Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

FG-42

27.01.2023. 13:27

»

jautājums

Tajos laikos jums kāds aizliedza par to runāt


Ne jau aizliedza kāds, bet paši savu kompleksiņu un baiļu mocīti sev aizliedza....

Atbildēt

Zeze

25.01.2023. 18:17

Paldies Tumana kungam! No universitātes laikiem atceros kā sakarīgāko pasniedzēju, kurš lekcijās pa vidam mācēja pateikt ko tādu, par ko pat tajos samērā brīvajos laikos skaļi nerunāja. Un pēc tam vēl noteica: delete, delete, delete.

Atbildēt

pag

25.01.2023. 11:17

»

varētu padomāt, ka

tavs orientācijas samainījums kādam kaut ko mainītu, izņemot tevi pašu


Tu te esi lai pakasītos vai ko sakarīgu uzrakstītu?

Atbildēt

Vienkārši:

25.01.2023. 09:44

»

Kaila patiesība

Ne ko pielikt, ne atņemt


Ultraglobālistiem ir vajadzīgs tikai un vienīgi "kompetentēts" darbaspēks un nekas vairāk, - tā ka nebūs vairs izglītības, bet tikai darbaspēka apmācība, un kuri pat to ignorēs, priekš tiem atradīs veidu, kā pamazām viņus "nominimizēt".

Atbildēt

varētu padomāt, ka

25.01.2023. 02:24

»

pag

Un ja ar es būtu samainījies-ko tas tev mainītu


tavs orientācijas samainījums kādam kaut ko mainītu, izņemot tevi pašu?

Atbildēt

bet

24.01.2023. 17:25

Harijam Tumanam: Ko tad pats klusēji, ka visas tās skolas apmācību lietas tika laistas uz leju?

Atbildēt

varētu padomāt, ka

24.01.2023. 02:12

»

pag

Nebūsim agresīvi: Cilvēks uzrakstīja visu pareizi. Driķešana netā tik pat neko nemaina


elementāri vienkāršs un loģisks jautājums tiek uzskatīts par "agresiju"? Kāpēc, interesanti?

Tas, ka driķešana netā tik pat neko nemaina, attiecas uz 100% visiem, tajā skaitā arī uz tevi, tieši tāpat kā uz to personāžu, kurš esot "uzrakstījis visu pareizi". Kas tur "agresīvs", pag?

Atbildēt

pag

23.01.2023. 19:43

»

varētu padomāt, ka

tu jau esi samainījies, bet ne te netā, ja atļaujies citus kritizēt par nemainīšanos


Nebūsim agresīvi: Cilvēks uzrakstīja visu pareizi. Driķešana netā tik pat neko nemaina.

Atbildēt

Risinājums vienkāršs

23.01.2023. 15:30

Izsūtīt darbā uz skolām kompetenču reformas programmu autorus , augstskolu pasniedzējus , administrāciju ,kas atbildīgi par studentu uzņemšanu. Lai tad konkrēti notestē to, kas ir nepārtrauktās 30 gadu reformās Latvijas izglītībā sastrādāts. Lai reformu autori uz savas ādas izjūt savas darbības rezultātus.
P.S. Pie viena tiks atrisināta arī skolotāju trūkuma problēma.

Atbildēt

dzibi

23.01.2023. 15:13

Ne jau mēs, bet gan tievājprāta apsēstie, kas balsoja par JKP. Tie kas nolīda patrepē, kad visatļautībā plosījās Šuplinska ar īpašo ierēdnīšu izlasi Ministres misenē, bet ierēdņi savās vietaš un un ne jau čakše te būs tā kas kaut ko būs spējīga ietekmēt Tai cita saprašana un iekāres vajadzības

Atbildēt

bet skolotāj:

23.01.2023. 13:31

»

Nu Nu

Atskatoties uz saviem 45 pedagoga darba gadiem varu tikai izteikt apbrīnu tiem cilvēkiem,kuri ir spējīgi strādāt skolā.Pilnīgi piekrītu raksta autoram.Palikusi saikne ar vēl bijušajiem kolēģiem,ģimenē arī pedagogi,jūtu līdzi viņiem.Papīru papīri,atskaites,grāmatu nav,kontrole no vietējās vadības un ...


......Sàkàm ar Piebalgu,beigsim ar Čakšu.Viņi visi ir tik tàlu no problēmām izglītībā cik no zemes līdz mēnesim.....


Vai tad Tu savas vainas te nekur nejūti? Tu tak pats visus šos gadus no sava brīva prāta, bez varas piespiešanas gāji un par tādiem balsoji. Vai tad tas nav noziegums?

Atbildēt

redz Nu Nu

23.01.2023. 13:29

»

Nu Nu

Atskatoties uz saviem 45 pedagoga darba gadiem varu tikai izteikt apbrīnu tiem cilvēkiem,kuri ir spējīgi strādāt skolā.Pilnīgi piekrītu raksta autoram.Palikusi saikne ar vēl bijušajiem kolēģiem,ģimenē arī pedagogi,jūtu līdzi viņiem.Papīru papīri,atskaites,grāmatu nav,kontrole no vietējās vadības un ...


No Tavas piekrišanas vai nepiekrišanas nekas jau nemainās, un rakstā ar nekas jauns nav pateikts. Lai ietu uz priekšu ir jāmainās, bet ne te netā, ne ar varā neviens mainīties negrasās, tā kā rakstīt var cik grib....

Atbildēt

Nu Nu

23.01.2023. 13:21

Atskatoties uz saviem 45 pedagoga darba gadiem varu tikai izteikt apbrīnu tiem cilvēkiem,kuri ir spējīgi strādāt skolā.Pilnīgi piekrītu raksta autoram.Palikusi saikne ar vēl bijušajiem kolēģiem,ģimenē arī pedagogi,jūtu līdzi viņiem.Papīru papīri,atskaites,grāmatu nav,kontrole no vietējās vadības un no pilsētas.Katrs vecāks var pamācīt skolotāju,vadību kā izturēties pret viņa bērnu.Ja pedagogs aizrādīja,tad tūlīt zvans vecākiem,klāt vēl video.Tad nu brīnās ka trūkst pedagogu aizies pensijā vecie,ko tad darīs valdība.Kompetence,kompetences un vēl ministriem ar mediķa izglītību, tālāk vairs nav kur iet.Sàkàm ar Piebalgu,beigsim ar Čakšu.Viņi visi ir tik tàlu no problēmām izglītībā cik no zemes līdz mēnesim.

Atbildēt

> pietiek.skapja plānprātiņam, homotizlenim (HT/TH-NEKĀ)

23.01.2023. 12:09


tu neesi nekas un saukt tevi nekā, caurums nullē, derdzīga smirdoņa bez sugas un dzimuma.
tavs vienīgais "talants" ir padarīt 100% visus normālus cilvēkus par saviem ienaidniekiem, neatkarīgi no dzimuma, tautības, ticības, izglītības, nodarbošanās utt.

Nodarbojies ar sevi, homotizlais plānprātiņ, un liec mieru normāliem cilvēkiem. Kamēr tu nesapratīsi, ka PATS SEV esi ienaidnieks un PATS SAVA ļaunuma upuris - NEVIS normāli cilvēki, kam tu atļaujies uzbrukt savā necilvēcīgajā plānprātībā - tevi pilnīgi pamatoti un "godam" pelnīti apsmaidīs un spārdīs vismaz tāpat, kā līdz šim. Kā zināms - "Dots devējam atdodas, vismaz dubultā." Dēļ tam - "izvēlies ko vēlies", tikai pēc tam nepinkšķi par SAVU izvēli. Jo "Katrs PATS ir SAVAS (NE)laimes kalējs".

Veseļojies, plānprātiņ HT/TH-NEKĀ (un uzdāvini sev smadzenes, BEIDZOT)! ;)

Atbildēt

pietiek.skapja plānprātiņš

23.01.2023. 12:07

»

Mikropisan, Induli Duka no Dikļiem!

