Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Mazdēliņš

30.10.2019. 16:26

Dēliņš narotiķus lieto kā brašulis. Priekā

Atbildēt

hmmm

26.02.2017. 20:45

Apinis manās acīs nupat nolaidās līdz prānprātiņa līmenim, atbalstot Fūrmaņa kandidatūru.

Atbildēt

Arī es nesaprotu>Nesaprotu

25.02.2017. 14:02

Kā vispār iespējams strādāt ar pilnu slodzi un saņemt arī attiecīgu atalgojumu kā par pilnu darba dienu,vienlaikus trijās dažādās darba vietās? Kā to saprast?!

Atbildēt

es teiktu

24.02.2017. 18:19

»

Nesaprotu

Es patiešām nesaprotu kāpēc fakts, ka cilvēks kas strādā farmācijas nozarē pēc definīcijas nozīmē, ka viņš nespēs vadīt slimnīcu. Vajadzēja izvēlēties ārstu? Tiem ir lielāks potenciāls šajā amatā? Vai arhitektu? Varbūt žurnālistu? Vai jūs, Pietiek, zināt pārējo kandidātu, kas piedalījās konkursā vardus...


1. farmācijas nozare ir ļoti sakārtota, veselības sistēma ir totālā haosā, nav pārliecības, ka cilvēks, kurš strādājis sitēmā, kas ir uzlikta uz sliedēm, spēs strādāt vulkāna tuvumā.
2. farmācijas nozarē ir daudz naudas- vajag, pierādi, paņem, slimnīcā visu laiku būs jāizšķiras- nieres, aknas utt.
3. Farmācijas nozarē strādā cilvēki, kuri pārdos jums dajebko, lai tikai jūs pirktu. Viņus neuztrauc rezultāts. PAskatieties, kas nptiek aptiekās, jautā , ko gribi, viss irr labs utt. Slimnīcā laikam ir jābūt tādai īpašībai kā cilvēcīgumam, iejūtībai, izpratnei. No farmācijas to nesagaidīt. Jūs tak redzat , tue ir kaut kas no plēsoņas.

Atbildēt

Sise

24.02.2017. 16:51

»

Gribu būt ārsts

Protams, praktiskais mediķis noteikti māk labāk lasīt bilanci, saprast peļņas un zaudējumu aprēķinu un citas tikpat medicīniskas lietas, kas vajadzīgas uzņēmuma vadītājam. Vai nav pienācis laiks ārstiem pievērsties pacientiem? Varbūt tieši ārstu līšana veselības aprūpes un slimnīcu administrāicjā ir...


Nu šim kadram nav tās pieredzes arī bilances lasīšana un personāla vadība. Šie argumenti nav vietā. Pie tā jau ir novests,ka VM vadīja vetarsts,lauksaimnieks,privātā biznesa pārstāvis. Bērnu slimnīca labam vadītājam ir jāzin kā strādāt uzņemšanas nodaļā,kā poliklīnikā. Vadīt no grāmatas nesanāks. Te jau mums ir ministre,kas prot tikai gudri runāt.

Atbildēt

ZZ$ aptieku ministrs

24.02.2017. 16:48

Būs labs papildinājums ZZ$ miljonāru sarakstam.

Atbildēt

me

24.02.2017. 16:31

»

Gribu būt ārsts

Protams, praktiskais mediķis noteikti māk labāk lasīt bilanci, saprast peļņas un zaudējumu aprēķinu un citas tikpat medicīniskas lietas, kas vajadzīgas uzņēmuma vadītājam. Vai nav pienācis laiks ārstiem pievērsties pacientiem? Varbūt tieši ārstu līšana veselības aprūpes un slimnīcu administrāicjā ir...


Pilnīgi piekrītu. Tur jau sākas tā problēma, ka ārsti bīda ārstus, pie tam ne jau tos labākos, bet tīrās kantora žurkas. Ja gribētu tiešām ārstu, kas pazīst drēbi, pierunātu kādu no privātslimnīcas. Tādu, kurš slimnīcu uztaisījis no nulles.Tad patiešām nebūtu žēl lielā atalgojuma šim cilvēkam.

Atbildēt

Gribu būt ārsts

24.02.2017. 16:10

»

Ārsts

Universitātes slimnīca pēc nosaukuma vien prasa augstas raudzes profesionāli un ne jau zāļu tirgotāju. Citi kandidāti vienkārši neiet,jo Čākša ir parādīijusi,ka ieceļ tikai tos,ko pati uzrunā,kuram tad nav ko darīt un piedalīties tai farsā. Cilvēks,kurš nevienu dienu nav strādājis kā praktiskais mediķis...


Protams, praktiskais mediķis noteikti māk labāk lasīt bilanci, saprast peļņas un zaudējumu aprēķinu un citas tikpat medicīniskas lietas, kas vajadzīgas uzņēmuma vadītājam. Vai nav pienācis laiks ārstiem pievērsties pacientiem? Varbūt tieši ārstu līšana veselības aprūpes un slimnīcu administrāicjā ir izraisījusi pilnīgu katastrofu visā sistēmā? Arguments "nav un nevar būt labs vadītājs" ir tik tiešām neapgāžams, ļoti tipisks ārstu lietotajai argumentācijai. Patiesība pēdējā instancē.
Ārstiem Latvijā arī ir DAUDZ labāka slava attiecībā uz korupciju. Medicīna - vienīgā nozare brīva korupcijas! Urrā biedri!

Atbildēt

interesanti

24.02.2017. 15:03

un te re kādu balīti viņš uztaisījis. Tagad Farmācija rullē, jo par Veselības ministrijas Farmācijas departamenta direktori kļuvusi Diāna Arāja. Interesanti, kādu ballīti viņa taisīs.

Atbildēt

Ārsts

24.02.2017. 13:00

»

Nesaprotu

Es patiešām nesaprotu kāpēc fakts, ka cilvēks kas strādā farmācijas nozarē pēc definīcijas nozīmē, ka viņš nespēs vadīt slimnīcu. Vajadzēja izvēlēties ārstu? Tiem ir lielāks potenciāls šajā amatā? Vai arhitektu? Varbūt žurnālistu? Vai jūs, Pietiek, zināt pārējo kandidātu, kas piedalījās konkursā vardus...


Universitātes slimnīca pēc nosaukuma vien prasa augstas raudzes profesionāli un ne jau zāļu tirgotāju. Citi kandidāti vienkārši neiet,jo Čākša ir parādīijusi,ka ieceļ tikai tos,ko pati uzrunā,kuram tad nav ko darīt un piedalīties tai farsā. Cilvēks,kurš nevienu dienu nav strādājis kā praktiskais mediķis nav un nevar būt labs vadītājs,jo pats nesaprot,kas notiek. Pie tam glaxo ir firma ar sliktu korupcijas slavu,ko labi zina arī latvijas mediķi,vado;sie gan. Čākša speciāli izvēlējās cilvēku,kas neko daudz nesaprot un vadīs slimnīcu tik pat slikti kā pati,navajg novitātes un uzlabojumus. Bērnu dakterīšiem u māsiņām tapat nav kur citur strādāt,piecietīs.

Atbildēt

Nesaprotu

24.02.2017. 11:51

Es patiešām nesaprotu kāpēc fakts, ka cilvēks kas strādā farmācijas nozarē pēc definīcijas nozīmē, ka viņš nespēs vadīt slimnīcu. Vajadzēja izvēlēties ārstu? Tiem ir lielāks potenciāls šajā amatā? Vai arhitektu? Varbūt žurnālistu? Vai jūs, Pietiek, zināt pārējo kandidātu, kas piedalījās konkursā vardus un profesijas? Kāds izcilnieks ir atstāts aiz borta? Piemēram, kāds, kurš vadījis Latvijā veiksīmgāko lokālo vai regional slimnīcu? Kā tieši Dina Šmita spēja/nespēja vadīt Stradiņa slimnīcu var raksturot jauno Bērnu slimnīcas vadītāju?

Atbildēt

Mutenburgs

24.02.2017. 11:04

Galvenais ir īstais skapis no kura paveras skats uz dzīvi

Atbildēt

nu Tu gan glupības runā

24.02.2017. 09:00

»

Monnmahh

Jā, vēl aizmirsu pieminēt nebeidzamos stulbeņus LV Saeimā un valdībā. Tas, kurš tam visam ir izgājis cauri un dzīvs, ir vislabākais krīzes menedžeris pēc noklusējuma


tam vnk ir kaķa mugurkauls, lokans. Pieļīšanai un gara trulumam nav nekādas sastības ar krīzes vadību.

Atbildēt

Troļļu gans

23.02.2017. 18:02

»

nepiekrītu

ministre ir psihiatre un izcila diplomāte, izcila!!!! Tur no krīzes menedžera ne smakas. Štāla kgu nezinu, tik atceros, ka kompetences bija saistītas ar gultas lietām...


Cien.ministrei ir daudz rakstura problēmiņu un dēmoniņu. Daudziem būs daudzi viedokļi, kuri ir svarīgākie un kuri mazsvarīgākie. Cien.ministre nav pārāk strādīga, jo skraidīt apkārt pa pasauli nu nav strādīgums, tāpat strādīgums nav slimnīcu apmeklējumu skaits vai sēdēšana darbā pēc darba laika. Strādīgums ir rezultāti, piemēram, otrdienās MK sēdēs. Cien.ministre nav līdere un komandas vadītāja, apšaubāmas reputācijas "draudzeņu" bariņš nav komanda. Cien. ministre nav mērķtiecīgas karjeras cilvēks. Protams ir labās puses - nav tik bezkaunīga kā Belēvičs, nemāk ar sūd... reputāciju un Latvijas karodziņu pie žaketes aploka ar gudru sejas izteiksmi pārstāvēt ministru vai ar viduvēja padomju kolhoza priekšsēdētāja manierēm gudri pamācīt savus kolēģus ministrus. Tā kā ir arī baltas puses.

Atbildēt

Monnmahh

23.02.2017. 16:44

Jā, vēl aizmirsu pieminēt nebeidzamos stulbeņus LV Saeimā un valdībā. Tas, kurš tam visam ir izgājis cauri un dzīvs, ir vislabākais krīzes menedžeris pēc noklusējuma.

Atbildēt

Monnmahh

23.02.2017. 16:41

Krīzes menedžeri vajag? Da mums tādu ir daudz. Paņemiet kādu mazā uzņēmuma vadītāju, kura firmiņa ir pārdzīvojusi BB krīzi, Krievijas defoltu, Parex krīzi, Krājbankas krīzi, 2008. - 2009. gada NĪ burbuļa plīsienu, treknos gadus un vēl kko, ko esmu piemirsis, apskaidrojiet, ap ko lieta grozās, un būs jums tāds krīzes menedžeris, kāda nav nevienam.

Atbildēt

Kur...

23.02.2017. 14:23

Dins, tur geju komanda.

Atbildēt

Ārsts

23.02.2017. 13:41

»

xxx

nevar piekrist rakstā teiktajam, ka Dins Šmits bija vājš vadītājs. Viņš vienkārši bija citas līgas spēlētājs- viņa līga- labi sakārtots ārvalstu kompānija, kur viss notiek izcili un tad tiešām var spēlēties vadībā esot. Stradiņus bija jāvada krīzes menedžerim


Šmits ir Vienotības biers,kurš vēl nesen slavēja Vienotības frakcijā kā izcilu ministri,tā tagad ir samaksa. Šmita sieva strādā Bērnu slimnīcā pie Gardovskas,gan jau arī būs lielāka cieņa un vara. Gardovskim arī beidzās termiņš,gan jau arī viņu dinastijai gatavo maiņu.

Atbildēt

nepiekrītu

23.02.2017. 12:55

»

Troļļu gans

Var piekrist D.Šmita vērtējumam. Nav skaidrs kādām ir jābūt krīzes menedžera īpašībām. It kā gam cien.bij.ministrs, gan N.Štāls, gan cien.ministre un bij. Stradiņu valdes locekle sevī pozicionēja kā krīzes menedžeri. Vai tāpēc veselības nozarē un konkrēti Stradiņos tagad viss ir tip-top...


ministre ir psihiatre un izcila diplomāte, izcila!!!! Tur no krīzes menedžera ne smakas. Štāla kgu nezinu, tik atceros, ka kompetences bija saistītas ar gultas lietām.
Krīzes vadība – stratēģiska plānošana, vadība, process, kas novērš iespējamos riskus, negaidītu, negatīvu domu parādīšanos, nodrošinot, ka organizācija ir lielākais noteicējs par savu nākotni ar plānotu vadību, par kuru vadība uzņemas PILNU atbildību.
Es te baigi neizplūdīšu, bet es pie kļūdām redzu- nevis plāna izstrāde veselībā, bet mēģinājums pa kluso likvidēt slimnīcu, nekomunicējot, nepierādot, ne.....
histēriska uzstāja, ka rūgušā problēma ar e-veselības sistēmu ir ģimenes ārstu negribēšana augt;
diskusijas uzsāk abos gadījumos tad, kad jau putras katls iet pāri palām;
krīzes menedžerim būtu jāveido sava komada, bet ne jau uz draudzības principiem, pārbīdot tantas no viena sačakarēta nama uz citu, būtībā, būtu savējie vispirms jāizķidā un jāatlaiž, lai parādītu, ka ir krampis un darbs ir darbs, družba kas cits utt.

Atbildēt

Troļļu gans

23.02.2017. 12:23

»

xxx

nevar piekrist rakstā teiktajam, ka Dins Šmits bija vājš vadītājs. Viņš vienkārši bija citas līgas spēlētājs- viņa līga- labi sakārtots ārvalstu kompānija, kur viss notiek izcili un tad tiešām var spēlēties vadībā esot. Stradiņus bija jāvada krīzes menedžerim


Var piekrist D.Šmita vērtējumam. Nav skaidrs kādām ir jābūt krīzes menedžera īpašībām. It kā gam cien.bij.ministrs, gan N.Štāls, gan cien.ministre un bij. Stradiņu valdes locekle sevī pozicionēja kā krīzes menedžeri. Vai tāpēc veselības nozarē un konkrēti Stradiņos tagad viss ir tip-top?

Atbildēt

xxx

23.02.2017. 11:52

nevar piekrist rakstā teiktajam, ka Dins Šmits bija vājš vadītājs. Viņš vienkārši bija citas līgas spēlētājs- viņa līga- labi sakārtots ārvalstu kompānija, kur viss notiek izcili un tad tiešām var spēlēties vadībā esot. Stradiņus bija jāvada krīzes menedžerim.

Atbildēt

LV

23.02.2017. 11:40

LV tas ir viens cirks.

Atbildēt

haha

23.02.2017. 11:22

gejs

Atbildēt

Troļļu gans

23.02.2017. 08:49

Galvenais, ka cien.ministres acīs ir gaišo spēku pusē un ir paslinks, viss pārējais ir mazsvarīgs, jo cien.ministrei ir melnbaltā redze.

Atbildēt

protams ka varētu

23.02.2017. 08:20

Protams ka varētu, jo mafija ir nemirstīga - vismaz šeit.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: