Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

"ko var gribēt" - atbilde

09.06.2019. 13:14

»

ko var gribēt

Raksta autors ir vai nu paglupš vai ar hunveibina garu un izpratni. Kādu vienlīdzību viņš ,interesanti, prasa? Vai pērkot desu un maizi veikalā, viņš uzdrošinās prasīt vienlīdzību ar šo izstrādājumu ražotāju? Ja sāks to pieprasīt, tad vispirms viņam pašam jāuzrāda attiecīgi sertifikāti vai diplomi desu...


To, ko un kā persona raksta, pirmkārt raksturo pašu personu. Secinājums: Jūs precīzi raksturojāt sevi un savu izpratni par pārvaldīšanu un apsaimniekošanu, jo tikai neziņa varēja uzrakstīt, citāts: "neapmierinātais ar apsaimniekošanu, kur visu pušu tiesības (un pienākumi) ir skaidri definēti likumos un MK noteikumos..." Tie, kam ir kaut mazākā pieredze un zināšanas, saprot, ka pārvaldnieka pienākumi eksistē tikai "uz papīra", bet reālajā dzīvē tos lobbē "varas korporācijas" pārstāvji visos līmeņos - gan izpildvara, gan likumdevējs, gan arī tiesa. Visu cieņu autoram, kurš visu saprot pareizi un izcīli izklāstīja nozares problēmatiku. Starp citu, līdzīga pozīcija arī NĪLA, Nekustamā īpašuma lietotāju apvienībai - skat. www.niila.lv, kura aicina NĪ lietotājus apvienoties un aizstāvēt savas Satversmē nostiprinātās tiesības

Atbildēt

Zinošajam

09.06.2019. 13:06

»

Zinošais

Kādā dziesmā dzied "...un kas ir mežā galvenais...


Jums, kungs, droši viens slikti zināms, cik "viegli" atņemt naudu apsaimniekotājam, jo tiek rīkotās streikotāju apmelošanas un nomelnošanas kampaņas un arī faktiskā rīcība, lai šos cilvēkus elementāri izdzīvotu - līdz pat lifta apstāšanas nobloķēšanas viņu mājas stāvā!

Atbildēt

Zed

07.06.2019. 11:13

1. Parasti tiek aizmirsts, ka Valsts - Ekonomikas ministrijas personā izdomā tos haotiskos likumus ar kopībām, aptaujām u.c. demokrātijas izpausmēm. Nu, kā dzīvē 50-200 dzīvokļu īpašnieku no dažādām sociālām grupām par kaut ko varētu vienoties???
2. Tie mājas īpašnieki, kas pārņem mājas pārvaldīšanas tiesības parasti nobalso par vislētāko pārvaldīšanas piedāvājumu. Un pēc tam brīnās, ka rodas visādas papildus maksas par remontiem.
3. Pēc esošās likumdošanas Mājas "kopība" jebkurā brīdī drīkst nomainīt apsaimniekotāju.

Atbildēt

o.k.

06.06.2019. 17:23

»

vecais nīgrais onkulis

Nu bet nav nevismazāko problēmu izveidot apsaimniekošanas biedrību. Jau rīt (pat jau šovakar), vari ķerties klāt pie organizēšanas. Nekādi pašreizējā pārvaldnieka argumenti nav Īpašnieku kopībai saistoši. Vienkārši viss jādara pašiem. Tad arī vislabāk var redzēt cik kas maksā...


v.ī. onkiņ, uztaisi biedrību Griščenes rajonā astoņu dzīvokļu kocenītei ar pussarūsējušu bleķa jumtu, ar pirmsplūdu laika koka pārseguma sijām, satrunējušām kāpnēm, tādu pašu apšuvumu un galvenais jau, kur katrā dzīvoklītī mīt pa vientuļam maznodrošinātam pensionāram un es paspiedīsu tavu godīgo roku

Atbildēt

vecais nīgrais onkulis

06.06.2019. 12:52

»

voila

nepiekrītu, aiz tā iemesla, ka cilvēkam nekad nebūs diezgan!! Ja atceras ar kādu skubu visas namu pārvaldes pārvērtās par apsaimniekotājiem un kādi biedējoši un apgrūtinoši argumenti izskanēja par mājas atdalīšanos ar pašu apsaimniekošanas iespējām, tad ir naivi domāt, ka tur kāds šodien atrodas uz ...


Nu bet nav nevismazāko problēmu izveidot apsaimniekošanas biedrību. Jau rīt (pat jau šovakar), vari ķerties klāt pie organizēšanas. Nekādi pašreizējā pārvaldnieka argumenti nav Īpašnieku kopībai saistoši. Vienkārši viss jādara pašiem. Tad arī vislabāk var redzēt cik kas maksā.

Atbildēt

voila

06.06.2019. 06:21

»

Zinošais

....lai paceltu savu pakaļu un atnāktu pats uz to māju un uz vietas kopīgi apskatītu darāmo...


nepiekrītu, aiz tā iemesla, ka cilvēkam nekad nebūs diezgan!! Ja atceras ar kādu skubu visas namu pārvaldes pārvērtās par apsaimniekotājiem un kādi biedējoši un apgrūtinoši argumenti izskanēja par mājas atdalīšanos ar pašu apsaimniekošanas iespējām, tad ir naivi domāt, ka tur kāds šodien atrodas uz nabadzības sliekšņa. Un, ja vēl paraugās uz RNP apsaimniekotāja struktūrvienībām paralēli konkrētajiem rajonu centriem, proti, tehniskā pārvalde, finanšu pārvalde u.t.t. tad šķiet, ka esi nonācis mazajā Rīgas domē! Un to visu apmaksā dzīvokļu īpašnieki.Tad, cik vēl vajadzētu maksāt, lai apsaimniekotājs "kustinātu savu pakaļu"? ĪKB ir izeja, bet tikai jaunajām būvēm, bet ne vecajiem Rīgas namiem ar tām avāriju iespējām, ko viens nams var arī "nepacelt"! Dzīvojamais fonds netika sakārtots, kā to prasīja likums...diemžēl..Un ķīlnieki tagad ir dz. īpašnieki

Atbildēt

Z

05.06.2019. 23:34

Tas ir tas pats leišu krāpnieks, kurš krāpj visu Jūrmalu, piestādot rēķinus par nesniegtiem pakalpojumiem. Bet ar kādu entuziasmu viņu piesedz Jūrmals dome, pašvaldības policija, pat Jūrmalas prokuratūra. Apbrīnojama saliedētība, lai slēptu viena leišu krāpnieku darbību! Apbrīnojama!

Atbildēt

Zinošais

05.06.2019. 15:00

»

c'est exact

pilnīgi piekrītu, jo dzīvē sanāk ačgārni. Uzraksta tāds priekšnieciņš - apsaiamniekotājs cedeli, kurā saskaņā ar tādu un tādu likumu, lēmumu, MK noteikumiem,.... tralalā,uzaicina visus dzīvokļu īpašniekus, lai tie tagad deso pie viņa uz kabinetu apspriest remontēšanas lietas. Tā vietā, lai paceltu savu...


....lai paceltu savu pakaļu un atnāktu pats uz to māju un uz vietas kopīgi apskatītu darāmo.
Kā jau minēju ja ar to labi varēs nopelnīt, komersants pat "nakšņos" pie īpašnieka durvīm, taču diez vai īpašnieks būs gatavs par to maksāt tik "lielu" naudu lai apsaimniekotājam tas būtu vilinoši.
Tieši tāpēc jau ir izdomāta specifiska saimnieciskās darbības forma - īpašnieku kooperatīvā sabiedrība, kurā, ja arī kaut ko izdodas sapelnīt, tad to iegulda paši savā īpašumā un "dzīvo ilgi un laimīgi"!

Atbildēt

c'est exact

05.06.2019. 14:42

»

Zinošais

Kādā dziesmā dzied "...un kas ir mežā galvenais...


pilnīgi piekrītu, jo dzīvē sanāk ačgārni. Uzraksta tāds priekšnieciņš - apsaiamniekotājs cedeli, kurā saskaņā ar tādu un tādu likumu, lēmumu, MK noteikumiem,.... tralalā,uzaicina visus dzīvokļu īpašniekus, lai tie tagad deso pie viņa uz kabinetu apspriest remontēšanas lietas. Tā vietā, lai paceltu savu pakaļu un atnāktu pats uz to māju un uz vietas kopīgi apskatītu darāmo.

Atbildēt

Baigais darbs

05.06.2019. 14:11

»

Anonīmais Šakālis

Labi un saprotami uzrakstīts


dresējot pat tiesu, ielikts. Kur naudas atlīdzība par morālo kaitējumu?

Atbildēt

ko var gribēt

05.06.2019. 14:04

Raksta autors ir vai nu paglupš vai ar hunveibina garu un izpratni. Kādu vienlīdzību viņš ,interesanti, prasa? Vai pērkot desu un maizi veikalā, viņš uzdrošinās prasīt vienlīdzību ar šo izstrādājumu ražotāju? Ja sāks to pieprasīt, tad vispirms viņam pašam jāuzrāda attiecīgi sertifikāti vai diplomi desu ražošanā un i tad nevienam nav pienākums sīki izklāstīt nopirktās desas ražošanas tehnoloģijas nianses - par tādu informāciju prasīs maksāt papildus, jo cilvēki, lai iemācītos ražot desu, ir ieguldījuši naudu un laiku. Rezultāts būs viennozīmīgs- raksta autors vai nu paliks bez desas un maizes, vai sliktākajā gadījumā apsargs lūgs šo ķerto pamest veikala telpas. Bet te neapmierinātais ar apsaimniekošanu, kur visu pušu tiesības (un pienākumi) ir skaidri definēti likumos un MK noteikumos, sāk kačāt pravas!!! To , visticamāk,viņš var darīt tāpēc, ka šī neapmierinātības (laikam jau psihiskas novirzes rezutātā) izpausme neapdraud viņa iespējas dabūt desu (nu tad jau var izpausties uz nebēdu)... Vispirms autoram vajadzētu pabeigt kādus apsaimniekošanas kursus un vēl pastrādāt praktiski, un tad tā dziesma būs savādāka. Tā ir mūžam neapmierināto cilvēku nelaime, ka viņi iedomājas sevi gudrāku esam par citiem jomās, kurās nav nedz zināšanu, nedz pieredzes.
Vārdu sakot - autors ir glupš kā zābaks. Salasoties dažus likumu pantus un neizprotot kopējo bildi, par šo autoru var teikt: čukča pisatelj, čukča nečitatelj.

Atbildēt

Anonīmais Šakālis

05.06.2019. 13:00

Labi un saprotami uzrakstīts!

Atbildēt

Zinošais

05.06.2019. 12:36

Kādā dziesmā dzied "...un kas ir mežā galvenais..."
Pārfrazējot - īpašumā galvenais ir īpašnieks un ja viņš pats to apzinās tad atliek izdarīt tikai dažas no loģiskas no šī fakta izrietošas darbības un viss nostāsies savās vietās !
Jāpiekrīt ka tas dzīvē nav tik vienkārši, bet kam gan tagad ir viegli !?!?!?!?
Un nevajag cerēt uz likumdevēju, tiesām, policiju vai vēl ko citu, jo uzņēmējdarbības jēga ir pelnīt un kā jau atzīmējis klasiķis K. Markss pelņai sasniedzot zināmu līmeni, nekas vairs nav škērslis ! ! !
Autoram ieteiktu vienu vienkāršu veidu kā nostādīt lietas to loģiskajā secībā - atņemt apsaimniekotājam varu par naudu - naudu nedrīkst izlaist no rokām un tad attiecības kļūst viekāršākas - notīrīji ielu - tev samaksāja nenotīrīji paliec bešā un līdzīgi par visu citu.
Protams, ka šie procesi ir kādam jāuzrauga un jāvada un tas nav jādara uz sabiedriskiem pamatiem !

Atbildēt

Paija

05.06.2019. 12:00

Iespējams, neveiksmīgi bija uzrakstīta kasācijas sūdzība Augstākajai tiesai .
Ja lietā Jums bija advokāts, ko viņš par to saka ?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: