„Lamborghini Caune” atkal paņirgājas par policiju – un pilnīgi pamatoti
PIETIEK20.11.2016.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Raimonds
24.11.2016. 22:59»
..
tiesnesis drīkst izskatīt lietu tikai konkrētās robežās. Ja protokols ir par vienu - tiesnesis nedrīkst to "labot"............Kaut gan ir tiesneši kas pat to pamanās izdarīt. Caune ir reāli pretīgs purns, bet, man patīk, ka viņš ir gatavs tiesāties par klajām nelikumībām. Nevar nelikumības (Caunes) ...
Tieši tā. Neizskatās simpātisks. Bet menti un ierēdņi, kas pārsniedz pilnvaras, ir jādrāž. Visos caurumos. Gribi jau šogad normāli, kā pie cilvēkiem, nosvinēt Ziemassvētkus, sagaidīt ģimenes un draugu lokā Jauno gadu, neknapinoties un neierobežojot vēlmes? Nu jau kādu laiku darbojos loteriju lauciņā - savācamies grupa, pa visiem vienam, liekam likmes, sadalām guvumu. Miljoni nenāk, bet dzīvošanai patīkami pietiek. Pagaidām, esmu pārliecināts, šis ir efektīvākais ieguldījumu veids gan pēc patērētā laika, gan pēc ieguldījuma un ieguvuma attiecības. Kā jebkurā jomā, kur iet "pārāk labi", ļoti ticami, ka organizatori drīz sindikātus aizliegs, jo mūsu laimesti ir viņu neiegūtā peļņa. Pie loto brokera, kura pakalpojumus izmantojam, joprojām darbojas akcija, ka vienu biļeti iedod bez maksas. Otru dabūšu es kā ieteicējs, ja nāksi reģistrēties no manas saites: https://goo.gl/ytXa5A Klasiska "win-win" situācija, kurā abi nopelna. Uzzināt par to, uz kādiem principiem darbojas "sindikāts" var šajā īsajā video: https://www.youtube.com/watch?v=LZbxSfjRGzU
Edmunds
23.11.2016. 11:16»
Labais
Nu es ar viņu tiešām lepojos. Godīgs, kārtīgs ar labu reputāciju un zin kā nolikt valsti un idjotus uz lāpstiņām
Prieks par Tevi
R.R
23.11.2016. 00:37»
Zane
Varbūt nevajadzēja aizsturēt Cauni un jo projām varētu aizsturēt citus. Kāpēc kādam policistam jātēlo bij pārgudru, paskat ar ko beidzās tas
Kaspariņ tevi jau pazīst pēc tavām raksturīgajām gramatikas kļūdām.
Nu nebeidzās ne ar ko, sakritības pēc tev nospīdēja, tas arī viss.
:)
22.11.2016. 22:31»
Zane
Varbūt nevajadzēja aizsturēt Cauni un jo projām varētu aizsturēt citus. Kāpēc kādam policistam jātēlo bij pārgudru, paskat ar ko beidzās tas
Analfabēt, beidz sevi slavēt zem dažādiem segvārdiem un slēpt savu patieso uzvārdu! :)))
Labais
22.11.2016. 16:38»
Edmunds
Paga, mums tagad vajadzetu lepoties ar šadu izlēcēju un viņa nihilismu
Nu es ar viņu tiešām lepojos. Godīgs, kārtīgs ar labu reputāciju un zin kā nolikt valsti un idjotus uz lāpstiņām.
Edmunds
22.11.2016. 15:58Paga, mums tagad vajadzetu lepoties ar šadu izlēcēju un viņa nihilismu?
Zane
22.11.2016. 11:23»
R.R.
25 gadus PP par to stādīja protokolus u nnebija problēmu, te pēkšņi kāds izdomāja, ka PP nevar..:D
Varbūt nevajadzēja aizsturēt Cauni un jo projām varētu aizsturēt citus. Kāpēc kādam policistam jātēlo bij pārgudru, paskat ar ko beidzās tas
Džuzis
22.11.2016. 07:53Par valsti viņš neņirgājas bet gan par valdību un tas ir jādara tikmēr, kamēr tiks sakārtoti likumi par labu cilvēkiem kas šeit dzīvo un strādā, un nebūs jābrauc ar leišos reģistrētām mašīnām un jāsaskaras ar visām šīm stulbībām. Jo valstī lielāks bardaks jo valdība par to atbildīgāka, Par Cauni neizteikšos jo viņu nezinu, bet satiksmes noteikumi jāievēro. Un policija nu nav mums tā svētākā govs un saucamos biezos iedomīgos var nolikt uzreiz pie vietas ja zina kā pareizi to darīt.
R.R.
21.11.2016. 22:19»
bb
Spriedumā stāv rakstīts, ka tikai Valsts policijas darbinieki ir tiesīgi sastādīt protokolu par nepakļaušanos policijas prasībām...
25 gadus PP par to stādīja protokolus u nnebija problēmu, te pēkšņi kāds izdomāja, ka PP nevar..:D
Pasvaldības policijai vajadzēja Cauni aizturēt un aizvest uz VP, vai lietas materiālus pārsūtīt VP
bb
21.11.2016. 21:38Spriedumā stāv rakstīts, ka tikai Valsts policijas darbinieki ir tiesīgi sastādīt protokolu par nepakļaušanos policijas prasībām.
Atcerēsimies, ka arī Lato Lapsas nepakļaušanās DP darbinieka "likumīgajām" prasībām gadījumā DP aizturēja Lapsu, bet gaidīja Valsts policiju, lai tā sastāda protokolu par nepakļaušanos.
Pašvaldības policijai vajadzēja aizturēt Cauni un gaidīt VP ierašanos. Tad mēs varētu redzēt, vai tiesas ieskatā Pašvaldības policijas darbinieka prasība pārtraukt administratīvo pārkāpumu ir likumīga vai nē.
Es
21.11.2016. 21:03»
Armands
Nekaunīgs tas Caunes kungs, bet labi, ka tā, - nepieciešams vairāk šādu cilvēku
Latvju tauta varētu visa kļūt kā Caunes kungs! Momentāli dzīves līmenis būtu augstākais Eiropā!
R.R.
21.11.2016. 20:58»
b
Nesaprotams spriedums. Problema bija, ka Pašvaldības policijas darbinieks nevar piemērot sodu par stāvēšanas pārkāpumu, līdz ar to, prasība nestāvēt bija pretlikumīga
Sodu varēja piemērot. Tagad ir kas mistisks izdomāts, ka pašvaldības policists pēkšņi vairs nevarot stādīt protokolus par nepakļaušanos, to drīkstot tikai Valsts policists.
Principā pilnīgs murgs. 25 gadus varēja tagad nevar, tā ir izpīpējusi apgabaltiesu kolēģija. Notikums bija pirms šīs prakses un problēma esot tajā, ka protokolu ir sastādījis pašvaldības policijas darbinieks.
b
21.11.2016. 20:11Nesaprotams spriedums. Problema bija, ka Pašvaldības policijas darbinieks nevar piemērot sodu par stāvēšanas pārkāpumu, līdz ar to, prasība nestāvēt bija pretlikumīga?
R.R.
21.11.2016. 16:45»
vis ir ok!
Nu pilnīgi pareizi ,man arī viņš ir daraugs! Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs,galvenais ļoti godīgs pret mani un citiem draugiem! Tā lūk apmelo sirdsšķīstu cilvēku ,bet policisti nav mani draugi ,tātad nelieši
Tu tā kā jefiņš vēl komentārus par sevi raksti, turklāt ar tām pašām tipiskajām, analfabētiskajām gramatikas kļūdām. ;)
vis ir ok!
21.11.2016. 16:38»
caunes draugs
Caunes kungs ir labakais un godigakais cilveks kuru es pazistu. Vins ir musu karalis
Nu pilnīgi pareizi ,man arī viņš ir daraugs! Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs,galvenais ļoti godīgs pret mani un citiem draugiem! Tā lūk apmelo sirdsšķīstu cilvēku ,bet policisti nav mani draugi ,tātad nelieši!
R.R. advokātu kompetence
21.11.2016. 15:26Prasība bija pilnība likumīga.
Likuma Par policiju 22.panta pirmā un trešā daļa nosaka, ka
policijas darbinieks ir valsts varas pārstāvis, un likumīgās prasības un rīkojumi, ko viņš izvirzījis vai devis, pildot dienesta pienākumus, visām personām ir obligāti jāizpilda. Nepakļaušanās policijas darbinieka likumīgajām prasībām ir sodāma.
policijas darbinieka prasības ir obligātas un rīcība ir saistoša jebkurai personai, kamēr amatpersona, kas pilnvarota kontrolēt vai uzraudzīt viņa darbību, nebūs tās apturējusi vai atcēlusi.
Jebkurš policijas darbinieka rīkojums, ko viņš izdevis, pildot dienesta pienākumus,
atzīstams par visiem saistošu un sākotnēji ir jāizpilda. Latvijas Republikas Augstākās tiesas
Senāta Administratīvo lietu departamenta SPRIEDUMS Lietā Nr.SKA-454/2006.
T.i. no minēta izriet, ka lai policijas darbinieka prasību atzītu par likumīgu, tai pēc sava satura jāatbilst likumam vai citiem normatīvajiem aktiem.
Ceļu satiksmes likuma 19.panta pirmā daļa nosaka, ka Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
Likuma Par policiju 10.pantas nosaka, ka policijas darbinieka uzdevumi ir
1) nodrošināt kārtību uz ceļiem, ielās, laukumos, utt.
6) novērst un pārtraukt administratīvos pārkāpumus,
12. pants. Policijas darbinieka vispārējās tiesības
Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības:
1) prasīt, lai personas pārtrauc likumpārkāpumus un citu rīcību, kura traucē policijas pilnvaru izpildi, kā arī pielietot pret likumpārkāpējiem paredzētos piespiedu līdzekļus.
Tā kā policijas darbinieka prasības bija likumam atbilstošas, tātad uzskatāmas par likumīgām.
Kā cilvēks, kurš ir advokāts var nezināt tik elementāras lietas un pat pantu nepareizi nosaukt?
RP
21.11.2016. 15:24»
Armands
Nekaunīgs tas Caunes kungs, bet labi, ka tā, - nepieciešams vairāk šādu cilvēku
Piekrītu.
Kauns
21.11.2016. 15:05Ai ai, kauns, un aizdomas, ka lapsa tā pārdevies.
Pats pārkāpums tur ir un tas ir tik nožēlojami ,ka tiesa vērtejusi nevis pārkāpumu kā tādu, bet meklējusi formalitātes kur piekasīties
Ēdelweiss
21.11.2016. 14:44»
???
Likumi ir likumi un tie ir jāievēro visiem, arī tiem, kas tos piemēro. Vēl jo vairāk pārsniegt pilnvaras ir ļloti slikti un ja tas notiks vienreiz, tad tas notiks arī turpmāk un var beigties ar neiedomājamu patvaļu
Tieši tāpēc jau Latvija valdošo politmafijas klanu kloāka Saeima ir izvridojusi tieši tadus "li,umus" kuri ir par pamatu 4,amiaj totalas valts parvaldes noziedzibas, genocīda un dzimtbūšanas rezimam...
caunes draugs
21.11.2016. 14:18Caunes kungs ir labakais un godigakais cilveks kuru es pazistu. Vins ir musu karalis
Pilsonis
21.11.2016. 13:55Pretrunā ar Latvijas Republikas Augstākās tiesas Senāta 2007.gada 20.marta sprieduma lietā Nr.SKA-68 atziņām. Laikam, jau bagātiem cilvēkiem tiesa tiesā citādāk.
he, he
21.11.2016. 12:09Nekā tu nesaproti- Lapsa taisa reklāmu adopkātam Rebjonokam, un noteikti ne bezmaksas, bet pa labu samaksu. Ja biezie gribat paņirgāties par likumu jēgu un par šo valsti, tad sauciet šo advokātu, par attiecīgu samaksu, protams.
Lapsa ir tāds Lapsa
21.11.2016. 12:03Teiksim tā - Lapsa ir viens riktīgs Lapsa. Kad viņam iesniedza interesantus materiālus vēl par vienu citu cilvēciņu, tad šis atbildēja - bet tā taču nav amatpersona, tā ir katras atsevišķas fiziskas personas lieta, es neko tādu nepublicēšu. Tāpēc ar dubultstandartiem, ir tā kā ir. Vēl jau bez šī Caunes ir tikpat daudz interesantu tipāžu, kuru publiski izliktās bildes nekādi neiet kopā ar to ienākumiem.
DoH
21.11.2016. 11:06Un izlasiet lēmumu, tur nav teikts, ka prasība nav bijusi likumīga utt. Par pašu pārkāpumu tur runa nemaz īsti nav, jo šāda policista prasība atbilst likumam.
Lēmumā bija tikai pati procedūra aprakstīta, jo tagad daži augstie tiesneši, nez kura labā, ir izdomājuši, ka pašvaldības policijas darbinieks pēkšņi vairs nedrīkst stādīt APP par nepakļaušanos. Galvenā problēma ir tajā apstāklī.
DoH
21.11.2016. 11:02Tas viens no advokātiem ir tik nekompetents, ka nezina, ka par apstāšanos 326.ceļa zīmes darbības zonā atbildība ir paredzēta APK 149.10 panta piektās daļas 11.punktā
..
21.11.2016. 10:33»
Ed
Parasts un tups PVN shēmotājs. Nez kapec vēl brīvībā
jā, cik zināms - nez kāpēc tas kriminālprocess izbeigts?
..
21.11.2016. 09:17»
Interesanti
Grūti to tiesnesi saprast. Ir konstatēts pārkāpuma fakts un Caune to ir atzinis, kapatiešām ir pārkāpis šos CSN...
tiesnesis drīkst izskatīt lietu tikai konkrētās robežās. Ja protokols ir par vienu - tiesnesis nedrīkst to "labot"............Kaut gan ir tiesneši kas pat to pamanās izdarīt. Caune ir reāli pretīgs purns, bet, man patīk, ka viņš ir gatavs tiesāties par klajām nelikumībām. Nevar nelikumības (Caunes) izskaust ar citām nelikumībām (policista).
???
21.11.2016. 09:03Likumi ir likumi un tie ir jāievēro visiem, arī tiem, kas tos piemēro. Vēl jo vairāk pārsniegt pilnvaras ir ļloti slikti un ja tas notiks vienreiz, tad tas notiks arī turpmāk un var beigties ar neiedomājamu patvaļu.
tfu
21.11.2016. 01:02Latvijā vairumam bidlu šķiet pareizi ņirgāties par noteikumiem, policistiem, un te vēl ir pilns ar tiesnešiem, kuri siekalas šķaidīdami izrādīs savu uzticību bidlām, ka tik zelta ķēde ap kaklu un lamborgīni. Daža laba tiesnese no naudas smakas orgasmē, kur nu tādam policistam mēroties ar debloīda izskata vepri un viņa advokātiem. Ne velti lapsas portāls priecājas. Bidla bidlai... paši zinat ;)
Nopietni, Armand!
21.11.2016. 00:56»
Armands
Nekaunīgs tas Caunes kungs, bet labi, ka tā, - nepieciešams vairāk šādu cilvēku
Man gan šķiet absolūts deģenerāts.
hmm
20.11.2016. 23:18Nu cik var copy/paste vienu un to pašu?
VIDam tiek piegādāti nevis kabeļi, bet tikai bildītes ar "legal bizness".
Klonam ;)
20.11.2016. 23:08»
Klons
Vienam piekrītu - šis daikts būtu jāiesēdina. Bet te nu parādās arī mūsu poliču kompetences līmenis. Paši īsti nezin ko dara. Kopā tik parādās ka nav vēlme nevienam nopietnākam pie viņa pieķerties - jautājums kapēc
Uzsēdinu sevi uz pimpi ;)
Klons
20.11.2016. 22:49Vienam piekrītu - šis daikts būtu jāiesēdina. Bet te nu parādās arī mūsu poliču kompetences līmenis. Paši īsti nezin ko dara. Kopā tik parādās ka nav vēlme nevienam nopietnākam pie viņa pieķerties - jautājums kapēc?
Versija
20.11.2016. 22:45Caune izskatās ir normāls kadrs. Cilvēkam ir piegriezusies ltoplīgā LV sistēma - viņš protestē. Bet visi menti un pārējās padomju atraugas , lai iet dirst ! :)
Interesanti
20.11.2016. 21:40Grūti to tiesnesi saprast. Ir konstatēts pārkāpuma fakts un Caune to ir atzinis, kapatiešām ir pārkāpis šos CSN.
Kur problēma sodīt?
Vai tikai tāpēc, ka policists it kā nav tiesīgs sastādīt pārkāpuma protokolu? Vai kāds tiesnesis nesāk kļūt pārgudrs?
Vai arī tā jau ir tiesu varas izvirtība?
arnis
20.11.2016. 19:29gan jau kādreiz uzrausies,visam reiz pienāk gals. Palicis tīņa vecumā.
Armands
20.11.2016. 18:54Nekaunīgs tas Caunes kungs, bet labi, ka tā, - nepieciešams vairāk šādu cilvēku