību tādiem sīkumiem kā b. PSRS valstu nošķiršana?


Atbildēt

amziv

10.11.2010. 10:39

pilnīgi piekrītu šim rakstam un atbalstu Dāboliņas kundzi

Atbildēt

Andris

10.11.2010. 09:25

Man liekas, ka Irīna pāspīle par latviešu ksenofobiju. It kā tā krieviem nepiemistu. Tāpat ar rasismu. Pie tam rasisms nav vainojams visas problēmās, kas patlabam plosa pasauli.

Atbildēt

?!

10.11.2010. 00:16

Katram cilvēkam ir tiesības uz saviem uzskatiem. Taču šī Dāboliņa acīmredzami gribēja iznīcināt Kristovska politisko karjeru pilnīgi. Ja viņa nebūtu izslēgta, tas būtu patiešām viņai izdevies.

Atbildēt

Irina

09.11.2010. 23:04

..labi atceros to dienu, kad mani viena jauninja meitene nosauca par okupanti. Tas nekas, ka vinja talak par sekretares amatu nav tikusi, kamer virkne vinjas kursa biedru - nicinato okupantu veido un turpinas veidot publiski pieejamus, izlasamus un pat taustamus zinatnietilpius, intelektuala rakstura produktus. Gadiem ilgi ideali stradaju latvieshu kolektiva, ar shausmam lasu Delfu rusofobus. Man princpa ir vienalga , kas ir cilveks pec tautibas, bet tiklidz ka vinsh sak shkirot rases, nacijas un tautibas... esmu parliecinata - prata spejas vaji korelee ar intelektu. Paldies, nemaksaju nodoklus, lai Slucis par mani ganitos.

Atbildēt

Bruno Javoišs

[R] 09.11.2010. 22:21

Alexam (17:21): Neņemiet ļaunā, Alex, bet man liekas, ka slims ir nevis cilvēks, kurš ar sāpi sirdī raksta par to, kas smeldz (pameklējiet vārdnīcā, atradīsiet, ko šis vārds nozīmē) visai tautai, bet tas, kas par šo rakstu smejas. Izskatās, ka Jums tas nesāp, jo Jūs pie šīs tautas N E G R I B A T piederēt. Jums šī sāpe ir sveša. Par to var spriest jau no Jūsu komentāra vien. Mēginiet iegaumēt, ka latviešu gimenē nav pieņemts, ka vecāki ar bērniem tādas lietas aprunā vēlēšanu iecirknī. Par cik Jums "to stastīja paziņa", tad visticamāk, ka viņš Jums vienkārši mēgināja "ielikt vati ausī" (te nu vārdnīca nepalīdzēs, būs vien jāpajautā kādam latviešu tautības draugam - ceru, ka Jums vismaz viens tāds ir).
Es, starp citu, arī saviem skolniekiem esmu skaidrojis, kas ir okupācija un kas ir okupants. Arī citi skolotāji noteikti stāsta. Un tur nav nekā briesmīga, Alex. Katrā gimenē (NB! ne tikai latviešu, bet arī krievu) vecākiem par to būtu bērniem jāstāsta. Arī Jums nenāktu par ļaunu pajautāt savam vēstures skolotājam, kas tas ir. Varbūt tad neapsaukāsiet citus par "jebanutiem". Varbūt kauns sametīsies. Varbūt.

Atbildēt

Bruno Javoišs

[R] 09.11.2010. 21:43

Andissam (09:55): Ja Jūsu 4-gadīgais dēlēns būs piesavinājies citam piederošu mantiņu, Jūs taču pieprasīsiet, lai viņš to atdod tās īpašniekam! Ja Jūs uzzināsiet, ka manta, kas pieder Jums, ir zagta, Jūs taču meklēsiet iespēju to atdot īpašniekam! Ja starp krieviem atrodas krievs, kas saprot, ka dzīvo uz zemes, ko viņa priekšteči ir, veselu tautu postā iedzīdami, ar rupju varu ieņēmuši, viņam būtu VISMAZ jāatvainojas, jasavāc savas mantiņas un ar nožēlu par savu priekšteču izdarīto jāaizvācas. Tikko viņš būs šķērsojis Latvijas robežu, viņš latviešiem atkal nozīmēs "tikai un vienīgi cilvēku, kura dzimtā valoda ir krievu". Padomājiet, Andiss, varbūt sapratīsiet un piekritīsiet, ka tā varetu būt.

Atbildēt

z>for sale

09.11.2010. 20:10

Vai Tu kaut ko nejauc? Āboltiņa? Dāboliņa? Dāboltiņa? Tā nu neiznāks nekāds "for sale".

Atbildēt

sergejs

09.11.2010. 20:03

Vel tos kas lamajas"pa matuski"sauc par RUSULMANIEM

Atbildēt

parakstos

09.11.2010. 20:02

un zem katra vārda, labs raksts!

Atbildēt

Marsians

09.11.2010. 19:49

"Baltija maizītes zeme,
Bet zelta briedušas vārpas
Tik vienīgi latviešiem došu;
Latvieši Baltijas druvās
Bagātus pļāvumus savāks,
Bet svešajo arkli un griezes
Gan celmaiņos līdumos lūzīs!"

Andrejs Pumpurs. LĀČPLĒSIS

Atbildēt

for sale

09.11.2010. 19:44

sizofrenike daboltina un vinas murgi.

Atbildēt

for sale

09.11.2010. 19:44

sizofrenike daboltina un vinas murgi.

Atbildēt

a.m.

09.11.2010. 19:16

Ko Dievs grib sodīt, tiem tas atņem prātu. Skumji apzināties, ka Latviju šādas partijas norakstīs vēstures mēslainē ...

Atbildēt

Vitamīns>nicky 09.11.2010. 11:12

09.11.2010. 19:14

Varbūt vajadzētu lūgt psihiatra palīdzību? Citādi var iznākt liels nesmukums. Bet, ja atzīs par nepieskaitāmu, bet sabiedrībai nekaitīgu, varēsi mierīgi pastaigāties pa Latvijas zemi un zākāties.
Tu jau nemaz nepazīsti īstus krievus, kas dzīvo Krievijā. Mūsējie jau ir tik pat iznerroti kā mēs.

Atbildēt

Z>Andiss 09.11.2010. 09:55

09.11.2010. 19:08

Naivs skatījums. Būtība paslēpta krievu attieksmē. PSRS laikā viņiem tika iepotēts, ka viņi ir atbrīvotāji, tagad saka, ka okupanti. Viņiem iestāstīja, ka viņi ir "lielie brāļi", kas nesavtīgi palīdz "mazajām nācijām", ka bez viņu palīdzības tās nespētu ne izdzīvot, ne attīstīties. Tagad viņiem saka, ka viņi te un nekur citur, pat Krievijā, nav īpaši vēlami. Tagad viņiem liek mācīties kaut kādas muļķīgas valodas, neatzīst par pilsoņiem. Šausmas! Viņiem ir grūti to pieņemt, jo Krievija turpina jaukt viņiem galvu. Līdz ar to viņi tāpat ir naida pārņemti.

Atbildēt

Dollija >@

09.11.2010. 19:01

Tā ir pārliecība par ideju un godaprāts. Mēs jau ar šādām izpausmēm pēdējā laikā neesam lutināti. Tāpēc nebrīnos, ka dažos cilvēkos tas raisa neizpratni.

Atbildēt

stalins

09.11.2010. 18:52

biedram Šļivkinam vajadzētu būt vēl aktīvākam!

Atbildēt

Helena

09.11.2010. 18:32

Arī gribu izteikt visu cieņu I. N. Dāboliņai, kura tikai un vienīgi pauž lielas latviešu tautas daļas un arī manu (esmu armeniete) viedokli. Vēlreiz - visu cieņu.

Atbildēt

Dollija

09.11.2010. 18:28

Brīnišķīga vēstule! Ja par tādu izslēdz no Pils. Savienības, tad rodas iespaids, ka šajā partijā ir sastājušies cilvēki, kas nedraudzējas ar veselo saprātu. Visu cieņu autorei.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: