Menu
Pilnā versija

Iesaki rakstu:
Twitter Facebook Draugiem.lv

Premjerpartijas Vienotība spice ir nonākusi šķelšanās priekšā - sarkanīgs brūnums pārņem viedokļa brīvību. Partijas sarakste liecina, ka partijā esošo vārda brīvību aizstās augšu diktāts. Eirodeputāte un bijusī Valsts prezidenta kandidāte Sandra Kalniete totalitārām partijām tipiskā stilā ir pavēlējusi aizliegt jebkāda veida Ilzes Viņķeles kritiku. Sarakstē Kalniete arī atzīst, ka ir tā, kas savas vērtības nodod ik uz soļa un nerēķinās ar vēlētāju gribu.

Pēc drošām ziņām, pirmdien, 8. oktobrī partijas valde par morāla rakstura pārkāpumiem (publiska Ilzes Viņķeles kritika) no partijas Vienotība pēc Kalnietes pieprasījuma vēlēsies izslēgt Lauru Treimani, bet Saeimas deputāti Ingūnu Rībenu brīdinās par izslēgšanu no partijas par Viņķeles kritiku līdz ar nākamajiem publiskiem amorāliem izteikumiem.

Jāatgadina, ka Kalniete pieder Viņķeļu "politiskajai ģimenei". Viņas padomnieks Pēteris Viņķelis ir labklajības ministres vīra, premjerpartijas domes deputāta brālis. Tikmēr partijas biedre Laura Treimane par Kalnietes totalitārā stila izlēcienu raksta - Vai nu jau ejam „Putina demokrātijas” virzienā?

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: <[email protected]>

Kam: [email protected] <[email protected]>

Datums: Wed, 3 Oct 2012 19:56:56 +0300

Temats: [Vienotibas biedri] Par LM gramatas un diskusijas

Labvakar!

Kolēģi, jūs rīkotos gudri, ja vēl šovakar izlasītu manu rakstu portālā Delfi un arī vismaz daļu no 500--600 komentāriem (pārsteidzošā kārtā tā nav parastā Delfu komentētāju publika).

Man pašai pārsteigums, ka komentāru ir tik daudz un tajos pausts liels atbalsts manām domām.

Daudzos no komentāriem ir mūsu partijas "Vienotība" vērtējums. Dažkārt ir vērts ieklausīties, savas kļūdas atzīt un labot. Tas liecina par briedumu.

Gribētu cerēt, ka mēs neesam primitīva sporta komanda, bet brīvi domājošu cilvēku kopums.

Ar cieņu Ingūna Rībena

P.S. Kauns par E.Engīzera vakar Vītola fondam nosūtīto vēstuli. Tiešām kauns.

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: <[email protected]>

Kam: <[email protected]>

Datums: Wed, 3 Oct 2012 18:01:59 +0300

Temats: [Vienotibas biedri] Par LM grāmatām un solidaritati

Labdien!

Vēlos paust atbalstu I. Rībenas pozīcijai, ka grāmatas saturiski ir diskutablas un, manuprāt, ir nekritiski pārceltas no dāņu kultūrtelpas latviskajā. Gribam to vai nē, Latvijas sabiedrība savā būtībā ir konservatīva, tā turas pie vērtībām, kas sakņojas tautas un kristīgajās tradīcijās.

Nepiekrītu S. Kalnietes un citu Viņķeļu kolēģu izteiktajam aizrādījumam, ka partijas līderu nosodījums kaitē partijas tēlam. Uzskatu, ka atklāta, konstruktīva kritika, arī ja tā vērsta pret līderiem, ir partijas brieduma pazīme. Mēs esam demokrātiska, ne Sandras Kalnietes autoritāra organizācija!!!!, un viedokļu atšķirības publiskajā telpā veido godīgu, ne liekulīgi piegludinātu partijas tēlu. Tas, protams, ir sarežģīts jautājums, cik lielā mērā kopības vārdā ir jāspēj ziedot personiskie principi. Tomēr - vēlēšanu sarakstus veido personības, nevis vienveidīga pelēkā masa, kas zaudē savas identitātes paliekas, tiklīdz nokļūst Saeimā.

I.Lāce raksta, ka ir nepieciešama „iekšēja un iepriekšēja diskusija” un „ir laiks atjaunot cilvēktiesību komisiju Vienotības darbā”. Vai ar to Jūs domājāt cenzūru? Vai nu jau ejam „Putina demokrātijas” virzienā? Starp citu, pirms konkrētās grāmatas nāca atklātībā nenotika vispār nekāda „iekšēja un iepriekšēja diskusija” - ne partijā, ne sabiedrībā kopumā. Vienā baltā dienā grāmatas vienkārši tika izdotas.

Saskaņā ar Vienotības Ētikas kodeksu biedra pienākums ir ne vien ievērot koleģialitāti, bet arī godāt latviešu un Latvijas kultūru. Vai pirmais ir svarīgāks par otro?

Ar cieņu,

Laura Treimane

(Red. piez. - esam saņēmuši Lauras Treimanes vēstuli, kurā viņa apgalvo, ka "Mintauta Kalnieša" atsūtītais viņas rakstītā variants esot sagrozīts. Publicējam arī Lauras Treimanes vēstuli viņas pašas redakcijā.

Labdien!
Vēlos paust atbalstu I. Rībenas pozīcijai, ka grāmatas saturiski ir diskutablas un, manuprāt, ir nekritiski pārceltas no dāņu kultūrtelpas latviskajā. Gribam to vai nē, Latvijas sabiedrība savā būtībā ir konservatīva, tā turas pie vērtībām, kas sakņojas tautas un kristīgajās tradīcijās.
Nepiekrītu S. Kalnietes un citu kolēģu izteiktajam aizrādījumam, ka partijas līderu nosodījums kaitē partijas tēlam. Uzskatu, ka atklāta, konstruktīva kritika, arī ja tā vērsta pret līderiem, ir partijas brieduma pazīme. Mēs esam demokrātiska, ne autokrātiska organizācija, un viedokļu atšķirības publiskajātelpā veido godīgu, ne liekulīgi piegludinātu partijas tēlu. Tas, protams, ir sarežģīts jautājums, cik lielā mērā kopības vārdāir jāspēj ziedot personiskie principi. Tomēr - vēlēšanu sarakstus veido personības, nevis vienveidīga pelēkā masa, kas zaudē savas identitātes paliekas, tiklīdz nokļūst Saeimā.
I.Lāce raksta, ka ir nepieciešama„iekšēja un iepriekšēja diskusija” un „ir laiks atjaunot cilvēktiesību komisiju Vienotības darbā”. Vai ar to Jūs domājāt cenzūru? Vai nu jau ejam „Putina demokrātijas” virzienā? Starp citu, pirms konkrētās grāmatas nāca atklātībā nenotika vispār nekāda „iekšēja un iepriekšēja diskusija” - ne partijā, ne sabiedrībā kopumā. Vienā baltā dienāgrāmatas vienkārši tika izdotas.
Saskaņā ar Vienotības Ētikas kodeksu biedra pienākums ir ne vien ievērot koleģialitāti, bet arī godāt latviešu un Latvijas kultūru. Vai pirmais ir svarīgāks par otro?
Ar cieņu,
Laura Treimane)

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: Sandra Kalniete <[email protected]>

Kam: biedri vienotība <[email protected]>

Datums: Wed, 3 Oct 2012 14:21:29 +0200

Temats: [Vienotibas biedri] par solidaritati un komandas garu

Godātie kolēģi!

Vai tiešām mums pašiem vēl jāpieliek roka, lai sistu Vienotību, ko tāpat jau sit no visām pusēm?

Tagad, kad VisuLatvijai! ir uzņēmusi kursu uz valdības gāšanu, man šķiet, ka mums pašiem neklātos uzbrukt Valdim Dombrovskim un Ilzei Viņķelei. Mums ir tik daudz dažādu iespēju, kā apliecināt savus mūsu iekšējā diskusijā - valdes sēde, Dome, frakcija, tāpēc man nav saprotams, kāpēc tas tik uzbrūkošā formā ir jādara plašsaziņas līdzekļos.

Pēc plašsaziņas līdzekļos izskanējušā sanāk, ka Vienotībā ir principiālie, kas vienīgie saprot, kas ir īstas vērtības un par tām iestājas - Ingūna, Krišjānis, Ilmārs uc. Viņi nav nodevuši savus vēlētājus, kamēr mēs, citi, vērtības nododam ik uz soļa un augstprātīgi nerēķināmies ar vēlētāju gribu.

Man tas ir pilnīgi nepieņemami, ka mēs publiski varam atļauties uzbrukt mūsu premjerministram un ministriem. Tā nedara nekur pasaulē. Izņemot, ja sāk sev gatavot izejas stratēģiju, lai atstātu komandu un pārietu uz citu komandu.

Sandra Kalniete

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: Ainars Lodziņš <[email protected]>

Kam: Olga Veilande <[email protected]>

Datums: Wed, 3 Oct 2012 19:11:28 +0300

Temats: Re: [Vienotibas biedri] Par LM gramatas un diskusijas

Labvakar visiem! Izraisījusies visai savāda diskusija: solis uz priekšu bērnu iepazīstināšanā ar "lomu spēlēm", kuras, starp citu, mēs, pieaugušie, vairāk vai mazāk sekmīgi spēlējam, tiek uztverts kā 1) aicinājums uz dzimuma maiņu, 2) atklāta homoseksuālisma propoganda, 3) atteikšanās no latviskajām (nez, kas tās tādas?) ģimenes vērtībām, 4) nostāšanās pret Dieva noteikto kārtību (Latvijā baznīca ir atdalīta no valsts, ja kas). Dažs labs, kas nekādi neredz citu iespēju sevi "iezīmēt" te saredz iespēju uzbrukt Dombrovskim un Viņķelei un iegūt atpazīstamību. Piekrītu, katram ir tiesības uz savu viedokli, bet diskusijai (ja tāda nepieciešama, manuprāt šādas vajadzības nav) pirmām kārtām jābūt IEKŠĒJAI. Te jau sāk iezīmēties situācija "ja man ir šādi draugi, tad pat ienaidnieki nav vajadzīgi".

Cieņā Ainars Lodziņš, VIENOTĪBAS biedrs, divu dēlu un divu meitu tēvs

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: Iluta Lace <[email protected]>

Kam: <[email protected]>

Datums: Wed, 03 Oct 2012 15:00:04 +0300

Temats: Re: [Vienotibas biedri] Par LM gramatas un diskusijas

Cienījamie kolēģi,

Atbalstu Hosama viedokli. Publiska kritika partijas vadošajiem cilvēkiem nav pieņemama.

Ir svarīga iekšēja un iepriekšēja diskusija. Domāju - laiks atjaunot cilvēktiesību komisiju vienotības darbā.

Un priecājos, ka piedalījos darba grupā, iesaistījos Latvijas perspektīvas sniegšanā, lai dāņu mācību līdzeklis būtu veiksmīgāk izmantojams Latvijā. Mums jāpriecājas, ka Ziemeļvalstis dod resursu progresīvam metodiskam materiālam, ja pašiem vēl nav nekas par šo uzradīts.

Gribu tikai norādīt, ka mistiskās 54 organizācijas ir fikcija:) Patiesi smieklīgi, ja cilvēki uz ko tādu uzķeras.

Ar cieņu, Iluta Lāce

---------- Pārsūtītā vēstule ----------

No: houssam abou merhi <[email protected]>

Kam: <[email protected]>, <[email protected]>

Datums: Wed, 3 Oct 2012 10:31:16 +0000

Temats: [Vienotibas biedri] Par LM gramatas un diskusijas

Cienījamie kolēģi!

Partija "Vienotība" sevi pozicionējusi kā demokrātisku partiju ar daudzveidīgiem uzskatiem un viedokļiem. Es kā šīs partijas valdes loceklis vienmēr esmu augstu vērtējis to, ka partijā un valdē dažādi viedokļi tiek diskutēti un respektēti.

Vēlos izteikt neizpratni par veidu, kā savu viedokli paudusi mūsu partijas biedre Inguna Rībena portālā Delfi, aprakstot savas pārdomas par Labklājības ministrijas finansētajām un ieteiktajām bērnu grāmatām "Diena, kad Kārlis bija Karlīna" un "Diena, kad Rūta bija Rihards". Viņas viedoklis, kā jebkurš, ir cienījams un vērā ņemams, bet domāju, ka savu partijas biedru, šajā gadījumā - labklājības ministres Ilzes Viņķeles un premjera Valda Dombrovska noniecināšana publiskā vidē ir nepieņemama. Arī agresīvais tonis, kādā viedokļa autore vēršas pret savu partiju man šķiet nesimpātisks. No šī Rībenas viedokļa arī saprotams, ka mūsu kolēģe nevēlas turpināt darbību partijā "Vienotība"!

Ar cieņu, partijas "Vienotība" valdes loceklis Hosams Abu Meri

 

No: Silvija Kaugere <[email protected]>

Kam: <[email protected]>

Datums: Tue, 2 Oct 2012 13:20:35 +0300

Temats: [Vienotibas biedri] Paldies Ingūnai Rībenai!

Labdien, kolēģi!

Paldies mūsu Saeimas deputātei Ingūnai Rībenai par cieņu pret vēlētājiem. Par stāju un pilsonisko drosmi, aizstāvot Latvijai tās vērtības, kas latviešu tautā bijušas godinātas gadsimtiem ilgi!

Un tās ir ne tikai vērtības ikdienas izpratnē, tās ir arī tās kristīgās pamatvērtības, kurām pēc dziļākās būtības saknes ir jau mūsu latviešu tautasdziesmās, pašā tautā, tās darba un izpratnes par pasauli tikumā, kas ir jau tā padomju gados deformēts. Dievs, Daba, Darbs par ko rakstīja Anna Brigadere, L.Breikša Lūgšana Palīdzi, Dievs, visai latviešu tautai, tā ir arī mūsu himna Dievs, svētī Latviju. Bez pamatvērtību izpratnes nevar pastāvēt valsts, nevar attīstīties tautas aizsardzības un pašsaglabāšanās spēja. Latviešiem, jebkuram Latvijas iedzīvotājam, ir tiesības savus bērnus audzināt bez svešu, valstiski uzspiestu uzskatu programmēšanas jau bērnudārza vecuma bērniem. Eksperimenti ar bērnu domāšanu nav pieļaujami! Apvienojoties trīs partijām Vienotībā ir dažādi cilvēki. Taču prieks par to, ka godaprāts un cieņa pret savu tautu, pret visu Latvijas bērnu iespējām izaugt par normāliem cilvēkiem, kas apzināsies ģimenes vērtības, tās vērtības, ko savulaik daudziem ieaudzināja vecāki un vecvecāki, to inteliģence, nav vēl zudusi viesiem!

Kolēģi, neniciniet savu tautu, bet cieniet to, cieniet latviešu tautas gadsimtiem ilgi koptās vērtības, mūsu inteliģences radītās garīgās vērtības, paši savu valsts himnas jēgu! Cieniet vecāku tiesības izvēlēties saviem bērniem - patiesas un īstas vērtības jau no agrīnas bērnības!

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/inguna-ribena-laujiet-mums-palikt-pie-istam-un-dabiskam-vertibam.d?id=42712380

Cieņā Silvija Kaugere, V RN biedre, NVO In Patria Credere

Novērtē šo rakstu:

0
4