Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

fapgdis

04.04.2015. 06:23

rēķini izvilktu laukā no maisiem zaķus lapsas latus dienas gaismā grantiņam un cieiem jau svins gatavībā kaujas dāvana ... `

Atbildēt

fapgdis

04.04.2015. 06:23

»

Kostja, odesas kefaļu zvejnieks , CTAG DMB 86

kaut kur iskariots noplaucis un vairs nelielās, ka izturējis uzstāšanos televīzijā...


rēķini izvilktu laukā no maisiem zaķus lapsas latus dienas gaismā grantiņam un cieiem jau svins gatavībā kaujas dāvana ...

Atbildēt

bet mēs taču viņus zinam

03.04.2015. 11:26

sākot ar zilā kalna martām

Atbildēt

DP ex-pulkvedis

01.04.2015. 10:06

»

dumš kā zābaks


Izbeidzoet šo ņergāšanaos. Mēs Jūs zinām!

Atbildēt

31.03.2015. 09:12

»

...


dumš kā zābaks.

Atbildēt

31.03.2015. 08:17



Dzēsts komentārs ir Latvijas ikdiena, ierobežojot viedokļu dažādību un pārkāpjot tiesības uz vārda brīvību.

Nu jau komentārus dzēš bez pēdām! HIHIHI! Izdzēstais komentārs, kam bija izcils atbalsts apollo.lv lasītāju balsojumā. Tev ir tiesības to zināt!

Vienīgi Gribauskaite domā pareizi – karš var sākties jebkuru brīdi, Putins ir neaprēķināms, blakus Lietuvai ir Kaļiņingrada ar zaļiem cilvēciņiem neidentificējamās lidmašīnās, par kurām nebūs skaidrības NATO ģenerāļiem, ar ko konkrēti tad karot.. Ceru, ka Gribauskaite sagatavojusi bumbu Krievijas-Vācijas gāzes vadam Baltijas jūrā, ja NATO neatsteidzas palīgā 3 diennakšu laikā.Šis laiks - 3 diennaktis ar līguma 5. pantu ir atvēlēts, lai Krievija Baltiju ieņemtu pilnībā un nebūtu padzenama. Bet NATO ģenerāļi tikām atrunāsies, ka mēģinās noskaidrot, kas ir šie zaļie cilvēciņi no neidentificējamām lidmašīnām, kas ieņēmuši Baltiju, arī no zemūdenēm..Nevienam civilajam nav skaidrs, kā rīkoties, ja no debesīm pēkšņi nolaižas simti un tūkstoši zaļo cilvēciņu ar izpletņiem..Laikam jau, precīzi sekojot S.Kalnietes 04/03/2015.g. Sastrēgumstundā sacītajam, -" uzvilkt baltu kreklu un rāpot uz kapiem". Savulaik Zviedrijai pietuvojās neidentificējama zemūdene.. Likteņkapi jau gatavi Daugavas krastā, kas uzcelti latviešiem ar pie varas esošo veco komunistu gādību..

Atbildēt

Srancijs

30.03.2015. 20:09

»

dumš kā zābaks


Daudzi jokojas, bet, kur tādi stulbeņi kā tu rodas, tas gan noslēpums.

Atbildēt

30.03.2015. 12:50

»

6.palātas brīvā gulta

Iedziļināsimies komentā paustaja - "Man būtu par to gandarījums, ja publiski nošautu ...." to, šito un vēl to... Bļāviens, par kādu psihes stāvokli tas liecina...


Ņemot vērā, ka Latvijā nebūs vairs nekad objektīvi izskatīti un novērtēti čekas maisi, to saturs, jo pagājis jau pietiekami ilgs laiks un maisi ar "savējo rokām" jau pārcilāti..tur palikušas tikai nenozīmīgas ziņas, informācija..kas nevarēs „uzspridzināt sabiedrību” un mēs nekad neuzzināsim īstos neliešus, tad, protams, ka naids vēršas pret tiem, kuru vadībā maisi tika marinēti... Nevis atvērti godīgi. Latvija nekad vairs nebūs mierazeme, jo to panāca komunisti, kas joprojām marinē inforāciju par sevi un neuzticas latviešu tautai - vnk ņirgājas par to. Kāds tur brīnums, ka ir vēlme kādu nošaut..sodot leģitīmi.. Visi, kas sadarbojās ar komunistiem, ceku un čeku, komunisti uz mūžiem tagad paliks latviešu tautas ienaidnieki un līdz šo neliešu mūža galam..kādu nu kurš galu ņems.. Neviens vairs netic, ka maisi tiks izvērtēti, vai iespējams tos šoden izvērtēt objektīvi..mēs taču redzam, ka vecie komunisti joprojām vadošajos valsts amatos.. Izlīgums vairs ar komunistiem nebūs nekad..lai kāds nebūtu oficiālais „maisu atzinums”..

Atbildēt

Stroncijs

30.03.2015. 12:47

»

6.palātas brīvā gulta

Iedziļināsimies komentā paustaja - "Man būtu par to gandarījums, ja publiski nošautu ...." to, šito un vēl to... Bļāviens, par kādu psihes stāvokli tas liecina...


Ņemot vērā, ka Latvijā nebūs vairs nekad objektīvi izskatīti un novērtēti čekas maisi, to saturs, jo pagājis jau pietiekami ilgs laiks un maisi ar "savējo rokām" jau pārcilāti..tur palikušas tikai nenozīmīgas ziņas, informācija..kas nevarēs „uzspridzināt sabiedrību” un mēs nekad neuzzināsim īstos neliešus, tad, protams, ka naids vēršas pret tiem, kuru vadībā maisi tika marināti... Nevis atvērti godīgi. Latvija nekad vairs nebūs mierazeme, jo to panāca komunisti, kas joprojām marinē inforāciju par sevi un neuzticas latviešu tautai - vnk ņirgājas par to. Kāds tur brīnums, ka ir vēlme kādu nošaut..sodot leģitimi.. Visi, kas sadarbojās ar kimunistiem, celu un ceku, komunisti uz mūžiem tagad paliks latviešu tautas ienaidnieki un līdz šo neliešu mūža galam..kādu nu kurš galu ņems.. Neviens vairs netic, ka maisi tiks izvērtēti, vai iespējams tos šoden izvērtēt objektīvi..mērs taču redzam, ka vecie komunisti joprojām vadošajos valsts amatos.. Izlīgums vairs ar komunistiem nebūs nekad..lai kāds nebūtu oficiālais „maisu atzinums”..

Atbildēt

Kostja Jevgeņjevičs

30.03.2015. 12:30

»

Stroncijs

Viņš strādāja VDK un pratināja pašu H86 vadītāju - izveidoja apsūdzību


tas vadītājs nodeva savus biedrus, nolaida ausis, ierāva asti kājstarpī un teica uzrunu tautai pa televīzijas kasti - norobežojās no grupas un aicināja tipa nepakļauties aizrobežu imperiālistu aicinājumiem!

Atbildēt

6.palātas brīvā gulta

30.03.2015. 11:49

»

Stroncijs

Nē, tā tiks paaugstināta tikumība - daudzi nesadarbojās ar komunistu režīmu - piem. kā es. Man būtu par to gandarījums, ja publiski nošautu Gorbunovu un Bērziņu, Lembergu un vēl dažus izdzimteņus


Iedziļināsimies komentā paustaja - "Man būtu par to gandarījums, ja publiski nošautu ...." to, šito un vēl to... Bļāviens, par kādu psihes stāvokli tas liecina?!!
Vismaz pārnestā nozīmē, šķiet, par to pašu, kā vispirms katra medijā speciālizdevumā nopublicēt visu čekas maisu saturu, un pēc tam to pašu mediju kriminālziņu sadaļā laika gaitā nebeigt tīksmināties par panākto "izcilo" rezultātu, ar kuru gadiem sabiedrība, nezinu kādā veidā, spētu tikt galā. Tā teikt - represētais opis reiz tiktu "godam" atriebts. Tas nekas, ka tostarp arī ar n-tajiem nevainīgiem upuriem. Sanāktu riktīga germanwings epopejas latviešu versija. Toties mazhistiska "taisnības" sajūta triumfēs no katras kriminālziņas ilgi jo ilgi. Bet vai tas ir tas, ko sabiedrībai vajaga, lai ietu tālāk, konsolidējoties ap savu valstiskumu? Stipri šaubos.

Atbildēt

Stroncijs

30.03.2015. 08:40

»

Roulends

Ko Borovkovs tādu ir izdarījis ar, ka piemin viņu ar VDK


Viņš strādāja VDK un pratināja pašu H86 vadītāju - izveidoja apsūdzību.

Atbildēt

Stroncijs

29.03.2015. 21:46

»

Akls naids

" ..Nevaru vien sagaidīt to riebekļu sarakstu..." - akurāt kā tas vācu germanwings co-pilots, kas savas iekšejās psihiskās drāmas acumirkļa saasinājumā brīdī izspēlēja linča tiesu " taisnības vārdā" uz n-tajiem nevainīgajiem. Te jau līdzīga paralēle iezīmējas ar to stukaču sarakstu publicēšanu, -tipa...


Nē, tā tiks paaugstināta tikumība - daudzi nesadarbojās ar komunistu režīmu - piem. kā es. Man būtu par to gandarījums, ja publiski nošautu Gorbunovu un Bērziņu, Lembergu un vēl dažus izdzimteņus..

Atbildēt

fedpgis

29.03.2015. 21:30

mudīgi visus maisu iemītniekus lidmašīnā breiviks vadš un klintī iekšā taisni kursu grautu ... .

Atbildēt

Roulends

29.03.2015. 18:28

Ko Borovkovs tādu ir izdarījis ar, ka piemin viņu ar VDK?

Atbildēt

Akls naids

29.03.2015. 12:35

»

Stroncijs

To jau mums potē sen. Un kas? Tie paši, kas maisā sēž.Nevaru vien sagaidīt to riebekļu sarakstu, pret kuriem vērst savu naidu..pulksteņu vairas un seski nobālēs..tāda ir mana mīla pret Latviju brīvo


" ..Nevaru vien sagaidīt to riebekļu sarakstu..." - akurāt kā tas vācu germanwings co-pilots, kas savas iekšejās psihiskās drāmas acumirkļa saasinājumā brīdī izspēlēja linča tiesu " taisnības vārdā" uz n-tajiem nevainīgajiem. Te jau līdzīga paralēle iezīmējas ar to stukaču sarakstu publicēšanu, -tipa visus nahren, ka tik man ir vendeta un miers dvēselē... a uz tiem kas izrādīsies ņi pri čem - uzkakāt.

Atbildēt

Stroncijs

28.03.2015. 21:30

»

Stalins

Ir pagājuši 24 gadi kopš LR neatkarības formālās atjaunošanas.Kas cietīs no VDK maisu publiskošanas-stukaču atmaskošanas?Viņu bērni un mazbērni.Jūs to gribat? Un irtāda situācija-ka vienā maisā ir samesti visi-gan tie ,kas stučīja par kaimiņu ,ja viņš nekomunistiski izteicās,gan to ,kas bija VDK ziņu...


To jau mums potē sen. Un kas? Tie paši, kas maisā sēž.Nevaru vien sagaidīt to riebekļu sarakstu, pret kuriem vērst savu naidu..pulksteņu vairas un seski nobālēs..tāda ir mana mīla pret Latviju brīvo.

Atbildēt

Kostja, odesas kefaļu zvejnieks , CTAG DMB 86

28.03.2015. 20:17

kaut kur iskariots noplaucis un vairs nelielās, ka izturējis uzstāšanos televīzijā.

interesanti būtu jūdasa nopratināšanas protokolus palasīt - pārdevis jau droši vien būs visus grupas dalībniekus.

Jūdas ir jūdas arī āfrika, bet šitais ir pretīgs mērglis, -čeka viņu salauza - viens divi. Būtu vismaz sēdējis būdā un nebāzis savu stukača purnu ārā un nesmirdinātu gaisu,,,,,,,

Atbildēt

Stalins

28.03.2015. 19:39

Ir pagājuši 24 gadi kopš LR neatkarības formālās atjaunošanas.Kas cietīs no VDK maisu publiskošanas-stukaču atmaskošanas?Viņu bērni un mazbērni.Jūs to gribat? Un irtāda situācija-ka vienā maisā ir samesti visi-gan tie ,kas stučīja par kaimiņu ,ja viņš nekomunistiski izteicās,gan to ,kas bija VDK ziņu avots piemēram kontrobandas apkarošanā.Iespējams ,ka reizēm labāk ,ka no soda izbēg 1o vainīgie ,nekā cieš viens nevainīgs.
P.S. Ir specifiski gadījumi.Piemēram ,kad vajāšanu upuri aicina un linča tiesu,jo nav cerību uz taisnu tiesu.Piemēram L.Grantiņa izteikumi rada šaubas par viņa psihisko veselību.Bet atvainojiet,kas tad nodarīja kaitējumu viņa psihiskajai veselībai?L.Grantiņš ir devis tiešas liecības par A.Borovkova līdzdalību šādā pasākumā.Nu ja.Un ko lai saka?

Atbildēt

nesaprotu

28.03.2015. 13:16

Interesanti, kāpēc savu viedokli neizsaka Latvijas prezidents un citas augstākās amatpersonas.Vai tad arī par tik svarīgu jautājumu kā čekas maisi, nonāksim turpat, kur parasti - viss izčibēs, pazudīs,sāksies savstarpējo rēķinu kārtošana utt.Vai tiešām KOMUNISTI joprojām ir pie varas un bremzē šo procesu? Bet Rasnačs? Viņš taču nāk no citas partijas. Kas notiek?

Atbildēt

Aivars2

28.03.2015. 11:15

Ir jānopublicē šie maisi, un tad var pētīkaut simtiem gadu. Nav bijušo ziņotāju,kamēr nav publicēti viņu vārdi, jo tagad jebkuru no viņiem var piespiest strādāt sarkano labā ar šantāžas palīdzību. Arī DP labā, protams, bet vai tas ir pareizākais ceļš?

Atbildēt

famgdis

27.03.2015. 16:58

grozi zagšana kātot minētajā iestādē komisija savējo palieku ēdināšanai popolaritātes viņķeļu gaumē duļķes ... .

Atbildēt

tukšu salmu kulšana

27.03.2015. 16:09

Bijušo stukaču vārdi kādu maz vairs interesē. Pārlapojiet valsts, pašvaldību un tiesībsargājošo struktūru sarakstus, tur būs daudzi viņi, viņu nu jau izaugušie bērni, radi un ģimenes locekļi. Problēma ir tā, ka aģentūra tika pārņemta, ja ne pilnībā, tad liela daļa noteikti. Tāpēc jau vajadzīgi "pētnieki". Zem šā projekta veiksmīgi var paslēpt vairākus biznesa projektus, kur ķīviņš ap valsts naudu ir tikai aisberga virspusē. Fantastiskas iespējas sola pati informācija un manipulācijas ar to. Un ar vēsurisko taisnīgumu šim projektam nekāda sakara. Staļina represijās cietušos turpina represēt komjaunatnes ideologi un padlatvijas nomenklatūra. Ekonomiskā iznīcināšana ir tā pati slepkavība, ja kas. Un praktiski vienalga, vai cilvēkus izved uz Sibīriju, vai lemberga-brigmaņa komanda ar godmaņiem, šķēlēm un dombrovskiem izdzen izmisuma emigrācijā. Nogalināt var arī aplaupot - likumīgā kārtā, pieņemot sev derīgus likumu.
Ir ļoti izdevīgi kacināties ap veciem vdk maisiem, jo tas novērš uzmanību no fakta, ka jaunizveidotā sistēma ne ar ko neatpaliek no vecās vardarbīgi totalitārās.

Atbildēt

Kostja, odesas kefaļu zvejnieks , CTAG DMB 86

27.03.2015. 16:04

»

Jautājums

Ja patiešam esi tas Grantiņš no H-86 , - tad vai pašam itin nemaz nav kauns par savu bezsatura gānīšanos, nespējot kādu nebūt racionālu domu paust? Nu vismaz tā vārdā, lai galīgi neizblamētu sabiedrības acīs to grupu, kas reiz bija H-86? Citādi ar katru kārtējo zākāšanos rodas iespaids, ka tāds pārpratums...


lai nu pastāsta keks, kā sadarbojās ar čeku un pozitīvi uzstājās televīzijā,,,būtu interesanti palasīt jūdasa nopratināšanas protokolus.

tie papīri jau nekur nav pazuduši .....

Atbildēt

Jautājums

27.03.2015. 15:55

»

L.Grantiņš H-86

Uz maniem ir jau taisnots, izturēju. Tagad taisnos uz tāvējiem un tev līdzīgajiem. DP glābdami savu ādu tādus kā tu pirmos pasviedīs zem "ķēdēm". Nodevējam vienmēr viens gals un nejēdzīgākais visā tajā lietā, ka viņus novāc savējie, kā nevajadzīgus lieciniekus. Un nepatīkamākais, ka tā "ķēde"(liecinieki...


Ja patiešam esi tas Grantiņš no H-86 , - tad vai pašam itin nemaz nav kauns par savu bezsatura gānīšanos, nespējot kādu nebūt racionālu domu paust? Nu vismaz tā vārdā, lai galīgi neizblamētu sabiedrības acīs to grupu, kas reiz bija H-86? Citādi ar katru kārtējo zākāšanos rodas iespaids, ka tāds pārpratums uz politiskās skatuves vien esat bijuši. Vai tiešam ir tik grūti diskutēt kaut cik pieklājīgā manierē un ar kādiem nebūt sakarīgiem argumentiem?

Atbildēt

Stroncijs

27.03.2015. 09:14

»

L.Grantiņš H-86

Uz maniem ir jau taisnots, izturēju. Tagad taisnos uz tāvējiem un tev līdzīgajiem. DP glābdami savu ādu tādus kā tu pirmos pasviedīs zem "ķēdēm". Nodevējam vienmēr viens gals un nejēdzīgākais visā tajā lietā, ka viņus novāc savējie, kā nevajadzīgus lieciniekus. Un nepatīkamākais, ka tā "ķēde"(liecinieki...


Grantiņš var lamāties - ir maisos, vai nav - jāzin skaidra likumdošana, ko izmanto Grantiņš. Viņš ir Vācijas pilsonis, uz viņu attiecas Vācijas krimināllikums un viņa zākāšanās interntetā, kibernoziegums, attiecas tikai uz Vācijas pilsoņiem, kuri var apsūdzēt L.Grantiņu. L.Grantiņš nezākā Vācijas pilsoņus, bet Latvijas.

Fakti par Borovkovu liek tiešām domāt, ka viņš ir izdzimtenis, čekas, cekas nagumaucējs ..kas šodien tēlo "gudro sabiedriskās domas aizstāvi'..tādu sabiedriskajā telpā ir papilnam - amatos un un bez amatiem, viņiem nav miera - viņi, šie vecie komunistu izdzimteņi, nezin kur likt padomju laikā "iesildītās smadzenes" kā A.Priedītis, kas raksta Pietiek....Turklāt Borovkovs šodien ir juristu biedrības vadītājs.. .. tādēļ iesaku viņam arsēnu. Tas viņam palīdzētu labi..

Visticamāk, ka Grantiņš pats ar visiem svina stekiem ir čekas maisā, bet kas par to..vai nu nonāca tur legāli, vai tika izmantots H86 veidošanai, maisos ieliekot vēlāk.. vai šodien no tiem, kas operē ar maisiem, vēlreiz maisot "kokteili"...ar Rasnača, tieslietu ministra, rokām , Grantiņam neapzinoties pašam, ka ticis izmantots..Te jau mēs redzam viņa slimo mentalitāti..Tajā laikā jebkuru varēja iesaistīt jebkādas organizācijas veidošanā un vadīšanā..ja vien personai ir attiecīgās īpašības..

Tā kā viņš varētu būt izmantots bez viņa ziņas tajā laikā, kas bija cekas, čekas inspirēta, un šodien viņš to saprot pats..tad Grantiņa desmitkārtējs naids pret borovkovveidīgiem, kas viņu VDK pratināja un ielika cietumā, ir neizmērojams.. un saprotams..

Jo Grantiņš neko šodien nedara Latvijas un latviešu labā..vien gļotaini lamājas..

Atbildēt

Stroncijs

27.03.2015. 09:11

»

Jautājums

Bet ja nu "čekas maisos" kaut ko atrod par pašu, un tad jau "svina steku iztaisnos uz paša pleciem" - ko tad? Ar smaidu uz lūpiņām griezīsi kūkumu paša izdomātai ekzekūcijai, kuru komentā tik braši piesauc attiecībā citiemm...


Grantiņš var lamāties - ir maisos, vai nav - jāzin skaidra likumdošana, ko izmanto Grantiņš. Viņš ir Vācijas pilsonis, uz viņu attiecas Vācijas krimināllikums un viņa zākāšanās interntetā, kibernoziegums, attiecas tikai uz Vācijas pilsoņiem, kuri var apsūdzēt L.Grantiņu. L.Grantiņš nezākā Vācijas pilsoņus, bet Latvijas.

Fakti par Borovlkovu liek tiešām domāt, ka viņš ir izdzimtenis, čekas, cekas nagumaucējs ..kas šodien tēlo "gudro sabiedriskās domas aizstāvi'..tādu sabiedriskajā telpā ir papilnam - amatos un un bez amatiem, viņiem nav miera - viņi, šie vecie komunistu izdzimteņi, nezin kur likt padomju laikā "iesildītās smadzenes" kā A.Priedītis, kas raksta Pietiek....Turklāt Borovkovs šodien ir juristu biedrības vadītājs.. .. tādēļ iesaku viņam arsēnu. Tas viņam palīdzētu labi..

Visticamāk, ka Grantiņš pats ar visiem svina stekiem ir čekas maisā, bet kas par to..vai nu nonāca tur legāli, vai tika izmantots H86 veidošanai, maisos ieliekot vēlāk.. vai šodien no tiem, kas operē ar maisiem, vēlreiz maisot "kokteili"...ar Rasnača, tieslietu ministra, rokām , Grantiņam neapzinoties pašam, ka ticis izmantots..Te jau mēs redzam viņa slimo mentalitāti..Tajā laikā jebkuru varēja iesaistīt jebkādas organizācijas veidošanā un vadīšanā..ja vien personai ir attiecīgās īpašības..

Tā kā viņš varētu būt izmantots bez viņa ziņas tajā laikā, kas bija cekas, čekas inspirēta, un šodien viņš to saprot pats..tad Grantiņa desmitkārtējs naids pret borovkovveidīgiem, kas viņu VDK pratināja un ielika cietumā, ir neizmērojams.. un saprotams..

Atbildēt

Stroncijs

27.03.2015. 09:07

»

Jautājums

Bet ja nu "čekas maisos" kaut ko atrod par pašu, un tad jau "svina steku iztaisnos uz paša pleciem" - ko tad? Ar smaidu uz lūpiņām griezīsi kūkumu paša izdomātai ekzekūcijai, kuru komentā tik braši piesauc attiecībā citiemm...


Grantiņš var lanāties - ir maisos, vai nav - jāzin skaidra likumdošana, ko izmanto Grantiņš. Viņš ir Vācijas pilsonis, uz viņu attiecas Vācijas krimināllikums un viņa zākāšanās interntetā, kibernoziegums, attiecas tikai uz Vācijas pilsoņiem, kuri var apsūdzēt L.Grantiņu. L.Grantiņš nezākā Vācijas pilsoņus, bet Latvijas.

Fakti par Borovlkovu liek tiešām domāt, ka viņš ir izdzimtenis, čekas, cekas nagumaucējs ..kas šodien tēlo "gudro sabiedriskās domas aizstāvi'..tādu sabiedriskajā telpā ir papilnam - amatos un un bez amatiem, viņiem nav miera - viņi, šie vecie komunistu izdzimteņi, nezin kur likt padomju laikā "iesildītās smadzenes" kā A.Priedītis, kas raksta Pietiek....Turklāt Borovkovs šodien ir juristu biedrības vadītājs.. .. tādēļ iesaku viņam arsēnu. Tas viņam palīdzētu labi..

Visticamāk, ka Grantiņš pats ar visiem svina stekiem ir čekas maisā, bet kas par to..vai nu nonāca tur legāli, vai tika izmantots H86 veidošanai, maisos ieliekot vēlāk.. vai šodien no tiem, kas operē ar maisiem, vēlreiz maost "kokteili"...ar Rasnača, tieslietu ministra, rokām , Grantiņam neapzinoties pašam, ka ticis izmantots..Te jau mēs redzam viņa slimo mentalitāti..Tajā laikā jebkuru varēja iesaistīt jebkādas organizācijas veidošanā un vadīšanā..ja vien personai ir attiecīgās īpašības..

Tā kā viņš varētu būt izntots bez viņa ziņas tajā laikā, kas bija cekas, čekas insirēta, un šodien viņš to saprot pats..tad Grantiņa desmitkārtējs naids pret borovkovveidīgiem, kas viņu VDK pratināja un ielika cietumā, ir neizmērojams.. un saprotams..

Atbildēt

Kostja, odesas kefaļu zvejnieks , CTAG DMB 86

27.03.2015. 02:34

»

L.Grantiņš H-86

Kad svina steku iztaisnos uz čekistu Borovkova, Godmaņa, Šlesera vai tā paša Rasnača pleciem, tad čekas maisi lītin līs no šo kropļu "žaunām" !!! Agrāk vai vēlāk, bet šo izdzimteņu kauli tiks lauzti un tas nebūs nelikumīgi


Lpsr televizijas zvaigzne un čekas sadarbības partneris atkal izlīdis no trako mājas un atkal ir savā šizofrēniskajā elementā- latvijas glābējs un kaulu lauzējs !!

Atbildēt

Kostja, odesas kefaļu zvejnieks , CTAG DMB 86

27.03.2015. 02:32

»

L.Grantiņš H-86

Uz maniem ir jau taisnots, izturēju. Tagad taisnos uz tāvējiem un tev līdzīgajiem. DP glābdami savu ādu tādus kā tu pirmos pasviedīs zem "ķēdēm". Nodevējam vienmēr viens gals un nejēdzīgākais visā tajā lietā, ka viņus novāc savējie, kā nevajadzīgus lieciniekus. Un nepatīkamākais, ka tā "ķēde"(liecinieki...


Ko nu te dzen zosis un stāsti pasakas! Ir taču cilvēki, kuri atceras biedra grantiņa uzstāšanos LPSR televizijas 1.programmā

Latvijas Komunistiskās partijas pirmā sekretāra Borisa Pugo ziņojums PSKP CK par pasākumiem pret iespējamo Latvijas neatkarības dienas atzīmēšanu 1987.gada 18.novembrī.
“ “ novembrī 1987.g.
PSKP CENTRĀLALAJAI KOMITEJAI
20.11.87. Nodots pa tiešo “VČ” vadu
915-940
Ronis A.A.
Pieņēma Šemjatina
A.Ronis
INFORMĀCIJA
par Latvijas Kompartijas darbu, lai
nepieļautu notikt antisabiedriskām
nacionālistiskām parādībām
1987.gada 18.novembrī



Visai efektīgi pasākumi īstenoti pa Latvijas PSR VDK līniju. Viņi palīdzēja dezorganizēt, neitralizēt tā saucamo “Helsinki-86” grupu, organizēt pa televīziju tās vadītāja Grantiņa pozitīvu uzstāšanos; Grantiņš norobežojās no saviem domubiedriem un aicināja viņus nepiedalīties paredzamajās antisabiedriskajās akcijās.



http://www.historia.lv/dokumenti/latvijas-komunistiskas-partijas-pirma-sekretara-borisa-pugo-zinojums-pskp-ck-par

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

26.03.2015. 23:23

»

Jautājums

Bet ja nu "čekas maisos" kaut ko atrod par pašu, un tad jau "svina steku iztaisnos uz paša pleciem" - ko tad? Ar smaidu uz lūpiņām griezīsi kūkumu paša izdomātai ekzekūcijai, kuru komentā tik braši piesauc attiecībā citiemm...


Uz maniem ir jau taisnots, izturēju. Tagad taisnos uz tāvējiem un tev līdzīgajiem. DP glābdami savu ādu tādus kā tu pirmos pasviedīs zem "ķēdēm". Nodevējam vienmēr viens gals un nejēdzīgākais visā tajā lietā, ka viņus novāc savējie, kā nevajadzīgus lieciniekus. Un nepatīkamākais, ka tā "ķēde"(liecinieki) nekad nebeidzas.Uz putinu un pārējiem žīdiem neceri, palīgā nenāks.

Atbildēt

Jautājums

26.03.2015. 22:11

»

L.Grantiņš H-86

Kad svina steku iztaisnos uz čekistu Borovkova, Godmaņa, Šlesera vai tā paša Rasnača pleciem, tad čekas maisi lītin līs no šo kropļu "žaunām" !!! Agrāk vai vēlāk, bet šo izdzimteņu kauli tiks lauzti un tas nebūs nelikumīgi


Bet ja nu "čekas maisos" kaut ko atrod par pašu, un tad jau "svina steku iztaisnos uz paša pleciem" - ko tad? Ar smaidu uz lūpiņām griezīsi kūkumu paša izdomātai ekzekūcijai, kuru komentā tik braši piesauc attiecībā citiemm.
Kā tad būs - lētas demagoģijas mutesbajār? Drusciņ filtrē bazaru, biedri!

Atbildēt

ferdmis

26.03.2015. 21:03

rakts inspektora rekša komiteja tiešām ir totalitāra un taisa zaudējumus lielus majestātes gabalus murdus ... ..

Atbildēt

ferdmis

26.03.2015. 21:00

rakts inspektora rekša komiteja tiešām ir totalitāra un taisa zaudējumus lielus majestātes gabalus murdus ... .

Atbildēt

ferdmis

26.03.2015. 21:00

»

Atbrivotajs

LR vieniga postkomunistika valsts,kura netiek un netiks publiceti cekas agentu saraksti. Iznemot Krieviju un Baltkrieviju


rakts inspektora rekša komiteja tiešām ir totalitāra un taisa zaudējumus lielus majestātes gabalus murdus ...

Atbildēt

sociāli atstumtais

26.03.2015. 17:24

pilnībā piekrītu žulis(m) , pievienojot , ka LR brīvvalsts apbalvojumus dala pa labia un pa kreisi kā oktobrēnu nozīmītes bijušajiem komunistiem un citiem nodevējiem un kolaboracionistiem , kas vispār ir absolūta morālā pornogrāfija un apzināta LR degradācija

Atbildēt

sociāli atstumtais

26.03.2015. 17:18

pilnībā piekrītu - žulis(m) , pievienojot vēl to , ka arī brīvvalsts cienīgos apbalvojumus dala kā ,, oktobrēnu ,, nozīmītes pa labi un pa kreisi , arī bijušajiem komunistiem , kas vispār ir absurds ; tā ir prātam neaptverama morāla pornogrāfija un apzināta LR degradēšana

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: