Jāni Reir, jūs pavisam kaunu esat zaudējis, ka muldat tā kā prātu pa*s?
Maija Pohodņeva, rakstniece07.11.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
dzīvnieki jau pat nesaprot
07.11.2020. 19:32»
dzīvnieki jau pat nesaprot
ka parazitē...psrs skolas
ka PSRS laikos arī bija nodokļi.ka nekas nav mainījies kopš PSRS laikiem.
dzīvnieki jau pat nesaprot
07.11.2020. 19:17»
rīdzinieks
Kāda var būt sociālā palīdzība ja neesi maksājis nodokļus? Ja esi strādājis, pēc brīvas gribas, un paša jzvēles, kas ir atļauts, vai arī vispār neesi strādājis, tad dzīvo vesels. Tikai neprasi lai par tevi rūpējas valsts
ka parazitē...psrs skolas
Aha!
07.11.2020. 19:16»
piemēram
Lietas būtība-dažadi tie radošie!Bagātie advokāti gan jau arī šoreiz izgrozīsies.Paša lēmums,vai LT par kāzām 1000 ķešā vai 1220 caur banku
Covid-19 nenogalina, bet nogalina “cīņa ar Covid-19”.
Sveiciens komjaunietim Reiram Lielās Socalistiskās revolūcijas gadadienā!
07.11.2020. 18:51Fursovs. Vēstures aspekti.
https://youtu.be/spXYZbluMis
grāmatas nelasīju
07.11.2020. 18:19»
Žulis
Tātad jūs esiet “pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas", kāzās spēlējuši muzikanti, vakarus vadījuši pazīstami aktieri”un neviens no viņiem nav iedevis darījumu apliecinošu dokumentu? Un jūs nezināt kāpēc tā? Es jums paskaidrošu. Redziet, jūs ar šiem cilvēkiem vienojāties par noteiktu...
Nebūsiet labi izlasījis un līdz galam sapratis manu komentāru.
Labs piemērs ar preci, veikalnieku un PVN. Es jau to PVN samaksāju, bet atbildība par viņa nomaksu valstij gulstas uz veikalnieka, ne uz manis.Ja manu pirkumu nereģistrē un čeku nedod, tad es to PVN samaksāju, tikai blēdisveikalnieks to valstij nepārskaitīs, bet iebāzīs savā kanatā. Vai kā te nesen bija ar kādu populāru ēstuvju ķēdi, kur čekus ēdājiem gan deva, bet ne tos īstos jo kases aparātos bija kaut kāda "ļaunprogramma", kas PVN gan iekasēja, bet tālāk valstij to neviens pārskaitīt netaisījās.Ne jau pircēji pie tā bija vainīgi.
Kā jau norādīju, tad dažu "radošo" statuss bija pašvaldību deputāti, taču viņu deklarācijās nekāda saimnieciskā darbība vai cita darba vieta neparādījās. Tā kā es nēesmu atbildīgs par to, ka radošie nemaksāja nodokļus. Tasbija jādara viņiem. Taču es šaubos, ka kādam no viņiem bija kāda nekāda saimnieciskā darbība.Bija reize, kad darba vieta vēlējās uz pārskaitījuma samaksāt par kolēģa pensionēšanās balli.Ja Jūs redzētu šausmas radošā acīs. Nē,nĒ,tikai ne to, tikai "uz ķepu".Radiniece gribēja samaksāt muzikantiem no savas firmas konta par meitas kāzām. Jūs domājiet ka muzikanti to gribēja? Viņi pat nepieļāva tādu iespēju.
Tā kā nevajag te pārlikt vainu uz preces vai pakalpojuma pircēju. Tieši pārdevēja pienākums ir samaksāt nodokļus un izsniegt pircējam darījuma dokumentu.
Man nav iebildumu, ja kāds dzīvo bohēmiski, krāj "zeķē" vai ārvalstu privātā pensiju fondā. Bet tad grūtā brīdi nesaukts nelien pie mana, kaut nelielā, bet samaksātā un uzkrātā, iztiec ar saviem uzkrājumiem un neviens tev neko nepārmetīs.
piemēram
07.11.2020. 18:18»
grāmatas nelasīju
Beidzot jārunā par lietas būtību - cik godprātīgi ir šie "radošie"? Pavasarī visiem pazīstami "radošie" vieni no pirmajiem sāka čīkstēt, ka gluži nav vairs ko ēst, jāsāk izpārdot iedzīve u.t.t., bet nekādi pabalsti nepienākās jo nekādi nodokļi īsti nav maksāti. Vienīgi nav saprotams, no kā tad maksāts...
Lietas būtība-dažadi tie radošie!Bagātie advokāti gan jau arī šoreiz izgrozīsies.Paša lēmums,vai LT par kāzām 1000 ķešā vai 1220 caur banku?
rīdzinieks
07.11.2020. 18:18Kāda var būt sociālā palīdzība ja neesi maksājis nodokļus? Ja esi strādājis, pēc brīvas gribas, un paša jzvēles, kas ir atļauts, vai arī vispār neesi strādājis, tad dzīvo vesels. Tikai neprasi lai par tevi rūpējas valsts!
bij.komjaunietis
07.11.2020. 18:15Šis ministrjānis vēl ne tādas vien pērles izbērs pirms nonāks turpat kā labo darbu čempione,nodokļu refomētāja D.R.-O..Runāt runa,bet tiek uztverta kā garā pavāja.
vietējais
07.11.2020. 18:14»
Pēteris
Kāds tu sū-a rakstnieks! Cik tev, komuņaga, samaksāja par šo komentu
Pēteris rakstnieku nosaucis par sūdu, bet pats prot rakstīt tikai cietumnieka žargonā,būtu vismaz latviešu valodu iemācījies.
hmm
07.11.2020. 17:56»
Žulis
Tātad jūs esiet “pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas", kāzās spēlējuši muzikanti, vakarus vadījuši pazīstami aktieri”un neviens no viņiem nav iedevis darījumu apliecinošu dokumentu? Un jūs nezināt kāpēc tā? Es jums paskaidrošu. Redziet, jūs ar šiem cilvēkiem vienojāties par noteiktu...
Diez, kur tādi demagogi-idioti "žuļi" rodas?!
No primitīviem meliem, ka pircējam esot pienākums valsts kasē maksāt pārdevēja nokrāptos nodokļus, līdz hrestomātiskam absurdam, kur ļaunprātīgi nodokļu nemaksātāji pataisīti par taisnības cīnītājiem! :DDD
Nē, Žuli, es Jums pateikšu, kāpēc tam tā jānotiek un notiksies, un ir noticies līdz šim
07.11.2020. 17:45»
Žulis
Tātad jūs esiet “pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas", kāzās spēlējuši muzikanti, vakarus vadījuši pazīstami aktieri”un neviens no viņiem nav iedevis darījumu apliecinošu dokumentu? Un jūs nezināt kāpēc tā? Es jums paskaidrošu. Redziet, jūs ar šiem cilvēkiem vienojāties par noteiktu...
Mēs dzīvojam laikā, kad globālā finansu korporokrātija veido globālo ebreju impēriju. Visa ES likumdošana pakļauta ebreju impērijas trīs standartiem. Pirmais standarts attiecas uz mums.
Pirmais ebreju impērijas standarts attiecas uz savstarpējām attiecībām ekonomikā sveštautiešu un svešticībnieku pašu vidū un tajā jāietilpst - nežēlīgai savstarpējai konkurencei, pilnīgai brīvībai tā saucamajās "ekonomikas attiecībās"; izslēgta valsts iejaukšanās tautsaimniecībā; orientācija uz peļņu kā galveno ekonomikas kritēriju; nepieciešama nežēlīga algota darbspēka ekspluatācija; finansu sistēmas attīstība, graujot reālās ekonomikas sistēmas attīstību; uzņēmumu akcionāru pārvaldes formu ieviešana u.c..
Tā ir pilnīga brīvība tā saucamajās “ekonomikas attiecībās”.
Pašreizējais šovs “par nokļiem radošajiem” ir tikai viņu aprobežošana viņu attīstībā, analītiskā žurnālistika arī cionistiem ir kaitīga! Metiet tai mieru!
Žulis
07.11.2020. 17:36»
grāmatas nelasīju
Beidzot jārunā par lietas būtību - cik godprātīgi ir šie "radošie"? Pavasarī visiem pazīstami "radošie" vieni no pirmajiem sāka čīkstēt, ka gluži nav vairs ko ēst, jāsāk izpārdot iedzīve u.t.t., bet nekādi pabalsti nepienākās jo nekādi nodokļi īsti nav maksāti. Vienīgi nav saprotams, no kā tad maksāts...
Tātad jūs esiet “pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas", kāzās spēlējuši muzikanti, vakarus vadījuši pazīstami aktieri”un neviens no viņiem nav iedevis darījumu apliecinošu dokumentu? Un jūs nezināt kāpēc tā? Es jums paskaidrošu. Redziet, jūs ar šiem cilvēkiem vienojāties par noteiktu samaksu viņu darbam un tieši šo summu arī samaksājāt. Ja jūs gribējāt par sev saņemtajiem priekšmetiem vai pakalpojumiem samaksāt arī valstij, jums vajadzēja šai nolīgtajai summai klāt piemaksāt valsts noteikto nodokļu tiesu, ko jūs darīt acīm redzot, nevēlējāties. Tas ir tieši tas pats, kas ar PVN veikalos. Katrai precei ir sava cena, kas veikalniekam par šo preci ir jāsaņem, lai segtu savus izdevumus un par darījumu nedaudz nopelnītu. Citādi veikalnieks bankrotēs. UN vēl ir PVN, kas par šīs preces pārdošanu jāmaksā valstij. Veikalnieki šo PVN vienkārši pieliek klāt preces cenai. Saprotiet, ka ne jau vekalnieki maksā valstij to PVN, bet jūs!!! Un tā nu iznāk, ka jūs šajā savā komentārā izsakiet sašutumu par to, ka šie mākslinieki nav iekasējuši no jums valstij domāto naudu. Nu, ja jums tiešām tas tā kremt, tad aprēķiniet to vajadzīgo summu un iemaksājiet valsts kasē.
Varbūt izlasot šo skaidrojumu, jums pierāpos, ka tas sašutums par to ka mākslinieki vēlas iedzīvoties uz jūsu samaksāto nodokļu rēķina nebūs īsti pareizs. Tieši otrādi, viņi neļāva uz jūsu rēķina iedzīvoties valsti pārvaldošajiem parazītiem, kas regulāri izsaimnieko un notrallina mūsu nodokļos nomaksāto naudu.
Ja ja
07.11.2020. 17:24»
grāmatas nelasīju
Beidzot jārunā par lietas būtību - cik godprātīgi ir šie "radošie"? Pavasarī visiem pazīstami "radošie" vieni no pirmajiem sāka čīkstēt, ka gluži nav vairs ko ēst, jāsāk izpārdot iedzīve u.t.t., bet nekādi pabalsti nepienākās jo nekādi nodokļi īsti nav maksāti. Vienīgi nav saprotams, no kā tad maksāts...
Atņemt un sadalīt.
Nodokļu naudu izšēkā, valsts grimst parādos. Kādam muļķim jābūt, lai neoptimizētu nodokļus, jo miljonāri reģistrējas ofšoros. Vienīgi radošie to visu saprot un netic, ka viņu dzīve jelkad uzlabosies, maksājot pilnu taksi.
Beidziet ņirgāties par nabaga ļautiņiem!
lauķis
07.11.2020. 17:10»
grāmatas nelasīju
Beidzot jārunā par lietas būtību - cik godprātīgi ir šie "radošie"? Pavasarī visiem pazīstami "radošie" vieni no pirmajiem sāka čīkstēt, ka gluži nav vairs ko ēst, jāsāk izpārdot iedzīve u.t.t., bet nekādi pabalsti nepienākās jo nekādi nodokļi īsti nav maksāti. Vienīgi nav saprotams, no kā tad maksāts...
Esmu pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas".
Tad jau tu esi nozieguma līdzdalībnieks.
Kāpēc Maximas pārdevējiem ir tik zemas algas,valsts taču pievienojusies cilvēktiesībe deklarācijai,iepazīsties ar to.
Komjaunietim Reiram revolūcijas gadadienā
07.11.2020. 17:07Kurginjans. Spēka metafizika un revolūcijas gadadiena. Uzruna un Svētku koncerts.
https://youtu.be/bsWiPZmVgZE
(Šausmas, kurās dzima 1918. gada Latvijas valsts.)
grāmatas nelasīju
07.11.2020. 16:49»
autores grāmatas lasītāja
No valdošo puses (Reira, Kariņa u.c.) Latvijas iedzīvotājiem visu laiku tiek teikta puspatiesība...
Beidzot jārunā par lietas būtību - cik godprātīgi ir šie "radošie"? Pavasarī visiem pazīstami "radošie" vieni no pirmajiem sāka čīkstēt, ka gluži nav vairs ko ēst, jāsāk izpārdot iedzīve u.t.t., bet nekādi pabalsti nepienākās jo nekādi nodokļi īsti nav maksāti. Vienīgi nav saprotams, no kā tad maksāts mājas kredīts, mašīnas līzings, skoloti bērni un piekopts bohēmisks dzīves veids?
Esmu pircis darba kolēģiem un radiem gleznas jubilejās "no rokas", kāzās spēlējuši muzikanti, vakarus vadījuši pazīstami aktieri. Cik mēnešus jāstrādā te minētajai Maxima pārdevējai, lai to samaksātu ne ēdot ne dzerot, pat neminēšu. Domājiet, kāds iedeva darījumu apliecinošu dokumentu? Ne reizi.Ironijas labad jāmin, ka pāris reizes tie bija pašvaldību deputāti konkrētajā laikā. Jūs domājiet, ka bija noformēta kāda saimnieciskā darbība, ko parāda deklarācija? Lika pagaidīt.
Var jau ļaut samaksāt "radošajam" nodokli no it kā reāli nopelnītā. Taču tad noteikti pie daudziem būs jautājumi, no kā tad viņš lielāko gada daļu izticis, ja vienu mēnesi tos 170 samaksājis, bet pēc tam vairākus mēnešus nav maksājis neko. Ja nu samaksājis 2000 , jom pārdevis savu garadarbu, tad vēl neko neteiktu. Bet tā, tīrākā žuļicība.
Un ja tāds darba spējīgs cilvēks atnāk uz sociem un prasa pabalstu, bet neko īsti maksājis nodokļos nav, man noteikti būtu jautājumi, kāpēc viņš vēlas iedzīvoties uz manu samaksāto nodikļu rēķina. Jo dziedājis, zīmējis vai ko citu par velti tieši man darījis nav, arī uz bohēmu neaicināja.
Tā kā radošie, padomājiet. Nesaku ka visi ir tādi. Bet ar tādiem saskāros un saskaros regulāri.
Paldies par komentāru!
07.11.2020. 16:31»
autores grāmatas lasītāja
No valdošo puses (Reira, Kariņa u.c.) Latvijas iedzīvotājiem visu laiku tiek teikta puspatiesība...
Latvijas ekonomikas slepkavošana no 1991. gada novedusi lielāko daļu iedz. līdz pašnodarbināto līmenim. Tā viņi izdzīvo. Minimālo algu ceļ valsts ierēdņiem un jāceļ arī pašnodarbinātajam. Bet kur lai tos ienākumus ņem, ja ekonomikas slepkavošana turpinās. Tad sāk lamāt un noniecināt pašnodarbinātos kā niecības. Te nav nekādas ministru utt. augstprātības, tas ir reāls genocīds ar morālu pazemošanu.
MMM
07.11.2020. 16:07»
autores grāmatas lasītāja
No valdošo puses (Reira, Kariņa u.c.) Latvijas iedzīvotājiem visu laiku tiek teikta puspatiesība...
Reiram - Rungainim un citiem oligarhu pakalpiņiem ļoooti trūkst tirdzniecības un citu darbinieku, tāpēc neatkarīgie pašnodarbinātie tiek vajāti. Lai gan cilvēki vienkāršie negrib liekt par kapeikām šo labā muguras. Vai labā darba vietā ir liels personāla apgrozījums. Depo darbiniekus meklē visu laiku. Par ko tas liecina?
pajoliņam
07.11.2020. 16:00»
Zemnieks-lauķis
Uz priekšu, troļļi, stulbeņi, paligskolu absolventi! Vien neapdomīga rakstniece pasvieda kaulu, un jūs to varat skribināt, lai kostu valdībai, ministram, Latvijai, ko jūs ienīstat
Rungaiņa līdzdalībnieks Reirs ir visnoziedzīgākās partijas viens no vispretīgākiem darboņiem. Par Citadeli un LM to nelieti Ķīnā publiski būtu nošāvuši 10 reizes.
to sēlis
07.11.2020. 15:55»
sēlis
Cienījamā rakstniec, jūs tiešām domājat ,ka Reirs ir spējīgs pieņemt pastavīgus lēmumus, būdams komjaunietis viņš pildīja partijas uzdevumus, tagad viņam citi saimnieki, kas pasaka ko jādara
Komunistu cūkai no rusofīlās siles partijas saimnieki mainās kremlī.
autores grāmatas lasītāja
07.11.2020. 15:52No valdošo puses (Reira, Kariņa u.c.) Latvijas iedzīvotājiem visu laiku tiek teikta puspatiesība.
Bet pirms tam gan televīzijā, gan radio utt. tika radīts fons, ka pašnodarbinātie, patentmaksātāji, autoratlīdzību saņēmēji un mikronodokļa maksātāji ir liekēži, kaut kādu haltūru darītāji, pa kaktiek strādātāji un atviegloto nodokļa režīma maksātāji, kas diedelē no valdības iespēju vispār nemaksāt nekādus nodokļus.
Pēc tam kā pozitivais piemērs tiek minēti tie kas strādā kādā uzņēmumā kā darbinieks un maksā visus nodokļus.
Vienlaicīgi pie visiem rakstiem par šo tēmu dažādos ziņu portālos parādās diezgan līdzīgi komentāri, kas aprej, izsmej noniecina šos pašnodarbinātos, patentmaksātājus, autoratlīdzību saņēmējus un mikronodokļa maksātājus.
Un tagad kur ir tā puspatiesība.
Piemēram, veikala kasierei uz papīra alga ir 500 EUR. Tad soc.nod., ko viņa samaksā no saviem 500 EUR ir 55 EUR, bet no savas kabatas par viņu soc.nodokli 120 EUR apmērā samaksā veikala īpašnieks. Kopā protams ir 175 EUR, bet ne jau visu samaksā kasiere, kā te grib visu laiku iestāstīt Reirs un Kariņš. Tālāk kasieres algai piemēro neapliekamo minimumu 300 EUR, un ja viņai ir viens mazs bērns tad par to ir 250 EUR liels atvieglojums, rezultātā no kasieres algas Iedzīvotāja Ienākuma Nodoklis (IIN) netiek maksāts. Un kasiere uz rokas saņem 445 EUR.
Savukārt pašnodarbinātajiem no nopelnītiem 500 EUR ir jāsamaksā soc,nod. 170 EUR, bet uz rokas tad paliek 320 EUR. Bet tagad Reirs, Kariņš un Co izdomāja, ka pašnodarbinātajiem ir jāsamaksā tie 170 EUR arī situācijā, ja tu pašnodarbinātais vēl neko neesi nopelnījis. Viņus tas neinteresē maksā un viss. Un kronis visam, ka Reirs pašnodarbinātos nosauc par neadekvātie, no kaut kā atkarīgiem un ka viņiem ir jāiet ārstēties.
Vienīgais ko pašnodarbinātie prasa no valdības ir maksāt no nopelnītā noteiktus procentus. Tāpat kā tas ir mūsu sapņu zemē Somijā uz kuras labklājību ved (tikai izskatās ka vārdos) Reirs un Kariņš.
SOMIJĀ pašnodarbināto likmes ir:
1) Savai pensiju apdrošināšanai pašnodarbinātais maksā: 18-52 gadi 24,10%, 53-62 gadi 25,60%, vecāki par 63 gadiem 24,10%. Bet pirmos četru darbības gadus pašnodarbinātiem tiek piemērota par 22% mazāka likme: (18,80%/ 19,97%/ 18,80%).
2) Pašnodarbināto apdrošināšana bezdarba gadījumam: brīvprātīgi - 3,7%.
3) Pašnodarbinātais savai veselības apdrošināšanai maksā 1,64%.
Izbeidziet murgot!
07.11.2020. 15:44»
Latvija - neizdevusies valsts
Atbilde ir vienkārša. Valstij nav naudas, tā kaut kur ir jādabū, valdošajiem ir pilnīgi vienalga, kam ādu novilkt, mikrouzņēmējiem, māksliniekiem, NĪ īpašniekiem caur kadastru vai kādam citam. Pretējā gadījumā reirveidīgajiem būs jāsāk strādāt beidzot ar atdevi, bet to tādiem negribas. Atradinājušies...
Latvija ir zeme, nevis valsts. Pašlaik Latvijas zemi pārvalda valsts, kura ir pretlatviska. Šī valsts nav “atjaunotā 18. novembra republika”, kā mums melo u n kuru varētu identificēt ar latviešu tautu. Šī ir 4. maija bij. komunistu, čekistu un mūsdienu cionistu valsts korporācija, kura ir pakļauta Eiropas Komisijas lēmumiem un Pasaules Bankas aizdevumu slepeniem tautai nosacījumiem.
Eiropas Komisija at Pasaules Banku nolēmušas šajā skaistajā Latvijas zemē ar kovidafēras palīdzību un piespiedu vakcinēšanu atbrīvoties no Latvijas zemes pamatnācijas - latviešiem.
Baņuta
07.11.2020. 15:40»
Baņuta
Es Jums pilnīgi piekrītu , par 200,00eur var tikai laukos izdzīvot ,un jā ir savs mežs ,zeme , bet arī ar to nepietiek ,ja vēl ir jāpērk zāles ,un tā ir bada izdzīvošana
Un kas attiecās uz Reira kungu , savam amatam viņš nav atbilstošs.....
Latvija - neizdevusies valsts
07.11.2020. 15:38»
Žulis
Tie uzbrukumi komentāros raksta autorei ir pilnībā nepamatoti. Viņa ļoti pareizi raksta par ministra aprobežotību un reālās situācijas neizpratni. Šie valdības kungi ir sevi no tautas norobežojuši un dzīvo savā siles lopu labklājībā. Viņi pat neapjēdz kādā situācijā ir nodzinuši tautu. Viņiem liekas...
Visu viņi saprot, tikai karaļa pilī, kur galms regulāri ballējas, draud aptrūkties vīns, ko dzert, un gaļa, ko ēst, sveču arī maz atlicis. Jāvāc steidzami karadraudze un jādodas sirojumā pa karaļvalsti. Atņems nabagiem to, ko priekš sevis izaudzējuši, un atkal pilī ierastā līksmība varēs atgriezties.
Baņuta
07.11.2020. 15:37»
forcemajeure
ar 200 eur mēnesī var izdzīvot tikai lauku mājā ar krāsns apkuri, ja ir savs mežs malkai
Es Jums pilnīgi piekrītu , par 200,00eur var tikai laukos izdzīvot ,un jā ir savs mežs ,zeme , bet arī ar to nepietiek ,ja vēl ir jāpērk zāles ,un tā ir bada izdzīvošana .....
Kāda jēga uzrunāt Reiru?
07.11.2020. 15:37Tukša vieta! Viņš pats publiski ir pateicis, ka visu kritiku laiž pār galvu.
Pašlaik Latvijas valdībā ir pretlatviska. Ministri ir noderīgi idioti K. Kariņa un E. Levita vadībā. Jā, un SAB un VDD. Un Saimas koalīcijas.
Valsts tiek iznīcināta, nolikta Pasaules Bankai sabradāšanai. Kaut kad šie kovidmurgi beigsies. Nāks laiks, ka reiri, viņķeles, bordāni, zatleri līķu vairas, godmaņi pļaus, ko sējuši. Bet E. Levits un K. Kariņš aizbēgs no Latvijas. Kā mēs domāsim, tā notiks.
Latvija - neizdevusies valsts
07.11.2020. 15:34Atbilde ir vienkārša. Valstij nav naudas, tā kaut kur ir jādabū, valdošajiem ir pilnīgi vienalga, kam ādu novilkt, mikrouzņēmējiem, māksliniekiem, NĪ īpašniekiem caur kadastru vai kādam citam. Pretējā gadījumā reirveidīgajiem būs jāsāk strādāt beidzot ar atdevi, bet to tādiem negribas. Atradinājušies pa šiem gadiem.
Nezinu, nezinu
07.11.2020. 15:29Diemžēl jāteic, ka visi komentāri ir neadekvāti, kā no Mucu pagasta, no pagātnes.
Vispirms par nodokļiem. Kāpēc tos prasa no autoratlīdzības pilnā mērā. Nodokļi no autoratlīdzībām ir piliens jūrā, kas neveidotu arī lielāku pensiju autoriem. Ja vecuma pensija, kā man, 67 gadu vecumā 80 €. Es arī nemaksāju nodokļus no autoratlīdzībām. Tāpēc ir tikai viens iemesls uzbrukumiem latviešu autoriem - noplicināt līmeni un apspiest radošos latviešu garus, viņu pašapziņu.
Par līmeni. Jaunie laiki prasa jaunu līmeni un augstu konkurences laktiņu. Ko tas nozīmē? Ka autoriem jaunas prasības - vienlaikus jābūt radošam arī jurisdikcijā un grāmatvedībā, nenedžmentā utt. Nevienu tādu neredzu. Kilbloku - bet viņa tāda ir izdevējdarbībā, komercijā.
Kas tiek dots vietā bez ierobežojumiem, tostarp finansiāli atbalstot? Visa veida kultūras Holivudas un holivudveidīgai produkcijai, vispārīgai, kosmopolītiskais, amorālai. Antinacionālai. Patērējošai un bez satura.
Pārtraucu rakstīt, jo redzēju pirms 20 gadiem, ka latviešu literatūru iznīcinās. Vnk nebūt to, kas lasa latviski un kuriem būs interese par latvisko. Kas tad palicis un izveidojies? Lubu literatūra cilvēkiem bez prasībām. Spekulatīva. Tāda, kurā pat intriga kā tāda novesta līdz “bikšupriekšai”.
.
Žulis
07.11.2020. 15:27Tie uzbrukumi komentāros raksta autorei ir pilnībā nepamatoti. Viņa ļoti pareizi raksta par ministra aprobežotību un reālās situācijas neizpratni. Šie valdības kungi ir sevi no tautas norobežojuši un dzīvo savā siles lopu labklājībā. Viņi pat neapjēdz kādā situācijā ir nodzinuši tautu. Viņiem liekas, ka arī tauta pelna tūkstošus mēnesī, bet ja kadam ienākums ir tikai 200 eiro, tad viņš noteikti ir dzērājs, narkomāns, tips ar antisabiedrisku uzvedību, vai slaists un dīkdienis, kas negrib strādāt. Saprotama lieta, ka ar tādiem ir jātiek galā valsts sociālajiem dienestiem, ko arī šis ministrs tad nu mums liek priekšā kā lielu atklāsmi. Tā pasaka priekš domājošiem cilvēkiem ir visai vērtīga. Šeit labi parādītas tās sekas, kādas rodas, ja valsts valdība nedomā par savu tautu. Šāda valsts politikas rezultātā vispirms materiāli apdraudēti tiek tie radošie cilvēki (mākslinieki, rakstnieki), kas kalpo mākslai un ideāliem, nevis valdošajam režīmam vai reklāmu industrijai. Līdz ar to valdošais režīms panāk sev labvēlīgu inteliģences “pārprofilēšanos”. Tiek pārtraukta tautai nozīmīgu, saturīgu, mākslinieciski augstvērtīgu mākslas darbu veidošanās. Tā vietā radošā inteliģence ir spiesta pievērsties tā sauktā kiča, jeb uz tirgu vērstas banālas, bezgaumīgas, estētiski mazattīstītam patērētājam domātas produkcijas ražošanai. Kultūra degradējas un tai līdzi visa tauta. Tā pamazām tiek veidota varas elitei vajadzīgā beztautības aprobežotu darba lopu sabiedrība valstī.
tos mēnešus, kad nav ienākumu
07.11.2020. 15:11neizmanto valsts pakalpojumus. Ko spēj sarakstīt tups rakstnieks???????????
autores grāmatas lasītāja
07.11.2020. 15:03»
autoram
Par tādu rakstnieci nekas nav dzirdēts. Redzot šo rakstnieku, žurnālistu, dziedoņu, aktieru, pasākumu vadītāju u.c. "radošo" uzbrukumus valdībai, brīžiem šķiet, ka viņu pie mums ir pārāk daudz...
Es esmu lasījusi trīs šis autores grāmatas. Ļoti interesantas. Iesaku arī jums. Piemēram, “Prāgas pastkartes” vai “Naida simetrija” u.c.
forcemajeure
07.11.2020. 14:59ar 200 eur mēnesī var izdzīvot tikai lauku mājā ar krāsns apkuri, ja ir savs mežs malkai
Mārtiņš
07.11.2020. 14:29»
Zemnieks-lauķis
Uz priekšu, troļļi, stulbeņi, paligskolu absolventi! Vien neapdomīga rakstniece pasvieda kaulu, un jūs to varat skribināt, lai kostu valdībai, ministram, Latvijai, ko jūs ienīstat
Lauķi-zemniek, rakstniece tikai un vienīgi pauž pamatotu rūgtumu, par to, ka cilvēki ar zemiem ienākumiem tiek pielīdzināti narkomāniem un sabiedrības padibenēm. Viņai brīvā valstī ir uz to tiesības. Šo valsti nemīli tu, uzturēdams un atbalstīdams viedokli, ka te viss ir labi. Neko citu, kā sīvus un nesakarīgus mēslus šajos komentāros no tevis neesmu dzirdējis un ne tik arī redzējis kādu tava darba augli.
fakts
07.11.2020. 14:03»
hmm
Civilizētā pasaulē sekmīgai pelnīšanai ir jābūt spējīgam nodrošināt attiecīgu darba kvalitāti. Bet LV ir vesels lērums "radošo" liekēžu, kuri uzskata, ka viņiem visi dzīves labumi pienākas tāpat vien, neatkarīgi no tā, vai viņu "radošā darba" rezultāts kādam interesē vai nē...
Cilvēka sūtība un būtība ir radīt,nevis pelnīt un no sava nopelnītā uzturēt parazītus.Civilizētā pasaulē nevaldītu augļotāji un parazīti.Cilvēks pats izlemj ko un kā darīt,ar aitām un kāmīšiem ir savādāk,tiem nepieciešams vagars,vergturis.
Cilvēkam dvēsele ir lielākā vērtē par viņa miesu.
hmm
07.11.2020. 13:26Civilizētā pasaulē sekmīgai pelnīšanai ir jābūt spējīgam nodrošināt attiecīgu darba kvalitāti. Bet LV ir vesels lērums "radošo" liekēžu, kuri uzskata, ka viņiem visi dzīves labumi pienākas tāpat vien, neatkarīgi no tā, vai viņu "radošā darba" rezultāts kādam interesē vai nē.
Zemnieks-lauķis
07.11.2020. 12:58Uz priekšu, troļļi, stulbeņi, paligskolu absolventi! Vien neapdomīga rakstniece pasvieda kaulu, un jūs to varat skribināt, lai kostu valdībai, ministram, Latvijai, ko jūs ienīstat.
klauns esi tu
07.11.2020. 12:47»
viesis
Attiecībā uz nodokļu nemaksāšanu, varbūt vispirms vajag paskatīties uz tiem miljonāriem, kuri īpaši nealkst maksāt nodokļus no saviem labumiem, visiem tiem "Zaķveidīgajiem", kuri taisa nodokļu shēmiņas lai tikai varētu lētāk iegādāties lepnāku mašīnu, nevis slaukt cilvēkus, kuriem tāpat nekā daudz nav...
Ar ko tad tāds Zaķis, nopērkot auto uz uzņēmuma vārda, ir labāks vai sliktāks par skribentu, kurš par to uzrakstīja rakstu un saņēma ar nodokļiem neapliekamu honorāru, nevis darba algu.
interesanti
07.11.2020. 12:42»
lauķis
Vai tāda valsts kādam vajadzīga kur cilvēki nevar atļauties bērnus?Bailes pat padomāt par tādiem morāliem kropļiem kas atbalsta tādu valsti
Jo pārtikušāka valsts, jo vairāk cilvēki "nevar atļauties bērnus".
viesis
07.11.2020. 12:24»
Pilsone
Domāju, kad balsoju un VISUS populistus un neliešus izsvītroju, bet, ko redzu? Tas draņķis ir savā partijā un ieliktenis atrodas ministra amatā. Tad, kāda jēga balsot
Tur jau ir tā lieta, ka sistēma ir izveidota tā, ka kaut ko mainīt nav iespējams. Reirs, Viņķele, Āboltiņa u.tt. uzskatāmi apliecinājumi, ka balsošana ir tikai uzmanības novēršanai. Un, pat ja kādu no viņiem izdodas izmest no troņa, vietā pārsvarā nāk tādi paši. Pēdējā Saeima tam ir uzskatāms pierādījums. Faktiski- nav redzama jēga piedalīties vēlēšanās.
viesis
07.11.2020. 12:20»
autoram
Par tādu rakstnieci nekas nav dzirdēts. Redzot šo rakstnieku, žurnālistu, dziedoņu, aktieru, pasākumu vadītāju u.c. "radošo" uzbrukumus valdībai, brīžiem šķiet, ka viņu pie mums ir pārāk daudz...
Attiecībā uz nodokļu nemaksāšanu, varbūt vispirms vajag paskatīties uz tiem miljonāriem, kuri īpaši nealkst maksāt nodokļus no saviem labumiem, visiem tiem "Zaķveidīgajiem", kuri taisa nodokļu shēmiņas lai tikai varētu lētāk iegādāties lepnāku mašīnu, nevis slaukt cilvēkus, kuriem tāpat nekā daudz nav. Klaunu komanda- nespēj valsti savest kārtībā, tad tagad cilvēkus, kuriem zemi ienākumi,, pataisa par vainīgajiem... tā jau ar savu domāšanu esat pataisījuši Latviju par vienu no nabadzīgākajām valstīm Eiropā, bet vēl nepielec. Rakstnieki viņiem vainīgi... Klaunu komanda, nekas vairāk.
Mārtiņš
07.11.2020. 11:34»
Zemnieks-lauķis
Taisnība autorei, ka grūti iedomāties pasauli bez tā, ko rada māksla. Bet tagad, cienījamā autore, iedomājieties pasauli bez tā, ko radām mēs, lauķi! Iedomājieties, ka atverat ledusskapi un tur tukšums...Dienu, nedēļu...Kurš izdzīvos ilgāk: tas, kas rada mākslu vai tas, kas audzē kartupeļus...
Es atveru ledusskapi un tur; piens, krējums, gaļa, kas nāk tepat no kaimiņzemēm lietuvas un polijas, skaisti iepakoti pie mums latvijā. Tomāti, kartupeļi, burkāni ak, kurva, arī nāk no polijas, lai arī tirgū tantiņa man stāstīja, ka esot audzēti pie tevis. Lauķi, tu esi tik pat atrauts no realitātes, kā mūsu finanšu ministrs, kurš zākā cilvēkus ar zemiem ienākumiem
lauķis
07.11.2020. 11:32»
OMG
Lūk, šādi "lauķi" ir lielākais ļaunums valstij. Bailes pat padomāt, ko viņi var nodot saviem bērniem, ja tādus, protams, var atļauties
Vai tāda valsts kādam vajadzīga kur cilvēki nevar atļauties bērnus?Bailes pat padomāt par tādiem morāliem kropļiem kas atbalsta tādu valsti.
figa
07.11.2020. 11:05Latvijas tauta, vai tad paši ar rakstnieku skavinošiem rakstiem 1993,gadā neprotestējāt pret antikonstitucionālo vēlēšanu barjeru un nebalsojāt pat Latvijas ceļu - komunistiem Aivaru Endziņu, Anatoliju Gorbunovu, Māri Gaili, Valdi Birkavu, Linardu Muciņu, Jāni Reiru utt. ? Ko nu. Moris darbu padarījis, Moris var iet prom. Mārim Gailim un citiem komunistiem zagļiem ir miljoni, bet rakstniekiem figa.
autoram
07.11.2020. 11:02Par tādu rakstnieci nekas nav dzirdēts. Redzot šo rakstnieku, žurnālistu, dziedoņu, aktieru, pasākumu vadītāju u.c. "radošo" uzbrukumus valdībai, brīžiem šķiet, ka viņu pie mums ir pārāk daudz.
Nodokļus maksāt negrib, taču veselības aprūpi pieprasa, arī bērniem izglītība pienākas uz citu nodokļu maksātāju rēķina.
Ekonomists
07.11.2020. 10:47»
Zemnieks-lauķis
Taisnība autorei, ka grūti iedomāties pasauli bez tā, ko rada māksla. Bet tagad, cienījamā autore, iedomājieties pasauli bez tā, ko radām mēs, lauķi! Iedomājieties, ka atverat ledusskapi un tur tukšums...Dienu, nedēļu...Kurš izdzīvos ilgāk: tas, kas rada mākslu vai tas, kas audzē kartupeļus...
Dumjais lauķa trolli, kultūraugu radīja tie paši akmens laikmeta radošie nevis tādi Reira troļļi kā Tu.
LLL
07.11.2020. 10:43»
Zemnieks-lauķis
Taisnība autorei, ka grūti iedomāties pasauli bez tā, ko rada māksla. Bet tagad, cienījamā autore, iedomājieties pasauli bez tā, ko radām mēs, lauķi! Iedomājieties, ka atverat ledusskapi un tur tukšums...Dienu, nedēļu...Kurš izdzīvos ilgāk: tas, kas rada mākslu vai tas, kas audzē kartupeļus...
Zemniek! Tavi brāļi zemnieki, nodarbina i bez līgumiem i bez darba drošības risinājumiem i bez virsstundu apmaksas. Beidz bezdēd, lielākos blēžus attiecībā uz nodarbināto ekspluatāciju neesmu redzējis.
nereirs
07.11.2020. 10:37Autore, acīmredzot, neraksta detektīvus, jo citādi neizgāztos jau pirmajos teikumos, pajautājot "Jums ir vismaz kāds priekšstats par to, cik patiesībā maksā izaudzināt un izskolot bērnus"
Jā, man ir priekšskats cik tas maksā un es zinu, ka to NEVAR IZDARĪT saņemot mazāk par minimālo algu.
Tālāk par pasaciņu.
Nez kāpēc autore iedomājusies, ka visi TV operatori, fotogrāfi, žurnālisti, datorspēļu izstrādātāji, aktieri, režisori, apģerbu dizaineri iztiek ar 200 eiro mēnesī?!
Tālāk tas pats - "maksā honorāru kā par darbu, kas ir iztaisīts no nekā. Kā par radošu darbu" Jautājums autorei- Kāpēc vienam par darbu var maksāt "honorārus" ar daudzkārt mazākiem nodokļiem, bet citam par darbu jāmaksā alga ar visiem nodokļiem?
kkk
07.11.2020. 10:12»
OMG
Es arī labprāt maksātu no savas algas nodokļus tādā apmērā kā autoratlīdzību saņēmēji. Tik saprotu, ka vecumdienās būs dimbā
Idiot - ar šādu demogrāfiju kā patreiz, tu vecumdienās būsi pakaļā valsts pensijas kontekstā, - maksā nodokļus vai nemaksā.
!!
07.11.2020. 10:08»
!
Nu kas te vēl nav skaidrs, Latvijā pie varas tikuši idioti un pederasti, paši savēlējat, tagad nav ko žēloties, domāt vajadzēja tad ,kad gājat balsot
domājām gan un pie tam vēl visai čakli, proti, kā dabūt ātrāk pie malas tos, kuri toreiz valdīja, kā nepieļaut "Saskaņu" pie teikšanas un vēl daudz citu labu lietu. Ja iepriekšējā valdība kliboja ar vienu kāju, tad šamējā kleino ar abām. Kā mēdz teikt,kas otram bedri rok, izrok to pēc sava mēra
jasonbpakl
07.11.2020. 09:59Labākais nepilna laika darbs tiešsaistē no mājām. Pēdējā mēneša laikā esmu saņēmis algas summu 27583 USD, viegli strādājot tiešsaistē no mājām. Es esmu students un strādāju nepilnu darba laiku no mājām un gūstu lielākus ienākumus. Es katru dienu brīvā laikā strādāju viegli 2 līdz 3 stundas dienā. Ja arī jūs vēlaties nopelnīt šāda veida milzīgu naudu, nāciet un esiet daļa no mums. Skatīt vairāk šeit ......................>>>>>>>> www.scansweb.com