Ja tu savu sūdu ventili nepiegriezīsi, tevi atradīs beigtu kanalizācijas akā, kropli


Mani aizliedza, kad pieteicos sadarbotues ar VDK. Un? Kas no tā? Esmu ar galvu slims un gribu kalpot orgāniem par ietekmes aģentu. Bet es nevienu nezākāju no tiem, kas toreiz aizliedza un tagad atļauj. Peters mani virzīja.. tālu biju.. bet par daudz dziļi iegāju sevī un vairs netieku ārā.. paldies viņam, man ļāva noticēt sev.. Astoņdesmitajos. Ķempe ļāva septiņdesmitajos. Psihiatru konsīlijs ļāva stacionēties deviņdesmitajos, bet 6.palātas sanitārs ļauj tagad dažreiz dziļi ieiet sevī.

Bet, kas zin! Un bez skapja partneru atļaujas, var gadīties, ja būšu tam gatavs. Pašlaik esmu gatavs vienam orālajam par 1 eiru, bet ne tam, kas man ir rāpus paša pasīvajā pozā, bet vienam lielākam grupņikam, jautrākai dzīvei. Manai zoofīla fantāzijai.

Pilnīgi pohuj jūsu viedokļi, debīlie stulbeņi! Katrs izgāžas, kā prot!

Atbildēt

JKL

23.01.2023. 10:48

»

Ir tapis teikts

Ko nozīmē tas, ka LV nedzīvo tādā labklājībā, kādā dzīvo daudzās normālās valstīs, gan Rietumos, gan Austrumos? Tas nozīmē, ka LV valda starptautiskās organizētās noziedzības grupējumi, ka pastāv milzīga, nenormāla nevienlīdzība, ka samazinās iedzīvotāju vidējais paredzamais mūža ilgums, utt. Pie visa...


...Tas nozīmē, ka LV valda starptautiskās organizētās noziedzības grupējumi, ka pastāv milzīga, nenormāla nevienlīdzība, ka samazinās iedzīvotāju vidējais paredzamais mūža ilgums, utt. ...

Nevar būt? Es neko par tādiem grupējumiem nezinu.

Atbildēt

Ir tapis teikts

23.01.2023. 07:45

Ko nozīmē tas, ka LV nedzīvo tādā labklājībā, kādā dzīvo daudzās normālās valstīs, gan Rietumos, gan Austrumos? Tas nozīmē, ka LV valda starptautiskās organizētās noziedzības grupējumi, ka pastāv milzīga, nenormāla nevienlīdzība, ka samazinās iedzīvotāju vidējais paredzamais mūža ilgums, utt. Pie visa klāt vēl arī nepārtrauktas maldinošas informācijas straumes par notikumiem pasaulē. Tā rezultātā Latvijas apspiestie 90 % iedzīvotāju ārzemēss saskata tikai to, ko viņu kungi grib, lai tur saskata - multikulturālismu, pederastiju, patēriņa kultu. Tas ir zemāko šķiru līmenī, varbūt arī zemākās vidusšķiras līmenī, bet tā nebūt nav visa civilizētās pasaules sabiedrība. Latvijas neattīstības problēma ir tā, ka no mēsliem radusies zagļu elite no Rietumiem sistemātiski pārņem glupāko un sūdīgāko, kas tur atrodams, ja vajag meklē pat ar uguni, bet kā cūka no saules nejēdz ne kā darbojas demokratiska politika, ne kā tiek uzturēta kultūra, ne arī ko nozīmē civilizēts bizness. Acīmredzot tas viss nav domāts bauriem. Kas ļaujas, tie arī tiek kolonizēti.

Atbildēt

kas arī bija jāpierāda

22.01.2023. 22:58

»

Ješka

Kā lai saka? Laikam tā: Labs padoms vērtīgāks par zeltu, bet uz tevi tas gan laikam neattiecās


dermoliberastu lumpenpropagandas nozombētie bioizstrādājumi parasti ir arī analfabēti - mentāli nepietiekami attīstītiem personāžiem tipiski raksturīgās problēmas ar valodas apguvi un lietošanu ir tieši proporcionālas NEspējai pretoties jebkādam zombējumam.

Atbildēt

kas arī bija jāpierāda

22.01.2023. 22:58

»

Ješka

Kā lai saka? Laikam tā: Labs padoms vērtīgāks par zeltu, bet uz tevi tas gan laikam neattiecās


tu kārtējo reizi pārliecinoši nodemonstrēji, ka neesi spējīgs apjēgt pat viselementārāko patiesību, jo - tam ir nepieciešamas veselas un adekvāti funkcionējošas smadzenes.

Atbildēt

> citam analfabētam

22.01.2023. 22:55

»

cita patiesība

Tovarišč: Mir-družba, Mir-družba, Lis bi nebilo voini


Pareizi, bērniņ, pareizi - mācies arī kaimiņzemes svešvalodu, saimniecībā noderēs! ;)

Atbildēt

Ješka

22.01.2023. 22:55

»

kas arī bija jāpierāda

tu atkal publiski "izgāzies kā veca sēta". Mācies valodu, palīgskolniek čekas preatinātāj


Kā lai saka? Laikam tā: Labs padoms vērtīgāks par zeltu, bet uz tevi tas gan laikam neattiecās.

Atbildēt

kas arī bija jāpierāda

22.01.2023. 22:53

»

Ješka

.....tu neatbildēji uz jautājumiem


tu atkal publiski "izgāzies kā veca sēta". Mācies valodu, palīgskolniek čekas preatinātāj!

Atbildēt

yuyyu

22.01.2023. 22:51

Izglītība ir atdota krieviem un čekistiem - paskatieties, kas pie varas?

Atbildēt

cita patiesība

22.01.2023. 22:47

»

> citam analfabētam

ej ka tu (...) čučēt, bērniņ, rīt tev atkal jāvelkas uz palīgskolu, jau trešo gadu otrajā klasītē


Tovarišč: Mir-družba, Mir-družba, Lis bi nebilo voini!

Atbildēt

Ješka

22.01.2023. 22:46

»

Ko esi izdarījis un turpini darīt, KONKRĒTI, un cik sen esi sācis??

tu neatbildēji uz jautājumiem, ješka "kas gaida, kad kāds viņa vietā ko izdarīs, un pats pēc tam skaļi applaudēs...


.....tu neatbildēji uz jautājumiem,.....


Vai tu te kāds čekas pratinātājs? Bet tici kam gribi-tas te mani neskar:)

Atbildēt

Ko esi izdarījis un turpini darīt, KONKRĒTI, un cik sen esi sācis??

22.01.2023. 22:41

»

Ješka

Varbūt labāk sākt ar sevi vispirms un tad ar citiem? Vai varbūt esi no tiem kas gaida, kad kāds viņa vietā ko izdarīs, un pats pēc tam skaļi applaudēs


tu neatbildēji uz jautājumiem, ješka "kas gaida, kad kāds viņa vietā ko izdarīs, un pats pēc tam skaļi applaudēs".

Neesi spējīgs, visticamāk? Tāpēc, ka arī tu esi no tiem, kas vienmēr tikai sola izdarīt rīt uz brokastu laiku, bet tā arī nekad neko neizdara.

Varbūt patiešām tev labāk būtu sākt ar sevi vispirms, piemēra pēc - iemācīties savu dzimto(?) latviešu valodu vismaz puslīdz pieklājīgā pamatskolas līmenī, lai tev nebūtu "jāizgāžas kā vecai sētai", pie tam vēl publiski.

Atbildēt

> citam analfabētam

22.01.2023. 22:29

»

cita patiesība

nu-ja es pa spundi,tad jau tu ar rašistu idejām tiec barots


ej ka tu (...) čučēt, bērniņ, rīt tev atkal jāvelkas uz palīgskolu, jau trešo gadu otrajā klasītē...

Atbildēt

patiesībā

22.01.2023. 22:27

»

cita patiesība

nu, ja cilvēks pasaulē zin tikai ruskii mir un tikai vienu patiesibas neseju-Makarenko, tad lai ar ta doma


interesanti - kas tev ir iebilstams pret A. Makarenko un viņa pedagoģijas metodiku, KONKRĒTI?

P.S. Lai domātu, ir nepieciešamas smadzenes, tātad - uz tevi un taml. (NE)cilvēkiem tas neattiecas.

Atbildēt

Ješka

22.01.2023. 22:24

»

tu sen būtu sācis ko darīt.

Varētu padomāt, ka tu jau sen esi sācis un daudz esi izdarījis


Varbūt labāk sākt ar sevi vispirms un tad ar citiem? Vai varbūt esi no tiem kas gaida, kad kāds viņa vietā ko izdarīs, un pats pēc tam skaļi applaudēs?
Vai varbūt no tiem,kas grib lai ko izdara rīt uz brokastu laiku?

Atbildēt

tu sen būtu sācis ko darīt.

22.01.2023. 22:19

»

bet

...Žēl, ka tieši šādā viduvējību purvā 30+ gadi ir pa stulbo "aizlaisti pēc piena", diez vai tik maza valsts un sabiedrība to varēja atļauties


Varētu padomāt, ka tu jau sen esi sācis un daudz esi izdarījis?
Ko esi izdarījis un turpini darīt, KONKRĒTI, un cik sen esi sācis??

Atbildēt

nu tad

22.01.2023. 22:15

»

cita patiesība

nu, ja cilvēks pasaulē zin tikai ruskii mir un tikai vienu patiesibas neseju-Makarenko, tad lai ar ta doma


rāpies ārā no mucas, kurā tu dzīvo un pa spundi tiec barots ar dermoliberastu militārhistērsko propagandu. Elementāri, lumpenpropagandas zombij.

Atbildēt

Piebalks

22.01.2023. 22:03

»

Jautājums

Vai nelietis Piebalgs naktīs guļ labi? Tieši viņš ielika pamatus šim procesam un skolu debilizācijai


Naktīs guļu labi.Ja reizēm neguļās izdzeru pāris Piebalgas alus,nu un atkal guļu.

Atbildēt

bet

22.01.2023. 22:00

»

vispārjau

tieši tā, nav pamata apšaubīt. Žēl, ka tieši šādā viduvējību purvā 30+ gadi ir pa stulbo "aizlaisti pēc piena", diez vai tik maza valsts un sabiedrība to varēja atļauties. Bet, nu - būsim godīgi, sevišķi jau paši pret sevi: kas nu ir ienācies, tas arī "godam" nopelnīts. Gribētos cerēt vismaz, ka arī...


...Žēl, ka tieši šādā viduvējību purvā 30+ gadi ir pa stulbo "aizlaisti pēc piena", diez vai tik maza valsts un sabiedrība to varēja atļauties....


Tās žēlabas izklausās pēc tādām krokodīla asarām..Ja tev patiess tas būtu žēl, tu sen būtu sācis ko darīt.

Atbildēt

> pietiek.skapja plānprātiņam, homotizlenim (HT/TH-NEKĀ)

22.01.2023. 21:37

»

Durkas kundze, histērijas lēkmīte


Nav jēgas ienīst sevi par nespēju lidot, ja tu esi radīts tikai rāpošanai.
Tāpat kā nav jēgas apskaust tos, kuri nav radīti rāpošanai, atšķirībā no tevis.

tu neesi nekas un saukt tevi nekā, caurums nullē, derdzīga smirdoņa bez sugas un dzimuma.
tavs vienīgais "talants" ir padarīt 100% visus normālus cilvēkus par saviem ienaidniekiem, neatkarīgi no dzimuma, tautības, ticības, izglītības, nodarbošanās utt.

Tas, ka tu neesi spējīgs izdarīt (arī radīt / panākt un taml.) neko tamlīdzīgu, par ko tu necilvēcīgi ļauni neieredzi un ar melnu skaudību apskaud visus normālus cilvēkus - ir tava personīgā problēma, TIKAI un VIENĪGI. Izvemt publiskajā telpā savas privātās bezcerīga lūzera problēmas un taml. bezvērtīgas drazas var atļauties tikai nožēlojami mentāli defektīvi biogaļas atkritumi - tādi "homotizleņi" (jeb HT/TH-NEKĀ) kā tu, piemēra pēc.

Nodarbojies ar sevi, homotizlais plānprātiņ, un liec mieru normāliem cilvēkiem. Kamēr tu nesapratīsi, ka PATS SEV esi ienaidnieks un PATS SAVA ļaunuma upuris - NEVIS normāli cilvēki, kam tu atļaujies uzbrukt savā necilvēcīgajā plānprātībā - tevi pilnīgi pamatoti un "godam" pelnīti apsmaidīs un spārdīs vismaz tāpat, kā līdz šim. Kā zināms - "Dots devējam atdodas, vismaz dubultā." Dēļ tam - "izvēlies ko vēlies", tikai pēc tam nepinkšķi par SAVU izvēli. Jo "Katrs PATS ir SAVAS (NE)laimes kalējs".

Veseļojies, plānprātiņ HT/TH-NEKĀ (un uzdāvini sev smadzenes, BEIDZOT)! ;)

Atbildēt

patiesībā

22.01.2023. 21:34

»

Čiekurs Egles dēls

Izglītoti, zinoši un spriestspējīgi cilvēki ar savu viedokli un pašcieņu nevienai varai nekad nav bijuši vajadzīgi. Nesen gadījās dzirdēt raidījumu par Antonu Makarenko. Kas atcerās, pilnīgi visās padomju grāmatās par pedagoģiju, psiholoģiju un audzināšanu tika pieminēts "izcilais padomju pedagogs Makarenko...


interesentiem būtu lietderīgi meklēt Antona Makarenko grāmatu "Pedagoģiskā poēma". Ir tulkota arī latviešu valodā (visai neslikts tulkojums, jāpiebilst), to izdeva "Latvijas valsts izdevniecība" 1962. gadā, t.i. "sliktajos padomjlaikos". Konkrētā izdevuma tirāža 30.000 eksemplāru, 618 lpp., šedevra cena visnotaļ demokrātiska - 1 rbļ. 34 kap. (tolaik šņabis maksāja apm. 2 x vairāk, piemēra pēc).

Nevajadzētu liekuļot, padomju varai tādi "produkti" BIJA vajadzīgi. Atšķirībā no padomju laiku ukrainas (!) PSR izglītības sfēras "činavniekiem", kam A. Makarenko METODIKA un tās radītais "produkts" nepatika tik ļoti, ka tika izmantotas visas iespējamās "sviras", lai iedarbinātu A. Makarenko "kancelēšanas" gaļasmašīnu. Cita starpā - A. Makarenko savā "Pedagoģiskajā poēmā" ir aprakstījis arī pret viņu vērsto to laiku "nospārdīšanas kultūru", pie tam ar viņam raksturīgu visaugstākā līmeņa smalku humoru un inteliģentu delikātumu.

Ja ļauts privāts "konceptuāls rezumējums" par leģendārā Antona Makarenko metodi - CILVĒCĪBA un DARBS (simbiozē) ir vislabākie Cilvēka (iz)audzināšanas "instrumenti". Protams, atbilstoši profesionālu Pedagogu un Sirdscilvēku pielietojumā. Un, protams, pie zināmas apstākļu sakritības, kas visvairāk ir (bija) raksturīgi tieši "sliktjiem padomjlaikiem", dīvainā kārtā. Varbūt tāpēc, ka pie citām varām tomēr kaut kas (stratēģisks) pietrūkst, vai tieši pretēji - ir par daudz?... ;)

Atbildēt

vispārjau

22.01.2023. 20:40

»

Gada glezna

Bīstami ir nevis muļķi, bet gan viduvējības. Tieši viduvējības skaidri apzinās, ka tās ieņem posteņus, kas tām nepienākas. Tieši viduvējības LU programmas no 4-gadīgām pārvērta par 3-gadīgām aizbildinoties ar Boloņas procesu. Tieši viduvējības izmisīgi nobīda malā talantus un cilvēkus, kas varētu dot...


tieši tā, nav pamata apšaubīt. Žēl, ka tieši šādā viduvējību purvā 30+ gadi ir pa stulbo "aizlaisti pēc piena", diez vai tik maza valsts un sabiedrība to varēja atļauties. Bet, nu - būsim godīgi, sevišķi jau paši pret sevi: kas nu ir ienācies, tas arī "godam" nopelnīts. Gribētos cerēt vismaz, ka arī šāda pieredze ies labumā. Jo, kā zināms: "Gudri ļaudis mācās galvenokāŗt no citu kļūdām, ne pārāk gudrie – galvenokāŗt no savējām, bet pilnīgi bezcerīgi muļķi nemācās VISPĀR." Un, arī: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokāŗt domāšanai – NEVIS tikai kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni ŗumpi nepiegāna." ;)

Atbildēt

Gada glezna

22.01.2023. 19:41

»

vispārjau

Krievija vairs to murgu (tā dēvēto "Boloņas sistēmu") neīsteno(-s) - visai novēloti, bet tomēr nākuši pie prāta


Bīstami ir nevis muļķi, bet gan viduvējības. Tieši viduvējības skaidri apzinās, ka tās ieņem posteņus, kas tām nepienākas. Tieši viduvējības LU programmas no 4-gadīgām pārvērta par 3-gadīgām aizbildinoties ar Boloņas procesu. Tieši viduvējības izmisīgi nobīda malā talantus un cilvēkus, kas varētu dot sabiedrībai un galu galā visai Latvijai izaugsmi, bet tad viduvējībām nāktos paiet malā. Izdzīvošanas un konformisma instinkti viduvējības padara par neliešiem.

Atbildēt

Jautājums

22.01.2023. 18:03

»

1970

Apzińas deformācija tika iesākta ar izglītības visu procesu nosaukšanu par PAKALPOJUMU. Skolotājs - pakalpojuma sniedzējs. Katastrofa


Vai nelietis Piebalgs naktīs guļ labi? Tieši viņš ielika pamatus šim procesam un skolu debilizācijai.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

22.01.2023. 17:40

»

Jānis.

Vēl gan jāsaka,ka izglītības sistēma tika sagrauta pilnīgi apzināti,lai kas arī nebūtu pasūtītājs. Izglītota tauta nav izdevīga nevienai varai,tikai tumsoņām var iestāstīt jebko,aizmuldēt jebkuru zagšanu. Tāpēc autors būtībā runājot par sekām un aizmirstot minēt cēloņus,nekādu ameriku nav atklājis...


Izglītoti, zinoši un spriestspējīgi cilvēki ar savu viedokli un pašcieņu nevienai varai nekad nav bijuši vajadzīgi. Nesen gadījās dzirdēt raidījumu par Antonu Makarenko. Kas atcerās, pilnīgi visās padomju grāmatās par pedagoģiju, psiholoģiju un audzināšanu tika pieminēts "izcilais padomju pedagogs Makarenko". Samelots jau nebija: viņš vadīja nometni, kurā bija savākti 1.pasaules kara bezpajumtnieki bāreņi, nebūt ne tas intelektuālākais slānis. Pats būdams neliela auguma, ar klusu balsi un brillītēm, šis pedagogs spēja no īpatņiem, kuri apņēmīgi soļoja degradācijas ceļu, izaudzināt izglītotus, spriestspējīgus cilvēkus, turklāt ar augstu morālo stāju. Tagad reti kurš zin Makarenko darbus (Internetā, ja labi pameklē, var atrast), bet veļ mazāk ir zināms, ka pēc viņa nāves viņa pedagoģiju aizliedza un nometnes izformēja. Jo padomju varai tādi produkti nebija vajadzīgi...

Atbildēt

JKL

22.01.2023. 15:08

»

JKL

Patiesībā tādas graušanas, ne CELŠANAS, bet graušanas pēdas var sameklēt LV visās nozarēs


tomēr, tas ir tikai normāli, jo tas pieder pie internacionalisma, ko tā tik dziļi mīl te LV osvoboditeli..

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: