Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

LPSR 2.0 kūrē reliģiju

Viedais Manels
06.09.2022.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Skolnieciņš

25.09.2022. 08:48

failiem.lv/u/dapq369wn Latvju Dievu svētība. Lai Latvju Dievi mūs svētī! Lai Latvju Dievi ir ar mums! Svētīgi! Skolnieciņš® ™Skolnieciņš

Atbildēt

Aleksandrs Poika

17.09.2022. 10:41

...https://www.youtube.com/watch?v 5a9wc3yLUHI

Atbildēt

pielabošu Miku

15.09.2022. 13:03

»

Miks

Tas nemaz vairs nav smieklīgi,ka atrodas cilvēki,kuri raksta tik stulbus komentārus,it kā Latviju ir "'okupējis""amerikāņu karaspēks.amerika ir tikai viena no valstīm,kuras ietilpst NATO un viena no dibinātājvalstīm.Un kāpēc gan Ādažos kāds nevarētu audzēt kāpostus?Amerikāņu okupanti traucē...


Ŗusskij mir '',tie ir tādi uzvārdi ,dzimtas kuras cēlušās no baltiem ,karaļa Gedimina ( Rjūrikiesi) :
Gaļicini ,
Kurakini ,
Trubeckoji ,
Čertorižskije,
Khovanskije,
Beļskije ,
Mstislavskije,
Pinskije,
Bulgakovi ( rakstnieks Goļicins īstajā uzvārdā 0 ,
Ščiņjatini ,
Kobila ,
Ivan Groznij ( Gediminovic -Rjurikovič) ,tas pats kurš dēļu nogalināja .
Uzskaitu tikai kripatiņu.
Šīs te visas baltu kņazu dzimtas savā starpā naidoja ta peti jūdu reliģija ,ar mērķi ,kuru gandrīz šodien sasnieguši ,parņēmuši baltslāvu dimanta ,zelta .naftas .gāzes bagātības ,ūdens ,zemes resursu ,rūpnīcas.
Vienīgā izeja mūsu visu mierīgai līdzāspastavēšanai ir zinātnes atklājumi ģenealoģijā ( sk.ancient dna map ) ,kura uzrāda ,ka jau ebreju J gēns ( haplogruppa šeit ziemeļos atrodama pirms 3-5 tūkstošiem gadu
(I0061, I0221, UzOO77, Karelia HG, Russian Mesolithic, 6850-5000 BC I0221:
mtDNA: U4a
Y-DNA: J)
,kā arī MARIJAS Magdalēnas it ka ebrejiskā ( paralēli mtdna N) haplogruppa Baltijā sastopama sen pirms vinas pašas dzimšanas ,
Iespējams karaļa Kīra cilts ( Smerdi,Kombi ) ,šeit migrēja jau ar šīm haplogruppu sievam no Persijas ,vai viņu mātes pederēja šīm mtdna pirmmātem ( Seven dougthers of Eve).
Visi mēs esam jau sen pirms BC ,bijuši rados, daudz cilšu sen esam izkāvuši ,viņu pēcteču šodien nav virs zemes ,kā arī ātrāk ''izdilst'' geni pa mātes tēva līniju ,un tēva mātes līniju ,ta ka arī šeit paliks neatminami noslēpumi ,bet skaidrs viens ,ka naida sēšana ir sevis nogalināšana .
Tāpēc ķīniešu filozofija apgalvo ,ka planēta ir drakons ,kurs kož pats savā astē.
Starp citu Ukrainas teritorijā jau apmeram pirms 5000 g .ir atrodami ebreju ,J UN G haplotipi ,tāpat kā visā rietumeiropā.
I20088, Catacomb culture, 2800-2200 BCE

https://www.science.org/doi/10.1126/science.abm4247

I20088:
mtDNA: N1a1b ( ebreju aškenazi mātes haplotips pie Odesas)

Atbildēt

Mindauga dzimta

15.09.2022. 12:08

Marija Magdalēna ir no Benjamiņu cilts ,princese.
Noteikti viņas cilts pārstāvji te ienāca un apkāva mūsu ciltis ( kā krustneši ) ,jo pirmā baznīca uzcelta Madlienā ( Madelain ) ,Ogres novads ,kur arī dzimis šīs cilts pēctecis Benjaminš ,kurs precējis presses magnāti ,un viņa aigāja bojā Sibīrija ,bet Benjamiņa cilts pēctecis nodzīvoja garu mūzu sveiks un vesels .
Paradiks paradoksa galā .
Levita ( Hanaanas cilsu bezzemnieki ) mērķis caur jūdu kristietību ( jūdu cilts tās radītāja) , aptīrīt vietejās tautas ,nogalinot ,indējot ar partiku ,alkoholu ,dgredāciju ,likumiem- sodiem ,bēgšanu no valsts ,lai ieņemtu mūsu senču zemes .

Atbildēt

Mindauga dzimta

15.09.2022. 12:03

»

vv

Forši būtu bijis ja Hitlers paliktu LV, vai ne


tādas Latvijas vispār nav ,to te ierīkojuši krustneši ( vācu-Jeruzalemes aškenazi nams) .
Bija tikai Lietuva ,Estija ( Čudu zeme ) .
Mes esam leišu ziemeļu cilts .
Mūsu karalis Gedimins ,Mindaugs ( Aglona,Raģeļu pilskalns), Vītenis (Vīti -Fidži salas ,migrējam pirms 15000g.kad nogrima Mu kontinents) ).
Tā ,ka var Levitu atbrīvot no vergošanas latviešu ''labā '' , un pievienot Latviju Lietuvai.

Stādīsim latvieši Svētās birzis un kontaktesimies ar gariem pa tiešo .
Kurš Jēzu Kristu neredzēs dzīves laikā ,neredzēs nekad .
Man bija tikšanās .kontakts 2011 gada augustā ,viņs man iedevva zobenu ,lai atmaskotu baznīcas melus ,krāpšanu .
Musulmaņu ticībā ,vispār ziedojumus drīkst vākt vienīgi ,ja cilvēkam ir vēl kāds īpasums ,kurš nes viņam vieglu peļņu.
Jūdu kristietība parazitē pārsvarā uz sieviesu reķina ,nodzirda tautas ar Jēzus asinīm ( dziednieks no Essejiem ) .
TĀPEC PARAZĪTI ( ALFONSI ) PALIEK PARAZĪTI ,SAUC TU VIŅUS PAR KRISTIESIEM ,KATOĻIEM ,PAREIZTICĪGAJIEM ,,,,,SAKNES VIENAS ,TREKNO ŽĪDPOPU PARAZITEŠANA .IZRAĒLAS LABĀ ,UN SPIEGOŠANA PIE VIENA.
Jo grēksūdzē pieslēdzas cilvēka čiekurveida dziedzerim ,smadzeņu garozai un nolasa informāciju .
Tāpēc vectiCībnieku Grebenščikova baznīca ir lielākais nek.īpasumu turētājs Rīgā , bet Rīga slavena ar daudzajiem bezpajumtniekiem ,kā visa Latvija .
Tāpēc būs RESTITŪCUJA !
PĒC PIRMĀ PASAULES KARA BĒGĻU GAITĀM BIJA TĀ ,KA DZIMTENĒ ATGRIEZĀS TIKAI BĒRNI ,JO VECIE APMIRA NO BADA KRIEVIJAS ĀRĒS ,UN SAVUS ĪPAŠUMUS NEDABŪJA ATPAKAĻ ,TIE PALIKA GREBENŠČIKOVA DRAUDZEI .
NEBRĪNĪŠOS JA UKRAINU EXITUS RĪKO ŠIE PAŠI TREKNIE JŪDUKRISTIEŠI ,KAMĒR SIEVIETES TE VAI VĀCIJA ,VIŅU VĪRUS VIENKĀRŠI DZEN TAJOS KATLOS UN NOGALINA ,LAI BŪVĒTU OTRI JERUZALEMI UKRAINĀ ,KUR JAU LIELĀKAA SINAGOGA DŅEPRĀ UZCELTA .
Šolomovs .Šoigu ( Maltas ordeņa kavalieris-ebreji ) ,to visu organizē ! Maltas Jāņa Kristītāja ordenis ,un Šolomovs ir kāda Gŗīeķijas ebreju ordeņa kavalieris ( iesvētītais).

Atbildēt

Mindauga dzimta

15.09.2022. 11:47

Jūdu kristietība - tautu iemidzināšanai ,turēšana tumsonībā ( jo zinātne nākot no sātana ) ,kamēr dievlūdzēji lūdzas ,paši ēbreji augsti izglītojas ,pievēršas zinātnei ,pat sinagogās ( tāpec daudz Nobela laureātu ).
Jau pat līdz Fidži salām ( Vītis ( mūsu Vīteņa ),mūsu senču dzimtenei nikļuvuši un viņu tradicionālo reliģiju dabas spēkiem ( kontaktam ar garim ,tai skaita apēsto dzīvnieku gariem ) podmeniļi pod judohristianstvo ,lai tas paspārnē apzagtu tautu .

Atbildēt

kā gan Hitlers

12.09.2022. 14:54

»

vv

Forši būtu bijis ja Hitlers paliktu LV, vai ne


varētu palikt Ostlandē nevis LV ,ja viņš šeit nekad nav bijis?

Atbildēt

Opā

09.09.2022. 23:29

»

vv

Forši būtu bijis ja Hitlers paliktu LV, vai ne


Ja nebūtu staļina tad neviens te nebūtu nācis.

Atbildēt

labvēlis

09.09.2022. 17:14

»

Miks

Tas nemaz vairs nav smieklīgi,ka atrodas cilvēki,kuri raksta tik stulbus komentārus,it kā Latviju ir "'okupējis""amerikāņu karaspēks.amerika ir tikai viena no valstīm,kuras ietilpst NATO un viena no dibinātājvalstīm.Un kāpēc gan Ādažos kāds nevarētu audzēt kāpostus?Amerikāņu okupanti traucē...


"...līdz ar viņiem atnāks viņu russki(kļūda-russkij!) mir: nabadzība,korupcija,zagšana,blēdīšanās utt..."-viņiem līdzi nekas nav jāņem:viss ir pieejams uz vietas!!!Tā teikt:"all included" !

Atbildēt

labvēlis

09.09.2022. 17:04

»

ASV protektorāts Latvija

99. Ikvienam ir tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību. Baznīca ir atdalīta no valsts...


Jāgaida,kad būs pieteikums Satversmes tiesai par Satversmes pārkāpšanu!!!!!!

Atbildēt

jautājums

09.09.2022. 09:48

»

ha-ha

Kāda ideoloģiski kaitīga reliģiska propoganda tiek dzita zināmā tv kanālā,kur tiek apraudāta saišu saraušana ar agresora vadoņa ideoloģisko vadoni!5.kolona nemaz nejūtās apdraudēta un rautin raujās publiskos demagoģijas plūdos,tā aizstājot Kremļa tv valstiskas partnerības zudumu...


Kas te ir 5.kolonna? Kas te viņus tur? Kapēc nesūta mājās? Acīm redzot ka viņus te tur LV vara. Tad jau iznāk, ka LV vara sadarbojas ar tavu 5.kolonnu. Tā iznāk...ja ticēt tev..

Atbildēt

Miks

09.09.2022. 09:46

»

nav smieklīgi

Ja kāds trīsdesmit gadu laikā nav spējiģs aptvert,kas ir NATO karaspēks,tad jāiet pie galvas daktera.Īsi sakot,iekš NATO ietilpst jau 30 valstu karaspēki,tostarp Latvijas karavīri.Tā ir aizsardzības organizācija.Jā,tajā irarī ASV karavīri-vieni no trīdesmit!! valstu karavīriemTo,kuri no AsV,te itin ...


Tas nemaz vairs nav smieklīgi,ka atrodas cilvēki,kuri raksta tik stulbus komentārus,it kā Latviju ir "'okupējis""amerikāņu karaspēks.amerika ir tikai viena no valstīm,kuras ietilpst NATO un viena no dibinātājvalstīm.Un kāpēc gan Ādažos kāds nevarētu audzēt kāpostus?Amerikāņu okupanti traucē?

Te laikam drusku nesaprašana radusies: Tādi provokatīvi raksti tiek rakstīt ne aiz stulbuma, bet ar pilnu apziņu, nomelnot latviešus un valsti, kas CCCP imigrantiem dod iespeju te uztureties (lai ar tas no tiesiska viedokla ir apšaubāmi).
Tomēr te tajā pat laikā klāt ir liela deva iedzimtā krievu tupuma: ja te būs jauna CCCP-tad te būs vēl 5 miljoni CCCP imigrantu, un līdz ar viņiem atnāks viņu russki mir: nabadzība, korupcija, zagšana, blēdīšanās utt..
Jo kur vairāk iebraucēju no Krievijas-jo tur vairāk valda ruskii mir likumi un tikumi. Līdz ar to agrākajiem CCCP okupācijas laiku iebraucējiem te nevienāa gadījumā nespīd ne Maskavas, ne Peterburgas dzīve, bet russki mir no Krievijas gerevnam, no kurām paši atbēga uz šejieni.

Atbildēt

Juris

09.09.2022. 09:37

»

Tev, Juri, taisnība, bet ...

Juri, tev taisnība, bet vai tu zini, saprati, kas to izdarīja? Nē, tu neko nesaproti, ko raksta "Svētais Kremļa Manels: "Protams, ka es saprotu, ka pašreizējā kliķe, lai noturētos pie varas, turpina šķelt sabiedrību. Vienlaikus tautas uzmanība tiek novērsta no patiešām eksistenciālām lietām...


Piekritu, un domaju ka tas tika darits ar noluku. Kada jega bija atgriez īpašumus tiem, kas tos uz reiz pārdeva, naudu nodzera, un aizbrauca sēnes lasīt rietumos? Vai tas aatbilda LV interesēm? Diez vai...

Atbildēt

ha-ha

08.09.2022. 21:03

Kāda ideoloģiski kaitīga reliģiska propoganda tiek dzita zināmā tv kanālā,kur tiek apraudāta saišu saraušana ar agresora vadoņa ideoloģisko vadoni!5.kolona nemaz nejūtās apdraudēta un rautin raujās publiskos demagoģijas plūdos,tā aizstājot Kremļa tv valstiskas partnerības zudumu.

Atbildēt

labvēlis

08.09.2022. 19:49

pineņgalva un saeima ir pārkāpuši satversmes 99.pantu!!!Kas talālak???

Atbildēt

labvēlis

08.09.2022. 19:41

interesanti-tādam pediņam kā skolotājam ,ļauj izteikties ti,cik grib!99.pants ir pārkāpts!!!

Atbildēt

labvēlis

08.09.2022. 18:57

kur palika mans kom.?

Atbildēt

labvēlis

08.09.2022. 18:53

Ir pārkāpts Satversmes 99.pants!!!Ko tur vēl ņemties!!! Satversmes tiesā iekšā!!!Visu saeimu vajadzētu atdot praidam "izskatīšanai":))!

Atbildēt

papildinājums

08.09.2022. 16:29

»

un tie svarīgākie

ir cionisti Kariņš un Levts,kurus Asv ielikusi amatos?Rakstiet vien droši!Es papildināšu


Tie masonrozenkreicerieši un visvisādi korporeļi,čekas darboņi un nacistu pēcteči,koloboranti un geji-abi izraēlas pilsoņi,ne tikai Vācijas un ASV,CiP un FSB Kremļa kurmji.Tie pirmie muks,pastalnieki tādi tālēs zilajās,ka pastalas vien cilājās.Nato palīdzēs abiem vispirms aizmukt,tad visiem pārējiem naciķiem un kurmjiem.

Atbildēt

šaumas pilnīgas

08.09.2022. 16:06

»

ak šausmas

Mēs-muļķi nemaz to visu nezinājām.Tad gan steidzīgi jāstājas ārā no tā nato,lai tie okupanti lasās prom,vai ne?Dažu partiju programmās tas ierakstīts.tad būs ļaudīm jauni laiki,tad būs tauta svabada


Ir tādi, kam patīk dzīvot okupācijā un sadarboties ar okupācijas varu. Tie saucas koloboranti. Citiem gribas dzīvot brīvā valstī. Muļķi ir tie, kas domā, ka cilvēki Latvijā ir tik dumji, ka nesaprot, ka Latvijā atrodas okupācijas karaspēks. Un vēl lielāki muļķi ir tie, kas domā, ka šis karaspēks spēs Latviju atzisargāt pret ārēju agresiju. Tie karavīri, kas pašreiz atrodas Ādažos pieteik tikai tam, lai nodrošinātu rietumu pilsoņu evakuāciju un svarīgāko koloborantu bēgšanu.

Atbildēt

ak šausmas

08.09.2022. 15:34

»

muļķim būt nav smieklīgi

Muļķiem ir raksturēgs apsaukāt citus par muļķiem. Visi lieliski saprot, kas NATO ir par organizāciju, kas tajā ietilpst un kas to vada. ASV okupācijas karaspēks atrodas VFR kopš otrā pasaules kara beigām. ASV netaisās to izvest. Tikai, kad pacēlās jautājums, ko VFR joprojām dara ASV armija, šis karaspēks...


Mēs-muļķi nemaz to visu nezinājām.Tad gan steidzīgi jāstājas ārā no tā nato,lai tie okupanti lasās prom,vai ne?Dažu partiju programmās tas ierakstīts.tad būs ļaudīm jauni laiki,tad būs tauta svabada.

Atbildēt

Vijs Viļs

08.09.2022. 14:43

»

nav smieklīgi

Ja kāds trīsdesmit gadu laikā nav spējiģs aptvert,kas ir NATO karaspēks,tad jāiet pie galvas daktera.Īsi sakot,iekš NATO ietilpst jau 30 valstu karaspēki,tostarp Latvijas karavīri.Tā ir aizsardzības organizācija.Jā,tajā irarī ASV karavīri-vieni no trīdesmit!! valstu karavīriemTo,kuri no AsV,te itin ...


Tad jau tajā neizbēgamajā X stundā mūsu reālais potenciāls būs mednieku kolektīvos un nūjām bruņotās stihiski veidotās tautmenu grupās.
Bet reāli visi jau paļaujas uz aliansi, kas dos tūlītēju uzvaru un Kremlis parakstīs kapitulāciju jau otrajā dienā un Ķīna trešajā. Visi citādi domājošie būs ieslodzīti cietumos un geto. Ja optimistiski saliek kopā visu oficiālo info - citādi nemaz būt nevar.

Atbildēt

muļķim būt nav smieklīgi

08.09.2022. 14:38

»

nav smieklīgi

Ja kāds trīsdesmit gadu laikā nav spējiģs aptvert,kas ir NATO karaspēks,tad jāiet pie galvas daktera.Īsi sakot,iekš NATO ietilpst jau 30 valstu karaspēki,tostarp Latvijas karavīri.Tā ir aizsardzības organizācija.Jā,tajā irarī ASV karavīri-vieni no trīdesmit!! valstu karavīriemTo,kuri no AsV,te itin ...


Muļķiem ir raksturēgs apsaukāt citus par muļķiem. Visi lieliski saprot, kas NATO ir par organizāciju, kas tajā ietilpst un kas to vada. ASV okupācijas karaspēks atrodas VFR kopš otrā pasaules kara beigām. ASV netaisās to izvest. Tikai, kad pacēlās jautājums, ko VFR joprojām dara ASV armija, šis karaspēks tika pārsaukts par NATO karaspēku. NATO ir organizācija, kuru izveidoja un kuru pilnībā kontrolē ASV. Visi NATO komandieri Eiropā vienmēr ir bijuši ASV ģenerāļi. Tos izvēlas ASV armijas vadība Vašintonā, nevis NATO dalībvalstis. NATO politiskā vadība kā Stoltenbergs ir tikai izkārtne, lai radītu lumpeņiem iespaidu, ka NATO arī citām valstīm ir kāda teikšana, bet realitātē tur visu nosaka ASV. Tikai naivi idioti nesaprata, ka PSRS visus valsts varas atzarus kontrolēja kompartijas centrālā komiteja. Tādi paši idioti domā, ka NATO ASV ir tikai viena no valstīm. Visa NATO pavēlniecība ir ASV tiešā pakļautībā. Cik karavīrus izvietot, piemēram, Ādažos, to arī izlemj Vašingtonā. Latvijas valdībai par to nav nekāda reāla teikšana.

Atbildēt

nav smieklīgi

08.09.2022. 13:35

»

he, he

Nē, nē, nav Ādažos ASV karaspēks, nav, nav. Tur miermīlīgie zemnieki nodarbojas ar kāpostu audzēšanu


Ja kāds trīsdesmit gadu laikā nav spējiģs aptvert,kas ir NATO karaspēks,tad jāiet pie galvas daktera.Īsi sakot,iekš NATO ietilpst jau 30 valstu karaspēki,tostarp Latvijas karavīri.Tā ir aizsardzības organizācija.Jā,tajā irarī ASV karavīri-vieni no trīdesmit!! valstu karavīriemTo,kuri no AsV,te itin bieži nemaz nav.Jūsu smadzenēm vieglāk būs,ja teikšu putina vārdiem-Ih tam ņetu.Kontingents patstāvīgi mainās.Nav nemaz izslēgts,ka šobrīd Ādažos nav neviena ASV karavīra,vai arī ir,bet pēc laika nebūs.Tas nemaz vairs nav smieklīgi,ka atrodas cilvēki,kuri raksta tik stulbus komentārus,it kā Latviju ir "'okupējis""amerikāņu karaspēks.amerika ir tikai viena no valstīm,kuras ietilpst NATO un viena no dibinātājvalstīm.Un kāpēc gan Ādažos kāds nevarētu audzēt kāpostus?Amerikāņu okupanti traucē?

Atbildēt

Mjā

08.09.2022. 13:13

»

Juris

Nemaz nav tik smieklīgs kā liekas sākumā. Un kas varēja te patiesībā kādam vēl piederēt pēc 50 okupācijas gadiem? Vai tā lauksaimniecības zeme, ko okupācijas vara meliorēja un ko ''mantinieki'' dabūja atpakaļ bez kādas maksas...


Tātad tavā skatījumā 1940.gada okupācija bija lietderīga un atbalstāma, bet neatkarību pasludinot bija jāsaglabā padomju iekārta ar kopējo mantu un miliči kas tos apsargā.

Atbildēt

he, he

08.09.2022. 11:16

»

bet

tas ir vēl viens Solovjova-osvoboditeli izdomāts LV nomelnošanas ''arguments''...Viņiem žēl ka te nav viņu karaspēka


Nē, nē, nav Ādažos ASV karaspēks, nav, nav. Tur miermīlīgie zemnieki nodarbojas ar kāpostu audzēšanu.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

08.09.2022. 11:14

»

Tev, Juri, taisnība, bet ...

Juri, tev taisnība, bet vai tu zini, saprati, kas to izdarīja? Nē, tu neko nesaproti, ko raksta "Svētais Kremļa Manels: "Protams, ka es saprotu, ka pašreizējā kliķe, lai noturētos pie varas, turpina šķelt sabiedrību. Vienlaikus tautas uzmanība tiek novērsta no patiešām eksistenciālām lietām...


1. Pie īpašūjmu atgriešanas nacionāļi darbojās ārzemēs dzīvojošo latviešu interesēs, lobēja viņu intereses. Tāpēc ātri vien izrādījās, ka lielai daļai īpašumu īpāsnieki dzīvo ASV un vietējie latvieši ir tikai īrnieki.
2. Nepiedēvē burdānam svešus nopelnus, piemēram, pieminekļa nogāšanu. Pie laba laika šodien arī tur notiekti ir viņa nopelns. Velk uz vadonismu :) Tu noteikti esi no viņa bandas, viņa bandas loiceklis.

Atbildēt

Tev, Juri, taisnība, bet ...

08.09.2022. 08:34

»

Juris

Nemaz nav tik smieklīgs kā liekas sākumā. Un kas varēja te patiesībā kādam vēl piederēt pēc 50 okupācijas gadiem? Vai tā lauksaimniecības zeme, ko okupācijas vara meliorēja un ko ''mantinieki'' dabūja atpakaļ bez kādas maksas...


Juri, tev taisnība, bet vai tu zini, saprati, kas to izdarīja? Nē, tu neko nesaproti, ko raksta "Svētais Kremļa Manels: "Protams, ka es saprotu, ka pašreizējā kliķe, lai noturētos pie varas, turpina šķelt sabiedrību. Vienlaikus tautas uzmanība tiek novērsta no patiešām eksistenciālām lietām".

Ne tu, ne Manels nejēdz, kas notika un kā notika ar īpašumu atgriešanu.

VISUI VISIEM ATDOT KLIEDZA SVĒTIE NACIONĀLI - Helsinki - 86, Pilsoņu Kongress, TB, LNNK un citi. Viņi rīkojās PĒC ČDEKISTU NORĀDĪJUMA - atjaunot īpašumus, lai SarĪdĪtu visus, KURUS VAR SARĪDĪT, lai šķeltu sabiedrību, radītu situāciju - jo sliktāk, jo labāk.

Un šodien, visus 35 gadus šie nacionāļi pie varas un tauta naivi balso - PAKĻAUJAS ČEKISTU veidotai PARTIJAI.

Ne velti šādi KADIŠI, MAMNELI nolād Konservatīvos, Jāni Bordānu, lai valstī netiktu ieviesta kārtība. Bordans atrada iespēju nogāzt okupantu pieminekli - viņš slikts, ļauns? Rūpējas par neatkarīgu gāzi no Krievijas okupanta - slikts? Iecēla ģenerālprokuroru konkursa kārtībā - Bordāns "slikts"? Ieviesa ekonomisko lietu tiesu - slikts? Faktiski nogāza , atstūma no varas oligarhu Lembergu - Bordāns slikts, ļauns?

Šie KREMĻA RUPORI nesaprot, kas ir ļaunuma sakne, tādēļ visas amatpersonas un visas partijas, kura iestājas patiesi par Latviju - nolād, pazemo, piesmej, lai MALDINĀTU TAUTU.

Atbildēt

Хм

08.09.2022. 08:20

»

lasu un brīnos

Latvijā pašlaik atrodoties ASVokupācijas karaspēks!?Kopš kura laika un kurā vietā


https://www.mod.gov.lv/lv/zinas/latvija-ieradusies-pirmie-40-italija-izvietotie-asv-karaviri


Latvijā ieradušies pirmie 40 Itālijā izvietotie ASV karavīri


Šonakt, 24. februārī, Latvijā ieradušies pirmie 40 ASV armijas 173. gaisa desanta brigādes karavīri, demonstrējot ASV apņemšanos aizstāvēt NATO sabiedrotos un stiprināt Latvijas aizsardzības spējas. Kopumā uz Latviju plānots pārvietot vairāk nekā 300 ASV karavīru.

Дело убеждений считать их оккупантами или нет, но факт наличия пожалуйста
Что солдаты США не подчиняются местному законодательству, так же было в прессе. Плюс они не подсудны международному уголовному суду, потому что США (Россия тоже) не подписали соответствующее соглашение.
https://www.bbc.com/russian/news-51752532
BBC же можно не считать рупором пропоганды Путина?
Ну и так, для общей информации
https://www.bbc.com/russian/features-45482836

Остается только в очередной раз позавидовать США, как они умеют отстаивать свои интересы. Захотели и "положили" на международную организацию. И самое интересное, весь демократический мир утерся и молчит.

Atbildēt

bet

07.09.2022. 21:48

»

lasu un brīnos

Latvijā pašlaik atrodoties ASVokupācijas karaspēks!?Kopš kura laika un kurā vietā


tas ir vēl viens Solovjova-osvoboditeli izdomāts LV nomelnošanas ''arguments''...Viņiem žēl ka te nav viņu karaspēka...

Atbildēt

Juris

07.09.2022. 21:45

»

Ja kas

Smieklīgs arguments, ka "latvieši prihvatizācijā dabūja sev". Nospiedošais vairums dabūja tikai to, kas jau piederēja un tas ir piliens jūrā no padomiskās iekārtas kopmantas. Turklāt arī okupanti un kolaboranti, šajā prihvatizācijā tika atzīti par okupācijā cietušajiem, kas ir pretrunā jebkādam veselajam...


Nemaz nav tik smieklīgs kā liekas sākumā. Un kas varēja te patiesībā kādam vēl piederēt pēc 50 okupācijas gadiem? Vai tā lauksaimniecības zeme, ko okupācijas vara meliorēja un ko ''mantinieki'' dabūja atpakaļ bez kādas maksas?
Vai varbūt bija jāsaņem atpakaļ tā zeme, kas piederājaa uz 1940 gadu ar visiem banku parādiem, bet tādu LV bija ap 82% lauku saimniecību....
Vai varbūt bija ''īpašnieku'' mantiniekiem jāsamaksā par māju gazifikāciju un centrālo apkuri ko veica okupācijas vara...
Un kas teica, ka tie tā saucamie'' mantinieki'' vispār ko bija pelnījuši saņemt atpakaļ? Pilnīgi iespējams, ka ja nebūtu bijusi okupācija ''mantinieki'' savu mantojumu sen būtu nodzēruši...

Patiesībā visa tā doma par kaut kādu īpašsumu atgriešanu kaut kādiem tur mantiniekiem jau pašos pamatos bija ekonomiska netaisnība un nelietderīga no valsts un sabiedrības viedokļa.

Atbildēt

tiešām

07.09.2022. 21:03

»

vai tiešām

mūsdienās ir tik grūti noskaidrot,kas bija fašisti un fašisms un kas ir genocīds?garīgiem invalīdiem laikam visvairāk niez nagi,lai drukātu komentārus,Dators ir?Nu tad uzzini


Tiešām Latvijā ir garīgie idioti, kas izliekas, ka nezin, kas ir fašisms, bet paši propagandē fašismu, un turklāt izliekas par Latvijas patriotiem. Idioti pilnīgie, lai cik arī jūs neizliktos, tas, ka jūs esat fašisti, tas ir tāpat redzams jau pa gabalu.

Atbildēt

Хм

07.09.2022. 19:53

»

Precizējums

Man ir tiesības šķirot: okupanti iznīcināja visu manu dzimtu, tāpēc viņu pēcnācēji, kas Latvijas pilsonību lielākoties ieguvuši pateicoties Latvijā un Eiropā strādājošiem krievu ietekmes aģentiem, man nekad nebūs īsti Latvijas pilsoņi


А если у кого -то латыш сосед добровольно настучал, тоже не будете его считать гражданином?

Atbildēt

Хм

07.09.2022. 19:52

»

Komunistu конституции neinteresē

Tiesību akti un starptautiskās tiesības nosaka katras personas statusu, bet tās jau ir pozīcijas ko krievi nepazīst un nekad nav atzinuši, tādēļ apspriest arī nav jēgas. Krievijai ar putinu ir sava izdomāta vēsture, atšķirībā no pārējās pasaules. Savu analfabētismu vēstures jautājumos, putins ir pierādījis...


При чем тут Путин?? Речь шла об этническом вопросе. Или это уже паранойя, любой вопрос сводить к Путину? Или это осознанное забалтывание темы? ;)

Atbildēt

lasu un brīnos

07.09.2022. 19:52

Latvijā pašlaik atrodoties ASVokupācijas karaspēks!?Kopš kura laika un kurā vietā?

Atbildēt

Precizējums

07.09.2022. 18:50

»

ASV protektorāts Latvija

Nezin kāpēc daži ir iedomājušies, ka viņiem ir tiesības kaut ko atzīt par leģitīumu un kaut ko par neliģitīmu. Esat pāŗāk augstās domās par sevi. Jāpieņem situācija tāda, kāda tā ir. Pilsoņus šķirot īstajos un neīstajos nevienam nav tiesības, un arī jums nav. PSRS karaspēks Latvijā nav sen, sen. Labāk...


Man ir tiesības šķirot: okupanti iznīcināja visu manu dzimtu, tāpēc viņu pēcnācēji, kas Latvijas pilsonību lielākoties ieguvuši pateicoties Latvijā un Eiropā strādājošiem krievu ietekmes aģentiem, man nekad nebūs īsti Latvijas pilsoņi!

Atbildēt

Komunistu конституции neinteresē

07.09.2022. 16:59

»

Хм

Преамбулу конституции почитайте. Латвийской конституции. По поводу деления на этнические категории. И очень интересно, как без этнического деления будет определяться геноцид латышского народа. Точнее, что же входит в понятие "латышский народ...


Tiesību akti un starptautiskās tiesības nosaka katras personas statusu, bet tās jau ir pozīcijas ko krievi nepazīst un nekad nav atzinuši, tādēļ apspriest arī nav jēgas. Krievijai ar putinu ir sava izdomāta vēsture, atšķirībā no pārējās pasaules. Savu analfabētismu vēstures jautājumos, putins ir pierādījis pietiekoši bieži un ordai tā patīk.

Atbildēt

Хм

07.09.2022. 16:46

»

Anti colorados

Tikai nacistiem interesēja etniskie jautājumi, kurus tie cēla augstāk par tiesībām un tiesiskumu. Tiesiskums nešķiro tautības un tiesiskas valstis neiebrūk citās valstīs, lai aizstāvētu ruskij mir rašistus


Преамбулу конституции почитайте. Латвийской конституции. По поводу деления на этнические категории. И очень интересно, как без этнического деления будет определяться геноцид латышского народа. Точнее, что же входит в понятие "латышский народ"

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

07.09.2022. 16:38

»

Jons

Neleģitīmā prezidenta līgumi arī ir diskutabli un derētu piemeklēt tiem juridisko bāzi.Tas pats attiecās arī uz Augstākās Padomes leģimitāti un citām kolaborantu t.i.komunistu,čekas aģentu un citas LPSR nomeklatūras juridiskiem līgumiem okupantu karaspēka klātbūtnē līdz 1995.gadam.Jāķerās tiem klāt ...


Nezin kāpēc daži ir iedomājušies, ka viņiem ir tiesības kaut ko atzīt par leģitīumu un kaut ko par neliģitīmu. Esat pāŗāk augstās domās par sevi. Jāpieņem situācija tāda, kāda tā ir. Pilsoņus šķirot īstajos un neīstajos nevienam nav tiesības, un arī jums nav. PSRS karaspēks Latvijā nav sen, sen. Labāk būtu uztraukušies par to, ka Latvijā atrodas ASV karaspēks, kas nav pakļauts Latvijas valdībai. Latvija šos karavīrus pat tiesāt nedrīkst.

Atbildēt

ser, jums čuras galvā

07.09.2022. 16:30

»

pag, biedri:

Jūs esat uzrakstījis kaudzi RUSOFILISKU komentāru, tādejādi faktiski attaisnojot LV okupāciju un kolonizāciju. Par to te tagad runa


LR nav okupēta, bet kolonizēta ir no ASV puses, jo Latvijā pašreiz atrodas ASV okupācijas karaspēks un darbojas ASV okupācijas administrācija, ko vada ASV pilsonis.

Atbildēt

Хм

07.09.2022. 16:22

»

Anti colorados

Visu cieņu, bet ar labu neviens no varas nešķirsies, to būtu jāsaprot. Jo sevišķi, ja vara ir noziedzīga okupācijas vara ar atbalstu kremlī un ārzonās saslēptiem miljoniem, bet uz viņu sirdsapziņas ir desmitiem tūkstošu genocīda noziegumu pret latviešu tautu


Очень было бы интересно посмотреть на судебные процессы над оккупантами, в которых бы объективно стали бы рассматривать и участие местных коллаборантов. "интересный" бы получился этнический геноцид, когда по обе стороны представители одной этнической группы.

Atbildēt

Ja kas

07.09.2022. 16:20

»

Juris

Ja prihvatizāciju atzīt par nelikumīgu, tad nākamais solis cik saprotu-būtu prihvatizācijas tiesisko aktu atcelšana....Tas gan būtu varens haoss...un domāju, ka lielākā daļa pašu latviešu tam nepiekrītīs, jo liela daļa prihvatizācijā kaut ko dabūja sev...Diez vai tā ir reālāa rīcības programma...lai...


Smieklīgs arguments, ka "latvieši prihvatizācijā dabūja sev". Nospiedošais vairums dabūja tikai to, kas jau piederēja un tas ir piliens jūrā no padomiskās iekārtas kopmantas. Turklāt arī okupanti un kolaboranti, šajā prihvatizācijā tika atzīti par okupācijā cietušajiem, kas ir pretrunā jebkādam veselajam saprātam. Tā ir slēpta okupācijas fakta noliegšana, kas pat pēc 4.maija kliķes likumiem ir tiesājama.

Atbildēt

Anti colorados

07.09.2022. 16:09

»

Juris

Es neesmu valsts tiesību speciālists, bet sekojot Jūsu domai-es patiess vairs neredzu izejas no šīs situcijas, ko radīja LV 2. republika kopā ar kolaborantiem, kā tikai šīs varas totāla sagraušana....Dievs nedod vēl vienu karu


Visu cieņu, bet ar labu neviens no varas nešķirsies, to būtu jāsaprot. Jo sevišķi, ja vara ir noziedzīga okupācijas vara ar atbalstu kremlī un ārzonās saslēptiem miljoniem, bet uz viņu sirdsapziņas ir desmitiem tūkstošu genocīda noziegumu pret latviešu tautu.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...