Menu
Pilnā versija
Foto

Transformeri jeb Putas vai krējums?

Ainārs Kadišs · 14.01.2019. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Qwerty

21.01.2019. 00:26

Labs raksts. Piekrītu visam. Un par mūsu ministreli lepno sūdabrāli. Jā, viņš ar savu izlīšanu no skapja uzlika daudziem slogu. Aizdomājoties par faktu lepnajam latvietim ikreiz jāapspiež iekšējas agresijas emocijas,kā krupis kaklā, ņemot vērā ka šādi kadri un vide kurā tādi apgrozās latvietim stereotipiski kā arí tautas folklorā un gandríz vai oficiāli-vispārpieņenti saistās ar kaut ko perversu,netiklu, cietumiem un narkomāniem, netiklībām kas norisinās vien pagrīdē un par ko neviens skaļi runāt neņemas jo nav vajadzíba. Šo soli izjūtu kā aizvainojumu un uztveru kā nodevību pret tautu, viņš taçu apzinājās kāda ir tautas mentalitāte un kādi tās morāles standarti. Viņam nevajadzēja to atklāt. Un par maz lepnuna mūsos, ka tāds tautas nodevējs tika atkārtoti ievēlēts.

Atbildēt

Atkal Indulis Durka

18.01.2019. 03:38

»


no Jobaniem Dikļiem! Kas tu esi, kas slēpj savu vārdu? Es? Tu? Es? Tu? Durka- Pļurka no Muļķu zemes XXI kaķsimts! Klāra lieta!

Atbildēt

Plānprātiņš Indulis Durka

17.01.2019. 18:16

»


no Jobaniem Dikļiem nedzer psihotropās zāles!

Atbildēt

Indulis Durka

16.01.2019. 01:51

»

to

Dermoliberastu pediņskapja pasīvais krānmīli, agrāk tu uzdarbojies ar citu sūkātāja stukača palamu


no Jobaniem Dikļiem? Pomeranču vainadziņš? Interesanti, Mikropisān! Smaržo pēc svaigi uzlauztas celkas!

Atbildēt

to

16.01.2019. 01:36

»

to

Krievmīlošais pediņ, agrāk tu uzstājies ar citu pseidonīmu


Dermoliberastu pediņskapja pasīvais krānmīli, agrāk tu uzdarbojies ar citu sūkātāja stukača palamu!

Atbildēt

Aizveries Induli Duka

15.01.2019. 22:15

»

to

tu tak esi galīgi slims. uz visu galvu. un neārstējams


no Jobaniem Dikļiem! Mikropiscancz!

Atbildēt

to

15.01.2019. 22:04

»


Krievmīlošais pediņ, agrāk tu uzstājies ar citu pseidonīmu!

Atbildēt

to

15.01.2019. 21:44

»

Man pie kājas

tava galvasslimība un tavs viedoklis nav suņa s vērts


tu tak esi galīgi slims. uz visu galvu. un neārstējams.

Atbildēt

U.U.

15.01.2019. 21:24

»

to

Vai tev, deģenerāt ar ielaisto galvas slimību, tagad sācis likties, ka esi Uldis


Lasies uz savu gampurgu un nebezdi te regulāri!

Atbildēt

to

15.01.2019. 21:03

»

Uldis

Ar katru dienu tu paliec vēl dumāks un dumāks


Vai tev, deģenerāt ar ielaisto galvas slimību, tagad sācis likties, ka esi Uldis?

Atbildēt

Janis Rubikis

15.01.2019. 20:07

Visās valstīs kur liberāļi tik pie varas ieviesa mafiozo sapuvušo oligarku lapitālismu tautas kapitālisma vietā pēc ES parauga.Tas ir tikpat aplami kā sākt ražot pirmskara tehniku tas ir pāriets etaps uz mūžigiem laikiem.IZveidoja SIA lai nav jatbild par sekām socoālismā ierobežota atbildība bija tikai psikiski sliem cilvēkiem.

Atbildēt

Man pie kājas

15.01.2019. 18:42

»

Uldis

Ar katru dienu tu paliec vēl dumāks un dumāks


tava galvasslimība un tavs viedoklis nav suņa s vērts!

Atbildēt

:):):):):):)

15.01.2019. 16:39

»

MartinsBrooks

Bet ja kapitālists, pārvaldot savu naudu, mantu, veicina cita cilvēka kapitāla zaudēšanu, nav sava veida sacensība, kas noved citus cilvēkus postā, kā piem. kaut vai tirgotāju grupa, kas pazeminot cenu izkonkurē citu tirgotāju grupu, lai gūtu kontroli pār tirgu, jautājums vai kapitāls ir morāla ekonomiska...


Vai varat, lūdzu, minēt - kur šobrīd reāli eksistē klasiskais kapitālisms un brīvais tirgus???Tāda nekur nav - varbūt vienīgi aborigēnu ciltīs, kur visu nosaka pieprasījums-piedāvājums.... Žēl, ka tagad neliek lasīt tādus darbus kā "Imperiālisms kā kapitālisma augstākā stadija"

Atbildēt

:)

15.01.2019. 16:31

»

pensis

Visu cieņu autoram! IERĒDŅI -80% liekēži


Kā Jūs iedomājaties valsti bez ierēdņiem? Valsts pamatfunkcijas visām valstīm REiropā ir vienādas- vai tā būtu lielā Vācija, vai mazā Latvija. Šādas muļķības paužot Jūs pasakāt, ka mums sava valsts vispār nav vajadzīga....Protams, vienmēr var labāk un efektīvāk, bet... tad atsakāmies no sociāli atbildīgas un nacionālas valsts statusa....

Atbildēt

Suņ hui včai

15.01.2019. 16:30

Visu noteiks čī un kapteins Grants !

Atbildēt

Uldis

15.01.2019. 16:07

»

Hahaha

Es rīkojos kā anarhists, un pamācu citus. Vai man tev, loham, jāatklāj, kā es pretojos? Es sen nesūdzos! Es rīkojos! Un ļoti rezultatīvi


Ar katru dienu tu paliec vēl dumāks un dumāks.
Ielaista galvas slimība progresē strauji, zinu no personīgas pieredzes.

Atbildēt

Man pie kājas,

15.01.2019. 15:35

»

lohs

Gudri cilvēki dara un klusē.Tu vaukšķi


vai tu mani uzskati par gudru, vai muļķi, man to tā nekas nemainās. Es ar saviem vaukšķiem pamācu un modinu pretoties reāli! Vējonis un tiesu sistēma spīdzināja pretēji AT spriedumam A. A. Bērziņu desmit gadus. Pat sakropļojs. Kas atriebs tos cietušos, kuru dzīves sakropļoja 2009. g. 13. janvāra nekārtību organizētāji - Zatlers, Pabriks, Štokenbergs, Āboltiņa, Ēlerte? Viņi nav atriebti! Bet nosauktie turpina parazitēt. Uuuuuū!

Atbildēt

Idioti - Gandijs, Mandela utt.

15.01.2019. 15:31

»

anarhistam

Tev nav metafiziskas izpratnes par lietu kārtību


Nepretojies vardarbībai, cieni un mīli savus kungus! Idiotu runas. Eiropa mostas. Dzeltenās vestes ir sākums. Cionisti un masoni pārpludina Franciju ar melnajiem, franči to nevar izturēt. Utt. Katram jāpretojas savā vietā anonīmi varturu noziedzīgai rīcībai, tiesa strādā varturu interesēs.

No cionistu rokasgrāmatas Gudro stratēģija un taktika, ko izdalīja Saeimas deputātiem :

"Tauta ir jāpieradina pie nelikumībām." Saeimas prezidijs to realizē konsekventi no 6.-13. Saeimai. Lai radītu haosu un nestabilitāti, likumus groza katru gadu simtiem reižu.

Atbildēt

anarhistam

15.01.2019. 14:46

»

Anarhisms ir brīvība

Kas teica, ka jānosit? Var atdarīt citādi! Adekvāti taisnīgi, pēc nodarītā. Ar linču tiesu. Sūdzības nekur nenoved, bet pazemo cietušo...


Tev nav metafiziskas izpratnes par lietu kārtību.
Bet, ja palūkojamies vēsturē , tad visas asiņainās revolūcijas nav devušas ilgtermiņā evolūciju. Tieši otrādi.Ja vienu valdošo assasinu nomaina cits , viss paliek tajās pašās vērtībās.
Zini tādu Cilvēku kā Gandijs ?

Atbildēt

Es tevi saprotu

15.01.2019. 14:40

»

jautājums anarhistam

varonīti , kāpēc neviens vergturis nav vēl aizvilināts uz Čaka ielu un tur izkastrēts ? :D


Pietiek der aizvien tādi kadiši, kas sūdzas, bet nepretojas! Būs jauni raksti un komentāri! Gaidi ar maisu!

Atbildēt

Hahaha

15.01.2019. 14:37

»

tad kāpēc

tu nerīkojies , bet nodarbojies ar komentāru rakstīšanu?Bez tam tos lasot , var just tavu bezspēcīgo agoniju


Es rīkojos kā anarhists, un pamācu citus. Vai man tev, loham, jāatklāj, kā es pretojos? Es sen nesūdzos! Es rīkojos! Un ļoti rezultatīvi!

Atceries, loh, ko zin divi, zin visi!

Atbildēt

Anarhisms ir brīvība

15.01.2019. 14:35

»

jautājums anarhistam

varonīti , kāpēc neviens vergturis nav vēl aizvilināts uz Čaka ielu un tur izkastrēts ? :D


Kas teica, ka jānosit? Var atdarīt citādi! Adekvāti taisnīgi, pēc nodarītā. Ar linču tiesu. Sūdzības nekur nenoved, bet pazemo cietušo.

Bet vergturus mēs nekad neuzzināsim, jo viņus neredz. Viņi visu izdara ar citu rokām. Ar noderīgu idiotu rokām.

Anarhistiem uz vietas viņu teritorijās jākaro par savu brīvību, jo likumi un valsts ir pret personu. Genocīds.

Ja katrs cietējs atriebsies savam pāridarītājam personīgi kā privātpersonai, kura slēpjoties aiz amatiem dara nelietības, dzīve mainīsies. Mēs nevaram neko izmainīt, jo viss genocīda apstākļos ir pret mums. Bet mēs varam mainīt savu attieksmi kā cietušie. Pašiem aizstāvot sevi. Ja tev piekasās policists, pārkāpjot tavas cilvēktiesības, noskaidro viņa datus, dzīvesvietu utt. Neslinko! Viņi ir tikpat bailīgi kā tu!

Atbildēt

Tieši tā!

15.01.2019. 14:25

»

lauķis

Kaut kādā ziņā tev ir taisnība , es nevaru izmainīt sistēmu , bet es varu un mainu vidi ap sevi


Ne velti anarhisti uzlauza Merkeles un citu amatpersonu e-pastus, izplatīja šo noziedznieku dzīvesvietu adreses. Tie noziedznieki jāsoda viņu dzīvesvietās. Kadišam bija jānoskaidro, kur dzīvo tiesneses, kas pret viņu pieņēma ne ilvēcīgus lēmumus, izpostot viņa dzīvi un sadzīviski jāsoda viņas līdzīgā kārtā. Izjaucot ģimeni tiesnesei utt. Tur variantu ir daudz. Bet tagad Kadišs domā, ka tas ir Dieva sods, ka tiesnese nodzērās. Tas ir neloģiski saistīt šīs lietas. Jo Kadišs ir nulle Dieva acīs kā tiesneses. Aci pret aci, zobu pret zobu! Vienīgi tā! Tā, lai nav konstējams atriebējs.

Atbildēt

Asiirietis

15.01.2019. 12:49

Vārdiem ir lielāks spēks kā dūrei, tāpēc labāk mierīgi vienosimies, labāk pakārt tos nekā slīcināt.

Atbildēt

jautājums anarhistam

15.01.2019. 12:07

varonīti , kāpēc neviens vergturis nav vēl aizvilināts uz Čaka ielu un tur izkastrēts ? :D
Tikai vergs var domāt , ka kādu nositot ,viņš būs ticis vaļā no parazītiem. Vispirms saved savu galviņu kārtībā ...

Atbildēt

Kadišs nav sevī nogalinājis vergu

15.01.2019. 10:18

»

lauķis

Jā , labākais vergs ir tas kurš nemaz neapjēdz ka ir vergs.Diemžēl vergi nesapņo par brīvību , vergi sapņo par saviem vergiem


Jo domā, ka protestējot, rakstot rakstus, saimnieks viņu apžēlos un uzlabos viņa stāvokli. Vergus apmāca lasīt un rakstīt, lai viņi izteiktu un, izsakoties atklāti, dzēstu pret sevi vērsto netaisnību ar demonstrācijām un rakstiem, un komentāriem, nebeidzamām sūdzībām. Viņiem iegalvo, ka viņiem ir cilvēktiesības.

Lai vergi var izlasīt likumu- pasaku krājumus, ar kuru sodiem baida vergus. Viņi neko nav izdarījuši, bet likumu sodu draudos jau nobijušies.

Lai vergus turētu paklausībā, bailēs un atklātībā - viņiem viss jāizstāsta... ar rakstiem, komentāriem, priedterim grēksūdzē, policistam, sievai, draugiem utt. Tam kalpo draugiem. lv, facebooki, twiteri utt.

Lai vergus, kuriem iedots identifikācijas numurs, turētu pakļautībā, viņus novēro, noklausās, lasa viņu korespondenci, uztur policiju, prokuratūru, tiesnešus un ierēdņu, parazītu, armiju.

Atbildēt

Alias

15.01.2019. 10:09

Beidzot reiz viens cilvēks ir uzrakstījis to,ko domā un par ko ir pārliecināti daudzi! Paldies par rakstu,tas ir izcils! Mūdžiem,kurus sen būtu bijis jānosit (par parazitēšanu!),tas,protams,ir nepieņemami...Variet riet,kaukt utt.,bet tā IR patiesība. Vienīgais,kas atlicis,ir atrast atbilstošu parazītu izkaušanas līdzekli!

Atbildēt

Kadišs ir vergs, lauķis ir vergs

15.01.2019. 10:04

»

lauķis

Jā , labākais vergs ir tas kurš nemaz neapjēdz ka ir vergs.Diemžēl vergi nesapņo par brīvību , vergi sapņo par saviem vergiem


Un citi ir vergi, jo viņi domā, ka ir brīvi. Lai personu padarītu par vergu, viņam jānotic, ka ir brīva persona ar brīvu izvēli. Latviju pametošie, dodoties vergu gaitās uz novecojošiem Rietumuem, domā, ka ti dara brīvi, ar savu izvēli.

Otrkārt, vergs domā, ka protestējot, saimnieki uzlabos viņa sāvokli. Vergs fiziski nepretojas, jo tic lamumiem - pasaku krājumiem kopš neatminamiem laikiem. Likumunu pasaku krājumi ir domāti vergiem, tādēļ viņiem māca lasīt un rakstīt. Šādi "izglītoti- apstrādāti" vegi ir labi vergi, jo savu pārestību un netaisnību izkliegs rakstis un komentāros.

Atbildēt

to :)))

15.01.2019. 08:55

»

:)))

konkurence ir sākums nelietībām . Cilvēka konkurences un dzīvnieka konkurences pamatā ir vieni un tie paši refleksi , tikai cilvēks ,izmantojot intelektu, kļūst bīstams planētai , jo iznīcina vidi ,kurā dzīvo


Konkurence, lai krievmīloši plānprātiņi, stāvot rindā pēc municipālās, noskatītos, ka garām ar merci aizbrauc talantīgi un centīgi cilvēki. Konkurence, lai tev būtu tā municipālā zupa.

Atbildēt

to Martins

15.01.2019. 08:50

»

MartinsBrooks

Druīdu gudrība: Nav lielāka ļaunuma par morālu vājumu...


Sociālisms ir Venecuēla, kur pēc maizes klaipa 5 stundas jāstāv rindā.

Atbildēt

Žulis

15.01.2019. 07:30

Labs raksts priekš ļaudīm, kuri vēl nav sapratuši, kas te Latvijā notiek. Atzinība autoram!
Cita lieta ir ar tiem, kuri negrib saprast, kas šeit notiek. Viņi ir saniknoti, jo autors ar šo rakstu viņu ģīmjiem pielicis priekšā spoguli. Un kurš parazīts gan sevi par parazītu publiski piekritīs atzīt? Tādēļ viņi un viņu algotie troļļi šeit komentāros brēc tā , it kā olu maisiņš viņiem būtu skrūvspīlēs iespiests.
Es tikai gribu teikt, ka no tās jūsu brēkšanas un Kadiša nozākāšanas jau nekas nemainīsies. Situācija ir tāda, kāda tā ir. Un arī jūs to labi zināt. Jūs tikai negribat, lai citi to saprastu.Jūs gribat maksimāli ilgi pagarināt šo savu parazitēšanu uz līdzcilvēku rēķina. Vēl jau šeit viss nav izzagts, pārdots un ar parādiem apkrauts. Vēl jau cilvēki ir gatavi ziedot sava mūža labākos gadus, lai strādājot pāri saviem spēkiem eksistētu uz izdzīvošanas robežas un jūs barotu. Ne katrs saprot, ka tā nav nodokļos nomaksātā nauda, ko jūs atņemat tautai ar savām uzpūstajām algām, prēmijām piemaksām, viltīgi izdomātajiem OIKiem un neskaitāmām citām mahinācijām. Tie ir viņiem nolaupītie dzīves gadi, tās ir viņu bērniem nolaupītās iespējas, tās ir viņiem nolaupītās cilvēka cienīgās vecumdienas. Tikko internetā bija ziņa, ka parazīti, kas rotaļājas ar mūsu visu 2. pensiju līmenī iemaksāto naudu, pagājušajā gadā "pazaudējuši" vairāk kā 100 miljonus. Toties par saviem "pakalpojumiem" gan nav kautrējušies iekasēt 42 miljonus. Un viss ir likumīgi, jo citi parazīti tādus tos likumus ir pieņēmuši. Un tas ir tikai viens piemērs no daudziem.

Atbildēt

Kadišs dzelteno vestu protestētājs

15.01.2019. 03:28

»

nelķe

salīdzināt kadišu ar vilku nozīmē apvainot vilku. Vilks ir gudrs dzīvnieks un ievēro bara likumus. Bet kadišs drīzāk ir tāds sētas plušķis, kurš pieradis savā sētā darīt ko grib, bet nonākot uz ielas, nesaprot, ka tur darbojas citi likumi un visu laiku dabū pa mizu un tad gaudodams skrien uz savu sētu...


vienmēr paliks protestētāja līmenī, rakstīs komentārus, rakstus utt. Tukšgaitā. Vara turpinās ņirgāties par Kadišu, jo tai ir daudz resursu, lai iznīcinātu Kadišu pašu.

Kadišs, anarhists, būtu atriebies ar linču tiesu, slēpjot atriebības pēdas, nekad neatzīstoties ar tām tiesnesēm, citām amatpersonām, kas izpistīja viņa gimenes dzīvi.

Tikai anarhisti vienatnē var izmainīt šo sistēmu, sodot - iznīcinot un sakropļojot konkrētas noziedzīgās amatpersonas - iebiedējot citas konkrētas amatpersonas ievērot cilvēcību savos lēmumos.

Par 2009. g. 13. janvāra nekārtību organizēšanu nav sodīts Zatlers, Āboltiņa, Pabriks, Štokenbergs, Ēlerte. Vai kāds cer uz dzelteno vestu panākumiem Latvijā, ja tauta šos izdzimteņus nesoda pati?

Atbildēt

Nav obligāti šķērsot morāles principus,

15.01.2019. 03:15

»

MartinsBrooks

Bet ja kapitālists, pārvaldot savu naudu, mantu, veicina cita cilvēka kapitāla zaudēšanu, nav sava veida sacensība, kas noved citus cilvēkus postā, kā piem. kaut vai tirgotāju grupa, kas pazeminot cenu izkonkurē citu tirgotāju grupu, lai gūtu kontroli pār tirgu, jautājums vai kapitāls ir morāla ekonomiska...


lai būtu kapitālists. Šodien ir kultūras kapitālisms, nevis industriālais. Vismaz mums. Kultūras kapitālismu raksturo mainīgās personas cīņa par izdzīvošanu tīklu sistēmās. Tas dažos vārdos. Neizprotot to, cilvēks nesaprot, kas viņš ir un nesaprot spēles noteikumus.

Tagad iedomājies - visu pasaules naudu pārvalda niecīgs personu skaits un piešķir katram to ne pēc vajadzībām, bet pret tām. Radot globālu genocīdu, labi atalgojot zināmu daudzumu cilvēku - visi Eiroparlamenta deputāti utt., ES ir ASV projekts...Šis minētais niecīgais personu skaits izklaidējas, radot karus un iznīcinot cilvēkus ar noteiktu mērķi - iznīcināt tautas, valstis pakļaut parādiem utt.realizējot migrācijas...naudas un ideju, kā to izdarīt, viņiem netrūkst. Kad to iedomāsies, tu būsi tuvu patiesībai. Nonācis līdz šai patiesībai, tu uzzināsi, ko tev darīt un ko nedarīt, vai spriest par tiesībām, demokrātiju, kapitālismu nav laika tērēšana..

Atbildēt

Neapmelo Kadišu!

15.01.2019. 03:02

»

nelķe

"Kā putnu pazīst pēc dziesmas, bet koku – pēc augļiem, tā cilvēku – pēc darbiem." Te mazliet varētu paturpināt - tā kadišu pēc gaudošanas. Izlasot pirmo rindkopu, uzreiz top skaidrs, kurš ir autors. Un autors ir cilvēks, kurš pats sev cītīgi pūlēdamies, sačakarējis dzīvi, domādams, ka var dzīvot tā, ...


Kadišs ir izaudzis un aug, pārvarot valsts radītās nelaimes viņa personīgajā dzīvē. Mazajam cilvēkam naidīgā tieslietu sistēma ir naidīga visiem un ikvienam. Netaisnīga, ar vēlmi salauzt godīgos un naivos. Daudzi Kadiša personīgajā dzīvē pat daļēji saskata savu. Lai arī Kadišs nav izaudzis un visas pazīmes liecina, ka neizaugs līdz augstākam literāram līmenim (līdz tādam nokļūst tie, kas spēj vairāk pasmieties par sevi, citiem utt., tur jābūt vieglumam..), kadiši norāda, ka tauta stiprina savu pašapziņu.

Izskatās, ka 22.01.2019. 10:00 pie Saeimas ēkas protestus organizē Gobzems, jo tieši Gobzems ir pret sistēmu kā neviens cits...

Vai tauta ir nobriedusi Francijas dzelteno vestu variantam? Iekšēji varbūt, bet, redzot, kā 4. maija židu cionistu vara izrēķinājās ar A. A. Bērziņu desmit gadus vajājot un sodot, sapostit veselību ar spīdzināšanu cietumā, vara ir reāli panākusi 1905. g. situācijas efekta iestāšanos, 2009. 13. 01. to imitējot.

Bet, var būt visi noteikumi, lai radtos lieli protesti, tomēr tie var nerasties.

Personīgi neredzu jēgu protestējot un sevi atklājot ienaidniekam. Brīvība ir anarhija. Anonīma anarhija pretojoties. Anarhija ir brīvība un tai ir daudz vairāk seju, nevis tikai ar dzelteno vestu. Milzīgas nodokļu naudas summas nodotas sabiedrības kontrolēšanai un brīvību ierobežošanai.

Tomer mazs cinītis gāž lielu vezumu!

Atbildēt

MartinsBrooks

15.01.2019. 00:02

»

Kaputālisms nav tikai melošana, zagšana, krāpšana

Ne visi var būt kapitālisti, ja nesaprot, kas ir kapitālists...


Bet ja kapitālists, pārvaldot savu naudu, mantu, veicina cita cilvēka kapitāla zaudēšanu, nav sava veida sacensība, kas noved citus cilvēkus postā, kā piem. kaut vai tirgotāju grupa, kas pazeminot cenu izkonkurē citu tirgotāju grupu, lai gūtu kontroli pār tirgu, jautājums vai kapitāls ir morāla ekonomiska sistēma?

Neesmu gan ekonomists/kapitālists, tad prasu, ka tad kapitālisms var strādat cilvēku laba, vai tas ir tik tā, cik pats cilvēks ir spējigs, un tājā paša brīdi apzinoties, ka ja ir vajadzība tomēr sanāk šķērsot arī kādus morāles principus.

Atbildēt

ierēcu

14.01.2019. 23:41

Kadišs ļoti satraucies par Bugatti Veyron īpašniekiem, kas ietilpst tajā grupā kam jāmaksā 1000 eiro auto ekspluatācijas nodoklis.

Atbildēt

:)))

14.01.2019. 23:27

»

nelķe

salīdzināt kadišu ar vilku nozīmē apvainot vilku. Vilks ir gudrs dzīvnieks un ievēro bara likumus. Bet kadišs drīzāk ir tāds sētas plušķis, kurš pieradis savā sētā darīt ko grib, bet nonākot uz ielas, nesaprot, ka tur darbojas citi likumi un visu laiku dabū pa mizu un tad gaudodams skrien uz savu sētu...


To vajadzēja burtiski saprast . :) Ar Kadišu tam nav nekāda sakara. Jūs pieminējāt gaudošanu , tad es atcerējos vēl laikus ,kad meži bija meži ...
Starp citu , vecās partijbandas ir jāizkrata pamatīgi par summām , kuras iegūtas izcērtot valsts mežus vairāk kā divdesmit gadu garumā un 24-tras stundas diennaktī. Kāpēc valstij ir parāds joprojām ?

Atbildēt

nelķe

14.01.2019. 23:16

»

:)))

Man personīgi patīk klausīties ,kad vilki gaudo...


salīdzināt kadišu ar vilku nozīmē apvainot vilku. Vilks ir gudrs dzīvnieks un ievēro bara likumus. Bet kadišs drīzāk ir tāds sētas plušķis, kurš pieradis savā sētā darīt ko grib, bet nonākot uz ielas, nesaprot, ka tur darbojas citi likumi un visu laiku dabū pa mizu un tad gaudodams skrien uz savu sētu(pietiekkom) sūdzēties.

Atbildēt

:)))

14.01.2019. 22:52

Man personīgi patīk klausīties ,kad vilki gaudo ... :)
Kas attiecas uz partijām , tad "vecās" ir kvalificējamas kā nodevēju varza. īpaši jau tagad redzot kas ir kas un zinot notikumus 90-tajos. Jaunās partijas partijas pēc satura nav neko labākas un tie ,kuri nav vēl sasmērēti , tad viņus par tādiem pataisīs. Vienvārd sakot , šī ferma apdraud mūsu tautas pastāvēšanu , ja tā turpinās ... bet skeleti ta grab ...

Atbildēt

nelķe

14.01.2019. 22:27

"Kā putnu pazīst pēc dziesmas, bet koku – pēc augļiem, tā cilvēku – pēc darbiem." Te mazliet varētu paturpināt - tā kadišu pēc gaudošanas. Izlasot pirmo rindkopu, uzreiz top skaidrs, kurš ir autors. Un autors ir cilvēks, kurš pats sev cītīgi pūlēdamies, sačakarējis dzīvi, domādams, ka var dzīvot tā, it kā likumi uz viņu neattiektos, tagad visās savas nelaimēs vaino valsti. Tādi kā kadišs ir tie, kuri ievēlēja tā saucamo "jauno pārmaiņu valdību", starp kuriem nav neviena jēdzīga cilvēka, ko izvirzīt par ministra kandidātu. Un tie paši tagad rīko pasākumus ar dzeltenām vestēm, cerot ka būs ārkārtas vēlēšanas un varbūt tomēr nonāks pie siles. Ej vien , kadiš, stāvi ar savu dzelteno vesti, tikai akmeņus nemet, ka nesanāk kā Ancim Bērziņam, tad būs jāgaudo vēl trakāk

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: