Menu
Pilnā versija
Foto

Krīzes brīdī pacientus šķiros…

Steidzīte Freiberga · 16.10.2020. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

atbilde

20.10.2020. 11:21

»

jautājums

Un pēc jūsu domām, šie strādātatbraukušie gan ir okupējuāi Latviju??? iTIN INTERESANTA DOMA


Jūs, civilizācijas atkritumus, uz šejieni neaicināja, jūs Latvijā ievazāja rupji pārkāpjot Ženēvas 1949. gada konvenciju.

Atbildēt

lasu un brīnos

18.10.2020. 17:42

Te viens raksta:"...un cilvēcībā viņi ir tālu priekšā latviešiem"...Patiešām latvieši tās cilvēcības izpausmes "bauda" jau 75 gadus.Kas gan var būt labāks par šo dižgaru tautu?Krievzeme pāri visam!Dievs ir krievs,Putlers ir Dieva dēls,kurš glābs pasauli un Latviju.

Atbildēt

jāatgādina

18.10.2020. 17:00

»

jautājums

Un pēc jūsu domām, šie strādātatbraukušie gan ir okupējuāi Latviju??? iTIN INTERESANTA DOMA


Ka Latvija ,sākot no 1940.gada tika vairākas reizes okupēta un kolonizēta.Nekā interesanta.Vai jūs to nezinājāt?Strādātatbraukušie šeit ieradās okupācijas laikā,nevis kā strādātgribošie no Latvijas tagad brauc uz citām valstīm strādāt.Kā var salīdzināt ?Saeima ir pieņēmusi deklarāciju par okupāciju.Kāpēc tā netiek pildīta?Kreituse uz šo jautājumu jau ir atbildējusi,kā toreizējā Saeimas pr--tāja,ka šī deklarācija ir "priekš atvilknes".Starp citu no Latvijas netika izvākti arī okupācijas armijas virsnieki ar ģimenēm,kuri steigšus atvaļinājās un palika ar ģimenēm Latvijā.Interesanti,vai ne?

Atbildēt

kurš

18.10.2020. 15:04

»

ES

Pēc šīs kundzes teiktā par okupantiem ir jāuzskata arī tie simti tūkstoši latvieši, kas bēgdami no savas valsts šausmām ir okupējuši daudzu attīstītu valstu teiksim tā - darba tirgu. Tieši tādi ir pie mums strādāt atbraukušie cittautieši, bet mani rakstā pārsteidza? nē, nepārsteidza jo līdzīgi domu ...


tad apspļauda jūsu dievināto nāciju?raksta autore?Kad tiek apspļaudīti latvieši paši savā zemē,tad jūsu sašutumu gan nemana.Tad tādi,kā jūs jūtas pavisam komfortabli.Tik daudz jau nu bija laiks zināt,ka latvieši un Latvija nevienu valsti nav okupējuši vai pievienojuši Latvijai

Atbildēt

pareizi,Rihard!

18.10.2020. 14:52

»

Rihards

Komentārus, kas izsmej raksta autori Steidzīti Freibergu, raksta kreisie liberāļi, zilzeķu pulciņš. Tiem nav citu ieroču pret patiesību kā vien izņirgšana. Bet raksta autore pasaka patiesību, kas zilzeķu pulciņam ir kā suņa nagla dibenā


tie ir tukšpauri,kuri nav spējīgi patstāvīgi domāt.Komentāru autori ir upuri.Homoseksuāla dzīvesveida propogandas,velkomisma,atvērtās sabiedrības,izvirtības,prostitūcijas,internacionālisma propogandas upuri.Tie krīt ceļos pie Brīvības pieminekļa,lūdzot piedošanu nēģeriem,gatavi atvainoties okupācija laikā iebraukušajiem krievu "tautības cilvēkiem" un dāvināt miljonus mistiskām ebreju biedrībām.Kādi viņiem var būt ieroči?Patiesība viņus tracina.Latviešus,kuriem rūp savas tautas nākotne un liktenis,viņi ienīst,nicina un izsmej.Un dēvē par nacistiem,velkot paralēles ar Vāciju pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados.Sīki vīreļi un sīkas sieviņas.

Atbildēt

18.10.2020. 10:00

»

plastelins

iznak ta ja esi vecs valsts patriots priekšroka bus okupantam , krievam naidigi noskaņotam pret valsti , visadiem kabanoviem, kuzminiem utt galvenais ka jaunaks? kada no viņiem perspektīva


Iznāk, dēļ tev veidīgajiem ilgstoši atbalstītie kangari ir tā izzaguši un izpārdevuši Latviju, ka tai skaitā veselības aprūpes sistēma ir nolaista līdz klinķim.
Kas tu domā, ka kādam kangaru režīma loceklim netiks sniegta pienācīga palīdzība?
Ja sērga izpaltīsies baisos apmēros, tu tiešām domā, ka palīdzība tiks sniegta arī visiem jaunajiem?
Jau tagad pie speciālistiem rindām jāstāv arī 9 !!! mēneši
Jums naids ir tā aizmiglojis acis
Kad runa ir par dzīvību, tad jāpalīdz visiem. Jums, naciķiem protams ir cita ideoloģija, pasaulei jau zināma

Atbildēt

ES

18.10.2020. 09:07

»

freibergai

vai tad tiesam jus ta satrauc latviesu algotnu okupantu skaits Iraka,Afganistana un Mali


Pēc šīs kundzes teiktā par okupantiem ir jāuzskata arī tie simti tūkstoši latvieši, kas bēgdami no savas valsts šausmām ir okupējuši daudzu attīstītu valstu teiksim tā - darba tirgu. Tieši tādi ir pie mums strādāt atbraukušie cittautieši, bet mani rakstā pārsteidza? nē, nepārsteidza jo līdzīgi domu graudi lasīti ne reizi vien.tas dzīvnieciskais ļaunums kas kā vēmekļi gāžas pār šo cilvēku galvām liek domāt - Viņā , acīmredzot, sevi pieskaita pārākai cilvēku rasei kā to savulaik darīja Hitlers. Maldāties! No šīs jūsu apspļaudītās nācijas ir nākuši tādi dižgari, tik spoži zinātnes atklājumi, rakstnieki dzejnieki, mūziķi, gleznotāji un cilvēcībā viņi ir tālu priekšā latviešiem

Atbildēt

plastelins

18.10.2020. 08:36

»

Tie tevis pieminētie liberāļ-pederasti drīzāk ir viena komanda ar tādām steidzītēm


iznak ta ja esi vecs valsts patriots priekšroka bus okupantam , krievam naidigi noskaņotam pret valsti , visadiem kabanoviem, kuzminiem utt galvenais ka jaunaks? kada no viņiem perspektīva???

Atbildēt

18.10.2020. 08:31

»

Rihards

Komentārus, kas izsmej raksta autori Steidzīti Freibergu, raksta kreisie liberāļi, zilzeķu pulciņš. Tiem nav citu ieroču pret patiesību kā vien izņirgšana. Bet raksta autore pasaka patiesību, kas zilzeķu pulciņam ir kā suņa nagla dibenā


Tie tevis pieminētie liberāļ-pederasti drīzāk ir viena komanda ar tādām steidzītēm.
Abiem nacistu ideoloģija. Ukrainā arī nacisti ar liberāļ-pederastiem kopā veica valsts apvērsumu. Krievija līdzīgi mēģinājumi ir bijuši un notiek.
Liberāļi un naciķi ir viena komanda

Atbildēt

pizģec

17.10.2020. 22:34

...visi idioti... visi.

Atbildēt

Rihards

17.10.2020. 21:47

Komentārus, kas izsmej raksta autori Steidzīti Freibergu, raksta kreisie liberāļi, zilzeķu pulciņš. Tiem nav citu ieroču pret patiesību kā vien izņirgšana. Bet raksta autore pasaka patiesību, kas zilzeķu pulciņam ir kā suņa nagla dibenā.

Atbildēt

Pateicos par precīzo rakstu!

17.10.2020. 21:38

Raksts izsaka, ko domāju. Precīzi formulēta problēma. Kā var atjaunot valsts neatkarību, paturot okupantus un dodot tiem vēl piedevām pilsonību?!!! Protams, ka Latvijā ir nepieciešama pozitīvā diskriminācija par labu latviešiem, iekams nebūsim vismaz 75% savā nacionālajā valstī.

Atbildēt

Sandra

17.10.2020. 21:12

Tā vecene nav normāla, pie citautiešiem ši neies ārstēties?

Atbildēt

Skolnieciņš

17.10.2020. 20:28

Lūgsim Latvju Dievus, lai mums būtu laba veselība! Novēlu saviem tautiešiem vairāk smaidīt, būt veseliem, možiem un spēka pilniem! Lai Latvju Dievi mūs svētī! Lai Latvju Dievi stāv mums klāt! Sirsnīgi, Skolnieciņš - Latvju Skaudības Dievs (Skauģu Skauģis)

Atbildēt

bezvārda bezdzimuma bezsugas organismam

17.10.2020. 20:06

»

Kāpēc tad prezidents dod intervijas krievu valodā


Tas domāts ārpus Turkmenistānas dzīvojošam pabirām

Atbildēt

TUMAIJA (krievu podsķilka)

17.10.2020. 19:44

»

ESMAIJA

Pilnībā jums piekrītu! Tie, kurus te dēvē par okupantiem, ar to lietu nav nekāda sakara. Viņi, tieši tāpat kā tagad simti tūkstoši latviešu brauc uz citām valstīm,kas piedāvā labākus dzīves apstākļus, tā pie mums brauca no citām republikām un te palika uz dzīvi. Milzīga daļa ir saprecējušies ar latviešiem...


Neviens Latvijā ievazātais migrants nedrīkst pārējiem uzspiest savus netikumus, cūcisko dzīves veidu, sātanisko ideoloģiju un cilvēknīstošos uzskatus.
Ja dzīvo cilvēku vidū, pieņem cilvēku kārtību.

Atbildēt

bezvārda bezdzimuma bezsugas organismam

17.10.2020. 19:37

»

Tādi kā jūs esat gatavi upurēt latviešus, lai tik varētu naidu pret krieviem pabarot


Konkrēti Turkmenistāna, kur viss krieviskais tiek rūpīgi izvarēts un drīz tiks izsludināts ārpus likuma. Humanizācija jeb derusifikācija notiek arī visās pārējās Centrālāzijas valstīs.

Atbildēt

ss

17.10.2020. 19:34

tas ir noziegums pret Latvijas tautu, pret cilvēci.
Visi tie kas to pieņēma ir jāpieliek pie sienas.

Atbildēt

ESMAIJA

17.10.2020. 19:20

»

1) Ja tagad veikt tā saukto deokupāciju, tas nozīmē pilsoņu karš. Jo daudziem latviešiem krievi ir cilvēki kurus viņi mīl, draugi, radinieki, vīri un sievas utt. Tie kas aicina uz deokupāciju, aicina uz pilsoņu karu. Tie ir latviešu tautas, Latvijas ienaidnieki...


Pilnībā jums piekrītu! Tie, kurus te dēvē par okupantiem, ar to lietu nav nekāda sakara. Viņi, tieši tāpat kā tagad simti tūkstoši latviešu brauc uz citām valstīm,kas piedāvā labākus dzīves apstākļus, tā pie mums brauca no citām republikām un te palika uz dzīvi. Milzīga daļa ir saprecējušies ar latviešiem un latvietēm, ir laimīgas un labas ģimenes... Un kā šī , neatceros vārdu, ir domājusi to lietu nodarīt? Šķirt šīs ģimenes, pataisīt Latviju pustukšu, saaicināt melnos, kas spridzina un griež galvas? Man ir kauns, ka starp latviešiem var būt tik briesmīgi cilvēki. Tādus es iedomājos tos, kas palīdzēja tiem īstajiem okupantie noziņot, kurš jāizved uz sibīriju, kurš jāsapūdē cietumā...

Atbildēt

ESMAIJA

17.10.2020. 19:01

»

phea

Pilnīgi šķērsa uzmanības novēršana uz nacionālo. Pretīgi. Tikai pietiek var tik stulbi izpausties...


Viņķelei kaut kā jālabo sava nolaidība, ja nav sagatavojusi (bet varbūt, ka ir) medicīnas nozari tā, lai NEVAJADZĒTU neko šķirot. Pietiekošā daudzumā vajadzīgo zāļu, kādas nu viņas ir, un visu citu kā gultasvietas, ārstējošo un apkalpojošo personālu utt. Ja par to ministre būtu domājusi savlaicīgi un valdība, būtu iebraucējus izolējusi - arī tas bija izdarāms - tad šāds jautājums vispār nepaceltos. Bet nez kādēļ neviens nepacēla balsi par to, ka šis gājiens jau tika iemēģināts, kas vīrusa sākumposmā aizliedz ārstēt pārējos slimniekus. Ja man būtu tā iespēja un zināšanas, es apkopotu rezultātus, cik cilvēki , nesaņēmuši palīdzību, ielaida smagas slimības, cik cilvēkiem novēloti atklāja un cik cilvēku aizgāja... Esmu pārliecināta, ka skaitļi būtu biedējoši, un Viņķelei ar visu to varzu, kas tādas pavēles deva, būtu jāsēž uz apsūdzēto solu un jāsaņem mūža ieslodzījums abiem ar Kariņu vienā kamerā.

Atbildēt

17.10.2020. 18:50

»

Tādi kā jūs esat gatavi upurēt latviešus, lai tik varētu naidu pret krieviem pabarot


Precīzāk tāda ir tā naida idioloģija, kura ir pārņēmusi jusu sirdis un prātus

Atbildēt

Modra

17.10.2020. 17:50

Cik nožēlojami, ka latvieši nemīl savu tautu, bet gādā par okupantu labklājību. Un vēl nekautrējas to "visgudri" šeit publiski demonstrēt. Kauns! Kauns! Kauns, latvieti!!! Būtu pamācījies no Vidusāzijas tautām, kurās pati tauta, nevis valdība, izdzina no savām zemēm okupantus, piedraudot pa purnu tā, ka okupanti ar steigu metušies projām, pametot pat visu iedzīvi, lai tikai paglābtu savus "purnus". Kaut kāds Traktors šeit raksts, ka "Rakstā 14 reizes pieminēti okupanti" Būtu labāk saskaitījis, cik reizes dienā pašam tos okupantus ir nācies sastapt.
Vieglāk jau būs saskaitīt sastaptos latviešus - uz vienas rokas pirktiem sanāks. Tiem okupantmīļiem teikšu - joziet vien līdzi tiem okupantiem uz viņu mātušku - vai nu tur jums uzsitīs uz pleca, vai arī padzīs no turienes kopā ar tiem klaidoņiem, jo, cik dzirdēts, tad šos kolonistus vietējie krievi šādi arī dēvē - nepieņem šos vazaņķus, laimes meklētājus un dzen tos projām. Bet, ak Dievs, kā mūsu latvietīši viņus mīl un aizsargā, zākādami savus tautiešus, kuri pasaka patiesību un iestājas par taisnīgumu, par savas tautas rītdienu. Pilnīgi pretīgi, kā latvieši var tā degradēties.

Atbildēt

LATVIET

17.10.2020. 16:27

Neuzturot deokupācijas jautājumu tu noliedz okupāciju un esi pret tiesiskas valsts atjaunošanu kā to paredz starptautiskā Ženēvas Konvencija, kuru parakstījusi arī Krievija.

Atbildēt

Dundurs.

17.10.2020. 16:21

Latviešvalodīgajiem idiotiem iesaku regulāri lasīt laikrakstu: "Deokupācija. Dekolonizācija. Deboļševizācija". Tad var cerēt, ka idiotisms pazudīs.

Atbildēt

svēti apsolu

17.10.2020. 16:11

»

Jā pēkšņi visi krievi, kuri pakļauti deokupācijai, pazustu, tad, piemēram...


Pasaule bez jums būs labāk pārtikusi, veselīgāka, taisnīgā un tiesiskāka un nebūs vairs karu un terora aktu un būtu drausmīga netaisnība, ja šodienas pensionāri nepiedzīvotu to brīnišķo dienu.
Paldies Dievam, Putins ir mūsu pusē un bada dumpji Lapķjustānā var sākties vēl šogad, bet Pilsoņu un klanu kari jau nākošā.

Atbildēt

deģenerātam

17.10.2020. 16:00

»

Nepārmetīsim

Deokupantiem ir jāuztur principa ,, divide et impera ,, ilgtspēja .Sniedzītes-steidzītes-skaidrītes to arī ar vissirdsšķīstākiem nodomiem dara. Bet , saprast par sekām un rezultātu - nav ar ko. Doma par īsu


Painteresējies labāk, kā horvāti talantīgi atrisināja savu krievu problēmu!
Nevajag pat karu. Ja pirms 30 gadiem Latvijā būtu ieviesta izglītība tikai valsts valodā un nolādētie "Latvijas ceļa" pederasti nebūtu apdāvinājuši ar dzīvokļiem interventus, WWII noziegumu mantiniekus, 1/3 agresīvāko un tumsonīgāko civilizācijas pabiru, būtu Latviju sen atstājuši.

Atbildēt

nedirs nu

17.10.2020. 15:51

»

pilniba piekritu Jusu komentam !

pamulki nesaprot ,ka latviesu milie ieredni visu naudu nozagusi


Naudu nozaga jobanie krievmīļi, kuru dēļ krievu fašistiskā cūka, smirdīgais organisms ar lieko hromosomu, kam "pogoņjala" Q, tik labi jūtas Latvijā, ka to ne ar kādu Putina apsolīto Arktisko hektāru, no šejienes atpakaļ neaizmānīs.

Atbildēt

Nepārmetīsim

17.10.2020. 15:46

»

1) Ja tagad veikt tā saukto deokupāciju, tas nozīmē pilsoņu karš. Jo daudziem latviešiem krievi ir cilvēki kurus viņi mīl, draugi, radinieki, vīri un sievas utt. Tie kas aicina uz deokupāciju, aicina uz pilsoņu karu. Tie ir latviešu tautas, Latvijas ienaidnieki...


Deokupantiem ir jāuztur principa ,, divide et impera ,, ilgtspēja .Sniedzītes-steidzītes-skaidrītes to arī ar vissirdsšķīstākiem nodomiem dara. Bet , saprast par sekām un rezultātu - nav ar ko. Doma par īsu.

Atbildēt

kāds stulbums

17.10.2020. 15:44

»

pats tāds

pats esi nacists


Nacisti var būt tikai civilizētām tautām, zemākie primāti, homo russicus, nevar būt nacisti pēc definīcijas, jo tiem līdz nacistiem vajadzētu vēl 100 000 gadus evolucionēt.

Atbildēt

mēslam

17.10.2020. 15:42

»

freibergai

vai tad tiesam jus ta satrauc latviesu algotnu okupantu skaits Iraka,Afganistana un Mali


Satrauciet jūs, krievu bidlomasa, kas smirdiet uz Cilvēku planētas.

Atbildēt

.

17.10.2020. 15:39

»

Kā krievi saka - nedobitaja naciste


No civilizācijas atkrituma, staļiniskā izdzimteņa mutes, nacists skan kā augstākais apbalvojums.

Atbildēt

Ripa

17.10.2020. 15:06

Ko var te tik žēli ņerkstēt?! Doktor skazal "V morg, značit v morg! Kakaja ješčo reaņimacija.".

Atbildēt

Blondīne

17.10.2020. 14:02

visu regulēs nauda neatkarīgi no pacienta vecuma un tautības.

Atbildēt

visticamāk

17.10.2020. 13:57

»

Zeze

Skaidrīt, tev steidzmi jāārstē galva


parvēlu senjau..

Atbildēt

17.10.2020. 13:46

Jo mēs esam vairāk, jo lielāks mūsu potenciāls, spēcīgaki esam. Tikai tas galīgi neder visiem ārvalstu spēkiem.
jau no 90tajiem bija jāstrādā ar jaunāko paaudzi - latviešu valoda perfekti, viens otra mīlēšana, cieņa, patriotisms.
Tikai tas galīgi neder šiem izdzimteņiem un viņu atbalstītajiem kangariem. Kangari tad nevarētu muļķīšiem ausīs iečurāt savas naida mantras vai citus atkritumus, lai piezīsties pie siles, un 30 gadus zagt un zagt. Bet izdzimteņiem viena no galvenajām jēgām dzīvē ir naids

Atbildēt

17.10.2020. 13:40

»

Jā, bet

Vai jūs, auna pakausīši vispār zināt, kas ir deokupācija? Jās vienīgi mākat blēt līdzi tai pārkrāsoto komunistu dziesmai par deokupāciju kā kaut ko necilvēcisku, briesmīgu, neiespējamu, kā rezultātā iestāsies "visaptverošs krahs...


Jā pēkšņi visi krievi, kuri pakļauti deokupācijai, pazustu, tad, piemēram:
jādaudzkāršo brauciena cena RS, jāceļ cenas visam, gāze, ūdens. Visiem šiem uzņēmumiem ir kredīti ar visām no tā izrietošām sekām.
Kāda daļa šodien, kāda ir tā procedūra? Ja piespiedu kārtā izsūtīs draugus, radiniekus, kaimiņus - tas ir bez 5 minūtēm pilsoņu karš

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT & H-86

17.10.2020. 13:30

»

1) Ja tagad veikt tā saukto deokupāciju, tas nozīmē pilsoņu karš. Jo daudziem latviešiem krievi ir cilvēki kurus viņi mīl, draugi, radinieki, vīri un sievas utt. Tie kas aicina uz deokupāciju, aicina uz pilsoņu karu. Tie ir latviešu tautas, Latvijas ienaidnieki...


Izteikta okupanta- latviešu tautas nīdēja LOĢIKA. Tas būtu nevis pilsoņu karš, bet Tiesiskuma atjaunošana pēc STARPTAUTISKIEM STANDARTIEM, kurus pārkāpuši paši okupanti un viņu līdzskrējēji- gobzemveidīgie izkārnījumi.

Atbildēt

ha-ha

17.10.2020. 12:19

»

Q

Ārprātīgi stulbs raksts, autoram smagas problēmas ar galvu, pašu bāleliņi 30 gados izzaguši un izpārdevuši valsti viņam vainīgi okupanti, tu pats esi tas okupants, kas valsti novedis tik tālu, ka NATO lūžņiem naudas pietiek, bet veselībai pietrūkst


Tie nav latviešu bāleliņi,bet okupantu sadarboņi,kuri kopā ar iepludinātajiem sveštautiešiem ir izveidojuši tādu pārsvaru,kā jau atklāti var aicināt uz okupācijas seku saglabāšanu,noliegt okupāciju.Šo mērķu realizācijai no Latvijas ir aizdzīti aizsardzībspējīgie latvieši,kuri vēl tiek apstrādātī tā,lai viņiem liktos,kā ir aizbraukuši brīvprātīgi un nemeklētu vainīgos savā aizdzīšanā.Pašlaik steidzīgi tiek meklēti iemesli krievvalodīgo massveidīgai iepludināšanai zem darbaspēka iegansta.Tikai to būs grūti izdarīt,jo no šejienes bēg pat patvēruma meklētāji.

Atbildēt

Jā, bet

17.10.2020. 12:11

»

Oki

Jāpiekrīt


Vai jūs, auna pakausīši vispār zināt, kas ir deokupācija? Jās vienīgi mākat blēt līdzi tai pārkrāsoto komunistu dziesmai par deokupāciju kā kaut ko necilvēcisku, briesmīgu, neiespējamu, kā rezultātā iestāsies "visaptverošs krahs".
Vispirms iepazīstaties ar starptautiski reglamentētās deokupācijas procedūras norisi un mērķiem ar kādiem tā tiek veikta. Varbūt tad sapratīsiet, ka tas "visaptverošais krahs" Latvijā pienāks tieši tādēļ, ka šī procedūra nav veikta un nerakstīsiet šeit muļķīgus komentārus.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: