Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

govorunei

06.08.2016. 12:52

Manas Latvijas labā. Kura vēl dzīva Latvijas laukos, kurā jā ir slikta vara, zaglīga korumpēta utt., bet tā ir mana dzimtene citas man nav. Nevergoju nevienam krievam tikai pati sev( ir mazs uzņemums) .!, pareizi biedren kolaborante jeb krieven vispar! Tu gan nevergo sis imitacijas KGB LR=1940.gada krievu okupetas LR laba sodien 2016.gada,bet atbalsti aktivi okupetajvalsti=Krieviju un tas tautu krievu,perkot LR maizi veikala,benzinu un t.t., lai nodokli nonak okupetajtautas krievulenu rokas,labpratigi to dari tu. Bet es piespiedu karta,tapat visa mana tauta latviesu pilsoniska 1918.g. LR piespiedu karta maksa jums okupantiem naudu. Gan jau mes atgusim savu brivvalsti un nedzivosi tu vairak laukos,bet cietuma!

Atbildēt

vilks 1

01.08.2016. 17:52

Ojārs Skadiņš
:)) (xmas):D Apvērsums MELU vēsturē! -22. jūl.2016.,g.pl.21.50. Rēn T.v. Baltija zinātniskajā raidījumā pierādīja, kad t.s. Ādams un Ieva/ no ribas/ ir ģenētiski pārveidoti no REPTILOĪDIEM..ar gēnu inženieriju.. nometot zvīņas / iespējams arī astes/ ,un , atrodoties īpašā apsargājamā teritorijā - esot pamazām sākuši iegūt cilvēcīgu veidolu. Bet tas saskan arī ar citu šī TV kanāla informāciju , ka šie -jau "Modernie reptiloīdi "ir tomēr bezdvēseles un bezsirdsapziņas radījumi. Tas, ka viņi ir izplatīti pa pasauli un kopojoties ar daudzu rasu un tautu cilvēkiem, kas mūsu Zemi ir apdzīvojuši jau miljonus gadus iepriekš-tiem Ādama un Ievu pārvēršanas procesim, kas notikuši, pēc viņu pašu atzinuma, 5776. gadus iepriekš. Arī, kad viņi kalpojuši Ēģiptē, tad vēl viņi vēl maz izskatījušies pēc cilvēkiem, kā dēļ Mozus viņus vadāja 40 gadus pa tuksnesi, kuram pāri pāriet varēja tikai dažas nedēļas.Bet TV raidījumā arī ziņoja, un ir izpētīts , ka šie radījumi sadarbojas ar Nibiru reptiloīdiem, kas 1 x reizi 3600 gados tuvojas mūsu Zemei , lai savāktu /jau savākto/ zeltu, kas tiek '"iegūts par papīra nodrukato naudu"/ faņķikiem/ , ko paši... drukā un caur savām bankām izdala valdībām , struktūrām un privātpersonām - turklāt arī uz pilnīgi ciniskiem principiem /procentiem/. Plus viņu izveidotās t.s. Reliģijas sistēmas t.s.daudzi mācītāji, kas savus "atavismus" slēpj zem garajiem talāriem un caur spec. arhitektūrā vedotām maģīskām kulta celtnēm- baznīcām- izkrāpj /nozog/ īsto cilvēku DVĒSELES, kuras izmanto savu..maģisko kultu melnajām darbībām,ir pierādīts, ka pat kā degvielu! savu kosmosa kuģu starpgalaktiskiem lidojumiem :))

Atbildēt

LP

01.08.2016. 10:02

Esi pastrādājis vandālismu- saņem sodu.

Vai sākumā nebija tikai nosacīts sods?

Domāju, ka arī vecāki ir kur vainīgi, ka tāds dēliņš izaudzis.

Atbildēt

če gevara

27.07.2016. 17:20

»

Govorunam

Ludzu precizejiet,kuras Latvijas laba? Vai domata ir Latvija ka zeme (kontinenta sastavdala),vai Jus biedr,domajat par sniegtajiem labumiem kolaboracijas,jo sodienas Latvija ka LR ir okupeta ar krievu tautu un Varu,patstavigi pastav (juridiski un faktiski) Padomju Latvija 1940 gada pectecibas! Latviesu...


Manas Latvijas labā. Kura vēl dzīva Latvijas laukos, kurā jā ir slikta vara, zaglīga korumpēta utt., bet tā ir mana dzimtene citas man nav. Nevergoju nevienam krievam tikai pati sev( ir mazs uzņemums)

Atbildēt

Govorunam

22.07.2016. 22:24

Ludzu precizejiet,kuras Latvijas laba? Vai domata ir Latvija ka zeme (kontinenta sastavdala),vai Jus biedr,domajat par sniegtajiem labumiem kolaboracijas,jo sodienas Latvija ka LR ir okupeta ar krievu tautu un Varu,patstavigi pastav (juridiski un faktiski) Padomju Latvija 1940 gada pectecibas! Latviesu tauta Latvijas,atrodas krievu verdziba,sodien 2016 gada.

Atbildēt

cē gevara

19.07.2016. 11:54

Nu vispār nevis runa jāklausās bet iesaku visiem izlasīt spriedumu, un pamatojošo daļu. Viņam bija nosacītais, bet bija jāiet atķeksēties, viņš negāja, viņam piesprieda par to ka viņš neievēroja nosacītā soda nosacījumus. Būtu ievērojis sen jau būtu brīvs tagad slapstās pa pasauli. Ko vēl viņš Latvijas labā ir izdarījis, izņemot logu sišanu

Atbildēt

w

12.07.2016. 09:26

»

to Buzofs

Ak, likums jāievēro, pat ja tas ir stulbs


tad, kad tev izdemolēs tavu māju,auto vai ko vēl citu un nosauks to par cīņu pret korupciju un vēl kaut ko cēlu- tad mācēsi atšķirt - kas ir kas. Dīvaina ir tā proletāriskā vergu domāšana- demolēt, iznīcināt to, kas pašu rokām uzcelts un izveidots un uzskatīt to par cīņu pret kaut ko.

Atbildēt

Krīvu krīvs

09.07.2016. 13:38

Vajadzēja iet barā pie Saeimas Krīvu krīva tērpā ar akmeni azotē un slacīt ar Gaujas lībju svēto ūdeni un tad jeļi jeļi svētīt un tad laimē diet mūs Latvijā!

Atbildēt

Fermā teorēma

09.07.2016. 13:37

A.A.Bērziņa tiesājamība un reālais cietumsods ir izsmiekls un loģikas kuriozitātes kalngals. Svarīgākais šeit - kāda likme

Atbildēt

ja grib dzivot

08.07.2016. 21:53

Lai prasa politisko patverumu KF, se bus adrese-Maskava, Kremlis, Sarkanais laukums, visu tautu aizstavim un atbrivotajam Vovkam Putinam. Isi aprakstot, kad redz visas Pasaules acu prieksa, Latviju ir okupejusi amerikani (glabina vairs nav) no fasistiem no ES ari dzan, atdzimst neofasisms, visi fasisti (16.marts),paliga! FDD apcietinas kadu LR "diplomatu" par spiegosanu Krievijas teritorija, tad tiesa un sods 15.gadi,tas "diplomats" blaus,paliga! Notiks apmaina un tad atkal vares staigat pa krogiem un krievuskas raustit aiz pupiem, vienigais kad Krievijas teritorija. Nu vel paris reizu gada vajadzes pa Tv Krievijas uzstaties, lidzigi ka Graudins, pastastot par piedzivotam sausmam LR.

Atbildēt

w

07.07.2016. 21:50

..kāds naivums!!!!!!!!!!!!!! ...visas minētās personas, kurām adresē parakstus ir vien kleptokrātijas sulaiņi, kuri neko nelemj, tikai izpilda saimnieku rīkojumus, te Latvijas politmafiozā lietu kārtība!

Atbildēt

Noželojami

07.07.2016. 21:43

Puisis ir galīgi apjucis. Jūtas "nepamatoti vajāts un pazemots"... patiesībā slapstās Krievijā, nevis sēž cietumā un nespēj sakārtot savu dzīvi.

Atbildēt

Atpisa mūli:

07.07.2016. 20:18

Atpisa mūli:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Murder_of_a_Communist_1956.jpg

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 13:52

»

notiesātā

Nu pārējie dabūja nosacīto, jo tad kad esi nostiesāts nosacīti ievēro prasības, nevis lecies


Savā labā jādara, nevis komunistiski sabiedrības labā, jo vairāk un labāk katrs darīs savā labā, jo labāka būs sabiedrība. Tā tikai 4. maija kliķe jau 25 gadus visu dara "sabiedrības labā" un kļūst aizvien sliktāk.

Tiesai bija jābūt daudz agrak - šie cilvēki jau sen pēc spīdzināšanas gadiem ar izmeklēšanu un tiesāšanu savu sodu ir izcietuši. Tagad viņus tā kā soda līdz mūža galam.

Atbildēt

notiesātā

07.07.2016. 13:17

Nu pārējie dabūja nosacīto, jo tad kad esi nostiesāts nosacīti ievēro prasības, nevis lecies.
Ko tad viņš sabiedrības labā ir darījis

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 11:48

»

Buzofs

Ja gribi cīnīties par taisnību, to nevar darīt ar netaisnīgām metodēm...


13. janvara kustība ir DP un SAB inspereta, lai pabeigtu projektu, kuras sākums bija radīt masu nemierus, lai dentificetu sabiedrības personas, kas neiet paklausīgi SAB un DP vadīto partiju pavadā. Lai nebūtu stihisku vadoņu no tautas.

Kada jēga 13.j. kustībai piedalīties manabalss biznesā? Bizness, jo iekasē naudu un veicina notaru, kas ekonomikas depresijā sēž bez darba, ienākumus. Arī projekts, ko atbalsta ES. Tā ka nav iespējams savakt ar likumu 155.000 balsu , lai rosinatu likumu grozījumus utt. , tad izveidota manabalss, kas imite par paša naudu piedalīšanos sabdriski politiskajos procesos.

Atbildēt

Buzofs

07.07.2016. 11:36

Ja gribi cīnīties par taisnību, to nevar darīt ar netaisnīgām metodēm!
1) bija bildes, kur tas džeks atvēzējies ar akmeni, tātad grautiņos piedalījās. Kāpēc viņš apgalvo, ka nav vainīgs?
2) viņam iedeva nosacītu sodu, ko viņš varēja pārsūdzēt, izsūdzēt presei, prasīt deputātiem, kāpēc viņu spīdzina ar tik garu tiesas procesu, sūdzēteis ES institūcijās, bet nosacītā sprieduma noteikumi bija jāievēro! Tieši par šo noteikum neievērošanu viņš dabūja cietumu, nevis par dalību grautiņos.
3) es šajā parakstu vākšanā saredzu vairāk propagandas elementus, un skaļu bļaušanu, nevis sakarīgu aicinājumu parakstīties par netaisnību!

Kāpēc, piemēram, tā 13. janvāra kustība nevāc parakstus manabalss.lv par likumu izmaiņām, lai nevarētu vairs šādi protestētājus gadiem čakarēt?

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 11:10

»

kasis

es tā i nesapratu.... Latvija ir tiesiska valsts! tad tas ir tikai normāli un parteizi ka jāsēž


Citreiz muļķi iesēdina un pataisa par DP un SAB pīli. Tad DP un SAB taisa 13. janvāra kustību valsts drošības interesēš un ķer citus izbēgušos..kurus neidentificēja..pārējos, noķertos gadiem vazā pretlikumīgi pa tiesām un spīdzina- neļaujot mierīgi dzīvot, neievērojot tiesības uz ātru tiesu.

Atbildēt

kasis

07.07.2016. 10:05

es tā i nesapratu.... Latvija ir tiesiska valsts! tad tas ir tikai normāli un parteizi ka jāsēž.....

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 09:36

»

maidans

revolucija bez vardarbibas nav iespejama


Bet varadarbība bez revolūcijas ir iespējama.Dzīvojam uz pulvera mucas. Vara domā, ka latviešu tauta jau iznīcināta un nav kas to atriebj.

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 09:35

»

Buzofs

Būšu nepopulārs, bet likums ir jāievēro, pat ja tas ir stulbs! Ansis varēja cīnīties par stulbu uzraudzību, skaļi par to stāstot, varēja runāt ar politiskajām partijām, jo tas tiešām nav normāli, ka cilvēki tiek gadiem vazāti pa tiesām un pašlaik jau pašu tiesu var uzskatīt par varas atriebību par protestiem...


Piekrītu, "Ansis" var būt arī DP "pīle", lai drošības nolūkos identificētu dzīvus palikušos pēc 13. janvara nemieriem nemiera cēlājus. Visu var risināt tikai Kalašņikova kunga lēmumi.Negaidot.Un pēkšņi.

Atbildēt

Panamas papīrs

07.07.2016. 09:32

»

Una

Kāpēc nav mežabrāļi, kas varbūt atšautu šķēli, puzes pretekli, tiesas kundzi (kā filmā


Nau Robina Huda, jo Latvijas meži ir izcirsti!Nav kur slēpties mežabrāļiem, jau tiek apmacīti policisti cīņai ar šādiem meža brāļiem pilsētās.

Atbildēt

Una

06.07.2016. 21:30

Kāpēc nav mežabrāļi, kas varbūt atšautu šķēli, puzes pretekli, tiesas kundzi (kā filmā)?

Atbildēt

Panamas papīrs

06.07.2016. 20:20

»

!!!!

Pilnībā piekrītu. kad gāja demolēt, tad neprasīja nevienam, lai aptur. Tad kad apzināti neieradās uz pārbaudēm, tad tak zināja ka bāzīs būrī. Ko tad tagad pamodās un grib ārā? tam kadram tiešām nedaudz jāpasēž un jāpardomā sava dzīve. jāpalasa ne tikaoi satversme bet arī krimināllikums...


Palasot likumus, 50% mazākais no visiem bijušajiem politiķiem būtu jāsēž aiz restēm, sākot ar Zatleru un Godmani! Šī ir politiska izrēķināšanāš, iebaidot latviešu tautu, lai netaisa Lietussargu revolūcijas. Pareizos lēmumus šeit var veikt tikai Kalašņikova kungs.

Atbildēt

hm

06.07.2016. 17:40

Smagos noziegumos apsūdzētais ... vada Ventspils domi, ZZS partiju, reizēm pat izsaka vēlmi ieņemt prezidenta posteni.
Uzpērk pilnu klasi ar advokātiem un uzvar visās tiesās!
Šitam čalim noalgot pāris labus advokātus un nākošajā dienā viņš jau būtu godīgs un uz brīvām kājām.
Noalgotu veselu klasi - jau nāktos valstij atmaksāt!
Mūsu sabiedrībā nepastāv morāles jēdziens, tā aizstāta ar tīri tehnisku divdomīgu likumu interpretāciju.

Atbildēt

!!!!

06.07.2016. 17:13

»

?

Tā arī nesapratu, kāpēc Ataols jālaiž ārā no cietuma. Par kādām sabiedrības interesēm ir runa? Neesmu dzirdējis nevienu sev apkārt esošu sabiedrības locekli sakām, ka viņam būtu kaut kāda interese par to, lai Ataols nesēdētu cietumā...


Pilnībā piekrītu. kad gāja demolēt, tad neprasīja nevienam, lai aptur. Tad kad apzināti neieradās uz pārbaudēm, tad tak zināja ka bāzīs būrī. Ko tad tagad pamodās un grib ārā? tam kadram tiešām nedaudz jāpasēž un jāpardomā sava dzīve. jāpalasa ne tikaoi satversme bet arī krimināllikums

Atbildēt

?

06.07.2016. 16:23

Tā arī nesapratu, kāpēc Ataols jālaiž ārā no cietuma. Par kādām sabiedrības interesēm ir runa? Neesmu dzirdējis nevienu sev apkārt esošu sabiedrības locekli sakām, ka viņam būtu kaut kāda interese par to, lai Ataols nesēdētu cietumā.
Drīzāk jau vienkārši negribas "sēdēt", ārā vasara, tāpēc tas projekts arī tapis.

Atbildēt

Panamas papīrs

06.07.2016. 15:07

»

lauķis

Marks Segliņš patiesībā 13.janvārī atradās Vecrīgā savā personīgajā mašīnā un vēroja notiekošo


Nemieri bija mākslīgi organizēti, S.Āboltiņi, S.Ēlertei u.c. no Vienotības sakūdot pūli, lai identificētu latviešu tautas interešu aizstāvjus.

Otrā rītā Saeimas ēkai logi bija iestikloti, jo bija sagatvoti iestiklošanai.

Arī mani nezināmas personas nezinamos nolūkos aicinaja piedalīties šajs nemieros. Bet nepiedalījos, jo neticēju, ka tie ir stihiski.

Atbildēt

Yes

06.07.2016. 14:52

Sūdus vecais Bērziņš iztaisīja, Korānu pārtulkoja un huligānu laida pasaulē.

Atbildēt

BBQ

06.07.2016. 14:15

»

lauķis

Marks Segliņš patiesībā 13.janvārī atradās Vecrīgā savā personīgajā mašīnā un vēroja notiekošo


...un deva komandu šaut, krievu puišelim no Bolderājas trāpīja tieši acī !

Atbildēt

lauķis

06.07.2016. 14:08

»

BBQ

13. janvāra vakarā iekšlietu ministrs Mareks Segliņš gulēja mājās piedzēries


Marks Segliņš patiesībā 13.janvārī atradās Vecrīgā savā personīgajā mašīnā un vēroja notiekošo.

Atbildēt

Panamas papīrs

06.07.2016. 11:56

Kāds naivums. Šo netaisnību var labot tikai kaps tiem, kas pieņem šādus pret Ansi lēmumus. Labākās zāles Kalašņikova kunga lēmumi.

Atbildēt

06.07.2016. 11:56

toreiz saucās 4.atmoda. Šķiet, viens no līderiem bija A.Štokenbergs, kas vakar TV24 gānījās par "dumjajiem britiem", kas nezinot, ko darot. Tad jau labāk varēja ko palīdzēt saviem cīnītājiem, nevis izlikties neredzam.

Atbildēt

law

06.07.2016. 11:28

Ja cilvim bija visas iespējas nesēdēt, bet viņš izdarīja visu, lai sēdētu, tad lai arī pasēž. Muļķim muļķa alga.

Atbildēt

BBQ

06.07.2016. 11:17

»

SOLA

Dainot varees arii apcietinaajumaa.Pirms pacel roku demoleet ...desmit reizes padomaa,bikseesslapinaataaj


13. janvāra vakarā iekšlietu ministrs Mareks Segliņš gulēja mājās piedzēries.
Iekšlietu ministra pienākumus pildīja aizsardzības ministrs veterinārārsts, alkoholiķis Vinets Veldre.

Atbildēt

xx

06.07.2016. 11:10

jojo - tev cietaaks pauris . Izlasi no saakuma visu, iepaziisties ar lietu , un tad komentee , ok ?Un par adekvaatiem sodien runaajot - kaadu sodu , kaa tev shkiet, buutu jaasanjem tiesai, kas spriedusi pretlikumiigi ? Aproces , nosaciiti , taa cietaak , galu galaa - ar muzonu vai bez?

Atbildēt

Andrievam

06.07.2016. 10:59

»

Andrievs

Demolētāji ir jātiesā un jāsoda. Spriedumam nepaklausīgie jāsoda ar reālu apcietinājumu


Dīvainas tās demokrātijas grimases,ne? Latvijā jātiesā un jāsoda , bet Ukrainā jāceļ godā un jābūvē pieminekļi??To es par apbrīnojamo centību ar kādu Latvijas runasvīri izlaiza intīmas vietiņas Ukrainas "demokrātijas cēlājiem"! Vienkārši fantastiski te dažiem intelekts kūleņus met!!!

Atbildēt

SOLA

06.07.2016. 10:46

Dainot varees arii apcietinaajumaa.Pirms pacel roku demoleet ...desmit reizes padomaa,bikseesslapinaataaj.

Atbildēt

Muslims Magamejevs

06.07.2016. 10:31

Ansis ATA'OLLAH Bērziņš

Atbildēt

Jojo

06.07.2016. 10:22

Tiesas spriedums ir jāpilda, nekādu dižo politisko uzskatu tur nebija, vnk huligānisms. Lai atkāptos Saeima, pietiktu pastāvēt ar plakātiem nevis dauzīt logus Saeimai un pa vidu arī Latvijas balzāma bodei. Un Avotiņa ūdens par to, ka Bērziņam uzraudzība, redz, labāka būtu mājās, jo viņam ir ģimene un mūzika, tie demagoģija- tad jau nav jāsoda visi, kas brauca dzērumā un nevienu nenosita (paveicās)- viņiem arī ir ģimenes un muzons. Likums visiem ir viens un atkāpes nav pieļaujamas. Tas, ka LV daudzi likumus neievēro, nav norma, bet pret to ir jācīnās. Ja Bērziņs var neievērot likumu, pret ko tad viņš protestēja 13.janvārī? Pret sevi? Pret tādiem pašiem kā viņš, kas neievēro likumus un uzskata sevi par augstākiem par likumu?

Atbildēt

xx

06.07.2016. 09:23

Buzofam un andrievam - chalji, ja nesaprotat , driikst pakluseet . Eiropas cilveektiesiibu konvenciju ( ar pievienotajiem protokoliem ) Latvija ir ratificeejusi , taas speeks ir augstaaks par valsts likuma speeku . Tiesneshi visdriizaak ir spriedushi ignoreejot likumu - un par to varees paarliecinaaties peec kaada laika , kad visa shii lieta tiks novesta liidz savam ruugtajam galam .

Ja tiesa ir paarkaapusi likumu , iztiesaajot lietu ( un Beerzinja peedeejajaa vaardaa skaidri ir noraadiits , kurus likumus tiesa ir paarkaapusi) , tad likumu ir paarkaapushi tiesneshi , ne Beerzinsh . Un pretlikumiigi tiesaajot pie likumiiga sprieduma nav iespeejams nonaakt . Daleca? Bet savaadaak - protams , ka likumpaarkaapeeji ir jaasoda . Kaa tiks sodiiti tiesneshi shajaa eventuaalajaa gadiijumaa ???

Atbildēt

xx

06.07.2016. 09:14

Nu ko - pirmais jaunlaiku latvieshu Nelsons Mandela tiek audzinaats no valsts puses . Ja citi potenciaalie politieslodziitie ir bijushi memljaki un samainiijushi sevi siiknaudaa, tad shis beidzot ir reaals kandidaats lieliem darbiem. Cerams , ka ES Cilveektiesiibu tiesaa jau ir iesniegta vai tiek gatavota prasiiba - ECHR Articles 6 and 14 kaa minimums .

Taa jums nav kaut kaada virtuaala vai eeteriska sunju buuda un tuksha irshana ! Cieti un pa iistam !

Atbildēt

Buzofs

06.07.2016. 09:07

Būšu nepopulārs, bet likums ir jāievēro, pat ja tas ir stulbs! Ansis varēja cīnīties par stulbu uzraudzību, skaļi par to stāstot, varēja runāt ar politiskajām partijām, jo tas tiešām nav normāli, ka cilvēki tiek gadiem vazāti pa tiesām un pašlaik jau pašu tiesu var uzskatīt par varas atriebību par protestiem. Varēja piebļaut visus portālus ar rakstiem par varas izrēķināšanos. Tomēr vienkārši tā neievērot piespriesto uzraudzību ir apzināta uzprasīšanās uz nepatikšanām.
Kādu brīdi domāju, vai neparakstīt šo petīciju, jo tā būtu pilsoniska rīcība, bet tad sapratu, ka tai lapā ir manipulatīvi elementi, tāpēc neparakstīju. Turklāt, šāda "org" lapā savākta petīcija tāpat nevienam nebūs saistoša, jo gan jau kāds pamanīsies parakstīties kā Donalds Daks.
Interesanti, kādi sodi ir piespriesti tiem, kas veikalus laupīja?

Atbildēt

Andrievs

06.07.2016. 08:55

Demolētāji ir jātiesā un jāsoda. Spriedumam nepaklausīgie jāsoda ar reālu apcietinājumu.
Punkts un Āmen!!! Un nekādu izņēmumu.

Ak vēl dziesminieks?!
Jauki! Visas sekmes dziesmināšanā!

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: