Ja opozīcija necīnīsies par sabiedrības vairākumu, tā var doties mājās
Mārtiņš Krusts04.05.2022.
Komentāri (1)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
2024
12.02.2024. 11:31Fuuuuk! A Mārtiņš Krusts atkal trāpīja desmitniekā ar prognozēm! Laiks sākt klausīties Mārtiņā Krustā?
HA
07.05.2022. 08:34Jebkura kara pamatā notiek vadošo ideoloģiju cīņa.
Šai cīņai ir raksturīgas fāzes no aukstās līdz karstajai.
Jāņem vērā ka aukstā kara centrālais ierocis ir nauda. Tās radīšanas mehānisms.
Monopolizētajā dolāra ražošanas mehānismā pamatojums kalpo tā radīšanas segums. Dolāra segums balstās nevis uz segumu vērtību bāzes, bet gan uz saistību bāzes.
Te der pievērst uzmanību piramīdas un apgriestās piramīdas darbībai.
Jā dolāra veidojošās piramīdas smailē vadošais ir dolārs, kā vērtību mērvienība, tad pārējās naudas mērvienības ir pakļautas un pakārtotas šai monopolizētai sistēmai.
Pēc būtības piramīda sevī ietver varu, resursus un starpniecības instrumentu procesa īstenošanai, ko esam pieņēmuši saukt par naudu.
jeb tēma
06.05.2022. 11:56»
nav tiesiskuma
nav demokrātijas. Par ko diskutējam
zagļi un demokrātija...puķina organizētās kriminālās pasaules veidotā demokrātija superzagšanai...kad cietumi ārpusē, bet godīgie cietumā................................
nav tiesiskuma
06.05.2022. 11:54»
antidemokrats
...
nav demokrātijas. Par ko diskutējam????????????????????????????????????????
KAD TAD SASKAŅA BIJUSI OPOZICIJĀ
06.05.2022. 11:53»
Mjā
līdzības var savilkt iedzīvotāju skaita uzturēšanai pie ~ 2,0 mio,kas pēc statistikas datiem uz 2021.gadu tiek noapaļoti uz 1,8 mio.Tā pati statistika apliecina,ka 1990.gadā Latvijā bija 2,5.mio iedzīvotāji.Un šie rādītāji tiek uzturēti saistībā ar iestāšanos ES un citās starptautiskās organizācijās...
tas taču teātris,,,gogoļa mirušās dvēseles, jeb avena zagšanas shēmas....
Mjā
06.05.2022. 08:29»
antidemokrats
Kaut arī Vēlēšanu likumā saprotamu iemeslu dēļ nav noteikts vēlētāju kvorums, kas nepieciešams, lai vēlēšanas tiktu atzītas par notikušām, tomēr režīmam ir ļoti svarīgi, lai iespējami vairāk vēlētāju šeit piedalītos. Tas ir jautājums par „jaunievēlētās varas” leģitimitāti pasaules sabiedrības acīs. ...
līdzības var savilkt iedzīvotāju skaita uzturēšanai pie ~ 2,0 mio,kas pēc statistikas datiem uz 2021.gadu tiek noapaļoti uz 1,8 mio.Tā pati statistika apliecina,ka 1990.gadā Latvijā bija 2,5.mio iedzīvotāji.Un šie rādītāji tiek uzturēti saistībā ar iestāšanos ES un citās starptautiskās organizācijās,kur līdzdalību nosaka pēc iedzīvotāju skaita valstī.Vistiešākā mērā tas attiecas uz atvēlētajām astoņām balsīm EP un arī gadījumos,kad tiek dalīts EK finansējums atbalsta pasākumiem.
Pirmsvēlēšanu un Krievijas politiķu ''pirksta pakratīšana'' nacionālpolitikas virzienā, aktualizējusies tēma par vienotas politikas meklējumiem (vismaz verbālā izteiksmē),nedalot 'latviskās'un 'krieviskās'partijās.Ja tiešām tāda vēlme pastāv,pierādiet to darbos,iesaistot to pašu Saskaņu koalīcijā un jautājums tiks atrisināts.Pēc būtības,pozīcijas un opozīcias mērķi ir vienādi,tikai opozīcija ir ''izsalkusi''un tas rada riskus vēdera apvidū.
antidemokrats
05.05.2022. 17:48
Partija ir diktatorisks varas instruments, kas dod iespēju kāda viena viedokļa paudējiem vai personām, kuras apvieno kādas kopīgas intereses, pārvaldīt visu tautu. Attiecībā pret tautu partija ir mazākums. Partijas nodibināšanas mērķis ir radīt varas instrumentu tautas pārvaldīšanai, citiem vārdiem sakot, ārpus partijas esošo pārvaldīšanai ar partijas palīdzību, jo partija balstās uz despotiski autoritāra tautas pakļaušanas principa. Pastāv uzskats, ka partijas nākšana pie varas ir tās mērķu – bet tie parasti tiek deklarēti kā saskanīgi ar visas tautas mērķiem – īstenošanas ceļš. Šī teorija, kas aicina attaisnot partijas diktatūru, ir jebkuras diktatūras attaisnošanas pamatā. Partiju skaits nemaina lietas būtību. Jo vairāk partiju, jo asākas cīņas risinās starp tām. Šīs cīņas, kas iznīcina tautas iekarojumus un sagrauj jebkuru uz visas sabiedrības labklājības celšanu vērstu programmu, izmanto konkurējošās partijas, lai attaisnotu savus mēģinājumus saļodzīt valdošās partijas pamatus un ieņemt tās vietu. Partijas reti kad ķeras pie ieročiem. Parasti tiek laista lietā savstarpēja nosodīšana un nomelnošana. Šādas cīņas neizbēgami skar sabiedrības augstākās un dzīves svarīgākās intereses. Turklāt daļa šo interešu, ja ne visas, tiek ziedotas ķīviņam starp partijām, jo sitiens pa šim interesēm dod iespēju opozicionārajām partijām pārliecinošāk argumentēt savas pretenzijas pret valdošo partiju vai partiju koalīciju. Tā kā pēc sava rakstura jebkura opozicionārā partija arī ir varas instruments, tad tai, lai tā nāktu pie varas, ir jāgāž valdošais varas instruments. Lai pierādītu pēdējā nekompetenci, opozicionārā partija cenšas nolīdzināt līdz ar zemi tā sasniegumus un noliegt tā darbības programmu pat tādā gadījumā, ja tā kalpo tautas interesēm. Līdz ar to sabiedrības intereses un sabiedrības attīstības programmas tiek ziedotas partiju savstarpējai cīņai par varu. Tādēļ, neskatoties uz sabiedriskās aktivitātes atmosfēru, kas rodas uz partiju cīņas fona daudzpartiju sistēmā, šī cīņa, no vienas puses, grauj sabiedrības politisko, sociālo un ekonomisko dzīvi, no otras, – noved pie jauna varas instrumenta uzvaras, kas principā neatšķiras no iepriekšējā, citiem vārdiem sakot, pie vienas partijas krišanas un otras uzvaras, kamēr tauta, tātad demokrātija, atkal paliek zaudētājos. Bez tam, partijas ir pērkamas un var tikt uzpirktas kā no iekšienes, tā no ārienes.
Kadafi.
nevarīgajam
05.05.2022. 17:45»
ES NEKAD NEESMU varējis saprast
Es nekad neesmu varējis saprast kur var sameklēt tos izcili tupos zombijus kuri turpina balsot par Vemjotību, PARistiem utt
Tā jau tava problēma, ka tu nekontaktējies ar gudriem un domājošiem cilvēkiem.
antidemokrats
05.05.2022. 17:24»
ES NEKAD NEESMU varējis saprast
Es nekad neesmu varējis saprast kur var sameklēt tos izcili tupos zombijus kuri turpina balsot par Vemjotību, PARistiem utt
Kaut arī Vēlēšanu likumā saprotamu iemeslu dēļ nav noteikts vēlētāju kvorums, kas nepieciešams, lai vēlēšanas tiktu atzītas par notikušām, tomēr režīmam ir ļoti svarīgi, lai iespējami vairāk vēlētāju šeit piedalītos. Tas ir jautājums par „jaunievēlētās varas” leģitimitāti pasaules sabiedrības acīs. Jo lielāks vēlētāju procents ir piedalījies vēlēšanās, jo vairāk „jaunievēlētā valdība” var lielīties ar savām „demokrātiski iegūtajām” tiesībām pārstāvēt sabiedrību un valsti. Tieši tāpēc pirms vēlēšanām tiek izmantoti visi līdzekļi, lai vēlētājus piedabūtu pie urnām. Skan krāšņi solījumi no „pareizo” partiju mutes, tiek spēlēts uz jūtām, aicinot pildīt savu pilsoņa pienākumu, tiek rīkoti dažādi sarunu šovi TV, kur deputātu kandidāti plaši diskutē un apspriež savu partiju programmas, skaidri zinot, ka nekas no tā visa pildīts netiks.
Sevišķi efektīva ir latviskās vēlētāju auditorijas baidīšana ar krievvalodīgo uzvaru vēlēšanās un otrādi. Tas nostrādā tādēļ, ka nav daudz cilvēku, kuri ir sapratuši, ka tādu īstu politisku partiju pie mums nemaz nav. Pie mums ir tikai ekonomiski grupējumi, kas sevi dēvē par politiskajām partijām un savu mērķu sasniegšanai izmanto nedaudz atšķirīgus politiskus lozungus. Šie ekonomiskie grupējumi nav ne latviski, ne krieviski. Tie ir internacionāli. Tikpat internacionāli kā savulaik formāli likvidētā komunistiskā partija.
Tas nozīmē, ka ir pilnīgi vienalga, kurš no šiem ekonomiskajiem grupējumiem tiek pie varas, valsts izlaupīšanas un izsaimniekošanas politika no tā būtiski nemainīsies. Politiskie lozungi un priekšvēlēšanu programmas jau viņiem nav domātas kā kaut kas tāds, kas reāli īstenojams. Tie ir tikai instrumenti vēlētāju balsu zvejošanai un varas iegūšanai. To labi var redzēt pēc visu līdzšinējo „latvisko” partiju rosīšanās valdībās nu jau gandrīz ceturtdaļgadsimta garumā. Jaanis Miezitis.
un tu kā domā
05.05.2022. 17:23»
ES NEKAD NEESMU varējis saprast
Es nekad neesmu varējis saprast kur var sameklēt tos izcili tupos zombijus kuri turpina balsot par Vemjotību, PARistiem utt
ukrainas koncertā
Čemodan vokzal
05.05.2022. 15:19»
!
asv un nato okupacijas apstaklos jebkadas,,velesanas,, latvija ir nelegitivas
Vācies uz roģinu, tur viss "legitīvs"
ha ha ha
05.05.2022. 15:16»
Jukums
Par pašreizējām varas partijām nebalsošu. Viņi nav attaisnojuši doto mandātu. Nedemokrātiskā rīcība obligātās piespiedu nopotēšanas sakarā un vēl citās lietās, sociālās netaisnības politika ilgu gadu garumā, gejošanās un lezbošanās legalizācijas uzspiešana utt...
Vai tās ir vēlēšanas, kurās piedalās krievu okupanti kā PSRS okupācijas laikā, bet esošo vēlēšanu likumu izstādājuši komunisti savām vajadzībām. Satversme pārlabota un latviešu dzīvesveids iznīcināts, koncentrējot visu pilsētā kā pēc Maskavas parauga.
!
05.05.2022. 14:55»
Tribunāls visu rangu noziedzniekiem.
Pirmkārt bez deokupācijas/dekolonizācijas nav iespējama tiesiskas valsts izveidošana. Un otrkārt, eiropai tādā sastāvā vairs nav ticības dēļ Vācijas un Francijas. Tas, ka šīs divas valstis uz brīdi ir mainījušas ultraliberālo nostāju pret slepkavu ordu (tikai bizness,ja atceramies tad Francija bija ...
asv un nato okupacijas apstaklos jebkadas,,velesanas,, latvija ir nelegitivas.
!
05.05.2022. 14:53»
ES NEKAD NEESMU varējis saprast
Es nekad neesmu varējis saprast kur var sameklēt tos izcili tupos zombijus kuri turpina balsot par Vemjotību, PARistiem utt
tas ir ierednu klans,ierednu radinieki un ierednu klatguletaji !
Pēdējais teikums
05.05.2022. 14:34»
lepēnai cerību vairs nav nekad,,,,,,,,,,
fracūži balsoja par mazāko ļaunumu...bet tauta stulbāka par mums...vēl tikai vācieši stulbāki par visiem, pat par krieviem..........strādīgi, godīgi bet STULBI!!! tagad gan tiesa, mostas. Kā man būtu paticis ka vaņkas drāž vācietes un francūzietes un viņu bērnus...draugus atraduši stulbeņi...TO JAU ...
par tevi saka ,,ar pirkstu ražots ,,čekas projekts.
ES NEKAD NEESMU varējis saprast
05.05.2022. 14:26Es nekad neesmu varējis saprast kur var sameklēt tos izcili tupos zombijus kuri turpina balsot par Vemjotību, PARistiem utt….
Zinošais
05.05.2022. 13:00»
Jukums
Par pašreizējām varas partijām nebalsošu. Viņi nav attaisnojuši doto mandātu. Nedemokrātiskā rīcība obligātās piespiedu nopotēšanas sakarā un vēl citās lietās, sociālās netaisnības politika ilgu gadu garumā, gejošanās un lezbošanās legalizācijas uzspiešana utt...
Kāds naivums !
ja
05.05.2022. 12:56»
Gebelsa mantinieks
Kaut kā neredzēju šāda veida prognozes iepriekš...
runā par mazāko ļaunumu Francijā,tad citu ļaunumu saredzēja vēlētājs Ungārijā,kur nobalsoja par ekonomiskās stabilitātes apdraudējumu enerģetiskās krīzes apstākļos.Mūsu gadījumā tiekam masēti ar abiem instrumentiem.
Tribunāls visu rangu noziedzniekiem.
05.05.2022. 12:10Pirmkārt bez deokupācijas/dekolonizācijas nav iespējama tiesiskas valsts izveidošana. Un otrkārt, eiropai tādā sastāvā vairs nav ticības dēļ Vācijas un Francijas. Tas, ka šīs divas valstis uz brīdi ir mainījušas ultraliberālo nostāju pret slepkavu ordu (tikai bizness,ja atceramies tad Francija bija gatava krieviem uzbūvēt kara kuģi, bet Vācija visu laiku apgādāja ar tehnoloģijām), tad nevieš vairs ticību, ka tās atgriezušās uz saprāta ceļa.
Vai nav vienalga
05.05.2022. 12:07ja paņem sūdu rokā un spied, vai nav vienalga pa kuru pirkstu starpu tas nāk ārā......Vienotība, vai NA, jo sūdi ir sūdi...
Jukums
05.05.2022. 11:34Par pašreizējām varas partijām nebalsošu. Viņi nav attaisnojuši doto mandātu. Nedemokrātiskā rīcība obligātās piespiedu nopotēšanas sakarā un vēl citās lietās, sociālās netaisnības politika ilgu gadu garumā, gejošanās un lezbošanās legalizācijas uzspiešana utt.
Meklēšu sociāldemokrātisku un reizē arī pietiekami latviski noskaņotu partiju, bez zilām un bez pārmērīgi zaļām ideoloģiskām piekabēm. Kur tādu raut - tas ir grūts jautājums, acīmredzot, nāksies izvēlēties visatbilstošāko no pieejamā piedāvājuma.
Ko tad mēs melu reitingā redzam?
05.05.2022. 11:26Jaunā vienotība ar Kankaru- Vanckaru priekšgalā! Aizmirsti ko idafēras lokdauni? Aizmirsts, ka 62 000 Vanckars Kariņš atņēma darbu? Aizmirsts? Patiešām?
13. Saeima izmainīja likumu
05.05.2022. 11:24un piešķīra pielaidi valsts noslēpumiem CVK vadītājam. Pajautājiet sev, kāpēc! Sāciet vienreiz domāt paši! Nevis to, ko melu reitingi ievesmo!
Vācieši bija ASV žīdu sakauti 2.PK
05.05.2022. 11:21»
lepēnai cerību vairs nav nekad,,,,,,,,,,
fracūži balsoja par mazāko ļaunumu...bet tauta stulbāka par mums...vēl tikai vācieši stulbāki par visiem, pat par krieviem..........strādīgi, godīgi bet STULBI!!! tagad gan tiesa, mostas. Kā man būtu paticis ka vaņkas drāž vācietes un francūzietes un viņu bērnus...draugus atraduši stulbeņi...TO JAU ...
ar iejaukšanos karā, ļaujot SSSR uzvarēt. Vācieši noprojām nokāpj no trotuāra, lai palaistu žīdus “pabrika hūtēs” ar bārdām un melnos garos mēteļos. Pats savām acīm redzēju.
Un kapitulācijas līgumā rakstīts un izpildīts - līdz mūsdienām Vācijas kancleru ieceļ ASV žīdi!
NU, BEIGUŠI AVENA ZAGŠANAS KURSUS PIE BERZIŅŠA
05.05.2022. 11:17»
he he
Vai nav vienalga, kādu dziesmu dzied, ja krūmos viss jau sarunāts
izcili nav...jāskata pa personālijām...ja jauna porcija stabiņu- jāmūk. Jāmācās ukraiņu valoda un jāpalīdz viņiem uzvarēt...mūsu šarikovi lai te paliek
lepēnai cerību vairs nav nekad,,,,,,,,,,
05.05.2022. 11:13»
Gebelsa mantinieks
Kaut kā neredzēju šāda veida prognozes iepriekš...
fracūži balsoja par mazāko ļaunumu...bet tauta stulbāka par mums...vēl tikai vācieši stulbāki par visiem, pat par krieviem..........strādīgi, godīgi bet STULBI!!! tagad gan tiesa, mostas. Kā man būtu paticis ka vaņkas drāž vācietes un francūzietes un viņu bērnus...draugus atraduši stulbeņi...TO JAU VAIRS NENOSLĒPT, KA SEKS REVOLŪCIJA UN SEKS PATOLOĢIJAS IR ČEKAS PROJEKTS....................
Gebelsa mantinieks
05.05.2022. 10:50»
Mārtiņš Krusts
O. Paldies Pietiek par pārpublicēšanu. Lai jauka diena visiem
Kaut kā neredzēju šāda veida prognozes iepriekš.
Redzēju tikai vēlmi nonākt pie siles. Tad ar Maldi Glābzemu, nesen arī ar Latvija Vispār pakaļā. Nemaz nerunāsim par koķetēšanu ar Mordānistu konservatīvajiem, ne ar varavīkšņotajiem PROgresīvajiem.
Kaut kādu dinamikas attainojumu neredz, tikai tukšus vārdus. Ak jā, Lepēna. Bet ja paskatās tīri FR prezidentu vēlēšanu dinamiku, tad pagājušajā reizē Makrona atbalsts bija 66.1%, tagad tik 58.6, bet Lepēnas atbalsts ir audzis no 33.9 2017.gadā līdz 41.5.
Nez, ko šī dinamika varētu nozīmēt? Tikai to, ja Lepēnai ķieģelis uz galvas neuzkritīs, un viņa netiks arestēta, tad nākamajās vēlēšanās Lepēnai ir visai reālas iespējas uzvarēt. Bet nu tas tā.
Šeit bija nekur nepamatotu pieņēmumu uzdošana par patiesību.
šoreiz par tām partijām
05.05.2022. 10:11ja paņem kaku rokā un spied, vai nav vienalga pa kuru pirkstu starpu sūdi nāk ārā......
diemžēl
05.05.2022. 09:41»
ROFLMAO
Latvijā nav politiskas pozīcijas un opozīcijas. Ir partijas - kleptokrātu bandas, kas cīnās par vietu pie siles kā cūkas
tā ir skarbā realitāte un,ja var ticēt infografikai,vecā kompānija uz Putina viļņa atkal iebrauks nākamajā Saeimā.Būtībā opozīcijai nav neviena pievilcīga piedāvājuma vēlētājam,jo karš-slikti,viņi ir atzinuši un pārējo laukumu,vismaz solījumu līmenī,pozīcija ir pārsegusi.Viss ir atkarīgs no vēlētāja atmiņas noturības ar vakcinācijas procesa realizāciju un uzticību valdībai solījumu pildīšanā,jo enerģijas krīze ir pacēlusi izdzīvošanas problēmas nebijušos augstumos.
Patiesība
05.05.2022. 09:20Neviens, normāls un analïtiski domājoš cilvēks šogad uz vėlēšanām neies, jo skaidri redzams ka pie varas ir tikai viena partija - marksistu un englsistu komunistiskā partija, lai kā viņi mēğinātu noslēpties zem dažädiem nosaukumiem, un patiesībā šiem neliešiem ir bail no šïgada vēlēšanām, jo var izrädïties ka pie varas šie komunisti ir absolūti neleğitīmi kopš 1993. gada.
Pirātu partija
05.05.2022. 09:07Visi jau aizmirsa covididiotismu?
Veiksmes stāsts ar visu opozīciju var iet irst!
Tikai citi politiķi un citas partijas, kas nekad nav bijušas pie saimas-siles.
Pēdējā iespēja neievelēt OIK ieviesējus, par sētniekiem uztaisīt visus newJenotības biedrus.
Kleptokratiskam režīmam ir jākrīt.
Jāmaina valsts uzbūve no birokrātijas, orentētu uz cilvēku labklājību. 70% birokrātu un to pieņemto likumu jāatceļ.
P.S. To visu var nedarīt, bet tad notikumi līdz 2026.gadam būs asiņaini, un tā pat viss nomainīsies.
Hmm
05.05.2022. 08:53»
Zaldis Vatlers- Vatņiks
Draugi! Dāmas un kungi! Ekselences! Krievvalodīgie krievi! Latvieši un latvietes...
Ukrainā notiek karadarbība. Kas ir karš? Karš ir bezgalīgs viltības ceļš.
Kā tas parādās Ukrainā? No sākuma Kremlis paziņoja par militāro operāciju. Tās uzdevums bija vardarbīgi nomainīt Ukrainas valsts vadību.
Kāpēc tas bija nepieciešams, slēpjoties aiz saukļiem par demilitarizāciu un denacifikāciju?
Intereses te ir daudziem - švābistiem, globālām žīdu korporācijām, cionistiem ar Vatikāna dubultmorāli Pasaules valdības vadībai nākotnē. Pirmais Pasaules valdības samits jau noticis zem Expo-22 izstādes aizsega.
Izraēlas cionistiem mērķis bija atgūt Krimu, par ko tie samaksāja zeltā Staļina SSSR. Un papildus iegūt sešus Ukrainas dienvidu apgabalus.
Kā zināms Kremļa saimniekam bija un ir cieša sadarbība ar Izraēlas žīdu nacistiem - cionistu Mossad.
Kad neizdevās plāns ar Kijevu, karš iestrēga. Cionisti tagad izlēmuši, ja nevar ielauzties ar ieročiem, tad to var izdarīt bez ieročiem, kas tiem vislabāk padodas, un deva uzdevumu Lavrovam apvainot Zeļenski un Izraēlu, visā vainojot padomju ebrejus.
Izraēlai izliekoties, ka publiski sarauj diplomātiskās attiecības ar Kremli, jātuvojas Zeļenskim, apdraudot viņa dzīvību un veselību, ja atteiksies no “miera līguma” parakstīšanas uz Izraēlai izdevīgiem noteikumiem par Krimu un sešiem dienvidu Ukrainas apgabaliem, kuros ir lielākā mošeja pasaulē. Hasidi nāk no turienes un ir emigrācijā.
Kā zināms Baidens un cionisti deva iespēju Zeļenskim aizbraukt no Ukrainas un slēpties ar visu valdību, no kā Zeļenskis atteicās.
Gan Lavrovs, gan Izraēlas vadība, runājot par žīdiem (“ebreji” ir bijušās SSSR izdomājums), izvairās pieminēt cionismu, kas ir galvenā Izraēlas un slepkavnieku brigādes Mossad politiskā ideoloģija.
Cionisms ir ielaušanās bez ieročiem, arī 13. Saeimā, kura parādos grimstošajā Latvijas ekonomikā pielēma “ar labas gribas žestu” žīdiem 40 mijonus euro, pasliktinot Latvijas tautas kopējo labklājību.
Žīds, Latvijas VP E. Levits, izliekas, ka viņam ar to nav nekāda sakara, jo “lai neaizvainotu Latvijas tautu” žīdi un žīdu nacistu cionistu slepkavnieku brigāde Mossad nedrīkst nepieņemt šo naudu.
demokrātija nedarbojass , ja nav tiesiskuma
05.05.2022. 07:28»
lauķis
Tu neticēsi bet tā pašdegradācija notiek visā Eiropā,arī Šveicē.Varbūt tomēr sākt ar to ka nodefinēt tās civilizētās sabiedrības vērtības un nevērtības.Vārdi demokrātija,civilizēta sabiedrība,rietumu vērtības ir tukša muca
rezultāts-zagļu deviēto partijai 10 %. MAN JAU VIENALGA ZOG ŠKLE,ŠĻESRS VAI CITAS KĒVIČAS...
Vairs neskrienu
05.05.2022. 07:19»
AK>JZ
Ak nav politiskas opozicijas un pozicijas Partijas , kas cīnās par vietu pie siles???? Tu tā saki
Esmu kandidējis, atvērās acis
AK>JZ
05.05.2022. 07:07»
JZ
Piekrītu 2.komentāram, ir vērts citēt pilnībā: Latvijā nav politiskās pozīcijas un opozīcijas. Ir partijas - kleptokrātu bandas, kas cīnās par vietu pie siles kā cūkas. Piebildīšu - savu īpašnieku interesēs. Īpašnieki visi saistīti ar Kremli, lai cik nacionāla un ukrainiska arī nebūtu retorika. Eiropas...
Ak nav politiskas opozicijas un pozicijas Partijas , kas cīnās par vietu pie siles???? Tu tā saki????
A ko tad to tik labi zinot, pats un liela daļa vēlētāju, paši no sava brība prāta skrien par partijām vēlēt? Ko-eeee????
diasportārps
05.05.2022. 05:46»
JZ
Eiropā protams ir dažādi sabiedrības slāņi, ir migrācijas un narkomanijas problēmas, pastav bezdarbs, utt., bet tādas pabiras, kas diriģē Latvijas valsti, kultūru, sabiedrisko domu, gandrīz visu sabiedrības dzīvi, Rietumu civilizētajā sabiedrībā tomēr pagaidām netiek laistas pie teikšanas. Salīdziniet...
kaut kad, mūsu, latviešu, senči ir īpaši pacentušies, ka mums par saimniekiem ir tikuši vieni no visasinskārākajiem. tādus saimnmiekus nenovēlētu pat priekš lopiem.
JZ
05.05.2022. 05:32»
lauķis
Tu neticēsi bet tā pašdegradācija notiek visā Eiropā,arī Šveicē.Varbūt tomēr sākt ar to ka nodefinēt tās civilizētās sabiedrības vērtības un nevērtības.Vārdi demokrātija,civilizēta sabiedrība,rietumu vērtības ir tukša muca
Eiropā protams ir dažādi sabiedrības slāņi, ir migrācijas un narkomanijas problēmas, pastav bezdarbs, utt., bet tādas pabiras, kas diriģē Latvijas valsti, kultūru, sabiedrisko domu, gandrīz visu sabiedrības dzīvi, Rietumu civilizētajā sabiedrībā tomēr pagaidām netiek laistas pie teikšanas. Salīdziniet universitāšu, preses, kultūras pasākumu, darba vides kvalitāti LV un tajās valstīs, uz kurām masveida migrē cilvēki no LV. Latvijā nekad bav bijis renesanses, Latvijā tikai nedaudzos gadījumos ievērojami cilvēki principu stādījuši augstāk par kalpošanu varai, Latvija domā, ka kvantitāte (daudz naudas) uzreiz automatiski pāries kvalitātē (radīs sajēgu, sirdsapaziņu, godu, cieņu, lepnumu...)
vērtība ir tikai viena
05.05.2022. 05:27»
lauķis
Tu neticēsi bet tā pašdegradācija notiek visā Eiropā,arī Šveicē.Varbūt tomēr sākt ar to ka nodefinēt tās civilizētās sabiedrības vērtības un nevērtības.Vārdi demokrātija,civilizēta sabiedrība,rietumu vērtības ir tukša muca
to sauc par tavu cenu. visvērtīgākie ir tie, kas izdara visvairāk, bet neapēd praktiski necik
lauķis
05.05.2022. 05:22»
JZ
Vai jūs uzskatāt, ka LV politikai ir tikai divas iespējas (no viena gravja otrā) - būt kriminālai/cietumnieciskai vai būt nacistiskai/fašistiskai? Manā skatījumā tas ir viens un tas pats, tā nav nekāda alternatīva. Alternatīva būtu civilizēta sabiedrība un denokrātiska valsts, iedvesmu varētu smelties...
Tu neticēsi bet tā pašdegradācija notiek visā Eiropā,arī Šveicē.Varbūt tomēr sākt ar to ka nodefinēt tās civilizētās sabiedrības vērtības un nevērtības.Vārdi demokrātija,civilizēta sabiedrība,rietumu vērtības ir tukša muca.
viesis
05.05.2022. 05:19Cilvēki pamazām regresē, zināšanu nav, patriotisma nav, spējas domāt par nākotni nav, tad nu viena daļa samierinās ar to, kas ir, viena daļa raujas pie varas lai apmierinātu savas materiālās vajadzības un mentālās problēmas, tā, ka principā bezcerība, balso par ko gribi.
JZ
05.05.2022. 05:18»
tu tiešām saproti, ko dari?
patiesi nacionāli un kompetenti spēki: domā tie - par kuriem grāmatā "Mein Kampf" viss tika uzrakstīts kā uz delnas
Vai jūs uzskatāt, ka LV politikai ir tikai divas iespējas (no viena gravja otrā) - būt kriminālai/cietumnieciskai vai būt nacistiskai/fašistiskai? Manā skatījumā tas ir viens un tas pats, tā nav nekāda alternatīva. Alternatīva būtu civilizēta sabiedrība un denokrātiska valsts, iedvesmu varētu smelties piem., Šveicē, bet protams akli nekopēt. Bet problēma ir Latvijas šausmīgā nekulturālība un pērkamība. Jūs domājat, ka ja par savām vērtībām valsts līmenī pasludināsiet rietumvalstu plebeju ikdienas sadzīves viedokļus, tad varēsiet sevi uzreiz pieskaitīt pie eiropiešiem? Tas, kas notiek LV ir pasdegradācija.
ļauj, es tevi noregulēšu kā nākas
05.05.2022. 05:00»
Ar jaunām tabulām atkal
meklē lētticīgos, kuri neredz sašķelto sabiedrību. Skaldi un valdi
tā tabula tikai izskatās sašķelta. tās visas šķēles ir no viena kukuļa.
tu tiešām saproti, ko dari?
05.05.2022. 04:51»
JZ
Piekrītu 2.komentāram, ir vērts citēt pilnībā: Latvijā nav politiskās pozīcijas un opozīcijas. Ir partijas - kleptokrātu bandas, kas cīnās par vietu pie siles kā cūkas. Piebildīšu - savu īpašnieku interesēs. Īpašnieki visi saistīti ar Kremli, lai cik nacionāla un ukrainiska arī nebūtu retorika. Eiropas...
patiesi nacionāli un kompetenti spēki: domā tie - par kuriem grāmatā "Mein Kampf" viss tika uzrakstīts kā uz delnas?
bet kā tu zini, ka viņi izmanto "tavas rokas", ne tikai, lai tu pārdotu (ar atlaidēm) viņu pārcenotās preces, bet arī lai liktu tām šaut?
Ar jaunām tabulām atkal
05.05.2022. 04:36meklē lētticīgos, kuri neredz sašķelto sabiedrību. Skaldi un valdi!
JZ
05.05.2022. 04:18Piekrītu 2.komentāram, ir vērts citēt pilnībā: Latvijā nav politiskās pozīcijas un opozīcijas. Ir partijas - kleptokrātu bandas, kas cīnās par vietu pie siles kā cūkas. Piebildīšu - savu īpašnieku interesēs. Īpašnieki visi saistīti ar Kremli, lai cik nacionāla un ukrainiska arī nebūtu retorika. Eiropas un Amerikas priekšniecībai šķiet ir izdevīgāk, ka šeit valda noziedzīgi tīklojumi, nevis patiesi nacionāli un kompetenti spēki.
neesmu biologs, protams, esmu tikai parasts cilvēks
05.05.2022. 00:02»
lauķis
Jau teicu ka poli/tiķis ir cilvēka degradācijas beidzamā stadija.Cik ilgi cilvēki vēl ir gatavi barot šos parazītus un visu parazītisko sistēmu
kad cilvēkam nebūs ko ēst, tad cilvēka parazītam arī nebūs ko ēst, bet baro, ko barodams - mazāks tas neaug. parazīts - mazāks par mikrobu - lielāks par cilvēku? jāāāā!!! Tas ir tieši manējais, visilgāk barotais
nekā nebija
04.05.2022. 23:52kā var opozīcija būt sabiedrības vairākums, ja sabiedrības vairākums tiek pie pozīcijas?
Vairākums balso, ka opozīcijai jāvakcinējas arī, bet kā to pareizi jādara, jums priekšā parādīs vecais, labais, vienīgais un visvairākais - pozīcijas "galva" - vienpozi_cions, bijušais virspozi_cions un pārējie no nāves glābjamie sirmgalvji, kurus no nāves var glābt tikai nošpricējot savus bērnus - pēdējos, kam "Viņi" (tā saucamie "mēs" ir parādā)
jā, bet...
04.05.2022. 21:17»
lauķis
Jau teicu ka poli/tiķis ir cilvēka degradācijas beidzamā stadija.Cik ilgi cilvēki vēl ir gatavi barot šos parazītus un visu parazītisko sistēmu
Cilvēki ir gatavi viņus barot līdz savai nāvei.Un nekādi gudri raksti un runas tur nepalīdzēs.