Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

DeCCX

03.10.2016. 09:36

Kad Re:Baltica sāks pētīt žurnālu "Ir"?

Atbildēt

kk

02.10.2016. 17:09

Vēl jau avīželē strādā vesels bars cilvēku, kuriem nodokļi jāmaksā no pirmā centa - reklāmas darbinieki, maketētāji, visādas izpilddirektores un tml... tā ka, Nellijas bla bla bla patiesībā ir ļoti liels bla bla bla...

Atbildēt

Es

02.10.2016. 13:08

Par Ir jāsaka - fu, liberastu sūc, labi, kā nelasīju... Labs raksts.

Atbildēt

FKK

01.10.2016. 19:53

Tas nebija nemaz tik sen, ka "IR" viens no akcionāriem Pauls Raudseps atkāpās pat no divkosīgās un liekulīgās Latvijas Žurnālistu asociācijas ētikas komisijas pieķerts acīmredzamos žurnālistikas pārkāpumos.
Viņš bija ilgstoši kalpojis Latvijas bankas prezidentam Rimšēvičam saņemot redzami "uzpumpētus" honorārus, pēc tam pats savā izdevumā publicēja slavinošas intervijas. Tieši pirms ļoti apšaubāmā Rimšēviča pārvēlēšanas ļoti naudīgajā LB prezidenta amatā. Tagad Raudseps atkal var saņemt uzpumpētus honorārus no viņa vadītās valsts iestādes. Tā pievācot naudu, kurai bija jānonāk valsts budžetā nevis Rimšēviča apkalpotāju kabatās.
Tagad Raudseps ganās pa Ārlietu ministriju un apkauno ASV vēstniecību ar savu uzvedību.

Atbildēt

r Eirs parūpēsies

01.10.2016. 19:10

...turklāt Latvijas pensiju sistēma tāpat ilgi vairs neizvilkšot.

Atbildēt

Nu gan

01.10.2016. 16:20

Pirmkārt, Rimi ir miljonus pelnošs uzņēmums, kurš maksa smieklīgas algas darbiniekiem. Ar nelielu mediju to salīdzināt nevar. Otrkārt, nevajag novērst uzmanību no pašas problēmas būtības.

Atbildēt

real

01.10.2016. 00:27

»


cilvekam ir jabut galigi trakam ,lai pirktu sorositu melu lapeli,,ir,,.

Atbildēt

nelaipo!

01.10.2016. 00:26

»


tu esi par vai pret sorositu vienotibu ?

Atbildēt

sorositi ir sprukas!

01.10.2016. 00:25

»

Jurists

Tas ir reāls skandāls! Kur VID? Kur KNAB? Kur Finanšu Policija? Kur prokurors


vid un knab uzsaks sorositu propogandas rupora ,,ir,, parbaudi !

Atbildēt

tu

30.09.2016. 19:04

»

muahaha

mácies lasít! niki "Antūns" un "PIETIEK liekuļot un laist muļķi" ir síkpisána personíbas dalísanás


;)))

mācies DOMĀT! Ar galvu, vēlams - nevis ar savu pkalani nosēdēto vienrievas domātavu... ;)

Atbildēt

VRD

30.09.2016. 18:51

»

Jurists

Tas ir reāls skandāls! Kur VID? Kur KNAB? Kur Finanšu Policija? Kur prokurors


Visi sēd Rižās pirtī un funktierē kā izdzīvot.

Atbildēt

Jurists

30.09.2016. 17:00

Tas ir reāls skandāls! Kur VID? Kur KNAB? Kur Finanšu Policija? Kur prokurors?

Atbildēt

muahaha

30.09.2016. 16:28

»

puma

Ontūna vārdu var nozagt, bet stilu grūtāk, viņš tomēr unikāls


mácies lasít! niki "Antūns" un "PIETIEK liekuļot un laist muļķi" ir síkpisána personíbas dalísanás...

Atbildēt

turpini rēkt

30.09.2016. 16:15

»

Pekse

Nellija Tjarve: „Redakcijā darba samaksa= alga+autoratlīdzība...


Amats- galvenais redaktors, autoratlīdzība par rakstiem.
Amats- valdes piekššēdētāja vietnieks, autoratlīdzība par rakstiem.

Atbildēt

Antūns

30.09.2016. 16:00

»

puma

Ontūna vārdu var nozagt, bet stilu grūtāk, viņš tomēr unikāls


es nav nekāds mazpisāns- mirkropisāns, es ir Antūns Ficuks!
Nesieniet man te visādus marasmātiskus pensiķus. FUI!

Atbildēt

puma

30.09.2016. 15:47

»

muahaha

paskat ká mikropisáns noárdíjies komentáros, pilnméness un pensionára marasms dara savu


Ontūna vārdu var nozagt, bet stilu grūtāk, viņš tomēr unikāls.

Atbildēt

muahaha

30.09.2016. 14:11

paskat ká mikropisáns noárdíjies komentáros, pilnméness un pensionára marasms dara savu ;)

Atbildēt

Pelnam kopā!

30.09.2016. 13:31

Vācu grupu pelnīšanai kopā. Reāla shēma kā tikt pie pīrāga gabala, kuru sev cep loteriju organizētāji - līdzīgi kā tu pērc OCTA savam auto pie apdrošināšanas brokera, kurš piemeklē lētāko piedāvājumu, loteriju brokeris piedāvā progresīvu veidu kā vienkārši cilvēki, apvienojoties grupās, vari būtiski palielināt savas izredzes laimēt tādās lielās loterijās kā EuroJackPot, PowerBall, EuroMillion utml. Šie ir šobrīd (visticamāk, pagaidām) vienīgie, kuri piedāvā tādu opciju kā "sindikāti", kuros apvienojas 100, 1000, varbūt pat vairāk interesentu un par vienādu summu iegādājas 1000, 5000, varbūt pat 10000-20000 loteriju biļetes, dramatiski palielinot izredzes tikt pie galvenā laimesta. Protams, paliek jautājums laimesta lielumā, kuru mēs pēc tam saņemam, bet ir jāpiekrī, ka šāda riska sadalīšanas stratēģija, darbojoties līdzīgi kā apdrošināšana, pierādījusi sevi vairākkārt, nodrošinot iesaistītos ar varbū ne pārāk lieliem, desmitos un simtos tūkstošos mērāmiem, bet tomēr jūtamiem ienākumiem. Ja kļuva interesanti, nāc un uzspēlē arī tu. Piereģistrējoties saņemsi loterijas biļeti par brīvu: http://ej.uz/cw9c

Atbildēt

Hohma

30.09.2016. 11:24

»

Pekse

Nellija Tjarve: „Redakcijā darba samaksa= alga+autoratlīdzība...


Nellijai nekas VID nav jāpierāda, jo pagaidām tur sēž Jenotības kaujas suņi un kasieri. Līdz ko būs izmaiņas VID skudrupūznī, tā žurnāls IR pārtaps par lapeli NAV.

Atbildēt

Pekse

30.09.2016. 11:14

Nellija Tjarve: „Redakcijā darba samaksa= alga+autoratlīdzība"
Un šinī vietā es kā grāmatvede sāku skaļi rēkt, jo gribu redzēt kā Nellija VID peirādīs, ka darba pienākumi ie vieni, un autoratlīdzība tiek maksāta pavisam par citiem pienķaumiem un tie savstarpēji nepārklājas :)

Atbildēt

jūlis

30.09.2016. 10:09

»

!

Viens no Pietiek astoņkāja taustekļiem pietiek.lv


Paskaties,kur pietiek portāls ir reģistrēts!Pie lv. reģistrācijas okupācijas atkritumi sen būtu portālu likvidejuši.Ir.nešaubīgi ir vienotības labējo,prettautisko viedokļu rupors ar visu šai labējo kliķei piemitošo liekulību un dubultmorāli

Atbildēt

Suņsiksna

30.09.2016. 09:06

Cilvēkiem (sabiedrībai)ir nepieciešams gan tāds IR, gan Lapsa. Normāli domājoši lasītāji paši atsijā informāciju un ,izejot no tās, izdara secinājumus. Ko mēs darītu, ja lasītu tikai NRA vai rakstus Dienā?Tad jau būtu tāda pati situācija,kā ar krievvalodīgajiem mēdijiem, kur tiek slavināts tikai Putins!

Atbildēt

IRsēji

30.09.2016. 08:00

IR viens liels pasūtijumu kantoris, kurš ja kautko dara tad visu saskaņo ar savu Vemjotības kliķes rudo kuratoru.

Atbildēt

Smulis

30.09.2016. 05:57

»

nu VID datubāzes

Lato Lapsa, personas kods 160569


So info vajadzetu Pitai Glaudei no Ieksejas Drosibas nodala parbaudit ar vienu IS auditinu. Kurs par Lapsu skatijas?

Atbildēt

tu

29.09.2016. 22:15

»

Antūns

atvaino- nekādus atbalstus nesaņemu un nesaņemšu. Pagaidām vēl nemurgoju un neceru. Un ar galvu arīdzan viss kārtībā. Īpaši pēc tam kad esmu pabijis tu kur karalis kājām iet


;)))

tomēr esi tipisks "latvānis parastais". ;)

Un, rau, tieši tāpēc - skat. iepr.: tu gluži veltīgi atļaujies attiecībā uz citiem iedomāties un piedēvēt citiem to, kas tev "izskatās" attiecībā uz sevi pašu... t.sk. saistībā ar tavu puķīšu laistīšanu ķemertiņā dēļ tavu vieglā vēdera. :D:D

Atbildēt

y

29.09.2016. 22:15

Psc jāpārstāj lasīt šo saitu lapsa manuprāt točna kļuvis par pārdodamu mauku

Atbildēt

PIETIEK liekuļot un laist muļķi

29.09.2016. 22:09

»

neko

laikam redaktoram uz varžacīm uzkāpts. Uzsveru- es Hermaņa viedokli neesmu gānījis, bet gan ieklausījies. Kā ne viens vien, cik noprotu. Un tad jau ārstēties- ambulatori - vai kā citādi būtu jādodas pašam jautājuma zīmju rakstītājam...


;)))

Aizmirsti. Tāpat kā daudz ko citu, "ja kas".

Un čuči vien mierīgi tālāk, "ieklausoties pareizajos biedros, kā ne viens vien".

"Pār MUĻĶU zemi = klāra debess..." ;)

Atbildēt

jautājums

29.09.2016. 21:29

»

Antūns

tas tā IR


Tu to man prasi?
tad atbilde ir -Jā.
1)Jo ar 0 IIN nepashēmosi . Bet Lato , kurš ir pats savam uznēmumam saimnieks, ir visas iespējais noshēmot- viņš, atšķirībā no algota darbinieka, var to izdarīt. Mani visi jaunie biznesmeņi, kuriem savi uzņēmumi un mazi bērni, šito praktizē...un es viņiem lasu morāli, ka dod to kas ķeizaram pienākas....citādi svētības biznesam nebūs...bet neklausa...
2) Lato ir uzņēmums . Tāpēc tipiskais ienākums būtu dividendes, jo tur ir daudz izdevīgāki nodokļi...Nu kā Koļegovai...Bet pieņemu, Lato tas ir reāls bizness, kā visā civilizētajā pasaule.
Un nodoklī par dividendēm samaksā uzņēmums-Lato kontā VID tas neparādīsies. Nu vismaz pēc klasikas nevajadzētu.

Atbildēt

jautājums

29.09.2016. 21:12

»

nu VID datubāzes

Lato Lapsa, personas kods 160569


Tas, ka Lato ir 0, nozīmē tikai to, ka viņam nodomā nav nodokļu shēmas.
Bet taču varēja samaksāt kādus mēnešus nopietnu naudiņu un tad sēdēt kā tēvs bērna kopšanas atvaļinājumā par daudz, daudz nopietnākām naudiņām no valsts. Formāli, protams. Darbā pa to laiku skaitītos sieva, kas beidzoties bērna kopšanas atvaļinājumam un atgriežoties darbā Lato, kļūtu par bezdarbnieci un saņemtu pabalstu. Nodokļi noteikti vairākkārtīgi atmaksatos.
Šito shēmiņu redzu regulāri un bieži....

Atbildēt

Antūns

29.09.2016. 21:11

»

jautājums

Sarmīte privatizē...Nellija optimizē...


visas trīs tipiskas muļķu zemes apoloģētes.

Atbildēt

neko

29.09.2016. 21:08

»

PIETIEK liekuļot un laist muļķi


laikam redaktoram uz varžacīm uzkāpts. Uzsveru- es Hermaņa viedokli neesmu gānījis, bet gan ieklausījies. Kā ne viens vien, cik noprotu. Un tad jau ārstēties- ambulatori - vai kā citādi būtu jādodas pašam jautājuma zīmju rakstītājam.

p.s. Gānīties vēl neesmu sācis, ja kas.

Atbildēt

Antūns

29.09.2016. 21:02

»

tu

vienmēr šitā murgo, piedēvējot citiem pats savus "atbalstus"? tev ar prātiņu ta kā? Jeb lai tomēr labāk galvasdakteri tevi apskata, pirms citi priekš tādiem izredzētajiem samet sēru kronim


atvaino- nekādus atbalstus nesaņemu un nesaņemšu. Pagaidām vēl nemurgoju un neceru. Un ar galvu arīdzan viss kārtībā. Īpaši pēc tam kad esmu pabijis tu kur karalis kājām iet.

Atbildēt

nu VID datubāzes

29.09.2016. 21:02

Lato Lapsa, personas kods 160569-.....
Iedzīvotāju ienākuma nodoklis- 0 EUR
Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas- 0 EUR

Atbildēt

jautājums

29.09.2016. 21:02

Sarmīte privatizē...Nellija optimizē...
Tā jau IR...kas santīmu nekrāj, tas pie lata netiek...un tā tālāk un tā joprojām...
Reāla dubultā morāle. Un Maxima ir zemas algas un smags darbs, bet šaubos, ka tur būtu aplokšņu algas-būtu publiski uzpeldējis pie tā darbinieku skaita. Bet IR apiet nodokļus- klasiska optimizācija. Ko tikai tie autori pensijās saņems...Tāpēc jau IR tik dikti Koļegovu slavēja...biznesā pareizie sakari ir Jumts, bet...Nesanāca!

Atbildēt

PIETIEK liekuļot un laist muļķi

29.09.2016. 21:00

»

neko

vari neiespringt. Tāpat kā daudzi gānīja Hermaņa viedokli. Viss labi. Muļķu zemē viss kārtībā. Čuči mierīgi


???

tu veseļoties neesi mēģinājis, kaut vai vismaz ambulatori? Vai arī tāpat kā daudzi gānīji Hermaņa viedokli, kamēr tev palika viss labi?

Bet vispār vari neiespringt. tavā MUĻĶU zemē viss kārtībā. Čuči mierīgi. Un turpini gānīties. ;)

Atbildēt

Antūns

29.09.2016. 20:59

»

!

Viens no Pietiek astoņkāja taustekļiem pietiek.lv


nu un kur problēma? Reģistrē ne tikai domēnu , bet arī sevi kā darba ņēmēju kādā valstī, kurai vari paļauties, ka Tevis maksātie nodokļi netiks notrallināti, bet savu pensiju varēsi saņemt tad kad tas laiks pienāks- ar gadu vai diviem atkšķirīgi kā LV un uz priekšu. SIA maksā Gmbh, Gmbh izmaksā Tev algu un nomaksā nodokļus , bet tad kad esi pensionējies- no Gmbh mītnes valsts saņem pensiju ko Tev likumdevēji ir solījuši. Nevis kā LV. Kuras budžeta caurums vienkārši to neļaus izdarīt.

Atbildēt

tu

29.09.2016. 20:54

»

Antūns

tu atbalsti nodokļu maksāšanu lai hūte, sprūds, vaškevičs un lielā banda tos notērē? Ar prātiņu ta kā? Jeb lai OIK priekš izredzētajiem sametam


vienmēr šitā murgo, piedēvējot citiem pats savus "atbalstus"? tev ar prātiņu ta kā? Jeb lai tomēr labāk galvasdakteri tevi apskata, pirms citi priekš tādiem izredzētajiem samet sēru kronim?

Atbildēt

neko

29.09.2016. 20:50

»

PIETIEK liekuļot un laist muļķi


vari neiespringt. Tāpat kā daudzi gānīja Hermaņa viedokli. Viss labi. Muļķu zemē viss kārtībā. Čuči mierīgi.

Atbildēt

!

29.09.2016. 20:48

Viens no Pietiek astoņkāja taustekļiem pietiek.lv
2015
Iedzīvotāju ienākuma nodoklis 0 (tūkst. EUR)
Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas 0 (tūkst. EUR)

Atbildēt

PIETIEK liekuļot un laist muļķi

29.09.2016. 20:47

»

nu ko gan

tu gribēji? Lai muļķu zemē latvāņi bezjēdzīgu aparātu uztur , kas pat pa šiem vairāk kā 25 gadiem nav ne jēdzīgus normatīvos aktus spējuši izdot, ne pat tos ko izdevuši izkontrolēt? Nē, es par to netaisos vairs maksāt. Arī ne tik cik Rimi un irši


???

tu kaut ko gribēji atbildēt uz komentāru, pie kuram piestiķēji savu paudumu?
Ko, KONKRĒTI, tu gribēji proponēt saistībā ar to, kas ir teikts komentārā?

Atbildēt

Antūns

29.09.2016. 20:46

»

Murovejs

Lai vai kā, viens tomēr ir skaidrs. Ja paši sistēmas bļodlaižas meklē ceļus, kā no nodokļiem izvairīties, tad tas nozīmē tikai to, ka šīs valsteles nodokļu sistēma ir pilnīgi neadekvāta reālajai situācijai ekonomikā. Un par pensiju sistēmu IRistiem es piekrītu, - tiem, kuriem tagad ir 40, maksāt tos...


precīzi. Un ne tikai ar muļķību bet ar idiotiskumu. Ja reiz muļķu zemē labāk apmaksātais no muļķu zemes nodokļu maksātāju naudas vīriņš saka, ka jābeidz reiz dzīvot pāri saviem līdzekļiem, ja jāatgriežas pie bezdeficīta budžeta? Un kurš vairs šodien to spēs pie šāda birokrātiskā aparāta? Neviena no "varas" partijām nav spējīga- zinot, ka aizslaucīs mēslainē, to paveikt.

Atbildēt

Antūns

29.09.2016. 20:42

»

tu

gluži veltīgi atļaujies attiecībā uz citiem iedomāties to, kas tev izskatās attiecībā uz sevi pašu... t.sk. saistībā ar tavu puķīšu laistīšanu ķemertiņā dēļ tavu vieglā vēdera. :D:D


tu atbalsti nodokļu maksāšanu lai hūte, sprūds, vaškevičs un lielā banda tos notērē? Ar prātiņu ta kā? Jeb lai OIK priekš izredzētajiem sametam?

Atbildēt

Murovejs

29.09.2016. 20:40

Lai vai kā, viens tomēr ir skaidrs. Ja paši sistēmas bļodlaižas meklē ceļus, kā no nodokļiem izvairīties, tad tas nozīmē tikai to, ka šīs valsteles nodokļu sistēma ir pilnīgi neadekvāta reālajai situācijai ekonomikā. Un par pensiju sistēmu IRistiem es piekrītu, - tiem, kuriem tagad ir 40, maksāt tos VSAOI ... nē, - maksāt un pie tam cerēt uz nodrošinātām vecumdienām, manuprāt, ir naivums, kurš robežojas ar muļķību.

Atbildēt

nu ko gan

29.09.2016. 20:38

»

PIETIEK liekuļot un laist muļķi

Ja nekomplimentējam, tad par šāda veida "izskatīšanos" kāds tiektu- nu kura govs būtu māvusi


tu gribēji? Lai muļķu zemē latvāņi bezjēdzīgu aparātu uztur , kas pat pa šiem vairāk kā 25 gadiem nav ne jēdzīgus normatīvos aktus spējuši izdot, ne pat tos ko izdevuši izkontrolēt? Nē, es par to netaisos vairs maksāt. Arī ne tik cik Rimi un irši.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: